Advertisement

Advertisement

Click Below Link To Play Video Online

insurance charity loan 
Showing posts with label Hindi Sexy Story. Show all posts
Showing posts with label Hindi Sexy Story. Show all posts

Chudai Ke Liye Main Bhai Ki Patni Bani,Chudai Ki sachi kahani

Chudai Ke Liye Main Bhai Ki Patni Bani,Chudai Ki sachi kahani




Hi friends mera naam Monika hai main mumbai me rehati hu apne pati ke saath. mujhe iss ki stories bahut pasand hai. khaas kar bhai bahen ki stories. jyada time na weast karte huve mai apne story pe aati hu. meri umar 24 year hai mera bhai 26 year ka hai. yeh story mere or bhai ke bich pyar ki dastan hai...main maharashtra ke chhote shaher amravati me apne pariwar me rahti thi. jaha mai bhai mummy, papa rahte the.hum middle class family se hai.mai us waqt 8th class me thi .maine abhi abhi jawani ki dahlij par kadam rakha tha.mere boobs kisize din ba din badhti jarahi thi jo ki moholle ke aur schiil ke ladko se dekhe nahi jarahi thi.sabhi ladke mujhe pyasi najr se dekhte the..comments pass karte the..mujhe dar bhi lagta tha .par accha bhi lagta tha..,,

Jaise har ladki ko lagata hai, ke koi hame notice to kar raha hai...si bhich mai bhi sex ki taraf aakarshi hoti ja rahi thi..mujhe bhi sex ke bare me boys ke bare me jankari lena accha lagta tha. maine sex ki jankari lena shuru kiya..is bhich meri ek saheli ne mujheISS ke bare me bataya tabhise mano meri jindagi badal gai.mai din raat bhai ke mobile par Iss ki stories padhati rahti thi. pahle maine incest kahani par dhyan nahi diya.mujhe sab jhut lagta tha par jab padhana shuru kiya to mujhe bhi oh feeling honi shuru hui.is bhich maine college me jana shuru kiya mera bhai engeneer ki padhai ke liye Mumbai chala gaya tha..oh saal me 2 month ki chhutii pe aata tha. main uske mobile par chupchupke blue film dekhti thiek din meri saheli ne bataya ki incest stories bhi such hoti hai usne kuch succe example pataye to mai shock hi ho gayi.

Maine socha kya main aur mera bhai Suraj hum dono me waisa pyar ho sakta hai..kya mai bhaiya ke saath sex...ohh ..no . yeh main kya sochrahi thi...lekin mere andar ki sex ki pyaas ne mere dimag ko sunn bana diya tha..mai ab har waqt bhai ke bare me sochti rahti..mujhe bhai se pyar ho gaya tha.yeh pyar aur bhi gahra ho gaya jab bhaiya ghar aaya tha bhyaa aur mai bike pe ghumne jate the,movie dekhte the,aur free bate karte the..na jane kyu mai bhaiya ki taraf aakarshit hoti ja rahi thi. bhaiyya ko magar kucch bhi pata nahi tha ,,maine bhaiya se najdikiya badhani shuru ki. bike pe usse chipak ke baithne use hug karna, main use free karna chahti thi. usey shayad thoda ajeeb lag raha tha magar aaj kal ke bacche open minded hote hain oh aisa sochta tha.

Uska shaq yakin me badla jab meri kartut merehi palle pad gai.. maine apne mobile me bhaiya ki aur meri photo mixing kar ke rakhi thi..photo aisi banai thi ki mano bhaiya mujhe kiss kar raha hai aur mujhe jor se masal raha hai. pata nahi bhaiya ke hathh me mere mobile passwod kaise laga usne oh photo dekh li. magar mujhe kuchh nahi batayatha mai use janbujhkar use apne boos dikhati thi, usey satkar baith. idhar mera use lubhana jari tha.

Ek din mummy papa hamar gaon village kheti ke kaam par gaye the.ghar par mai or bhai hum dono hithe..maine yah acchha chance samjha.maine bhaiya se matkte huve lalchyi najrose ,ajeeb si muskan dete huve kaha bhaiya mai nahane ja rahi hu, meri najar me kamukta ki aag jal rahi thi. tabhi vahi huwa jiska mujhe yakin tha,thodi der baad bhaiya mere piche piche bathroom tak aya tha mujhe jab darwaje ki keyhole me andhera dikha to mai samjh gayi ke bhaiya mujhe dekh raha hai..maine apne apde utar diye.mai excite ho gayi thi aur meri chut me ugli karna shuru kiya..yah jante huve bhi ke mera apna saga bhai mujhe nangi dekh raha hai..mai esi soch se aur excite hogai. aur jor se ungli karna shuru kiya mere liye ah ek ajeeb aur romanchak kar denewala nubhav tha. main vahi pe jhad gayi aur key hole ki taraf dekhke muskurai.

Dopaher ko bhaiya aur main khana khane baith gaye bhaiya mujhse najre nahi mila pa rahe the..sharm to mujhe bhi aa rahi thi pa kya karti..khane ke baad bhaiya se TV dhekhne bhaithi .bhaiya ne baat chhedi Monila kaise chal raha hai college.mainekaha thik hai,Bhaiya:tumhare college me ladke hai ke nahi ?mai:ha hai to, bhaiya..to unke affairs bhi honge .mai:ha hai,bhaiya:tumne koi dekha nahi kya hamare liye jijju..mai:bhaiyya aap bhi na,,mai sharma ke bhaiya ke gale lag gayi meri mansal chuchiya bhaiya ke sine se takra gai mai romanchit ho gayi .maine apne aap ko sambhala..bhaiya se puchha apki koi girlfriend to jarur hongi college me? are nahi re bhaiya bole..mere type ki ladki abhitak to mili hi nahi ..mai:bhaiya kaisi ladki pasand hai tumhe..mujhhe batau..ha bataoo bhaiya:sach....mai:ha bato na..bhaiya: tu dar to nahi jayegi mmmai:mai bhala kyu drungi? bhaiya:to bata deta hu tumhare mobile me mere saath jo ladki hai na ..mujhe bilkul waisi ladki chahiye...mai shok ho gayi..mere bhanda fut gaya tha..meri bhaiya ke prati pyar aur kaam ki bhawana open ho gayi thi. ab mere pass kuch bhi chara nahi tha....siway iske ke bhaiya ko sub such such bta dun.

Maine himmat badhai. aur boli haaa to bhaiya akhir aapne oh photo dekh hili ..bhaiya:ha meri pyari bahena..mujhe sab pata chal gaya hai tu mujhe kitna chahti hai...aur MONIKA main bhi tumhe utna hi pyar karta hujitna tum karti ho...mai bahut khush ho gayi aur bhayya ke gale pad gayi ,,,ohhhh...mere pyare bhaiya..mai tumse bahut pyar karti hu...par bata nahi pa rahi thi akhir us mobile ne meri sun li aur tumhe sub kuch bata diya mai tumse bahot pyar karti hu mere bhaai...I LOVE U BHAIYYA....mere chuchu baiyya ke sine me gadhi thi maine ankhe band kar liyi. bhaiya:o.ohhhh meri pyari bahena mai to kabse janata tha aur tumhe chahne lagatha...I LOVE U bahena...i love u too much ...magar humara pyaar aisa hi chalta rahega kya??hamere bhai..yeh pyar jindgi bhar ,,,,agle saat janmo tak aisa hi chalta rahega..bhaiya mai tumse sirf sex hi nahi bulki tumse shaadi karnachahti hu mere bhai...mai apne bhai kidulhan banana chahti hu...uske charno kidasi banana chahti hu ...uski patni banana chahti hu..bhaiya:oh meri pyari bahena samaj is rishte ko manyata nahi dega..mai:mujhe samaj se kuchh lena dena nahi hai bhaiyya mujhe to bus tumse matlab hai..bhaiya:thik hai bahen mai shadi ka runga to bus tumse...meri pyari bahen se...

Mai: ha bhaiya mera bhai hi mera pati hoga,,,ohhhhh..aur mere baccho ka pita bhi..ooohhh bhaiya mujhe ye kahte huye sharam aa rahi hai. main bhaiya se kas ke pakde huve thi bhaiya meri pith ko sahla rahe the ...ohhhhooohhaaaa kya anubhav tha apne bhai ke saath. main uski baho ujhul rahi thi...usne meri kamij ki zip kholna shuru kiya. main jhat se hat gayi aur boli bhaiya nshi eh sab nahi pahle aap mujhse shadi karne ka vachn dedo...bhaiya:tujhe mujhpe vishvas nahi hai?.mai:jaan se bhi jyada..

Lekin maine apni pyari chut apne pati ke liye hi rekhi hai..mai apne pati ho hisopungi. bhaiy:thik hai meri jiddi bahen mai abhi isi waqt tujhse shadi karunga...aur..apni bahen ki mang bharunga...use apni patni banaunga...oooohhhhaaaa mai yeh bate sun kar romanchi ho gayi aur boli ha bhaiya banalo mujhe apni patni abhi isi waqt...bhaiya jhat se uth gaye andar ki room me chale gaye aur almari me se mummy ka mangalsutra nikala aur sindur kidibiya le aye. .ate hi main sharma ke bhaiya ke gale lag gai ..bhaiya bole..are bahen sharmati kyun hai tera bhai tujhe apni patni banane ja raha hai,,tera pati tera chut ka malik banane ja raha hai..sharma mat..bhaiya ne jhat se mujhe age kiya aur meri mang me sindoor bhar diya...mai khushi se pagal ho gayi mujhe bhiayya ne mangalsutra bandha/

Ab mai uski patni ban gayi thi...bhaiya bole..chalo ab suhagrat manate hai..mai khushi se jhum uthi..mera saga bhai ab mera pati ban chuka tha aur ab mere saath suhagraat manana chahta tha..meri chut me apna mota lund dalne wala tha apni bahen ko apne lund ki rand banane wala tha...mai esi vichar se kamuk ho gayi meri chut ka ras meri jangho se bah raha hta..mujhe bhaiya ne dhire se uthaya aur bed pe rakh diya...mai sharm se chur ho gayi thi bhaiyane meri chunri mere sarpe odh li mai nayi naveli dulhan ki tarha bed par baith gayi ...sharm se meri najre jhuk gyi  ,,. ohhhooooaaahhhaa mai ab apne sage bhai ki dulhan bangayi thi ..mere sage bhai ka lund mujhe chodne walatha...bhiyane dheerese chunari uthai mai shrmagai...bhaiya:oohhhooo oho kya lag rahi hai meri rani...meri jaan ..mai romanchit ho gayi bhaiyane ek ek karke sabhi kapde utar diye ...oooohhhbhhhhayyyaaaa maito sharm se pani pani ho gayi thi merebhaine matlab mere pati ne meri chut par ungli rakh di..oooohhhaaaa bhayyaaa mai kahra uthi..meri chut me shola bhadk raha tha maine bhi bhaiya ki pant ki zip hkol ke use nanga kiya,,,aur uske mote lund se khelne lagi bhaiya mujhe lund mu me leno ko kaha...apne pati kiaagya kaise na manti maine jhatse use mu me lekar chusna shuru kiya bhayya meri chut chatate meri chuchi dabade ..esi bhich bhaiyyane mujhe aagya di MONIKA chalo ab wah pam anand lete hai aur hum bhai bahen ek dusre me sama jate hi.

Bhai bahen hi nahi bhaiya pati patni kaho mai boli. bahiyane mujhe pith pe lita diya apna lund meri komal chut par tika diya mai dar gayi. hhhhhhooooo magar aaj ek bhai bahen ka milan hne wala tha..mai taiyar ho gayi..bhayya bole meri rani meri jaan ...mera pya..meri patni kya tayyar hai?mai boli ha bhaiya aapki bahen ,,apki patni taiyar hai apne pati ka lund apni chut me lene ke liye bhaiyya aajao mujhme samajao.bhaiyaa ne ek jordar jhatka mara bhaiyya ka aadha lud meri chut me samagaya mai dard se kahara uthi bhaiya ne mere honth apne hotho me dabakar meri siskari rok di ab bhaiya ne jordar jhatke marna shuru kiya..mai chillati gayi bhaiyya jor dar dhakke marte gaye mai badbadati rahi,,oooohhhhhooooomerebhaiooohh ....mere chut ke mlik jorse chhhoddooo apni bahen ko banado use apne bacche ki ma kar de mera sapna pura apne bhai ki patni rand banane ka.chhhoododooo mujhe mere bhai chodoooochoddooohhhaha.....haha..

Mai jorse sanse lene lagi. bhaya jorse chod raha tha apni patni ko le meri pyari bahena le apne bhai ka lund banja uski rakhhail. uski rand...ohhhhhh ooooooo  bhaiyane badi der tak mujhe chodna jari rakha,,,ek waqkt ke baad bhaiya..bola le bahen mai aaraha hu. teri chut me jhadne ,,,oohhhaaaa mere bhai mere pati bana de apne bachhe ki ma mujhe girade tere lund ka rus merichut me bhar de meri konkh...oh mere malik ..ohhhh mere pati mere chut ke raja ohhh bhaiya ne apna fawara meri chut me chod diya aur ahum wahi needhal ho kar so gaye es char panch salo me humne gharwalose chhupne kayi baar chudai ki ..maine do baar apna baccha bhi giradiya..ab mera college khatam hone ko tha..mere shadi ki baat ghar pe chal rahi thi..hume dar lagne laga.  bhaiya ko mumbai me job mila tha humne bhag ke jane ka plan bana diya.

Maine ek din ghar se bhag jane ki chitthi likh di aur bhaiya ke saath uski patni ban kar rahne lagi. hum yaha ab pati patni kitarha rahate hai mujhe bhaiya se 1 ladka aur ek ladki hai...hum yaha mumbai me andheri me ek flat me rahte hai. hum ab khush hain.
iss tarha dosto mai apne bhai ki patni bani. apko meri story kaisi lagi mujhe mail jarur kare.

12 Saal Ki Ladki ki gandi kahani

12 Saal Ki Ladki ki gandi kahaniMera nam noman hay main karachi ma rahata houn aaj main aap ko aapni ik sachi sex stori sonane jaa raha houn ya kahani ak 12 sall ki lardki ki hay jo meray ghar k samne rahati hay us k nam seema hay is umar ma us k boob 32 k hay bohat hi sexy lardki hay.
ka din meray ghar main koi nahi tha wo meray ghar aksar khalne aati hay meri choti bahan k sat main bhi un k sat khalta houn jab wo meray ghar i to us waqat ghar par koi nahi tha ma ne us se kaha aaj ghar par koi nahi hay aaj hum dono khaltan hay us ne haha thak hay aaj main tum ko naya khal sakta houn kalo gi thak hay tum ko aakhan band kar k meray jism ko chona paray ga aur batana paray ga kay hay ok jalo aapni aakhan band karo us ne aapni aakhan band kar le.
ab wo meray jism ko chone lagi aur baatne lagi ya kay hay jab us ka hat meray land par gaya to to wo khane lagi bhai ya kay hay tum batwo bhai mujay nahi pata aacha thori dar is ko dabawo to ya bara ho gay ga seema us ko dabane lagi mera land 8 inch k ho gaya bhai atna bara ho gaya tum is ko dhako gi g bhai aakhan kholo mein ne aapni pant se aapna land bahar nakal leya bhai ya kay hay pakro main ne us k hat me aapna land day daya wo dabne lagi bhai is se kay hota hay is se tum larkion ki choudi hoti hay wo kisa is k leya tum ko aapne kapray utarne hon gay thak hay us ne aapne kapray utar daya aab wo meray samne nangi khari thi us k boob bhoth khobsourat than ma us ko boobs ko dabne laga bhai gudgudi ho rahi hay phar main ne us k boobs ko chosne laga ab us ko bhi maza aane laga bhai maza aaraha hay phar main ne us k chotay se choud pay aapni zaban rakh di aur chousne laga us k moun se ajib ajib se awaz aane lagi hhhhhhhhhh haaaaaaaaaabhaiiiiiiiiii bohatttttttttttt mazaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ab main ne us se kaha k ab tum meri land ko chouso us ne meray land ko chousna sharwo kar daya ab nera land lohay ki thara sakhat ho gaya tha ssema ab main tum ko choudn ga thak hay bhai thora dard ho ga bardast karna thak hay bhai main kichan se tel ki botal lee aur us k pass aaya main ne aapne land ko achi thara tel lagia aur us k choud par bhi tel lagi main ne aapne land ki topi ko us k choud k surakh par rakha aur ak zoor ka jhatka daya mera land ki topi us kay choud me chali gai us k moun se ak zordar chak nakli hhhhhhhhhhhhhhhh mar gaiiiiiiiiiiiiiiii ghai naklo aane land ko bhar mujay nahi choudwana main ne ak aur zoor k jhatka lagya is bay mera land us k choud ko charta howa andar chala gaya wo zoor se chaki aur rone lagi bhai naklo main mar joun gi main ne kaha thori dar main tum ko maza aay ga 5 minat tak main ne kuch ne kaya jab us k dard nain kami i to main ne aapne land ko aagay pachay karne laga ab us ko maza aane laga bhai maza aa raha hay aur zor se bhai haaaaaaaaaaaaa aur zorse aaaaaaaaaaaaaa hhhhhh hahahhahahahahha main ne aapni speed barda di bhai aap khatne achan hayn bhai zor zor se meray choud ko phar dayn ab main ne us ko aapne upar batha leya ab wo meray land ki upar uchalne lagi main us k boobs ko daba raha tha seema maza aaraha hay bhai bohat maza aa raha hay main ne aapne zandgi main atna maza nahi mela seema meray land se jous naklne wala hay main ne aapna land bahar nekla aur us k moun main day daya seema us ko chousne lagi aur mera land jhatkay se us k moun main jous chorne laga us ka moun jous se bhar gaya us k choud se khoon nekal raha tha main ne us khoon saf kaya aur wo chali gai lakin us ne dusray din meri choti bahan ko bata day k main ne usay chouda hay aur bohat maza bhi aaya hay seema ne mu se kaha bhai meri bahan ka nam shougufta hay sugufta bagi khay rahain thi k bhai se khana mujay bhi chodo us k bad ma ne aapni bahan aur seema ko katni bar aur kisay choda ya next stori ma.........

