Advertisement
Click Below Link To Play Video Online
insurance charity loan
Showing posts with label Girl friend ki chudai. Show all posts
Showing posts with label Girl friend ki chudai. Show all posts
Maa Ko Randi Banaya
Yeh Kahani Sirf App Ke Luft Aur Mazey Ke Liye Post Ki Gaye Hain.....Unhey Sach na Samjha Jaye...Shukeria....
main is site par har roz story padhta hoon.maine socha ki main bhi apna personal expirience aap logo ke saath share karoon.mere ghar par main,meri mummy aur papa rehte hain. Doston main bachpan se hi apni mummy se koi baat nahi chhupata tha.chhoti si chhoti baat unhe batata tha aur agar mere mann mein koi bhi baat hoti thi to main apni mummy se hi baat karta tha.main apne papa se bahut darta tha.8 saal ki umar tak mujhe mummy hi nehlaati thi.bachpan mein main lund ko lado kehta tha.ek din hamare ghar mein kuchh guest aaye thhe, us time meri umar 9 saal ki thi,unki ek chhoti si bachi thi lagbagh 1 saal ki jab uski mummy uska diper badal rahi thi tab mujhe ek chhota sa chhed dikha jise dekhkar main hairan ho gaya kyunki mujhe tab tak s3x ke baare mein kuchh nahi pata tha yahan tak ki ye bhi nahi pata tha ki ladkiyon ke paas choot hoti hai.agle din jab hamare guest chale gaye to maine mummy se poochha ki "mummy jo hamare ghar kal guest aaye thhe unki ek bachi thi uski lado kyun nahi thi" to mummy mujhe gusse se boli ki "ladkiyon ki lado nahi hoti".maine phir poochha "kyun?".to mummy ne jawaab diya "bas nahi hoti jab tu bada hoga to tujhe pata chal jayega".kayi baar jab tv pe whisper ki ad aati thi tab bhi main mummy se poochh leta tha ki "mummy ye kya hota hai?".to mummy ne kaha "jab tu bada hoga to tu samajh jayega" main tab ye nahi samajhta tha ki mummy aisa kyun kehti hain.
Main jab 11 saal ka hua tab mera lund khada hone laga aur main ye nahi samajhta tha ki aisa kyun hota hai.kyunki main mummy se bahut hi frank tha maine mummy se ek din poochh liya ki "mummy meri lado kabhi kabhi badi ho jaati hai aisa kyun?".mummy ne kaha ki "ye to healthy aadmi ki nishani hoti hai" maine kaha "thik hai".phir main jab 14 saal ka ho chuka tha to mere doston ne mujhe s3x ke baare mein bataya jise sun ke mera lund poori tarah se khada ho jaata tha.maine us din ghar aake mummy ko bhi bataya.main mummy se kaha "mummy aaj mere doston ne mujhe kuchh bataya" mummy ne poochha "kya bete?" maine kaha ki "mummy unhone mujhe kaha ki bache paida karne ke liye s3xual intercourse karna padta hai.uske liye lado ko ladkiyon ki choot mein daalna padta hai aur hamari lado se lais nikalti hai jisse bacha paida hota hai" mummy ne kaha "haan bete ye sahi hai maine kaha tha na jab tu bada hoga tujhe sab kuchh pata chal jayega.lekin beta kabhi aisi language mat use karna jise tum choot keh rahe thhe use vagina kehte hain aur jise tum lado kehte ho use ab se penis kehna aur jise tum lais keh rahe the na use sperm kehte hain.ok bete?".maine kaha "ok mummy lekin mummy ye sab sunke meri penis bahut badi ho gayi aur mera man uspe haath pherne ko kar raha tha" mummy ne kaha ki "bete ye sab normal hota hai par aise kisike saamne mat karna akele mein karna aur bache agar is baare mein kisi tarah ka doubt jo to mujhse poochh lena sharmaana mat".maine kaha "ok mummy" aur main chala gaya.
Us din raat ko main yahi soch raha tha aur sapne mein bhi mere man mein aise hi khayal aa rahe thhe.jab main subah utha to maine dekha ki mere underwear mein kuchh white colour ka gira hua tha meri nightfall ho gayi thi lekin tab main ye samajh nahi paaya tha.maine mummy ko dikhaya unhone kaha "ye to sperm hai tu raat ko s3x ke baare mein soch raha hoga tabhi teri nightfall ho gayi hai.beta ab tu bada ho gaya hai unhone mere sir pe haath pherte hue kaha" ise sun ke main bahut khush hua. Jab main 10th mein aaya tab humein biology mein reproduction chapter tha10th tak mummy hi mujhe padhati thi uske baad meri padhayi high level ki hone ke kaaran unhone mujhe tution rakh di thi.10th mein reproduction ka chapter mujhe mummy ne hi padhaya tha aur mujhe s3x ke baare mein bilkul clear kar diya tha.jab mummy mujhe reproduction padhati thi tab mera lund hamesha khada rehta tha.unhone mujhe samjhaya ki "beta kabhi bhi gandi language ka use mat karna hamesha yahi words use karna jaise book mein likhe hain" maine kaha "ok mummy."
Ek main mere dost ke ghar gaya wahan usne mujhe blue film dikhayi jise dekhkar mujhe bahut mazaa aaya.usne mujhe ye bhi bataya ki "jab bhi aisi cheezein dekh kar tera lund khada ho jaaye to muth maar liya kar" usne mujhe muth maarni sikhayi aur usne mujhse kaha ki "bahut zyaada mat maariyo 3-4 din mein ek baar" maine phir ghar aake muth maari aur mujhe bahut mazaa aaya.maine ye saari baat mummy ko bhi batayi.maine kaha ki "mummy mere friend ne aaj mujhe ek film dikhayi jisme s3xual intercourse ho raha tha aur mujhe muth maarni bhi sikhayi maine jab muth maari to mujhe bahut mazaa aaya" mummy ne kaha "beta jise tum muth maarna kehte ho na use marturbation kehte hain don't use bad language aisi films zyaada mat dekhna kabhi kabhi dekhna aur masturbation kar lena" maine kaha "ok mummy" uske baad se mera s3x karne ka bhi bahut man karne laga.mujhe bas choot chahiye thi.maine ek din mummy se kaha ki "mummy mujhe s3xual intercourse karne ka bahut man karta hai".mummy ne kaha "beta man to sabhi ka karta hai par control karo.ye sab shadi ke baad karte hain abhi sirf masturbation karo." Maine mummy se poochha ki "kya aapka bhi shaadi se pehle karne ka man karta tha".mummy ne gusse se bola "chup kar" main darr gaya aur chala gaya.
Uske ek hafte baad papa 1 mahine ke tour par london chale gaye.ek din mummy bahut hi zyaada udaas thi aur akele mein ro rahi thi tab maine unko jaake poochha ki "kya baat hai mummy?" tab unhhone kaha "kuchh nahi" maine kaha mummy plz batao na unhone kaha "beta bas tere papa ki yaad aa rahi hai" maine kaha ki "mummy abhi to aapne unse phn par baat kari hai.zaroor aap mujhse kuchh chhupa rahe ho plz batao na aapko meri kasam" mummy ne bola "beta ab main tujhe kya bataoon beta mujhe tere papa tere papa ke saath s3x karne ka dil kar raha hai" ye sun ke mera lund ekdum se khada ho gaya.maine muumy se kaha ki "mujhe bhi s3x karne ka dil karta hai kya mummy hum dono." ye sun ke mummy bahut gussa hui aur mujhe thapad maar diya maine kaha "ismein galat kya hai.hum dono ko s3x ki zaroorat hai hum ye kar sakte hain" mummy ne gusse mein kaha "karan.ye galat hai main teri mummy hoon aur tu mera beta hai tu aaj kaisi baatein kar raha hai chal jaa warna mujhse bura koi nahi hoga" uske baad humne poora din koi baat nahi kari.usi din raat ko jab main so raha tha mujhe aisa laga ki mere lund pe koi haath pher raha hai meri ekdum se neend khul gayi aur maine light on kardi aur maine dekha ki mummy mere lund pe haath pher rahi thi maine kaha "mummy ye aap kya kar rahe ho" mummy ne kaha "tum bilkul theek keh rahe the beta" mummy siskiyaan bhar rahi thi aur phir unhone meri nikkar aur chaddi utar di aur kehne lagi "karannnnn tumhara to kitna bada hai tere papa ka se bhi kaafi bada hai tera wow.”
Ye sun ke mujhe bahut mazaa aaya.uske mummy mera lund choosne lagi maine kaha "mummmmmmmyyyyyyyyyyyy chooooooooooosssssssss lo achhi tarah".aisa mazaa aa raha tha mujhe us waqt ki main explain nahi kar sakta 5min baad hi main jhad gaya aur saari muthh unke moon mein gira di mummy kehne lagi "basss.itna hi dam hai tere lund mein" maine kaha ki "pehli baar kiya hai to jaldi hi jhadega na koi baat nahi abhi dubaara tav aa jayega" tab mummy bhi madhoshi mein gandi language use kar rahi thi aur main bhi "maine kaha le phir khada ho gaya mera loda" phir maine mummy ki nighty utaar di unhone bra nahi pehni thi.wah kya mast bade bade mome thhe unke maine dekhte hi choosne lag gaya.mummy zor zor se siskiyaan le rahi thi maine kaha "mummy aap bachpan mein to khud mujhe ye chusaati thi doodh ke liye ab jab main bada ho gaya hun to mana kar rahi thi ab to nahi chhodunga" mummy ne kaha "choooooooosssssss le beta chooooooossssss le apni maa ke momme."
Phir main unki choot chatne laga.jaise hi maine apni jeebh unki choot par rakhi wo ekdum se uchhal padi aur kene lagi "karan ye kya kar raha hai.tere papa ne ye to kabhi nahi kiya.ammmmmmmm kya mazzzzzzzaaaaa aaya kar na beta kar na" phir unki choot chatne laga.wo poori tarah masti mein thi aur unhone chaddar ko itni zor se pakad rakha tha ki wo phat hi gayi.15 min tak main yahi karta raha.unko itna mazaa aa raha tha ki unki choot jhatke maarne lagi aur paani chhodne lagi unhone kaha "thanx beta mujhe itna mazaa kabhi nahi aaya.chal ab mujhe tarsa mat daalde ise meri choot mein." Phir maine apna lund uski choot mein daala aur dhakke maarne laga.mummy cheek rahi thi kkkkkkarannnnnnn kitna mast lund hai tera aaaaaahhhhh kya mast mazzzzzzzaaaaaaaaa de raha hai.maine bhi bolne laga josh mein "lo mummy lo" 20 min baad mera lund phir jhad gaya.meri mummy ne meri saari muthh peeli. Meri mummy kehne lagi "main kabhi bhi itni satisfied nahi hui.thanks karan.ab main tere saath hi s3x karungi" ye kehke unhone mujhe smooch kari aur mere lund pe bhi kiss kari aur mere lund ki taraf dekhkar kehne lagi "I love you my hero" ab hum jab bhi mann karta hai s3x ka mazaa lete hain.
Sadia Baji Ki Gand
My sister is real hot sweet cute and so sexy. She is a simple and natural beauty. Without make up she looks so cute. My sister name is Sadia but I call her Sadi baji.
I have only one sister a mom and a dad we are poor but a happy family.
Let me write in Urdu hope you will enjoy my story in Urdu more than English.
Mere papa ki shop hay aur mom house wife hain meri sister aur main perh rahay hain wo college main aur main school main.
Humare ghar main 2 room hain aik kitchen aur aik Tv lounge hay.
Mom aur papa aik room main aur hum dusere room main rehte hain.
Hum sab main bahut pyar hay main sab se chota hoon is liye mujhe sab bahut pyar karte hain meri baji mujhe bahut chahti hain aur wo mera bahut khayal rakhti hain.
Meri baji ki height 5 feet 7 inch hay un ka color bahut white hay unka bra size 34 waist 28 and hips 34 wo bahut hot hain.
Humaray room main attach bath hay jo hum dono share karte hain.
Meri baji jab college gaeen to wahan unki kaafi friends ban gaeen jo baji ko apne ghar bhi le jati theen.
Baji un ke ghar dekhti to unka dil bhi karta k humara bhi acha sa ghar ho.
Aik din baji ghar aeen to papa se kaha.
Baji: papa mujhe kam se kam aik Bed hi le dain main apni friends ko ghar bulaoon to kam se kam kuch to acha ho mere room main.
Papa: ok beta aap kal le aan mom k sath jaa k.
Agle din me my mom aur baji hum bazaar gaye aur baji k liye aik bed aur kuch saman bhi le aaye humare room k liye.
Hum ne apna room set kia humare room main aik table thi aik chair jis pe baith k hum study karte.
Aik single bed le aaye wo set kia room paint karaya aur bahut pyara decorate ker dial akin humare ghar k sab door bad na honay k braber hain.
Ghar k sab door main holes hain dararain hain jis ki waja se hum ne parde lagaye huay hain.
Raat ko jab hum sonay lagay to main ne apni jaga neeche bana li aur baji bed pe lait gaeen.
Me: baji maza aa raha hay new bed pe?
Baji: haan bhai bahut maza aa raha hay aaj to mazay ki neend aaye gi. Tum bhi upper aa jao bahut jaga hay hum sath so jain ge.
Main utha aur bed pea a gaya baji k sath lait gaya aur hum idher udher ki batain karne lagay.
Kuch dair baad baji so gaeen lakin mujhe neend nahi aa rahi thi main kuch soch raha tha.
Main soch raha tha k Sadia baji bahut cute hain sexy bhi hain aur main un k sath maza karna chahta tha lakin mujh main bilkul bhi himmat nahi thi.
Lakin friends main itna bhi shareef nahi hoon. Mujhe jab bhi mauka milta main baji ki naram mulaim bund pe hath laga laita tha kabhi unko galay se lagata to un k boobs feel karta mujhe bahut maza aata tha.
Aksar baji mujhe galay se lagati aur mujhe brotherly kiss karti tab bhi mujhe bahut maza aata tha.
Main pehle bhi kaafi dafa baji k sath soya tha.
Baji mera hath pakar k soti thi aur kabhi mujhe galay se laga k soti thi mujhe neend nahi aati thi main unka jism feel karta unki garam sexy sans feel karta mujhe bahut maza aata mera lun bhi khara ho jata tha aur baji ko touch bhi hota tha.
Wo neend main hoi theen ya feel nahi karti theen ya jaan boojh k kuch nhi kehti theen mujhe nahi pata lakin aisa akser hota tha.
Khair us din hun ne bahut kaam kia aur thak gaye the is liye baji jaldi so gae theen.
Baji ne karwat li ab unki bund meri taraf thi.
Baji ki kameez peeche se hati hui thi main ne dekha to shalwar baji ki bund main ghusi hui thi mera lun khara ho gaya main ne apna lun baji ki bund pe rakha aur aik tang baji k hips pe rakh di ab mera lun baji ki bund main tha mean upper se bahar se.
Main aram aram se aagay peeche hota raha mujhe bahut maza aa raha tha main ne kaafi dair aisay kia aur phir so gaya.
Subha jab meri aankh khuli to main ne dekha baji washroom main theen main us din bahut hot tha pata nahi kiun aaj mera bahut dil kar raha tha apni baji k sath sex ka maza karne ka.
Main jaldi se utha aur washroom k hole main se dekhne laga lakin samne parda tha aur mujhe kuch nazar nahi aaya.
Main mayous ho k bed pe lait gaya aur aankhain band kar leen.
Kuch dair baad baji bahar aaen unhoon ne almari open ki us main se kapre nikale.
Main sochne laga k baji to washroom main hi change ker k aati hain aaj yahan kiun kar rahi hain???
Khair baji ne meri taraf dekha aur ghoom gaeen main ne dekha to peeche se baji ki kameez ki zip khuli hui thi.
Wow kia scene tha baji ki kamar saaf nazar aa rahi thi itni gori k kia bataoon baji ne white color ka bra pehna hua thaw o bhi saaf nazar aa raha tha.
Mera lun khara ho gaya lakin baji dobara washroom main chali gaeen aur change ker k wapas aa gaeen phir wo tayar hueen aur mujhe uthaya.
Main utha washroom main gaya to baji k kapre wahin the main ne baji ki kameez utha k dekha to unki zip toot gae thi jis ki waja se baji ne dobara change kia khair mujhe to sex scene dekhne ka mauka mil gaya tha aur main ne maza ker lia thori dair ka.
Phir main ne baji ki shalwar dekhi jo geeli thi main ne baji ki shalwar ko soongha ko bahut meethi khushbu aa rahi thi us pew o baji k jism k pani ki waja se geeli thi mera to haal kharab ho gaya main ne baji ki shalwar ko kaafi dair moonh se lagaye rakha phir main ne baji ki bra talash ki jo mujhe na mili shayad unhoon ne change nahi ki ho gi.
Main tayar ho k bahar aaya aur break fast ker k school chala gaya.
Shaam ko main wapis aaya apne room main gaya change ker k sonay laga.
Kuch dair baad baji aa gaeen unhoon ne dekha main so raha thaw o mere pass aaen mujhe kiss kia aur change karne chali gaeen.
Jab baji ne mujhe kiss ki to mujhe baji k jism ki sexy khushbu aanay lagi jo bahut sexy thi.
Baji change ker k mere pass aa k lait gae aur mujhe apne sath laga lia hum so gae kaafi dair baad main ne karwat li baji ki side pe to dekha baji so rahi theen aur unhoon ne dupatta nahi pehna hua tha aur baji k galay main se unka boob nazar aa raha tha main baji k boobay ko dekhane laga.
Baji k boobs bahut sexy aur pyare hain aur baji k left boobay pe aik black till hay jo bahut pyara lag raha tha.
Main ne himmat ker k baji k boobay ko touch kia lakin baji so rahi theen main dar bhi raha tha khair main ne 3, 4 baar baji k boobay ko touch kia wo bahut naram tha mujhe bahut maza aa raha tha.
Phir main dobara so gaya aur sham ko hum uthay study ki aur main bahar khelne chala gaya.
Raat ko main room main aaya aur dekha baji bed pe baithi hui theen study kar rahi theen main baji k sath jaa k lait gaya kuch dair baad baji ne study ker li aur apni books side table pe rakh deen.
Baji: bhai pata hay main ne aik jaga job k liye apply kia tha aur aaj interview tha aur main select ho gae ab humare halaat kafi behter ho jain ge.
Tumhain jo chahiye ho ga main laa doon gi kiun k tum mere bhai ho meri jaan ho.
Main bahut khush hua hum ne kuch dair batain keen phir so gaye.
Raat ko main utha aur dobara baji k sath chipak gaya aur kuch dair maza karne laga aaj main ne himmat ker k baji k upper apna hath rakha baji nahi uthi to main hath ko aram se baji k boobay pe le gaya kameez k upper se sach main baji k boobay bahut naram hain mujhe bahut maza aa raha tha main kaafi dair baji k boobs k sath khelta raha udher mera lun meri baji ki bund main tha bahar se.
Agle din baji ki job ho gae aur baji k exam bhi ho chuke the baji ki job field main thi mean unhoon ne subha 8 bajay jana hota hay aur wapis 5 to 8pm unki pay 10000 thi start pay.
Ab mujhe aur mauka milta baji k jism k sath khelne ka kiun k baji thaki hui ateen aur aatay hi so jateen behosh ho k jis ki waja se main pehle se ziyada maza karne laga mujhe aur mauka mil gaya.
Kuch dinoon main baji ko kameez k ander se bhi touch karne laga main aram se hath ander dalta un k boobs ko bra k upper se touch karta aur kaafi maza karta.
Aik din main utha to baji washroom se aa chuki theen us din baji ko dair ho gae thi aur baji room main hi kapre change kar rahi theen.
Lakin meri bad luck baji ne shalwar pehn chuki thi main ne baji ki kamar dekhi wo bahut slim thi bahut sexy baji us waqt bahut hot lag rahi thi mera dil kar raha tha k uth k abhi yahin baji ko chod doon lakin ye na mumkin tha mere liye.
Khair baji ne kameez pehne tayar ho k mere pass aa k mujhe kiss kia aur chali gaeen.
Baji ko pehli pay mili aur hum shopping karne gaye baji ne kuch kapre shoes waghaira lainay thay main baji k sath gaya hum ne kaafi shopping ki phir baji ne mujhe kuch paisay diye aur kaha kuch khane k liye le aao bhook lagi hai main garments ki shop se nikala aur samosay pakoray lanay chala gaya mujhe 15 min lag gaye main wapis aaya to baji ne kaha chalo ghar chal k khatay hain.
Hum ghar aa gaye baji apne room main gaeen aur kuch dair baad bahar aa gaeen unhoon ne mom ko shopping dikhai hum ne phir samosay pakoray khaye aur main bahar chala gaya.
Raat ko main room main janay laga to door lock tha main ne knock ki to baji ne kaha wait qareen 5 minute baad baji ne door open kia main ander gaya aur baji se poocha k aap kia kar rahi theen?
Baji: kuch nahi main jo kapre laae hoon na wo try kar rahi thi sab perfect hain.
Main aur baji behn bhai hi nahi ache friend bhi thi aur sab share karte the apas main.
Kuch din aisay hi guzar gaye phir aik din raat ko main baji k sath batain kar raha tha k achanak baji ne kaha.
Baji: bhai tum mere friend ho na ager main kuch kahoon to promise kisi se nahi kaho ge.
Me: nahi baji be fiker ho jain main aap ki baat kisi se nahi kahoon ga.
Baji: bhai meri friends hain na wo raat main nighties pehn k soti hain aur tumhain to mom dad ka pata hay wo mujhe ye sab nahi lainay dain gel akin mera bahut dil karta hay.
Me: baji nightie to raat ko pehnte hain n aur waisay bhi raat ko humara room lock hota hay ager aap ko meri waja se koi problem nahi hay to aap pehn lia karain aur itna dil karta hay to aap bhi le lain mujhe koi aitraaz nahi hay.
Baji: sach bhai oh u r so sweet thank you bhai.
Bhai main us din 2 nighties le aae thi lakin pehni nahi sharam ki waja se main ne socha pehle tum se pooch loon.
Me; wow baji kahan hain mujhe to dikhain.
Baji: haan wait abhi dikhati hoon apne bhai ko.
Us din main ne pehn k sekhi thi bahut easy feel ho raha tha phir tum ne knock kia to main ne jaldi se utar di.
