Advertisement

Advertisement

Click Below Link To Play Video Online

insurance charity loan 
Showing posts with label aunty ki chudai ki kahani. Show all posts
Showing posts with label aunty ki chudai ki kahani. Show all posts

MakaanMalik Ne Maa Ko Rakhail Banaya

Hello Doston mera naam amit hai aur mai Nagpur ka rehna wala hu. Aj se 2 saal pehle tak meri zindgi me sab kuch theek tha.meri choti si khushal family thi jisme mere pitaji meri maa aur mai rehte the. Mere pitaji 38 saal ke height me thode chote 5’3’’ ke sadharan se salesman hai. Aur meri maa 32 saal ki dubli patli height me choti kareeb 5 ft ki hai. Wo ek gore rang ki bahut hi seedhi aur shareef aurat hai. Unki umar abhi jada nahi thi aur meri maa to kad me bhi choti aur dubli patli thi isliye unki umar aur bhi kafi kam lagti thi, unki chhati ke ubhar chote the magar tight dikhte the, vaise hi unke ass bhi kafi tight dikhte hai.  Ab mai apne bare me batata hu meri umar ab 15 saal hai lekin jab ki ye ghatna hai us waqt mai 13 saal ka tha.
                                                                                   Mere pitaji ki naukri kuch theek nahi chal rahi thi badi muskil se ghar ka kharch chal raha tha . kai din to hame bhooke bhi sona padta tha , ghar bhi bahut chota aur bahut kharab mohalle me tha, bearish me pani ghar ke andar tak a jata tha bahut pareshani hoti thi.
Pitaji bahut pareshan the aur apne liye koi kaam talaash rahe the, Ek din  pitaji ke ek dost ne pitaji ki mulaqat ek bade seth se karvai, usne bol ke pitaji ko seth key aha naukri dilwa di, seth saudia me rehta tha , usne pitaji ko moti salary dene ka baat kari aur kafi rupay advance me bhi diye, jisse hamari sari pareshani solve ho gai, ab pitaji ne bahut acchi jagah pe bada ghar kiraye pe le liya, us ghar me 2 kamre aur ek hall tha, us ghar ka kiraya 10,000/- mahine tha.
Ab hum bahut khush the , pitaji Saudi jane ki tayari bana rahe the, maa ka aur mera passport na banne ki wajah se hum pitaji ke sath nahi ja pa rahe the, pitaji ne bola ki wo dubara a kar hame le jayenge. Agle din pitaji nikal gaye seth ji ke sath, ab mai aur maa us ghar me akele reh gaye. Pitaji ke jane ke baad main ekdum azad ho gaya. Pitaji ma ko jate waqt kafi rupay de gaye the taki unke jane ke baad hame koi pareshani na ho . Ab main maa se zidd karke roj koi na koi cheej kharidvata raha. Ek din maine maa se tv kharidne ki jidd ki , maa ne mujhe samjhaya ki beta hame paiso ko savdhani se kharch lekin mai nahi mana aur tv kharidva ke hi dum liya aur vo bhi lcd 14000/- ka. Dheere dherre karke ma ke paas ke paise kharch hote ja rahe the, aur pitaji ke jane ke baad unka abhi tak koi phone ya moneyorder  nahi aya tha. Dhire dhire 6 mahine beet gaye .
Ek din mai ghar pe baitha tv dekh raha tha tabhi darwaje pe knock hua to me uth ke gaya aur darwaja khola to dekha ki ghar ka makaan malik khada tha, mujhe usne upar se neeche tak ghoora phir kharab lehje me kaha ‘ye ladke teri amma kaha hai’ maine kaha ki vo to so rahi hai, to usne thoda chillate hue kaha to jaga use aur bol kiraya lene aye hai..so rai hai. Mai sehem gaya aur jake maa ko jagaya aur bola ki makan malik aya hai kiraya lene , meri maa ne bola ki keh do use agle mahine mil jayega . maine bola nahi mai nahi bolunga ap hi jakar bol do vo gusse me lagta hai. Meri maa ko ye sunkar gussa a gaya aur vo gusse me makaan malik ke paas gayi aur boli kya hai , makaan malik turant dant nikaalte hue bola kuch nahi madam vo kiraya baki tha 3 mahine ka de dete to...
Meri maa ne gusse me kaha iss mahine nahi mil payega agle mahine de denge, usne turant dant nikalte hue kaha koi baat nahi madam agle mahine ho jayega ap log kahi bhaag thode hi rahe ho, ye keh kar vo vaha se chala gaya. Makaan malik mujhe bahut bura lagta tha vo ek gathile badan ka sa badbudaar admi tha uski chhati aur kandho me balo ka jungle tha. uski bhuri ankhe aur kamini hasi hi bata deti thi ki vo kitna kamina admi hai. Dhere dhere time bitta gaya 7 8 9 ..10 mahine ho gaye the na to pitaji aye na unki koi khabar . hamara sabr jawab dene laga tha. Rashan ki dukaan se lekar har jagah ka udhar sar chad gaya tha aye din ghar me koi na koi rapay lene ke liya a dhamakta tha. Aur ghar ka to kiraya bijli , pani ka bill mila kar 1 lakh ke aaspaas ho gaya tha baki logo ka udhaar to ghar ka saman ,tv vagereh bech kar pura kar diya lekin makaan ka kiraya bahut jada tha aur hamare pass na to khane ko paise bache the na hi ghar me koi samaan bacha tha.  makan malik ab aye din ghar me ghus ke pitaji ko hamare samne hi gandi gandi galiya deta tha aur hame bahut darata dhamkata tha , pehle to vo maa ka lihaj karta tha aur maa ke samne jada nahi bolta tha lekin jab usne dekha ki hamare ghar me koi saman nahi bacha aur hamara ghar ka kharch bhi nahi chal pa raha hai, to vo hame koi izzat nahi dene laga aur maa se tu karke baat karne laga , ek din maa ne usse tameej se baat karne ko bola to  gusse me usne maa ke baal pakad ke ghasitte hue maa ko ghar ke bahar nikalne laga lekin maa ne uske pair pakad liye to usne bola ki ek mahine ka aur time deta hu .. mera kiraya mujhe dedo varna bahut bura hoga. Ab ham bahut pareshan ho gaye ghar ka kharch vaise hi udhar le le kar badi mushqil se chal raha tha aur ye itna paisa kaha se denge. Pareshani aur tension  ke karan maa bahut pareshan ho gayi thi use koi rasta nahi sujh raha tha mai to abhi is layak nahi tha ki mai hamari pareshani dur kar saku .dhere dhere ye mahina bhi beet gaya aur pitaji ki koi khabar nahi ayi. Ek din raat ke 8 baj rahe the us din ghar me khane ke liye kuch nahi bacha maine aur maa ne din me sirf 2 roti khayi thi aur maa ne to vo bhi mujhe ki khila di thi khud bas do kaur khake uth gayi thi, vaise bhi maa bahut dino se bahut kam hi khane lagi thi jisse vo thodi kamjor ho gait hi, maine ap logo ko bataya tha ki meri ma dubli patli si chote height ki gharelu aurat hai. Unka rang halka gora hai. Unke boobs chote hai magar solid hai. Ha to jaisa ki maine bataya ki raat ho gai thi aur hamare paas koi kaam nahi tha aur January ka mahina hone ke karan thand bahut jada thi , hamare ghar me khana to tha nahi to hum log bistar pe lete sone ki koshish kar rahe the mai aur meri maa ek hi bistar pe aur ek hi rajai me let te the kyunki ghar me sirf ek hi gadda aur ek hi rajai bachi , halat yaha tak kharab thi ki  hamare pass pehnne ko kapda bhi nahi bacha tha mere pass to ek do the bhi lekin maa ke pass to koi kapda theek nahi bacha tha jo bhi ek do sadi aur mexi the vo bhi har jagah se kate fate aur chote ho gaye the.
                                                                Tabhi darvaje peetne ki awaj ayi , hum ghabra kar chaunk uthe , humne ek dusre ke chehre dekhe , maa ka chehra darr se sukh gaya tha , mujhe to vaise hi usse bahut darr aur  ghinn  ati thi. Mai to bahut darr gaya tha ki jane aj vo kya karega. Tabhi fir jor jor se darvaja peeta gaya, maa ne mujhe bola darvaja khole ko aur usse thoda time aur mangne ko, pehle to mai darr ke karan nahi jar aha tha lekin maa ne ek purana sa ghisa hua  blouse aur peticot pehna hua tha jo jagah jagah se fata hua tha, maa ke paas bas vohi kada hi bacha tha pehenne ko , isliye maa ne mujhe bola darvaja kholne ko aur majburan mujhe darvaja kholne jana pada, darvaja kholte hi vo jhatke se andar ghusa aur ghuste hi chikha , haramjada kutte ka bachha kya kar raha tha itni der se,vo daru ke nashe me tha, mai darr se kapne laga , vo chillaya ‘’ aur teri maa kaha hai haramjadi, kutia use to aj nanga kar ke bhagunga mere pasie nahi doge’’. Aur ye bolta bolta vo ghar ke andar tak ghus aya jaha maa leti thi, maa rajai odhe leti hui thi vo gaya aur ek jhatke me maaa ki rajai kheench ke fenk di aur chillane aur galiya dene laga, maa bistar k eek kone me dubak gai aur dono hatho se apne kapdo ke phate hue jagah ko dhakne lagi, makaan malik bahut gusse me tha to  uska dhyan maa ke fate hue kapdo par nahi gaya , usne maa ke balo ko pakada aur bola bol mera paisa kab degi, maa dard se karah uthi aur boli bas thodi mohlat aur de dijiye bhaiya unke ate hi sara kiraya  de denge. Ye sunte hi vo aur bhadak gaya aur chillaya ab nahi ayega tera pati sala dhokebaj tha mujhe dohka diya aj tak koi paisa nahi bheja, lekin mai apna paisa pura wasool karunga chahe jo karna pade. Maa usse vinti kar rahi thi use thodi mohlat aur de de lekin vo aj kuch sunne ko tayar nahi tha , maa ne uske pair pakad liye to usne ma ko bal pakad ke uthaya aur 3 4 chante khech ke mare aur bola Sali nautanki karti hai, maa ke dono gaal laal pad gaye aur maa ke ankho se ansu beh chale , maa ab bhi rote hue usse gidgida rahi thi, aur makan malik maa ke baal kheechke use upar utha raha tha isi sab me maa ka dhyan nahi gaya maa ka phata hua blouse maa k eek kandhe se sarak gaya tha aur ma ka kandha aur dayi chhati ka adha hissa dikhne laga, achanak makaan malik kin ajar udhar chali gai, kuch der to vo apalak vo scene dekhta raha , fir usne apne sir ko thida jhatka diya aur uski ankho me ek shaitani chamak a gayi, usne maa ko dono kandho se pakad ke upar uthaya aur bade pyaar bhare shabdo me bola,are mujhe todi accha lagta hai tumhe takleef dena lekin meri bhi majburi hai, koi bat nahi tumhare paas kiraya nahi hai na, koi bat nahi tum jab tak chaho yaha reh sakte ho aur tumhara ghar ka kharch bhi mai de diya karunga. Maa ko ye sun kar apne kano me yakeen hi nahi hua , yakeen to mujhe bhi nahi hua mujhe pata tha ki ye haramjada itni asaani se kaise badal sakta hai jaroor koi bat hai , khair mai us waqt vaha kuch bol bhi nahi sakta tha to me chup raha, maa ki ankho me ansu a gaye aur vo rone lagi to makaan malik ne use kandho se pakda aur apne seene me bhich liya aur maa ki peeth sehlane laga , pehle to maa ko laga ki ye mujhe chup karane ke liye aisa kar raha hai, lekin jab usne dekha ki vo ma ke phate hue blouse se jhankte hue badan ko sehlane ki koshish kar raha hai, to vo chaunk ke door hat gayi, makaan malik ne  kamini hasee haste hue bola ki ab bhaag ke kaha jayegi ab poora kiraya wasool karoonga , ye sun ke maa darr gai aur darr se thar thar kapne lagi,mai bhi bahut darr gaya aur diwar ke ek kone me dubak gaya . makaan malik ab maa ko kha jane wali najro se ghurte hue aage badha, maa thand aur darr se kap rahi thi aur ek hi jagah pe sikud kar khadi hui thi. Usne aage badh ke maa ko apni chaudi chati me sama liya maa kasmasane lagi aur chutne ki koshis karne lagi, lekin maa vaise hi dubli patli thi aur is waqt kuch na khane ki wajah se kamjor bhi thi , aur makaan malik ek hatta katta admi tha uski choudi chati aur balisht sarir tha , uske hath aur kandhe bahut choude the,maa uske samne bachi ki tarah lag rahi thi, lekin wo ek badsurat aur ghinavna admi tha jise koi bhi ladki na pasand kare, maa khoobsurti me uske samne apsara thi , maa jaise aurat ko bhogne ka such sirf usne sapno me hi liya hoga. Ab wo maa ko apni baho me masalne laga aur maa ke gale , aur honto ko chumne laga, mujhe bada ajeeb lag raha tha vo meri maa ke sath aisi harkate kar raha tha aur vo bhi mere samne aur mai kuch bhi nahi kar sakta tha kyunki mai usse bahut darta tha. Maa ke sath aisa hote maine pehle kabhi nahi dekha tha, pitaji ke bhi sath nahi kyunki vo bahut satvik admi the aur bahut sanyam se rehte the.
                                                                            Vo ab maa ke hotho ko jabardasti chush raha tha maa ki ankho se ansu beh rahe the aur maa apne hotho ko chudane ki koshish kar rahi thi lekin maa jitna hi chutnee ki koshish karti vo aur tez ma se chipak jata, aur sath sath vo ma ko  baho me masal raha tha jiske karan ma ka bacha khucha blouse bhi nikalne laga, ab usne maa ko ek bachi ki tarah godi me utha liya aur haste hue bistar parle gaya aur maa ko leta kar vo maa ke jangho ke upar baith gaya , maa rote hue uske samne hath jod rai thi aur use chhodne ki bhik mang rahi thi , lekin maa jitna jada ro rahi thi aur machal rahi thi uske upar utna hi jada vehshipan sawar ho raha tha, ab vo maa ke pet pe hath pherne lag adhere dhere upar badhte hue vo chatiyo tak aya to maa ne ghabra ke uske hatho ko pakad liya, to vo gussa ho gaya aur maa ko kheech ke chanta mara jisse maa ka baya gal laal ho gaya aur vo aur tez rone lagi to vo gussa ho gaya aur chillaya Sali randi nautanki karegi to dono ko kothe pe bech doonga aur apne paise wasool karunga. maa ye sun ke darr gayi aur vo samajh gayi ki ye bina kiraya wasool kiye chhodega nahi , to vo bebas ho gai, aur chup ho gai. Ab usne garaj ke bola apne hath upar kar, maa ko samajh me nahi aya to usne kya me sir hilaya , to vo chillaya ‘’hath upar kar haramjadi’’. maa darr gai aur jhat se apne dono hath upar kar liye, makaan malik ab bola ‘’ ekdum sedhe rehna chaiye hato ko ye agar neeche aye to itna marunga dono ko ki akal thikane a jayegi.
                                        Ab makaan malik aram se maa ki chatiyo ko sehlane laga maa ka blouse bahut dheela aur fata hua tha jisse vo jab chhatiyo ko sehlata tha to maa ki adhi chatiya blouse ke bahar a jati thi , vo aram se maa se khel raha tha aur poore maje le raha tha. Ab usne blose ko ek jhatka diya jisse blouse ke dono button tut gaye aur vo samne se pura khul gaya, ab vo aram se maa ke dono chhatiyo ko masal raha tha maa ke boobs ekdum tight the aur makaan malik ke bade bade hatho me pure a ja rahe the, vo ma ki chuchiyo se pure maje le raha the, unhe dono hatho se masal raha tha aur beech beech me nipples ko ragad raha tha. maa bahut hi kharab shakl bana kar chup chap hath upar kar ke leti thi, unke chehre se lag raha tha ki unhe bilkul bhi achha nahi lag raha hai, lekin makaan malik par to jaanwar sawar tha aur wo aj ma ko bakshne ke mood me nai tha. ab usne blouse ko aur faila kar upar utha diya , ab maa upar se bilkul nangi thi aur uske upar makaan malik chada baitha tha. ab makaan malik ke hath maa ki chhatiyo se hote hue ma ke baglo tak gaye maa ke baglo me baal the, vo maa ke baglo ke balo ko sehlane laga fir vo maa ke upar jhuka aur maa ke bagal me muh laga diya aur sunghne laga fir usne apni jeebh nikali aur bagal me jeebh ferne laga vo apni jeebh se unke balo ko sehla raha tha, maa saans roke ankhe bheeche chup chap leti hui thi aur vo shaitaan jo pure maje le raha tha.
                                                                    Sorry dosto aj itna hi . aage ki story janne ke liya isi story ka doosra part padhe. Aur ye story kaise lagi plz mujhe jaroor bataye mera mail hai