Customer Ki Beti Ki Chudai Chudai

Dear friends, hi to all of reader this is my first post, this is real incidence real story , hope u guys will like. My name is Ali khan age is 26 and this story is about my sexual affair with my customer daughter.
Mera aik general store hai main karachi pakistan ka rhne wala ho. ye baat pichle saal ki hai jbb main 25 saal ka tha aur mere bhai ki tabiyat kharab thi to pora din shop per main he baitha krta tha aur hmara ye business pichle 10 years se hai. Mere aik customer thi jin ka naam hai amber aur un ki umer koi 38 years hoge dikhne main sahi thi aur un ka fig hoga koi 36 32 36 aur un ki daughter jis ka naam hai seema us ki umer 18 years hai aur us ka fig bht hi kamal ka hai 34d 28 36 ye mjhy us k saath sex kr k pata chala.
Abb time zaya kie baghair story per ata ho yee baat pichle saal ki hai hmare shop per amber aunty bht saalo se saman laite aa rhe hain aur jis gali main hmare shop hai us gali ki har shop unhe janti hai qn k woo bht friendly type ki hai. Aur mjh se bhi bht frank hai mere shop k samne aik easy load wale ki shop hai jis ka naam Amit hai aur amber aunty aksar us shop per khardi nazar aati thi aur Amit se batain aur hansi mazak krti rhte thi aur
Amit mera bhi acha dost tha aik din main ne use bulla kr pucha k ye aunty tere pass pura pura din khardi rhti hain aur tjh se kya batain krti hain tu bore nahi hota to us ne jawab main mjh se kha kuch hasil krne k liye kuch khona pardhta hai main us ki baaat smjha nahi aur main ne us se pucha matlab to us ne kha k aik baaar mera kaam ho jae phr smjhao ga. Main ne us se kafi insist kia to us ne mjh se pucha k tjhy pata hai iss aurat ki talak ho chuuki hai main ne kha haan wooo too bht saalo se hogae hai to us ne kha han to
Tu khud soch iss k pass itne paise kha se aate hain k ye apna ghar chala pae to main ne kha k aunty ka apna beauty parlour hai waha se kamati hain to us ne kha yee sbb bkwas hai aunty ka koi beauty parlour hai jhooot bolti hain main ne aisa kaise ho skta hai to us ne kha k aisa he hai tu ne kabhi aunty ko jate hoe daikha ye tjhy yee pata hai k un ka beauty parlour kha hai har waqt to wooo yaha gali main ghoomte rhti hai to main ne us se kha k mtlab tu khna chah rha hai k yee aunty 2 no kam krti hai to us ne kha iss main
Khne ki kya baat hai krti hai to krti hai aur main to iss k daughter k piche lga hoa ho aur aunty ka free main load bhi krta ho. Jbb main ne ye suna k amit Seema ko chode ga to mera to lund foran he kharda hogaya itne main amit ka customer agaya aur wooo chala gaya main to abbb iss he soch main tha k kya amit such keh rha hai aur main ne dil main yee soch liya k agar ye aunty 2 no kam krti hai to main seema ko amit se phle chodo ga.
Agle din ki baat hai amber aunty mere shop per saman laine aaae to main aunty normal aur kafi friendly batain krne lag gaya aur hum kafi dair tk batain krte rhe aur aunty counter k side per khardi rhi to main ne aunty se baato he baato main kha k aunty app beauty parlour main se kitna kama laite hai to aunty ne kha zayada nahi bus itni kama pati ho k ghar bhi mushkil se chalta hai to main ne aunty se kha k aisa qn to unho ne kha qn k mera parlour bht choota hai isliye aur tmhe to pata hai bardhti hoe mahngai main
Ghar chalana kitna mushkil hai aur upper se seema k college ki fees to main ne kha k aunty ye to app k liye ghar chalana to bht mushkil hojata hoga to aunty ne kha yee to hai isiliye to tumhara udhar abhi nahi diya aik month hone wala hai main ne mauqa daikhte hoa kha k aunty koi baat nahi jbb appp k pass paise ho tbb de daina aur agar kuch chahie ho to mjhy bata dijae ga main bhijwa donga aur aunty ne thank u Ali kha aur kha k chalo main chalte ho ghar main thorda kam hai aur bye kr k chale gae.
Un k jane k baad main kafi dair tk sochta rha k aunty ko seema k liye kaise manao aur mere zahan main aik plan aaya. ye sbb aik do din aise chalta rha phr koi aik hafte baad jbb aunty mere shop per aaa rhe thi to main ne apna plan start kia aur thorda gum zada hokr baith gaya aunty mere shop per aae to unho ne mujh se puch k kya hoa aise qn baithe ho to main ne kha kuch nahi aunty to unho ne dubara pucha to main ne kha k kuch khas nahi bus yahi soch rha tha k pata nahi kbb shadi hoge aur abu ka to abhi 5 6 saal
Tk koi irada nahi shayad budha kr k shadi krwae ge to aunty hasne lge aur khne lgi k itni jaldi kya hai shadi ki to main ne kha bus kya batao app ko rhne dai to unho ne kha batao main tumhare customer nahi tmhare dost ho to main ne kha k mjhy acha nahi lag rha to aunty ne kha k aisa bhi kya hai joo mjhy patane main ajeeb lag rha hai main ne kha baaat he kuch aise hai to aunty ne kha main tmhare dost ho tum mjhy bata skte ho dar kis baaat ka hai to main himmat kr k aunty se kha k mere koi girlfriend nahi hai (main ne aunty se jhoot bola)
Aur mera bhi dill chahta hai k main bhi maze kro to aunty shararti hanse hansne lage aur kha k agar itni frustation ho rhe hai to koi gf qn nahi dhoond laite to main ne kha k aunty koi mille to tbb na to aunty ne kha frustation khutum krne ka aik aur tarika hai to main ne kha wooo kya to aunty ne kha k tmhe achi trha pata hai main kya keh rhe ho main ne kha aunty qasam se mjhy nahi smjh main aaa rha k app kya bool rhe hain to aunty ne kha k paise de kr bhi to frustation nikal skte ho ( main anjan bankar kha k paise de kr mtlab) to
Aunty ne kha to kon se duniya main rhta hai main ne kha isi duniya main to aunty ne kha k iss duniya main aur bhi bht kuch hota hai to main ne aunty se kha k app call girl ki baaat kr rhi hai to aunty ne kha han pagle to main ne kha na baba na main aisa kam nhi kr skta qn k agar abu ko pata chala ye police ka chhapa pardh gaya to musibbat ho skti hai to aunty ne kha main tumhara ye kam kr daite ho tum mera aik kam krdo iss trha kisi ko kuch nahi pata chale ga na mian kisi ko batao ge na tum.
Main ne aunty se kha k main appp ka kya kam kro to aunty ne kha k daikh kisi ko batana nahi iss main tmhare bhi bhalae hai aur mere bhi main ne kha thik hai app bus mera yeee kam kr dain main na to kisi ko batao ga aur app ka haar kaam krdnga aunty ne kha soch lo main ne kha thik hai to aunty ne kha k maine tmhare jitne paise daine hain woo sbbb khutum kr do main tmhe aik khubsurat si lardki k saaath sex krwao ge woo bhi apne ghar per iss trha na police ka dar na aur na tmhare abu ka main ne foran han
Kr dii aur un ka sara purana hissab khutum krdia. Aunty ne kha k main tmhe sham ko phone kr k baki baat smjha dnge aur aunty chale gae aur main aunty ki himmat daikh kr dung reh gaya phr aunty ne mjhy sham main phone kiya aur kha kl dopher main ghar ajana 2 bjy tk to main ne kha k aunty kl to nahi asakta qn k shop per koi nahi hai appp aisa kro k friday ka rkh lo qn k Friday ko dopher main shop bund hoti hai to aunty ne kha k thik hai.
Abb main friday ka intazar krne lga ye 2 din bht mushkil se guzre khair main friday ko un ko phone kia aur kha akk ajj pakka hai na tu unho ne kha k han tum 2 bjy tk ajana main shop per tha aur 1 bjy main ne shop bund krdi aur snooker khailne chala gaya 2 bjny main 5 min the aunty ki miss bell aae aur kha k ajao ghar per main snooker se aunty ki ghar jane lge mera dil zor zor se dhardak rha isliye nahi k main phle baar kisi ko chodne ja rha tha blke isliye k kahe koi masla na hojae khair main aunty k ghar phncha aur
Bell bjae aunty ne darwaza khola aur mjhy launch main bithaya aur khud aik room main chale gae aur mjhy kha k 5 min main andar ajana ghar main sannata tha main 5 min main room main gaya to aik lrdki aur aunty bed per baithi thi aunty mera intro krwaya aur kha k ajj apni khubb frustation nikalana aur khoob maze krna iss k saath aur condom bhi dai dia jbb main ne daikha k ye to seema nahi hai to mera sara mood kharab hogaya aur jooo lardki baithi thi wooo koi khas bhi nahi thi main thorda reserve hogaya aur aunty ne ye daikh lia aunty ne kha
Ali kya hoa main ne aunty se kha aunty 2 min bahir aaege app se baaat krni hai aunty ne kha han qn nahi main bahir nikal gaya aunty bhi 2 min main bahir agae main ne aunty se kha aunty mjhy iss k saath nahi krna to aunty ne kha qn main ne kha bus mjhy ye lardki ahi nahi lage to aunty ne kha tjhy to apne lund ki garmi nikalne hai na aur tjhy choot aur mame mill to rhe hai aur kya chahie tjhy main aunty k moo se choot lund mame jaise word sun kr dung reh gaya aur phr main ne bhi himmat ki aur aunty se kha aunty
ISS ka fig aik dum khutum hai to aunty ne kha to tjhy kaisa fig chahie to main ne aunty se kha bata doo to aunty ne kha han bolo main ne kha aunty bora mt mano ge to aunty ne kha han bool to main ne himmat ki aur aunty se kha k mjhy seema bht achi lgti hai aur mjhy us jaisa fig wali lardki k saath krna hai. Aunty thorda ghusse krti hoe boli k main ne tere liye ye sbbb kia aur to mere he daughter per nazar lga kr baitha hai main thorda ghabra gaya main ne aunty se kha nahi aunty aise baaat nahi hai app ne kha tha k app ghussa nahi kro ge aur main itna ghabra gaya tha k aunty koi
Masla kre main ne aunty se kha mjhy bus wooo achi lgti hai main kbhi us k bare main aisa nahi socha app please ghussa na krain aunty thordi dair khamaosh hogaae itne main door bell bje aunty ne darwaza khola to bahir seema khardi thi seema andar aae mjhy salam kia aur kha k main change kr k aati ho seema ko daikhte hi mera lund kharda hogaya aur ye baat aunty ne bhi notice kr li aur aunty ne kha han to tum kya keh rhe the k tmhe seema jaise lardki chahie main ne kha nahi aunty woo to bus to aunty ne mere baat cut
Krte hoe kha k koi baat nahi aksar iss age main hojata hai acha agar main tmhe aik offer do to main ne kha aunty kaise offer to aunty ne kha k main agar tumhe seema k saath sex krne do to main dill he dill main bht khush hoa aur natak krne lga main ne kha aunty yee kaise baat kr rhi hai to aunty ne k tum ne he to kha k tmhe seema ka fig acha lagta hai aur agar tmhe us k mame nange aur choot chahie to tmhe mera aik kam krna hoga main semma k mame aur choot ka sun kr pagal hogaya aur main ne kha aunty app jo khe aunty ne hanste hoe kha abhi to tum keh rhe the k mjhy aisa kuch nahi krna seema k saath to
Main ne aunty se kha k aunty seema jaise lardki kisi ko millle to kon mana krega to aunty ne us k saath sex krne k liye tmhe mjhy har mahine free ka saman daina hoga aur tum month main 6 baar use chood skte ho main foran razi hogaya itne main seema bahir agae aur hmare saath akar baith gae aur mjh se mere bhai ki tabiyat k bare main puchne lge to aunty ne kha seema iss k liye tea bana do aur aik naughty se smile dai di seema ko to seema mere taraf barde sexy style main daikhne ke aur kitchen main chale gae
Aunty ne mjhy kha tum aik mint wait kro main aati ho aur use room main chale gae jha main phle gaya tha aur thordi he dair main aunty aur woo lardki nakab kr bahir aae aur aunty ne use ghar k bahir tk chorda aur darwaza bund krdia itne main seema tea lekar aae aur abb woo mjhy aik ajeeb se nazar se daikh rahe thi hum 3no tea pene lage aur yaha waha ki baat krte rhe tea pete seema mere bht karibb agae aur us k mame mere bazo se touch hone lge aaur mere andar aik current se mach gae aur mera lund foran
Kharda hogaya aur thordi hi dair main aunty ne ye notice kr lia aur seema se kha k tum room main jao mjhy ali se kuch baat krni hai aur phir waise he aik naughty se smile bhi dai di seema ko. Seema apne room main chale gae aur aunty ne kha k apna vada yaad rkhna agar bhoole to tmhare liye bht masla ho jae ga main ne aunty se kha aunty app pareshan na ho main apna vada nahi bhoolo ga aur aunty ne kha k thik hai mjhy zara kam se jana hai seema tmhara under intazar kr rahe hai aur mjhy 2 se 3 hours lage gain jbb
Tk tum apna aarman pura kro seema k nange badan se ye kha aur khardi hogae main bhi kharda hogaya aur seema k room ki taraf daikne laga thordi dair waise he daikhta rha to aunty ne kha sirf room daikho ge he ya ander bhi jao ge aur hanste hoe ghar k bahir jane lage main bhi seema k room ki taraf bardha aur jbb main room main enter hoa to room main koi nahi tha main ne idher udher daikh rha tha k itne main seema washroom se bahir nikle aur use daikh kr main kuch dair k liye freeze hogaya seema bath le kr
Bahir aae thi aur us ne apna jism sirf aik towel se cover kiya hoa tha woo bhi bht choota se towel main naked shoulder aur thighs nange daikh kr pagal hogaya kya chikne tange thi itne main seema khanste hoe boli ali door to bund krdo to main hosh main aaaya aur door bund krte hi seema per toot pardha. Seema ko apni baho main bhar kr pagal kutte ki trha kiss krne laga aur hatho se us ki gand daba rha tha thordi he dair main seema bhi hot hone lage aur mere hontho ko chusne lage abb main ne us ka towel bhi khool dia
Hum abhi tk kiss kr rhe the aur abb main us k mame daba rha tha hum ne yahe koi 15 min kiss ki hoge phr main ne seema ko gaud main uthaya aur bed per phaink dia aur apni shirt aur pant utar di main sirf underwear main tha aur mera lund underwear phardne ki koshish kr rha tha main seema ki upper chardh gaya aur us k hoonth ears gaal neck ko chatne aur kiss krne lga aur seema apna haath mere lund per rkh kr use bahir se he rubb krne lage aur aaah oaaaaah alllllllli aur choso aaaah mere jawani ka rass pee looo
Aaahaaaaaah please aram se chooso mere mame aaaaaaah ki awazain nikalne lage aur us ki awazain sun kr main aur pagal ho rha tha koi 30 min tk aise he us k mame aur lips chusta rha aur wooo aise he awazain nikalti rhe abb main us barabar main lait gaya aur apna underwear utar dia seema mera lund daikhte he kush hogae aur use haath main le lia aur rub krne lage aur kha waaao ali tumhara lund to bht barda hai (main sbb hi readers ko batata chalo mera lund 8 inch ka hai aur 2.5 inch motta) ajj to khuub
Maze kronge iss se to main ne kha jan tmhe kiss ne mana kia hai abbb ise apna he smjho aur jo dil main aae kro iss k saath seema ne foran niche jhuki aur mera lund ko apne moo main lekar chusne lage aur main janat ki sair krne laga seema bht acha lund choosna janti hai main 5 min mjhy aisa laga k main farigh hone wala ho aur main ne seema se yee baat kahi to seema aur zoor se mere lund ko chusne lage aur mera pura lund apne moo main laine ki koshish krne lage koi 1 min main main ne seema ka moo apne juice se bhar dia aur pata nahi qn ajj mera juice bhi bht nikla kuch seema ne pee lia aur kuch bahir phaink dia aur main thordi dair waise he parda rha. ali4marriedladies@yahoo.com
Seema ne apna moo saaa kia aur mere barabar main lait kr mere chest per kiss krne lage aur kha janu maza aaya main ne kha han bht maza aaaya such main tum bht acha choosti ho aur mere lund daath main lekar hilane lage 5 he minut main mera lucd dubara kharda hogaya abb main ne seema k upper aaya aur use dubara kiss aur mame choosne laga ahista ahista main niche jata rha aur abb seema legs khool kr us ki choot ko daikhne lga wah kya choot thi pinkpink choot aur aik bhi baal nhi tha main ne seeema ki choot
Per kiss kia aur use chatne laga jaise he main ne seema ki choot per kiss kia seema k moo se awazain nikalne lage aaaaaaaahhhh yeeee please ye mut kro aaaaaaahhhhh oohhhhhh ali please mjhy kuch ho rha hai aur us ki awazain sun kr pagal hogaya aur main ne choot ko aur zooor se chatna shuru kr dia abb wooo farigh hone wali thi us ne apni legs close kr li aur mere face ko apni choot main itna kus k phansa lia k mere lie saans laina mushkil hogaya tha aur zor zor se chikne lage aaah ali aaah aur zooor se please under
Tk please aaahaaahhhh main farigh hone wali ho aur aik zooor dair chikh k saath ahhhhhh seema ki complete body vibrate krne lage aur main us ka sara juice pee gaya. Main phir se upper aaya aur seema ko kiss krne laga main ne seeema se kha maza aaaya to seema ne kha han bhot qn ajj tk mere choot kisi ne nahi chatte aur mere hoonth choosne lage phr main dubara niche gaya aur us ki choot ko haaath se sahlane laga thordi abbb mera lund seema ki choot main jane k liye betab ho rha tha main seema ki choot
K under ungli daal kr hillane laga aur seema awazain nikalte hoe boli pls abb aur mat tarpao please apna lund mere chooot main daaal do aur mere chooot ka bhosrda bana do mjhy us k mooo se ye sbbb sun kr maza aaa rha tha main ne aik aur ungli us ki chooot main daaal di aur zoor zor under bahir krne laga aur seema aaaaahhhhh ooooh main mar jao ge please apna lund mere choot main dal do aahhhhhh ali please main mar jao ge mjh se aur bardasht nahi ho rha please dalo na ana lund main ne us per taras khate hoe
Apni fing us ki choot se nikale aur apne lund us k mooo main de diya thordi dair lund chooosne k baad main ne seema ki tangain kholi aur apna lund us ki chooot per rkh kr aik he jhatke main pura under daal dia seeema chilla uthi aahhhhhhh kutte naikalo bahirtr mere chooot aaah main ne us ki aik na sunne aur zor zor se use chodne laga aur seeeema rone lage aur awazain nikalti rahe aaahhhhh main mar gaee please ali ise bahir nikalo aaaaaahhh aur main use chodta rha koi 20 min aise he chodne k baaad main ne apna desi kahani
Lund bahir nikala aur seema k mooo main daaaal dia thordi dair baad main ne use bed per ghordi bana dia aur seeema khne lage please ali aram se krna mere chooot bht dard kr rahe hai main ne kha jan thordi dair dard bardasht kr lo phr aaage maza he maza pao ge itna kha aur seema kuch khne he wali thi k main ne apne lund seema ki chooot main ghussa dia aur seema chiiilllllllane lage please ali please tum jaise krna chaho kro please abhi aram se kro tumhara lund bht barda hai mjhy bht dard ho rhi hai main ne kha bus thordi dair bardasht kr lo aur use chodta rha kuch hi dair main use
Maza aaane lga aur wooo aoni gand hilla hilla ke mera saaath daite rhe aur aaaaaaaah ooo aur under dalo chodo mjhy aur zoooor se chodo mjhyajjj tk aisa maza kabhi nahi aahhh ali janu tumhara lund kamal ka hai aaaaaaah isi trha koi 35 min chodne k baad main farigh hone wala tha main ne seema se kha kha faigh ho us ne kha mere mamo per aur main ne aik zooor ka jhatka dia aur lund bahir nikal kr seema ko sidha kia aur seema mera lund pakard kr zor zor se hillane lage 2 min main main ne apna sara juice seeema k
Mamo per chord dia aur us k baghal main lait gaya. Main ne use isi trha 3 hours tk chodda aur us ki gand bhi mari aur main ne us ki gand kaise mari yeee main appp ko apni agli story main batao ga. Ye mere pehle story thi umeeed hai appp sbbb ko pasand aaae hoge to please mjhy comment kr k zarrrrror batae ga aur aise bht sari lardkio aur aunties ko main ne choda hai wooo bhi appp logo k saath zarror share krnga to please girls, boys, bhabhi, aunty please mjhy zaarrrrror commment kijae ga mere ID hai 

Badi Behen Ko Choda Or Randi Bnaya


Hello friends ye meri pahli story hai ye baat us samay ki hai jab mai 20 saal ka tha meri badi bahan jiska naam sunita hai wo 24 saal ki thi. hum middle class ke the to ghar me do kamre the ghar me hum 5 log the dad , mom phir sis jiski shaadi ho gayee thi phir sunita or phir mai. Akela bhai hone k karan sabka laadla tha badi didi ki shadi k baad mom n dad ek room me or mai or sunita doosre room me sote the. uska ka figue 34 30 34 hai or wo badi sexy thi mai usko soch k mooth mara karta tha or usko chodna chata tha mai bahaane se kabhi uski boobs choota or kabhi uski gaand pe hath pherta tha.