Baji uthi aur almari se le aai aik black color kit hi aur aik blue color ki.
Ye dono color baji ko bahut pasand hain aur baji in dono color main bahut cute lagti hain.
Me: baji pehn k dikhain na please main bhi to dekhoon meri baji kaisi lagti hay in main aur hansane laga.
Baji; mazak ura rahe ho mera? Aur kaha wait main pehn k aati hoon.
Kaun si pehnoon aaj?
Me: baji blue color main aap bahut cute lagti hain wahi pehne.
Baji: oh bhai tum ne mere dil ki baat kar di ok wait.
Baji washroom main gaeen aur main jaldi se utha aur door se jhankane laga wow what a luck parda door k sath atak gaya aur aik side se saaf naza aa raha tha.
Baji ne pehle kameez uteri wow kia lag rahi thi meri behn bina kameez k.
Phir baji ne apna bra bhi utar dia. Meri to haalat hi kharab ho gae main ne lun ko pakar k muth marna shuru kar dia wahin pe.
Baji ne kameez aur bra side pe rakha aur main ne side se baji k boobay aur nipples ko dekha uff kia boobay thay bilkul seedhay kharay the aur baji ki nipples pink color k chotay chotay bahut hot hain meri baji ka jism.
Main jaldi jaldi lun hila raha tha aur full tayar tha baji ko neeche dekhne k liye lakin bad luck again baji ne nightie pehni aur phir apni shalwar utar di.
Mujhe baji ki tangain to nazar aa gaeen lakin asal cheez nahi.
Main jaldi se utha bed pea a k baith gaya. Baji bahar aae lakin sharma rahi thi main ne kaha baji aa jain kia kar rahi hain hum dost hain to dosti main sharam nahi hoti.
Baji bahar aa gaeen lakin unhoon ne apna sir jhukaya hua tha. Baji ki bightie ghutnay se neeche tak thi.
Main ne neeche se upper tak dekha baji ko aur jab meri nigah baji k chest pe gae to baji k nipples saaf nazar aa rahay thay hard the ya nahi lakin saaf pata chal raha tha k nipples kahan hain.
Baji bed pea a k baith gaeen aur mujh se poocha kaisi lagi tumhain.
Me: kaun nightie ya aap? Baji ne mujhe aram se marte huay kaha
Baji: chal pagal meri nightie?
Me: baji bahut achi lag rahi hay aap aaj k baad bas yahi pehne karain main kisi se nahi kahoon ga promise.
Kuch dair batain karte rahe phir baji ne kaha ab so jatay hain main ne subha job pe jana hay.
Baji so gaeen lakin meri neend to kahin chali gae thi.
2 hours baad main ne aram se baji k ooper hath rakha aur phir kaafi dair baad utha k baji k boobay pe rakha.
Ohhhhh friends kia maza tha meri baji k boobs main.
Pehle to bra ki waja se jakaray hotay thay to itna maza nahi aata tha lakin aaj to bas na poochain kitna acha feel ho raha tha mujhe.
Main ne lun baji ki bund main rakha wahan bhi maza aa raha tha pehle se bahut ziyada.
Nightie ka kapra bahut mulaim tha jis ki waja se aaj bahut maza aa raha tha.
Main ne himmat ker k baji k boob ko press karna shuru kia kaafi dair main baji k boobs k sath khelta raha aur main farigh ho gaya.
Room main bahut andhera tha us waqt. Main utha washroom gaya wash ker k bahar aaya aur socha light jala k to dekhoon baji ko main ne light jalai to kia dekhta hoon…
Baji ki nightie khisak k ghutne se bhi upper aa chuki thi baji ki back meri taraf thi aur baji ki soft gori thighs mujhe saaf nazar aa rahi theen.
Mera lun dobara khara ho gaya aur main ne jaldi se light off ker di dar se kahin baji na uth jain.
Main ne apne mobile ki light on ki aur bed k bilkul pass neeche baith gaya.
Light main ne bilkul baji ki tangoon k pass ker rakhi thi kiun k mujhe dart ha ager baji uth gaeen to light dekh lain gi.
Nightie bahut khuli thi neeche se main ne aram se himmat ker k baji ki nightie upper karna shuru ker dia.
Dar ki waja se meri gand phat rahi thi mera lun hard tha. Main ne abhi mobile ki light off ker di thi aur andhere main hi baji ki nightie upper kar raha tha.
Mujhe nahi pata k nightie kahan tak upper jaye gi lakin main usay aram se upper karta raha k achanak nightie aur upper hona ruk gae main ne aram se nightie ko wahin rakha aur mobile ki light on ki lakin abhi mobile neeche tha bed k main ne darted arte aram se mobile ko upper ki taraf kia.
Oh oh oh kia scene thaw o ufff main to khushi aur dar k maray marta tha.
Samne meri aankhoon k samne meri baji ki gori gand ubhari hui bilkul saaf kahin bhi koi hair koi nishan nahi tha baji ne apni gand bahar nikali hui thi.
Mera kia haal ho ga us waqt main janta hoon. Meri upper ki sans upper aur neeche ki neeche reh gae thi dar ki waja se k kahin baji uth na jain meri gand phat k mere hath main thi mera gala khushk ho gaya tha.
Mujhe samajh nahi aa raha tha k ab main kia karoon. Mera to khushi se bhi bura haal tha.
Main ne light off ker di aur kaafi dair wahin baitha sochta raha k ab kia karoon kaisay karoon kia ho ga ager baji uth gaeen to khair kafi dair sochne k baad main ne himmat ki aur dobara light on ki.
Ufff uff is baar to scene kuch aur hi tha main to gaya aaj main nahi bachne wala mar gaya main.
Dosto is baar naji ne apni upper wali tang agay ki taraf ker lo thi jo mujhe andhere main pata hi nahi chala.
Baji ki bund ab mere bilkul samne thi mobile baji ki gand k bahut pass tha jis ki waja se saari light meri baji ki bund main thi.
Kuch dair baad mujhe hosh aaya aur main ne baji ki gand ko aram se dekhna shur kia baji k ass cheeks suckable the main ne light neeche ki to mujhe meri baji ki bund ka sorakh dikhne laga wo bhi bahut pyara tha bilkul tight pink color very tiny hole.
Baji ki bund un ki tangain chamak rahi theen mera lun khara tha main lun k sath khel raha tha mujhe bahut bahut maza aa raha tha.
Main ne mobile ki light off ki aura ram se utha aur baji ki bund pe ass cheeks pea ram aram se kissing karne laga kaafi kiss karne k baad main ne dobara light on ki aur baji ki bund dekhne laga.
Phir main ne apni choti choti finger ko apne moonh main daala usay geela kia aur baji ki bund k hole pe rakha.
Main baji ki bund main finger dalne jaa raha tha mera bahut dil kar raha tha aik taraf dar bhi raha tha.
Khair kaafi dair sochne k baad main ne aram se apni finger baji ki bund main dali.
Baji ki gand bahut tight thi main ne dobara apni finger thook laga k geeli ki aur phir try ki.
Meri finger baji ki ass hole ko kholne lagi aura ram se 1 inch ander chali gae. Baji ne fauran apni bund tight ki jo main ne saaf dekhi aur wo scene bahut sexy tha.
Baji k dono chooter hilay aur baji ka hole tight hua aur tabhi baji k moonh se ccc ki awaz nikali main ne jaldi se light off ker di aur finger wahin rehne di.
Main ne soch lia tha dekha jaye ga.
Kuch dair baad main ne light on ki finger dobara geeli ki aur phir baji ki bund main daal di is baar bhi baji ne wahi ccc ki bund tight ki lakin main ne finger ko zor dia aur aadhi finger baji ki bund main chali gae.
Main muth bhi maar raha tha lakin finger aik hi jaga rokay rakhi mujhe main aur himmat nahi thi aur main ne wahin muth maar di main farigh hua aur finger aram se bahar nikal li aur baji ki nightie set ki aur wasgroom chala gaya wapis aa k main mazay ki neend so gaya.
Subha meri aankh khuli to baji nahane jaa rahi thi baji ne almari se kapre nikale aur dosto aaj baji ne had hi kar di.
Baji ne aram se apni nightie uteri aur bilkul nangi mere samne khari thi unhoon ne nightie ko lapeta almari main rakha aur nahane chai gaeen.
Us raat baji ne black nightie pehni aur phir raat ko wahi haal.
Aaj main ne aram se baji ki naightie uthai aur unki gand dekhne laga phir wahi kaam kia phir main utha apne bag se pencil nikali usay baji ki bund k hole main daal dia pencil kaafi ander chali gae mujhe bahut maza aa raha tha baji apni bund ko tight karti to scene dekhna main bara maza aata.
Pencil kaafi ander jaa k ruk gae main ne zor dia to baji ne jhatke se apni bund tight kar li main ne fauran pencil bahar nikalna chahi lakin baji ne apni bund tight ker lit hi jis ki waja se pencil bahut aram se bahar nikali mujhe us raat bahut maza aaya.
Main ne pencil bahar nikal k usay suck kia bahut maza aaya salty taste tha baji ki shit ka aur uski khushbu bahut sexy thi.
1 saal tak main sirf aisay hi baji k mazay karta raha us se ziyada mujh main himmat nahi thi.
Mere papa k friend ki beti se meri dosti ho gae pyar mohabbat ki batain phone pe batain acha time pass ho raha tha aur hum ne sex ka programe bhi bana lia.
Aik din un k ghar main function tha hum sab bhi wahan gaye aur main ne usay kaha tha k mujhe kisi bhi haal main aaj sex karna hay.
Unsay kaha okay jab main ishara karoon to tum ooper k room main chale jana main kuch dair main aa jaoon gi.
Hum wahan pahunch gaye wahan bahut log they kaafi dair baad us ne mujhe ishara kia main mauka dekh k upper chala gaya aur wahan jis room main us ne kaha tha wahan chala gaya room main andhera tha.
Main kaafi dair wait karta raha mujhe kuch logoon ki awazain bhi aa rahi theen khair kuch dair baad room ka door open hua aur wo ander aa gae main ne fauran usay pakar lia aur dheemi awaz main kaha kitni dair laga di main kab se wait kar raha hoon.
Khair main ne usay side pe kia door lock kia aur aik table k pass usay khara ker dia jaldi se main ne uski shalwar utar di aur uski phuddi ko rub karne laga jo fauran geeli ho gae.
Humare pass time nahi tha main ne jaldi se apna lun bahar nikala aur uski phuddi pe rakha aura ram se ander dalne laga.
Mera lun thora sa ander gaya tha k us ne mujhe rok dia main ne kaha plz bardasht karo thora sa pain ho ga phir maza aaye ga ye sun ker us ne kuch nahi kaha aur apni phuddi dheeli ker di main ne jhatka lagaya to lun kaafi ander chala gaya.
Main ne us k face apni taraf kia aur lips pe kissing karne laga main ne aram se lun ander bahar karna shuru kia ab usay pain kam ho raha tha lakin jitna bhi thaw o bardasht kar rahi thi main aur hot ho gaya aur main ne chudai tez kar di wo jhuki hui thi tangain khuli hui theen aur us ne apni bund bahar nikali hui thi jis ki waja se chodne ka maza bahut aa raha tha.
10 minute tak main ne usay khood choda aur phir uski phuddi main farigh ho gaya mere farigh hotay hi wo bhi release ho gae aur 2 minute baad main ne lun bahar nikala us ne shalwar ooper ki aur bahar chali gae main kuch dair baad bahar gaya aur neeche sab normal tha khair hum kuch dair baad ghar wapis aa gaye.
Hum apne room main the baji aur main batain kar rahay thay.
Baji: party main maza aaya?
Me: haan baji maza to aaya lakin boriyat thi.
Baji: haan main bhi bahut bore hui aur tum kahan gayab ho gaye the?
Me: kahin nahi bore ho raha tha to bahar chala gaya tha.
Baji: acha waisay unka ghar kitna acha hay aur her room main AC bhi laga hua hay kitna maza aata ho ga un ko.
Me: ji baji ye baat to hay.
Khair kuch dair baad baji ne kaha so jain main ne subha jaldi jana hay.
Us raat phir wahi haal main utha baji ki nightie upper ki aur baji ki bund k sath khelne laga meri baji ki bund bahut sexy hay sach poochain to mera dil karta tha k baji ko bas bund main hi chodoon aur kahin nahi.
Aaj main ne baji ki bund main finger daali aur phir wahi haal baji apni bund tight karti to mujhe bahut maza aata main ne himmat ker k apna lun baji ki bund pe rakha aura ram se zor dial akin lun slip ho jata kiun k baji bahut tight thi.
Main net hook laga k aram se lun ko zor dia k thora sa lun baji ki gand main chala gaya lakin baji ne apni bund tight ki aur mera lun bahar nikal aaya.
Kuch dair baad main ne dobara aisa kia lun thora sa ander jata aur baji tight kar deteen aur mera lun bahar nikal aata.
Is baar main ne thora zor dia to mera lun pehle se zara ziyada ander chala gaya aur baji ne cccc ki awaz nikali aur apni bund tight ker di unhoon ne jaisay hi tight ki main farigh ho gaya meri kuch cum baji ki bund main gae baki bahar gir gae.
Main ne apni banyan uteri us se baji ki bund saaf ki aur washroom chala gaya. Wapis aa k main so gaya lakin abhi bhi mera dil kar raha tha k kisi tarha baji ki bund main poora lun daloon. Khair abhi na to mauka than a hi mujh main himmat thi aur main sochte sochte so gaya.
Kaafi din mera uncle ki beti se contact nahi hua phir aik din baji ghar aaen aur kaha k usay bonus mila hay aur is khushi main hum sab Murree jain ge.
Hum pehle baar jaa rahay thay is liye mom dad neb hi mana nahi kia papa neb hi kuch saving ki hui thi khair hum ne bus ki tickets book karain aura gale din hum ne rawana hona tha murree k liye.
Us din baji aur main shopping karne gaye aur saari raat tayari ki packing ki subha 5 bajya hum soye aur 7 bajay baji job pe gaeen aur raat ko 8 bajay wapis aain baji bahut thaki hui thi. Baji aatay hi wasroom main gaeen naha k fresh ho gaeen aur hum rawana ho gaye 10 bajay bus ne rawana hona tha hum 9:45 pe wahan pahunch gaye mom dad apni seat pea min aur baji apni seat pe baith gaye.
Bus main AC on tha jis ki waja se baji ko sakoon mil raha tha baji ne kaha main bahut tha gae hoon main so rahi hoon aur wo so gaeen.
Qareeb 12 bajay lights off ho gaeen main film dekhne laga aur baji so rahi theen.
Baji utheen aur kuch dair film dekhi paani pia aur mujh se batain karne lagen.
Baji: bhai AC ka apna maza hay. Sakoon mil jata hay neend bhi achi aati hay.
Me: ji baji bahut maza aata hay chaplain film dekhte hain.
Baji: dekh rahi hoon bhai. Acha bhai pata hay main ne AC apne moonh pe set kia hua hay thandi hawa lagti hay sakoon milta hay.
Kuch dair baad baji ne kaha main so rahi hoon aur wo so gaeen.
Qareeb 1 bajay main ne vibration feel ki aur mobile nikala to message aaya hua tha main ne message read kia to wo uncle ki beti ka tha us ne kaha sorry yaar main busy hoon paper hain kuch din bad baat ho sake gi mom ne mobile apne pass rakha hua hay ye message bhi un se chori kar rahi hoon okay take care love you and no reply plz.
Main mobile pocket main rakhne laga k dekha baji ne aik hath se apni kameez ka gala open kia hua hay aur AC ki hawa direct baji k boobs ko lag rahi thi main ne mobile pocket main rakha aur baji ko aram se awaz di lakin wo behosh theen main ne idher udher dekha taqreeban sab so rahay the aur jo jag rahe the film dekh rahe the.
Main ne apna hath baki ki neck pe touch kia wo jaga bahut thandi thi AC ki waja se.
Mera lun khara ho gaya main ne aram se baji ki kameez k galay main hath daala aur baki k boobs ko touch kia baji k boobs bahut thande the aur hard bhi shayad thand ki waja se.
Main baji k dono boobs k sath khelta raha lakin bra k ooper se mujhe bahut maza aa raha tha baji ko kuch pata nahi thaw o so rahi thi aur main mazay kar raha tha.
Mera hath baji k kandhe pet ha to wahan se main ne hath ander daala hua tha main ne dusere hath se mobile nikala aur light baji k galay main daali to baji k boobs bra main saaf nazar aa rahay tha bahut sexy lag rahi thi meri baji.
Main saara rasta baji k boobs k sath khelta raha phir achanak bus aik hotel pe ruki main ne hath bahar nikala lights bhi on ho gaeen.
Me: baji uthain hotel aa gaya hay break fast kar lain moonh hath dho lain fresh ho jain.
Baji: okay bhai chalo main aa rahi hoon.
Main ne baji ko zabardasti uthaya aur bahar le aaya subha ka mahol tha bahut acha feel ho raha tha hum washroom ki taraf gaye fresh ho k halka sa breakfast kia aur phir bus main aa gaye.
Subha 6, 7 bajay hum pindi pahunch gaye wahan se aik aur bus main baithay aur murree pahunsh gaye hum bahut khush the hum ne aik hotel me room book kara double bed wahan gaye aur so gaye phir dopaher ko uthay sab naha k fresh ho gaye aur bahar aa gaye. Khana khaya aur ghoomne lagay shaam tak hum bahar rahay phir hotel main aa gaye.
Suna tha raat main wahan bahut raunak hoti hay to hum ne kaha dobara chalet hain mom dad ne kaha tum jao hum thak gaye hain main ne baji se kaha chaplain baji ne kaha wait main change ker loon aur wo apna bag washroom main le gaeen kaafi dair baad bahar aain aur main baji k sath bahar aa gaya aur hum ne khoob enjoy kia.
Hum mall road se aagay aa gaye kaafi door wahan log bhi kam the main ne baji se kaha hum bahut door aa chuke hain wapis chalet hain.
Baji: nahi bhai abhi aur aagay chalet hain.
Hum phir chal paray aur yahan wahan ki batain karne lagay. Phir baji ne kaha k is pahar pe charhe hain.
Main ne kaha nahi baji wahan koi nahi hay aur yahan koi jangali janwar aa gaya to.
Baji ne kaha kuch nahi hota aao to sahi plz.
Main baji k sath thora sa pahar pe charha to baji ne kaha bas kaafi hay.
Phir baji apni kameez utarne lai main hairan ho gaya main ne kaha baji kia ho gaya hay aap ko?
Baji: array pagal ruko to sahi main ne pant shirt pehni hui hay neeche.
Aur baji ne apni kameez uteri neeche baji ne shirt pehni hui thi phir baji ne shlwar bhi utar thi aur baji ne jeans pehni hui thi.
Baji bahut sexy lag rahi thi mujh se raha nahi gaya.
Me: wow baji aap to bahut pyari lag rahi hain sexy bhi.
Baji: chal pagal aisa nahi kehte ab chalo maal road pe chaplain.
Me: baji ye aap ne kab li aur mujhe kiun nahi dikahaya pehle?
Baji: li nahi aik friend se mangi hay mujhe bahut shauk hay na aur main uski skirt bhi lae hoon wok al pehnoon gi.
Ab hum bhai behn kam aur lover ziyada lag rahe the sab baji ko ghoor rahay tha main ne baji se kaha baji aap ne to sab k hosh ura diye sab bhooki nzaroon se dekh rahay hain aap ko.
Baji: dekhne do main thori kisi se phasane wali hoon.
Me: main phansane bhi nahi doon ga aap sirf meri hain bas.
Baji ne mujhe dekha aur hansane lageen aur kaha haan bhai main sirf tumhari baji hoon aur friend bhi aur.
Ruk gaeen main ne poocha aur kia?
Baji: aur bas dost hain na hum ache. Keh k baji mere aa agay ho gaeen.
Main ne baji ki bund dekhi to mujhe wo scene yaad aa gaye. Baji ki bund pant main bari lag rahi thi aur wo chalti thi to aur sexy lagti thi mera lun khara honay laga main ne aagay ho ka baji se kaha baji u r looking fantastic.
Baji: acha tumhara matlab main peeche se fantastic lag rahi hoon kiun k tum ne peeche se dekh k kaha pehle to nahi kaha aur hansane lagi.
Sach baji sab aap ko peeche hi dekh rahay hain aura b main aap k peeche chaloon ga sath nahi main kisi aur ko kiun dekhne doon.
Main baji k peeche aa gaya aur hum mall road cross kar chuke the.
Baji bahut maza aa raha hay.
Baji: mere peeche dekhne se ya kaisay?
Me: baji main mausam ka keh raha hoon aap bhi na.
Baji: acha is ka matlab mausam acha hay aur meri back nahi aur phir hansane lagi.
Me: baji main aap ko peeche thapar maar doon ga mujh aur tang kia to.
Baji: to maar do kiun k yahan hum bhai behn nahi just friends hain.
Main aagay hua aur baji ki bund pe thapar maar dia.
Baji: aram se besharam koi dekh le ga to kia sochay ga?
Hum kaafi aagay aa gaye the wahan bahut andhera tha aur side pe aik raasta tha neeche jaa raha tha main ne baji se kaha yahan se chaplain hum wahan se utare thora aage gaye to aik turn tha hum turn le ker wahin baith gaye.
Me: baji main thak gaya hoon yahin baith jatey hain kuch dair. Aur baji mere pass baith gaeen.
Me: ab to koi nahi dekhe ga keh ker main ne baji ki bund pe phir mara.
Baji: ouch aram se yaar. Wahan maar k maza aata hay sach sach batao?
Me: ji baji wo jaga naram hoti hay na is liye maza aata hay aur wahan koi dekh bhi nahi sakta ager koi nishan bhi per jain to.
Baji: aa haa ye baat hay. Bhai meri pant bahut tight hay main is ka button open kar rahi hoon. Ke k baji ne apni pant ka button open ker dia aur baith gaeen baji k baithne se zip bhi open ho gae.
Wahan andhera tha lakin zip khule ki awaz se mujhe pata chala.
Me: baji kuch dair baad pant utar na dijiye ga kiun k aap aik jawan mard k sath baithi hain.
Baji: wah mere jawan mard dil kare ga to utar bhi doon gi aur mere jawan mard main ne underwear bi nahi pehna hua hay aur hansane lageen.
