Advertisement

Advertisement

Click Below Link To Play Video Online

insurance charity loan 
Showing posts with label Gand mari. Show all posts
Showing posts with label Gand mari. Show all posts

Maa Ko Randi Banaya

Yeh Kahani Sirf App Ke Luft Aur Mazey Ke Liye Post Ki Gaye Hain.....Unhey Sach na Samjha Jaye...Shukeria....

main is site par har roz story padhta hoon.maine socha ki main bhi apna personal expirience aap logo ke saath share karoon.mere ghar par main,meri mummy aur papa rehte hain. Doston main bachpan se hi apni mummy se koi baat nahi chhupata tha.chhoti si chhoti baat unhe batata tha aur agar mere mann mein koi bhi baat hoti thi to main apni mummy se hi baat karta tha.main apne papa se bahut darta tha.8 saal ki umar tak mujhe mummy hi nehlaati thi.bachpan mein main lund ko lado kehta tha.ek din hamare ghar mein kuchh guest aaye thhe, us time meri umar 9 saal ki thi,unki ek chhoti si bachi thi lagbagh 1 saal ki jab uski mummy uska diper badal rahi thi tab mujhe ek chhota sa chhed dikha jise dekhkar main hairan ho gaya kyunki mujhe tab tak s3x ke baare mein kuchh nahi pata tha yahan tak ki ye bhi nahi pata tha ki ladkiyon ke paas choot hoti hai.agle din jab hamare guest chale gaye to maine mummy se poochha ki "mummy jo hamare ghar kal guest aaye thhe unki ek bachi thi uski lado kyun nahi thi" to mummy mujhe gusse se boli ki "ladkiyon ki lado nahi hoti".maine phir poochha "kyun?".to mummy ne jawaab diya "bas nahi hoti jab tu bada hoga to tujhe pata chal jayega".kayi baar jab tv pe whisper ki ad aati thi tab bhi main mummy se poochh leta tha ki "mummy ye kya hota hai?".to mummy ne kaha "jab tu bada hoga to tu samajh jayega" main tab ye nahi samajhta tha ki mummy aisa kyun kehti hain.

Main jab 11 saal ka hua tab mera lund khada hone laga aur main ye nahi samajhta tha ki aisa kyun hota hai.kyunki main mummy se bahut hi frank tha maine mummy se ek din poochh liya ki "mummy meri lado kabhi kabhi badi ho jaati hai aisa kyun?".mummy ne kaha ki "ye to healthy aadmi ki nishani hoti hai" maine kaha "thik hai".phir main jab 14 saal ka ho chuka tha to mere doston ne mujhe s3x ke baare mein bataya jise sun ke mera lund poori tarah se khada ho jaata tha.maine us din ghar aake mummy ko bhi bataya.main mummy se kaha "mummy aaj mere doston ne mujhe kuchh bataya" mummy ne poochha "kya bete?" maine kaha ki "mummy unhone mujhe kaha ki bache paida karne ke liye s3xual intercourse karna padta hai.uske liye lado ko ladkiyon ki choot mein daalna padta hai aur hamari lado se lais nikalti hai jisse bacha paida hota hai" mummy ne kaha "haan bete ye sahi hai maine kaha tha na jab tu bada hoga tujhe sab kuchh pata chal jayega.lekin beta kabhi aisi language mat use karna jise tum choot keh rahe thhe use vagina kehte hain aur jise tum lado kehte ho use ab se penis kehna aur jise tum lais keh rahe the na use sperm kehte hain.ok bete?".maine kaha "ok mummy lekin mummy ye sab sunke meri penis bahut badi ho gayi aur mera man uspe haath pherne ko kar raha tha" mummy ne kaha ki "bete ye sab normal hota hai par aise kisike saamne mat karna akele mein karna aur bache agar is baare mein kisi tarah ka doubt jo to mujhse poochh lena sharmaana mat".maine kaha "ok mummy" aur main chala gaya.

Us din raat ko main yahi soch raha tha aur sapne mein bhi mere man mein aise hi khayal aa rahe thhe.jab main subah utha to maine dekha ki mere underwear mein kuchh white colour ka gira hua tha meri nightfall ho gayi thi lekin tab main ye samajh nahi paaya tha.maine mummy ko dikhaya unhone kaha "ye to sperm hai tu raat ko s3x ke baare mein soch raha hoga tabhi teri nightfall ho gayi hai.beta ab tu bada ho gaya hai unhone mere sir pe haath pherte hue kaha" ise sun ke main bahut khush hua. Jab main 10th mein aaya tab humein biology mein reproduction chapter tha10th tak mummy hi mujhe padhati thi uske baad meri padhayi high level ki hone ke kaaran unhone mujhe tution rakh di thi.10th mein reproduction ka chapter mujhe mummy ne hi padhaya tha aur mujhe s3x ke baare mein bilkul clear kar diya tha.jab mummy mujhe reproduction padhati thi tab mera lund hamesha khada rehta tha.unhone mujhe samjhaya ki "beta kabhi bhi gandi language ka use mat karna hamesha yahi words use karna jaise book mein likhe hain" maine kaha "ok mummy."