Ek baar mom or dad mama ki ladki ki shaadi me gaye hue the ghar me mai or sister akele the, mujhe moka mil gaya sunita ko chodne ka maine plan banaya maine kaha k didi mere sir me dard ho raha hai to wo sir dabane lagi raat ka samay tha sote hue wo mere bed par aa gayee or god me rakh kar sir dabane lagi sir dabate hue mera mooh uski boobs k paas aa gaya maine mooh aage kar k apna lips uske boobs ke aage rakh diya,thodi der k baad wo boli tu sone ke koshish kar mai light off karti hoo mai tera sir dabati hoo sone ki koshish karo or kah k light off kark mere pass aake barabar me letgayee or boli mai sir dabati hoo tum so jao jab so jaoge to mai apne bed par chali jaoongi. Mai sone ki acting kark let gaya or side karwat le li didi aapni koni par let kar sir dabaane lagio ab mera mooh uski tarf hone k karan usk boobs mere mooh par touch kar rahe the.

Thodi der me sone k acting karne laga to wo bhi wahi let gayee or so gayi mai to usk sone ka wait kar raha tha maine usko peeche se baho me bhar liya ab mera lund uski gaand par takra raha tha maine dheere se apne lund ko uski gaand ki darar me fit kiya or kask bheech liya or hath aage le jakar usk boobs dabane laga, phir mai uska mooh apni taraf dheere se kar liya or uske hotho par apne hoth rakh diye or apna payjama khol k lund nikaal liya or usk hath me pdheere se apna lund pakda diya to wo jaag gayee ( wo sone ka natak kar rahi thi, baad me usne mujhe bataya )wo boli ye kay kar raah ahi mai teri didi hoo ye kah k usne light on kar di or usne dekha mera lund usk hath me tha wo boli ye kya kar raha hai ? mene bola didi mai tums e pyaar karta hoo plz ek baar mujhe sex karen do plz

Mera lund khada tha mere lund ko dekh k wo bhi garam ho gayee or boli thik hai lekin chudai nahi karaoongi mai usko choomne laga or bola ok didi mene aap ko nangi dekhna chata hu or kah k uska gown utaar diya or usko nanga dekh ke mera lund tight ho gaya uski choot par baal nahi tha or boobs bahut mast the aage badh k maine usko baho me bhar liya hum dono bhai bahan ek doosre se lipat gaye or choomne chatmne lage maine didi ko apna lund pakra diya wo dherre se usko sahlane lagi maine kaha k didi plz mera lund chooso to usne pahle to mana kar diya bad me man gayi or mera lund apne mooh me lekar choosna shuru kar diya .

Wo mera lund choos rahi thi, didi lund andar daalne do to wo boli mere raja der mat kar chal mujhe jaldi se chod de apni bahan ko randi ki tarah chod or kah k let gayi or apni taange utah k choot ko phaila diya or boli chal saale bahanchod aponi bahan ki choot chod phar de meri chut. Maine aage taango k beech aak apne lund ko uski chut par lagaya wo boli plz bhayya ab sahn nahi ho raha plz mujhe chodo jor se chodo...

Phar do apni bahan ki chut... Mai teri randi hoo chod mujhe maine apna lund uski chut me ghusana shuru kar diya uski chut tight hone k karan maine jor se jhatka maara to wo dard se cheekh padi or boli saale bahanchod meri chut phar di uski chut se khoon aane laga mai bola didi thoda sahan karo ab maja aayega thodi der k baad dard shant ho gaya or maine dhakke marne shuru kar diya ab didi ko bhi maja aane laga wo bhi apni gand uchaalne lagi or jor jor se chilla rahai thi.

Ahhhhhhhuhhhhhhhhh ahhhhhh ouchhhhhhh jor se chodo mujhe phar de meri chut mere pyare bhai chod aponi bahan ko jor se bada mota lund hai phad de apne lund se apni bahan ki chut phar de saale chod mujhe jor se mai dhaake mar raha tha wo neeche se apni gaand uchaal rahi thi phir maine apna lund nikaala or usk mooh me apna virya jhaad diya wo sara sperm pee gayee thodi der baad maine do bar sex kiya or so gaye…

Aur agar koi bhabhi ya ladki mujhse sex ya chat krna chahe toh mujhe iss id pe mail kre meri id hai chota.land.91@gmail.com.

Behen ko Girlfriend Banaya Or Us Ki Gand mari

Hey all friends kaise hai aap sab log….Thnx for appreciation of my old stories now i come with my new experience. Most important thnx foe all who mail their suggestions and talk to me. Any bhabhi mami chanchi didi anyone want some gud time u all can contact me i m kunal as u all know i m from a village near jodhpur but now due to my study i m in jodhpur.My mail id is ‘itstime258tomove65onsnow@gmail.Com.

Ye story mere or meri pados ki behen ke hai…..So coming to story…me sham me roz chat pe ghumta tha humare pados me sharma uncle rehte hai unke family me4 log hai ek to sharma uncle unki wife or ek son and juhi unki ladki. Juhi mere se 2 saal badi thi or 12th class me padhti thi. Jb me sham me chat pe hota to jo jhadu laagane chat pe aati thi to jhuk ke jhadu lagane se uske boobs bhut mast laagte the or mera lund khada ho jata tha or me uske nam ki muth marta tha.

U hi kuch time beet gaya or mere or uske summer vacations ho gayi to me ab roz use baat karne ki try karta or uske karib jane ki ek din hum log badminton khel rahe the to jb vo baar2 cock lene ke liye jhukti to me uske boobs dekh raha tha to usne bhi notice kar liya par kuch nai kaha bs ek smile di..Mujhe laaga shayad line clear hai par me thoda daar raha tha fir jab hum khel khatam hua to usne mujh se pucha tum kya dekh rahe the me to ekdum shock ho gaya maine kaha kuch nai bs u hi…lekin wo to piche hi pad gayi to maine socha mauka aacha hai dil ki baat bol hi deta hu jo hoga dekha jayega then maine unse bola didi aap mujhe bhut aachi laagti ho ur my dream girl i love u…

To uske muh ki hawaiya ud gayi or vo kuch bina bole niche chali gayi..Me to daar hi gaya tha or us pure raat mujhe neind hi nai aayi or me sham me fir ghar ki chat par gaya or dekha to juhi di aaj upar khelne nai aayi thi me udaas ho gaya lekin kuch der baad vo aa gayi ve normal hi lag rahi thi or hum khelne laage jb khel khatam hua to maine kuch sad sa face banaya to usne pucha kya hua maine kaha kuch nai or jane laaga to usne mujhe raka or bola i love u too..Mere to jaise kismet hi badal gai or bs ab hum raz khelte or bhut sari baat karta or me ushe touch karne ka ek bhi mauka nai chodta tha dhiere2 hum phone pe baat karne laage or kuch din baad sex chat bhi ek din mere ghar pe koi nai tha mujhe bhut horny feel ho raha tha to maine juhi ko phone karke aane ko kaha wo 1 hour baad aayi or hum baate karne laage fir maine use kaha i wanna kiss u to wo tayar ho gaiy

Or humne15 min tak smooch kiya or jaise hi me uske boobd press karne laaga usne mera hath hta diya to maine plz kaha par wo man hi nai rahi thi to maine kaha boobs to press karne to uske aage kuch nai karuga to wo mane gayi or me uske boobs press karne laaga or kiss bhi ab maine uska haath apne lund par rakh diya pehle to usne hata diya maine wapas rakha to mere lund ko masalne laagi ab maine uski t shirt utar di thi or wo black bra uske white badan pe kya jach rahi thi mujhe to mere luck par believe hi nai ho raha tha fir maine uske sare kapde utar diye or apne bhi fir me uske haar part ho kiss karne laaga ab vo bhut hot ho gayi thi or ahhhhhh ummmmmmmmmmmm ummmm plz fuck me aaaahhhhhhhh mummmmmmmujumummm ahhh fuck me ..Mujhe se bhi raha nai gay or apna6.5 inch ku lund uske choot me dale laaga lekin phisal gay maine dudara haath se guide karke ek dhaka mara to uski cheekh nikal gai or vo ronr lagi me use lips lock kar liye taki or awaaz na kar sake fir kuch der or u hi pada raha

Or ek or dhaka mara or mera pura lund uake choot me chala gay uske to jaan hi nikal gayi thi or me dhire2 dhake laaga raha tha kuch der bad jb uska dard kam hua to vo bhi mera saath dene laagi or us samay ji jhad gayi or pure kamre me pach2 ki awaaz aane laage or vo s nidhal ho pe padi thi lekin me abhi ahant nai hua tha or maine use dhake marna continue rakha or kuch der bad mera bhi hone wala tha to me uske boobs par jhad gaya or hum nange hi ek dusre to kiss karte rahe fir me ytha or uki choot or mera lund saaf kiya.

Fir maine juhi ko kapde pehnye use thik se chala bhi nai jar aha tha….Fir hum roz sham me kahi na kahi milte oe time spend karte lekin kuch din bad humari kismet khul gayi hum dono ke ghar wale kahi bahr gaye or hum dono ne khud maze kiye kaise hum ghar me husband wife ki tarah rehte or ghar me nange hi rehte thi ye saab next part me

So hey friends plz mail me if any lady girl women from anywhere feel free to talk and share all will be kept secret my mail id is ‘itstime258tomove65onsnow@gmail.Com waiting for ur replies have a nice day

Padosi Behen Ke Sath chudai ki kahani

Hi, I am Dhinu Rana from Rourkela, Orissa. Mai aaj aap logo ko meri ek sacchi s*x story batane jaa raha hu meri padosi behan k sath. Usaka naam Rumpal Rana hai aur dekhne me mast maal h par thodi sawli h par mujhe bhot acchi lagti h. Uska body 32-28-32 hoga. Ok… av m apni kahani ki taraf badta hu.. Ye khanani 2 din purani h. Mai rumpal ko bhot pasand karta hu.. meri koi behan nhi hone k karan mai use bhot manta hu par use kavi v baat nhi karta. Par use dekh kar useke sath sex karne ka man karta tha par kya karu himmat nhi hota tha ki use kuch bolu… par ek din mujhe uska mobile no mila jab wo mobile recharge karane gai toh mai v wahi shop m tha toh waha se m uska mobile no. le lia aur karib raat ko 12.30am m call kia toh uska awaz sun kar kuch bolne ka sahas nhi hua..

Phir dusre din mai phir call kia.. Me- Hello Rumpal- Hello, kon Me- aap kon bol rahi ho… Rumpal- aap kise call kie ho.. Me- aap ka naam kya hai? Rumpal- aap mera naam jante ho.. mai v aap ko janti hu.. Me- accha batao toh kon hu m.. Rumpal- Aap Dhinu bhiya ho na.. Me- haa par tumhe kaise pata chala… Rumpal- aap ko mera mobile no. kaha se mila. Me- wo chodona, tum batao kaise pata chala.. Rumpal- m aap ko monile shop m dekhi thi aap ko wahi se mobile no. mila na. Me- Haa, par kya karu himmat nhi hota tha ki tumse baat karu.. Rumpal- wo ho… m aap ki behan hu aap baat kar sakte h… Phir roz raat m baat hone lagi.. phir dhire dhire maine uske bf k bare m pucha toh who boli ki koi nhi hai av pehele tha… mai pucha ki kavi v sex ki ho uske sath toh wo boli nhi… m bola kuch toh ki hogi hi… toh usne bola han bas kiss ki hu.. maine pucha kaha par ki ho.. toh usne bola ki sirf lip par…

Phir maine bola ki wo tumhara boobs nhi dabata tha kya? Toh wo boli nhi par han kavi kavi… phir dhire dhire hum dono frank ho gay.. phir maine use bola ki teri koi frnd hai kya jo sex karna chahti ho.. toh who boli nhi kyo? Mai bola ki karne ka man karta hai toh wo bvoli aap ki gf nhi h.. mai bola rahti toh tumhe bolta kya… toh wo boli nhi par gf chahiye toh koi ladki de dungi… mai bola ok thik hai… Phir kuch dino baad raat m mai jab call kia toh wo boli bhiya ek baat bolu.. mai bola bolo.. toh wo boli nhi bol sakti hu.. toh mai bola ki apna manti hogi toh bolo.. toh wo boli ki aaj bhot sex karne ka man kar raha hai.. toh mai bola mai kya karu.. toh wo boli kuch kiziye control nhi ho raha h… toh mai bola tum apne se ungli ko andar bhar kar lo toh wo boli nhi apne se nhi kar sakti hu.. aap kuch karo na toh m bola m toh av apne ghar par aur tum apne ghar par ho toh kuch nhi ho sakta h..

Phir mai bola kit um ghar se bahar niklo m v aa jaunga toh wo boli nhi ho sakta phir wo boli ki aap sex ki bate karo mai apne se sex shant kar lungi.. phir wo boli bhiya aap mere sath real sex karoge toh main bola han par kaise…toh mai bola jab koi chance mile ga toh karunga.. jab mere ghar par koi nhi hoga tab toh tum ana tab karunga… 1 week baad wo din aya jab maa n papa subha market gaye n bhiya college toh maine use call kia kit um koi v bhana bana kar aa jao…. Toh wo 10min m mere ghar par aa gai aur ghar par ate hi maine use andar jane ko bola n door lock kar dia.. phir m andar gaya toh wo bed par baithi thi n thoda sarma rahi thi.. mujhe v saram aa raha tha par himmat kar uske pas gaya kyo ki mera pehli baar tha jo koi ladki k sath akela tha…

Phir himmat kar uska haan pakad kar bola kaisi ho.. toh who boli thik hu… toh phir maine bola ki gale lagane ka man kar raha h.. toh wo boli ki laga liziye… toh maine use gale lag alia aur wo v mujhe jor se pakad li… 2min ke baad mine uske face ko dekha toh who sarma rahi thi toh maine use lip kiss kia pehele toh mana kia par man gai phir maine use kiss karte karte uske boobs ko daba raha tha aur apne ling ko uske chut me ragad raha that oh wo pura sex me madhosh ho gai thi aur wo v mera sath de rahi thi.. phir maine uske suit ka zip khola aur ek haat andar kar dia aur uske pith ko mehsus kar raha tha.. phir maine uske suit ko khol dia aur wo v sirf bra m thi aur kya lag rahi thi.. maine pehli baar kisi ladki ko aise dekha tha aur uske boobs dabane laga phir uske bra ko utar kar boobs ke nipple ko chusne laga kya maza aa raha tha phir maine apne hant ko uske panty ke andar dala toh thoda baal tha aur chut thoda gila ho gaya tha main eek ungli andar dali toh pata chala ki sach m kuari hai kyo ki chut bhot tight tha…

Phir usne mera shirt n pant khol di aur mera ling ko pakad kar hilane lagi toh maine bola ki apne muh m lo toh inkar kar di par thoda force karne par man gai aur chusne lagi.. bhot accha lag raha tha maine use apne ling is liye muh m lene ko kaha kyo ki maine ye sab movie m dekha tha…. Pphir maine useke panty ko utar dia aur uske chut ke upar kiss karne laga n uski chut se bhot acchi sugandh aa rahi thi.. man toh kar raha tha ki pura chut ko kha jau par mujhe accha nhi lag raha tha ki mai kisi ka chut chatu par mujhse raha nhi gaya aur use bed par leta kar useke chut chatna suru kia aur apne jib chut ke andar daal raha tha aur apne dono hant se uske boobs ko daba raha tha….

Wo itni madhosh ho chuki thi ki bol rahi thi ki zaldi mujhe karo ab bardas nhi ho raha hai phir chut chatne k baad maine apna ling uske chut k upar rakha aur andar karna chaha par phisal raha tha aur andar nhi jaa raha that oh mine kapde se poch kar phir kosis ki aur thoda sa ling andar jate hi wo dhire se chilai toh mai v josh m aa kar jor se dhaka laga kar apne ling andar kar dia toh wo jor se chilai aur rone lagi aur bol rahi thi ki bhiya zaldi nikalo dard ho raha hai mai mar jaungi.. toh maine use lip kiss karna suru kia aur boobs ko dabana suru kia toh 10min mai thoda normal hui toh maine phir andar bahar karne laga toh 15min ke baad mera panhi nikal gaya aur useka v 1min pehele nikal gaya tha…

Phir mai uske upar hi 10 min tak leta raha aur phir maine use kiss karte hua utha toh dekha ki chut se khoon nikal raha hai toh maine bola ki bathroom mai jaa kar saf kar lo wo uthi toh chalne nhi sak rahi thi toh maine use sahara de kar bathroom legaya aur wo chut saaf ki.. phir maine use piche se pakad kar uske boobs ko dabane laga chut k upar ungli ghune laga 5min baad phir mai aur wo bahar aaye phir maine usko lip kiss kia aur uska dress pehenene m help ki.. use dard dene k karan maine use pain killer dia toh 15min mai thoda normal hui toh maine kaha aur thoda der ruk kar ghar jana toh who man gai aur phir maine use god m baitha kar pyar karne laga aur uske boobs ko bahar se daba raha tha phir 30 min ke baad usne bola ki ab mujhe ghar jana chahiye toh maine kaha thik h phir main eek lip kiss kia aur use jane dia….. ye thi meri real sex story…. Agar kisi ko v sex karna ho toh wo mujhe mera mail id par contact kar sakti hai….

meri ammi ne maza dia

doston men 35 years ka healthy man hun men pichhale 2 sal se continue iss read kar raha hun. Mujhe incest story bahut pasand hai kyon ki men khud incest hun. Men meri ami aur bahenon ki chudai karta hun. Jab men 18 sal ka tha to ek din mere abu aur 3 bahanen restedar ki sadi men chale gaye. Mere exam hone ke karan men aur ami ghar par hi rah gaye. Jab men school se vapas aya to ghar suna suna tha men mere kamre men bag rakh kar kitchen men gaya aur ami ko awaj di lekin koi jabab nahin mila to men ami ke kamre ki taraf gaya to dekha darwaja band hai mene dhire se darwaja dhakela to darwaja khulgaya mene andar dekha to heran ho gaya doston meri ami bilkul nangi apne bed par tangen chori karke ek bare se bengan se choot ki chudai kar rahi thi aur munh se siskari nikal rahi thi us samay usako koi hos nahin tha ki uska beta usko dekh raha hai. 