Me: baji aap bhi na mujhe bahut tang karti hain sach.
Baji: acha abhi tang bhi main karti hoon aur tum to bahut shareef ho saari sari raat mujhe sonay nahi dete ho meri nightie upper ker k kabhi finger dall dete ho kabhi kuch kabhi kuch.
Main ne ye suna to hairan ho gaya is ka matlab baji ko sab pata thaw o jag rahi hoti thi aur kuch nahi kehti thi lakin aisa kiun kia wo bhi mujh se chudwana chahti hain???
Main finger aur kia matlab baji aap ka kia keh rahi hain?
Baji: acha ab ziyada bholay na bano main tum se bari hoon mujhe sab pata hay sab janti hoon aur tab se pata hay jab tum mujhe chipak k sotay thay
Mujhe sab pata tha main sab feel karti thi.
Me: sorry baji wo.
Baji: its okay main ne kaha na hum dost hain choro purani baton ko wo ghar ki batain hain wahin karain ge abhi enjoy karo apni dost k sath.
Main baji k aur qareeb hua aur apna hath baji ki chest pe rakhne laga k baji ne mera hath pakar lia.
Baji: pehle idher udher dekho koi aa to nahi raha?
Main ne dekha koi nahi tha andhera hi andhera tha. Main ne kaha koi nahi hay baji bas hum hi hain.
Baji ne mera hath apne boobs pe rakha aur kaha okay karo ab.
Main ne baji k boobs k sath khelna shuru ker dia kaafi dair mazay karta raha phir main ne baji ki shirt k button kholay aur hath ander daal dia.
Mera hath ander gaya to kia baat hay baji ne bra bhi nahi pehna hua main ne baji k boobay ko pakra usay masalna shur ker dia phir main ne baji k nipples k sath bari bari khelna shur ker dia aur kuch dair baad main ne aur button kholay aur baji k dono boobay bahar nikal liye aur dono ko aram se kiss and suck karne laga baji ko maza aa raha tha baji ne mere head pe hath rakha hua tha mere balloon main finger phair rahi theen aura ah hhmmm ccc ki awazain nikal rahi thi.
Main ne baji ka hath pakar k apne lun pe rakha baji ne mera lun mazbooti se pakar lia aur us ko dabane lagi mujhe bahut maza aa raha tha aik to itni thand thi us per khula mahol aas paas koi nahi tha bas hum dono hi the.
Baji apna boob mere moonh maon daal deto aur zor deti main bhi khoob choos raha tha baji k boobay ko baji k boobs bahut hard ho gaye the nipples bhi bahut hard that aura b garam bhi ho gaye the main jab aik ko choos k dusera moonh main laita to wo bahut thanda ho chukka hota jis se baji ko bahut maza aata.
Kuch dair baad main ne baji se kaha chodoon?
Baji ne kuch nahi kaha aur apna sir haan main hila dia.
Main ne baji ki khara kia aur unki pant neeche ki baji ne neeche sach main kuch nahi pehna hua tha.
Main ne apna lun bahar nikala aur baji ko apnii goad main bitha dia baji ki thandi gand mere lun pet hi main abhi bhi baji k boobs k sath khel raha tha unahin zor se ragar raha tha
Baji madosh ho gae thi main ne baji ki bund ko uthaya aur lun baji ki phuddi pe rakha to baji ne ka no.
Me: no
No?
No?
No? but why? Main ne baji se poocha kia hua?
Baji: bhai wahan nahi peeche jahan tum karna chahte ho wahan dalo apna lun.
Me: baji aap se kis ne kaha k main wahan dalna chahta hoon?
Baji: bhai main bachi to nahi hoon tum pichle 1 saal se meri gand k sath khel rahe ho usay kiss karte ho finger dalte ho dekhte rehte ho aur to aur aik baar thora sa daal bhi chuke ho.
1 saal main aik baar bhi tum ne meri phuddi ko touch nahi kia is liye plz meri gand maro apni baji ki gand main apna lun dalo apni baji ko gand main chodo.
Main ne baji ko khara kia aur jhuka dia baji kuch aisay khari thi mere samne
Baji k hath ghutnoon pe the baji jhuki hui thi aur baji ki gand mere moonh k samne thi.
Main ne baji ki gand pe kiss kiye aur baji k ass hole ko lick kia baji kanpane lagi main ne baji ko pakra hua tha k kahin gir na jain.
Phir main 2 minute tak baji ki bund k hole ko lick karta raha apni zuban bhi baji ki gand main daali aur main ne kaafi thook apne lun pe laga di phir main ne baji ko aram se neeche kia aik hath se lun pakr k baji ki gand k sorakh per rakha
Baji ne kaha tum lun ko sorakh pe rakho ander main daloon gi.
Main ne kaha ok main ne aik hath se baji ko pakra hua tha aur dusere hath se apna lun pakra hua tha baji ne apni gand mere lun per rakhi main ne lun baji ki gand k sorakh pe rakha aur baji ne aram se zor dia.
Baji kaanp rahi thi thand ki waja se main ne feel kia mera lun thora sa baji ki gand main chala gaya hay main ne lun ko chor dia aur baji ko pakar lia baji ne aram se apni bund mere lun pe rakhi lun thora ander chala gaya baji ne aah ki sir hilaya phir thora lun bahar nikala aur phir apni bun neeche aanay di kaafi dair baji aisa karti rahi mera half lun baji ki bund main chala gaya tha k baji thak gae.
Baji: bhai thand ki waja se mujh se aur nahi ho raha jitna dalna tha daal lia aur dard bhi ho raha hay plz yahin farigh ho jao baki phir kisi din poora daal lain ge.
Main ne kaha okay aura ram se baji ko upper neeche karne laga baji ko dard ho raha tha aur mujhe bahut maza aa raha tha.
10 minute mazeed main ne baji ki bund main choda lakin lun half se ziyada ander nahi gaya phir main baji ki gand main farigh ho gaya.
Jaisay hi main farigh hua baji ne himmat kar k apni bund tez tez hilana shur ker di aur baji ki gand meri sari cum pi gae phir baji ne apni bund bahut tight ki jis se mera lun aram aram se bahar nikalne laga.
Lakin baji mera lun bahar nahi nikal rahi thi baji ne phir in out shuru ker dia.
Me: baji main farigh ho gaya hoon mera lun nikal lain.
Baji: wait bhai tumhara lun dheela ho gaya hay kuch ab mujhe pain nahi ho raha aur maza bhi aa raha hay main bhi farigh honay wali hoon wait karo karne do mujhe.
Baji ne lun ander bahar karna shuru kia baji ko 40 minute ho gaye the usi position main bahut himmat hay un ki sach.
Baji ne bund tez tez upper neeche ki aur kuch dair main aahhhh ki awaz k sath baji mere lun pe baith gae.
Baji farigh ho rahi thi baji ne mera full lun lakin half hard apni bund main le lia tha aur baji ne zor zor se apni phuddi ko marna shuru ker dia baji machal rahi thi mujh pe baith uchal rahi thi aur apni phuddi ko maar rahi thi kuch dair main baji thandi par gae aur unhoon ne aram se apni bund uthana shuru kia aur mera lun aram se bahar aa gaya jaisay hi lun bahar nikal gaya baji ne ghoom k mujhe galay se laga lia hum ne kissing ki aur kapre pehne baji ne shalwar kameez pehni aur hum wapis a gaye.
Hum room main enter huay to andhera tha mom dad so rahe the humara bister neecha bana hua tha bed k pass lain neeche ki taraf.
Baji washroom main gaeen chage kia aur mere pass aa k lat gaeen.
Baji: dheemi awaz main. Bhai mujhe bahut dard hua aur abhi tak jalan ho rahi hay lakin tumhain maza aaya na?
Me: ji baji mujhe bahut maza aaya sach aap bahut achi hain lakin pehle aap ne kiun nahi karne dia itna wait kiun karaya?
Baji: pagal larki kabhi khud nahi kehti main ne itne maukay to diye tumhain 1 saal ho gaya hay pehle to mujhe ghusa aata that um pe dil karta tha uth k tumhain maroon yamom se kahoon lakin kuch din baad mujhe maza aanay laga to main ne kuch nahi kaha aur tumhain kitna chance dia.
Hath lagane tak to kisi larki ko pata nahi chalta lakin kuch ander dalne se jaisi bhi neend ho larki uth jaati hay itna bhi pata nahi tumhain.
Phir meri job hui main pehli pay main se nightie le aae tumhain ishara dial akin tum ne phir bhi kuch nahi kia.
Is liye main ne murree ka programe bana lia aur kaha ab khud kuch karoon warna dono aisay reh jain ge aur dekho aaj ho gaya.
Me: baji I love you aap bahut achi hain sach.
Baji: ab tumhara jab bhi dil kare main jag rahi hoon ya so rahi hoon kuch nahi dekhna aur chod dena mujhe samjhe jab bhi dil kare theek hay?
Me: ji baji ab nahi choroon ga aap ko.
Baji: ok so jao aur mujhe galay se laga k so gaeen main bhi so gaya.
Raat ko meri aankh khuli to baji ne karwat li hui thi mera lun khara tha mujh se bardasht nahi hua main ne dekha mom dad so rahe hain main ne baji ki shalwar neeche ki apna lun bahar nikala aur baji ki bund mazeed peeche ki jo bahut bahar nikal aae main ne lun baji ki tangoon main rakha aur haath ander daala to feel kia baji gand abhi tak mera paani nikal rahi thi aur baji ki phuddi pe hath lagaya to wo bhi geeli thi main ne lun ko baji ki gand pe rakha.
Phuddi main is liye nahi kiun k wo main jagte main chodna chahta tha.
Main ne aram se lun baji ki gand main daala lun aram se ander jaa raha tha k baji ne apna haath meri leg pe rakha lakin mujhe roka nahi haan aram se dalne ka ishara thaw o.
Main ne aram se baji ki bund main apna lun daala jo halfa aram se bina kisi rukawat ya dard se chala gaya phir main ne baji k boobay ko pakra aura ram se in out karne laga baji bhi apni bund hila rahi thi main ne 10 minute baji ko choda aur 10 minute baad baji ki gand main dobara farigh ho gaya phir main ne baji ki shalwar theek ki aur so gaya.
Agale din sara din acha guzara phir hum ne kaha k bahar chale hain mom dad neb hi kaha ok chalo main ne baji ki taraf dekha lakin wo normal thi aur kaha main change ker loon main khush ho gaya aaj phir pant pehn k aain gi khair baji aa gaeen aur hum sab bahar aa gaye.
Kaafi dair ghoomne k baad hum ne khana khaya aur mom dad ne kaha chalo hotel chalain.
Baji: papa hum yahan mazay karnbe aaye hain abhi to 8 baj rahay hain aap ne jana hay to jain hum baad main aa jain ge.
Mom ne kaha ok hum jaa rahay hain tum jaldi aa jana.
Hum bahut khush huay mom dad chalay gaye aur hum mall road pea a gaye hum dobara raat wali jag ape pahunch gaye aur baji ne apne shalwar kameez utar do aur jab mere samne aae to oh God what a beauty.
Baji ne long skirt pehni hui thi itni cute lag rahi thi baji k kia bataoon.
Me: baji aaj to mall road pe pata nahi kitna apni jaan se haath dho baithain ge.
Baji: aur kuch raat ko hath se jaan dhoain ge mean masturbate hehehe.
Hum dobara mall road pea a gaye ice cream khae idher udher ghoomay kuch shopping bhi ki wahan har larke ki aur har shop owner ki nigah meri baji pet hi baji mujhe dekh k hans rahi thi.
Hum wahan se nikale aur last night wali jagah ki taraf rawana ho gaye.
Baji ki shakal dekhne wali thi aaj wo kaafi sharma rahi thi aur unhain thand bhi nahi lag rahi thi.
Me: baji sharma kiun rahi hain aap?
Baji: ye boys bhi na koi larki nahi dekhi ho jaisya aisay ghoor rahay thay mujhe meri to phudi paani paani ho rahi hay un ki aisi nigahoon se is liye mujhe thand bhi lag rahi hay.
Road pe koi nahi tha main ne baji ko aagay chalne k liye kaha baji mere aa gaye chalne lagi main ne apne dono haath baji ki bund pe rakhe mujhe itna maza aa raha tha baji ki bund pe hath rakhne se k kia kahoon..
Baji ki bund bahut naram hay aur jab wo aik qadam uthati aur aik rakhti to mujhe bahut acha feel hota main ne baji ki bund ko aur tight pakar lia baji ab slow ho gae thi lakin mujhe bahut maza aa raha tha peeche se aik light aae to main ne baji ki gand ko chor dia aur normal chalne lage.
Car jab humare pass se guzari to larke ne awaz di wah kia maal hay share karna hay cash dain ge…
Hum chup chaap chalet rahe jab wo car door chali gae to baji ne kaha kia khayal hay paisay chahiain?
Me: baji plz aap sirf meri hain. Kia aap ka dil kar raha hay?
Baji: yahi rasta hay na?
Me: ji baji
Aur hum wahan se neeche utare aur usi jag ape aa k baith gaye.
Baji direct meri goad main baith gaeen.
Me: baji aap ne bataya nahi aap ka dil kar raha hay un k sath sex karne ka.
Baji ne koi reply nahi dia. Main ne socha shayad naraz ho gae hain main jo aisi baat kar raha hoon.
Baji: chalo bhi nikalo apna lun aaj meri phuddi main daal do wo bahut tarapi hay geeli hay aur bahut udas hay.
Plz is baar aram se chodna pehle phir bad main jaisay dil chahe chodna.
Me: baji aap pehle chudwa chuki hain phuddi main?
Baji: haan na ye second time chudwa rahi hoon apni phuddi tum se.
Me: kia matlab second time mujh se chudwa rahi hain pehle kis ne choda tha aap ko?
Baji: lun dalo meri phuddi main phir sab batati hoon.
Me: ok skirt utar doon?
Baji: nahi upper kar lo main ne neeche kuch nahi pehna hay.
Me: wow baji u r great u r ready already keh k main ne baji ko zara uthaya un ko skirt upper ki apna lun bahar nikala jo bahut hard tha main ne lun ko baji ki phuddi pe rakha aura ram se ander dalne laga mera lun aram aram se poora baji ki phuddi main chala gaya.
Baji: bas ander hi rehne do kuch na karo itni thand main kuch to hot mere ander hay.
Me: baji batain ne kis ne choda hay pehle aap ki phuddi main?
Baji: tum ne aur kis ne.
Me: main ne lakin kab mujhe to nahi pata.
Baji: yaar uncle ki party main mujhe tumhari friend ne aa k kaha k us net um se milna tha aur us ki mom usay kahin janay nahi de rahi hay aur mujhe bheja k tumhain bula laoon.
Pehle to main ne socha k tumhain bulati hoon aur sad news sunati hoon phir jab main aa rahi thi to main ne socha ghar main to tum se kuch nahi hota kiun na aaj main hi tum se chudwa loon aa k keh doon tum se k wo nahi aa rahi tum mujhe chod lo.
Mujhe pata to chal gaya tha k tum ne usay kiun bulaya hay khair main ne himmat ki hui thi aur room main enter hui to andhera tha aur tum ne mujhe pakar lia is se pehle main kuch kehti tum ne door lock ker dia.
Phir tum ne meri shalwar uteri to main khush ho gae aur socha chal aisay hi sahi tumhain pata nahi ho gal akin tum apni baji ko chod chukay ho ge aur jab pata chale ga tab daily chodo ge aur tum ne apna lun meri phuddi main daala mujhe bahut dard hua lakin main ne koi awaz nahi nikali
Phir main ne tngain khol deen kiun k tumhara lun poora ander nahi jaa raha th aur tum ne mujhe apni gf samajh k mazay se choda mera maza double ho gaya kiun k main apne bhai se chudwa rahi thi aur usay pata hi nahi tha khair phir tumhara rabta us se nahi hua aur tumhain pata hi nahi chala main ne socha ab khud hi bata doon.
Raat is liye main ne gand main chudwaya kiun k wahan to chudwa chuki thi phir main ne socha pata nahi mauka kab mile abhi gand marwa loon phuddi to chudwa chuki hoon tum se.
Main ne suna to hairan reh gaya k main ne kab ka apni behn ko chod lia hay aur mujhe pata hi nahi tha main ne baji ki bund ko uthaya aur neeche se chodne laga mera lun speed se in out ho raha tha lakin main kuch dair main thak gaya baji ko feel hua to baji ne apni skirt pakri aur apni bund ko uchal uchal ker mere lun pe marna shuru ker dia.
Baji; bhai maza aa raha hay na apni baji ki phuddi main chodne ka batao bhai aaj ziyada maza aa raha hay ya us din jab meri kunwari phuddi maari thi meri dono virgin hole tum le chukay ho bhai aah chodo zor se bhai tum bhi jhatke maro neeche se mujhe bahut maza aa raha hay chodo mujhe bhai aur tez aur tez.
Me: ji baji bahut maza aa raha hay us din maza aaya tha lakin itna nahi kiun k main nahi jatna tha k main apni baji ko chod raha hoon baji aur tez karain gand maran zor se mera lun poora ander dalain maza aa raha hay baji aah hmmm.
Baji: bhai main 1 saal se taras rahi thi tumhari waja se main aisi nahi thi lakin tum ne mujhe bahut besharam bana dia hay ab plz mujhe daily chodna meri shadi k baad bhi main tum se chudwane aaya karoon gi bhai aah bhai main tumhare bachoon ki maa banoon gi meri shadi k baad tum mujhe chodna aur mujhe maa bana dena bhai tumhara lun bahut acha hay mujhe bahut maza aata hay.
20 minute k baad main apni behn ki phuddi main fsrigh ho gaya aur wo bhi farigh ho gae aur mujh pe baith gae.
Phir kuch dair baad baji ne mera lun apni phuddi se bahar nikala aur mere samne baith gaeen baji ne mera lun pakar k apne moonh main daala aur usay suck karna shuru ker dia baji ne mera lun saaf ker dia jo meri aur baji ki cum se bhara hua tha phir baji ne apni phuddi se cum apne hath pe nikali aur jab saari nikal aae to usay bhi suck karne lagi baji humari cum pi gae.
Main ne baji ko apni jaga bithaya aur baji ki phuddi ko lick karne laga.
Baji: haan bhai chato meri phuddi ko kha jao isay aah bhai bahut maza aa raha hay bhai plz zuban ander dalo aur ander plz bhai aur tez karo mujhe bahut maza aa raha hay.
Aahhh bhaii hmmmmm bhai aah chodo apni behn ko aah bhai.
Baji ka haal dekh ker unki awazain sun ker mera lun khara honay laga main ne 15 minute baji ki phuddi ko chaata aur baji mere moonh main farigh ho gaeen main ne baji ki sari cum pi li aur phir baji ko kaha.
Me: baji main ne doggie style main kharay ho k aap ki bund marni hay baji jaldi se uthi aur skirt upper ker k doggie ban gae main peeche se aaya baji ki bund pet hook laga k lun ander daal dia mera lun kaafi ander chala gaya tha.
Baji: bhai aram se meri gand phat jaye gi aram se dalo chodo mujhe aah bhai aram se aahh haan bhai thora bahar nikalo aur karo haan bhai ab aram se dalo aur haan aah bhai aram se thota zor do aram aram se dalo aah bhai maza aa raha hay bhai nikalo aahh ahh maaa bhai bas nikalo poora plz.
Main ne apna lun nikala lakin achanak baji ne kaha dalo dobara.
Main ne lun ander daala baji ne gand tight ker li mera lun ruk gaya.
Baji: bhai main apni gand kholoon gi tum aik jhatke se ander dal dena plz keh k baji ne apni gand jo tight ki hui thi dheeli ki aur main ne baji k hips se pakar k zor ka jhatka mara jis se mera poora lun baji ki gand main ghus gaya baji ki cheeckh nikal gae baji ronay lagi lakin baji ne mujhe lun bahar nahi nikalne dia.
Baji: bhai aisay chodna chahte the na tum mujhe batao bhai main poori koshish ker rahi hoon jaisay chaho chodo apni baji ko aur hameha chodna plz bhai aah aram se bhai batao na aisay chodna chahte the na tum apni baji ko?
Me: nahi baji main apni baji ko aram se pyar so chodna chahta hoon main usay maza dena chahta hoon na k dard baji aap ne kaha is liye main ne zor se jhatka lagaya warna main to pyar dena chahta hoon maza dena chahta hoon dard nahi aansoo nahi baji.
Baji: lkain bhai aram se chudwane ka maza mujhe aata hay aur boys ko jhatke maar k chodne ka maza aata hay meri fiker na karo bas mujhe zor se chodo nikalo poora lun aur phir jhatke se ander daalo apni baji ki gand main plz bhai aah bhai haan oui ouch ammmiiiiiiiii haan bhai aah aur tez zor se chodo apni baji ko aur tez karo bhai plz aahhh
Bhai bahut acha lag raha hay jab tumhara lun ander ja k takrata hay to acha feel hota hay.
Bhai main bahut hot hoon un boys ki waja se bhai chodo mujhe aah bhai kia main un se chudwa loon kaafi paisay bhi milain ge aur main tumhare samne chudwana chahti hoon like a randi plz bhai aur chodo mujhe aur un se bhi chudwao jao bhai kuch larkoon ko bula lao aur apni behn ko chudwao un se aah bhai main gae aah ye bhai ye main farigh ho gae aahhhhhhhhhhh.
Baji ki batain aah oooh sun k mujhe bahut maza aaya mujhe josh aa gaya main ne aur tez chodna shuru ker dia main jhatke maar raha tha apni behn ki baji ki bund maar raha tha aur wo mazay main auroon se chudwane ki baatain kar rahi thi
Main ne baji ko randi ki terha choda aur kuch dair baad baji ki gand main release ho gaya.
Hum uthay baji ki bund se lun nikala aur baith gaye.
Kaafi dair chup rehne k baad main ne kaha chalain baji.
Baji utheen lakin un k ghutne main pain tha main ne mobile ki light on ker k dekha to zakhm the mujhe bahut bura feel hua main ne baji ko uthaya aur road pea a gaye baji ne kaha ab theek hay aur try ki chalne ki.
Baji ko pain ho raha tha to hum kuch dair wahin baith gaye main ne mobile ki light se dekha to blood bhi nikala hua tha lakin thand ki waja se jam gaya tha
Achanak aik car wahan se guzari jab main baji k ghutne ko dekh raha tha.