Sadia Baji Ki Gand

My sister is real hot sweet cute and so sexy. She is a simple and natural beauty. Without make up she looks so cute. My sister name is Sadia but I call her Sadi baji.

I have only one sister a mom and a dad we are poor but a happy family.

Let me write in Urdu hope you will enjoy my story in Urdu more than English.




Mere papa ki shop hay aur mom house wife hain meri sister aur main perh rahay hain wo college main aur main school main.

Humare ghar main 2 room hain aik kitchen aur aik Tv lounge hay.

Mom aur papa aik room main aur hum dusere room main rehte hain.

Hum sab main bahut pyar hay main sab se chota hoon is liye mujhe sab bahut pyar karte hain meri baji mujhe bahut chahti hain aur wo mera bahut khayal rakhti hain.

Meri baji ki height 5 feet 7 inch hay un ka color bahut white hay unka bra size 34 waist 28 and hips 34 wo bahut hot hain.

Humaray room main attach bath hay jo hum dono share karte hain.

Meri baji jab college gaeen to wahan unki kaafi friends ban gaeen jo baji ko apne ghar bhi le jati theen.

Baji un ke ghar dekhti to unka dil bhi karta k humara bhi acha sa ghar ho.

Aik din baji ghar aeen to papa se kaha.

Baji: papa mujhe kam se kam aik Bed hi le dain main apni friends ko ghar bulaoon to kam se kam kuch to acha ho mere room main.

Papa: ok beta aap kal le aan mom k sath jaa k.

Agle din me my mom aur baji hum bazaar gaye aur baji k liye aik bed aur kuch saman bhi le aaye humare room k liye.

Hum ne apna room set kia humare room main aik table thi aik chair jis pe baith k hum study karte.

Aik single bed le aaye wo set kia room paint karaya aur bahut pyara decorate ker dial akin humare ghar k sab door bad na honay k braber hain.

Ghar k sab door main holes hain dararain hain jis ki waja se hum ne parde lagaye huay hain.

Raat ko jab hum sonay lagay to main ne apni jaga neeche bana li aur baji bed pe lait gaeen.

Me: baji maza aa raha hay new bed pe?

Baji: haan bhai bahut maza aa raha hay aaj to mazay ki neend aaye gi. Tum bhi upper aa jao bahut jaga hay hum sath so jain ge.

Main utha aur bed pea a gaya baji k sath lait gaya aur hum idher udher ki batain karne lagay.

Kuch dair baad baji so gaeen lakin mujhe neend nahi aa rahi thi main kuch soch raha tha.

Main soch raha tha k Sadia baji bahut cute hain sexy bhi hain aur main un k sath maza karna chahta tha lakin mujh main bilkul bhi himmat nahi thi.

Lakin friends main itna bhi shareef nahi hoon. Mujhe jab bhi mauka milta main baji ki naram mulaim bund pe hath laga laita tha kabhi unko galay se lagata to un k boobs feel karta mujhe bahut maza aata tha.

Aksar baji mujhe galay se lagati aur mujhe brotherly kiss karti tab bhi mujhe bahut maza aata tha.

Main pehle bhi kaafi dafa baji k sath soya tha.

Baji mera hath pakar k soti thi aur kabhi mujhe galay se laga k soti thi mujhe neend nahi aati thi main unka jism feel karta unki garam sexy sans feel karta mujhe bahut maza aata mera lun bhi khara ho jata tha aur baji ko touch bhi hota tha.

Wo neend main hoi theen ya feel nahi karti theen ya jaan boojh k kuch nhi kehti theen mujhe nahi pata lakin aisa akser hota tha.

Khair us din hun ne bahut kaam kia aur thak gaye the is liye baji jaldi so gae theen.

Baji ne karwat li ab unki bund meri taraf thi.

Baji ki kameez peeche se hati hui thi main ne dekha to shalwar baji ki bund main ghusi hui thi mera lun khara ho gaya main ne apna lun baji ki bund pe rakha aur aik tang baji k hips pe rakh di ab mera lun baji ki bund main tha mean upper se bahar se.

Main aram aram se aagay peeche hota raha mujhe bahut maza aa raha tha main ne kaafi dair aisay kia aur phir so gaya.

Subha jab meri aankh khuli to main ne dekha baji washroom main theen main us din bahut hot tha pata nahi kiun aaj mera bahut dil kar raha tha apni baji k sath sex ka maza karne ka.

Main jaldi se utha aur washroom k hole main se dekhne laga lakin samne parda tha aur mujhe kuch nazar nahi aaya.

Main mayous ho k bed pe lait gaya aur aankhain band kar leen.

Kuch dair baad baji bahar aaen unhoon ne almari open ki us main se kapre nikale.

Main sochne laga k baji to washroom main hi change ker k aati hain aaj yahan kiun kar rahi hain???

Khair baji ne meri taraf dekha aur ghoom gaeen main ne dekha to peeche se baji ki kameez ki zip khuli hui thi.

Wow kia scene tha baji ki kamar saaf nazar aa rahi thi itni gori k kia bataoon baji ne white color ka bra pehna hua thaw o bhi saaf nazar aa raha tha.

Mera lun khara ho gaya lakin baji dobara washroom main chali gaeen aur change ker k wapas aa gaeen phir wo tayar hueen aur mujhe uthaya.

Main utha washroom main gaya to baji k kapre wahin the main ne baji ki kameez utha k dekha to unki zip toot gae thi jis ki waja se baji ne dobara change kia khair mujhe to sex scene dekhne ka mauka mil gaya tha aur main ne maza ker lia thori dair ka.

Phir main ne baji ki shalwar dekhi jo geeli thi main ne baji ki shalwar ko soongha ko bahut meethi khushbu aa rahi thi us pew o baji k jism k pani ki waja se geeli thi mera to haal kharab ho gaya main ne baji ki shalwar ko kaafi dair moonh se lagaye rakha phir main ne baji ki bra talash ki jo mujhe na mili shayad unhoon ne change nahi ki ho gi.

Main tayar ho k bahar aaya aur break fast ker k school chala gaya.

Shaam ko main wapis aaya apne room main gaya change ker k sonay laga.

Kuch dair baad baji aa gaeen unhoon ne dekha main so raha thaw o mere pass aaen mujhe kiss kia aur change karne chali gaeen.

Jab baji ne mujhe kiss ki to mujhe baji k jism ki sexy khushbu aanay lagi jo bahut sexy thi.

Baji change ker k mere pass aa k lait gae aur mujhe apne sath laga lia hum so gae kaafi dair baad main ne karwat li baji ki side pe to dekha baji so rahi theen aur unhoon ne dupatta nahi pehna hua tha aur baji k galay main se unka boob nazar aa raha tha main baji k boobay ko dekhane laga.

Baji k boobs bahut sexy aur pyare hain aur baji k left boobay pe aik black till hay jo bahut pyara lag raha tha.

Main ne himmat ker k baji k boobay ko touch kia lakin baji so rahi theen main dar bhi raha tha khair main ne 3, 4 baar baji k boobay ko touch kia wo bahut naram tha mujhe bahut maza aa raha tha.

Phir main dobara so gaya aur sham ko hum uthay study ki aur main bahar khelne chala gaya.

Raat ko main room main aaya aur dekha baji bed pe baithi hui theen study kar rahi theen main baji k sath jaa k lait gaya kuch dair baad baji ne study ker li aur apni books side table pe rakh deen.

Baji: bhai pata hay main ne aik jaga job k liye apply kia tha aur aaj interview tha aur main select ho gae ab humare halaat kafi behter ho jain ge.

Tumhain jo chahiye ho ga main laa doon gi kiun k tum mere bhai ho meri jaan ho.

Main bahut khush hua hum ne kuch dair batain keen phir so gaye.

Raat ko main utha aur dobara baji k sath chipak gaya aur kuch dair maza karne laga aaj main ne himmat ker k baji k upper apna hath rakha baji nahi uthi to main hath ko aram se baji k boobay pe le gaya kameez k upper se sach main baji k boobay bahut naram hain mujhe bahut maza aa raha tha main kaafi dair baji k boobs k sath khelta raha udher mera lun meri baji ki bund main tha bahar se.

Agle din baji ki job ho gae aur baji k exam bhi ho chuke the baji ki job field main thi mean unhoon ne subha 8 bajay jana hota hay aur wapis 5 to 8pm unki pay 10000 thi start pay.

Ab mujhe aur mauka milta baji k jism k sath khelne ka kiun k baji thaki hui ateen aur aatay hi so jateen behosh ho k jis ki waja se main pehle se ziyada maza karne laga mujhe aur mauka mil gaya.