Men khara khara ami ko dekh raha tha ki ami kya kar rahi hai jaise hi ami ki najar mere par pari men kamre se bahar chala gaya aur apne kamare men akar beth gaya. Thori der bad ami mere kamre men ayi aur mere gal par kis karke boli bete mere kamre men kya dekha mene kaha ami ap chila kyon rahi thi kya hua.ami hans kar boli beta bad men bataungi pahale khana khalo. Mere ko khana khila kar ami mujhe apne kamare men legai aur boli beta tune mujhe nanga dekha tha mene kaha yes amijan. Amin ne kaha chal men tujhe nanga dekhna chahti hun men sarmane laga to ami ne apne kapre utar diye nangi halat men mujhe ami bahut hi achi lag rahi thi phir mere bhi kapre utardiye. Aur mere lund ko pakar kar sahlane lagi mera lund umar ke hisab se bahut bara tha. Ami mere lund ko dekh kar khus ho gai. Ami ne 

Mere lund ko munh men lekar chusne suru kar diya mujhe bahut maja araha tha ami ne puchha beta kesa lagraha mene kaha amijan bahut maja araha hai. Phir ami tangen chori karke let gai aur mere se boli ke meri chut ko apni jib se chato bahut maja ayega mujhe to kuchh bhi pata nahin tha kese chata jata hai to ami ne mere pet ko chat kar bataya ki jib se yah jo hole hai ise choot kahate hain isko men chora karti hun tum jib se chato mene ami ke bataye anusar choot ko chatna suru kiya mujhe choot ki sugandh aur choot ka pani bahut hi testi lag raha tha ami ne puchha beta kaisa lag raha hai mene kaha amijan bahut acha lag raha hai. Mere choot chatne par ami apne chutad uchkakar maje lene lagi aur bar barane lagi beta aur jor se chat aur jor se chat aur 15 min ke bad ami ki choot se gadha gadha safed pani bahane laga to ami ne kaha beta yes honey hai ise chat le bahut hi testi hai. Mene lapar lapar kute ki tarah jib nikal kar ami ki choot ke pani ko pura chat liya.

Ab ami kuchh der sust pari rahi aur phir mere lund ko munh men lekar chusne lagi 10 min ke bad mujhe jorka jhatka laga aur mere lund se ek pichhkar ami ke munh men chhuti mera pura sarir kamp gaya mene kaha amijan mujhe kya ho raha hai to ami boli beta tera pani nikal raha hai. Istarah pahali bar meri amijan ne mere lund ka pani apne munh men nikal kar lund ko chat kar saf kardiya. Ami ne puchha beta kesa laga mene kaha amijan bahut maja aya iskhel men. Ami ne kaha beta yah bat kisi ko bhi batana mat nahin to men yah khel tumare sath dubara nahin khelunga. Mene ami se promiss kiya ki kisi ko nahin bataunga. 4 din ke bad abu aur bahanen wapas ayi tab tak ami ne mere sath khub maje liye. Ab to mujhe chudai ka chaska lag gaya jab bhi moka lagata ami ko chod deta. Jab ami nahane jati to men bhi uske sath bathroom men ghusjata aur bathroom men hi ami ki chudai kar deta. Doston age ki story next men likhunga ki kese menen apni bahanon ko choda. Yah meri real story hai.

ami ki moti gand mari

Itroduction.
Abu. Safdar age 50.
Ami. Sana, age 48.
Bari Baji. Kiran, age 24.
Me. Asif age 22.
Younger Sis, nadia age 21.
Kahani k or kirdar waqt ane pe ate jaen ge.

Hum karachi city k ek area m rehte hn or mere papa abroad hote hn apne business ki wja si. Ami ek housewife hn or thora mazhabi khayalat ka gharana hy hmara. Ami ki bht sakhti hoti hy hum bhai behno pe.
Baji kiran B.A kr chuki hn or wo ab wo M.A krna chahti hn. Main Comptr ka course kr rha hn colge level si jb k nadia abi 2nd year m parh rhe hy.
Hmara makan boht bra hy.
Ek gate samne ki gali m hy or ek door back ki gali m khulta hy laken wo gali aksar he sunsan rehti hy q k us gali m chand ek he ghr hn.
Back door k sth hmara lawn hy chota sa us m kuc chairs b hn or phr ghr k centre m hmare rums bne hue hn. Hmara ghr 2 floor pe bna hua hy. Ek sth 4 rum hn or sb m atech bath rum hn. Phr drawing rum, tu lounj, or sath m sehn b hy bhr ki tarf main gate wali side pe. Jis tarh neche rums hn usi tarh 2nd floor pe b yehe naqsha hy. Pher thori jaga hy khali jahan 2 gari park ki ja skti hn. Or ek tarf side m servent quarter b hy. Y
Abu kbi sal 6 mahena m ate hn ghr wo b 5 ya 10 din k lie or phr chale jate hn.
Rupea paisa k4 koi kami nh hy. Neche k floor pe ami or baji wale rehte hn jb k m akela uper k rum m rehta hn mere rum si ek door peche k door ki tarf b khulta hy. Mere rum ko bd 2 rum chor k last rum bri api ne apni study k lie bnaya hua hy jb k isi tarh ek run nadia ne neche apne lie study k lie bnaya hua hy.
Meri ami hmari tarbiyat k bare m thora sakht hn or kbi baji walo ko dupata wagera sar si utarne dyti. Laken hmari ami bht ache hn hmari hr ek chez ka khayl rkhti hn. Wo ek dam khud ko fit rkhe hue hn. Ami ka qad normal he hy na k chota or na he itna bra. Wo ek ache persnality ki malik hn. Kiran bji b same ami ki two copy hn agr 2no ko sth khara kia jae to 2no behn lgti hn. Jb k nadia thori moti hy.
Ghr ka soda sulf wagera ami khud lati the q k kitchen abi tk ami sanbhalti the laken bji walo ko b sth lga k rkhti the.
Meri life bht ache guzr rhe the
2nd year tk to esa kuc b nh pta tha sex wagera ka laken ab jo m B.A m admit hua to yahan mujhe ek dost mila jis ka name kamran tha laken sb usi kami bulate the. Wo bra chalu larka tha. Us ne mujhe sex ki A,b,c sb sikhai or usi ne mujhe incest ka b btaya. Laken mera dil manne ko tyr na hua to us ne mujhe net ki kuc incest sites or videos btai. Wo sb jan kr mujhe bht herat hui laken mujhe wo sb acha lagne lga or m roz apne pc pe wo stories parhne lga. Laken mere sth ek prblm the. M jb wo movies dykhta tha to mujhe mere jism m bht josh hota tha or mere 10 inch k 3 inch mote lun m wo tanao ata tha k mujhe kuc smjh nh ata tha. M ne us waqt tk muth marna nh janta tha. Or na he kbi apne kisi dost si esa kuc bta ya poch ska. Q k m naturally thora sharmila b tha. M jb wo stories parhta tha ya videos dykhta tha to lun ful akar jata tha or mujhe kuc smjh nh ata tha or bht brdasht krne pe m chekh parta tha. Laken ek din m ek story parh rha tha or m bht hot ho gya or mujh si brdasht nh ho pa rha tha m chekh para laken m sedha wash rum m bhag gya or thanda pani k neche nahane lga. 5 mint tk nahane k bd mujhe sakun sa aya or mera lun sukarne lga.
Bs phr to mujhe ye ek elaj mil gya tha apna. Or din m aksar mera lun khara hota tha to m ab 2 2 under wear pehnta tha.

Laken ek din wo hua jis ne meri life ko hila k rkh dia.
Hua kuc yun k bji kiran nadia or m to subh ko nashta kr k colg k lie nikal jaya krte the jb k peche ami akeli rehti the ghr pe.
Ami sara din ghr pe akeli hoti the or hum sb behn bhai uni or colge hote the.
Ek din mere sar m dar hua to m clge si chuti kr k jaldi ghr a gya. Mere pas ek alag si key hy hy. Ghr aya to door lock tha m ne ami ko jang krna munasib na smjha or key si door khol kr m andar chala gya m jese he drawing rum si ho kr uper apne rum m jane lga to ami k rum ka door thora opened tha or kuc ajeeb awazen a rhe the. M thora heran hua k ye kesi awazen hn ? Or m door khol kr ami b bed rum m enter ho gya. Laken andar jate he mere hosh ur gae. Andar ka to nazara he change tha.
Andar ami apne bed pe bilkul nangi leti hui apni chot m kuc dal rhe the unki 2no tangen khuli hui the or un k boobs tezi si uper neche ho rhe the. M jese he andar gya to ami ek dam chonk gae or uth k beth gae or mujhe dykh kr unka monh khula k khula reh gya. Or m but bna wahen khara ami ki tarf dykhta rha. Ami ne ek dam bed ki chadar khench kr apne uper dali.
Ami. Asif tm..,tm....kb aey ?
Mujhe ek dam hosh aya or m bina koi jawb die wahan si bhag kr uper apne rum m a gya.
M uper aya to mere dimag m ajeb halchal the m ne wo sb achanak dykha to mujhe kuc smjh m nh a rha tha k wo sb tha kia ? Mera dimag kam nh kr rha tha meri ami esi nh ho skti ? M confused tha k wo sb kia tha jo m ne dykha? M ne bht films dykhe the xxx ki laken aj live film ki jhalak dykhe or wo b kisi or ki nh apni he maa ki ? M bht dar b rha tha k ab pta nh kia hoga q k ami si m bht darta tha or ami bht gusa wali the. M wash rum si fresh ho kr wapis apne rum m a kr bed pe let gya or apne kapre change kr k trouser pehn chuka tha. M inhe socho m leta hua tha or br br ami k wo 38 size k bre bre boobs meri nazr m a rhe the or esa lg rha tha k jese ami abi b sisak rhe hn or unki awazen mere kano m abi tk a rhe the. M inhe socho m leta rha koi 30 mint guzr gae. Achanak si ahista si mere rum ka door open hua or ami andar ae. Hum maa beta ki ankhen mili laken ami ka chehra bilkul spat tha or koi b tasur nh tha k smjh skun k ami k zehn m kia chal rha hy. Ami a kr samne pare sofa pe beth gae. M bed pe uth betha tha.
Ami. Idhar ao.
M chup chap uth k ami k pas gya or ami k braber m thora fasla rkh k beth gya. Mera dil bht zor si dharak rha tha k ab pta nh kia hoga. Or mujhe kuc b smjh nh a rha tha.
Ami. Beta aj jo hua us k bd mujhe tm si wo bt krna par rhe hy jo ek maa apne bete si kbi nh krti.
Beta mujh si galti ho gae mujhe maf krdo. Mujhe galt mt smjhna m koi esi wesi ourat nh hn. Laken m ourat hn or meri kuc zrorten hoti hn. Agr tmhara bap yahan hota to esa kuc nh hota laken tmhare bap ko bs paisa chahe usi meri parwa nh. Tm jawan ho or hr bt smjh skte ho k ek ourat ko ek mard ki zrort hoti hy. Beta m galt nh hn mujhe galt mt smjhna. Tmhaqa bap sal m kbi ata hy or m itna time nh reh pati to m apne apko satisfy kr leti hn. Laken aj jo tm ne dykha mujhe us k lie maf kr dyna. Is sb k darmiyan ami roti b rhen. Or ye sb keh kr ami bina koi jawb sune neche chali gae. Or m but bna betha rha.
Ami itna kuc keh kr chali gae laken m wese he but bna betha rha. Mere zehn m abi tk wohe phansa hua tha k wo sb akhir tha kia ? Or phr mujhe ami ki kahe hui bten yad ae. Or un pe socha to ami ki bt thek the akhir wo ourat the or unki jism ki b kuc demands hn laken m ne kbi apni maa k bre m esa na dykha tha na suna tha. Or na he hmara esa mahol tha mera zehn wo sb accept nh kr pa rha tha. Or phr uni si bji wale b a gae or phr lunch k lie sb neche sth bethe the ami kitchen m the wo khana lgane lgen to mujh si nazren nh mila rhe the. Laken ami k samne ati he meri nazr sedhe un k boobs pe gae or phr agle he pal m ne nazr hata li k ye m kia kr rha hn wo meri maa hn. Or m chup chap khana kha k wahan si uper a gya. Phr rat ka khana per b ami mujh si khinch kinchi rhe or na he m ne un si koi bt ki. Isi tarh 2 din guzr gae.
2 din bd mera colge jane ka mood nh tha or m uper leta rha. 8 bje kiran baji ae.
Kiran. Bhai utho aj colge nh jana kia ?
Me. Nh baji aj meri tbyt thek nh m aj nh jao ga. Mujhe sar dard hy.
Bji neche chali gae.
Or koi 10 bje tk m leta he rha phr m nahane gya jb naha k nikla to ami mere bed pe bethe the. M chonk gya.
Ami. Beta tm mujh si abi tk naraz ho ? Kia tm apni maa ko maf nh kr skte ?
Me. Nh ami esi bt nh hy laken mera mind wo sb accept nh kr rha.
Or ami nashta ka bol kr neche chali gae.

M neche aya or ami mujhe nashta dy kr apne rum m chali gae. M nashta khatm kr k bartan kitchen sink m rkhe or uper apne rum m a gya. Or apna zehn change krne k lie ek sx film dykhne lga.
Us film ki story yun the k ek ourat apne husbnd si sexually khush na the or wo us ourat ko satisfy nh kr pate the or is bt pe un ka jhagra ho gya. Next subh us ourat ne apne paros k ek young larka ko phansaya or us k sth sex kia. Phr wo ourat roz kisi na kisi mard si chudwane lge.
M ne film bnd krdi laken ek dam mere zehn m khayl aya k kahen ami b ? ? Nh nh esa nh ho skta.
Mujhe mere dost ne btaya tha k ek ourat sex k bina nh reh skti chahe jo b ho or 40 to 50 esi age hy k ourat ful chudasi hoti hy bs cherne ki der hy sahe tariqa si

Phr mujhe ami ki kahe hui bten yad ane lge. Ek tarf si dykha jae to ami thek the. Abu un k pas the nh or wo chahti to gher mard ki tarf raghib ho jati laken unho ne esa nh kia bal k apne he ghr m chup kr apni khawaishat ko pura kr rhe the. Aj m ami ki bt smjh gya or m ek faisla pe pohnch gya. M ne pc off kia or neche ami ko dhondney lga. Ami kahen nazr nh ae to m un k bed rum ki tarf gya. Ami k bed rum m ami nh the laken wash rum si pani girne ki awaz a rhe the. M thora agey hua to bed pe ami k kapre nazr aey or uper he ami ki black color ki bra pari the. Mera dil zor si dharakne lga. M ne agey barh kr wo bra uthae or dykhne lga. Wo ek transparent bra the. Stylish less lge hui. M ne chit dykhe to us pe 34 D likha hua tha. M ne wo wahen chor kr sofa pe beth gya or ami ka wait krne lga.
Thori der m pani girne ki awaz bnd ho gae or phr door khula to mujhe ek dam jhatka lga. Ami ek dam bilkul nangi bhr ae the. Jb ami ki nazr mujh pe pari to ek dam wapis palti. Or wash rum m chali gae wapis.
Ami. Asif.....tm ? Tm yahan kia kr rhe ho ?
Me. Wo.,....wo ami m bt krne aya tha ap si.
Ami. Tm bhr jao m kapre bdal kr tmhen awaz dyti hn.
M chup kr k ok keh kr bhr a gya or door k bhr khara ho gya.
Kuc der bd ami ne awaz lgai to m andar gya tb ami beth pe bethi the. M b un k pas ja kr beth gya.
Ami. Beta sory mujhe adat hy m naha kr apna bdan pura sukha kr kapre pehnti hn rum m a kr.
Me. Its ok ami ji. Wese m apko pehle dykh chuka hn ap tens na len.
Ami ka chehra lal ho gya sharm si w6 mujhe dykhne lgen.
M ne bt shoro ki.
Me. Ami us din m ne jo dykha or jo b ap kr rhe the. Mujhe aj ehsas hua wo sb thek tha. Ap k b kuc zrorten hn jin ko pura krne k lie abu ka ap k pas hona zrori hy laken ap un zrorto ko dabae hue hn or hmari khatir is family ki izt ki khatir brdasht kr rhe hn. Ap hmari best ami ho. Ami mujhe maf krna m us waqt apko smjh nh paya or m us waqt koi faisla krne ki halat m nh tha. Sb kuc achanak si hua jis k lie m tyr nh tha. Ami ap mujhe maf krna.
Ab m apki hr khushi or zrorat ka khayl rkho ga ami. Or apko pura haq hy k ap apne lie jo b krn.
Ami. Herat si meri taraf dykh kr. Thanks beta k tm ne mujhe smjha. Tm mere pyare bete ho.
Me. Ami laken apko ye sb krne k lie thora muhtat rehna pare ga. Us din meri jaga koi or a jata to kia hota ? Ap thora khayl krn.
Ami. Beta thek hy m khayl rkho ge.