Car ruki to us main 2 boy the unhoon ne poocha koi help chahiye main ne kaha nahi aur jab baji ne unki taraf dekha to wo baji ko dekh k hairan reh gaye aik ne kaha.
Kia maal hay kia hua kaisay lagi chot?
Baji: kuch nahi non of ur business.
Man: batao to sahi jane man itni hot ho teekhi ho khair to hay aur is tim,e yahan kia ker rahe ho aik larke k sath?
Baji: main ne kaha na non of ur business leave us alone and he is my my boy friend koi problem hay?
Main ne baji se kaha chorain un k moonh na lagain.
Achanak aik aadmi car se bahar nikala baji k qareeb aaya aur baji ki skirt utha di o shit baji kapre pehnna bhool gae theen aur wo to neeche se nangi thi aur main ne mobile ki light bhi jala rakhi thi.
Us aadmi ne dekha to baji ki phuddi se cum nikal rahi thi.
Man to other yaar ye to chudwa k aa rahi hay kia kehta hay le chalain?
Baji: look main aisi larki nahi hoon samjhe jao warna shor macha doon gi.
Man: machao shor main to sab ko dikhaoon ga aur free main nahi humare sath chalo marham bhi laga dain ge aur 20,000 bhi dain ge kuch hi dair ki baat hay.
Baji ne mujhe aur main ne baji ko dekha.
Baji: okay chalo.
Main baji ka jawab sun k hairan reh gaya.
Man: ye bhi sath chale ga kia?
Baji: ji ye mere sath rahe ga aur is k samne karo ge jo karna hay aur ye bhi kare ga humare sath.
Hum car mnain baithe aur un k sath chal pare main ne baji se aram se poocha.
Me: baji pagal ho gae hain wo itne baray hain pata nahi kia ki karain aap k sath?
Baji: kuch nahi un k pass bhi wahi lun hay jo main abhi le chuki hoon bas chup raho.
Baji: excuse me paisay advance dain.
Us aadmi ne paisay baji ko diye baji ne mujhe kaha gin lo main ne ginay to 20,000 the main ne kaha pooray hain.
Hum wahan pahunch gaye wo aik rest house tha bahut acha hum room main gaye baithay wo aadmi cotton siprit waghaira le aaya aur baji k zakhm pe laga dia.
Phir baji ko bed pe le gaye un ko nanga kia aur kissing karne lagay main baitha dekh raha tha aik baji k aik side pet ha aik duseri side pe dono nange ho gaye aur un k lun mere braber the.
Phir unhoon ne baji ki apna lun suck karwaya baji mazay se aik ka lun moonh main liye hui thi aur aik ka hath main pakra hua tha.
Kaafi dair baad aik ne baji ki tangain kholeen aur lun baji ki phuddi main de dia second ne baji k moonh main lun dia.
Wo baji ko chod rahe the baji ne us ka lun moonh se bahar nikala aur mujh se kaha peeche se aa k meri bund main dalo apna lun main us waqt bahut hard tha main utha baji k peeche aaya to us ne kaha ruko wo utha baji ki phuddi se nikala aur seedha lait gaya aur baji ko apne lun pe bitha dia dusera aadmi baji k samne khara ho gaya aur baji k moonh main lun de dia baji us ka lun mazay se suck kar rahi thi aur aik aadmsi baji ki phuddi main tez tez jhatke maar raha tha.
Us ne mujh se kaha upper aa jao aur daal do is gashti ki gand main apna lun main bed pe charha aur baji ki gand main apna lun dalne laga neeche wala aadmi ruk gaya aur main ne half lun baji ki gand main daal dia phir baji ne lun bahar nikala k kaha chodo mujhe dono tez tez plz
Aadmi ne neeche se jhatke dena shur kiye aur main peeche se baji ki gand main chod raha tha baji ki aankhoon se paani nikalne laga to main ne jhatke slow ker diye phir dusere aadmi ne mujhe kaha aao aur lun is k moonh main dalo main utha aur baji k moonh main apna lun de dia baji mazay se mera lun suck kar rahi thi aur dusere aadmi ne baji ki gand main lun daala aik zor k jhatke se.
Kaafi dair hum change karte rahay aur kuch dair baad hum farigh ho gaye main baji ki phuddi main aur wo aik mouth main aik gand main phir hum uthe washroom gaye fresh ho k bahar aaye baji ne kapre pehne aur wo humain hotel k pass chor gaye us waqt 2 baj chukay thay.
Baji khush thi lakin mujhe afsos ho raha tha khair hum lait gaye aur main ne baji se poocha.
Me: baji aap ko bahut pain hua na kiun kia aap ne aisa aap to chal bhi nahi sakti hain dekhi hay apni halat.
Baji: bhai I am fine sach main mujhe bahut maza aaya mera to aur chudwane ka dil kara raha tha lakin dair ho rahi thi.
Tumahin to maza aaya na bhai sach batao.
Me: baji maza to aaya lakin afsos bhi hua,
Baji: bhai sab se ziyada mujhe tum se chudwane ka maza aa raha tha jab tum meri gand maar rahe the phir mere moonh main daala aur end main tum meri phuddi main farigh huay sach bhai jitna maza tumhare lun main hai un main nahi tha.
Main baji ki batain sun k phir hard ho gaya aur main ne baji ki shalwar utar k apna lun baji ki phuddi main daal k unhain chodne laga.
Baji ko bahut maza aa raha tha main kafi dair phuddi main chodta raha phir baji ne kaha meri gand main dalo main ne lun baji ki gand main daala aur tez tez chodne laga baji ko bahut maza aa raha tha aura b lun bhi aram se ander jaa raha tha baji ne mujhe bahut maza dia us raat main ne us raat phir baji ko choda.
I have only one sister a mom and a dad we are poor but a happy family.
Let me write in Urdu hope you will enjoy my story in Urdu more than English.
Mere papa ki shop hay aur mom house wife hain meri sister aur main perh rahay hain wo college main aur main school main.
Humare ghar main 2 room hain aik kitchen aur aik Tv lounge hay.
Mom aur papa aik room main aur hum dusere room main rehte hain.
Hum sab main bahut pyar hay main sab se chota hoon is liye mujhe sab bahut pyar karte hain meri baji mujhe bahut chahti hain aur wo mera bahut khayal rakhti hain.
Meri baji ki height 5 feet 7 inch hay un ka color bahut white hay unka bra size 34 waist 28 and hips 34 wo bahut hot hain.
Humaray room main attach bath hay jo hum dono share karte hain.
Meri baji jab college gaeen to wahan unki kaafi friends ban gaeen jo baji ko apne ghar bhi le jati theen.
Baji un ke ghar dekhti to unka dil bhi karta k humara bhi acha sa ghar ho.
Aik din baji ghar aeen to papa se kaha.
Baji: papa mujhe kam se kam aik Bed hi le dain main apni friends ko ghar bulaoon to kam se kam kuch to acha ho mere room main.
Papa: ok beta aap kal le aan mom k sath jaa k.
Agle din me my mom aur baji hum bazaar gaye aur baji k liye aik bed aur kuch saman bhi le aaye humare room k liye.
Hum ne apna room set kia humare room main aik table thi aik chair jis pe baith k hum study karte.
Aik single bed le aaye wo set kia room paint karaya aur bahut pyara decorate ker dial akin humare ghar k sab door bad na honay k braber hain.
Ghar k sab door main holes hain dararain hain jis ki waja se hum ne parde lagaye huay hain.
Raat ko jab hum sonay lagay to main ne apni jaga neeche bana li aur baji bed pe lait gaeen.
Me: baji maza aa raha hay new bed pe?
Baji: haan bhai bahut maza aa raha hay aaj to mazay ki neend aaye gi. Tum bhi upper aa jao bahut jaga hay hum sath so jain ge.
Main utha aur bed pea a gaya baji k sath lait gaya aur hum idher udher ki batain karne lagay.
Kuch dair baad baji so gaeen lakin mujhe neend nahi aa rahi thi main kuch soch raha tha.
Main soch raha tha k Sadia baji bahut cute hain sexy bhi hain aur main un k sath maza karna chahta tha lakin mujh main bilkul bhi himmat nahi thi.
Lakin friends main itna bhi shareef nahi hoon. Mujhe jab bhi mauka milta main baji ki naram mulaim bund pe hath laga laita tha kabhi unko galay se lagata to un k boobs feel karta mujhe bahut maza aata tha.
Aksar baji mujhe galay se lagati aur mujhe brotherly kiss karti tab bhi mujhe bahut maza aata tha.
Main pehle bhi kaafi dafa baji k sath soya tha.
Baji mera hath pakar k soti thi aur kabhi mujhe galay se laga k soti thi mujhe neend nahi aati thi main unka jism feel karta unki garam sexy sans feel karta mujhe bahut maza aata mera lun bhi khara ho jata tha aur baji ko touch bhi hota tha.
Wo neend main hoi theen ya feel nahi karti theen ya jaan boojh k kuch nhi kehti theen mujhe nahi pata lakin aisa akser hota tha.
Khair us din hun ne bahut kaam kia aur thak gaye the is liye baji jaldi so gae theen.
Baji ne karwat li ab unki bund meri taraf thi.
Baji ki kameez peeche se hati hui thi main ne dekha to shalwar baji ki bund main ghusi hui thi mera lun khara ho gaya main ne apna lun baji ki bund pe rakha aur aik tang baji k hips pe rakh di ab mera lun baji ki bund main tha mean upper se bahar se.
Main aram aram se aagay peeche hota raha mujhe bahut maza aa raha tha main ne kaafi dair aisay kia aur phir so gaya.
Subha jab meri aankh khuli to main ne dekha baji washroom main theen main us din bahut hot tha pata nahi kiun aaj mera bahut dil kar raha tha apni baji k sath sex ka maza karne ka.
Main jaldi se utha aur washroom k hole main se dekhne laga lakin samne parda tha aur mujhe kuch nazar nahi aaya.
Main mayous ho k bed pe lait gaya aur aankhain band kar leen.
Kuch dair baad baji bahar aaen unhoon ne almari open ki us main se kapre nikale.
Main sochne laga k baji to washroom main hi change ker k aati hain aaj yahan kiun kar rahi hain???
Khair baji ne meri taraf dekha aur ghoom gaeen main ne dekha to peeche se baji ki kameez ki zip khuli hui thi.
Wow kia scene tha baji ki kamar saaf nazar aa rahi thi itni gori k kia bataoon baji ne white color ka bra pehna hua thaw o bhi saaf nazar aa raha tha.
Mera lun khara ho gaya lakin baji dobara washroom main chali gaeen aur change ker k wapas aa gaeen phir wo tayar hueen aur mujhe uthaya.
Main utha washroom main gaya to baji k kapre wahin the main ne baji ki kameez utha k dekha to unki zip toot gae thi jis ki waja se baji ne dobara change kia khair mujhe to sex scene dekhne ka mauka mil gaya tha aur main ne maza ker lia thori dair ka.
Phir main ne baji ki shalwar dekhi jo geeli thi main ne baji ki shalwar ko soongha ko bahut meethi khushbu aa rahi thi us pew o baji k jism k pani ki waja se geeli thi mera to haal kharab ho gaya main ne baji ki shalwar ko kaafi dair moonh se lagaye rakha phir main ne baji ki bra talash ki jo mujhe na mili shayad unhoon ne change nahi ki ho gi.
Main tayar ho k bahar aaya aur break fast ker k school chala gaya.
Shaam ko main wapis aaya apne room main gaya change ker k sonay laga.
Kuch dair baad baji aa gaeen unhoon ne dekha main so raha thaw o mere pass aaen mujhe kiss kia aur change karne chali gaeen.
Jab baji ne mujhe kiss ki to mujhe baji k jism ki sexy khushbu aanay lagi jo bahut sexy thi.
Baji change ker k mere pass aa k lait gae aur mujhe apne sath laga lia hum so gae kaafi dair baad main ne karwat li baji ki side pe to dekha baji so rahi theen aur unhoon ne dupatta nahi pehna hua tha aur baji k galay main se unka boob nazar aa raha tha main baji k boobay ko dekhane laga.
Baji k boobs bahut sexy aur pyare hain aur baji k left boobay pe aik black till hay jo bahut pyara lag raha tha.
Main ne himmat ker k baji k boobay ko touch kia lakin baji so rahi theen main dar bhi raha tha khair main ne 3, 4 baar baji k boobay ko touch kia wo bahut naram tha mujhe bahut maza aa raha tha.
Phir main dobara so gaya aur sham ko hum uthay study ki aur main bahar khelne chala gaya.
Raat ko main room main aaya aur dekha baji bed pe baithi hui theen study kar rahi theen main baji k sath jaa k lait gaya kuch dair baad baji ne study ker li aur apni books side table pe rakh deen.
Baji: bhai pata hay main ne aik jaga job k liye apply kia tha aur aaj interview tha aur main select ho gae ab humare halaat kafi behter ho jain ge.
Tumhain jo chahiye ho ga main laa doon gi kiun k tum mere bhai ho meri jaan ho.
Main bahut khush hua hum ne kuch dair batain keen phir so gaye.
Raat ko main utha aur dobara baji k sath chipak gaya aur kuch dair maza karne laga aaj main ne himmat ker k baji k upper apna hath rakha baji nahi uthi to main hath ko aram se baji k boobay pe le gaya kameez k upper se sach main baji k boobay bahut naram hain mujhe bahut maza aa raha tha main kaafi dair baji k boobs k sath khelta raha udher mera lun meri baji ki bund main tha bahar se.
Agle din baji ki job ho gae aur baji k exam bhi ho chuke the baji ki job field main thi mean unhoon ne subha 8 bajay jana hota hay aur wapis 5 to 8pm unki pay 10000 thi start pay.
Ab mujhe aur mauka milta baji k jism k sath khelne ka kiun k baji thaki hui ateen aur aatay hi so jateen behosh ho k jis ki waja se main pehle se ziyada maza karne laga mujhe aur mauka mil gaya.
Kuch dinoon main baji ko kameez k ander se bhi touch karne laga main aram se hath ander dalta un k boobs ko bra k upper se touch karta aur kaafi maza karta.
Aik din main utha to baji washroom se aa chuki theen us din baji ko dair ho gae thi aur baji room main hi kapre change kar rahi theen.
Lakin meri bad luck baji ne shalwar pehn chuki thi main ne baji ki kamar dekhi wo bahut slim thi bahut sexy baji us waqt bahut hot lag rahi thi mera dil kar raha tha k uth k abhi yahin baji ko chod doon lakin ye na mumkin tha mere liye.
Khair baji ne kameez pehne tayar ho k mere pass aa k mujhe kiss kia aur chali gaeen.
Baji ko pehli pay mili aur hum shopping karne gaye baji ne kuch kapre shoes waghaira lainay thay main baji k sath gaya hum ne kaafi shopping ki phir baji ne mujhe kuch paisay diye aur kaha kuch khane k liye le aao bhook lagi hai main garments ki shop se nikala aur samosay pakoray lanay chala gaya mujhe 15 min lag gaye main wapis aaya to baji ne kaha chalo ghar chal k khatay hain.
Hum ghar aa gaye baji apne room main gaeen aur kuch dair baad bahar aa gaeen unhoon ne mom ko shopping dikhai hum ne phir samosay pakoray khaye aur main bahar chala gaya.
Raat ko main room main janay laga to door lock tha main ne knock ki to baji ne kaha wait qareen 5 minute baad baji ne door open kia main ander gaya aur baji se poocha k aap kia kar rahi theen?
Baji: kuch nahi main jo kapre laae hoon na wo try kar rahi thi sab perfect hain.
Main aur baji behn bhai hi nahi ache friend bhi thi aur sab share karte the apas main.
Kuch din aisay hi guzar gaye phir aik din raat ko main baji k sath batain kar raha tha k achanak baji ne kaha.
Baji: bhai tum mere friend ho na ager main kuch kahoon to promise kisi se nahi kaho ge.
Me: nahi baji be fiker ho jain main aap ki baat kisi se nahi kahoon ga.
Baji: bhai meri friends hain na wo raat main nighties pehn k soti hain aur tumhain to mom dad ka pata hay wo mujhe ye sab nahi lainay dain gel akin mera bahut dil karta hay.
Me: baji nightie to raat ko pehnte hain n aur waisay bhi raat ko humara room lock hota hay ager aap ko meri waja se koi problem nahi hay to aap pehn lia karain aur itna dil karta hay to aap bhi le lain mujhe koi aitraaz nahi hay.
Baji: sach bhai oh u r so sweet thank you bhai.
Bhai main us din 2 nighties le aae thi lakin pehni nahi sharam ki waja se main ne socha pehle tum se pooch loon.
Me; wow baji kahan hain mujhe to dikhain.
Baji: haan wait abhi dikhati hoon apne bhai ko.
Us din main ne pehn k sekhi thi bahut easy feel ho raha tha phir tum ne knock kia to main ne jaldi se utar di.
Baji uthi aur almari se le aai aik black color kit hi aur aik blue color ki.
Ye dono color baji ko bahut pasand hain aur baji in dono color main bahut cute lagti hain.
Me: baji pehn k dikhain na please main bhi to dekhoon meri baji kaisi lagti hay in main aur hansane laga.
Baji; mazak ura rahe ho mera? Aur kaha wait main pehn k aati hoon.
Kaun si pehnoon aaj?
Me: baji blue color main aap bahut cute lagti hain wahi pehne.
Baji: oh bhai tum ne mere dil ki baat kar di ok wait.
Baji washroom main gaeen aur main jaldi se utha aur door se jhankane laga wow what a luck parda door k sath atak gaya aur aik side se saaf naza aa raha tha.
Baji ne pehle kameez uteri wow kia lag rahi thi meri behn bina kameez k.
Phir baji ne apna bra bhi utar dia. Meri to haalat hi kharab ho gae main ne lun ko pakar k muth marna shuru kar dia wahin pe.
Baji ne kameez aur bra side pe rakha aur main ne side se baji k boobay aur nipples ko dekha uff kia boobay thay bilkul seedhay kharay the aur baji ki nipples pink color k chotay chotay bahut hot hain meri baji ka jism.
Main jaldi jaldi lun hila raha tha aur full tayar tha baji ko neeche dekhne k liye lakin bad luck again baji ne nightie pehni aur phir apni shalwar utar di.
Mujhe baji ki tangain to nazar aa gaeen lakin asal cheez nahi.
Main jaldi se utha bed pea a k baith gaya. Baji bahar aae lakin sharma rahi thi main ne kaha baji aa jain kia kar rahi hain hum dost hain to dosti main sharam nahi hoti.
Baji bahar aa gaeen lakin unhoon ne apna sir jhukaya hua tha. Baji ki bightie ghutnay se neeche tak thi.
Main ne neeche se upper tak dekha baji ko aur jab meri nigah baji k chest pe gae to baji k nipples saaf nazar aa rahay thay hard the ya nahi lakin saaf pata chal raha tha k nipples kahan hain.
Baji bed pea a k baith gaeen aur mujh se poocha kaisi lagi tumhain.
Me: kaun nightie ya aap? Baji ne mujhe aram se marte huay kaha
Baji: chal pagal meri nightie?
Me: baji bahut achi lag rahi hay aap aaj k baad bas yahi pehne karain main kisi se nahi kahoon ga promise.
Kuch dair batain karte rahe phir baji ne kaha ab so jatay hain main ne subha job pe jana hay.
Baji so gaeen lakin meri neend to kahin chali gae thi.
2 hours baad main ne aram se baji k ooper hath rakha aur phir kaafi dair baad utha k baji k boobay pe rakha.
Ohhhhh friends kia maza tha meri baji k boobs main.
Pehle to bra ki waja se jakaray hotay thay to itna maza nahi aata tha lakin aaj to bas na poochain kitna acha feel ho raha tha mujhe.
Main ne lun baji ki bund main rakha wahan bhi maza aa raha tha pehle se bahut ziyada.
Nightie ka kapra bahut mulaim tha jis ki waja se aaj bahut maza aa raha tha.
Main ne himmat ker k baji k boob ko press karna shuru kia kaafi dair main baji k boobs k sath khelta raha aur main farigh ho gaya.
Room main bahut andhera tha us waqt. Main utha washroom gaya wash ker k bahar aaya aur socha light jala k to dekhoon baji ko main ne light jalai to kia dekhta hoon…
Baji ki nightie khisak k ghutne se bhi upper aa chuki thi baji ki back meri taraf thi aur baji ki soft gori thighs mujhe saaf nazar aa rahi theen.
Mera lun dobara khara ho gaya aur main ne jaldi se light off ker di dar se kahin baji na uth jain.
Main ne apne mobile ki light on ki aur bed k bilkul pass neeche baith gaya.
Light main ne bilkul baji ki tangoon k pass ker rakhi thi kiun k mujhe dart ha ager baji uth gaeen to light dekh lain gi.
Nightie bahut khuli thi neeche se main ne aram se himmat ker k baji ki nightie upper karna shuru ker dia.
Dar ki waja se meri gand phat rahi thi mera lun hard tha. Main ne abhi mobile ki light off ker di thi aur andhere main hi baji ki nightie upper kar raha tha.
Mujhe nahi pata k nightie kahan tak upper jaye gi lakin main usay aram se upper karta raha k achanak nightie aur upper hona ruk gae main ne aram se nightie ko wahin rakha aur mobile ki light on ki lakin abhi mobile neeche tha bed k main ne darted arte aram se mobile ko upper ki taraf kia.
Oh oh oh kia scene thaw o ufff main to khushi aur dar k maray marta tha.
Samne meri aankhoon k samne meri baji ki gori gand ubhari hui bilkul saaf kahin bhi koi hair koi nishan nahi tha baji ne apni gand bahar nikali hui thi.
Mera kia haal ho ga us waqt main janta hoon. Meri upper ki sans upper aur neeche ki neeche reh gae thi dar ki waja se k kahin baji uth na jain meri gand phat k mere hath main thi mera gala khushk ho gaya tha.
Mujhe samajh nahi aa raha tha k ab main kia karoon. Mera to khushi se bhi bura haal tha.
Main ne light off ker di aur kaafi dair wahin baitha sochta raha k ab kia karoon kaisay karoon kia ho ga ager baji uth gaeen to khair kafi dair sochne k baad main ne himmat ki aur dobara light on ki.