Kuch dinoon main baji ko kameez k ander se bhi touch karne laga main aram se hath ander dalta un k boobs ko bra k upper se touch karta aur kaafi maza karta.

Aik din main utha to baji washroom se aa chuki theen us din baji ko dair ho gae thi aur baji room main hi kapre change kar rahi theen.

Lakin meri bad luck baji ne shalwar pehn chuki thi main ne baji ki kamar dekhi wo bahut slim thi bahut sexy baji us waqt bahut hot lag rahi thi mera dil kar raha tha k uth k abhi yahin baji ko chod doon lakin ye na mumkin tha mere liye.

Khair baji ne kameez pehne tayar ho k mere pass aa k mujhe kiss kia aur chali gaeen.

Baji ko pehli pay mili aur hum shopping karne gaye baji ne kuch kapre shoes waghaira lainay thay main baji k sath gaya hum ne kaafi shopping ki phir baji ne mujhe kuch paisay diye aur kaha kuch khane k liye le aao bhook lagi hai main garments ki shop se nikala aur samosay pakoray lanay chala gaya mujhe 15 min lag gaye main wapis aaya to baji ne kaha chalo ghar chal k khatay hain.

Hum ghar aa gaye baji apne room main gaeen aur kuch dair baad bahar aa gaeen unhoon ne mom ko shopping dikhai hum ne phir samosay pakoray khaye aur main bahar chala gaya.

Raat ko main room main janay laga to door lock tha main ne knock ki to baji ne kaha wait qareen 5 minute baad baji ne door open kia main ander gaya aur baji se poocha k aap kia kar rahi theen?

Baji: kuch nahi main jo kapre laae hoon na wo try kar rahi thi sab perfect hain.

Main aur baji behn bhai hi nahi ache friend bhi thi aur sab share karte the apas main.

Kuch din aisay hi guzar gaye phir aik din raat ko main baji k sath batain kar raha tha k achanak baji ne kaha.

Baji: bhai tum mere friend ho na ager main kuch kahoon to promise kisi se nahi kaho ge.

Me: nahi baji be fiker ho jain main aap ki baat kisi se nahi kahoon ga.

Baji: bhai meri friends hain na wo raat main nighties pehn k soti hain aur tumhain to mom dad ka pata hay wo mujhe ye sab nahi lainay dain gel akin mera bahut dil karta hay.

Me: baji nightie to raat ko pehnte hain n aur waisay bhi raat ko humara room lock hota hay ager aap ko meri waja se koi problem nahi hay to aap pehn lia karain aur itna dil karta hay to aap bhi le lain mujhe koi aitraaz nahi hay.

Baji: sach bhai oh u r so sweet thank you bhai.

Bhai main us din 2 nighties le aae thi lakin pehni nahi sharam ki waja se main ne socha pehle tum se pooch loon.

Me; wow baji kahan hain mujhe to dikhain.

Baji: haan wait abhi dikhati hoon apne bhai ko.

Us din main ne pehn k sekhi thi bahut easy feel ho raha tha phir tum ne knock kia to main ne jaldi se utar di.

Baji uthi aur almari se le aai aik black color kit hi aur aik blue color ki.

Ye dono color baji ko bahut pasand hain aur baji in dono color main bahut cute lagti hain.

Me: baji pehn k dikhain na please main bhi to dekhoon meri baji kaisi lagti hay in main aur hansane laga.

Baji; mazak ura rahe ho mera? Aur kaha wait main pehn k aati hoon.

Kaun si pehnoon aaj?

Me: baji blue color main aap bahut cute lagti hain wahi pehne.

Baji: oh bhai tum ne mere dil ki baat kar di ok wait.

Baji washroom main gaeen aur main jaldi se utha aur door se jhankane laga wow what a luck parda door k sath atak gaya aur aik side se saaf naza aa raha tha.

Baji ne pehle kameez uteri wow kia lag rahi thi meri behn bina kameez k.

Phir baji ne apna bra bhi utar dia. Meri to haalat hi kharab ho gae main ne lun ko pakar k muth marna shuru kar dia wahin pe.

Baji ne kameez aur bra side pe rakha aur main ne side se baji k boobay aur nipples ko dekha uff kia boobay thay bilkul seedhay kharay the aur baji ki nipples pink color k chotay chotay bahut hot hain meri baji ka jism.

Main jaldi jaldi lun hila raha tha aur full tayar tha baji ko neeche dekhne k liye lakin bad luck again baji ne nightie pehni aur phir apni shalwar utar di.

Mujhe baji ki tangain to nazar aa gaeen lakin asal cheez nahi.

Main jaldi se utha bed pea a k baith gaya. Baji bahar aae lakin sharma rahi thi main ne kaha baji aa jain kia kar rahi hain hum dost hain to dosti main sharam nahi hoti.

Baji bahar aa gaeen lakin unhoon ne apna sir jhukaya hua tha. Baji ki bightie ghutnay se neeche tak thi.

Main ne neeche se upper tak dekha baji ko aur jab meri nigah baji k chest pe gae to baji k nipples saaf nazar aa rahay thay hard the ya nahi lakin saaf pata chal raha tha k nipples kahan hain.

Baji bed pea a k baith gaeen aur mujh se poocha kaisi lagi tumhain.

Me: kaun nightie ya aap? Baji ne mujhe aram se marte huay kaha

Baji: chal pagal meri nightie?

Me: baji bahut achi lag rahi hay aap aaj k baad bas yahi pehne karain main kisi se nahi kahoon ga promise.

Kuch dair batain karte rahe phir baji ne kaha ab so jatay hain main ne subha job pe jana hay.

Baji so gaeen lakin meri neend to kahin chali gae thi.

2 hours baad main ne aram se baji k ooper hath rakha aur phir kaafi dair baad utha k baji k boobay pe rakha.

Ohhhhh friends kia maza tha meri baji k boobs main.

Pehle to bra ki waja se jakaray hotay thay to itna maza nahi aata tha lakin aaj to bas na poochain kitna acha feel ho raha tha mujhe.

Main ne lun baji ki bund main rakha wahan bhi maza aa raha tha pehle se bahut ziyada.

Nightie ka kapra bahut mulaim tha jis ki waja se aaj bahut maza aa raha tha.

Main ne himmat ker k baji k boob ko press karna shuru kia kaafi dair main baji k boobs k sath khelta raha aur main farigh ho gaya.

Room main bahut andhera tha us waqt. Main utha washroom gaya wash ker k bahar aaya aur socha light jala k to dekhoon baji ko main ne light jalai to kia dekhta hoon…

Baji ki nightie khisak k ghutne se bhi upper aa chuki thi baji ki back meri taraf thi aur baji ki soft gori thighs mujhe saaf nazar aa rahi theen.

Mera lun dobara khara ho gaya aur main ne jaldi se light off ker di dar se kahin baji na uth jain.

Main ne apne mobile ki light on ki aur bed k bilkul pass neeche baith gaya.

Light main ne bilkul baji ki tangoon k pass ker rakhi thi kiun k mujhe dart ha ager baji uth gaeen to light dekh lain gi.

Nightie bahut khuli thi neeche se main ne aram se himmat ker k baji ki nightie upper karna shuru ker dia.

Dar ki waja se meri gand phat rahi thi mera lun hard tha. Main ne abhi mobile ki light off ker di thi aur andhere main hi baji ki nightie upper kar raha tha.

Mujhe nahi pata k nightie kahan tak upper jaye gi lakin main usay aram se upper karta raha k achanak nightie aur upper hona ruk gae main ne aram se nightie ko wahin rakha aur mobile ki light on ki lakin abhi mobile neeche tha bed k main ne darted arte aram se mobile ko upper ki taraf kia.

Oh oh oh kia scene thaw o ufff main to khushi aur dar k maray marta tha.

Samne meri aankhoon k samne meri baji ki gori gand ubhari hui bilkul saaf kahin bhi koi hair koi nishan nahi tha baji ne apni gand bahar nikali hui thi.

Mera kia haal ho ga us waqt main janta hoon. Meri upper ki sans upper aur neeche ki neeche reh gae thi dar ki waja se k kahin baji uth na jain meri gand phat k mere hath main thi mera gala khushk ho gaya tha.

Mujhe samajh nahi aa raha tha k ab main kia karoon. Mera to khushi se bhi bura haal tha.

Main ne light off ker di aur kaafi dair wahin baitha sochta raha k ab kia karoon kaisay karoon kia ho ga ager baji uth gaeen to khair kafi dair sochne k baad main ne himmat ki aur dobara light on ki.

Ufff uff is baar to scene kuch aur hi tha main to gaya aaj main nahi bachne wala mar gaya main.

Dosto is baar naji ne apni upper wali tang agay ki taraf ker lo thi jo mujhe andhere main pata hi nahi chala.

Baji ki bund ab mere bilkul samne thi mobile baji ki gand k bahut pass tha jis ki waja se saari light meri baji ki bund main thi.

Kuch dair baad mujhe hosh aaya aur main ne baji ki gand ko aram se dekhna shur kia baji k ass cheeks suckable the main ne light neeche ki to mujhe meri baji ki bund ka sorakh dikhne laga wo bhi bahut pyara tha bilkul tight pink color very tiny hole.

Baji ki bund un ki tangain chamak rahi theen mera lun khara tha main lun k sath khel raha tha mujhe bahut bahut maza aa raha tha.

Main ne mobile ki light off ki aura ram se utha aur baji ki bund pe ass cheeks pea ram aram se kissing karne laga kaafi kiss karne k baad main ne dobara light on ki aur baji ki bund dekhne laga.

Phir main ne apni choti choti finger ko apne moonh main daala usay geela kia aur baji ki bund k hole pe rakha.

Main baji ki bund main finger dalne jaa raha tha mera bahut dil kar raha tha aik taraf dar bhi raha tha.

Khair kaafi dair sochne k baad main ne aram se apni finger baji ki bund main dali.

Baji ki gand bahut tight thi main ne dobara apni finger thook laga k geeli ki aur phir try ki.

Meri finger baji ki ass hole ko kholne lagi aura ram se 1 inch ander chali gae. Baji ne fauran apni bund tight ki jo main ne saaf dekhi aur wo scene bahut sexy tha.

Baji k dono chooter hilay aur baji ka hole tight hua aur tabhi baji k moonh se ccc ki awaz nikali main ne jaldi se light off ker di aur finger wahin rehne di.

Main ne soch lia tha dekha jaye ga.

Kuch dair baad main ne light on ki finger dobara geeli ki aur phir baji ki bund main daal di is baar bhi baji ne wahi ccc ki bund tight ki lakin main ne finger ko zor dia aur aadhi finger baji ki bund main chali gae.

Main muth bhi maar raha tha lakin finger aik hi jaga rokay rakhi mujhe main aur himmat nahi thi aur main ne wahin muth maar di main farigh hua aur finger aram se bahar nikal li aur baji ki nightie set ki aur wasgroom chala gaya wapis aa k main mazay ki neend so gaya.

Subha meri aankh khuli to baji nahane jaa rahi thi baji ne almari se kapre nikale aur dosto aaj baji ne had hi kar di.

Baji ne aram se apni nightie uteri aur bilkul nangi mere samne khari thi unhoon ne nightie ko lapeta almari main rakha aur nahane chai gaeen.

Us raat baji ne black nightie pehni aur phir raat ko wahi haal.

Aaj main ne aram se baji ki naightie uthai aur unki gand dekhne laga phir wahi kaam kia phir main utha apne bag se pencil nikali usay baji ki bund k hole main daal dia pencil kaafi ander chali gae mujhe bahut maza aa raha tha baji apni bund ko tight karti to scene dekhna main bara maza aata.

Pencil kaafi ander jaa k ruk gae main ne zor dia to baji ne jhatke se apni bund tight kar li main ne fauran pencil bahar nikalna chahi lakin baji ne apni bund tight ker lit hi jis ki waja se pencil bahut aram se bahar nikali mujhe us raat bahut maza aaya.

Main ne pencil bahar nikal k usay suck kia bahut maza aaya salty taste tha baji ki shit ka aur uski khushbu bahut sexy thi.

1 saal tak main sirf aisay hi baji k mazay karta raha us se ziyada mujh main himmat nahi thi.

Mere papa k friend ki beti se meri dosti ho gae pyar mohabbat ki batain phone pe batain acha time pass ho raha tha aur hum ne sex ka programe bhi bana lia.

Aik din un k ghar main function tha hum sab bhi wahan gaye aur main ne usay kaha tha k mujhe kisi bhi haal main aaj sex karna hay.

Unsay kaha okay jab main ishara karoon to tum ooper k room main chale jana main kuch dair main aa jaoon gi.

Hum wahan pahunch gaye wahan bahut log they kaafi dair baad us ne mujhe ishara kia main mauka dekh k upper chala gaya aur wahan jis room main us ne kaha tha wahan chala gaya room main andhera tha.