M wahan si uth kr apne rum m a gya uper a kr m ne apni pent shrt utari or apne 2no undr wear utar die. Or bilkul nanga ho gya mera lun full khara tha m pagal sa ho rha tha q k subh x film dykhe the or phr ami ko jo nanga dykha tha mera dimag kharb ho rha tha. Mujhe khayl ane lga k tm apni maa ko chod do or phr un incest stories ka khayl ane lga k us m b to maa beta chudai krte hn. M bed pe leta para rha or lun or b akarta rha. M bhaga or ja kr shower on kr lia or nahane lga. Or apne hath ri lun ko kuc is tarh masla k wo beth jae laken wo bethne k bjae or b josh m a rha tha. Mujhe apni soch pe gusa aya k m apni he maa ko chodne ki bt q soch rha hn. Mere wash rum ka door bilkul opend tha. Achanak meri nazar darwaza pe pari to mujhe wahan ami khari nazr ae  ? M ek dam chonk gya ami ka monh khula hua tha m smjha k mere dimag pe ami cha gae hy or ye ami nh ho skti or mera wehm hy.
M ne usi apna wehm smjh kr jhatk dia or phr m ne apne josh m chekh mari or lun pe pani giraya k wo jald beth jae. Meri chekh sun kr ami ek dam boli.
Kia hua beta !
Me ek dam chonk para.
Me. Kia ? Ami ap real m ho ? M smjha mera wehm hy. Oh ami ap yahan kia kr rhe ? Ami meri chekh si smjh gae the k m taklif m hn or koi msla hy laken unki ankho m ab tk herat the. Wo andar a gae or m apne hatho si apne lun ko chupane ki nakam koshish krne lga. Ab bhala 10 inch lamba lun hatho m kese chupta ?
Ami andar a gae or pocha beta kia bt hy ? Mujhe btao koi chot wagera lge hy kia ?
Me. Nnn...nh ami wo.., or m chup ho gya. Ami ko kia btata ?
Ami. Han beta tm khul k bt kro daro mt. Tm mujhe dykh chuke ho or m ne b tmhen dykh lia hy kia bt hy ? Mujhe btao.
Me. Ami wo asal m na ? Jb ye khara ho jata hy to meri tbyt ajeb ho jati hy mujhe kuc smjh nh ata or meri chekhen nikalti hn or phr m bhag kr thandy pani m nahata hn tb ye shant ho jata hy.
Ami. Kia tm mujh nh lgate ?
Me. Kia ? Wo kia hota hy ?
Ami. Chonk kr meri taraf dykh kr socha k mujhe to kuc b nh pta.
Ami. Tm esa kro bhr ao m tmhen smjhati hn.
M shower bnd kr k bhr a gya

M ne towel lapet lia tha or bhr aya to ami mujhe normal nh lg rhe the. Ami ki sansen bht tez ho gae the. Ami sofa pe bethi the or ami ne mujhe kaha k towel utar kr idhar ao. M sharma rha tha k ami ne kaha k sharmao mt. Jo tm kr rhe the wo nuqsan dah hy. Tmhara josh k waqt tmhara jism gela hota hy or tm us garm jism m thandy pani si nahate ho to tmhare jism ko kuc b ho skta hy.
Idhar ao m tmhen iska elaj btati hn.
Or m ne towel utar dia or ami k pas gya. Mera lun is waqt full khara tha. Ami bethe the or dupata b nh tha to mujhe ami k gale m si un ki ckeavage saf nazr ae or mere lun ne ek dam jhatka khaya jise ami ne dykh kr meri tarf dykha or meri nazar ko pakr kr ek dam chonk gae.
Or phr mujhe neche carpet pe bethne ko kaha or mujhe kaha.
Ami. Beta is ko agey si is topa si thora peche si muthi bna k pakro. Or ishara kr k btaya. M ne wesa he kia.
Ami k btae tariqa si m ne lun ko pakra or phr
Ami. Beta ab isko aram aram si agey peche kro.
M ne usi tarh kia jese ami ne kaha or phr ami ne kaha k isi isi tarh rub krte jao or zor zor si krte jao.
M ne jb esa kia to mujhe maza ane lga or ankhen bnd krlen.
Laken mera lun bethne k bjae or b josh m ata gya or mera topa or b pholne lga. M kafi der tk hath marta rha laken koi fark nh para or ami b wahen bethe the. Phr m thak kr lun chor dia or meri chekh si nikal gae ami chonk kr mujhe dykhne lgen or phr ami ne kaha k apne zehn m bure khayalat la kr phr si kro tmhen jald skun a jae ga. M ne phr try kia laken esa kuc nh hua to ami ko ek tarkeeb sojhi.
Ami. Beta ye itna bra kese hua tmhara ?
Me. Lun maslte hue ami mujhe nh pta bs m to bht khwar ho jata hn jb ye jag jata hy to.
Ami ne apni qameez k gale ko thora neche kr dia k jis si un k adhy si zyada boobs nazr ane lgen or unho ne apni tango si shalwar b ghutno tk charha li bs jb m ne ye manzar dykha to mere hosh tr gae. Ek smjh si ami is waqt adhi nangi the mere agey. Or usi waqt mujhe yun lga jese mujhe zor ki peshab lge hy.
Me. Ami mujhe zor ki peshab lge hy.
Ami. Nh beta wo peshab nh hy. Bs niklne do jo nikalta hy tm hath mt rokna or zor si maslo.
M ne esa he kia or agly he pal pta nh kia hua meri chech ek br phr nikal gae or mere lun ne fwara sa chor dia or white color ka pani. Means mani nikalne lge. Or wo is qadr zyada the k mera pura qalen ka wo hisa bilkul white ho gya. Ami bht heran the ek mera itna bra lun dykh kr or 2ra is bt si k mera itna pani nikla tha.
Us k bd ami ki halat bht kharb ho gae or mujhe wo sakun mila k m bta nh skta tha. M halka ho gya tha jese mujh pe si koi bht bra bojh utar gya ho. Kuc der ese he pare rehne k bd ami boli.
Ami. Beta jo tariqa tmhara tha us si ye tariqa behtr hy laken hy ye b galt. Jb tm had si zyada mehsos kro tb is tariqa ko zrort m lana nh to cntrol krna warna gandi lat par jae ge.
Me. Oh ami ap bht ache ho ? U so hot.
M ne keh to dia laken bd m mujhe ehsas hua k m kia bol gya. Ami b chup the or phr ami neche chali gae. M ne apna kamra set kia or naha dho kr neche aya bji wale b a chuke the hum ne khana khaya or m aj thakan mehsos kr rha tha or m so gya. Rat 8 bje utha or khana wagera kha kr apne rum m pc pe game wagera khel kr so gya.
Ek bt the mera lun wo aam larko ki tarh nh tha jo k 5 mint ya extrem 10 mint tk chot jae. Mujhe muth lagate koi 30 mint guzr jate the laken mujhe sakun nh milta tha. Kuc din tk sb thek chalta rha. Ami ab mujh si khul chuki the laken ek had tk. Or ek din m Colg nh gya to ghr pe ami or m he. M uper apne rum m tha 11 bje ka  waqt tha m neche aya to ami apne bed rum m the m un k rum m gya to wo shayd aj b naha he rhe the un k kapre bed pe pare the. M ne socha k bhr jana chahe q k ami aen ge to wese he bhr bhej den ge. Behtr hy m khud chala jao. M soch he rha tha or washrum k door open hua or ami andar a gae
Mujhe apne rum m dykh kr ami chonk gae laken wapis na muri or na he khud ko chupana chaha.
Ami. Ao bete kia bt hy ? Tm is waqt yahan ? Koi kam tha ?
Me. Nh ami wo m ap si bten krne aya tha laken ap kapre change krlo m phr ata hn.
Ami. Choro beta tm mujhe or m tmhen dykh chuki hn phr kia faida ? Ao betho.
Me chup chap bed k pas ja kr jahan ami k kapre pare the wahan beth gya.
Ami bed k 2ri side pe the or abi tk nangi he khari the or towel si jism khushk kr rhe the.
M ne achanak ami si swal kia.
Me. Ami apki age kia hy ?
Ami. Q beta tmhen meri age si kia yad aya ?
Mera lun is waqt semi erect position m a chuka tha or m is waqt sirf trouser m tha undrwear nh pehna tha. Aj m ne pehli br ami ki phuddi ki taraf dykha. Laken nazr hata li k ami ko pta chal gya to pta nh kia sochen ge.
Me. Ami ap btao to sahe.
Ami. Meri age 50 hy laken q ?
Me. Ami ap 50 ki nh 32 ki lgti ho bilkul hot ho ek dam.
Ami. Chal bdmash. Koi apni maa ko b esa kehta hy ?
Me. Really ami ap ki body ap ne bht ache maintain ki hui hy. Ap great ami ho meri.
Ami. Choona lgane aya hy kia aj ?
Or ami ne bdan sukha kr bra utha li pehnne k lie.
Me. Nh ami jo m ne mehsos kia wo apko bta dia.
Or m bed pe is tarh let gya k meri tangen neche latki hui the jb k m bed pe let chuka tha. Ab is position m mera lun saf dikh rha tha jo k semi position m tha. Ami ne jb meri taraf dykha to ami hans pari.

Or ami ne apni shalwar uthane k lie jo hath agey brhaya tha wo pta nh kia soch kr peche kr lia. Or boli.
Ami. Ye tmhara sher q jag rha hy ?
Me. Ami natural hy jb ap jesi hot ourat ko yun dykho ga to ye to khud khara ho jae ga.
Ami. To phr is pe q zulm kr rhe ho ? Azad krdo na isko ?
Me. Ap gusa to nh kro ge ami ?
Ami. Nh tm esa kro pehle jao door wagera bnd kr k ao.
Or m bhr k door close kr k ami k rum m a gya. Ab ami ne pehle bra pehn li the wo b utar di the or is waqt bilkul nangi the mere samne.
Ami. Ao beta yahan bed pe ajao or trouser utar do.
Is sb k bech mera lun ful khara ho chuka tha or trouser ajeb lg rha tha itna bra lun jo khara tha.
M ne der na ki or apni shrt or trouser utar kr ami k sth bed pe let gya. Ami mere lun ko dykhne lge.
Ami. Beta agr bura na mano to kia m isi ek br pakr skti hn ?
Me. Han ami q nh ?
Or ami k han sunte he ami ne mere lun pe apni muthi jama li or ek dam ami k monh si siskari nikli.
Ami. Ahhhh...... Asif beta ye to bht garm ho rha hy ? Or ami k boobs uper neche hone lge. Ami ne meri baqaida muth lgani shoro krdi.
M ne hath brha kr ami k ek boob pe hath rkha to ami ne meri tarf dykha. Hmari ankhen apas m mili to ami kuc nh boli or m ne himat kr k ami ka boob dbane lga. Ab ami or tez sisakne lge.
Me. Ami ap us din kia kr rhe the apne sth ? Aj mujhe b kr k dikhao na ?
Ami. Acha chalo tm yahan betho m krti hn wo sb. Tm ne mujhe bht hot kr dia hy.
Or m ami k ek side pe ho kr beth gya or phr ami ne lete lete apni table ki tarf hath brha kr self si kuc search krna shoro kia. Jb unka hath bhr aya to un k hath m ek plastic lun tha jo tha to 6 inch ka laken mota kafi tha. Ami ne wo lun pehle to apne monh m gela kia or phr usi apni chot m dalne lge aram aram si. Or phr ami ne jb sara andar le lia to phr ami usko agey peche krne  lge zor zor si. Or is tarh 5 ya 7 mint krne k bd ami thora or zor si krne lgen or phr ek dam unho ne wo lun chot si nikal phenka or apni fingure apne chot dane pe ragarne lgen. Or phr ami ki chot si pani nikla or ami thandi par gae.

Ye sb dykh kr m itna khawar ho gya k mera hath apne lun pe gya or m tez tez hath chalane lga. Meri chekh nikal gbe or phr ami ne mujhe dykha or uth kr beth gae. Ami mere bilkul samne bethe the or m apna hath ful tez chala rha tha or 15 mint guzr gae. Ami heran hui k itna stamina ? M thak kr sedha let gya to ek dam ami ne mera lun pakr lia or muth lgane lge. Ami ne jb lun pakra to mujhe curent sa lga or m pagal sa ho gya. Ye khayal ate he k m is waqt apni nangi maa si muth ka maza le rha hn.
Ami apna hath chalati rhe. Laken mujhe pta nh kia hua k m ne ami k boobs pakr lie or unhen khenchne or dbane lga. Ami kuc na boli. Laken jaldi he ami b thak gae muth lgate lgate. Ami ek br phr hot si lg rhe the un k nipple sakht ho rhe the. Ami ko pta nh kia sojhi ami ne mere tope pe apni zuban rkh di. Mujhe jb gela pan mehsos hua to m ne sar utha k dykha to m uchal para k ye kia ? Ami mera lun choose rhe ? Bs phr kia tha mujhe koi hosh sa na rha. Or jb mujhe hosh aya tb dykha ami k monh or boobs pe meri mani pheli hui hy or ami is waqt leti hui the sedhi or meri he tarf dykh rhe the. Wo shayd roi b the. Laken phr ami ne mujhe btaya k hua kia tha. Asal m jb ami ne mere tope pe zuban lgae the to m ne out of control ho kr ami ko balo si pakr kr apna pura lun ami k mong m dalna chaha or un k monh ko chodna chaha mere kuc he jhatko m mera pani ami k monh m nikal gya warna agr m thori or der krta to shayd ami ki sans rukne si kuc b ho jata. Mujhe apni galti ka ehsas hua or m ne ami si mafi mangi.
Me. Ami qasm si mujhe nh pta k ye sb ho chuka hy.
Mujhe to jb ap ne zuban si lick kia tha us k bd to kuc b pta nh tha.
Ami. Han m janti the tm apne ap m nh the warna kni apni maa k sth esa nh krta. Or phr hum naha dho kr fresh ho gae. Itne m sb a gae ghr.
Us k bd kuc din tk esa kuc nh hua or na meri or ami ki koi bt hui.
Ek din m clas m betha tha mera dil nh kr rha tha to m nikal aya colge si or bike pe sarko pe ghomne lga.
Ek jaga chalte chalte mujhe yun lga k ek rikshaw si ami utri hn or gali m chali gae. M smjha mera wehm hy bhala idhar ami ka kia kam ho skta hy ? Is area m to ami ka koi saheli b nh hy. Laken phr b m agey aya or gali k corner pe ruk k dykha to wo ami he the. M ne pehchan lia tha ami k wo kapre tk pehchanta tha. M heran khara tha k ami ek makan k pas khari ho kr yahan wahan dykh kr us makan m chali gae. M ne jb ami ko andar jate dykha to m ne apni bike wahen gali k corner pe ek chae wale k pas bike khari ki or pedal us makan ki taraf chal para. Wo makan bht khubsorat bna hua tha or us ki dewaren bht choti the. Like 6 foot. M agey gya to gate lock tha. M peche ki tarf gya or andr jane ka socha yahan wahan dykhne pe koi nh tha to m dewar pe charh gya or neche utar gya andr ki tarf. Mujhe yun choro ki tarh ahr koi dykh leta to pitai b thek hoti laken is dar k agey meri pareshani bri the k ami yahan q ae. Bure bure khayl ane lge k ami yahan kisi si chudwane to nh ati ?
Or kuc der pare rehne k bd m utha or agey brha or samne he ek door tha m ne thora zor dia to darwaza khul gya. Ye koi drawing rum type tha. M agey brha or samne 3 rum the. Ek rum si awazen a rhe the. M wapis bhr a gya or peche si ja kr us rum ki window pe pohncha or andr dykhne lga. Andar dykgte he mere hosh ur gae


Andar 2 ourten bilkul nangi ghutno k bal bethi the jb k ek mard apna kala mota lun un k monh m dy rha tha. Window side m the to un k side pose nazr a rhe the. M ne ghour si dykha to ek to un m ami the jb k 2ri ourat ko m nh janta tha or wo mard afzal nam ka bnda tha jo k hmare gali si 3ri gali m rehta tha. Uski ek beti ko talaq ho chuki the wo b us k sth rehti the. Laken aj tk usko dykha nh tha m ne bs suna tha.
Mujhe tan badan m ag lg gae k meri ami randi nikli ? Mera dimag kam nh kr rha tha ek to ye soch ae k abi andar jao or unko mar dun laken phr ye socha k hmari he bdnami hoge m bhr jane lga laken phr ek khayl si m wapis us window pe gya or wahan apne mb si thori video bnai or kuc pics bna k m chup chap wahan si ghr a gya.
Koi 2 hour bd ami b a gae  koi hmari chuti k waqt si 15 mint pehle.
Mujhe pehle he ghr m dykh kr ami thora chonk gae.
Laken phr sanmbhalte hue.
Ami. Hy beta aj tm jaldi a gae ? Khairyt ?
Me. Han aj ek film dykh kr aya hn.
Ami. Q aj clge q nh gae.
Me. Jo qismat dikhae wo zrori to nh clge m he dykha jae ?
Ami. Kuc ghabra kr, ye kesi bten kr rhe ho beta ?
Me. Acha ? Chalo choro bto ko. Ye btao ye afzal sahb si tmhara chakar kb si chal rha hy ?
Ami ne jb ye suna to ek dam uchal pari ?
Ami. Ye kia bakwas hy ? Apni maa k bre m esa kehte sharm nh ati tmhen ?
Me. Mujhe to sharm ae laken ap ko un si chudwate sharm nh ae bilkul b. Ap to maza si chudwa rhe the unsi.
Or itne m m ne jeb si mb nikal kr wo video nikal kr unhen dikhae.
Jb unho ne wo video dykhe to wo ek dam chup ho gae or itne m he bhr ki bell bje.
Ami. Beta m tmhen sb bta dun ge laken abi nh abi tmhari behne a gae hn beta kuc krne si pehle meri bt sun lena. Or ami door kholne chali gae. M uper apne rum m a gya. Mera dimag kharb ho rha tha
Us k bd lunch hua or phr rat k dinner k bd sb apne rums m chale gae to m uper apne rum m leta hua aj k bre m he soch rha tha k ami mere rum m aen or ate he door lock kr dia.
Ami. Beta jo tm ne dykha wo sch tha laken haqeqt ye hy k ye plastic k tukrey si (unho ne apni shalwar side si wohe plastic lun nikala jis si wo khud ko shant krti the) ourat ki pyas khatm hone k bjae or barh jati hy.
Ourat ki pyas ek mard k siwa koi nh bhuja skta.
Or m is lie mjbor ho kr ye qadam uthaya.
Me. Laken ami ap ne ek pal k lie b na hmari izt ka socha na apna he socha k agr kisi ko pta chal gya to kia qayamat aey ge ? Bdnami alag hoge.
Ami. Kisi ko kuc pta nh chale ga. Koun btae ga ?
Ami. Agr us afzal ne he apko blakemale krna shoro krdia to hmari kitni bdnami hoge socha ap ne ?
Ami. Wo esa kbi nh kr skta uski tens nh hy mujhe.
Me. Ap ye bt itne yaqen si kese keh skti hn ?
Ami. Tm ne jo 2ri ourat dykhe hy wo koi or nh afzal ki apni beti hy jis ko talaq ho chuki hy. Wo hum 2no ko chodta hy.
Me. Kia ? Ye nh ho skta.
Ami. Ye sch hy beta wo kbi mujhe blakemale nh kr skta.
Wo to khud phansa hua hy.
Me. Laken ami ye galt hy ye to aj m ne dykh lia agr kal kisi or ne dykh lia to phr kia hoga ?
Ami is bt pe chup ho gae.
Me. Nh ami jo b ho ye apko nh krna hoga warna kuc b ho skta hy.
Ami. Agr tmhen apni izt or fmly ka itna khayl hy to apne bap ko bulao yahan ? M kahan jao ? Mere b kuc khawb or sapne hn ?
Or agr ye nh kr skte to mera kuc socho ? M kia krn ? Mujh si ab brdasht nh hota.
Me. Ami laken ye sb galt hy plz.
Ami. Acha agr tmhen galt lgta hy or izt ka b pas hy to tm mujhe q thanda nh kr dyte ? Itna bra hathyar b to hy tmhre pas ?
Me. Kia ? ? ? Ami pta b hy ap keh kia rhe hn ?
Ami. Han mujhe pta hy jb afzal apni beti chod skta hy to ek beta apni maa ko khush nh kr skta ?
Me. Nh ye galt hy maa.
Ami mere qareb a gae bed pe or boli beta itna kuc to hmare bech ho chuka hy wo sahe tha kia ? Mujhe nangi tm dykh chuke ho or tmhen m ne dykh lia hy. Abi b sahe galt k chakr m ho ? Or ami ne mere pas beth kr meri ran pe hath rkh dia.
M uth k khara ho gya. Or bola.
Me. Nh ami mujhe sochne do mera dimag kam nh kr qha. Mujhe time do kuc.
Ami. Ok beta soch lo agr ghr ki izt chahe to mera jawb tm ho. Agr nh chahe to mujhe mt rokna.
Or ami bhr chali gae. M let kr sb halat k bre m sochne lga or pta nh kb so gya pta he nh chala.
Rat koi 4 bje meri ankh khuli to mujhe pyas mehsos hui. Jag dykha to khali tha. M uth kr neche kitchen m aya or pani ki bottle nikal kr uper rum m jane lga to mujhe kiran bji k study rum k lite on hui nazr ae. M heran hua k is waqt 4 bje baji kiran kia kr rhe hy ? Laken phr socha k wo shayd rat m lite bnd krna bhol gae hoge or m apne rum m pani rkh kr wapir us study rum ki lite off krne gya.
Rum ka door open tha m ne door khola or andar gya to samne scene he kuc or tha.
Bji kiran pc k samne chair pe bethe the or unki shrt uper hui pari the un k boobs saf nazr a rhe the or unki shalwar chair si neche pari the pao m. Wo pc pe kuc dykh rhe the or apni chot m fingure dale hue the. Mujhe dykh kr wo ek dam chonk gae or apna hath chot si hta kr apni shrt neche ki or shalwar utha kq pehnne lge.
Bji. Bhai tm....tm is waqt.
Or m andar dakhil hua or m ne sedha pc pe attack kia or dykha to wahan ek xxx movie lge hui the. M ne wo off ki or m pc pe he jhuka hua tha k washrum ka door open hua or nadia jo k bilkul nangi the bhr a gae. Mujhe apne samne dykh kr uski jan nikal gae or wo wapis wshrum m bhag gae.
Me. What ? Ye b ?
Bji ne chup kr k sar jhuka lia. Or phr m ne unka pc check kia to koi 50 k qareb xxx films pari the.
Me. Ok subh bt hoge. Ab ja kr so jao. Or m un k rum si bhr a gya.
Shocking bt ye the k zyada ter films jo un k pc m the un k title incest k the.
Means k bji wale b incest k shoqen hn ?