Ufff uff is baar to scene kuch aur hi tha main to gaya aaj main nahi bachne wala mar gaya main.
Dosto is baar naji ne apni upper wali tang agay ki taraf ker lo thi jo mujhe andhere main pata hi nahi chala.
Baji ki bund ab mere bilkul samne thi mobile baji ki gand k bahut pass tha jis ki waja se saari light meri baji ki bund main thi.
Kuch dair baad mujhe hosh aaya aur main ne baji ki gand ko aram se dekhna shur kia baji k ass cheeks suckable the main ne light neeche ki to mujhe meri baji ki bund ka sorakh dikhne laga wo bhi bahut pyara tha bilkul tight pink color very tiny hole.
Baji ki bund un ki tangain chamak rahi theen mera lun khara tha main lun k sath khel raha tha mujhe bahut bahut maza aa raha tha.
Main ne mobile ki light off ki aura ram se utha aur baji ki bund pe ass cheeks pea ram aram se kissing karne laga kaafi kiss karne k baad main ne dobara light on ki aur baji ki bund dekhne laga.
Phir main ne apni choti choti finger ko apne moonh main daala usay geela kia aur baji ki bund k hole pe rakha.
Main baji ki bund main finger dalne jaa raha tha mera bahut dil kar raha tha aik taraf dar bhi raha tha.
Khair kaafi dair sochne k baad main ne aram se apni finger baji ki bund main dali.
Baji ki gand bahut tight thi main ne dobara apni finger thook laga k geeli ki aur phir try ki.
Meri finger baji ki ass hole ko kholne lagi aura ram se 1 inch ander chali gae. Baji ne fauran apni bund tight ki jo main ne saaf dekhi aur wo scene bahut sexy tha.
Baji k dono chooter hilay aur baji ka hole tight hua aur tabhi baji k moonh se ccc ki awaz nikali main ne jaldi se light off ker di aur finger wahin rehne di.
Main ne soch lia tha dekha jaye ga.
Kuch dair baad main ne light on ki finger dobara geeli ki aur phir baji ki bund main daal di is baar bhi baji ne wahi ccc ki bund tight ki lakin main ne finger ko zor dia aur aadhi finger baji ki bund main chali gae.
Main muth bhi maar raha tha lakin finger aik hi jaga rokay rakhi mujhe main aur himmat nahi thi aur main ne wahin muth maar di main farigh hua aur finger aram se bahar nikal li aur baji ki nightie set ki aur wasgroom chala gaya wapis aa k main mazay ki neend so gaya.
Subha meri aankh khuli to baji nahane jaa rahi thi baji ne almari se kapre nikale aur dosto aaj baji ne had hi kar di.
Baji ne aram se apni nightie uteri aur bilkul nangi mere samne khari thi unhoon ne nightie ko lapeta almari main rakha aur nahane chai gaeen.
Us raat baji ne black nightie pehni aur phir raat ko wahi haal.
Aaj main ne aram se baji ki naightie uthai aur unki gand dekhne laga phir wahi kaam kia phir main utha apne bag se pencil nikali usay baji ki bund k hole main daal dia pencil kaafi ander chali gae mujhe bahut maza aa raha tha baji apni bund ko tight karti to scene dekhna main bara maza aata.
Pencil kaafi ander jaa k ruk gae main ne zor dia to baji ne jhatke se apni bund tight kar li main ne fauran pencil bahar nikalna chahi lakin baji ne apni bund tight ker lit hi jis ki waja se pencil bahut aram se bahar nikali mujhe us raat bahut maza aaya.
Main ne pencil bahar nikal k usay suck kia bahut maza aaya salty taste tha baji ki shit ka aur uski khushbu bahut sexy thi.
1 saal tak main sirf aisay hi baji k mazay karta raha us se ziyada mujh main himmat nahi thi.
Mere papa k friend ki beti se meri dosti ho gae pyar mohabbat ki batain phone pe batain acha time pass ho raha tha aur hum ne sex ka programe bhi bana lia.
Aik din un k ghar main function tha hum sab bhi wahan gaye aur main ne usay kaha tha k mujhe kisi bhi haal main aaj sex karna hay.
Unsay kaha okay jab main ishara karoon to tum ooper k room main chale jana main kuch dair main aa jaoon gi.
Hum wahan pahunch gaye wahan bahut log they kaafi dair baad us ne mujhe ishara kia main mauka dekh k upper chala gaya aur wahan jis room main us ne kaha tha wahan chala gaya room main andhera tha.
Main kaafi dair wait karta raha mujhe kuch logoon ki awazain bhi aa rahi theen khair kuch dair baad room ka door open hua aur wo ander aa gae main ne fauran usay pakar lia aur dheemi awaz main kaha kitni dair laga di main kab se wait kar raha hoon.
Khair main ne usay side pe kia door lock kia aur aik table k pass usay khara ker dia jaldi se main ne uski shalwar utar di aur uski phuddi ko rub karne laga jo fauran geeli ho gae.
Humare pass time nahi tha main ne jaldi se apna lun bahar nikala aur uski phuddi pe rakha aura ram se ander dalne laga.
Mera lun thora sa ander gaya tha k us ne mujhe rok dia main ne kaha plz bardasht karo thora sa pain ho ga phir maza aaye ga ye sun ker us ne kuch nahi kaha aur apni phuddi dheeli ker di main ne jhatka lagaya to lun kaafi ander chala gaya.
Main ne us k face apni taraf kia aur lips pe kissing karne laga main ne aram se lun ander bahar karna shuru kia ab usay pain kam ho raha tha lakin jitna bhi thaw o bardasht kar rahi thi main aur hot ho gaya aur main ne chudai tez kar di wo jhuki hui thi tangain khuli hui theen aur us ne apni bund bahar nikali hui thi jis ki waja se chodne ka maza bahut aa raha tha.
10 minute tak main ne usay khood choda aur phir uski phuddi main farigh ho gaya mere farigh hotay hi wo bhi release ho gae aur 2 minute baad main ne lun bahar nikala us ne shalwar ooper ki aur bahar chali gae main kuch dair baad bahar gaya aur neeche sab normal tha khair hum kuch dair baad ghar wapis aa gaye.
Hum apne room main the baji aur main batain kar rahay thay.
Baji: party main maza aaya?
Me: haan baji maza to aaya lakin boriyat thi.
Baji: haan main bhi bahut bore hui aur tum kahan gayab ho gaye the?
Me: kahin nahi bore ho raha tha to bahar chala gaya tha.
Baji: acha waisay unka ghar kitna acha hay aur her room main AC bhi laga hua hay kitna maza aata ho ga un ko.
Me: ji baji ye baat to hay.
Khair kuch dair baad baji ne kaha so jain main ne subha jaldi jana hay.
Us raat phir wahi haal main utha baji ki nightie upper ki aur baji ki bund k sath khelne laga meri baji ki bund bahut sexy hay sach poochain to mera dil karta tha k baji ko bas bund main hi chodoon aur kahin nahi.
Aaj main ne baji ki bund main finger daali aur phir wahi haal baji apni bund tight karti to mujhe bahut maza aata main ne himmat ker k apna lun baji ki bund pe rakha aura ram se zor dial akin lun slip ho jata kiun k baji bahut tight thi.
Main net hook laga k aram se lun ko zor dia k thora sa lun baji ki gand main chala gaya lakin baji ne apni bund tight ki aur mera lun bahar nikal aaya.
Kuch dair baad main ne dobara aisa kia lun thora sa ander jata aur baji tight kar deteen aur mera lun bahar nikal aata.
Is baar main ne thora zor dia to mera lun pehle se zara ziyada ander chala gaya aur baji ne cccc ki awaz nikali aur apni bund tight ker di unhoon ne jaisay hi tight ki main farigh ho gaya meri kuch cum baji ki bund main gae baki bahar gir gae.
Main ne apni banyan uteri us se baji ki bund saaf ki aur washroom chala gaya. Wapis aa k main so gaya lakin abhi bhi mera dil kar raha tha k kisi tarha baji ki bund main poora lun daloon. Khair abhi na to mauka than a hi mujh main himmat thi aur main sochte sochte so gaya.
Kaafi din mera uncle ki beti se contact nahi hua phir aik din baji ghar aaen aur kaha k usay bonus mila hay aur is khushi main hum sab Murree jain ge.
Hum pehle baar jaa rahay thay is liye mom dad neb hi mana nahi kia papa neb hi kuch saving ki hui thi khair hum ne bus ki tickets book karain aura gale din hum ne rawana hona tha murree k liye.
Us din baji aur main shopping karne gaye aur saari raat tayari ki packing ki subha 5 bajya hum soye aur 7 bajay baji job pe gaeen aur raat ko 8 bajay wapis aain baji bahut thaki hui thi. Baji aatay hi wasroom main gaeen naha k fresh ho gaeen aur hum rawana ho gaye 10 bajay bus ne rawana hona tha hum 9:45 pe wahan pahunch gaye mom dad apni seat pea min aur baji apni seat pe baith gaye.
Bus main AC on tha jis ki waja se baji ko sakoon mil raha tha baji ne kaha main bahut tha gae hoon main so rahi hoon aur wo so gaeen.
Qareeb 12 bajay lights off ho gaeen main film dekhne laga aur baji so rahi theen.
Baji utheen aur kuch dair film dekhi paani pia aur mujh se batain karne lagen.
Baji: bhai AC ka apna maza hay. Sakoon mil jata hay neend bhi achi aati hay.
Me: ji baji bahut maza aata hay chaplain film dekhte hain.
Baji: dekh rahi hoon bhai. Acha bhai pata hay main ne AC apne moonh pe set kia hua hay thandi hawa lagti hay sakoon milta hay.
Kuch dair baad baji ne kaha main so rahi hoon aur wo so gaeen.
Qareeb 1 bajay main ne vibration feel ki aur mobile nikala to message aaya hua tha main ne message read kia to wo uncle ki beti ka tha us ne kaha sorry yaar main busy hoon paper hain kuch din bad baat ho sake gi mom ne mobile apne pass rakha hua hay ye message bhi un se chori kar rahi hoon okay take care love you and no reply plz.
Main mobile pocket main rakhne laga k dekha baji ne aik hath se apni kameez ka gala open kia hua hay aur AC ki hawa direct baji k boobs ko lag rahi thi main ne mobile pocket main rakha aur baji ko aram se awaz di lakin wo behosh theen main ne idher udher dekha taqreeban sab so rahay the aur jo jag rahe the film dekh rahe the.
Main ne apna hath baki ki neck pe touch kia wo jaga bahut thandi thi AC ki waja se.
Mera lun khara ho gaya main ne aram se baji ki kameez k galay main hath daala aur baki k boobs ko touch kia baji k boobs bahut thande the aur hard bhi shayad thand ki waja se.
Main baji k dono boobs k sath khelta raha lakin bra k ooper se mujhe bahut maza aa raha tha baji ko kuch pata nahi thaw o so rahi thi aur main mazay kar raha tha.
Mera hath baji k kandhe pet ha to wahan se main ne hath ander daala hua tha main ne dusere hath se mobile nikala aur light baji k galay main daali to baji k boobs bra main saaf nazar aa rahay tha bahut sexy lag rahi thi meri baji.
Main saara rasta baji k boobs k sath khelta raha phir achanak bus aik hotel pe ruki main ne hath bahar nikala lights bhi on ho gaeen.
Me: baji uthain hotel aa gaya hay break fast kar lain moonh hath dho lain fresh ho jain.
Baji: okay bhai chalo main aa rahi hoon.
Main ne baji ko zabardasti uthaya aur bahar le aaya subha ka mahol tha bahut acha feel ho raha tha hum washroom ki taraf gaye fresh ho k halka sa breakfast kia aur phir bus main aa gaye.
Subha 6, 7 bajay hum pindi pahunch gaye wahan se aik aur bus main baithay aur murree pahunsh gaye hum bahut khush the hum ne aik hotel me room book kara double bed wahan gaye aur so gaye phir dopaher ko uthay sab naha k fresh ho gaye aur bahar aa gaye. Khana khaya aur ghoomne lagay shaam tak hum bahar rahay phir hotel main aa gaye.
Suna tha raat main wahan bahut raunak hoti hay to hum ne kaha dobara chalet hain mom dad ne kaha tum jao hum thak gaye hain main ne baji se kaha chaplain baji ne kaha wait main change ker loon aur wo apna bag washroom main le gaeen kaafi dair baad bahar aain aur main baji k sath bahar aa gaya aur hum ne khoob enjoy kia.
Hum mall road se aagay aa gaye kaafi door wahan log bhi kam the main ne baji se kaha hum bahut door aa chuke hain wapis chalet hain.
Baji: nahi bhai abhi aur aagay chalet hain.
Hum phir chal paray aur yahan wahan ki batain karne lagay. Phir baji ne kaha k is pahar pe charhe hain.
Main ne kaha nahi baji wahan koi nahi hay aur yahan koi jangali janwar aa gaya to.
Baji ne kaha kuch nahi hota aao to sahi plz.
Main baji k sath thora sa pahar pe charha to baji ne kaha bas kaafi hay.
Phir baji apni kameez utarne lai main hairan ho gaya main ne kaha baji kia ho gaya hay aap ko?
Baji: array pagal ruko to sahi main ne pant shirt pehni hui hay neeche.
Aur baji ne apni kameez uteri neeche baji ne shirt pehni hui thi phir baji ne shlwar bhi utar thi aur baji ne jeans pehni hui thi.
Baji bahut sexy lag rahi thi mujh se raha nahi gaya.
Me: wow baji aap to bahut pyari lag rahi hain sexy bhi.
Baji: chal pagal aisa nahi kehte ab chalo maal road pe chaplain.
Me: baji ye aap ne kab li aur mujhe kiun nahi dikahaya pehle?
Baji: li nahi aik friend se mangi hay mujhe bahut shauk hay na aur main uski skirt bhi lae hoon wok al pehnoon gi.
Ab hum bhai behn kam aur lover ziyada lag rahe the sab baji ko ghoor rahay tha main ne baji se kaha baji aap ne to sab k hosh ura diye sab bhooki nzaroon se dekh rahay hain aap ko.
Baji: dekhne do main thori kisi se phasane wali hoon.
Me: main phansane bhi nahi doon ga aap sirf meri hain bas.
Baji ne mujhe dekha aur hansane lageen aur kaha haan bhai main sirf tumhari baji hoon aur friend bhi aur.
Ruk gaeen main ne poocha aur kia?
Baji: aur bas dost hain na hum ache. Keh k baji mere aa agay ho gaeen.
Main ne baji ki bund dekhi to mujhe wo scene yaad aa gaye. Baji ki bund pant main bari lag rahi thi aur wo chalti thi to aur sexy lagti thi mera lun khara honay laga main ne aagay ho ka baji se kaha baji u r looking fantastic.
Baji: acha tumhara matlab main peeche se fantastic lag rahi hoon kiun k tum ne peeche se dekh k kaha pehle to nahi kaha aur hansane lagi.
Sach baji sab aap ko peeche hi dekh rahay hain aura b main aap k peeche chaloon ga sath nahi main kisi aur ko kiun dekhne doon.
Main baji k peeche aa gaya aur hum mall road cross kar chuke the.
Baji bahut maza aa raha hay.
Baji: mere peeche dekhne se ya kaisay?
Me: baji main mausam ka keh raha hoon aap bhi na.
Baji: acha is ka matlab mausam acha hay aur meri back nahi aur phir hansane lagi.
Me: baji main aap ko peeche thapar maar doon ga mujh aur tang kia to.
Baji: to maar do kiun k yahan hum bhai behn nahi just friends hain.
Main aagay hua aur baji ki bund pe thapar maar dia.
Baji: aram se besharam koi dekh le ga to kia sochay ga?
Hum kaafi aagay aa gaye the wahan bahut andhera tha aur side pe aik raasta tha neeche jaa raha tha main ne baji se kaha yahan se chaplain hum wahan se utare thora aage gaye to aik turn tha hum turn le ker wahin baith gaye.
Me: baji main thak gaya hoon yahin baith jatey hain kuch dair. Aur baji mere pass baith gaeen.
Me: ab to koi nahi dekhe ga keh ker main ne baji ki bund pe phir mara.
Baji: ouch aram se yaar. Wahan maar k maza aata hay sach sach batao?
Me: ji baji wo jaga naram hoti hay na is liye maza aata hay aur wahan koi dekh bhi nahi sakta ager koi nishan bhi per jain to.
Baji: aa haa ye baat hay. Bhai meri pant bahut tight hay main is ka button open kar rahi hoon. Ke k baji ne apni pant ka button open ker dia aur baith gaeen baji k baithne se zip bhi open ho gae.
Wahan andhera tha lakin zip khule ki awaz se mujhe pata chala.
Me: baji kuch dair baad pant utar na dijiye ga kiun k aap aik jawan mard k sath baithi hain.
Baji: wah mere jawan mard dil kare ga to utar bhi doon gi aur mere jawan mard main ne underwear bi nahi pehna hua hay aur hansane lageen.
Me: baji aap bhi na mujhe bahut tang karti hain sach.
Baji: acha abhi tang bhi main karti hoon aur tum to bahut shareef ho saari sari raat mujhe sonay nahi dete ho meri nightie upper ker k kabhi finger dall dete ho kabhi kuch kabhi kuch.
Main ne ye suna to hairan ho gaya is ka matlab baji ko sab pata thaw o jag rahi hoti thi aur kuch nahi kehti thi lakin aisa kiun kia wo bhi mujh se chudwana chahti hain???
Main finger aur kia matlab baji aap ka kia keh rahi hain?
Baji: acha ab ziyada bholay na bano main tum se bari hoon mujhe sab pata hay sab janti hoon aur tab se pata hay jab tum mujhe chipak k sotay thay
Mujhe sab pata tha main sab feel karti thi.
Me: sorry baji wo.
Baji: its okay main ne kaha na hum dost hain choro purani baton ko wo ghar ki batain hain wahin karain ge abhi enjoy karo apni dost k sath.
Main baji k aur qareeb hua aur apna hath baji ki chest pe rakhne laga k baji ne mera hath pakar lia.
Baji: pehle idher udher dekho koi aa to nahi raha?
Main ne dekha koi nahi tha andhera hi andhera tha. Main ne kaha koi nahi hay baji bas hum hi hain.
Baji ne mera hath apne boobs pe rakha aur kaha okay karo ab.
Main ne baji k boobs k sath khelna shuru ker dia kaafi dair mazay karta raha phir main ne baji ki shirt k button kholay aur hath ander daal dia.
Mera hath ander gaya to kia baat hay baji ne bra bhi nahi pehna hua main ne baji k boobay ko pakra usay masalna shur ker dia phir main ne baji k nipples k sath bari bari khelna shur ker dia aur kuch dair baad main ne aur button kholay aur baji k dono boobay bahar nikal liye aur dono ko aram se kiss and suck karne laga baji ko maza aa raha tha baji ne mere head pe hath rakha hua tha mere balloon main finger phair rahi theen aura ah hhmmm ccc ki awazain nikal rahi thi.
Main ne baji ka hath pakar k apne lun pe rakha baji ne mera lun mazbooti se pakar lia aur us ko dabane lagi mujhe bahut maza aa raha tha aik to itni thand thi us per khula mahol aas paas koi nahi tha bas hum dono hi the.
Baji apna boob mere moonh maon daal deto aur zor deti main bhi khoob choos raha tha baji k boobay ko baji k boobs bahut hard ho gaye the nipples bhi bahut hard that aura b garam bhi ho gaye the main jab aik ko choos k dusera moonh main laita to wo bahut thanda ho chukka hota jis se baji ko bahut maza aata.
Kuch dair baad main ne baji se kaha chodoon?
Baji ne kuch nahi kaha aur apna sir haan main hila dia.
Main ne baji ki khara kia aur unki pant neeche ki baji ne neeche sach main kuch nahi pehna hua tha.
Main ne apna lun bahar nikala aur baji ko apnii goad main bitha dia baji ki thandi gand mere lun pet hi main abhi bhi baji k boobs k sath khel raha tha unahin zor se ragar raha tha
Baji madosh ho gae thi main ne baji ki bund ko uthaya aur lun baji ki phuddi pe rakha to baji ne ka no.
Me: no
No?
No?
No? but why? Main ne baji se poocha kia hua?
Baji: bhai wahan nahi peeche jahan tum karna chahte ho wahan dalo apna lun.
Me: baji aap se kis ne kaha k main wahan dalna chahta hoon?
Baji: bhai main bachi to nahi hoon tum pichle 1 saal se meri gand k sath khel rahe ho usay kiss karte ho finger dalte ho dekhte rehte ho aur to aur aik baar thora sa daal bhi chuke ho.
1 saal main aik baar bhi tum ne meri phuddi ko touch nahi kia is liye plz meri gand maro apni baji ki gand main apna lun dalo apni baji ko gand main chodo.
Main ne baji ko khara kia aur jhuka dia baji kuch aisay khari thi mere samne
Baji k hath ghutnoon pe the baji jhuki hui thi aur baji ki gand mere moonh k samne thi.
Main ne baji ki gand pe kiss kiye aur baji k ass hole ko lick kia baji kanpane lagi main ne baji ko pakra hua tha k kahin gir na jain.
Phir main 2 minute tak baji ki bund k hole ko lick karta raha apni zuban bhi baji ki gand main daali aur main ne kaafi thook apne lun pe laga di phir main ne baji ko aram se neeche kia aik hath se lun pakr k baji ki gand k sorakh per rakha
Baji ne kaha tum lun ko sorakh pe rakho ander main daloon gi.
Main ne kaha ok main ne aik hath se baji ko pakra hua tha aur dusere hath se apna lun pakra hua tha baji ne apni gand mere lun per rakhi main ne lun baji ki gand k sorakh pe rakha aur baji ne aram se zor dia.
Baji kaanp rahi thi thand ki waja se main ne feel kia mera lun thora sa baji ki gand main chala gaya hay main ne lun ko chor dia aur baji ko pakar lia baji ne aram se apni bund mere lun pe rakhi lun thora ander chala gaya baji ne aah ki sir hilaya phir thora lun bahar nikala aur phir apni bun neeche aanay di kaafi dair baji aisa karti rahi mera half lun baji ki bund main chala gaya tha k baji thak gae.
Baji: bhai thand ki waja se mujh se aur nahi ho raha jitna dalna tha daal lia aur dard bhi ho raha hay plz yahin farigh ho jao baki phir kisi din poora daal lain ge.