Ek main mere dost ke ghar gaya wahan usne mujhe blue film dikhayi jise dekhkar mujhe bahut mazaa aaya.usne mujhe ye bhi bataya ki "jab bhi aisi cheezein dekh kar tera lund khada ho jaaye to muth maar liya kar" usne mujhe muth maarni sikhayi aur usne mujhse kaha ki "bahut zyaada mat maariyo 3-4 din mein ek baar" maine phir ghar aake muth maari aur mujhe bahut mazaa aaya.maine ye saari baat mummy ko bhi batayi.maine kaha ki "mummy mere friend ne aaj mujhe ek film dikhayi jisme s3xual intercourse ho raha tha aur mujhe muth maarni bhi sikhayi maine jab muth maari to mujhe bahut mazaa aaya" mummy ne kaha "beta jise tum muth maarna kehte ho na use marturbation kehte hain don't use bad language aisi films zyaada mat dekhna kabhi kabhi dekhna aur masturbation kar lena" maine kaha "ok mummy" uske baad se mera s3x karne ka bhi bahut man karne laga.mujhe bas choot chahiye thi.maine ek din mummy se kaha ki "mummy mujhe s3xual intercourse karne ka bahut man karta hai".mummy ne kaha "beta man to sabhi ka karta hai par control karo.ye sab shadi ke baad karte hain abhi sirf masturbation karo." Maine mummy se poochha ki "kya aapka bhi shaadi se pehle karne ka man karta tha".mummy ne gusse se bola "chup kar" main darr gaya aur chala gaya.

Uske ek hafte baad papa 1 mahine ke tour par london chale gaye.ek din mummy bahut hi zyaada udaas thi aur akele mein ro rahi thi tab maine unko jaake poochha ki "kya baat hai mummy?" tab unhhone kaha "kuchh nahi" maine kaha mummy plz batao na unhone kaha "beta bas tere papa ki yaad aa rahi hai" maine kaha ki "mummy abhi to aapne unse phn par baat kari hai.zaroor aap mujhse kuchh chhupa rahe ho plz batao na aapko meri kasam" mummy ne bola "beta ab main tujhe kya bataoon beta mujhe tere papa tere papa ke saath s3x karne ka dil kar raha hai" ye sun ke mera lund ekdum se khada ho gaya.maine muumy se kaha ki "mujhe bhi s3x karne ka dil karta hai kya mummy hum dono." ye sun ke mummy bahut gussa hui aur mujhe thapad maar diya maine kaha "ismein galat kya hai.hum dono ko s3x ki zaroorat hai hum ye kar sakte hain" mummy ne gusse mein kaha "karan.ye galat hai main teri mummy hoon aur tu mera beta hai tu aaj kaisi baatein kar raha hai chal jaa warna mujhse bura koi nahi hoga" uske baad humne poora din koi baat nahi kari.usi din raat ko jab main so raha tha mujhe aisa laga ki mere lund pe koi haath pher raha hai meri ekdum se neend khul gayi aur maine light on kardi aur maine dekha ki mummy mere lund pe haath pher rahi thi maine kaha "mummy ye aap kya kar rahe ho" mummy ne kaha "tum bilkul theek keh rahe the beta" mummy siskiyaan bhar rahi thi aur phir unhone meri nikkar aur chaddi utar di aur kehne lagi "karannnnn tumhara to kitna bada hai tere papa ka se bhi kaafi bada hai tera wow.”

Ye sun ke mujhe bahut mazaa aaya.uske mummy mera lund choosne lagi maine kaha "mummmmmmmyyyyyyyyyyyy chooooooooooosssssssss lo achhi tarah".aisa mazaa aa raha tha mujhe us waqt ki main explain nahi kar sakta 5min baad hi main jhad gaya aur saari muthh unke moon mein gira di mummy kehne lagi "basss.itna hi dam hai tere lund mein" maine kaha ki "pehli baar kiya hai to jaldi hi jhadega na koi baat nahi abhi dubaara tav aa jayega" tab mummy bhi madhoshi mein gandi language use kar rahi thi aur main bhi "maine kaha le phir khada ho gaya mera loda" phir maine mummy ki nighty utaar di unhone bra nahi pehni thi.wah kya mast bade bade mome thhe unke maine dekhte hi choosne lag gaya.mummy zor zor se siskiyaan le rahi thi maine kaha "mummy aap bachpan mein to khud mujhe ye chusaati thi doodh ke liye ab jab main bada ho gaya hun to mana kar rahi thi ab to nahi chhodunga" mummy ne kaha "choooooooosssssss le beta chooooooossssss le apni maa ke momme."

Phir main unki choot chatne laga.jaise hi maine apni jeebh unki choot par rakhi wo ekdum se uchhal padi aur kene lagi "karan ye kya kar raha hai.tere papa ne ye to kabhi nahi kiya.ammmmmmmm kya mazzzzzzzaaaaa aaya kar na beta kar na" phir unki choot chatne laga.wo poori tarah masti mein thi aur unhone chaddar ko itni zor se pakad rakha tha ki wo phat hi gayi.15 min tak main yahi karta raha.unko itna mazaa aa raha tha ki unki choot jhatke maarne lagi aur paani chhodne lagi unhone kaha "thanx beta mujhe itna mazaa kabhi nahi aaya.chal ab mujhe tarsa mat daalde ise meri choot mein." Phir maine apna lund uski choot mein daala aur dhakke maarne laga.mummy cheek rahi thi kkkkkkarannnnnnn kitna mast lund hai tera aaaaaahhhhh kya mast mazzzzzzzaaaaaaaaa de raha hai.maine bhi bolne laga josh mein "lo mummy lo" 20 min baad mera lund phir jhad gaya.meri mummy ne meri saari muthh peeli. Meri mummy kehne lagi "main kabhi bhi itni satisfied nahi hui.thanks karan.ab main tere saath hi s3x karungi" ye kehke unhone mujhe smooch kari aur mere lund pe bhi kiss kari aur mere lund ki taraf dekhkar kehne lagi "I love you my hero" ab hum jab bhi mann karta hai s3x ka mazaa lete hain.