Main kaafi dair wait karta raha mujhe kuch logoon ki awazain bhi aa rahi theen khair kuch dair baad room ka door open hua aur wo ander aa gae main ne fauran usay pakar lia aur dheemi awaz main kaha kitni dair laga di main kab se wait kar raha hoon.

Khair main ne usay side pe kia door lock kia aur aik table k pass usay khara ker dia jaldi se main ne uski shalwar utar di aur uski phuddi ko rub karne laga jo fauran geeli ho gae.

Humare pass time nahi tha main ne jaldi se apna lun bahar nikala aur uski phuddi pe rakha aura ram se ander dalne laga.

Mera lun thora sa ander gaya tha k us ne mujhe rok dia main ne kaha plz bardasht karo thora sa pain ho ga phir maza aaye ga ye sun ker us ne kuch nahi kaha aur apni phuddi dheeli ker di main ne jhatka lagaya to lun kaafi ander chala gaya.

Main ne us k face apni taraf kia aur lips pe kissing karne laga main ne aram se lun ander bahar karna shuru kia ab usay pain kam ho raha tha lakin jitna bhi thaw o bardasht kar rahi thi main aur hot ho gaya aur main ne chudai tez kar di wo jhuki hui thi tangain khuli hui theen aur us ne apni bund bahar nikali hui thi jis ki waja se chodne ka maza bahut aa raha tha.

10 minute tak main ne usay khood choda aur phir uski phuddi main farigh ho gaya mere farigh hotay hi wo bhi release ho gae aur 2 minute baad main ne lun bahar nikala us ne shalwar ooper ki aur bahar chali gae main kuch dair baad bahar gaya aur neeche sab normal tha khair hum kuch dair baad ghar wapis aa gaye.

Hum apne room main the baji aur main batain kar rahay thay.

Baji: party main maza aaya?

Me: haan baji maza to aaya lakin boriyat thi.

Baji: haan main bhi bahut bore hui aur tum kahan gayab ho gaye the?

Me: kahin nahi bore ho raha tha to bahar chala gaya tha.

Baji: acha waisay unka ghar kitna acha hay aur her room main AC bhi laga hua hay kitna maza aata ho ga un ko.

Me: ji baji ye baat to hay.

Khair kuch dair baad baji ne kaha so jain main ne subha jaldi jana hay.

Us raat phir wahi haal main utha baji ki nightie upper ki aur baji ki bund k sath khelne laga meri baji ki bund bahut sexy hay sach poochain to mera dil karta tha k baji ko bas bund main hi chodoon aur kahin nahi.

Aaj main ne baji ki bund main finger daali aur phir wahi haal baji apni bund tight karti to mujhe bahut maza aata main ne himmat ker k apna lun baji ki bund pe rakha aura ram se zor dial akin lun slip ho jata kiun k baji bahut tight thi.

Main net hook laga k aram se lun ko zor dia k thora sa lun baji ki gand main chala gaya lakin baji ne apni bund tight ki aur mera lun bahar nikal aaya.

Kuch dair baad main ne dobara aisa kia lun thora sa ander jata aur baji tight kar deteen aur mera lun bahar nikal aata.

Is baar main ne thora zor dia to mera lun pehle se zara ziyada ander chala gaya aur baji ne cccc ki awaz nikali aur apni bund tight ker di unhoon ne jaisay hi tight ki main farigh ho gaya meri kuch cum baji ki bund main gae baki bahar gir gae.

Main ne apni banyan uteri us se baji ki bund saaf ki aur washroom chala gaya. Wapis aa k main so gaya lakin abhi bhi mera dil kar raha tha k kisi tarha baji ki bund main poora lun daloon. Khair abhi na to mauka than a hi mujh main himmat thi aur main sochte sochte so gaya.

Kaafi din mera uncle ki beti se contact nahi hua phir aik din baji ghar aaen aur kaha k usay bonus mila hay aur is khushi main hum sab Murree jain ge.

Hum pehle baar jaa rahay thay is liye mom dad neb hi mana nahi kia papa neb hi kuch saving ki hui thi khair hum ne bus ki tickets book karain aura gale din hum ne rawana hona tha murree k liye.

Us din baji aur main shopping karne gaye aur saari raat tayari ki packing ki subha 5 bajya hum soye aur 7 bajay baji job pe gaeen aur raat ko 8 bajay wapis aain baji bahut thaki hui thi. Baji aatay hi wasroom main gaeen naha k fresh ho gaeen aur hum rawana ho gaye 10 bajay bus ne rawana hona tha hum 9:45 pe wahan pahunch gaye mom dad apni seat pea min aur baji apni seat pe baith gaye.

Bus main AC on tha jis ki waja se baji ko sakoon mil raha tha baji ne kaha main bahut tha gae hoon main so rahi hoon aur wo so gaeen.

Qareeb 12 bajay lights off ho gaeen main film dekhne laga aur baji so rahi theen.

Baji utheen aur kuch dair film dekhi paani pia aur mujh se batain karne lagen.

Baji: bhai AC ka apna maza hay. Sakoon mil jata hay neend bhi achi aati hay.

Me: ji baji bahut maza aata hay chaplain film dekhte hain.

Baji: dekh rahi hoon bhai. Acha bhai pata hay main ne AC apne moonh pe set kia hua hay thandi hawa lagti hay sakoon milta hay.

Kuch dair baad baji ne kaha main so rahi hoon aur wo so gaeen.

Qareeb 1 bajay main ne vibration feel ki aur mobile nikala to message aaya hua tha main ne message read kia to wo uncle ki beti ka tha us ne kaha sorry yaar main busy hoon paper hain kuch din bad baat ho sake gi mom ne mobile apne pass rakha hua hay ye message bhi un se chori kar rahi hoon okay take care love you and no reply plz.

Main mobile pocket main rakhne laga k dekha baji ne aik hath se apni kameez ka gala open kia hua hay aur AC ki hawa direct baji k boobs ko lag rahi thi main ne mobile pocket main rakha aur baji ko aram se awaz di lakin wo behosh theen main ne idher udher dekha taqreeban sab so rahay the aur jo jag rahe the film dekh rahe the.

Main ne apna hath baki ki neck pe touch kia wo jaga bahut thandi thi AC ki waja se.

Mera lun khara ho gaya main ne aram se baji ki kameez k galay main hath daala aur baki k boobs ko touch kia baji k boobs bahut thande the aur hard bhi shayad thand ki waja se.

Main baji k dono boobs k sath khelta raha lakin bra k ooper se mujhe bahut maza aa raha tha baji ko kuch pata nahi thaw o so rahi thi aur main mazay kar raha tha.

Mera hath baji k kandhe pet ha to wahan se main ne hath ander daala hua tha main ne dusere hath se mobile nikala aur light baji k galay main daali to baji k boobs bra main saaf nazar aa rahay tha bahut sexy lag rahi thi meri baji.

Main saara rasta baji k boobs k sath khelta raha phir achanak bus aik hotel pe ruki main ne hath bahar nikala lights bhi on ho gaeen.

Me: baji uthain hotel aa gaya hay break fast kar lain moonh hath dho lain fresh ho jain.

Baji: okay bhai chalo main aa rahi hoon.

Main ne baji ko zabardasti uthaya aur bahar le aaya subha ka mahol tha bahut acha feel ho raha tha hum washroom ki taraf gaye fresh ho k halka sa breakfast kia aur phir bus main aa gaye.

Subha 6, 7 bajay hum pindi pahunch gaye wahan se aik aur bus main baithay aur murree pahunsh gaye hum bahut khush the hum ne aik hotel me room book kara double bed wahan gaye aur so gaye phir dopaher ko uthay sab naha k fresh ho gaye aur bahar aa gaye. Khana khaya aur ghoomne lagay shaam tak hum bahar rahay phir hotel main aa gaye.

Suna tha raat main wahan bahut raunak hoti hay to hum ne kaha dobara chalet hain mom dad ne kaha tum jao hum thak gaye hain main ne baji se kaha chaplain baji ne kaha wait main change ker loon aur wo apna bag washroom main le gaeen kaafi dair baad bahar aain aur main baji k sath bahar aa gaya aur hum ne khoob enjoy kia.

Hum mall road se aagay aa gaye kaafi door wahan log bhi kam the main ne baji se kaha hum bahut door aa chuke hain wapis chalet hain.

Baji: nahi bhai abhi aur aagay chalet hain.

Hum phir chal paray aur yahan wahan ki batain karne lagay. Phir baji ne kaha k is pahar pe charhe hain.

Main ne kaha nahi baji wahan koi nahi hay aur yahan koi jangali janwar aa gaya to.

Baji ne kaha kuch nahi hota aao to sahi plz.

Main baji k sath thora sa pahar pe charha to baji ne kaha bas kaafi hay.

Phir baji apni kameez utarne lai main hairan ho gaya main ne kaha baji kia ho gaya hay aap ko?

Baji: array pagal ruko to sahi main ne pant shirt pehni hui hay neeche.

Aur baji ne apni kameez uteri neeche baji ne shirt pehni hui thi phir baji ne shlwar bhi utar thi aur baji ne jeans pehni hui thi.

Baji bahut sexy lag rahi thi mujh se raha nahi gaya.

Me: wow baji aap to bahut pyari lag rahi hain sexy bhi.

Baji: chal pagal aisa nahi kehte ab chalo maal road pe chaplain.

Me: baji ye aap ne kab li aur mujhe kiun nahi dikahaya pehle?

Baji: li nahi aik friend se mangi hay mujhe bahut shauk hay na aur main uski skirt bhi lae hoon wok al pehnoon gi.

Ab hum bhai behn kam aur lover ziyada lag rahe the sab baji ko ghoor rahay tha main ne baji se kaha baji aap ne to sab k hosh ura diye sab bhooki nzaroon se dekh rahay hain aap ko.

Baji: dekhne do main thori kisi se phasane wali hoon.

Me: main phansane bhi nahi doon ga aap sirf meri hain bas.

Baji ne mujhe dekha aur hansane lageen aur kaha haan bhai main sirf tumhari baji hoon aur friend bhi aur.

Ruk gaeen main ne poocha aur kia?

Baji: aur bas dost hain na hum ache. Keh k baji mere aa agay ho gaeen.

Main ne baji ki bund dekhi to mujhe wo scene yaad aa gaye. Baji ki bund pant main bari lag rahi thi aur wo chalti thi to aur sexy lagti thi mera lun khara honay laga main ne aagay ho ka baji se kaha baji u r looking fantastic.

Baji: acha tumhara matlab main peeche se fantastic lag rahi hoon kiun k tum ne peeche se dekh k kaha pehle to nahi kaha aur hansane lagi.

Sach baji sab aap ko peeche hi dekh rahay hain aura b main aap k peeche chaloon ga sath nahi main kisi aur ko kiun dekhne doon.

Main baji k peeche aa gaya aur hum mall road cross kar chuke the.

Baji bahut maza aa raha hay.

Baji: mere peeche dekhne se ya kaisay?

Me: baji main mausam ka keh raha hoon aap bhi na.

Baji: acha is ka matlab mausam acha hay aur meri back nahi aur phir hansane lagi.

Me: baji main aap ko peeche thapar maar doon ga mujh aur tang kia to.

Baji: to maar do kiun k yahan hum bhai behn nahi just friends hain.

Main aagay hua aur baji ki bund pe thapar maar dia.

Baji: aram se besharam koi dekh le ga to kia sochay ga?

Hum kaafi aagay aa gaye the wahan bahut andhera tha aur side pe aik raasta tha neeche jaa raha tha main ne baji se kaha yahan se chaplain hum wahan se utare thora aage gaye to aik turn tha hum turn le ker wahin baith gaye.

Me: baji main thak gaya hoon yahin baith jatey hain kuch dair. Aur baji mere pass baith gaeen.

Me: ab to koi nahi dekhe ga keh ker main ne baji ki bund pe phir mara.

Baji: ouch aram se yaar. Wahan maar k maza aata hay sach sach batao?

Me: ji baji wo jaga naram hoti hay na is liye maza aata hay aur wahan koi dekh bhi nahi sakta ager koi nishan bhi per jain to.

Baji: aa haa ye baat hay. Bhai meri pant bahut tight hay main is ka button open kar rahi hoon. Ke k baji ne apni pant ka button open ker dia aur baith gaeen baji k baithne se zip bhi open ho gae.

Wahan andhera tha lakin zip khule ki awaz se mujhe pata chala.

Me: baji kuch dair baad pant utar na dijiye ga kiun k aap aik jawan mard k sath baithi hain.

Baji: wah mere jawan mard dil kare ga to utar bhi doon gi aur mere jawan mard main ne underwear bi nahi pehna hua hay aur hansane lageen.

Me: baji aap bhi na mujhe bahut tang karti hain sach.