Main ne kaha okay aura ram se baji ko upper neeche karne laga baji ko dard ho raha tha aur mujhe bahut maza aa raha tha.
10 minute mazeed main ne baji ki bund main choda lakin lun half se ziyada ander nahi gaya phir main baji ki gand main farigh ho gaya.
Jaisay hi main farigh hua baji ne himmat kar k apni bund tez tez hilana shur ker di aur baji ki gand meri sari cum pi gae phir baji ne apni bund bahut tight ki jis se mera lun aram aram se bahar nikalne laga.
Lakin baji mera lun bahar nahi nikal rahi thi baji ne phir in out shuru ker dia.
Me: baji main farigh ho gaya hoon mera lun nikal lain.
Baji: wait bhai tumhara lun dheela ho gaya hay kuch ab mujhe pain nahi ho raha aur maza bhi aa raha hay main bhi farigh honay wali hoon wait karo karne do mujhe.
Baji ne lun ander bahar karna shuru kia baji ko 40 minute ho gaye the usi position main bahut himmat hay un ki sach.
Baji ne bund tez tez upper neeche ki aur kuch dair main aahhhh ki awaz k sath baji mere lun pe baith gae.
Baji farigh ho rahi thi baji ne mera full lun lakin half hard apni bund main le lia tha aur baji ne zor zor se apni phuddi ko marna shuru ker dia baji machal rahi thi mujh pe baith uchal rahi thi aur apni phuddi ko maar rahi thi kuch dair main baji thandi par gae aur unhoon ne aram se apni bund uthana shuru kia aur mera lun aram se bahar aa gaya jaisay hi lun bahar nikal gaya baji ne ghoom k mujhe galay se laga lia hum ne kissing ki aur kapre pehne baji ne shalwar kameez pehni aur hum wapis a gaye.
Hum room main enter huay to andhera tha mom dad so rahe the humara bister neecha bana hua tha bed k pass lain neeche ki taraf.
Baji washroom main gaeen chage kia aur mere pass aa k lat gaeen.
Baji: dheemi awaz main. Bhai mujhe bahut dard hua aur abhi tak jalan ho rahi hay lakin tumhain maza aaya na?
Me: ji baji mujhe bahut maza aaya sach aap bahut achi hain lakin pehle aap ne kiun nahi karne dia itna wait kiun karaya?
Baji: pagal larki kabhi khud nahi kehti main ne itne maukay to diye tumhain 1 saal ho gaya hay pehle to mujhe ghusa aata that um pe dil karta tha uth k tumhain maroon yamom se kahoon lakin kuch din baad mujhe maza aanay laga to main ne kuch nahi kaha aur tumhain kitna chance dia.
Hath lagane tak to kisi larki ko pata nahi chalta lakin kuch ander dalne se jaisi bhi neend ho larki uth jaati hay itna bhi pata nahi tumhain.
Phir meri job hui main pehli pay main se nightie le aae tumhain ishara dial akin tum ne phir bhi kuch nahi kia.
Is liye main ne murree ka programe bana lia aur kaha ab khud kuch karoon warna dono aisay reh jain ge aur dekho aaj ho gaya.
Me: baji I love you aap bahut achi hain sach.
Baji: ab tumhara jab bhi dil kare main jag rahi hoon ya so rahi hoon kuch nahi dekhna aur chod dena mujhe samjhe jab bhi dil kare theek hay?
Me: ji baji ab nahi choroon ga aap ko.
Baji: ok so jao aur mujhe galay se laga k so gaeen main bhi so gaya.
Raat ko meri aankh khuli to baji ne karwat li hui thi mera lun khara tha mujh se bardasht nahi hua main ne dekha mom dad so rahe hain main ne baji ki shalwar neeche ki apna lun bahar nikala aur baji ki bund mazeed peeche ki jo bahut bahar nikal aae main ne lun baji ki tangoon main rakha aur haath ander daala to feel kia baji gand abhi tak mera paani nikal rahi thi aur baji ki phuddi pe hath lagaya to wo bhi geeli thi main ne lun ko baji ki gand pe rakha.
Phuddi main is liye nahi kiun k wo main jagte main chodna chahta tha.
Main ne aram se lun baji ki gand main daala lun aram se ander jaa raha tha k baji ne apna haath meri leg pe rakha lakin mujhe roka nahi haan aram se dalne ka ishara thaw o.
Main ne aram se baji ki bund main apna lun daala jo halfa aram se bina kisi rukawat ya dard se chala gaya phir main ne baji k boobay ko pakra aura ram se in out karne laga baji bhi apni bund hila rahi thi main ne 10 minute baji ko choda aur 10 minute baad baji ki gand main dobara farigh ho gaya phir main ne baji ki shalwar theek ki aur so gaya.
Agale din sara din acha guzara phir hum ne kaha k bahar chale hain mom dad neb hi kaha ok chalo main ne baji ki taraf dekha lakin wo normal thi aur kaha main change ker loon main khush ho gaya aaj phir pant pehn k aain gi khair baji aa gaeen aur hum sab bahar aa gaye.
Kaafi dair ghoomne k baad hum ne khana khaya aur mom dad ne kaha chalo hotel chalain.
Baji: papa hum yahan mazay karnbe aaye hain abhi to 8 baj rahay hain aap ne jana hay to jain hum baad main aa jain ge.
Mom ne kaha ok hum jaa rahay hain tum jaldi aa jana.
Hum bahut khush huay mom dad chalay gaye aur hum mall road pea a gaye hum dobara raat wali jag ape pahunch gaye aur baji ne apne shalwar kameez utar do aur jab mere samne aae to oh God what a beauty.
Baji ne long skirt pehni hui thi itni cute lag rahi thi baji k kia bataoon.
Me: baji aaj to mall road pe pata nahi kitna apni jaan se haath dho baithain ge.
Baji: aur kuch raat ko hath se jaan dhoain ge mean masturbate hehehe.
Hum dobara mall road pea a gaye ice cream khae idher udher ghoomay kuch shopping bhi ki wahan har larke ki aur har shop owner ki nigah meri baji pet hi baji mujhe dekh k hans rahi thi.
Hum wahan se nikale aur last night wali jagah ki taraf rawana ho gaye.
Baji ki shakal dekhne wali thi aaj wo kaafi sharma rahi thi aur unhain thand bhi nahi lag rahi thi.
Me: baji sharma kiun rahi hain aap?
Baji: ye boys bhi na koi larki nahi dekhi ho jaisya aisay ghoor rahay thay mujhe meri to phudi paani paani ho rahi hay un ki aisi nigahoon se is liye mujhe thand bhi lag rahi hay.
Road pe koi nahi tha main ne baji ko aagay chalne k liye kaha baji mere aa gaye chalne lagi main ne apne dono haath baji ki bund pe rakhe mujhe itna maza aa raha tha baji ki bund pe hath rakhne se k kia kahoon..
Baji ki bund bahut naram hay aur jab wo aik qadam uthati aur aik rakhti to mujhe bahut acha feel hota main ne baji ki bund ko aur tight pakar lia baji ab slow ho gae thi lakin mujhe bahut maza aa raha tha peeche se aik light aae to main ne baji ki gand ko chor dia aur normal chalne lage.
Car jab humare pass se guzari to larke ne awaz di wah kia maal hay share karna hay cash dain ge…
Hum chup chaap chalet rahe jab wo car door chali gae to baji ne kaha kia khayal hay paisay chahiain?
Me: baji plz aap sirf meri hain. Kia aap ka dil kar raha hay?
Baji: yahi rasta hay na?
Me: ji baji
Aur hum wahan se neeche utare aur usi jag ape aa k baith gaye.
Baji direct meri goad main baith gaeen.
Me: baji aap ne bataya nahi aap ka dil kar raha hay un k sath sex karne ka.
Baji ne koi reply nahi dia. Main ne socha shayad naraz ho gae hain main jo aisi baat kar raha hoon.
Baji: chalo bhi nikalo apna lun aaj meri phuddi main daal do wo bahut tarapi hay geeli hay aur bahut udas hay.
Plz is baar aram se chodna pehle phir bad main jaisay dil chahe chodna.
Me: baji aap pehle chudwa chuki hain phuddi main?
Baji: haan na ye second time chudwa rahi hoon apni phuddi tum se.
Me: kia matlab second time mujh se chudwa rahi hain pehle kis ne choda tha aap ko?
Baji: lun dalo meri phuddi main phir sab batati hoon.
Me: ok skirt utar doon?
Baji: nahi upper kar lo main ne neeche kuch nahi pehna hay.
Me: wow baji u r great u r ready already keh k main ne baji ko zara uthaya un ko skirt upper ki apna lun bahar nikala jo bahut hard tha main ne lun ko baji ki phuddi pe rakha aura ram se ander dalne laga mera lun aram aram se poora baji ki phuddi main chala gaya.
Baji: bas ander hi rehne do kuch na karo itni thand main kuch to hot mere ander hay.
Me: baji batain ne kis ne choda hay pehle aap ki phuddi main?
Baji: tum ne aur kis ne.
Me: main ne lakin kab mujhe to nahi pata.
Baji: yaar uncle ki party main mujhe tumhari friend ne aa k kaha k us net um se milna tha aur us ki mom usay kahin janay nahi de rahi hay aur mujhe bheja k tumhain bula laoon.
Pehle to main ne socha k tumhain bulati hoon aur sad news sunati hoon phir jab main aa rahi thi to main ne socha ghar main to tum se kuch nahi hota kiun na aaj main hi tum se chudwa loon aa k keh doon tum se k wo nahi aa rahi tum mujhe chod lo.
Mujhe pata to chal gaya tha k tum ne usay kiun bulaya hay khair main ne himmat ki hui thi aur room main enter hui to andhera tha aur tum ne mujhe pakar lia is se pehle main kuch kehti tum ne door lock ker dia.
Phir tum ne meri shalwar uteri to main khush ho gae aur socha chal aisay hi sahi tumhain pata nahi ho gal akin tum apni baji ko chod chukay ho ge aur jab pata chale ga tab daily chodo ge aur tum ne apna lun meri phuddi main daala mujhe bahut dard hua lakin main ne koi awaz nahi nikali
Phir main ne tngain khol deen kiun k tumhara lun poora ander nahi jaa raha th aur tum ne mujhe apni gf samajh k mazay se choda mera maza double ho gaya kiun k main apne bhai se chudwa rahi thi aur usay pata hi nahi tha khair phir tumhara rabta us se nahi hua aur tumhain pata hi nahi chala main ne socha ab khud hi bata doon.
Raat is liye main ne gand main chudwaya kiun k wahan to chudwa chuki thi phir main ne socha pata nahi mauka kab mile abhi gand marwa loon phuddi to chudwa chuki hoon tum se.
Main ne suna to hairan reh gaya k main ne kab ka apni behn ko chod lia hay aur mujhe pata hi nahi tha main ne baji ki bund ko uthaya aur neeche se chodne laga mera lun speed se in out ho raha tha lakin main kuch dair main thak gaya baji ko feel hua to baji ne apni skirt pakri aur apni bund ko uchal uchal ker mere lun pe marna shuru ker dia.
Baji; bhai maza aa raha hay na apni baji ki phuddi main chodne ka batao bhai aaj ziyada maza aa raha hay ya us din jab meri kunwari phuddi maari thi meri dono virgin hole tum le chukay ho bhai aah chodo zor se bhai tum bhi jhatke maro neeche se mujhe bahut maza aa raha hay chodo mujhe bhai aur tez aur tez.
Me: ji baji bahut maza aa raha hay us din maza aaya tha lakin itna nahi kiun k main nahi jatna tha k main apni baji ko chod raha hoon baji aur tez karain gand maran zor se mera lun poora ander dalain maza aa raha hay baji aah hmmm.
Baji: bhai main 1 saal se taras rahi thi tumhari waja se main aisi nahi thi lakin tum ne mujhe bahut besharam bana dia hay ab plz mujhe daily chodna meri shadi k baad bhi main tum se chudwane aaya karoon gi bhai aah bhai main tumhare bachoon ki maa banoon gi meri shadi k baad tum mujhe chodna aur mujhe maa bana dena bhai tumhara lun bahut acha hay mujhe bahut maza aata hay.
20 minute k baad main apni behn ki phuddi main fsrigh ho gaya aur wo bhi farigh ho gae aur mujh pe baith gae.
Phir kuch dair baad baji ne mera lun apni phuddi se bahar nikala aur mere samne baith gaeen baji ne mera lun pakar k apne moonh main daala aur usay suck karna shuru ker dia baji ne mera lun saaf ker dia jo meri aur baji ki cum se bhara hua tha phir baji ne apni phuddi se cum apne hath pe nikali aur jab saari nikal aae to usay bhi suck karne lagi baji humari cum pi gae.
Main ne baji ko apni jaga bithaya aur baji ki phuddi ko lick karne laga.
Baji: haan bhai chato meri phuddi ko kha jao isay aah bhai bahut maza aa raha hay bhai plz zuban ander dalo aur ander plz bhai aur tez karo mujhe bahut maza aa raha hay.
Aahhh bhaii hmmmmm bhai aah chodo apni behn ko aah bhai.
Baji ka haal dekh ker unki awazain sun ker mera lun khara honay laga main ne 15 minute baji ki phuddi ko chaata aur baji mere moonh main farigh ho gaeen main ne baji ki sari cum pi li aur phir baji ko kaha.
Me: baji main ne doggie style main kharay ho k aap ki bund marni hay baji jaldi se uthi aur skirt upper ker k doggie ban gae main peeche se aaya baji ki bund pet hook laga k lun ander daal dia mera lun kaafi ander chala gaya tha.
Baji: bhai aram se meri gand phat jaye gi aram se dalo chodo mujhe aah bhai aram se aahh haan bhai thora bahar nikalo aur karo haan bhai ab aram se dalo aur haan aah bhai aram se thota zor do aram aram se dalo aah bhai maza aa raha hay bhai nikalo aahh ahh maaa bhai bas nikalo poora plz.
Main ne apna lun nikala lakin achanak baji ne kaha dalo dobara.
Main ne lun ander daala baji ne gand tight ker li mera lun ruk gaya.
Baji: bhai main apni gand kholoon gi tum aik jhatke se ander dal dena plz keh k baji ne apni gand jo tight ki hui thi dheeli ki aur main ne baji k hips se pakar k zor ka jhatka mara jis se mera poora lun baji ki gand main ghus gaya baji ki cheeckh nikal gae baji ronay lagi lakin baji ne mujhe lun bahar nahi nikalne dia.
Baji: bhai aisay chodna chahte the na tum mujhe batao bhai main poori koshish ker rahi hoon jaisay chaho chodo apni baji ko aur hameha chodna plz bhai aah aram se bhai batao na aisay chodna chahte the na tum apni baji ko?
Me: nahi baji main apni baji ko aram se pyar so chodna chahta hoon main usay maza dena chahta hoon na k dard baji aap ne kaha is liye main ne zor se jhatka lagaya warna main to pyar dena chahta hoon maza dena chahta hoon dard nahi aansoo nahi baji.
Baji: lkain bhai aram se chudwane ka maza mujhe aata hay aur boys ko jhatke maar k chodne ka maza aata hay meri fiker na karo bas mujhe zor se chodo nikalo poora lun aur phir jhatke se ander daalo apni baji ki gand main plz bhai aah bhai haan oui ouch ammmiiiiiiiii haan bhai aah aur tez zor se chodo apni baji ko aur tez karo bhai plz aahhh
Bhai bahut acha lag raha hay jab tumhara lun ander ja k takrata hay to acha feel hota hay.
Bhai main bahut hot hoon un boys ki waja se bhai chodo mujhe aah bhai kia main un se chudwa loon kaafi paisay bhi milain ge aur main tumhare samne chudwana chahti hoon like a randi plz bhai aur chodo mujhe aur un se bhi chudwao jao bhai kuch larkoon ko bula lao aur apni behn ko chudwao un se aah bhai main gae aah ye bhai ye main farigh ho gae aahhhhhhhhhhh.
Baji ki batain aah oooh sun k mujhe bahut maza aaya mujhe josh aa gaya main ne aur tez chodna shuru ker dia main jhatke maar raha tha apni behn ki baji ki bund maar raha tha aur wo mazay main auroon se chudwane ki baatain kar rahi thi
Main ne baji ko randi ki terha choda aur kuch dair baad baji ki gand main release ho gaya.
Hum uthay baji ki bund se lun nikala aur baith gaye.
Kaafi dair chup rehne k baad main ne kaha chalain baji.
Baji utheen lakin un k ghutne main pain tha main ne mobile ki light on ker k dekha to zakhm the mujhe bahut bura feel hua main ne baji ko uthaya aur road pea a gaye baji ne kaha ab theek hay aur try ki chalne ki.
Baji ko pain ho raha tha to hum kuch dair wahin baith gaye main ne mobile ki light se dekha to blood bhi nikala hua tha lakin thand ki waja se jam gaya tha
Achanak aik car wahan se guzari jab main baji k ghutne ko dekh raha tha.
Car ruki to us main 2 boy the unhoon ne poocha koi help chahiye main ne kaha nahi aur jab baji ne unki taraf dekha to wo baji ko dekh k hairan reh gaye aik ne kaha.
Kia maal hay kia hua kaisay lagi chot?
Baji: kuch nahi non of ur business.
Man: batao to sahi jane man itni hot ho teekhi ho khair to hay aur is tim,e yahan kia ker rahe ho aik larke k sath?
Baji: main ne kaha na non of ur business leave us alone and he is my my boy friend koi problem hay?
Main ne baji se kaha chorain un k moonh na lagain.
Achanak aik aadmi car se bahar nikala baji k qareeb aaya aur baji ki skirt utha di o shit baji kapre pehnna bhool gae theen aur wo to neeche se nangi thi aur main ne mobile ki light bhi jala rakhi thi.
Us aadmi ne dekha to baji ki phuddi se cum nikal rahi thi.
Man to other yaar ye to chudwa k aa rahi hay kia kehta hay le chalain?
Baji: look main aisi larki nahi hoon samjhe jao warna shor macha doon gi.
Man: machao shor main to sab ko dikhaoon ga aur free main nahi humare sath chalo marham bhi laga dain ge aur 20,000 bhi dain ge kuch hi dair ki baat hay.
Baji ne mujhe aur main ne baji ko dekha.
Baji: okay chalo.
Main baji ka jawab sun k hairan reh gaya.
Man: ye bhi sath chale ga kia?
Baji: ji ye mere sath rahe ga aur is k samne karo ge jo karna hay aur ye bhi kare ga humare sath.
Hum car mnain baithe aur un k sath chal pare main ne baji se aram se poocha.
Me: baji pagal ho gae hain wo itne baray hain pata nahi kia ki karain aap k sath?
Baji: kuch nahi un k pass bhi wahi lun hay jo main abhi le chuki hoon bas chup raho.
Baji: excuse me paisay advance dain.
Us aadmi ne paisay baji ko diye baji ne mujhe kaha gin lo main ne ginay to 20,000 the main ne kaha pooray hain.
Hum wahan pahunch gaye wo aik rest house tha bahut acha hum room main gaye baithay wo aadmi cotton siprit waghaira le aaya aur baji k zakhm pe laga dia.
Phir baji ko bed pe le gaye un ko nanga kia aur kissing karne lagay main baitha dekh raha tha aik baji k aik side pet ha aik duseri side pe dono nange ho gaye aur un k lun mere braber the.
Phir unhoon ne baji ki apna lun suck karwaya baji mazay se aik ka lun moonh main liye hui thi aur aik ka hath main pakra hua tha.
Kaafi dair baad aik ne baji ki tangain kholeen aur lun baji ki phuddi main de dia second ne baji k moonh main lun dia.
Wo baji ko chod rahe the baji ne us ka lun moonh se bahar nikala aur mujh se kaha peeche se aa k meri bund main dalo apna lun main us waqt bahut hard tha main utha baji k peeche aaya to us ne kaha ruko wo utha baji ki phuddi se nikala aur seedha lait gaya aur baji ko apne lun pe bitha dia dusera aadmi baji k samne khara ho gaya aur baji k moonh main lun de dia baji us ka lun mazay se suck kar rahi thi aur aik aadmsi baji ki phuddi main tez tez jhatke maar raha tha.
Us ne mujh se kaha upper aa jao aur daal do is gashti ki gand main apna lun main bed pe charha aur baji ki gand main apna lun dalne laga neeche wala aadmi ruk gaya aur main ne half lun baji ki gand main daal dia phir baji ne lun bahar nikala k kaha chodo mujhe dono tez tez plz
Aadmi ne neeche se jhatke dena shur kiye aur main peeche se baji ki gand main chod raha tha baji ki aankhoon se paani nikalne laga to main ne jhatke slow ker diye phir dusere aadmi ne mujhe kaha aao aur lun is k moonh main dalo main utha aur baji k moonh main apna lun de dia baji mazay se mera lun suck kar rahi thi aur dusere aadmi ne baji ki gand main lun daala aik zor k jhatke se.
Kaafi dair hum change karte rahay aur kuch dair baad hum farigh ho gaye main baji ki phuddi main aur wo aik mouth main aik gand main phir hum uthe washroom gaye fresh ho k bahar aaye baji ne kapre pehne aur wo humain hotel k pass chor gaye us waqt 2 baj chukay thay.
Baji khush thi lakin mujhe afsos ho raha tha khair hum lait gaye aur main ne baji se poocha.
Me: baji aap ko bahut pain hua na kiun kia aap ne aisa aap to chal bhi nahi sakti hain dekhi hay apni halat.
Baji: bhai I am fine sach main mujhe bahut maza aaya mera to aur chudwane ka dil kara raha tha lakin dair ho rahi thi.
Tumahin to maza aaya na bhai sach batao.
Me: baji maza to aaya lakin afsos bhi hua,
Baji: bhai sab se ziyada mujhe tum se chudwane ka maza aa raha tha jab tum meri gand maar rahe the phir mere moonh main daala aur end main tum meri phuddi main farigh huay sach bhai jitna maza tumhare lun main hai un main nahi tha.
Main baji ki batain sun k phir hard ho gaya aur main ne baji ki shalwar utar k apna lun baji ki phuddi main daal k unhain chodne laga.