Maa Ko Uncle Ne Aur Baad Me Maine Kaise Chod K Randi Banaya

Maa Ko Uncle Ne Aur Baad Me Maine Kaise Chod K Randi Banaya Hi friends, mera naam aniruddha hai mai 21 yrs ka hu, mere ghar pe mai my mom and mere dad rehte hai.

Dad ka business hai to wo subha 10 baje tak office chale jate hai aur mai meri mom ghar par akele rehte hai.

Mai apni mom ka description de du meri mom ki hieght 5’5 hai, boobs 36d, waist, 28 and hips 36 hai.

Maa kafi sexy hai body me ek til tak nahi hai, khud ko bohot maintain kiya hua hai unki figure ka moholle me har koi deewana hai, jab wo chalti hai to apni gand bohot sexy tarike se hilati hai aur doodh to pucho mat bade-bade gore doodh jab unke deep cut blouse se jhalakte hai to mera bhi man maa ko chodne ka karta hai.

Ab mai story pe aata hu, ye wakya tab ki hai jab mai 12 me padta tha, papa k office office jane k baad mai ghar pe hi padhai karta tha apne kamre me coz maine private se 12 diya hai to school nai jana parta tha. Sb normal hi chal raha tha ki ek din achanak mere uncle dopahar ko mere ghar aaye aur seedha mom k room me jane lage maine pucha to kaha ki tumhari mom se kuch jaroori kaam hai,

To maine bhi unko disrurb nai kiya fir karib 2 ghante baad uncle chale gaye. Dhire-dhire ye kissa roz hone laga uncle roz mere ghar dad k office jane k baad aate and mom k room me chale jate, mujhe thoda doubt hua to maine mom se pucha ki uncle kya karne aate hai roz to mom ne kaha ki beta wo ham bado ki baat hai tum ispe dhyan mat do, mera doubt aur badh gaya to maine plan banaya ki mai kal chup k dekhunga ki kissa kya kyu uncle roz mom se milne aate hai. To agle din jaise hi uncle mom k room me ghus gaye to mai chup-chap key hole se dekhne laga aur jo maine dekha uske baad mere nazro se maa ko koi izzat nai thi, maine dekha ki uncle mom ko apni bahon me bhar liye aur kehne lage tulika aj bohot sundar lag rahi ho jaan to mom sharma gayi

Fir uncle ne mom ko kiss karna shuru kiya karib 10 min tak uncle ne mom ko dewaar se chipka k khub kiss kiya mom bhi uncle ka khub sath de rahi thi kabhi uncle mom ke lips ko chuste to kabhi mom ucle k tongue ko chusti fir uncle ne mom ke gale me kiss kiya aur phir blouse k upar se mom k left dhoodh dabane lage uncle ne itni zor se mom ke doodh ko dabaya ki mom ki cheekh nikal gayi and mom k blouse ka 3 hook toot gaya, mom boli thoda dhire kijiye plz mai aapki bhabhi hu koi randi nai, uncle ne kaha tulika tum meri randi hi to ho tabhi to roz mere sath bistar garam karti ho ye sun k mere pair se zameen khisak gayi ki meri mom mere uncle se roz chudwati hai, mujhe bohot bura laga bt mom ko chudte hue dekhne me bohot maza bhi aa raha tha to maine fir se key hole se dekhne laga.

Uncle mom ki sariutar di mom red blouse jo ki adha fat chka tha aur black peticoat me thi kya gazab lag rahi thi mom jaise koi high profile randi. Uncle ne mom ko bed pe gira diya and apni shirt utar di, uncle kafi musclur hai fir apni pant aur under wear, unka lund 8inch lamba and 3 inch mota tha, mai sochne laga mom itne bade lund ko kaise apne bur me legi, uncle fir mom ke upar baith gaye aur mom ki blouse and peticoat utar di mom red bra and panty me thi, kasam se maine itni khubsurat aurat lafe me nai dekhi thi, uncle ne mom ke doodh pe apna lund rakha aur kaha tulika isko mu me lo mom bina der liye uncle chusne lagi, mom aksar red lipstick lagati hai, aur jab wo uncle k lund pe apne laal hoth daba rahi thi to kamaallag rahi thi mom lund ko lolypop ki tara chat rahi thi aur uncle keh rahe the ahhh tulika meri jaan kitna mast chusti ho baby tumhe to kothe me baithna chahiye karib 15 min tak mom ne uncle ka lund chusa