M rum m aya to m so na ska or socha k ami ki to bt smjh m ati hy laken meri behne b randi bn gae hn ? Kia wo bhr chudwa chuki hn ? Or mujhe subh tk tarh tarh k khayl aey or koi 7 bje m so gya. Or 1 bje tk sota rha mujhe koi jagane nh aya tha.
1 bje ami ne a kr uthaya tb m naha dho kr fresh ho kr bhr chala gya.
M ek park m ja kr beth gya or time pas krne k lia wahan ek chair pakar li.
Wahan bethe kuc he der hui k mera dost a gya.


Kami. Shehzady kahan gum ho ? Uski ankho m ek ajeb si chamak a gae the mujhe dykh kr. Shayd wo yahan kisi ko dhondny aya tha.
Me. Nh mujhe kaha jana tha bs yahe hn.
Kami. Or suna aj tk bs wo stories or videos pe he guzara hy ya kisi larki ko choda b hy ?
Me. O kahan yar apni esi qismat kahan ?
Kami. Chal meri jan tens q leta hy ? M hun na ? Aja mere sth aj tjhe wo maza krata hn jo shayd teri soch m b na ho.
Me. Laken kahan ?
Kami. Sawal bnd or ao. Or phr hum ne apoi apni bike uthae or m kami k peche peche chalne lga. Or phr kami ne bike apne ghr k agey rok di.
Us ne bell bjae. M ne phr pochna chaha to us ne kuc nh btaya or itne m door khula or ek 50 si 55 sal ki umar ki ourat ne door khola. M ne unhen salam kia or phr kami ne bra drwaza khola or hum apni bikes andr le gae. Andar ja kr m kami ne btaya k wo uski mom Nisha hy.
Or m phr cnfuse ho gya k apne ghr q laya.. Or hum andar chale gae to samne ek moti si larki bethe tv dykh rhe the wo kami ki behn Farah the wo bht khubsorat the us k boobs bht mast lge mujhe laken m kami k sth ek rum m a gya. Wo shayd kisi ka bed rum tha wo kami ki behn ya maa ka he ho skta hy q k dressing table pe make up ka saman para tha.
Kami. Yar itne tens q ho ? Aram si khul k betho.
Bs m phr thora relax ho k beth gya k chalo jo b hoga sb samne a jae ga.
Kami. Film ka mood hy ? Film dykho ge ?
Me. Abey aunti wale ghr m hn agr koi a gya to ?
Kami. Nh koi nh ata yahan. Or uth kr samne dvd pe ek cd lga k film on krdi or mere pas a kr beth gya. Or ek film start ho gae. Film chalti rhe or kami apne kapre utarne lga or wo sirf underwear m reh gya.
Me. Abey kia kr rha hy tu ? Agr koi a gya to ?
Kami. Abey tu enjoy kr. Agr koi aya b to pakr k chod dalen ge. Tm daro mat or enjoy kro. Maza kharb nh kro.
Me. Kia ? Abey tm apni maa behn ko chodo ge ?
Kami. Com on yar ye film b ek family ki he chal rhe hy enjoy kro.

Kami. Chal sun m apni maa ko roz chode bina nh sota or apni behn ko b chodta hn. Or tjhe aj isi lie laya hn k hum 2no mil kr unko choden ge.
Me. Kia ? ? Waqai ?
Kami. Han. Tm movie dykho bs ami or meri behn ane wali hn phr asal maza aey ga. Ab ye kapre utardo tm. Or us ne apna undrwear b utar dia.
Me. Abey ek msla hy tmhari maa mujhe brdasht krle ge ?
Kami. Q tu kia gadhey la lun lie phrta hy kia ? Abey meri maa bht lun le chuki hn or meri behn b ek num ki randi hy.
Me. Han esa he hy.
Kami. Kia ? Chal utar kapre dikha.
M ne apne kapre utare or m ne ek undrwear utar di or neche ka 2ra underwear dykh kr wo chonk gya. Laken jb m ne wo wala undrwear b utara to wo phati phati ankho si kbi mujhe or kbi mere lun ko dykhene lga.
Kami. Bap re bap kia ye real hy ? Ye itna bra kese hua ? Or wo agey barh kr mere lun ko pakr kr dykhne lga.
Me. Natural hy bhai ye.
Kami heran tha or br br mujhe he dykh rha tha. Itne m door open hua or.........


Door k open hote he kami ki ami Nisha aunti andar ae. Wo ham 2no ko yun nanga dykh kr muskrane lge. Itne m kami agey brha,
Kami. Ao ami aj apko wo maza aey ga jo kbi ap ne zindge m nh lia hoga or mera apko Gadhey si chudwane ka khawb aj pura ho jae ga.
Nisha aunti. Kia ? Esa kia hy ?
Kami. (meri tarf ishara kr k). Wo dykho usi kehte hn lun.
Itne m kami apni ami k kamar m hath dal kr bed tk le aya jahan m betha tha.
Nisha. Bap rey. Kia ye asli hy ? Or ek dam mera lun pakr lia. Wo ek moti ourat the laken itni b moti nh. Motapa un pe acha lgta tha un k lambey qad ki wja si.
Me. Shahwat si karrah utha.
Nisha. Ye to hmari phar k rkh dy ga.
Kami. Or maza b to apko bht aey ga ?
Itne m rum m Farah enter hui jo k sirf bra or panty m the.
Kami ne usi dykha to bola.
Kami. Ami ap isi sanbhalo meri jan a gae hy. Or kami farah ki tarf gya. Jb k aunti mere pas he bed pe beth gae or mera lun abi tk pakra hua tha.
Farah. Hy m mar gae ? Kia ye asli hy ? Itna bra lun ? Oh God ? Itna bra lun real m ? Or agey a kr mera lun pakr k dykhne lgen. Aunti lun chor chuki the.
Agly he pal kami ne farah ko ye keh kr khench lia k aj ye tmhare lie he hy aram si dykho kahen bhag nh rha mera dost.
Kami Mom. Beta tm to nange ho mujhe b to nanga kro na ? Or phr khud khari ho kr apni qamez or shalwar utar di. Unho ne neche kuc nh pehn rkha tha.

Ab samne sofa pe kami apni behn farah k sth kissing kr rha tha or idhar m ne kami ki ami ko bed pe khench lia tha or hmari kissing shoro ho gae.
M ne kami k ami k boobs pakr lie unko dbata or nipple maslta rha. Phr m ne un k hont chor kr un k boobs chosne lga wo siskne lge the. Or phr m unko lita dia or unki phudi dykhne lga. Mujh pe is waqt esa josh charha hua tha k bs. Or m kai xxx films dykh chuka tha bs phr kia tha m ne unki chot chatna shoro krdi or wo tez tez sisakne lge.
Kuc der k zor dar chusai k bd kami k ami chot gae. Phr m sedha beth gya bed si neche tangen ltka kr. Or kami ki ami ko samne bitha lia or wo smjh gaen or lapak k mera lun pakr lia wo bht garam ourat the. Unho ne mera topa apne monh m le lia or m apna hosh khota ja rha tha k mujhe pta nh kia sojhi m ne uski ami ko balo si pakr lia or un k monh ko chodne lga. Kami ki ami khud ko churane ki koshish krne lgen laken meri girft mzbot the. Or phr kami ko ehsas ho gya k m ek janoon ki kaifiyat m hn or wo meri tarf aya or mere bazo si pakr kr mujhe jhanjhora. Tb mujhe hosh aya or m ne kami ki ami ko chor dia. Uski ami ki tbyt kharb ho rhe the.
Kami. Abey meri maa ko mare ga kia ?
Me. Sory yr mujhe kuc pta nh chala. Jb mujh pe sex charh jata hy to kuc nh pta chalta k m kia kr rha hn. Bs ye khawish hoti hy k lun ko kisi chez m dal dun or jhatke lgao.
Kami. Hmmmm...... Han wo to m tmharh halat dykh kr smjh gya hn laken thora cntrol to rkho yr.
Me. Ok ok.
Or phr m ne kami ki ami ko bed pe lita lia or unki chot pe position li. Unki chot geli ho chuki the m ne apne lun pe thok lgaya or aram aram si unki chot m dalne lga.
Jese he topa andar gya. Kami ki ami ne mujhe rok dia or ghabrane lgen.
Nisha. Kami beta isi roko m isi nh le pao ge m mar jao ge.
M ne itna suna to m ne khel kharb hote dykha or phr aunti k uper let kr un k hont pakr lie or chosne lga or ek jhatka lgaya or mera adha lun andar chala gya. Kami ki ami ki ankhen bhr ko a gae laken m ne unko nh chora or hont mazboti si chosne lga. Unki ankho si anso a gae or phr m ne kiss rok kr kaha.
Me. Aunti bs m itne si he kam chala lun ga ap brdasht kro.
Nisha. Nh nh m mar gae plz nikalo. Mujhe kisi ne mirchen dal di hn meri chot m. Kami mujhe bchao.
Or m ne aram si lun thora bhr nikal k usi ko agey peche krne lga. Kuc der bd jb wahan jaga bn gae to aunti shant ho gae or unko maza ane lga.
M ne moqa dykh kr 2ra jhatka dia or is br pura lun unki chot m chala gya. Wo itni zor k chekhen k sb dar gae. Laken m ne unko chora nh wo minaten krti rhen meri or kami ki galiyan dyti rhe laken m ne unko nh chora or phr kuc der pare rehne k bd m ne aram aram si agey peche krna shoro kr dia. Mera lun kami ki ami ki bcha dani si takra rha tha or us waqt m kis maza m tha bs bta nh skta.
Kuc der aram si krne k bd m apne wehshyana andaz m unko chodne lga. Unko dard ab b tha un k chehre si saf pta chalta tha laken wo brdasht kr rhe the.

Kuc der unko ese chod kr m ne unko doggy style m bithaya or peche si unko chot m chodne lga. Ab wo b mera sth dy rhe the or apne gand peche mar rhe the. Or m ful josh m unko chodta rha 5 mint m wo chot gae or un k pani si lun asani si ane jane lga.

Us k bd kami ki maa dheli par gae laken m unko apne full josh m chodta rha. Kuc der ki chudai k bd wo phr garam ho gae or mera ful sath dyne lgen. Ab m apna pura lun bhr nikalta or sirf topa andar hota tha or zor ka jhatka lgata tha. Ab kami ki maa mast ho kr chudwa rhe the.
Idhar kami or uski behn farah apni chudai m magan the laken 10 mint ki chudai k bd wo 2no apna pani chor k ek 2re ki side m let kr apni maa or asif ki chudai dykh rhe the.
Asif ne kami ki maa ko ek br phr pani chorne pe mjbor krdia laken asif ruka nh or usi josh k sth chod rha tha kami ki maa ko. Akhir kami ki maa jb 3ri br jhari to uski himat jawb dy gae or us ne agey ho kr asif ka lun chot si nikal dia or behosho ki tarh gir gae. Wo bht buri tarh thak chuki the 25 mint ki lagatar chudai ne unko tare dikha die the laken asif chotne ka nam he nh le rha tha wo abi b usi josh k sth lga hua tha.
Jb us ka lun kami k maa ki chot si nikla to wo apne ful josh m akra hua tha.

M ne kami ki maa ko wahen chora or kami ki behn ki tarf gya. Farah mujhe apni taraf ate dykh thori dari hui lg rhe the laken chot ki pys k agey mjbor the. Farah apni maa ki or meri esi chudai dykh bht garam ho gae the.
M ne usko carpet pe lita dia or uski chot pe us k bhai kami ka pani ab tk lga hua tha m ne lun k sth wo pani us ki chot ko gela kr k topa us ki chot m rkh k aram si dhaka lgaya to topa andar chala gya or phr m ne ek jhatka dia to mera adha lun andar chala gya. Faran ne mujhe wahen rok dia. Usi ab agey lene ki taqat nh the. Wo khamoshi si mera itna mota lun jo le gae the to wja ye the wo apne bhai si chudwa chuki the or kuc chotne ki wja si us ki chot geli the.
Laken m thora ruk kr farah ko qabo kr lia or apne janon m dhaka mar k sara lun andar dal dia. Farah ki chekh nikal gae laken m apne josh m uski parwah na ki or usi dhan dhana dhan chodta rha. Wo 5 mint m he jhar gae laken m ruka nh mujh pe pagal pan sawar tha or usi chodna jari rkha. Us k chotne si pani ki wja si us k chot m phislan ho gae or us k dard m kami hui or wo b maza lene lge or wo bht mast ho gae. M ne uski chot si lun nikal kr usko uthaya or sofa pe beth kr usko apne lun pe bithaya or wo mere lun pe uchalne lge. Kami ne apni behn k chot m sara lun jate dykha to phati ankho si paglo ki tarh dykhta rha. Or itne m farah ek br phr jhar gae or mujhe yun lga k m b ab chotne wala hn to m ne b neche si dhake lage laken farah smjh gage k m jane wala hn to wo boli k andar nh chotna.
Or phr jb mujhe lga k ab or nh tik pao ga to m ne farah ko neche lita kr us k sene pe charh gya or phr jo seelab aya wo seelab wo 3no maa beti but bne dykhte rhe. Or m thak kr ek tarf let gya. Itne m kami ki ami bed si utarne lge to wo khari na ho pae or wo girne lge laken kami ne agey brh kr usi bchaya. Wo khari nh ho pa rhe the is chudai k bd. Laken phr m ne apne kapre change kie or apni bike nikal kr bhr a gya

Bhr a kr bike start krte he mera mb bj utha. M ne mb nikala to ami ki cl the. Cl atend krte he ami ki pareshani bhari awaz ae.
Ami. Beta kaha ho tm ? Hum bht pareshan ho rhe hn 4 bje hue hn tmhara kuc pta nh ?
Me. Ami m apne ek dost k pas tha abi a rha hn. Or cl cut krdi.
Or 30 mint m ghr pohnch gya. Door kiran baji ne khola or unko dykhte he mujhe wo subh ki bt yad a gae or m unko gusa si dykhta hua uper a gya. Thori der m he ami mere rum m a gae.
Ami. Kia bt hy beta kia tm meri un bto si pareshan ho kia ?
Me. Nh ami esi bt nh m apne dost k pas gya jahan time ka pta he nh chala.
Ami. Ok fresh ho kr ajao m khana lgati hn.
Me. Ap yahen bhej do khana.
Or m fresh hone chala gya.
Bhr aya to ami khana lie bethe the.
Me. Baji wale kahan gae wo khana q nh lae ?
Ami. Wo zara apni saheli k ghr gae hn. Or ami khana dy kr neche chali gae.
M ne khana khatm kia or phr kiran bji walo k study rum ki talashi lene ka socha
or isi khayl si m study rum m a gya. Laken mujhe wahan si esa kuc nh mila.or m wapis apne rum m a kr apne bartan utha kr neche kitchen m a gya.
M jb uper jane lga to ami k rum si kuc awazen ae. M qareb gya to pta chala ami kisi si mb pe bt kr rhe the.
Ami. Nh m nh a skti tm bt ko smjho mere bete ne mujhe wahan jate dykh lia hy nr mere lie msla ho gya hy. Mujhe bhol jao m ab kbi nh ao ge. Or han aenda kbi yahan phone b mt krna warana tm khud smjhdar ho.
M chupke si uper a gya.
Kuc der he guzri hoge m apne bed pe leta apne aj k chudai ka soch rha tha or meri trouser m ek tamboo bn chuka tha. M ne kapre change kr k ek dheli si trouser pehn li the.