Baji ko bahut maza aa raha tha main kafi dair phuddi main chodta raha phir baji ne kaha meri gand main dalo main ne lun baji ki gand main daala aur tez tez chodne laga baji ko bahut maza aa raha tha aura b lun bhi aram se ander jaa raha tha baji ne mujhe bahut maza dia us raat main ne us raat phir baji ko choda.
Meri randi maa ne apne grahak se meri nath utrayi kara mujhe bhi randi banaya
I’m Milly from Panjim aap sab janti he ki me collage me hu aur meri maa bahut badi randi he jo roj kisi na kisi tourist se chuudvati hai. mujhe apni maa per saq tha aur maine.. use chudte huve dekha use time per me 18 sal ki thi aur muje bhi thoda sa sex me intrest hone laga tha.
to me roj maa ki chudai dekhti rahti thi fir ek din mene maa se puch liya ki tum roj 4-5 panty ayr bra kyu badalti ho vo shock ho gayi tab mene usko bataya ki me sab janti hu ki tu mere school jane ke bad ghar pe kya karti he.to vo dar gayi aur muje kahne lagi ki tere papa ko mat batana mene kaha ki me nahi bataungi per meri bhi ek shart he ki tum mere samne bhi chudai karogi muje ghar se bahar nahi bhejogi usne kaha ki thik he.
fir me do tin sal tak uski chudai dekhti rahi fir ek din mene usko kaha ki aaj mere pet me bahut dard ho raha he thodi der bad meri chut se khun nikal ne laga tab meri maa ne muje puri nangi ki aur
Meri chut ko thik se dekha aur kaha ki ab tum javan ho gayi ho tumhe piriod suru ho gaye he. 6 mahine bad ek din me ek young ladke ke sath maa ki chudai dekh rahi thi to me bhi bahut garam ho gayi aur me apni chut ko sahlane lagi jab maa puri nangi hokar us ladke se chudai kar rahi thi tab meri chut me bhi bahut pani aa gaya jab vo ladka ghar se chala gaya tab mum ko mene kaha ki meri chut me bahut khugli ho rahi he mere liye bhi kuch kardi tab maa ne kaha ki mere
Bedroom me chalo me tumhari khujli mita dungi jab me maa ke pass gayi to vo bra aur penty me thi aur me t shirt aur half pent me thi usne muje bed pe lita diya aur muje puri nangi kar diya. fir vo khud bhi nangi ho gayi aur usne muje kiss karna suru kiya vo bade joro se mere hoth ko chum rahi thi jese ki pure hoth kha jana chahti ho.uske bad usne mere bob ko maslna suru kiya muje bhi ab maja aane laga tha me bhi uske bobs ko press karne lagi aur bade jor se masalne lagi vo
Badi masti me lag rahi thi aur chuddakad ki tarah maje le rahi thi usne mere ek hath pakad ke apni chut pe rakh diya aur kaha ki jor se ragdo is chut ko ye vohi chut he jaha se tu paida huvi thi ye chut jisne tere baap ka lund leke tuje meri bacchedani me rakha tha vo ab puri masti me thi me jor 2 se chut ragad ne lagi uski chut chikani thi ek bhi bal nahi tha aur randi ne bahut chudai ki huvi thi es liya badi gahri chut thi mene apni tin ungali uski chut me ghused di vo aaaaaaaaah
Aur jor se aurrrr jor fad de apni maa ki chut aisa bol rahi thi vo mere bob bahut jor se masal rahi thi muje bahut dard ho raha tha meri chunchi puri tarah se lal ho chuki thi aur nipples jese abhi use me se khun niklega itni lal ho gayi thi karib 10 min ki ungali ki chudai ke bad vo jor se jad gayi aur uski chut se bahut sara pani bahar aane laga fir vo thodi normal huvi aur meri chut ko sahlane lagi ab me bhi maje le rahi thi usne apni ek ungali meri chut me dali to me joro se chik
Padi tab vo boli kya re randi ki aulad kya kar rahi he abhi to ke ungali nahi le sakti to pura lund under kese le payegi mene kaha thoda dhire karo fir usne kuch soch ke bad chut ko uper se sahlane lagi thodi der me me bhi jad gayi yemera pahla sex exp tha jo ki meri mum ne mera sath kiya tha uske bad to ye hamara rutin ho gaya tha hum roj rat ko do tin bar karte per vo kabhi bhi meri chut me ungali nahi dalti thi fir ek din ek uncle mere ghar pe aaye maa usko lekar ke
Bedroom me chali gayi us din sunday tha to me ghar pe thi usne muje dekha fir mum ne room ka door band kar diya thodi der bad mum mere pass aayi aur muje kahne lagi ki aaj meri chut me bahut dard ho raha he aaj tum meri jagah chudai karogi? me shock ho gayi kyunki ki me ye aadmi ko janti thi ki uska lund bahut bada he aur me to ek ungali bhi nahi le sakti apni chut me. mene maa se kaha ki mujse saha nahi jayega to vo boli mere sath chalo jab tum thak jao to muje
Bata dene me apni chut me lund le lungi tumhe jyada pain nahi hoga tab me pahli bar kisi mard ke samne ja rahi thi me jeans aur t shirt me thi jab maa ne door band ki tab vo muje dekh kar meri maa ko bola sali teri randi to ab bahut sexy mal ban gayi he es per to kai salo se meri najar thi. sali tere hi jesi chuddakad lag rahi he aaj pura din esi randi ke sath chudai karunga vese bhi teri chut me to ab kuch baki raha nahi he aaj bahut maja aayega tab maa ne kaha ki thoda meri
Beti ka khayal rakhna vo abhi meri jesi nahi he vo bola aaj ek hi din me teri jesi bana dunga tum dekhna me pani 2 ho gayi muje ab pata chal gaya tha ki aaj mere sath kya hone vala he. fir usne maa se kaha ki es randi ko mere samne nangi karo me eska jism dekhna chahta hu to maa mere pass aayi aur muje kaha ki darna mat me yaha hu aur usne mera t shirt nikal diya fir mera jeans bhi nikal diya ab me sirk bra aur panty me thi dono white the tab mera size 34 30 34 hoga aur
Meri randi mum ki size 38 34 38 jitna hoga fir vo bola ki tum bhi kapde utar do to mum bhi puri nangi ho gayi fir muje uske pass bed pe leke gayi usne kaha ki mere kapde utaro to mene ek ek kar ke uske sare kapde utar diya ab vo sirf nikar me tha mene mum se kaha ki tum eska underwear utar do to usne kaha ki tum yaha kya karne aayi ho randi khud utaro mera underwear mene apne hatho se uska underwear nikala to mene deka ki uska lund pura tana huva khada tha
Aur sayad 9 inch ka hoga meri to lund dekh kar ki fat gayi ab usne muje bed pe lita diya aur mere upar chad gaya muje bade joro se chumne laga thodi der bad usne mere bobs ko jor se dabane laga me chillane lagi kyuki vo badi joro se mere bob bra ke upar se daba raha tha. fir usne meri bra tod di aur meri dono nipples ko twist karne laga ab uski jibh mere muh me thi me aavaj bhi nahi nikal sakti thi fir thodi der bad vo mere pet pe aaya aur meri chut penty ke upar se
Sahlane laga muje thoda maja aa raha tha mum mere pass bethi thi aur apne ek hath se uska lund sahla rahi thi usne maa se kaha ki tumhari es randi ko tum hi nanga karo mere samne tab mum ne meri penty bhi nikal di.fir usne mum se kaha ki eski chut chato mum meri chut chat rahi thi tab usne apna lund mere muh me diya me uske upar kiss karne lagi tab usne maa se kaha ki es randi ko kabhi muh me lena nahi sikhya tab mum ne kaha ki beti apna muh kholo aur use jitna ho sake
Utna muh me lelo. karib 15 min tak vo jor jor se mere muh me chudai karta raha aur fir vo khada hokar mere pair ke pass aagaya ab uska 9 inch ka lund jo ki mene muh me le ke bahut bada aur tight bana diya tha vo meri chut ko ghur ne laga aur mum s kaha ki aaj to pura paisa vasul karunga fir usne anpa lund meri chut pr ragad ne laga meri chut me pahle se hi bahut pani tha kunki maa ne bahut pyar se chata tha merii chut ko tab maa ne kaha thoda aaram se dalna varna
Ye mar jayegi usne kaha sali randi ab tu muje sikhyegi ki muje kis tarh chudai kar ni he ab ek kam kar tu hi apne hatho se apni beti ki chut me mera lund dal mum ne uska lund pakad ke meri chut pe tikaya usne thoda jatka mara to pund fisal gaya fir se mum ne tikaya usne muje jor se pakad ko ek jordar jatka lagaya ko meri aankhe fat gayi aankh se pani bahar aa gaya thodi der sas ruk gayi aur mum bhi shock ho gayi jab muje thoda hos aaya tab pata chala ki meri chut ab
Bhosda ban gayi he usne ek hi jatka me apna pura lund meri chut me ghused dia tha vo meri bachhedani tak feel ho raha tha mene kaha jaldi se bahar nikalo meri fat gayi he muje bahut dard ho raha he tab mum ne kaha ek kam karo thodi der muje chodo fir es per try karenge tab usne kaha ki aisa maja thoda roj milta he aur vo bahut jor2 se chudai karne laga meri chut puri tarah se fat chuki thi aur khun bhi nikal gaya tha mum mere bal sahla rahi thi 10 min ki chudai ke bad
Muje bhi maja aane laga tha aur me bhi chutad uchall 2 ke chudai me sath de rahi thi aur kah rahi thi jor se chodo aaj muje apne bachhe ki maa banado fuck me hard maa maja aa raha he tab usne kaha dekha sali randi ye to tere se bhi badi randi banegi aur vo jor se chudai karne laga. 20 min ki chudai ke bad usne muje kutiya banaya aur fir bahut chudai ki fir vo jor se meri chut me jad gaya tab tak me 4 bar jad chuki thi meri chut se khun aur virya dono bahar aarahe the usne maa
Se kaha chal sali randi saf kar apni beti ki chut ko apni jibh se maa ne pura saf kar diya vo bed pe pada huva tha maa ne muje khada kiya aur bathroom me le gayi me thik se chal bhi nahi pa rahi thi meri chut me bahut dard ho raha tha us din usne muje 5 bar choda meri chut ab bhosda ban chuka tha aur meri mum bhi bahut khush thi kyoki usko ek aur randi mil gayi thi.......... the end,,,,,,,,,,,,,,
shadi shuda didi ko choda
Mai jo kahani sunatne ja raha hoo o do sal paile ki hai .tab mai baravee saal ki pariksha de chuka tha .
Chutti mei mai mimbai jana chahta tha kuinki udhar maer didi priya rehti thi . Uski shadi ho chuki thi aur who uski pathi kiran jo udar kaam kartha tha . Didi ne 8 mehne pehle ek ladki ko janam diya tha . O bahut pyari si bacchi thi . Gori chitti rang lambi aur sidhi naak same uski maa per gai thi . Didi bhi gori, sidhi naak, lamba kad , dalimb jaisa danth.lamba panv, pathli kamar, bacche ko janm dene hi baad phuli hui stan . Total me dekhne ko bahuth hi sundar thi .mere aur uske sath bahut accha banthi thi , shadi se pehle usne mere bahut khatirdari karthi thi.mere home work karana ,study mei help karna , jo bhi chhej mujhe chahiye to mai usike dwar pesh karwata tha . Kuinki agar usko ek baar bola aur wo sahi tha tho who sanction karwa ki hi dam lethi thi . Jab mai mumbai gaya to didi aur jiju bahuth khush the.ham theeno aur munni sab milke mumbai pura ghuma jiju ne mere mauj masthi ka pura inthajam kiya .ek mahine bhar hamne bahut hi ghuma , tarah ,tarah ke hotel mai khana ,humne bahut enjoy kiya jijaj ka amdani bhi accha tha aur usko malum tha ki didi mere se bahut pyar karthi aur , e pehle awasar tha ki mai ya didi ki tharaf se pehle guest tha. Ek mahina kaise gaya malum hi nahi hua. Lekin achanak jiju ko kam ke upar ek ded mahina jana padha , Aksar o bahar jatha hi nahi lekin is waqt usko talna namumkin tha isliye usne mayushi se jane ke liye raji hua . Mujhe udar hi didi ke sath rehne ke liye bola , lekin mai bhi idhar aa ke bahuth din ho chuka tha isliye mai aur didi ganv jane ki programme banayi.ghar me ma,pita munni ko dekhne chahthe the . Isliye jiju ne bhi khushi se raji hua aur bola jab bhi o wapas atha hai wo khud ganv aa ke ek char din udhar rehke didi ko wapas le ke jane ka wada kiya.
Yeh ek akasmik programme tha isliye hamne train ki reservation nahi kiya tha Apko to train ki paristhithi malum hi hai ,lakh khoshish karne bad bhi birth mil nahi saka. Isliye jiju ne bus se safar karne ki inthejam kiya . Bhagawan ko lakh shukar aj kal bas me bhi sleeping coach hai .hame uparwala birth beech me tha .jab humne birth occupy kiya to dekha seats bhi bahut acca tha mai aur didi ek, ek taraf aur munni beech me the . Mai bhiyahi chahta tha kuinki mai munni ki sath khel saku. Ek do ghanta accha hi bitha jab munni bhuk se rone lagi to thoda mushkil aya , didi ne usko ustharaf sulaya aur usko chichi pilane lagi. Usko bottle ka doodh nahi pilathe kuinki usko dasth lagatha tha.jab munni doodh pi ke so gayi to didi is taraf mudi aur ham gupshap karne lage . Bahut der tak hamara bha behan ki bath jari the . Nayi mahol aur hiltha hua bus se munni bar,bar jaghi thi. Isliye didi beech me ustharaf mudna aur uskko sulan ya nihi tho usko chuchi pilathi thi . Mujhe bhi neend lag gai . Beech mai bahut gahri neend me tha k baar break lagane ki wajah se bus jor se hila ,isliye mera ankh khul gaya .phir my soone ka prayas kar reha tya, ye to mere liye prayas ka bath tha , ek baar neend kulne ke baad wapas sone ki liye bahut hi taqlif ki barh tha . Mai aisa hi karwat badle ke iasa waisa mudraha tha . Jab mai didi ki taraf tha to didi bhi isi taraf ludki. Tab mere sharir ko kuch naram cheej takaraya. Jab mai us naram cheej ki taraf dekha tho wo kuch nahi balki didi ka nanga sthan tha . My use ignore karke neend karne ka prayas jari rakha,phir bi neend ka kanhi namonishan nahi . Jab bus ka karving me jab bus hili to ek bar aur didi se jhatka khaya , to mera lakshya aur us cheej ke taraf gaya . Hab mai halki roshni mai us ki chati ki taraf dekha to , wo bahut pyara sa laga bas mai usko dekhte hi rah gaya , yeh mera pahla awasar tha nanga chuchi dekhne ka mai aisa he dekhne ke baad mujhe usko haath lagane ka man aya , mai kampte haath se usko hath lagaya, wo to jaisa mujhe laga tha waisa pura naram to nahi tha ada sakht aur adha naram
Tha. Mujhe usko jeebh lagane ki man aya.mujhe to usmekamukatha nahi tha lekin maa ka doodh ka to yaad nahi ,lekin ab ek mouka mila hai taste dekhenge karke chuchi tak muh leke gaya lekin karib jane ke baad mukhe dhar ane lage , agar didi uth gai to kya hoga bad socha agar pakade gaye to sone ki natak karna. Halke se nipple mooh me liya usme thodisi chalan ayi magar kuch nahi hua . Thoda dheeraj rakh ke halki si chusne lag ek do bar chusne ke baad doodh tapakne laga , doodh to adbhuth tha . Aur thoda peene ke baad mai chuchi chod ke pehle ki tarah sone laga. Jab munni karwat lene lagi to didi aur karib ayi ,lagbagh muje satke sone lagi.jab uska pura sharir mujhe laga to mujhe ye naya anubhav tha.ek hath mere seene ke upar rakhi , isse o aur bhi chipak gai , mujhe dono mumme chati pe takaragai . Ub thak to sab kuch theek tha . Mummy choosne bhi mujhe kuch nahi hua tha lekin jab o mujhe satke sone se mujh me shaitan jagne laga. Uski ek hath uske kandhe ki uski kandhe ki neeche thi isliye uske muh mere muh se ekdam najdeek thi aur uske saas mujhe lag raha tha . Uske garam saas se mere garmi bhi chadne laga. Jaise mai mera muh thoda age kiya to uske hot mere hot se najdeek agaya, mai thoda hichkichane ke baad mai thoda hot se hot lagaya , kuch nahi hua isse thoda aur dheeraj bada mai uske hot choosne laga . S tharaf se to kuch be response nahi tha fir bhi mai thoda alingan ayr thoda chusai jarur kiya . Tab mai utthejan se bhar chuka tha mere pura sharir dar aur utthejan dono se kampane laga.mai chusna bandh karke aisa hi leta raha lekin didi jo sat ke soi thi usko mai jara sharir se hataya. Tab usne angadai li, aur mooh dusre taraf karke sone lagi . Munni thoda rone lagi isse didi ne gahri neend me apni chichi uske mooh me tokne ke liye us tharaf hui .
Isse aisa hua ki uska upara sharir us tharaf hua lekin nichala shari mere tharaf agaya aisa sone se uska gand mujhe sat gaya oh bhi mera tana hua lund ko. Mai peeche hatna chaha lekin mai us paar pahuch chuka tha aur sarkne ke liya jaga hi nahi tha.mai aisa hi pada raha aur didi ki sakth chuthad mujhe sata tha . Thode time ki baad mai ne uski gand ki darrar me mera lund ghusaya, mujhe ajeeb tarah ke sukoon mil raha tha .jab thak mai jag raha tha thab thak mere ayudh uske darrar me hi rakha hua , aur us tharaf wo aisa so rahi thi jaisa godhe bech ki so rahi hai. Ab mere man maila ho gaya tha . Jisko mai jano dil se pyaar kartha tha usko mai chahne lag aur usko chodne ke soch raha tha , jada kam nirnay bhi kiya ki eknaekdin use koi bhi halath me chodna , aur usi dhyan me lund uske ched me ghusa kar so gaya. Der se sone ki vajah se dere se utha .jab mai utha ham belgaum par chuke the.jab mai ankh khola didi ko baithakar munni ko chichi pilatha paya.jaisa hi mujhe ankhe kolthe dekha mujhe goodmorning bolkar mere mathe pe chumban diya , jaisa wo chumban dene ki liye juki uska chathi mer muh ko lagi ek do pal ka hi bath tha utni si time me mai jannath pahunch chuka tha . Baad me mai bhi uth kar baith gaya aur munni ko god me liya , tab didi ne uski julthi huyi chuchiyon ko apni dress mai khaid kiya, tabthak mai uski gorigori stan ko gaur se dekhke anand pa raha tha , didi ka dhyan to mere taraf nahi tha. Eh pehla awasar nahi isse pehle bhi wo bigar hichkichake mere samne hi munni ko doodh pila chuki thi ,mujhe chota aur nasamaj baccha samaj kar , lekin eh bath kal shyam thak mujhe bhi mamuli tha aur mujh pe koi asar bhi nahi hua tha . Lekin kal raath se duniya pura ulta ho chuka tha ,aur mai apni sagi behan par mar mitne laga tha.apni dress theek karne ke baad bag pack karne lagi. Utne me ham hubli pahuch gaye.ghar me mummyaur pappa hame dekh ke bahuth khush the khas munni ko dekhke .mai mere aur didi apne purani kamre me chale gaye . Mummi didi ko koi kam karne nahi dethi thi isliye didi mujhse
Bath karthe ya tv dekhathe time bithathi thi aisa 4-5 din gujra lekin mere plan ki muthabik kuch bhi pragati nahi hua shivay doodh pilathe waqth uske mumme dekhna ya munni ko lethe ya dethe samay unko hath lagana. Ek din mummy ki badi behan ki phone ayaa aur batha diya ki uski pathi hamare ganv deputation pe aa raha hai aur ek do mahine udhar hi rahega , ha
m sab isse khush the aur hamsab ke agrah ke karan badimaa bhi ane keliye raji hogai.unkeliye didi ko uski kamre chodna padha quinki oh mera kamare se badha aur susajjith tha. Us kamre ko saf sufai karke unko de diya gaya . Iskeliye didi mere kamre me shift ho gai is liye mai bhi khush tha . Ham dono ek hi gaddi par sone ka tha .mere gaddi bhi utna bada nahi tha , hamdono aur munni ko uthne me hi adjust karna tha. Mere cot ko deewar ko satke rakha ek palan ka inthjam kiya .deewar ki tharafwala hisse me munni ke liye extra cushion aur idhar udhar na hilne kiliya kuch prathibhandak laga diya. Ekek baar munni beech me sothi thab mai munni ke sath araam se khelatha aur jab who didi ki ustharaf rehti tho mujhe usko chune keliye didi ke upar se hath dalna padhtha tha . Kai baar munni mere kalai pakadke sohi thi isliye mere hath aksar didi ke upar hi rahtha ,mai yahi aadath didi ko daldi, isse mujhe didi ko neend me idhar udhar chune awasar milne laga.munni ke liye jaga banane ke karan se cot thoda chota padne laga ,didi se maine poocha ki ,kya mai neeche bisthar lagaoo thaki usko jada jaga milega aur usko sonekeliye koi dikkath nahi ayega ,lekin didi boli mujhe to koi dikkathi nahi , pehle bhi koi mehman aye tho yahi nibhandana rehti thi , isliye dono ek hi gaddi par sothethe .