Fir uncle mom ki bra panty utar k bed se niche fek di, pehli baar mom ko nanga dekh raha tha mai, kasam se meri mom bohot khubsurat lagti hai bina kapdo k. Uncle mom k niche khiske and unki chut ko sunghne lage mom ki chut kafi sundar hai bilkul gulabi aur koi baal nai, jaise hi uncle ne mom k chut pe jeebh rakha mom tadap uthi wo siskiya bharne lagi shhhh ahhhhh ohhhh maaaa gaurav plz ruko mat bohot accha lag raha hai mom itni tadap rahi thi ki apni gand utha-utha k apna bur chatwa rahi thi aur uncle ragar k mom ki bur chat rahe the kuch der baad mom zor zor se saanse lene lagi unke doodh upar niche hone lage mom ne apna pair sikur liya aur kehne lagi ahhh gaurav aur chuso hmm ohhhhh maaaaa mai ane wali hu plz baby rukna mat ohhhh ahhhh mar gayiiiiiii keh k mom k chut se garha safeed cream jaise nikalne laga uncle hase aur kahne lage kya re meri randi badi jaldi beh gayi tu to ruk abhi tera bur saaf karta hu Fir unhone mom ka sara sperm chat liya ab mom bolne lagi gaurav ab dal do please mere niche bohot khujli ho rahi hai plz ab dal do apna lund bt uncle ne lund ko mom k bur par ragarne lage mom aur tadap uthi kehne lagi kutte chod na mujhe kyu itni sata raha hai apni bhabhi ko dal de apna saap apne pyari bhabhi ki bil me aur itna kehte hi uncle ek jhatke me pura lund mom bur me utar diya mom ro padi bed ki chadar kheechne lagi kehne lagi plz gaurav bahar nikalo nai to mai mar jaungi plz nikalo ise, uncle hasne lage aur kehne lage kyu randi tujhe dalwane ki badi jaldi thi na to le ab seh mera lund aur dhakke marna shuru kardiya mom ronr lagi bt uncle ko koi farak nai pada wo mom pe letgaye aur unki nipple ko apne muh me bhar ke chusne aur katne lage,

Mom ka dard se bura haal tha shayad achanak itna bada lund andar jane se unki chut fat gayi thi kyu ki mom k bur se khoon aa raha tha bt uncle kutiya ki tarah mom ko dhakke marte rahe thodi der baad mom ka dard kam hone laga aur wo bhi halki halki siskiya lene lagi ahhhh shhh shhhhh ohhhhh hmmmm bohot zalim dewar ho tum bhala aise koi chodta hai kya apni bhabhi ko uncle bole koi baat nai ab iski adat dal lo kyu ki

Ab mai tumhe roz aise hi chodunga randi uncke mom ko dhakke mare ja rahe the aur mom bhi apni gand utha ka unka sath de rahi thi , mom k bur se khoon aane ki wajah se jab uncle ka lund andar bahar ho raha tha to chap chap ki awaaze aa rahi thi mom shhhhh ahhhh gaurav aur andar tak dalo na bohot accha lag raha hai jaan aur auncle ke mu ko apne left doodh me daba diya karib 45 ki chudai k baad uncle ne apni speed bada di ab dhakke kafi tez tez marne lage mom to paseene se gili ho chuki thi aur siskiya le rahi thi tez tez ahhhh hooo hmmmm chodo chodo mujhe aur tez aur tez gaurav aur tez aur uncle oh oh oh oh oh oh oh oh oh tulika ah ah ah ah ah ah jaan kitni khubsurat ho tum mai tumhare bur me giraunga ah aha ah ah ah ah hmmm oh oh oh oh

Fir uncle apne pairo se mom kas k jakad liya aur apna pura spern mom k bur me hi dal diya. Dono kafi thak chuke the uncle lund andar dal kar hi mom k upar let gaye aur mom uncle ki peeth sehelane lagi ur kehne lagi thanx gaurav tum roz mujhe relax kar dete ho tum mere sabse pyare deewar ho I love u fir uncle dhire se uthe aur apna lund mom k face saaf kiya aur apne kapde pehenne lage ye dekh ke mai zaldi se apne room me wapis aa gaya.

Karib 15 min baad uncle chale gaye mai mom ko dekhne gaya to mom apne room se nikli bulkul pehle ki tarah jaise kuch hua hi nai hai bt maine notice kiya ki mom langda kar chal rahi thi aur maine mom ko dekh k smile di aur pucha kya hua mom ap langda kyu rahi ho mom ne bola kuch nai beta wo darwaaza se thokar lag gayi mijhe, mai man hi man kehne laga ha randi kutiya bur padwaya aur keh rahi hai darwaaze se lag gayi. Aur mai jaldi se mom k room me ja k dekha to chadar bilkul theek tha pehele jaisa bt chadar k side me khoon laga tha maine use sungha to usme se sperm ki bhi smell aa rahi thi tabhi maine soch liya ki ab mai bhi mom ko chodunga…

To be continued

Dosto ye bilkul sacchi ghatna hai isme kuch bhi fake nai hai, believe karo ya na karo ye tumhare upar hai.. Story acchi lagi to comment jaroor karna. Next me bataunga ki maine apne mom ki gand ki seal kab aur kais fhadi.