Baji: acha abhi tang bhi main karti hoon aur tum to bahut shareef ho saari sari raat mujhe sonay nahi dete ho meri nightie upper ker k kabhi finger dall dete ho kabhi kuch kabhi kuch.

Main ne ye suna to hairan ho gaya is ka matlab baji ko sab pata thaw o jag rahi hoti thi aur kuch nahi kehti thi lakin aisa kiun kia wo bhi mujh se chudwana chahti hain???

Main finger aur kia matlab baji aap ka kia keh rahi hain?

Baji: acha ab ziyada bholay na bano main tum se bari hoon mujhe sab pata hay sab janti hoon aur tab se pata hay jab tum mujhe chipak k sotay thay

Mujhe sab pata tha main sab feel karti thi.

Me: sorry baji wo.

Baji: its okay main ne kaha na hum dost hain choro purani baton ko wo ghar ki batain hain wahin karain ge abhi enjoy karo apni dost k sath.

Main baji k aur qareeb hua aur apna hath baji ki chest pe rakhne laga k baji ne mera hath pakar lia.

Baji: pehle idher udher dekho koi aa to nahi raha?

Main ne dekha koi nahi tha andhera hi andhera tha. Main ne kaha koi nahi hay baji bas hum hi hain.

Baji ne mera hath apne boobs pe rakha aur kaha okay karo ab.

Main ne baji k boobs k sath khelna shuru ker dia kaafi dair mazay karta raha phir main ne baji ki shirt k button kholay aur hath ander daal dia.

Mera hath ander gaya to kia baat hay baji ne bra bhi nahi pehna hua main ne baji k boobay ko pakra usay masalna shur ker dia phir main ne baji k nipples k sath bari bari khelna shur ker dia aur kuch dair baad main ne aur button kholay aur baji k dono boobay bahar nikal liye aur dono ko aram se kiss and suck karne laga baji ko maza aa raha tha baji ne mere head pe hath rakha hua tha mere balloon main finger phair rahi theen aura ah hhmmm ccc ki awazain nikal rahi thi.

Main ne baji ka hath pakar k apne lun pe rakha baji ne mera lun mazbooti se pakar lia aur us ko dabane lagi mujhe bahut maza aa raha tha aik to itni thand thi us per khula mahol aas paas koi nahi tha bas hum dono hi the.

Baji apna boob mere moonh maon daal deto aur zor deti main bhi khoob choos raha tha baji k boobay ko baji k boobs bahut hard ho gaye the nipples bhi bahut hard that aura b garam bhi ho gaye the main jab aik ko choos k dusera moonh main laita to wo bahut thanda ho chukka hota jis se baji ko bahut maza aata.

Kuch dair baad main ne baji se kaha chodoon?

Baji ne kuch nahi kaha aur apna sir haan main hila dia.

Main ne baji ki khara kia aur unki pant neeche ki baji ne neeche sach main kuch nahi pehna hua tha.

Main ne apna lun bahar nikala aur baji ko apnii goad main bitha dia baji ki thandi gand mere lun pet hi main abhi bhi baji k boobs k sath khel raha tha unahin zor se ragar raha tha

Baji madosh ho gae thi main ne baji ki bund ko uthaya aur lun baji ki phuddi pe rakha to baji ne ka no.

Me: no

No?

No?

No? but why? Main ne baji se poocha kia hua?

Baji: bhai wahan nahi peeche jahan tum karna chahte ho wahan dalo apna lun.

Me: baji aap se kis ne kaha k main wahan dalna chahta hoon?

Baji: bhai main bachi to nahi hoon tum pichle 1 saal se meri gand k sath khel rahe ho usay kiss karte ho finger dalte ho dekhte rehte ho aur to aur aik baar thora sa daal bhi chuke ho.

1 saal main aik baar bhi tum ne meri phuddi ko touch nahi kia is liye plz meri gand maro apni baji ki gand main apna lun dalo apni baji ko gand main chodo.

Main ne baji ko khara kia aur jhuka dia baji kuch aisay khari thi mere samne

Baji k hath ghutnoon pe the baji jhuki hui thi aur baji ki gand mere moonh k samne thi.

Main ne baji ki gand pe kiss kiye aur baji k ass hole ko lick kia baji kanpane lagi main ne baji ko pakra hua tha k kahin gir na jain.

Phir main 2 minute tak baji ki bund k hole ko lick karta raha apni zuban bhi baji ki gand main daali aur main ne kaafi thook apne lun pe laga di phir main ne baji ko aram se neeche kia aik hath se lun pakr k baji ki gand k sorakh per rakha

Baji ne kaha tum lun ko sorakh pe rakho ander main daloon gi.

Main ne kaha ok main ne aik hath se baji ko pakra hua tha aur dusere hath se apna lun pakra hua tha baji ne apni gand mere lun per rakhi main ne lun baji ki gand k sorakh pe rakha aur baji ne aram se zor dia.

Baji kaanp rahi thi thand ki waja se main ne feel kia mera lun thora sa baji ki gand main chala gaya hay main ne lun ko chor dia aur baji ko pakar lia baji ne aram se apni bund mere lun pe rakhi lun thora ander chala gaya baji ne aah ki sir hilaya phir thora lun bahar nikala aur phir apni bun neeche aanay di kaafi dair baji aisa karti rahi mera half lun baji ki bund main chala gaya tha k baji thak gae.

Baji: bhai thand ki waja se mujh se aur nahi ho raha jitna dalna tha daal lia aur dard bhi ho raha hay plz yahin farigh ho jao baki phir kisi din poora daal lain ge.

Main ne kaha okay aura ram se baji ko upper neeche karne laga baji ko dard ho raha tha aur mujhe bahut maza aa raha tha.

10 minute mazeed main ne baji ki bund main choda lakin lun half se ziyada ander nahi gaya phir main baji ki gand main farigh ho gaya.

Jaisay hi main farigh hua baji ne himmat kar k apni bund tez tez hilana shur ker di aur baji ki gand meri sari cum pi gae phir baji ne apni bund bahut tight ki jis se mera lun aram aram se bahar nikalne laga.

Lakin baji mera lun bahar nahi nikal rahi thi baji ne phir in out shuru ker dia.

Me: baji main farigh ho gaya hoon mera lun nikal lain.

Baji: wait bhai tumhara lun dheela ho gaya hay kuch ab mujhe pain nahi ho raha aur maza bhi aa raha hay main bhi farigh honay wali hoon wait karo karne do mujhe.

Baji ne lun ander bahar karna shuru kia baji ko 40 minute ho gaye the usi position main bahut himmat hay un ki sach.

Baji ne bund tez tez upper neeche ki aur kuch dair main aahhhh ki awaz k sath baji mere lun pe baith gae.

Baji farigh ho rahi thi baji ne mera full lun lakin half hard apni bund main le lia tha aur baji ne zor zor se apni phuddi ko marna shuru ker dia baji machal rahi thi mujh pe baith uchal rahi thi aur apni phuddi ko maar rahi thi kuch dair main baji thandi par gae aur unhoon ne aram se apni bund uthana shuru kia aur mera lun aram se bahar aa gaya jaisay hi lun bahar nikal gaya baji ne ghoom k mujhe galay se laga lia hum ne kissing ki aur kapre pehne baji ne shalwar kameez pehni aur hum wapis a gaye.

Hum room main enter huay to andhera tha mom dad so rahe the humara bister neecha bana hua tha bed k pass lain neeche ki taraf.

Baji washroom main gaeen chage kia aur mere pass aa k lat gaeen.

Baji: dheemi awaz main. Bhai mujhe bahut dard hua aur abhi tak jalan ho rahi hay lakin tumhain maza aaya na?

Me: ji baji mujhe bahut maza aaya sach aap bahut achi hain lakin pehle aap ne kiun nahi karne dia itna wait kiun karaya?

Baji: pagal larki kabhi khud nahi kehti main ne itne maukay to diye tumhain 1 saal ho gaya hay pehle to mujhe ghusa aata that um pe dil karta tha uth k tumhain maroon yamom se kahoon lakin kuch din baad mujhe maza aanay laga to main ne kuch nahi kaha aur tumhain kitna chance dia.

Hath lagane tak to kisi larki ko pata nahi chalta lakin kuch ander dalne se jaisi bhi neend ho larki uth jaati hay itna bhi pata nahi tumhain.

Phir meri job hui main pehli pay main se nightie le aae tumhain ishara dial akin tum ne phir bhi kuch nahi kia.

Is liye main ne murree ka programe bana lia aur kaha ab khud kuch karoon warna dono aisay reh jain ge aur dekho aaj ho gaya.

Me: baji I love you aap bahut achi hain sach.

Baji: ab tumhara jab bhi dil kare main jag rahi hoon ya so rahi hoon kuch nahi dekhna aur chod dena mujhe samjhe jab bhi dil kare theek hay?

Me: ji baji ab nahi choroon ga aap ko.

Baji: ok so jao aur mujhe galay se laga k so gaeen main bhi so gaya.

Raat ko meri aankh khuli to baji ne karwat li hui thi mera lun khara tha mujh se bardasht nahi hua main ne dekha mom dad so rahe hain main ne baji ki shalwar neeche ki apna lun bahar nikala aur baji ki bund mazeed peeche ki jo bahut bahar nikal aae main ne lun baji ki tangoon main rakha aur haath ander daala to feel kia baji gand abhi tak mera paani nikal rahi thi aur baji ki phuddi pe hath lagaya to wo bhi geeli thi main ne lun ko baji ki gand pe rakha.

Phuddi main is liye nahi kiun k wo main jagte main chodna chahta tha.

Main ne aram se lun baji ki gand main daala lun aram se ander jaa raha tha k baji ne apna haath meri leg pe rakha lakin mujhe roka nahi haan aram se dalne ka ishara thaw o.

Main ne aram se baji ki bund main apna lun daala jo halfa aram se bina kisi rukawat ya dard se chala gaya phir main ne baji k boobay ko pakra aura ram se in out karne laga baji bhi apni bund hila rahi thi main ne 10 minute baji ko choda aur 10 minute baad baji ki gand main dobara farigh ho gaya phir main ne baji ki shalwar theek ki aur so gaya.

Agale din sara din acha guzara phir hum ne kaha k bahar chale hain mom dad neb hi kaha ok chalo main ne baji ki taraf dekha lakin wo normal thi aur kaha main change ker loon main khush ho gaya aaj phir pant pehn k aain gi khair baji aa gaeen aur hum sab bahar aa gaye.

Kaafi dair ghoomne k baad hum ne khana khaya aur mom dad ne kaha chalo hotel chalain.

Baji: papa hum yahan mazay karnbe aaye hain abhi to 8 baj rahay hain aap ne jana hay to jain hum baad main aa jain ge.

Mom ne kaha ok hum jaa rahay hain tum jaldi aa jana.

Hum bahut khush huay mom dad chalay gaye aur hum mall road pea a gaye hum dobara raat wali jag ape pahunch gaye aur baji ne apne shalwar kameez utar do aur jab mere samne aae to oh God what a beauty.

Baji ne long skirt pehni hui thi itni cute lag rahi thi baji k kia bataoon.

Me: baji aaj to mall road pe pata nahi kitna apni jaan se haath dho baithain ge.

Baji: aur kuch raat ko hath se jaan dhoain ge mean masturbate hehehe.

Hum dobara mall road pea a gaye ice cream khae idher udher ghoomay kuch shopping bhi ki wahan har larke ki aur har shop owner ki nigah meri baji pet hi baji mujhe dekh k hans rahi thi.

Hum wahan se nikale aur last night wali jagah ki taraf rawana ho gaye.

Baji ki shakal dekhne wali thi aaj wo kaafi sharma rahi thi aur unhain thand bhi nahi lag rahi thi.

Me: baji sharma kiun rahi hain aap?

Baji: ye boys bhi na koi larki nahi dekhi ho jaisya aisay ghoor rahay thay mujhe meri to phudi paani paani ho rahi hay un ki aisi nigahoon se is liye mujhe thand bhi lag rahi hay.

Road pe koi nahi tha main ne baji ko aagay chalne k liye kaha baji mere aa gaye chalne lagi main ne apne dono haath baji ki bund pe rakhe mujhe itna maza aa raha tha baji ki bund pe hath rakhne se k kia kahoon..

Baji ki bund bahut naram hay aur jab wo aik qadam uthati aur aik rakhti to mujhe bahut acha feel hota main ne baji ki bund ko aur tight pakar lia baji ab slow ho gae thi lakin mujhe bahut maza aa raha tha peeche se aik light aae to main ne baji ki gand ko chor dia aur normal chalne lage.

Car jab humare pass se guzari to larke ne awaz di wah kia maal hay share karna hay cash dain ge…

Hum chup chaap chalet rahe jab wo car door chali gae to baji ne kaha kia khayal hay paisay chahiain?