Mere is nimanthran se didi khuss hui aur mare gaal pe ek puppy deke , kaha mere raja bhaiyya kitna khyal rakhata mera .mai bhi eh awasar nahi gawaya aur usko pakadke mai bhi ek jordar puppy deke kaha mera didi kithna pyar karhi mujhse.jabh ham peeth ke bal sothe tho hamara hath panv ekdusre ko lagathe the isliye didi ko koi ethraj nahi tha. Jab ham karwat leke side pe sothe tho mai usko chipak jatha tha aur uske ooper bahe dalke usko kabhi halke se kabhi sakthi se pakad lethe tha. Chumban adhan pradhan tho chaltha hi tha. Jab bhi ham chipak ke sothe mujhe utthejan jaroor hotha aur mere chote raja jaroor jaghtha tha . Mai bhi mauka dekhke usko didi ki jangho ke beech thos detha. Eh silsila jari thah.subah tho mai morning stiffness ko isthemal hkar hi detha , aur usko jidhar chance miltha aage se ya peeche se usko touch kartha hi tha. Kuch din ke bad mujhe ek aidea sujhi aur under wear dalna chod diya, aur subah didi ke utne se pehle lund ku lungi se bahar kartha tha . Ek do baar shayad didi ne usko dekha hoga , mujse se pooch baithi , chotu thu under wear nahi pehnth kya ? Mai bola quin ? Thmune kahatha na sone ka time tight kapde nahi pehne ka isliye mai thabhi se chodiya. Is jawab se who shanth hui aur aage kuch bola nahi. Kabhi ,kabhi munni ko julhi me dalke sula rahi ho thab mai didi ke god mai sir rakh ke sotha , didi bhi mera baal me ungli se kangan karthi aur jab bhi jolne ke liye aage jhukthi uske mumme mere mooh ko takarthe the.isse mai khush ho jatha aur didi mujhe na sadan chotu samajh ke , kithana pyar kartha hai eh mujse karke sochthi thi, lekin mera dimag me aur hi rehta tha. Kuch din aisa hi bitha, mai jabh bhi usko chipakne laga to hathiyar lungi se bahar karke uske gaand ki ched me yaa jangho ke beech rakhke sone laga, aur uski gahri neend me confirm karke uske mumme tatoltha ya unko halke se pakadke so jatha . Ye sab se mere himmath badhatha hi gaya, ek do baar mujhe jaisa train me chance milatha jaisa hi idhar be uska chichi muh me lena ka awasar mila tha . Aisa ek baar jab didi ne gahri neend me munni ko chichi pilane ki baad khuli chathi is taraf mudi tho , mai jaag raha tha aur koi
Nidhan na karke uske mumme ke upar chapak gaya ,aur unko peene laga, munni ko doodh pilake jada time nahi hua tha isliye doodh aya hi nahi aur mai chusna chodha bhi nahi . Kuch kshan me usne thoda hila thab mai apni tang suski tango ke beech ghused diya, aur choosna jari rakha , is beech mere ghutna seedha uske bur ko tatolne laga , eh mere liye naya tha, kuch hi kshan me usko neend me kya soojha patha nahi mere baal me ungli daal ke sahlane lagi. Shayad wo sapne me apni pathi ya munni ko samje je rakhi thi . Lekin ek do pal me oh bhi utthejith ho gai aur uske ssans badne lagi, chand kshano ke baad ankh khol ke dekhi to paya mujhe, ek dum oh hil gayi aur jor ki awaz se mujhe pooch baithi eh to kya kar raha hai , mai bhi darr gaya tha , lekin apne aapko kabu me rakhthe hue bola , kya hua . Usne bola to aisa quin kar raha tha , mai nadan banthe hui quin kya kiya maine mai pooch. Oh sharmathe hue nasamaj mat ban to mere chuchi pee rahtha , yeh chichi peene ke baare me pooch rahi hai? Tone hi pila rahithi , aisa to kahi baar kiya hai , mai samja tha jab bhi munni doodh khali nahi karthi to mujhe pilake khali karthi hai aur bolthi ab theek hai nahi to doodh bharne se thera chathi dukhtha hai . Kaun bola aisa thuje ? Usne gurraya . Mai utni shanthi se jawab diya to ne hi bola shayad neend me bhuli hogi , kam se kam 5-6 baar mere se tune chathi halka karwaya hai . Mujhe patha nahi jab tu wapas jayegi tab thak mujhe adat hi padhe aur mai kanha, kanha chuchi dhoondthe javu. Use ascharya hua aur kule munh khula hi rahgaya , aur yaad karke boli , ye baath mera pathi bhi bola tha , lekin thab bhi mujhe malum nahi hua tha .bhagawan ka lakh ,lakh shukar , mai bach gaya nahi to kise malum kya hotha. Thab thak usne nahi khaid kiya tha apni chathi aisa jhool rahe the , jab uski dhyan apni chichi pe gayi to unhe dhank ki khoshish me rahi , mai yahi time karke unke oopar hamla kiya aur use malum hone se pahle hi mai ek ko hath me pakada aur doosre ko muh me le liya aur chusne laga.
Didi mujhe dakelthi hui boli are harami thu kya kar raha hai . Mai tho haath nahi hataya lekin mooh khol ke use batha diya , itna time to nend me pilaya hai aur who bhi tere garaj keliye , ab mujhe chusne ka man aya hai who bhi jab to jag rahi hai , mujhe chusne do aur baad me eh kaisa laga karke mujhe bathade karke usko sakhi se pakada aur chusne laga , lakh khoshish karne ki baad bhi mai uska pakad dhela nahi choda aur mai aise pakdatji use kuch hani bhi nahi pahuchana . Mera taang abh bhi udhar hi tha , ab mujhe uske bare me khayal ayaa, aur uska bhi isthemal karne laga , usko dono jango beech ragadne laga .thodi der ke baad o thodi dheela padhi aur halki awaj se boli theek hai ab mere kalai chod aur thujhe trupthi hone thak pee , lekin kuch kharash nahi pahuchana. Mujhe laga mai jeeth gaya aur usko dheela choda aur chichi badalke doosri chichi muh me liya aur is waqt who mere baal me kangan karnelagi , mai is tharaf uski chooth pe dhyan diya aur mujhe jitna bhi sex ke bare me samaj tha uska pura prayog karthe hue usko utthejith karne ka prayas me tha . Akhir me usne apne aap pe kabu me lethe hue ab bas karo nahi to mere mumme dukenge aur chudane ki prayas karne lagi lekin mai upar wala hisse khula hi choda lekin kamar ke neeche wala hisse pe kabu kiya aur uska nithamb pakadke mer tharaf keechne laga , jab dekha ki who bhi mere hath me pigal rahi, thab mai uske hoton ko kiss karna chalu kiya ab o mujhe dhakelna chahathi lekin mai chodne wala nahi tha aur uska himmath bhi hath dene lagi , mujhhe dhakelneka asafal prayas kar rahi thi , usko samaj me aa raha tha ki abhi bhi oh agar chuda sakthi hai to ho saktha ki honi ko anhoni me badal sakthi , lekin jithne bhi waqt gujar raha hai utne kabhu se bahar ho rahi hai. Jab ek hath uski chuchi ko masalne laga aur mera fanfanatha hathiyar jo
Lungi se bahar ho chuka tha usko peth ko chub raha tha , itne me mai uska hath kheech ke mera lund pakadwane me safal rah , ek do bar chudane ki koshish to jaroor ki , lekin asafal rahi , baad mere hath hatane ke baad bhi use pakadi rahi. Ab mai nishinth hone laga aur chuchi dabane ka kram jari tha. Thodi der ke baad mai uski hont chod kar doodh peene laga , jaise mare moonh ki dabaw badhath gaya uski pakad bhi majbooth hone laga. Uska nighhty oopar karne laga jab oh oopar pahuch gaya tho mai uske chaddi me hath dal kar pahile nithamb sahalaya aur dheere ,dheere hath samane laya ab uski chikani chuth par haath tha , uske oopar hath ferthe gaya ab mere jang jo uske dono panv ke beech jakad gaya tha oh geela hone laga , mai sheer utha ke usko poocha , agar to mera land choda tho mai pramukh karya ko aaatha hun aur to agar mujhe ijajath deti to mai andar dalke tujhe chodunga , ab thak uska
sans bahuth tej ho chuki thi aur hanfathe sthithiii me usne dono panv chouda kiya aur land chodke mere moonh dekhne lagi , samajhne wala ko ishara kafi , mai jaldi se uth ke uska chaddi utharne laga aur didi ne bhi sahayog diya . Chaddi nikal fenk ke uske oopar chane laga , uske kaan me fusfusa ke kahane laga didi mera e pehli baar hai isliye tumhar swarg dwar ko mujhe pahucha do . Usne bina hi kuch bole mere banddok pakadke uska rastha dhikane lagi jab mujhe saf rastha mil gaya to mai usme chalatha bana , mere land uske sundar chut mai utartha gaya jab kuch hi dakko me mai jad thak pahuch chuka tha aur udhar ithna garmi tha ki mujhe jalne ki ahsas ho raha tha. Kuch kshan ruk ke engine chalu kiya halke, halke didi ko chodne laga ab uska sundar munh dekhane layak tha. Bees pachees dhakke ke baad mai rafthar badane ka anumathi poocha usne bhi han me shir hilaya to mai engine ka rafhthar badhane laga , shayad usne mere ayudh andar dalne se pehle hi ek baar jad chuki thi , isliye uska chuth poora geela tha , har stroke pe pudhak chupak shabd nikal raha tha oh shabd aur mere land ki andar bahar athe jathe dekh ke mai aur bhi utthejith ho raha tha , mai sudbudh kho ke uske gaal kath raha tha uski mumme jor, jor se daba raha tha, o bhi mujhe bahuth hi sahayog dene lagi ,
Mai to pagal hi ho chuka tha aur itna speed bad gaya ki mere khalas hona najdeek a gaya , didi jo expert thi usko ehsas ho gaya aur mujhe ek dam pakadke kuch der shanth hone ke liye kaha , jab mai rukh gaya to mere sans kabu me ane laga , thab usne sawadhan se chodne ko kaha , mai ithminan se chodne laga aur kuch der chodne ke baad mujhe manjil fir dikne laga thab didi ne rafthar badhne ke liye kaha aur ,chotu kithna ho saktha hai uthna control kar mai bhi tere saath jadne ki khoshish karu, iske sath oh bhi neeche se uchalne lagi chand samay me mai pichkari marna shuru kiya aur didi ke oopar aundh girgaya , ek minute ke badh hi usne bhi jor ka pichkari mari usse mera lauda bheeg gaya . Jab hamdono shanth ho gaye to mai uske oopar se ludhak gaya, shanthi se uski sharir pe haath ferne laga . Ab oh poora shanth ho chuki thi aur ab usko ham dono kya kiya uska ehsas hone laga , aur uska chanda sa mukda pika [adhne laga , mujhe laga ki ab ek jordar barish aane wala hai, aur eh paschatap se itna roye gi ki usko shanth karna na mimkin hoga . Eh soch ke mai usko mere baho me utha ke bath room ki tharaf bada aur who mujhe baunchakka hoke mujhe dekhne lagi ki mai kya karne wala hoon , thab mai pani se pehle usko dhone laga baad me mera saf kiya fir usko utha ke lejane laga , ab o mujhe ascharya se dekhane lagi , usse aschrya ho raha tha mai ithna vishwas ke saath aur bager uska hukum itna kar raha tha . Jab o kuch kehne ke liye muh kholi mai bola padha . Mere man me koi paap ka ehsas nahi eh to mai kithne din se karna chahtha tha , mere do theen unke sgi behno choti y badi ko chodthe hai , mujhe sacchi patha
Bhi tha , lekin mi mumbai ane se pehle mujhe kabhi bhi tumhe chodne ka khayal bhi nahi tha aur socha bhi nahi tha ki mai ek na ek din tumhe chodunga lekin bus jab to nange mumme se jab mujhe takrai mere dimag me keedhe rengane lagi aur ham ono yanha thak aa pahuche . Tum ani man ko ithna tasalli do ki jo bhi hona ya nahi hona tha wo ho hi chuka hai . Agar chahe ya nahi chaye, bhuth kal ko mitha nahi saktha. Agar tujhe mai ya mera land ya chodna kuch pasand ayya to bathao ham phir karenge , nahi to yahi khatm karenge . Ithna kehke mai karwat badalke nanga hi sogaya, usko rone ki shivay sochne ko majboor karke mai khud poora santhruphi se so gaya . Jab mai subah ankh khola thab thak didi uth chuki thi , jab mai bahar nikla tho didi hall mai baith ke chay pee rahi thi mummi rasoi me nashta ka bandobasthi me wyasth thi , bahr athe hi mai didi ko good morning bola , jawab ane se pehle hi mai kitchen ke samne ruk ke mom ko greet kiya mummy wapas mujhe hasthi hui good morning bol ke , to jaldi munh dho ke ao thuje bournvita dethi hu boli . Isse mujhe eh to pakka hua ki kuch bhi gadbad nahi hai . Raath tak didi shanth thi mere saath kuch boli nahi lekin mai to , kuch bhi nahi hua aisa natak jaari rakha ki mom ya dad ko shak na aye .rath jab sone ka time aya to didi abhibhi ulzan me thi , mai to bahar se araam tha lekin man me mujhe bhi ashanthi tha . Didi kya kahegi iska chintha mujhe satha rahi thi . Kaise bhi cot pe didi let gayi baad me mai ake let gaya. Didi ki shanthi mujhe chub raha tha.thodi waqt inthejar karne ki baad mai munni ke saath baatn karne ke liye mere hath didi ke upr se munni ko tatola , didi ne mera hath hataya , lekin mai uski tharaf na dhyan dete hue munni ke sath kelne laga aur munniko gudgudi karne laga. Munni khilathi hui mere kaleja pakadi rahi mai bhi hath didi ke kamar pe rakhe hue aisa hi padha raha. Jab munni neend me doob gayi , thab mujhe shanthi bahuth hi hinsa lagane laga. Mai shanthatha thodathe hue kaha , didi kal to chodathe sama kitna bol rahi thi , mujhe jor, jor se karne keliye uksa rahi thi, lekin ab kitna khamosh que ho? . Didi abhibhi khamosh thi. Maine hi baath badhaya aur jal fenkane laga . Didi ham kal raath sab kuch kya , lekin ashcarya ka baath ye tha ki mai aur thum dono kapade se danke hue the, ek dusre ko nahi dekhe ,
Aaj aisa nahi karenge ayinda ham purna nagna hoke hi khelenge, aisa kahathe hue mai use dabochane laga.mera hath to uske oopar hi tha , mai hath uske nithamb se hatake chuchi ke taraf bada , o mera haath hatathi ragi lekin mai wapas chuchi pakadtha hi raha, jab didi gussee se mere tharaf mud ke kuch kahane ke liye muh kola, mai japak ki mere hoto se uska muh band kiya aur usko choosne laga , oh mere neeche chatpatathi rahi. Jab mai saas ke liya chumban thoda tho who kehne lagi . Chotu aisa math kar eh paap hai , hame sage hone ke naathe aisa nahi karna chahiye. Ham ayinda aisa nahi karenge. Didi aisa karnewala ham akela nahi hai , aisa mera kai dost karthe hai, aur mera dosth bolraha tha oh internet pe ek i.s.s. Site pe aisa bahuth sa kahani padh ne ke baadh hi dono bhai behan aisa kar rahe aur oh dono bahuth khush hai. Tere maan me kuch kaala hai tu to shadishuda hai tera payhi eh sukh kaisa bhi dega hi , aur tu yeh nahi chahthi ki ye sukh tera bhai ko na mile , tum bahuth khudgarji ho , to mere saath sabkuch bant hai lekin eh sukh nahi bantna chahthi quen ki mera sukh thuje jhel nahi paa rahi , agar mujhe bhi shanthadidi[meri dost ki behan aur didi ke close friend] que na mile Oh apna bhai ka kitna khayal rakthi hai aur har roj usko sukh deti aur khud bhogathi hai [ jo keh rahatha sab jhoot tha] lekin mai didi ko jaal me fassane ke liye kah rahatha, mujhe do ek do dostho ke oopar shaqe tha, bas unka isthemal kar raha tha . Agar didi nahi hraji hui tobhi kamse kam usko paap ki pradnya na ho.mere dosth
Mujhe bha-behan ka mobile pe nikala gaya nangi photos bhi dikaya hai . Shantha didi mere ko jaal me fasane ke liye khoshish bhi ki thi , mai usko chara nahi daala , mera dost bol raha tha bagair shadi wala ke chooth bahuth tight hothi hai lekin bacche wala ke loose hothi aur mumme bhi sakth hothi hai , yeh sach hai kya didi ? Mere prashna se o bauchakka reh gayi . Itna kehne ke bawajood bhi mere se jaban nahi ladayi. , uska dhyan jaroor mri baath pe tha isliye uska doodh ko masalna bhi usko dhyan me nahi aa raha tha shantha aur ashok ke baare me oh soch rahi thi. Jab mai uska nipples marodne laga to hai karke us tharaf dekhi , mai ahisthese uska nighty paanv se uthatha raha , didi agar thuje confirm karana hai tho mai phone lagake detha hoon oh tho thujhe chodathe hanfathe hue milenge. Ab uska nighty kamar ke oopar ho chuka tha lekin oh shanthi ke baare me soch rahi hogi, jab nighty uske chathi paar karke uski mumme khule hogaye to mai ek ko muh me dusre ko hath me liya aur hoosan aur dabana jari rakha, thab hi usko malum hua ki idhar vasthav me kya chal raha hai, who ghabara ke meese chudane ke liye uth baith gayi , mai ye nahi socha tha . Jaise who baith gai mai bhi furthi se utke uska nighty sir sr par karke poora nikal hi gaya, usko ye nireeksha nahi thi. Jab uska poora sharir panty chod ke nanga ho chuka tha ,
Mai usko mere sharir ke neeche dboch ke uska yoni ki tharaf
muh bada diya, aur uske na nukar na sunathe uski chooth chaddi ke uparse hi chatne laga, jaldi who garam ho gai , shayad mere shanthi aur ashok ke jhooti kahani se hi adha garam hui hogi. Chatathi hi mai uska panty ghutanothak sarkaya aur uske nanga mulayam chooth chatne laga udhar didi by reflux action panty poora nikal fenka , mai uski gundi doond ke ungli me liya aur uske saath khelne laga to oh bhi masth ho chuki, mai usko poocha kal mai oopar aya tha aaj tu aja . Itne kahne me didi mere oopar ahi gayi eh mujhe washswas nahi tha.jab oh mere oopar baithane lagi mai bhi mera baniyan nikala aur lungi sharir se alag kiya. Didi bager kuch kiye seedha mere lund pe utharne lagi aur mere lund uski najuk chuth se khane lagi.. Jab poora andar chala gaya to ek do minute rikne ki baad mujhe chodane lagi , mai uska jhoolthe hue chuchi pakad ke khilane lagi. Oh mujhe choomathi rahi aur ithna accha kamar hilane lagi koi professional randi ho, jai si uske unmadatha badathi gai uski rafthar bhi badatha gaya. Raftahr itana bada ki uski mumme choosana door pakad bhi nahi saka ab wo ithna sundarse jhool rahe the , us drashya kaid karanekeliya do ankh bas nahi tha.uska thakath bhi kamal mere chathi pe hath rakh ke mere nanhi si nipples ko meesthe hue jhool rahi , baad me ek bahuth lambi awaz karthi hui khalas ho gai , jaise hi uska fawwara nikala waise hi mere upar ludak gai aur mujhe upar uthathi hui , bagair laud bahar nikale hi karwat badali , ab mai upar aa gaya , ab mujhe dakka marane ke liye kahi to mai joolna chalu kiya, ab wo mujhe jor se kamar chalne ke liye uksane lagi. Mai mere jithna bhi thakath tha pura isthemal karthe hue dhakke martha gaya, har ath das dhakke pe who chilla rahi thi uska orgasm hothe rahe , mai bhi khalas hne ko aya tho mai aur bhi chodane ka speed bada di , poora kamare hamare chodane ka soud aatha raha, agar koi kamare ke bahar khade ho ke suna tho unko chodane ka nahi koi exspress train chalaneka branthi ho sakatha tha. Jab thak mai mere land se pani choda didi na jane kithane baar pani chod chuki thi aur mujhe bol rahi thi aur jhel na saku pani chod re karke chilla rahi thi. Mere fawware at das pichakri maar ke shanth padh gaya , didi mujhe daboch ke pakadi thi uska pakad ek dam majbooth tha , mai sathwe asaman pe sair kar raha tha. Jab risna poora hua tho uska pakad dheela hua phir bhi mai usike oopar leta raha. , baad me
Mai oopar se ludak gaya phir bhi mai is lok me nahi tha aisa hi mai ankh mund kar leta raha . Jab mai ankh khola aur uske hot pe hath phera tho usne ankh khol ke dekha tho uske hoto se ek halki si muskan tha , usne apane hath mere upar rakhane ke liye uthai tho usko khud ka hath ithan bhari lag rahi jaisa o bhari pathar utha rahi aur uska poora thakath uska chooth ke dariye beh chuka hai , mai bhi samane jhuk ke ek chumma diya aur mujhe neend lag gaya. Jab ankh khula kareeb ek adha ghante ki baad o aisa hi padi thi ek hath aur ek panw mere oopar tha aur chain ki neend so rahi thi . Mai utha aur baath room ho ke dho liya aur lungi pehan ke kithen se do glass garam bournvita banake room aya aur didi ko uthane laga, o uthane ka naam hi le rahi thi , kaisa bhi uthake usko bournvita pilaya , jaise uske halak se bournita uthar rahi thi ,aisa lag raha tha usko jan wapas a rahi hai. Thodi der baad mai fir se uske sharir pe hath ferne lage tho usne muskarathe kahi , baba ab so bhi jao , mai aur ek round jhelne ki layak nahi , kal ham khelnge kal mai sari rath karneko kabul hu lekin aj mai ithan thak chuki , shayad mere honey moon pe bhi nahi . Lekin mera raj to khade ho ke thenkar mar rah tha. Jab didi mere halth dikhi tho usko bhi ek aur dafa karne ki mood a gayi lekin jab samay dekha to kafi der ho chuka tha . Didi ne ek mashwara di mai us tharaf muh karke letungi yu mere yoni tumhara hathiyar rakh ke so jao , mai wada karthi hu kal tujhe kithan chodana hai uthana karo lekin aj nahi. Mere ang , ang thakan se chakan chur ho chuke hai. Mai bhi didi pe tharas khake jaisi o boli waise uski chut me mera laud ghusake ,jo fevical lage hue lakadi ki tharah chip gaye , sone laga, didi mera hath leke uski vhuvhi ke oopar rakhi mai unko majbuthi se pakad ke sogaye. Ye tho hamara naye rishte ki shuruwath tha . Jab thak jijaji usko leke gaya thab thak ham har kism ke stile me ham mouj masthi karthe rahe . Usne sab tharah kam lila mujhe sikhayi , who do baras me jithane sikhi mai ek hi mahine us sabhi path me parangath ho gaya