Massi aur unki family ki chudai ki gandi kahani

Massi aur unki family ki chudai ki gandi kahani:


 love Dear friends, ye meri pehli story hai. Meri maasi widow hain aur unki umar 35 saal ki hain. Unki ek beti aur ek beta hain beti ki umar 19 saal aur bete ki umar 17 saal ki hain maasi ka naam sangeeta hain aur unki beti ka naam seema hain aur bete ka naam rajesh hai pehali baar maine massi ko mummy ke kehne par choda tha.gurmi ki chution mein mein aur mummy massi ke ghar mein rehne ke liye gaye.us samay massi ke husband ko gujre kuch samay hi hua tha us samay seema ki umar 16 saal ki thi .aur rajesh 14 saal ka tha.massi ke ghar ka mahol hamre ghar ki tarah khula hua nahi tha. Par mein roj raat ko chudai kiye bina nahi sota tha par massi ke ghar mein mummy massi ke kamre mein aur main rajesh aur seema ke kamre mein shift ho gaya. Par mujhko need nahi aa rahi thi mein raat ko pani pene ke liye kichen mein gaya to massi ke kamre se awaze aa rahi thi meine kamre mein dekha to massi aur mummy nange lete lesbian sex kar rahe the.mein wahi kahda ho kar dekhne laga mummy massi ki chut chaat rahi thi aur massi apni chuchi ke nipple ko khich rahi thi. Meine whi apna underwear utar kar muth marne laga.muth marte marte mein darwaze se takra gaya aur darwaza under ki taraf khul gaya maa aur massi chok gaye. Mummy ne uth kar mere ko bed par bithya aur mere kapde utarne lagi mein massi ki balo wali chut ko dekhne laga mummy ne mera hath pakar kar massi ki chut par rakh diya.us raat meine mummy ke kehne par massi aur mummy ko teen baar choda.aise hi 1 saal tak mein massi ko chodta raha. Massi jab bhi ghar mein aati papa aur mil kar massi ko khub chodte. Ek din mein kisi kaam se maasi ke shahar gaya aur maasi ke ghar par ek hafte ke liye ruka maasi bahut khus thi.kyki massi 7 dino tak meri patni ban kar rehne wali thi raat ko jab mein massi ko chod raha tha to seema ne mere ko aur massi ko dekh liya aur chup chap apne kamre mein chali gaye mere aur massi ko dar tha ki kahi seema shor na mach de massi ne maummy ko phone kiya aur phir uth kar seema ke kamre mein chali gaye aur 1 kahnte ke baad massi seema ko lekar kamre mein ayye kamre main aate hi massi ne apni nighty utar di aur seema ke sare kapde utar diye aur mere se chipak gaye.us raat mene seema ki seel todi massi ne seema ki chut chati aur seema mere lund ko muh mein lekar lolypop ki tarah chus rahi thi massi ne mere lund ko pakad kar seema ki chut par lagaya aur is tarah mene saari raat seema aur massi ko choda. Ek din mein mummy seema aur massi sex kar rahe the aur rajesh ghar wapis aa gaya. Mummy ne rajesh ko samjha kar group mein join karwa liya phir hum sab mil kar sex ka maaja lete ab massi ghar aur seema ghar mein nange hi rehte aur jab dil karta sex kar lete.is taraha maasi aur unka pariwar humare pariwar mein shamil ho gaya. Maasi agle din sham ko aa gaye. Humne sone ke liye loby mein flour per bister laga liya.khana khane ke baad hum loby mein aakr let gaye .meri dono behno ne sirf bra aur panty pehan rakhi thi mummy ne sirf kachi aur papa aur meine sirf underwear pehan rakha tha maasi aur unki beti aur beta loby mein aaye mein chok gaya woh sabhi nange the massi aa kar mummy aur papa ke saath let gaye. Aur unki beti mere sath aur unka beta meri dono behno ke bich let gaya.massi papa ka underwear utarne lagi underwear utarne ke baad unhine papa ka lund muh mein daal liya aur chusne lagi.papa ne mummy ki kachi khich kar utar di.aur mummy ki chut ko chatne lage.rajesh ne meri dono behno ko nanga kar unko chumne laga.main seema ki chut ko ek haath se sehla raha tha aur chuchi ko pee raha tha seema mere lund ko chus rahi thi. Papa massi ko chudai kar rahe the aur rajesh leta hua tha meri choti behan rajesh ke muh ke upar baithi thi aur woh uski chut chat raha tha aue badi behan rajesh le lund ko apne chut mein daal kar under bahar kar rahi thi aur mein seema ki chudai kar raha tha . Main papa aur rajesh ek saath jhare. Pehle daur ke baad humne apne apne partner badal liye aur saari raat ek dusre ki chudai karte rahe aur phir ek dusre se chipak kar so gaye.subha jab mein utha to papa massi ki chut mein lund daal kar so rahe the.rajesh meri mummy ki chut mein lund daal kar so raha tha.meine seema ki chut se lund nikal kar bathroom mein gaya thodi der baad mummy aur massi bhi uth kar bathroom mein aagaye .aur hum teeno ek saath nahane lage meine nahate samay maasi aur mummy ki chut mari.phir mummy aur massi kichen mein chaley gaye.aur mein apne bedroom mein aagaya.dusre bathroom mein meri behne rajni rajesh aur papa ek saath naha rhe the aur nahane ke baad woh nange hi ghar mein gumne lage .phir humne nashta kiya aur papa taiyar ho kar office chale gaye dono behne seema ko saath le kar college chali gaye.rajesh bhi unke saath gumne chala gaya. Meine aaj chuti ley li thi .unke jane ke baad massi mere kamre mein aaye aur mere lund se khelene lagi.mera lund khada ho gaya .mummy apna kaam khatam kar ke kamre mein aa gayeaur massi ki chuchi se khelene lagi.phir meine oil le kar mummy aur massi ke badan ki malish ki aur unki chut ke baal bhi saf kar diye phir bathroom mein unko kub choda.sham tak meine maa aur massi ko teen baar choda.is tarah massi jitney din ghar mein rahi hum sab ne khub chudai ki. Massi ko chodne ke liye papa ne mere ko massi ke ghar bhej diya mein massi aur unki beti aur bet eke saath unke ghar par aa gaya .ghar aane ke baad seema aur rajesh apne kamre mein fresh hone ke liye chle gaye.aur mein massi ke kamre mein aa gaya massi bathroom mein naha rahi thi mein bhi apne kapde utar kar massi