Me: baji plz aap sirf meri hain. Kia aap ka dil kar raha hay?

Baji: yahi rasta hay na?

Me: ji baji

Aur hum wahan se neeche utare aur usi jag ape aa k baith gaye.

Baji direct meri goad main baith gaeen.

Me: baji aap ne bataya nahi aap ka dil kar raha hay un k sath sex karne ka.

Baji ne koi reply nahi dia. Main ne socha shayad naraz ho gae hain main jo aisi baat kar raha hoon.

Baji: chalo bhi nikalo apna lun aaj meri phuddi main daal do wo bahut tarapi hay geeli hay aur bahut udas hay.

Plz is baar aram se chodna pehle phir bad main jaisay dil chahe chodna.

Me: baji aap pehle chudwa chuki hain phuddi main?

Baji: haan na ye second time chudwa rahi hoon apni phuddi tum se.

Me: kia matlab second time mujh se chudwa rahi hain pehle kis ne choda tha aap ko?

Baji: lun dalo meri phuddi main phir sab batati hoon.

Me: ok skirt utar doon?

Baji: nahi upper kar lo main ne neeche kuch nahi pehna hay.

Me: wow baji u r great u r ready already keh k main ne baji ko zara uthaya un ko skirt upper ki apna lun bahar nikala jo bahut hard tha main ne lun ko baji ki phuddi pe rakha aura ram se ander dalne laga mera lun aram aram se poora baji ki phuddi main chala gaya.

Baji: bas ander hi rehne do kuch na karo itni thand main kuch to hot mere ander hay.

Me: baji batain ne kis ne choda hay pehle aap ki phuddi main?

Baji: tum ne aur kis ne.

Me: main ne lakin kab mujhe to nahi pata.

Baji: yaar uncle ki party main mujhe tumhari friend ne aa k kaha k us net um se milna tha aur us ki mom usay kahin janay nahi de rahi hay aur mujhe bheja k tumhain bula laoon.

Pehle to main ne socha k tumhain bulati hoon aur sad news sunati hoon phir jab main aa rahi thi to main ne socha ghar main to tum se kuch nahi hota kiun na aaj main hi tum se chudwa loon aa k keh doon tum se k wo nahi aa rahi tum mujhe chod lo.

Mujhe pata to chal gaya tha k tum ne usay kiun bulaya hay khair main ne himmat ki hui thi aur room main enter hui to andhera tha aur tum ne mujhe pakar lia is se pehle main kuch kehti tum ne door lock ker dia.

Phir tum ne meri shalwar uteri to main khush ho gae aur socha chal aisay hi sahi tumhain pata nahi ho gal akin tum apni baji ko chod chukay ho ge aur jab pata chale ga tab daily chodo ge aur tum ne apna lun meri phuddi main daala mujhe bahut dard hua lakin main ne koi awaz nahi nikali

Phir main ne tngain khol deen kiun k tumhara lun poora ander nahi jaa raha th aur tum ne mujhe apni gf samajh k mazay se choda mera maza double ho gaya kiun k main apne bhai se chudwa rahi thi aur usay pata hi nahi tha khair phir tumhara rabta us se nahi hua aur tumhain pata hi nahi chala main ne socha ab khud hi bata doon.

Raat is liye main ne gand main chudwaya kiun k wahan to chudwa chuki thi phir main ne socha pata nahi mauka kab mile abhi gand marwa loon phuddi to chudwa chuki hoon tum se.

Main ne suna to hairan reh gaya k main ne kab ka apni behn ko chod lia hay aur mujhe pata hi nahi tha main ne baji ki bund ko uthaya aur neeche se chodne laga mera lun speed se in out ho raha tha lakin main kuch dair main thak gaya baji ko feel hua to baji ne apni skirt pakri aur apni bund ko uchal uchal ker mere lun pe marna shuru ker dia.

Baji; bhai maza aa raha hay na apni baji ki phuddi main chodne ka batao bhai aaj ziyada maza aa raha hay ya us din jab meri kunwari phuddi maari thi meri dono virgin hole tum le chukay ho bhai aah chodo zor se bhai tum bhi jhatke maro neeche se mujhe bahut maza aa raha hay chodo mujhe bhai aur tez aur tez.

Me: ji baji bahut maza aa raha hay us din maza aaya tha lakin itna nahi kiun k main nahi jatna tha k main apni baji ko chod raha hoon baji aur tez karain gand maran zor se mera lun poora ander dalain maza aa raha hay baji aah hmmm.

Baji: bhai main 1 saal se taras rahi thi tumhari waja se main aisi nahi thi lakin tum ne mujhe bahut besharam bana dia hay ab plz mujhe daily chodna meri shadi k baad bhi main tum se chudwane aaya karoon gi bhai aah bhai main tumhare bachoon ki maa banoon gi meri shadi k baad tum mujhe chodna aur mujhe maa bana dena bhai tumhara lun bahut acha hay mujhe bahut maza aata hay.

20 minute k baad main apni behn ki phuddi main fsrigh ho gaya aur wo bhi farigh ho gae aur mujh pe baith gae.

Phir kuch dair baad baji ne mera lun apni phuddi se bahar nikala aur mere samne baith gaeen baji ne mera lun pakar k apne moonh main daala aur usay suck karna shuru ker dia baji ne mera lun saaf ker dia jo meri aur baji ki cum se bhara hua tha phir baji ne apni phuddi se cum apne hath pe nikali aur jab saari nikal aae to usay bhi suck karne lagi baji humari cum pi gae.

Main ne baji ko apni jaga bithaya aur baji ki phuddi ko lick karne laga.

Baji: haan bhai chato meri phuddi ko kha jao isay aah bhai bahut maza aa raha hay bhai plz zuban ander dalo aur ander plz bhai aur tez karo mujhe bahut maza aa raha hay.

Aahhh bhaii hmmmmm bhai aah chodo apni behn ko aah bhai.

Baji ka haal dekh ker unki awazain sun ker mera lun khara honay laga main ne 15 minute baji ki phuddi ko chaata aur baji mere moonh main farigh ho gaeen main ne baji ki sari cum pi li aur phir baji ko kaha.

Me: baji main ne doggie style main kharay ho k aap ki bund marni hay baji jaldi se uthi aur skirt upper ker k doggie ban gae main peeche se aaya baji ki bund pet hook laga k lun ander daal dia mera lun kaafi ander chala gaya tha.

Baji: bhai aram se meri gand phat jaye gi aram se dalo chodo mujhe aah bhai aram se aahh haan bhai thora bahar nikalo aur karo haan bhai ab aram se dalo aur haan aah bhai aram se thota zor do aram aram se dalo aah bhai maza aa raha hay bhai nikalo aahh ahh maaa bhai bas nikalo poora plz.

Main ne apna lun nikala lakin achanak baji ne kaha dalo dobara.

Main ne lun ander daala baji ne gand tight ker li mera lun ruk gaya.

Baji: bhai main apni gand kholoon gi tum aik jhatke se ander dal dena plz keh k baji ne apni gand jo tight ki hui thi dheeli ki aur main ne baji k hips se pakar k zor ka jhatka mara jis se mera poora lun baji ki gand main ghus gaya baji ki cheeckh nikal gae baji ronay lagi lakin baji ne mujhe lun bahar nahi nikalne dia.

Baji: bhai aisay chodna chahte the na tum mujhe batao bhai main poori koshish ker rahi hoon jaisay chaho chodo apni baji ko aur hameha chodna plz bhai aah aram se bhai batao na aisay chodna chahte the na tum apni baji ko?

Me: nahi baji main apni baji ko aram se pyar so chodna chahta hoon main usay maza dena chahta hoon na k dard baji aap ne kaha is liye main ne zor se jhatka lagaya warna main to pyar dena chahta hoon maza dena chahta hoon dard nahi aansoo nahi baji.

Baji: lkain bhai aram se chudwane ka maza mujhe aata hay aur boys ko jhatke maar k chodne ka maza aata hay meri fiker na karo bas mujhe zor se chodo nikalo poora lun aur phir jhatke se ander daalo apni baji ki gand main plz bhai aah bhai haan oui ouch ammmiiiiiiiii haan bhai aah aur tez zor se chodo apni baji ko aur tez karo bhai plz aahhh

Bhai bahut acha lag raha hay jab tumhara lun ander ja k takrata hay to acha feel hota hay.

Bhai main bahut hot hoon un boys ki waja se bhai chodo mujhe aah bhai kia main un se chudwa loon kaafi paisay bhi milain ge aur main tumhare samne chudwana chahti hoon like a randi plz bhai aur chodo mujhe aur un se bhi chudwao jao bhai kuch larkoon ko bula lao aur apni behn ko chudwao un se aah bhai main gae aah ye bhai ye main farigh ho gae aahhhhhhhhhhh.

Baji ki batain aah oooh sun k mujhe bahut maza aaya mujhe josh aa gaya main ne aur tez chodna shuru ker dia main jhatke maar raha tha apni behn ki baji ki bund maar raha tha aur wo mazay main auroon se chudwane ki baatain kar rahi thi

Main ne baji ko randi ki terha choda aur kuch dair baad baji ki gand main release ho gaya.

Hum uthay baji ki bund se lun nikala aur baith gaye.

Kaafi dair chup rehne k baad main ne kaha chalain baji.

Baji utheen lakin un k ghutne main pain tha main ne mobile ki light on ker k dekha to zakhm the mujhe bahut bura feel hua main ne baji ko uthaya aur road pea a gaye baji ne kaha ab theek hay aur try ki chalne ki.

Baji ko pain ho raha tha to hum kuch dair wahin baith gaye main ne mobile ki light se dekha to blood bhi nikala hua tha lakin thand ki waja se jam gaya tha

Achanak aik car wahan se guzari jab main baji k ghutne ko dekh raha tha.

Car ruki to us main 2 boy the unhoon ne poocha koi help chahiye main ne kaha nahi aur jab baji ne unki taraf dekha to wo baji ko dekh k hairan reh gaye aik ne kaha.

Kia maal hay kia hua kaisay lagi chot?

Baji: kuch nahi non of ur business.

Man: batao to sahi jane man itni hot ho teekhi ho khair to hay aur is tim,e yahan kia ker rahe ho aik larke k sath?

Baji: main ne kaha na non of ur business leave us alone and he is my my boy friend koi problem hay?

Main ne baji se kaha chorain un k moonh na lagain.

Achanak aik aadmi car se bahar nikala baji k qareeb aaya aur baji ki skirt utha di o shit baji kapre pehnna bhool gae theen aur wo to neeche se nangi thi aur main ne mobile ki light bhi jala rakhi thi.

Us aadmi ne dekha to baji ki phuddi se cum nikal rahi thi.

Man to other yaar ye to chudwa k aa rahi hay kia kehta hay le chalain?

Baji: look main aisi larki nahi hoon samjhe jao warna shor macha doon gi.

Man: machao shor main to sab ko dikhaoon ga aur free main nahi humare sath chalo marham bhi laga dain ge aur 20,000 bhi dain ge kuch hi dair ki baat hay.

Baji ne mujhe aur main ne baji ko dekha.

Baji: okay chalo.

Main baji ka jawab sun k hairan reh gaya.

Man: ye bhi sath chale ga kia?

Baji: ji ye mere sath rahe ga aur is k samne karo ge jo karna hay aur ye bhi kare ga humare sath.

Hum car mnain baithe aur un k sath chal pare main ne baji se aram se poocha.

Me: baji pagal ho gae hain wo itne baray hain pata nahi kia ki karain aap k sath?

Baji: kuch nahi un k pass bhi wahi lun hay jo main abhi le chuki hoon bas chup raho.

Baji: excuse me paisay advance dain.

Us aadmi ne paisay baji ko diye baji ne mujhe kaha gin lo main ne ginay to 20,000 the main ne kaha pooray hain.

Hum wahan pahunch gaye wo aik rest house tha bahut acha hum room main gaye baithay wo aadmi cotton siprit waghaira le aaya aur baji k zakhm pe laga dia.

Phir baji ko bed pe le gaye un ko nanga kia aur kissing karne lagay main baitha dekh raha tha aik baji k aik side pet ha aik duseri side pe dono nange ho gaye aur un k lun mere braber the.

Phir unhoon ne baji ki apna lun suck karwaya baji mazay se aik ka lun moonh main liye hui thi aur aik ka hath main pakra hua tha.

Kaafi dair baad aik ne baji ki tangain kholeen aur lun baji ki phuddi main de dia second ne baji k moonh main lun dia.

Wo baji ko chod rahe the baji ne us ka lun moonh se bahar nikala aur mujh se kaha peeche se aa k meri bund main dalo apna lun main us waqt bahut hard tha main utha baji k peeche aaya to us ne kaha ruko wo utha baji ki phuddi se nikala aur seedha lait gaya aur baji ko apne lun pe bitha dia dusera aadmi baji k samne khara ho gaya aur baji k moonh main lun de dia baji us ka lun mazay se suck kar rahi thi aur aik aadmsi baji ki phuddi main tez tez jhatke maar raha tha.