Itne m ami phr uper mere rum m ae.
Ami. Beta wo mujhe kamar m bht dard hy kia tm meri thori c oil ki malish krdo ge ?
Me. Ap chalen m ata hn ami.
Ami mera tamboo dykh chuki the. Ami neche chali gae or m 5 mint bd neche ami k bedrum m gya to ami us waqt bilkul nangi bethi hui the bed pe. Bed ki chadar b aj kuc tez color k the m ami k pas gya mera tamboo khara tha laken mujhe parwa nh the q k ami or mujh pe koi parda nh tha. Ami ne side table si oil uthane ka ishara kia or ulti let gae.
Ami. Beta tm trouser utar do oil m kharb na ho jae.
Me. Ok ami or m ne trouser utar phenka. Mera lun ab ful khara tha.
 M ne oil lia or ami k pas beth kr ami ki kamar pe dal kr malne lga. Jb puri kamar pe oil lg gya to m ne malish shoro krdi.
Ami. Esi nh beta mere uper beth jao or mere kandho si le kr kamar tk malish kro. Or m ne esa he kia. Jb ami ka bdan ki malish kr rha tha to mujhe sex ki bhok lgne lge. Or koi 10 mint bd.
Ami. Waha beta skun a gya. Tmhare hatho m to jadu hy. Ab zra hips or tango ki b krdo ?
Me. Ok krta hn or phr side m ho kr m ne ami ki hips or tango pe oil mala or malish krne lga. Ami ki chot mujhe clear nazr a rhe the.
Mujhe pta nh kia hua m ne thora oil apni hatheli pe le kr ami ki chot pe dala or usko malne lga. Esa krne si ami ki sirki nikal gae. Or m ne is tarh ek fingure apni ki chot m dal di. Mujhe maza a rha tha. Or m apne maza m bhol gya k wo meri maa hy. Or kuc der bd m ne apni 2ri fingure b unki chot m dal di ami ap or tezi si siskne lge. Or phr m ne apni 4ro fingure ek sth dal di. Oil ki wja si koi rukawat nh hui or aram si mera hath andar ane jane lga. Ye dykh meri brdasht jawb dy ge. Or m ne ami ki tangho m porition le kr topa ami ki chot pe rkh dia.
Ami ne chonk k peche dykha mujhe us halat m dyjh wo muskra pari laken m apne ap m nh tha mujh pe janon cha chuka tha. M ne topa rkh k ek jhatka dia to unki chot m mera topa chala gya. Laken ami ko thora dara hua paya m ne.
Laken m ne parwa nh ki or phr ek zor ka jhatka dia to mera adha lun ami ki chot m sma chuka tha. Ami ne ek chekh mari or minaten krne lgen k bhr nikalo laken m apne ap m tha kahan ? M ne phr ek or jhatka dy kr pura lun andar kr dia or wahen ruk gya. Ami ne khud ko churane ki nakam koshish ki laken m ne unko jakar rkha tha
Ami minato k sth sth mujhe ab galiyan b dy rhen the laken mujhe koi parwah nh the.
Or phr m ne aram aram si ami ki chudai shoro ki or phr kuc der k bd jb ami ki chot m jaga bn gae to ami b maza m a gae. Jb mera lun unki bcha dani si takrata to wo or zor lgati or mujhe chomne lgen. Or mujhe khushi si kiss krne lgen. Or itne m ami jhar gae. Wo dheli par gae laken m na ruka or unko chodta rha. Kuc der m wo phr garam ho gae to wo phr sth dyne lgen to m ne unko doggy style m lia or peche si unki chot pelne lga. Or ami b masti m a chuki the wo bht uchal uchal k apni chot mere lund pe mar rhe the.
10 mint yunhe chodne k bd m ne ami ko uthaya or khud let gya or ami ko apne khare lun pe bitha lia. Ab ami khud uper neche ho rhe the or wo itna uper hoti the k sirf topa andar hota tha or phr ek dam zor si beth jati the. Isi khel m ami ek br phr jhar gae.
Or ami ruk gae laken m ne unki kamar si unko pakar kr unko neche si lete lete chodne lga or phr m unko 20 mint tk or chodta rha. Or m phr chotne k qareb a gya or m ne lun bhr nikal kr ami k sene pe sara mal nikal dia jo k ami ne sara chat lia.
Or m ek tarf ko let gya. Ami ek dam mere uper ae or mujhe dewana war choomne lge. Or kaha.
Ami. Mera sher beta. Tu hy jb ghr m to m q bhr thokren khao ? Mera raja beta. Ummmhhh......
Or phr mujhe chomne lgen.
Phr ami khari hui laken thora larkhra gae laken bed ko pakar kr sanbhal gae. Or unki chal bhange lg rhe the laken unho ne rum m thore chakr lgae to wo thek ho gae. Phr m uper apne rum m a gya or naha k leta tha k pta mh chala thakan ki wja si nend a gae.
Koi rat 8.30 pe nadia mujhe jagane ae or mujh si nazren nh mila pa rhe the.
Me. Ok beta to aj tyr ho jana m ami ko sb bta dun ga. Uska rang ek dam ur gya or wo neche chali gae. M fresh ho kr nechd gya to khana lg chuka tha or hum ne mil k khana khaya laken koi bt nh hui apars m.
Sb khana kha k apne apne rum chale gae jb k bji kiran kitchen m bartan dhone lge. M kitchen m gya or bola.
Me. Tm yahan si fre ho kr nadia ko le kr uper study rum m ana.
Or m uper apne rum m a gya.
Koi ek hour k w8 k bd m apne rum si nikla or study rum ki tarf chal para. Mujhe yaqen tha k jo chudai aj ami ki hui hy wo aj pur sakun nend soen ge. Or m andar enter hua to kiran bji or nadia samne bed pe leti hui the. Mujhe dykh kr uth bethi.

M sofa pe beth gya or wo 2no mujhe dykh kr uth kr beth gae. Wo 2no is waqt ek dhela dhala sa qamez shalwar pehne hue the unki qamez ka gala b bra tha un 2no ki cleavage saf nazr a rhe the or unho nd dupata b nh lia hua tha.
Me. Han to mujhe puri story sunao k asal bt kia hy or ye tmhen bemari kahan si lge ? Agr ek b lafz jhot bola to m uth k chala jao ga subh ami bt kre ge tm si.
Bji kiran. Nh bhai ap esa mt krna ami ko mt btana ap jo kaho ge hum karn ge ap hamen maf krdo plz.
Me. Pehle mujhe puri bt btao.
Bji.
M btati hn bhai.
Asal m bt ye hy k meri ek dost naila or m bht close dost hn ek br m us k ghr gae to mujhe koi nazr nh aya or m sedha us k rum m chali gae laken wahan m ne jo dykha wo alag he tha. Naila apni behn maira k sth apni apni qamez utar kr nange boobs k sth ek 2re ko kiss kr rhe the. Mujhe dykh kr 2no chonk gae. Tbi mujhe kuc awazen ae. Meri nazr tv pe pari to ek lesbian film chal rhe the. Wo 2no mujhe dykh kr ghabra gae. Maira to apni qamez utha kr bhah gae bhr laken naila wahen bethe rhe.
Bji. Naila ye kia harkat hy tm apni he behn k sth ? ?
(naila or m kbi kbi apas m kiss or ek 2re ki boobs dbati rehti the.)
naila. Han darling, bhr k to 100 risk hn. Apne ghr m bhala koun mera bura chahe ga ? Or wo to meri behn hy. Bhr bdnami hoge laken ghr m nh.
Or m us k pas he beth gae. Us ne mujhe kaha k ao wo dykho hum enjoy krte hn. Un 2no ko dykh kr m b garam ho gae the or m us k sth kiss krne lgen. Laken phr m ek dam dur ho gae.
Bji. Naila pehle jao apne ghr k doors to close kr k ao.
Naila nangi he shalwar pehne bhr gae or 2 mint m he a gae or ate he meri qamez utar kr mere boobs pe tot pari m b garm ho gae or hum ne apni shalwaren b utar di. Phr us ne meri chot chati or usi waqt uski behn maira ful nangi ho kr rum m a gae. Bs hum ne bht maza kia. Phr us din k bd mujhe adat si ho gae to kbi m uni si chuti mar k un k ghr enjoy krti to kbi sundy ko usi milne k bahane us k ghr ja k maze krti the.
Phr ek din m ne socha k yun us k ghr jana bht risky ho skta hy q na m apni behn nadia ko phansa lun ?
Or m naila si wo porn movie la kr apne pc m download kr leti the.
Ek din m ne nadia si kaha k mujhe mere breast m pain hy mujhe thori oil ki malish to kr dy ?
Nadia. Chonk kr ? Bji ap kisi dr ko dikhaen na ?
Bji. Nh mujhe sharm ati hy bs tm malish krdo aram a jae ga.
Us k bd nadia or m study rum m a gae or m ne apni qamez utar di or bed pe let gae.
Nadia oil le kr mere pas beth gae.
Bji. Nadia tm apni qamez nikal do.
Nadia. Kia ? Bji m q ?
Bji. Arey pagal oil si kharb na ho jae. Or daro mt m larka nh tmhari behn he to hn.
Phr nadia ne apni b qamez nikal di.
Us ne mujhe thora oil dal kr malish krne lge or m maza leti rhe. Phr kuc der bd m ne usi rok dia.
Bji. Let jao nadia m tmhen b oil lga dyti hn.
Nadia. Laken bji mujhe to koi dard nh hy.
Bji. To kia hua ao tmhen acha lge ga.
Esa kro idhar ao tmhen ek new chez sikhao.
Or m ne us ko qareb kr k us k honto pe apne hont rkh die. Wo tarap uthe or khud ko mujh si churane lge laken m ne usi mzboti si pakre rkha. Kuc he der m nadia b mera sth dyne lge to m ne usi chor kr us k boobs ko pakr lia kissing krte hue. Us ne b der na ki or mere boobs pakr lhe or dbane lgen. M ne kuc der bd usi hataya or apni or uski shalwar utar kr m us k uper char kr usi kiss krne lge. Us k bd m ne ek hath us ki phudi pe rkh dia wo kuc na boli wo b bht garam ho chuki the m ne uski phudi m ek ungli dal di or in out krne lge wo maza m tarapne lge or jald he chot gae. M ne usi kaha k ab tm mujhe b pani nikalne m madad kro. Or us ne mujhe discharge krwaya. Us k bd to jese hamen lat he par chuki the. Hm jb b moqa milta tha m naila si lae hui cds ko play kr k khub enjoy krti the. Naila ne mujhe btaya tha k wo apne chote bhai si chudwati hn 2no behn or usi ne hamen incest ki films di the.
Or jb apko sb bta dia hy to ek bt or.
Naila ne hamen ek plastic ka lun b dia tha or uth k bed k 2ri taraf gae or wahan apni puri book shelf bhr ko khench li to jese he wo bhr ae us book shelf k side m ek 8 inch ka plastic lun us ek takhta pe kisi chez k sth sedha lgwaya hua tha jis si ek larki doggy style m wo lun wahen lge rehne per chudwa skti the.
Me. (Sb kuc sun kr) Mujhe nh lgta k tm ye le pati ho ye na mumkin hy.
Bji. Nh hum leti hn bilkul.
Me. Mujhe nh lgta tm abi le kr dikhao.
Bji. Kia ? Laken bhai ap ?
Me. Mujh si bt kro ge ya ami si ?
Ami ka nam sun kr bji ne der na lgae or apni elastic shalwar neche khench di or us shelf k pas ja kr apni qamez uper kr k apni chot pe thora thok lga kr or us lun pe thok lga kr wo lun aram aram si chot m le gae. Wo 8 inch ka sa andar le gae.
Me. Tm bri ho laken nadia nh le pae ge.
Nadia ne ye suna to jhat si apni shalwar utar di or wo us lun k agey ja kr wo lun apni chot m pura le gae.

Us k bd bji shalwar pehnne lge to m bola.
Me. Nh ye nh pehno. Or ye qamez b utar do.
Bji. Kia ? Laken bhai. Itne m nadia jo peche khari the apni qamez utar kr bed pe phenk di. Bji ne peche nadia ko dykha jo muskra rhe the.
Or phr bji ne b apni qamez utar phenki. Meri behno k bdan bht kamal k the. M ne unko nanga dykha to mera sher jagne lga.
Me. Koi incest film lga kr mere pas a kr betho.
Nadia chup chap pc pe gae or ek brother sis ki incest cd lga kr mere ek side a kr lg k beth gae. Jb k kiran bji khari the phr wo b a kr mere pas beth gae. Ab mera lun trouser m ek acha khasa tambo bna chuka tha. Jise dykh kr 2no behn chonk gae.
Film chalti rhe jis m ek behn naha rhe the or uska bhai usi nahate dykhta hy. Wo larki apni chot m ungli kr rhe hoti hy or bht hot ho jati hy. Ye dykh kr uska bhai ful nanga ho kr washrum m chala jata hy or apni behn ko apna khara lun dikhata hy or phr unka sex shoro ho jata hy.
Meri 2no behn wo dykh kr bht bechain lgti hn.
Me. Bji jao bed pe leto.
Kiran chup char ja k let jati hy.
Me. Nadia jao bji k uper 69 ki position m ek 2re ki chot chato. Or phr agle he pal unki chot ki chusai start ho gae.

Unko yun dykh mera lun apne ful josh m a gya m ne apni shrt utar di or apna trouser b utar phenka. Usi waqt nadia ki nazr mere lun pe pari to wo uchal pari.
Nadia. What ye kia ? Itna bra lun ? Us k monh si nikla to ek dam bji ne b mujhe dykha or mujhe dykhte he uska monh phata ka phata reh gya. Wo 2no buri tarh shocked the. M un k qareb gya bji to neche leti he the m ne unki tangen pakr kr apni tarf khench kr unki tangen bed si neche latka di.or nadia si bola.
Me. Nadia tm bji k uper ajao us k pet pe beth kr bji ko kising kro laken mazboti si pakr kr rkhna. Nadia thori moti hy banisbt bji kiran k. Nadia ne wesa he kia jo m ne smjhaya tha. M ne apna lun pe thok mala or bji ki chot pe thora thok dal kr lun chot pe rkh k dbaya to thora sa lun andar gya bji hilen laken nadia ne pakr k rkha' phr m ne ek zor ka jhatka mara or mera itna lun andar chala gya k 3 inch he bhr hoga. Bji kanp k reh gae chekh b na ski q k nadia ne unko kissing m jakar rkha tha. Kuc der  rukne k bd m ne ek or jhatka mara or pura lun andar kr k aram aram si bji ko chodne lga. 5 mint m he bji chot gae tn m ne nadia ko kaha k ab tm utar jao. Uski chot geli ho rhe the bht. Wo bji si utar kr us shelf pe lge lun si dogy style m apni chot marane lge. 20 mint tk bji kiran ki chudai k bd wo 2 br jhar chuki the wo gir gae bed pe to m ne unhen chor kr nadia ko bula lia. Wo ate he doggy style m beth gae. M ne uski chot pe apna lun jama k dhaka mara to mera adha lun andar tha. Nadia ko kuc dard na hua. Asal m wo us plastic lun si chud kr apni chot ko thora khol chuki the m ne ek or jhatka mas k pura lund andar dal dia. Or maza si chodne lga nadia ko. Koi 20 mint m wo 2 br jhar chuki the phr m ne apna lun bhr nikal kr 2no behno ko carpet pe bitha kr un k chehro or breast pe mani ki barish jo ki to wo heran reh gae k itna pani ? Wo 2no behn ek 2re ka chehra chat kr saf kr dia.

M thak kr ek taraf gir chuka tha sofa pe jb k nadia or bji kiran b carpet pe he giri pari the. Mujhe thora hosh aya to.
Me. Aj k bd tm logo ko kahen jane ki zrorat nh m tmhara full khayal rkho ga.
Bji kiran. Bhai tm kamal k ho. M tmhari gulam ho gae hn aj si. Ahhhh..... Kia chodte ho or kia shandar timing hy tmhari.
Or phr nadia b tarifen krne lge.
M study rum si nikal kr sedha apne rum m ja kr so gya.
Next subh ghr m sb set tha api wale apni uni chali gae to m ne ami si bt ki.
Me. Ami ab hum ne jo rishta bnaya hy us k bd hamen ghr k andar mohtat rehna hoga warna agr kisi ko pta chal gya to pta nh kia hoga.
Ami. Chonk kr. Ha beta bt to tmhari bilkul thek hy laken kuc sochna pare ga.
Or phr kuc soch kr ami boli.
Ami. Beta agr tm thori himat dikhao to sb kuc set ho skta hy or humen phr ghr m tmhari behno si b khatra nh hoga.
Me. Wo kese ami ?
Ami. (thora hichkicha kr) Beta agr tm apni behno ko b mana lo to phr hamen koi nh rok ske ga. Or jb jis ka jahan dil chahe ga wo khul k maza le ske ga.
Me. Laken ami kia wo man jaen ge ?
Ami. Mujhe lgta hy wo man jaen ge tmhari behno k andar bht garmi hy.
Me. Laken ami us k lie apko kuc karna hoga m shayd kuc na kr pao.
M dykhna chahta tha k ami apni choot k maza k lie meri behno ko kese razi krti hy.
Ami. Laken tmhen he sb krna hoga beta.
Me. Nh mujh si kuc nh ho pae ga ap khud kuc kro na plz ?
Ami. Kuc soch kr. Ok m he kuc krti hn laken abi tm mera to kuc kro ?
Or ami mere pas a kr beth gae.
Me. Ami chalo aj ap mere rum m chalo wahan ek gandi film b dykhen ge or enjoy b krn ge.
Ami. Ok tm chalo uper m ati hn.
Or m uper a kr pc on kia or phr kisi khayl k teht m neche gya or sare door or windows close krne lga or wapis apne rum m a gya.
Wagan ate he ami b a gae. Ami is waqt mere bed pe a kr beth gae m ne film lga kr apna rum ka door or window lock kr k parda dal die or phr ami k pas beth kr wo film dykhne lga.
Ami film dykh kr bht hot ho gae the or wo apni qamez utar kr meri taraf barh ae. Un ki brdasht jawb dy chuki the or ate he mere honto pe kiss krne lge.
M b hot ho chuka tha. M ne ami ko pakr kr bed pe gira lia tha or kissing krte waqt un k boobs maslne lga tha. Ami k nipple sakht ho chuke the.