ke sath nahane laga.nahate samay massi ne mere lund par aur chati par sabun lagaya meine bhi massi ki chut aur gand par ragar ragar kar sabun lagaya nahne ke baad massi nangi hi kichen mein chay banana chali gaye aur mein seema aur rajesh ke kamre mein chal pada.kamre ke bahar se maine dekha ki dono bilkul nange ek dusre ko dekh kar apna apna ango ko sehla rahe hain seema bed par let kar apni tange phila kar apni chut mein ungli chala rahi hain aur rajesh samne sofe par baith kar apna lund hila raha hain.massi chay lekar mere phiche khadi thi aur sab dekh kar hasne lagi aur mere ko saath lekar bed room mein aagaye unko dekh kar seema aur rajesh apni maa ke pass akar baith gaye aur chay pene lagay.mere puchne par massi ne bataya ki hum ghar ke ander teeno nange hi rehte hain. Seema ki chuchi jab meine pehli baar choda tha usse kafi badi ho gaye thi aur rajesh ka loda bhi lamba aur mota ho gaya tha. Itne mein ghar ki doorbell baji seema uth kar nighty pehan kar darwaza kholne chali gaye. Bahar seema ki friend neha aaye thi. Seema use lekar bedroom mein le aye jaha hum sab baithe the mein gabra gaya kayki humne kuch bhi nahi pehna tha bed room mein aate hi who rajesh ke saath chipak kar baith gaye aur rajesh uski chuchi ko kapde ke upar se chedne laga. Uske jane ke baad massi ne batya ki woh hum sab ko apne birthday party ke liye bulane aaye thi.massi ne bataya ki rajesh ki hone wali wife hain.agle din raat ko hum unke ghar jane ke liye taiyar hone lage. Massi aur seema kafi sexsy lag rahi thi unhone kafi kam kapde pehnew hue the mere puchne par who hasne lagi .jab hum unke gahr phunche to ghar kafi bada tha darwaza ki bell bajane par neha ki mummy aur papa aaye unhone kuch bhi nahi pehna tha .darwaza band karne ke baad neha ki mummy ne rajesh aur mere kapde utar diye aur uske papa ne seema aur massi ko nanga kar diya. Who massi aur seema ki gand par haath rakh kar upar hall mein chale gaye aur mein aur rajesh neha ki mummy ker saath hall mein aagaye waha par sabhi log nange baith kar ek dusre ke ango se khel rahe the.neha puri nangi hokar sofe par lete hui thi aur lund ko chus rahi thi aur ek admi uski chut chat raha tha.hume dekh kar woh hamre pass aaye aur hume lekar ek kone mein chali gaye neha ke papa ek kone mein kisi ko chod rahe the unke jarne ke baad who hamre pass aye aur seema aur maasi ko lekar kamre mein chle gaye neha rajesh ko lekar dusre kamre mein chali gaye .mein akela baith kar sab ki chudai dekne laga.mera lund khada ho gaya neha ki mummy mere pass aye aur mera lund chusne lagi saari raat meine bahut saari ladkion aur aurton ki chut mari mujhe bahut maja aaya subha jab mein utha to neha ki mummy mere se chipak kar so rahi thi aur sabhi mehman nage hi ek dusre se lipat kar so rahe the mein uth kar kamre mein gaya aur dekha ki massi aur seema neha ke papa se chipak kar so rahi hain aur rajesh neha ke saath so raha hain mein bathroom hokar phir neha ki mummy ke saath unki chut mein apna lund daal kar let gaya aur dhire dhire kamar chlane laga aur 1 ghnte baad mene apna virye neha ki mummy ki chut mein daal diya.subha saare log apne apne ghar chale gaye.sab ke jaane ke baad neha seema ki chut ko sehla rahi thi. Aur rajesh neha ki mummy ki chut ko chat raha tha .neha ke papa massi ke chut mein apna lund daal ke dhaka maar rahe the itne mein mere lund khada ho gaya aur meine neha ki tange khol kar uski chut par apna lund rakh kar use chodne laga neha ki mummy ke jahrne ke baad uski mummy massi ki chut ko apne haath se sehalne lagi phir hum sab ek saath jhare.itna maaja meine pehle kabhi nahi liya tha. Neha apne maa baap ki akele santaan hain. Hum sab apne ghar aagye saari raat chudai karne ke karan hum kafi thak gaye the bedroom mein aate hi apne sare kapde utar kar hum palang par let gaye aur let te hi so gaye raat ko jab mein utha to massi kichen mein khana bana rahi thi aur rajesh aur seema nange hi so rahi the mein uth kar kichen mein gaya aur massi se piche se chipak gaya massi ko kichen ki shelf par baitha kar unki tango ko khol kar unki chut ko chatne laga unki chut kafi suzi hui thi. Massi ko chat kar hi meine jhar diya. Aur massi mere lund ko chusne lagi par raat ki chudai ke karan mere lund jhar nahi raha tha mein kamre mein aakar seema ki chut mein apna lund daal kar so gaya 1 ghante ke baad massi ne hum sab ko jagaya hum sab ne khana khane ke baad tv par blue film dekhne lage.rajesh apni mummy ki ghodi mein baith kar unki chuchi ko chus raha tha meine seema ko apni godi mein khich liya aur who mera lund chusne lagi mein let kar massi ki chut ko chatne laga 30 min ke baad rajesh massi ko chodne laga aur mein seema ko chodne laga aur chodne ke baa thak kar loby mein hi so gaye.subha jab mein utha to seema aur rajesh college chale gaye the. Mein uth kar bathroom mien gaya aur massi ke bedroom mien chali gaya massi ne utah kar mujhe nashta diya ek sath nashta karne ke bad mine massi ke badan ki malish ki massi ke boobs ko achi tarah masala aur fudi ko ungli daal kar choda aur gand ki malish ki maalish ke waqt massi kafi garam ho gaye thi.massi mere lund ko chusne lagi jab mein massy ko jaise hi chodne laga tabhi darwaze kid ghanti bazi ………………aap ko meri story kaise lagi mere ko e-mail jaror karna.mera e-mail : findbest_partner@yahoo.com jo couple, girl,or single women, widow women mujse milna chahte hain apna pura bio data mujhe email kare jisme apna address, age aur penis size aur apne couple ki figure ka size. Aap ki sari details ko gupt rakha jayga. To reply karna mat bhoolana bhaiyo aur sexy bahano.mein intazar karoonga.