Us ne mujh se kaha upper aa jao aur daal do is gashti ki gand main apna lun main bed pe charha aur baji ki gand main apna lun dalne laga neeche wala aadmi ruk gaya aur main ne half lun baji ki gand main daal dia phir baji ne lun bahar nikala k kaha chodo mujhe dono tez tez plz

Aadmi ne neeche se jhatke dena shur kiye aur main peeche se baji ki gand main chod raha tha baji ki aankhoon se paani nikalne laga to main ne jhatke slow ker diye phir dusere aadmi ne mujhe kaha aao aur lun is k moonh main dalo main utha aur baji k moonh main apna lun de dia baji mazay se mera lun suck kar rahi thi aur dusere aadmi ne baji ki gand main lun daala aik zor k jhatke se.

Kaafi dair hum change karte rahay aur kuch dair baad hum farigh ho gaye main baji ki phuddi main aur wo aik mouth main aik gand main phir hum uthe washroom gaye fresh ho k bahar aaye baji ne kapre pehne aur wo humain hotel k pass chor gaye us waqt 2 baj chukay thay.

Baji khush thi lakin mujhe afsos ho raha tha khair hum lait gaye aur main ne baji se poocha.

Me: baji aap ko bahut pain hua na kiun kia aap ne aisa aap to chal bhi nahi sakti hain dekhi hay apni halat.

Baji: bhai I am fine sach main mujhe bahut maza aaya mera to aur chudwane ka dil kara raha tha lakin dair ho rahi thi.

Tumahin to maza aaya na bhai sach batao.

Me: baji maza to aaya lakin afsos bhi hua,

Baji: bhai sab se ziyada mujhe tum se chudwane ka maza aa raha tha jab tum meri gand maar rahe the phir mere moonh main daala aur end main tum meri phuddi main farigh huay sach bhai jitna maza tumhare lun main hai un main nahi tha.

Main baji ki batain sun k phir hard ho gaya aur main ne baji ki shalwar utar k apna lun baji ki phuddi main daal k unhain chodne laga.

Baji ko bahut maza aa raha tha main kafi dair phuddi main chodta raha phir baji ne kaha meri gand main dalo main ne lun baji ki gand main daala aur tez tez chodne laga baji ko bahut maza aa raha tha aura b lun bhi aram se ander jaa raha tha baji ne mujhe bahut maza dia us raat main ne us raat phir baji ko choda.