Or phr ami ruk gae kissing chor di or boli.
Ami. Beta wo ek bt kahun agr tm bura na mano.
Me. Nh ami ap kaho.
Ami. Beta wo Rukhsana ko to tm jante ho na ?
Me. Han wo firdos ki ami ?
Ami. Han beta wohe. Wo b apne bete si chudwati hy or m ne usi tmhara bta dia tha kal or jb tmhare lun ka btaya to wo ek dam  pagal si ho chuki the or wo keh rhe the k agr tmhen mana lun to kia tm unhen b chod lo ge ? Or wo abi 5 mint m a jaen ge sath he m to ghr hy ?
Me. Laken ami.......
Ami. Beta plz meri khatir.
Me. Ok thek hy laken aj k bd ye bt ap or kisi ko nh btaen ge agr esa kuc hua to wo din apka or meri chudai ka akhri din hoga.
Ami. Ok beta thanx. Abi jb m uper a rhe the to m ne usi tyr rehne ka bola tha m usi cl krti hn.
Ami ne phr mb si rukhsana ko cl ki wo hmare paros m he rehti tge or koi 5 mint m he wo a gae.
Uper ami usi mere rum m le ae. Mujhe nanga dykh pehle to wo chonk gae. Laken jb unho ne mera tana hua ful khara lun dykha to apne khule mong pe hath rkh lia.
Rukhsana.
Uf Khudaya.
Ye tmhara beta real lun hy Sana ?
Ami. Han dykho tm man nh rhe the. Or apne kapre utaro phr m tmhen iska kamal dikhati hn.
Rukhsana ne ye sun kr der na lgae or agle he pal nangi ho kr mere pas a gae.
Rukhsana ek lambi or moti shakhsiyat ki malik the. Ek dam mast or gardaya hua bdan tha bhara bhara or bre bre boobs or gand bahir ko nikli hui.
Unka monh bra tha laken khubsorat tha.
Wo mere pas a kr mere braber m let gae m ne der na ki or un k honto pe kissing krne lga. Ami b bed pe a chuki the or rukhsana ki chot ko masal rhe the.
Us k bd m ne rukhsana ko bed pe lita dia or unki chot pe position lene lga laken unki pholi hui chot pe nazr parte he mujhe unki chot bht achi lge or m ne thora peche ko jhuk kr unki chot pe apne hont rkh die or unki chot ko chomne lga.
Rukhsana. Ahhhhh........ Uffffff.. Beta kha ja meri chot ko meri aag bujha dy beta ahhhh.
Or phr unki chot chomne k bd chatne lga. Kbi unki chot ko pura monh m bhar leta, kbi chatne lgata to kbi unki chot m apni zuban dalta. Kuc der tk esa krne si rukhsana apni chot mere mong pe ragarne lgen or ye dykh kr ami ko pta nh kia hua wo uth kr rukhsana k monh pe apni chot rkh k beth gae. Idhar rukhsana ne apni chot ko zor si mere monh pe marna shoro kia or phr ek dam unki chot si pani nikal aya wo m ne pe lia. Rukhsana dheli par gae the phr m utha or unki chot pe apna lun rkha. M is waqt bht khuwar ho chuka tha mujh pe pagal pan charh chuka tha m apne ap m nh tha or m ne unki chot m apna topa dal dia. Rukhsana k monh si ami uth chuki the or is waqt rukhsana sedhi leti hui the mere tope k unki chot m jate he un k chehre pe taklif k asar dikhai dy rha tha. Laken m ne parwa nh ki or ek zor ka jhatka or mara mera adha lun unki chot m ja chuka tha. Rukhsana ki ek zor ki chekh nikal gae. Wo khud ko neche si nikalne ki koshish krne lgen laken m ne foran unko jakar lia or ek akhri jhatka ful taqat si lgaya to rukhsana ki ankhen nikal c aen or unka monh phata k phata reh gya or m unki chot m apna lun utar chuka tha. Kuc der pare rehne k bd m ne thora peche ko lun nikala or agey peche hilne lga laken mere hilte he

Rukhsana. Mt kro plz nikal lo. Kuta tm ne meri chot phar dali hy. Ahhhhh......... Nikalo plz. M mr jao ge. Ccccccc........
M ne ek na suni or aram aram si apne lun unki chot m pelne lga
Kuc der pelne k bd mujhe yun mehsos hua jese rukhsana ki chot mere lun ko jakr or chor rhe hy. Unki garam garam chot bht hot maza dy rhe the. Or phr agle he pal unki chot ne pani chor dia laken m ne unko chodna jari rkha. Un k pani chorne si ab lun asani si a ja rha tha. Kuc der bd wo b maza lene lge or koi 10 mint ki or chudai k bd wo ek br phr chot gae or mere pet pe hath rkh kr mujhe roka.
Rukhsana. Beta plz m mr jao ge m thak gae bht. Bs plz.
Or ye sun kr m ne apna lun unki chot si nikal lia or ami ki taraf brha.
Is sb k bech ami ne wo plastic ka lun nikala hua tha or apni chot m wo lun dal rhe the. M ne agey brh kr unki chot si wo lun nikal phenka or unko doggy style m le lia or position bna kr ami ki chot m sirf topa utar kr ami ko mazboti si jakr lia or ek powerful jhatka dia or sara lun ami ki chot m utar dia.
Ami ne ek zor dar chekh mari or khud ko churane lge. Laken m ne apni girft nh chori. Or aram aram si chodne lga. Ami ko kuc der to taklif hui laken phr ami ko b maza ane lga or wo neche si apni gand uchalne lgen. M ne apna sara lun bhr nikal lia or topa andar rehne dia or ek jhatka si pura lun andar utar dia. Ami ko ek zbrdasht jhatka lgta tha jism m or ami ki siskari nikal jati the m isi tarh chodta rha ami ko or ami kuc he pal m chot gae. Phr m ne ami ko sedha lita lia or dana dan chodne lga unko. Ami ek br chotne k qareb the k mujhe yun lga jese m b chot jao ga m ne apna ful jhatke lgane shoro kie or ami b tezi si chudwane lgen. Ami ek dam chot gae to m ne apna lun bhr nikal lia or ami k seene pe charh gya or apni mani nilane lga. Rukhsana b bed ko tek lga kr hamen bethi dykh rhe the. Laken jb us ne meri itni sari mani dykhi to wo dang reh gae. Or ami meri mani chatne lgen to rukhsana herat si dykh rhe the wo b a kr meri mani b chatne lgen.
Or phr m ek side pe ho kr let gya.

Agle he pal ami k sena chat kr rukhsana ne jb saf kia to unka mb bja. Unho ne sofa pe si apna purse utha k mb nikala.
Rukhsana. Han beta bolo kia hua ?
2ri taraf si kuc sun kr.
Rukhsana. Ok m ati hn. M sana ki taraf ae hui hn bs abi ae.
Or unho ne cl cut krdi.
Rukhsana. Mere ghr mehman aey hue hn mujhe jana hoga.
Or wo apne kapre pehn kr chali gae m ne ek towel uthaya or wo bandh kr neche gya or aunti ko rawana kr k main gate lock kr k uper apne rum m ami k pas a gya.
Or apna towel utar phenka.
Ami. Beta maza aya ?
Me. Han maa bht maza aya rukhsana aunti ek hot ourat hn.
Ami. Hmmm. Mujh si b hot hn kia ?
Me. Oh ami kia bt kr rhe hn ? Apko to bs jb dykh leta hn to isi khayl si garam ho jata hn k i m lucky jo apni maa ko chod pata hn.
M sofa pe betha tha ami mere qareb a gae or meri god m beth gae.
Ami. Hmmm. Beta tmhara lun choose lun ?
Me. Ami ap beshak chose lo laken jb ye khara ho gya to apki chot si he thanda krn ga. Soch lo agr ap brdasht kr skti hn to phr ajao.
Ami. Nh nh meri stamina jawb dy rhe hy. Rat ko dykhen ge. Filhal nh or ami apne kapre samet kr nangi he neche  chali gae. Or m naha kr fresh ho kr bhr nikal gya.
Waqt guzrta rha or m jb moqa milta tha ami ko ya behno ko chod leta tha. Ami is koshish m the k kiran or nadia ko phansa len or hmare ghr m khul k randi pana ho ske or meri maa ko apne randi pana k lie koi mushkil na ho.
Ami ab behno ki nigrani m lge rehti the k wo kuc pakr sken.
Or phr ek din
Wo sunday ka din tha ami uper kisi kam si gae or phr ek dam wo chekhti hui nadia ko pakre hue uper si neche laen un k hath m kuc books or magzine the or mujhe jhatka lga jb m ne nadia ko dykha nadia ne sirf qamez pehni hui the or shalwar nh the uski. M samne sofa pe tha. Ami ki awaz sun k kiran b apne rum m the neche, wo b bhr a gae or wo sb kuc dykh kr uska b rang ur gya.
Ami nadia ko pakr mere samne sofa ki taraf ghaseeta or wo magzine wagera meri taraf phenkte hue kaha.
Ami. Kia kr rhe the tm apne rum m ?
Ami gusa m the bht or ami ka chehra lal pela ho rha tha.
Nadia. Wo ami..... Wo..... Kuc nh.
Nadia kbi mujhe dykhte to kbi nazren jhuka leti the.
Ami. Kutiya tmhare andar itni aag hy kia ? Ye trbiyat ki hy m ne tm logo ki ?
Mujhe saf saf btao kb si chal rha hy ye ?
Nadia. Ami mujhe maf krdo again esi galti nh hoge. (Nadia ro b rhe the shayd ami ne mara b tha usko rum m he)
Ami. Mujhe saf saf sb kuc sch btao kb si ho rha hy is ghr m ye ? Ye fahash magzine koun dyta hy tmhen ? Or kis k sth monh kala krwa chuki ho ?
Nadia. (ami ki akhri bt pe chonk kr) Nh nh ami esa kuc nh hy wo bs m or kiran......
Achanak jo nadia k monh si ye nikla to kiran jo ek taraf dari hui khari the wo b chonk pari.
Usi umeed nh the k ye achanak yun uska nam b ajae ga.
Kiran ka num sunte he ami uchal si pari
Ami. Kia ? Kiran ? Kia kiran b ye sb krti hy ?
Kiran idhar ao ye kia hy sb.
Kiran. Nh ami esa kuc nh hy wo.... Asal m......ni kuc b nh hy ami.
Ami. Chup chap mujhe btao puri bt btao.
Itne m film or agey brahti m utha or bola.
Me. Bht hua bs. Kiran tm jao main door or windows close kr k ao.
Or ami ap or nadia tm log ami k bedrum m chalo. Wahen bt hoge.
Ab meri is bt si nadia or kiran ka monh dykhne jese tha. Unhen ye nh pta tha k ye to bs ek drama hy m ami ko b chod chuka hn.

Ab kiran dari hui main door ki taraf chali gae. Ami gusa si apne rum m gae to ek dam nadia meri taraf ae or mere pao m gir gae.
Nadia. Bhai mujhe bcha lo ami hamen jan si mar den ge.
Me. (Usko uthate hue.)
tm chalo andar sb thek ho jae ga daro mt. M hun na ?
Or nadia darti hui ami k rum m chali gae m b sth chal para.
Ami rum m samne bed pe bethi the m ja kr sofa pe beth gya or nadia ko apne sth bitha lia. Nadia sir jhukae beth gae. Itne m kiran rum m enter hui uska rang ura hua tha usko m ne ishara kr k apne 2ri taraf bitha lia.
Kiran ka rang abi tk ura ura sa tha. Nadia ki ankhen surkh ho rhe the rone ki wja si.
Ab 2no nadia or kiran sar jhukae bethe the. Ami meri taraf dykh rhe the to m ne ankho si ami ko ishara kia.
Ami chup chap uthe or rum m bne attach bath rum m ghus gae.
Phr m bola.
Me. Dykho kiran or nadia.
Jese m tmhen chod chuka hn usi tarh m tm si pehle ami ko b chod chuka hn.
Un 2no k monh si ek dam nikla.
Kiaaaaaaa........?
Me. Han ye sch hy or zyada detail m jae bina m ne unko sb kuc bta dia.
Ami shayd hmari bten andar khari sun chuki the q k washrum ka door khula hua tha.
Me. Ab aj si m tm ko ami k sth mil kr choda krn ga. Aj si hum kisi si parda nh krn ge. Jb jis ka jahan chahe wo mujh si ghr m chudwa ske ga.
Itne m ami wshrum si bhr ae.
Wo is waqt sirf bra or panty m then.
Ami ko dykg nadia or kiran k monh khule k khule reh gae.
Ami. M sun chuki hn k tm apni bhai si 2no chudwa chuki ho.
Laken beta tm ne mujhe ye pehle q nh btaya ?
Me. Ami m dykhna chahta tha k ap apni sex ki hawas ki khatir kis tarh apni betiyun ko phansati ho ?
Or phr m ne kiran ko or nadia ko ishara kia k apne apne kapre utar den.
Me. Chalo bed pe chalte hn or phr m uth kr ami k pas a gya or nadia or kiran ami or meri chudai ka sun kr hot ho gae the.
Nadia jo k sirf qamez m the us ne to jhat si qamez nikal phenki or bed pe a gae. Kiran b nangi ho kr ek side pe a gae.
Me ami ko kising kr rha tha or boobs dba rha tha ami k. Itne m mujhe apne lun pe kisi ka hath mehsos hua m ne neche ki taraf dykha to wo ami ka hath tha. Kiran or nadia hamen he dykh rhe the.
Phr m ne kising chor kiran ko apni taraf khench lia or nadia ko ami ki taraf ishara kia.
Nadia jhijhki laken wo ami ne mehsos kr lia or phr ami khud wahan si uth kr nadia k pas a gae or nadia ko kising krne lgen. Ye dykha mera josh barh gya or m ne kiran k sth kising chor bed pe khara ho kr apne kapre nikal die or phr kiran k boobs suck krne lga or kiran ki siskari gongne lgen.
Ami ne jb hamen dykha to wo apni panty or bra utar kr nadia ko le kr sofa pe chali gae.
Ab bed khali tha m ne der na lgae or kiran ki tango m a gya m josh m a chuka tha 3 3 ourten jo k or b koi nh meri behne or maa is waqt full nangi mere sth chudai k lhe tyar the.
M ne kiran ki chot pe apna lun set kia or jhatka si andar utar dia. Kiran ki chekh nikal gae.
Kiran. Kute phare ga kia meri chot ? M bhagi nh ja rhe aram si chod.
Me. Haram zadi bakwas krti hy ? Abi btata hn or phr m ne zor dar jhatke dyne shoro kr die. Kiran khuc dr tk to chekhti rhe laken phr wo maza lene lge. Or koi 5 mint m he wo chot gae. Us k chot te he m utha or ami jo is waqt nadia k uper let kr nadia ki chot chat rhe the m ne unki chot pe position bna li or ek jhatka m pura lun andar utar dia.
Ami ki siskari nilal gae laken mujh pe to ek janun sawar tha m ne koi parwa nh ki or ami ko chodne lga 7 ya 8 mint m ami chot gae or phr mujhe yun lga k m b chotne wala hn to m ne ful jhatka lgane shoro kr die koi 8 ya 9 jhatko k bd m ne b apni mani ami k chot m chor di or ek taraf ko let gya
M thaka hua ek taraf para tha. Ami b nadia k uper si utar chuki the. Mujhe lun pe kuc harkat mehsos hui. Mera lun sukar kr chota ho chuka tha or m ne thora uth k dykha to wo nadia the jis ne mera lun pakr lia tha. M ami or kiran ko chod chuka tha laken nadia pyasi reh gae the tbi wo mujhe garam krne lge the or phr us ne lun ko pakr k muth lgana shoro krdi or us k kuc der bd mera lun chosne lge.
Kuc he der m mera lun apni parwaz k lie ful tyar tha or m ne der na ki or nadia ko neche lita k chodna shoro kr dia.
Wo din hum ne 3 round kie chudai k.
Us chudai k bd hum apas m ek 2re si khul chuke the. Ab hum m si kisi ko ek 2re si koi parda nh tha or hmara jb dil chahta tha hum chudai krte the.
Waqt guzr rha tha. Ek br nadia or kiran market gae hui the to ami mere rum m ae.
Ami. Beta asif kia kr rhe ho ?
Me. Ami m kuc nh compter pe game khel rha hn. Ap ao betho.
Ami. Beta aj wo wali film dikhao na ?
Me. Chonk kr ? Mtlb aj ami sex k mood m the.
M b der na lgae or compter pe game bnd kr k apne pc si ek film nikal kr ek film On krdi.
Me. Ami ap dykho m door lock kr k ata hn.
Or m bhr nikal gya or door ,windows lock kr k wapis apne rum m a gya. Film chal rhe the ami apni qamez nikal chuki the wo sirf shalwar m bethi the. M ne ami ko yun dykha to m ne apne kapre nikal phenke or bilkul nanga ho kr bed pe ami k pas let gya. Or film dykhne lga.
Us film m ek larki 2 larko k lund choos rhe the or phr kuc der oral sex k bd ek larka neche let gya to wo larki us larka k lun pe apni chot set kr k beth gae or us ka lund sara apni chot m le lia. Agle he pal 2ra larka peche si us larki ki gand m lun dalne lga. Ye dykh kr
Ami. Ahhh. Ye b hota hy kia ? Ye larki 2 2 lund ek waqt m ld le ge ?
Me. Han or bht maza si le ge ami jan. Dykhti jao.
Or phr wo 2no larki bht tez tez usko agey peche si chodne lge. Ye dykh kr ami ne apni shalwar utar phenki or mujhe boli
Ami. Jao wo dressing table si cream lao.
Me. Kia ?
Ami. Han cream lao or aj tm b mujhe gand m chodo. M dykhna chahti hn k yahan b maza ata hy k nh ?
M ne suna to m cream le aya or ami ulti let gae m ne ami ki gand k sorakh pe cream lgae or phr thori apne topa pe lgae or ami ki gand pe topa ragra. Agle pal m ne ami ki gand  pe thora dhaka mara or mera topa andar chala gya. Ami ko taklif hui laken brdasht kr gae phr m ne ami ko un k uper let kr jakar lia or ek zor ka jhatka mara or mera adha si zyada lun unki gand m utar gya. Ami ki ek dardnak chekh nikal gae. Ami mere neche pharphrane lge laken m ne unko nh chora wo mujhe galiyan dyne lgen phr minat krne lgen. M ne ek na suni or lun ko thora sa nikal kr in out krne lga

Yun in out krne si m ne aram aram si apna sara lun ami ki gand m utar dia or cream ki wja si lun pura unki gand m sma chuka tha or kuc der aram si chodne k bd jb m ne dykha k ami ki taklif kam ho gae hy to m ne zor dar chudai shoro krdi. Or koi 10 mint chodne k bd m let gya or ami ko kaha k wo mere uper aen to ami ne esa he kia or wo mere lun pe apni gand ka hole lga kr bethne lgen or phr sara lun apni gand m le kr aram aram si ami mujhe chodne lgen. Ami ki gand bht hot the. Koi 10 mint or chudai k bd m chotne k qareb hua to m ne neche si ful jhatke lgana shoro kr die or 8 ya z jhatko k bd m ami ki gand m he chot gya. Or ami jo k is bech 2 br chot chuki the, 3ri br mere sth he chot kr ek taraf ko let gae.
Kuc der yunhe lete rehne k bd ami uthe or apne kapre utha kr nangi he rum si nikal gae. M isi halat m so gya. 2 bje mujhe ami ne jagaya phr m ne khana khaya or bhr nikal gya awara girdi krne. Rat ko wapis aya to ami apne rum m so chuki the tb m ne kiran or nadia ko 2 br choda.
Next day b ami ne mujh si gand he marwai or us si next day b.
Phr agle din jb kiran or nadia colge chali gae tb ami ae or boli.
Ami. Asif beta tm ne mujhe wo film dikhae the wo 2 larka ek larki ko chod rhe the.
Me. Han ami q kia hua ?
Ami. Beta kia tm mujhe kisi or k sth milkr ye maza dy skte ho ?
Me. Kiaaaaa......
Laken ami kia ap ek waqt m 2 2 lun brdasht krlo ge ?
Ami. Han m double maza lena chahti hn. M dykhna chahti hn k us m esa kia maza hy ?
Me. Acha ami m socho ga or koi etmad wala bnda dhondho ga ap k lie.
Ami. Agr tmhen bura na lge to m afzal ko bula lun ? Tm or afzal 2no mujhe chodna ?
Me. Nh ami wo thek nh. M koi or us si acha young larka lao ga.
Ami. Ok beta laken jald.
Me. Han ami thek hy. Or phr m ne ami si kaha.
Me. Ami aj apki chot marni hy mujhe.
Ami. Han beta ye b koi pochne ki bt hy ?
Or ami mere pas a gae or hmari chudai ka medan garam hone lga. Or koi 30 mint tk chudai chalti rhe or phr jb hum thak k lete hue the to.
Ami. Beta abi tm jb bahar jao to pragnency rokne ki tblets le ana. Wo khatm ho gae hy tmhari behno ko b dyni hn kahen koi msla na ho jae ?
Me. Oh han ami thek hy m le ao ga.
Or phr ami chali gae neche

 

Featured Posts

Featured Posts

Featured Posts