Pados Wali Aunty Ko Choda


Hello all bhabhis, girls aur hot aunties. I am Piyush, 23 years old from Nagpur. Mei apni life ki sabse first s*x dastan likhne ja raha hu jismai maine apni pados wali aunty ko choda. Maine bahut se s*x kahaniya padhi hai. Aur blue film bhi dekhi hai.Toh dekhne ka experience toh mera bahut hai par kabhi kuch kiya nahi. Ha lekin kabhi mauka mile toh mei chodunga bhi nahi.  Chahe wo koi aunty ho ya koi ladki. Aaj mei jo kahani share karne ja raha hu, yeh ek real story hai. Jo mere aur mere pados ki ek aunty ke bich hui thi. Mujhe 9th class se he muth marne ki aadat hai aur uski wajah se mere lund ka size bhi bada hai. 7 inch lumba aur chada bhi hai. maine mere ghar ke aaju-baaju wali bhabhi aur sexy aunty ko imagine kar ke muth marta tha.lekin iss aunty ne mujhe chudai ka chaska laga diya aur thank to aunty jinki wajah se mujhe sex ke bare mei bahut jaankari mili aur aaab mei kisi ko bhi satisfy kar sakta hu. Yeh mera first experience hai.

Aab sidhe story par aate hai.So kahani kuch din pehale ki hai, jab mei ghar gaya tha Diwali ki chuttiyo mei. Hamare ghar ke baaju mei ek family kiraye par rehane ayi thi. Unmai total 4 member the. Uncle, aunty aur 2 bete. Aunty ki umar kareeb 32 saal thi aur uncle ki 40. Aunty dikhne mei ek dum mast maal thi,  5 feet 4 inch height aur aunty ka naam Meena (naam change) tha. Bhare hue boobs aur sexy gand dekh kar he chodne ka je karta hai. Toh jab mei ghar pahucha aur doosre din apnesab dosto se baat kar raha tha, tab sexy aunty  ke darshan hue. Tabse mei unko dekhne ke behane doondhne laga tha. Uncle  ke shop ke jaane ke baad, aunty kabhi-kabhi bahar dork e pass baithti thi. Maine hamesha kuch na kuch behana karke unko dekhne jata. Unke boobs aur gand ko dekhta aur kabhi-kabhi tirchi nazri se dekh leti thi aur shayad unko pata chal gaya tha, ki meri nigaahe kaha rehati thi.