Pani main Didi Ki Chudai

Ye story meri aur meri badi behan ki hai, jo ki aaj se kuch saal pehle ki hai, main aap sabko apni family ke bare mein batata hu, hamari family mein 4 member hain, mere mummy papa, meri ek badi behan aur main.
Mere papa ek business man hai aur hum delhi mein rehte hai, meri mummy ek govt bank mein job karti hai. Hamare ghar mein sabhi log kafi ache dekhte hai, mere papa, meri mummy jo ki ek bohat khubsurat aurat hai, wo apne aap ko kafi maintain rakhti hai, aur meri behan ke to kya kehna, wo ek bohat hi sexy ladki hai, aur uska figure bhi bada mast hai, meri behan ka naam shalini hai. Main bhi dekhne mein kafi smart hu.
Hamara delhi mein 3 bedroom ka ghar hai, jisme ek room mummy papa ka hai, ek shalini ka, aur ek mera. Shalini aur mere bedroom ka bathroom common hai mera sex mein bada interest hai, magar kabhi kisi ke sath mauka nahi mila, meri koi girlfriend bhi nahi thi jab tak. Jab ghar mein koi nahi hota tha, main hamesha computer on karke porn sites, ISS aur blue dekha karta tha. Magar mere mann mein abhi tak shalini ko leke koi galat intention nahi thi.
Magar pichle kuch dino se shalini mein kuch change aa raha tha, uske kapde pehan ne, wo aksar dhire dhire phone pe baat karti rehti thi. Mujhe shak tha ke uska koi boy friend hai. Uski body mein bhi kuch changes aa rahe the, uski breast ka size thoda badhne laga tha, mujhe pura yakeen tha, ke wo kahi maje le rahi hai. Fir main kuch din baad ISS pe incest story badhi jo ki real brither sister ki thi, aur wo usme sex ka maja ghar hi lete the.
Us din ke baad kabhi kabhi mere mann mein bhi aise khayal aane lage, aur main chup chup ke shalini ko aur uski body ko dhyan se dekhne laga. Wo ek behad sexy girl thi, wo jab chalti thi to piche se kya qayamat lagti thi. Main fir usko soch soch ke muth marne laga aur sochne laga ke kya kabhi story wali baat meri life mein bhi sach hogi kya. Main kabhi kabhi uske nahane ke baad jab nahane jata tha to uski bra aunty ko hath mein leke muth marta tha.
Mujhe us chiz ka ek nasha sa hone laga tha, magar use bolne ki meri kabhi himmat bhi nahi ho sakti thi. Fir main daily usko galat najar se dekhne laga, mujhe ye pata tha ke wo bra pehan ke nahi soti hai, to yahi soch ke main bina usko imagine kiye aur muth mare bina nahi sota tha. Mann karta tha ko piche se ja ke jakad lu aur rape kar dalu. Uske under garment ki talash mein rehne laga, unko sungh ke chat ke pagal hone laga. Mummy papa subah office chale jate the, aur shalini ne bhi koi extra language class.
Shuru kar di thi to subah 10 baje ke baad sham ke 4 baje tak main akela hi ghar mein rehta tha. Mere mann mein uske almirah ko check karne ka aaya. Magar wo almirah ko hamesh lock rakhti thi, aur keys hamesha apne paas rakhti thi. Magar hamare ghar mein har lock ki ek separate key mummy ki almirah mein rehti thi. To main eek din mauka pake wo fey ka bunch hi mummy ki almirah mein se nikal liye, aur fir subah ka wait karne laga.
Us raat mujhe puri raat nind nahi aayi, aisa lag raha tha, ke subah koi khajana milne wala hai. Us raat maine 3 baar muth mari aur fir jaise taise mari aakh lag gayi. Jab main subah utha to sab log ready ho rahe the jane ke liye, main bhi utha, fresh hoke breakfast karke sabke jane ka wait karne laga. Fir ek ek karke sab nikal gaye aur last mein meri sister bhi nikal gayi. Main jhat se door lock kiya aur meri dhadkane badne lagi, main apne sare kapde waho haal mein hi utar diye
Aur apne room se keys ko bunch leke shalini ke room mein jane laga, mera lund ek dam tight ho chuka tha, aur aisa lag raha tha ke main ek chor hu. Fir main shalini ki almirah kholi jisme aage uske kapde aur make up ka saman rakh hua tha. Fir main dekha ke niche wale jagah pe ek bag mein uske under garment rakhe hue the, meri dhadkane aur badhne lagi, maine us bag ko bahar nikal liye, aur ek ek karke sab bahar nikalne laga, aur bed pe fial diya.
Us bag mein alag alag color ki aur alag alag tarah ke bra panties thi, jise dekh ke main anpi badi behan ko imagine karne laga. Ek black color ki bra jisme ke aage ki taraf net tha, wo bohat hi revealing lag rahi thi, aur main apne aap ko rok nahi pa raha tha. Uske paas bohat alag alag tarah ke undergarments the. Main un bra aur panties ke upar hi late gaya aur ek hath se lund hilane laga, thodi der baad jab jhadne wala tha to maine bed ke kone pe baith ke bra panty ko hath mein leke discharge kar diya.
Mujhe bohat acha acha lag raha tha. Fir main bathroom mein jake fresh hua, aur thodi der un bra panties par hi leta raha, aur apne niche shalini ko imagine karne laga. Thodi der bad mera fir khada ho gaya, aur mainne fir un bra panty mein shalini ko imagine karke hilane laga mujhe us waqt bohat maja aa raha tha dosto main bata nahi sakta, ab mujhe badi satisfaction mil rahi thi. Thodi der baad latne ke baad main kuch aur uski almirah mein dhudhne laga. Magar ek packet mein sanitary napkin ke alawa mera liye kuch jada nahi tha.
Ab mera daily ka schedule ho gaya, aur sabke nikalne ke baad main roj aisa karne laga, aur wait karne laga ke kabhi ye sapna sach bhi ho skata hai ya nahi. Meri curiosity aur badhne lagi ke main shalini ke bare ke kuch aur kaise pata karu. Main kafi baar uske mobile ko check karne ki koshish kari magar alimirah ki tarah wo apne mobile ko bhi lock rakhti thi. Fir ek din shalini ko fever ho gaya, aur mummy ne mujhe uske room mein sone ko hi kaha, main bhi khushi khushi chala gaya ke shayad
Kuch karne ko mile, main tv dekhne laga wo so gayi, magar meri himmat nahi hui ke main usko kuch aur soch ke hath bhi lagau, fir thodi der baad mera dhyam uske mobile pe pada, jab maine check kiya to wo unlock tha, meri dhadkane fir badh gayi, main chori chipe uska mobile utha liya, aur messages check karne laga. Usme ek shekhar naam ke ladke ke bot msg the. Aur kuch normal bato ke sath non veg baato ke bhi msg the, un msg ke reply mein shalini ne bhi khub non veg baatien mein baat ki hui thi.
Pehle to mujhe acha nahi laga magar main kuch bol bhi nahi sakta tha, fir maine jab uski images mein pics dekhi to kafi pics ek ladke ke sath thi, main sure tha ke wahi shekhar hai. Kafi pics main unhone hug kiya hua tha, aur cheek pe fiss karte hue bhi pics thi. Mann mein khayal aaya ke ek baar usse puchu, magar ruk gaya. Fir ek alag folder mein check karne pe mere hosh udd gaye, usme unse hamari bathroom mein mirror ke samne khade hoke, apne topless pic khichi hui thi.
Mujhe samajhne mein time nahi laga ke wo pics shayad usne apne boyfriend ke liye khichi ho. Magar pick o dekh ke mera fir khada ho gaya, pehle to maine us pick o bluethooth ke thru apne mobile mein dala, aur fir, bathroom mein jake, us spic ko dekhte hue apne lund hilane laga, uske boobs bohat hi bade aur well shaped the. Mujhe fir uska nasha hone laga, mann kiya ke usi halat mein use dboch lu, aur kadone fad ke rape kar dalu. Magar fir himmat nahi hui.
Fir din aise hi nikalte gaye main kabhi uski bra panty ko dekh ke akbhi uski topless pic ko dekh ke muth maar ke satisfy hone laga. Fir ek din papa mummy ne ghumne ka plan banaya aur decide hua ke hum pehle rishikesh aur fir manali jayenge. Fir Sunday ki subah hi hum rishikesh ke liye nikal gaye, cab karke. Papa aage driver ke sath baithe the. Aur shalini main aur mummy piche. Kuch ghanto ki drive ke baad hum rishikesh pohach gaye.
Aur room leke rest karne lage waha rush hone ke karan hum sirf ek room hi arrange kar paye. Safar ke thake hue, fir hum dinner karke sone ki taiyyari karne lage. Hamara room kafi bade hone ke karan do bed lage hue the, jisme ek par main aur shalini aur dusre pe mummy aur papa lete hue the. Magar mera to sone ka mann hi nahi tha, main to wait kar raha tha, ke kab sab soye aur mujhe kuch mauka mil paye. Shalini thake hone ke karan jaldi so gayi magar main aakhe band karke
Mummy aur papa ke sone ka wait karne laga, magar kuch der baad kuch dhire dhire baat karne ki awaj aayi, shayad mummy papa bhi hamare sone ka wait kar rahe the. Magar shayad ek room mein sone ki wajah se kuch hesitation thi, aur fir wait karte karte meri hi aakh lag gayi. Subah mummy mein uthaya aur breakfast ke liye aane ke liye bola. Main hi sabse last mein utha tha. Sab log fresh hoke breakfast ke liye order kiya, aur din ka schedule banana lage.
Shalini ko bahar ghumna tha, magar papa shayad room mein hi rest karna chahte the, fir last mein ye hi decide hua ke main aur shailini ghumne jaynge aur mummy papa hotel mein hi rahenge, mujhe unke rukne ka reason ka idea tha. Fir hum ready hoke nikal gaye, kuch logo se pucha k eke yaha ghumne ke liye kaun si jagar hai, magar waha kuch khaas nahi tha. Fir shalini ne kaha shalo hotel hi chalte hai, to maine majak mein keh diya, ke unko bhi to thoda private time do sath rehne ke liye.
Aur wo thoda muskarai aur samajh gayi magar jada us bare mein discuss na karte hue kaha bolo kaha chalne hai, maine bola chalo dekhte hai, kuch aage chalke. Fir raste mein kisi ne bata ke aage hi ek water fall hai Garud Chitti ke naam se, waha kafi foreigner log aate hai. Humne socha ke cahlo wahi chalte hai, wo area thoda sa road se hat ke tha, bich mein thoda sa jungle bhi tha. Magar aage jake dekha to wakai mein ek bohat achi jagah thi, jaha water fall ho raha tha.
Mera to mann wahi nahane ka karne laga, magar shalini mana kar rahi thi, humne dhyan se dekah ke waha kuch under garments bhi pade hue the, aur kuch condom ke pack bhi dekhe. Un chijo pe meri aur shalini ke najar ek sath padi. Magar usne najar andaaz kar diyo, maine majak mein keh diya ke yaha ka to mahaul hi kuch aur hai. Fir shalini shayad jada interested nahi thi waha rukne mein, magar mera jane ka mann nahi tha.
Aur main kapde utar ke sirf underwear mein pannin mein kud pada, aur shailini wahi baith ke novel padhne lagi, wo mere samne is tarah se baithi hui thi, ke uski thighs tak mujhe najar aa rahi thi uski panty ke sath. Mera lund khada ho gaya, mann kiya ke use paani mein hi khich lu, aur apne lund ko hath se adjust karne laga, ye karte hue shayad shalini ne mujhe dekh liya, aur fir mujhe chori se meri harkatein dekhne lagi. Maine bhi socha ke isse acha mauka nahi hai, kuch baad aage badhane ka.
Main wahi paani mein thoda andar jake muth marne laga, aur shalini mujhe tedi najar se dekhne lagi, fir maine thoda aage jake shalini se mu fir ke pani se nikal k eek pathar ke piche jake muth marne laga. Mujhe pura yakeen tha ke shalini ko mere harkat ke bare mein 100% idea hai. Fir discharge hone ke baad main fir paani mein shalini ke paas aa gay, to shalini ne thode naughty se style mein pucha ke paani se nikal ke kaha gaya tha, mein bola toilet gaya tha, kyu?
To thoda mu niche karke muskarai aur chup ho gayi, fir maine chutki lene ke liye bola, kyu tujhe kya laga? To usne koi jawab nahi diya, bas halka sa muskarai. Mujhe thoda green signal laga. Fir humne chalne ka plan kiya, magar mere gile underwear ko dekh ke bola iske ke upar kaise kapde pehnega, maine bola fir kaise karu? To usne hass ke bola iske bina hi pehan le. Main bhi jhat se bola, good idea aur fir ek pathar ke piche jake, underwear utar ke sidhe shorts pehan liye.
Jab main shalini paas aaya to usne muskurate hue kaha kaisa laga raha hai, maine kaha kafi khula khula lag raha hai. To wo bas muskura di fir hum hotel aa gaye, mummy papa ne pucha kaha gaye the to humne bataya ke bas yahi aas pass hi ghum ke aa gaye. Maine dhyan diya ke shalini meri taraf kuch jada hi dhyan de rahi thi, shayad usen aaj pehle baar mera khada lund underwear mein dekha tha. Maine pucha kya dekh rahi hai to najar hata ke bolti ab to fresh ho ke change kar le/
Maine haste hue dhire se keh diya ke aise hi khula khula rehna mein jada maja aa raha hai, fir shalini ne kaha ha dekh rahi hu ke kuch jada hi maja aa raha hai, aur ab tu bada bhi ho gaya hai. Maine fir majak se keh diya fir to meri shaadi kara do.fir achanak mummy ke awaj aa gayi aur shalini mummy ke paas chali gayi, dhire dhire time bita, hum sab logo ne dinner kiya aur sone ki taiyyari karne lagi, ab maine bhi dhire se shalini ko bol diya ke tum bhi to raat ko bine uske soti ho tumhe bhi acha lagta hai
Kya wo thodi se gusse se dekhti hui boli shut up, sudhar ja. Main bhi haste hue mu fer liya. Aur fir hum sab lait gaye kal ki tarah, maine dhire se shalini ke kaano mein kaha, ke shayad hum mummy papa ke liye rukawat ban rahe hai, to usne kaha, bohat bigad gaya hai tu. Aur fir hum so gaye agle din subah mummy ne mujhe uthaya, aur sab breakfast karne lage. Aaj papa ne bola ke aaj humein yah ape kisi milne jana hai, to achanak shalini ne bol diya ke nahi papa
Hum waha bor ho jayenge maine aur rohit ne to kuch aur plan kar rakha hai, kyu rohit? Maine bhi uski ha main ha mila di. Fir mummy papa ne humien ok keh ke jane ki taiyyari karne lage aur humein kaha ke jaldi aa jana, aaj shailini ne ek bag hath mein liya hua tha, hum fir kal wale raaste pe nikal gaye, tu maine kaha kya irada hai, tu usne bola kal wali jagah pe hi chalte hai, aaj usne bola maine bhi paani mein enjoy karna hai, main mann hi mann khush hone laga.
Kuch hi der mein hum waha pohach gaye aur maine jhat se kapde utar ke paani ke mein aa gaya, aur shalini ko bhi aane ko kaha, fir ek pather ke piche jake change karke aayi aur ek bohat hi sexy black color ke costume mein aayi, main to use dekhta hi reh gaya, aur mere mu se nikal gaya sexy aur wo halke se mukurate hue paani mein aane lagi, uske gori gori tango kr upar black color ki panty gajab dha rahi thi
Aur uski sexy white boobs pe black color ki bra to aise lag rahi thi ke jaise koi model utar aayi ho, mere dimaag mein fir wahi uski pic saamen aa gayi, aur nasha chaane laga aur lund ek dam se khada ho gaya. Paani mein utar ke muskurat ehue usne bola,
Sahlini: itne dhayan se kya dekh raha hai, kabhi ladki nahi dekhi kya?
Me: dekhi to hai magar itni sexy nahi.
Shalini: behan to sexy bolta hai sharam nahi aati.
Me: kash mein tumhara boyfriend hota.
Sahlini: hota to kya hota?
Me: wo to jab hota to hi batata.
Fir ek dam se achank aake usne mujhe paani mein dacha de diya. Aur piche ki taraf bhagne lagi maine bhi sambhal ke use piche se pakadne lag aur mera lund uski gaand se sat gaya uske mu se ek siski nikal gayi. Maine bola kya hua, badi awaj mein bolti kuch nahi, maine bola kaise lag raha hai ye mausam, usne kaha, bohat acha, tab tak main use piche se ache se pakad chukka tha, aur pani ke andar se uske pet ke hatho se sehla raha tha. Mera lund ek dum se uski gand se chipka hua tha.
Usne apna sir piche ki taraf kar ke mere kandhe pe rakh diya, aur fir maine dhire se uski neck pe apne hoth rakh diya, aur usne ek dam se apna hath apne piche karte hue mere lund ko pakad liya, jo ki full tana hua tha, aut fir main apne dono hath uske milky white mummo pe le gaya ho dhire dhire dabane laga, hum do pagal hote ja rahe the hawas mein, hum sab bhul chuke the, aur bas khule hawa mein panin ke andar, ek dusre ki boday se lipte hue the.
Aise hi karte karte main uske ek kandhe se uski costume ko niche kar diya, aur uska ek dam white mumma, adhe se jada bahar aa gaya, aur usne mere lund ko aur teji se pakad liya. Maine uske ek mume ko ek hath mein liya aur dusra hath uski panty mein daal diya aur uski chut ko pehli baar touch kiya, touch karte hi wo pagal ho gayi aur palat ke mere underwear mein hath daal diya, aur mujhe lip kiss karne lagi, aur siskiya lene lagi.
Maine bhi piche hath daal ke uska upper costume nikal diya, aur wo mere samne uapr se ek dam nangi khadi thi, doston kya najara tha wo, gol gol white mumme jiske pink color ke cherry jaise nipple, main to apne hosh kho baitha tha, aur ek ek karke, uske nipple ko mu mein leke chesne laga, aur wo mere land ko aage piche karne lagi aur awaajein nikalne lagi fir usne dhire se mere kaan mein bahar chalne ke liye bola.
Aur hum aise hi bahar nikal ke ek pathar ke piche jane lage. Waha pohachte hi jaise wo ungli ho gayi ho, ek jhatke mein usne mera lund underwear se baha nikal ke, mu mein leke chusne lagi. Socho dosto, ek itni sexy ladki jiski itne pyare pink pink hotho ne tumhare lund ko jakad rakha ho aur tumhare lund kea age piche ho rahe ho, main to apne aap ko rok hi nahi pa raha tha fir maine usko towel bicha ke litaya, aur uski panty uteri.
Kya mast chut thi shalini ki, halke halke se baal and andar se ek dam gulabi, maine bhi jhat se uske chut pe apne honth rakh diye, aur usne mere sir ko apni dono thighs ke bich mein daba liya. Aur apne hips ko dhire dhire upar uthane lagi, aur thodi der mein discharge ho gayi. Aur muskarate hue badi satisfayi lagi magar main abhi thanda nahi hua tha, maine halka sa uske upar aake apna lund uske dono mummo ke bich
Mein daba liya au raage piche karne laga, jab lund aage jata to wo mu khol ke use andar le leti, khule asmaan mein ye mera pehla experience mere hosh uda raha tha, humein kisi ka dar nahi tha, na kisi ke dekhne ki chinta, hum to bas apne mein mast the, fir shalini ne bola main aur nahi reh sakti, please isse niche dalo, maine bhi apne lund ko hath mein liye aur shalini ki chut pe ragadne laga, wo fir se bina paani ke
Machhli ki tarah jhatpatane lagi, aur mujhse andar daalne ki bhik maangne lagi, maine fir halka se jor deke, apne lund ka supada uski ke andar dala to uski ek baar ko akhen fatt gayi, main thoda sa relax ho gaya, aur fir ek jahtke mein lund ko andar ki taraf puch kiya, uske mu se check nikal padi aur ankho se aansoo, main fir niche hoke uske lips ko chusne laga, aur uske mummo ko dabane laga aur mauka pake ek baar fir dhakha maar diya, aur ab lund kafi andar ja chukka tha, aur wo baar baar mujhse se
Use bahar nikalne ki request kar rahi thi magar main waha se wapass nahi laut sakta tha, thoda ruk ke maine fir ek last jhatke mein apna lund jad tak shalini ki chut mein daal diya. Aur wo jhatpatane lagi aur main fir se niche jhuk ke usko smooch karne laga aur mumme dabane laga. Fir thodi der baad usko bhi josh aa gaya, aur halki si hips ki movement karne lagi. Main samajh gaya ab use maja aane laga hai, aur fir maine bhi halke halke jhatke lagane laga.
Wo pleasure mein kabhi muskarati kabhi ek rand ki tarah lund ka maja lete hue look deti. Ab mere bhi dhako ki speed taj ho chuki thi. Aur lund piston ki tarah andar bahar ho raha tha, ab mujhe laga ke wo jhadne wali hai, maine dhakke aur tej kar diya, taki use aur pleasure mile aur fir shalini ki body akadne lagi, aur meri behan mere lund se discharge hui. Ab maine aur speed badha di aur gilapan feel hone ki waha se pach pach ki awaaje aane lagi, aur fir mujhe bhi lagne laga ke main aane wala hu, maine
Dhakke aur tej kar diya, 15-20 dhakke baad main aur shalini ek sath jhad gaye. Aur thodi der ek sath lete rahe, aur ek dusre ko dekh ke muskurate rahe, maine dhyan se dekha ke shalini ke boobs ek dam red ho chuke the, aur uspe mere hatho ke nishaan bhi saaf najar aa rahe the. Fir hum aise hi nange fir se ek baar paani mein aa gaye, aur ek dusre se saap ki tarah lipat gaye, mera lund ek baar fir uski tango ke bich dastak dene laga, aur meri behan muskura.
Aur mera lund pakad k eek baar fir bahar le aayi, aur mera lund ko mu mein lek chusne lagi, jab maine use letne ke liye kaha to usne kaha niche ke liye aaj itna hi kafi hai, baki baad mein, aur fir apne gulabi hooth mere lund pe jakad diye, aur chusne lagi, aur main uske balo ko pakad ke piche kar ke usko dekhen laga, wo bade maje se chus rahi thi, aur kabhi kabhi ek haath se apne mumme bhi dabati to balls ki tarah
Uchal rahe thi main madhhosh sa hoen laga ye scene dekh ko aur fir mujhe laga ke main jhadne wala hu, wo apne mummo pe discharge karana chahti thi, magar main uske mu mein karna chahta tha, mera request ke baad wo maan gayi, aur maine kuch jhatko ke sath sara load apni badi behan ke mu mein chod diya.

 

Featured Posts

Featured Posts

Featured Posts