Ek din wo jhadoo maar rahi thi aur mei dosto ke saath mobile par baat kar raha tha.tab jhadoo marne ke liye jhukne ke baad, unke cleavage dikhne laga. Kya sexy dikh rahi thi aunty saree mei, ek dum sexy. Jee karta tha, ki jaake abhi chod du. Lekin, maine control kiya. Lekin mera lund aunty ko salami de raha tha.yeh dekh kar ek dum 440 watt ka jhatka laga aur mei aunty ke boobs ko ghurne laga. Mei aunty ke boobs ko ghurte hue, apne lund par haath fer raha tha.mera ghar ek choti se gali mei hai aur waha koi khas log aate jate bhi nahi hai. Unhone mujhe yeh sab karte hue dekh liya aur mere lund ka ubhar bhi bhanp liya. Wo gusse mei waha se chali gayi . Agle din,subha mei cricket khel raha tha, toh aunty ke ghar mei ball chali gayi. Mei jab ball lene gaya,, toh aunty just nahakar nikali thi. Unke baal khule hue the aur gila badan. Bahut hesexy lag rahi thi. Tab mei pagal sa ho gaya aur unhe ghurne laga. Wo dekh kar mujh mei himmat aa gayi, maine siddha aunty ke pass jakar, unhe daboch liya aur himaat kar ke aunty ko piche se pakad liya.

Tab aunty bahut gussa hui aur mujhe ghar se nikal diya aur boli- ghar par bata dungi. Mei darr gaya aur waha se nikal gaya.4-5 din maine kuch nahi kiya aur din bhi asai he beet gaye. Phir ek din, aunty mere ghar aayi aur ghar par mummy ko boli ki unhe saman shift karna hai toh mujhe unke ghar bhej de. Toh mummy ne ha keh diya aur mujhe unke ghar bhej diya. Mei bahut he khush tha. Toh mei ghar gaya, aur waha aunty ke alawa koi nahi tha. Aunty ne saree navel ke niche pehani hui thi aur maroon saree mi wo bahut he sexy lag rahi thi. Maine poocha, sab kaha hai?toh aunty ne bataya, ki uncle bahar gaaw gaye hai aur unke bacche mama ke yaha gaye hue hai.So maine socha, accha mauka hai fayda utha lete hai. lekin, mei fut bhi rahi thi. Mei kuch karu aur aunty ghar par meri shikayat na kar de. Isliye meri himmat nahi ho rahi thi. Maine aunty ke saath milkar saman ko idhar- udhar hatana shuru kiya.

Saman hatane mei mai madad kar raha tha, ki suddenly aunty ka paloo niche girgaya aur unki cleavage dikhne lagi. Mei unki cleavage ko ghoor raja tha.Aunty ne mujhe unke boobs ko ghurte hue pakad liya. Mujhe kaha- kya dekh rahe ho? Maine koi jawab nahi diya. Uss time aunty ke boobs blouse mei se bahar aane ko betaab the. Phir aunty ne kaha:

Aunty- mujhe pata hai, ki tum kya deh rahe ho?

Mei- kya aunty?

Aunty- chusoge kya?

Yeh sunkar mei ek dum pagal ho gaya. mujhe green signal mil gaya tha. Mei ek dum se aunty ki taraf gaya aur unke boobs chusne laga. Phir aunty ne kaha- ruko, pehale doosr band kar ke aayo. Mei bhaag kar gaya aur futa-fut door band kar waapis aaya.tab tak aunty ne saree nikal de thi. Aunty sirf blouse aur peticoat mei thi. Unhone andar bra bhi nahi pehani hui thi. Lag raha tha ki unhone pehale se he mood banaya hua tha chudai ka. Mei unke boobs choos raha tha. Ek ko choos raha tha aur doosre ko daba raha tha. Unke boobs bahut mulayam the. Mei boobs chusta raha aur aunty siskariya leti rahi. Mei bich bich mei nipple ko kaat bhi leta tha.

Aunty ek dum se pagal ho rahi thi.phir maine aunty ke blouse ko khol diya aur unke bade bade boobs ko azaad kar diya. Phir unka petticoat bhi utar diya aur aunty ko goud mei utha kar room mei andar le gaya aur bed par patak diya. Phir unke choot ko upar se lick karne laga. Aunty ek dum mast aur pagal ho rahi thi aur ab wo mera sir choot mei daba rahi thi aur zor zor se siskariya le rahi thi ummmmmm…. Hmmmm… ah ahhhhh ahhhhhh ah ahhahhh hhhhh aaahhhh ahh ahhh ummmmm ummmm ummm ummm ummmm. Aunty ki siskariya poore kamre mei goonj rahi thi aur mujhe bhi josh de rahi thi. Phir aunty ki penty nikal kar unki choot ko bhi azaad kar diya aur apni ungali unki choot mei daal kar finguring karne laga. Unki maoning ki awaaz dhire dhire aur tez ho rahi thi aur poore room mei aaggggg ahahahaaahh ahhhh ahhh ahh ahh ummmm ummm hmmm aaaamm uu uu ohuuu aaammm aa sis iii si ki awaaze aa rahi thi. Aab aunty mera naam lekar chilla rahi thi. Piyush aur chuso… zor se… jaldi chuso… ah ahhhh hhhh jnmmmm hmmm um ummm ummm ummm mmm mmmm. Mei bahut pyasi hu. Meri pyaas bujha do.Ah hhh uu mmm mmmm hmmm hmmmmm mmmmm ummmm…. Uske baad, mei unka poora badan chatne laga.

Unki navel mei jibh daal kar poora chusne laga. Itna maaza mujhe life mei pehale kabhi nahi aaya tha. Aunty ki awaaz mujhe full josh de rahi thi. Aunty ke poore badan mei mai jibh ferne laga aur wo bhi josh mei aane laga thi. Phir unhonme mera underwear nikal kar mere lund se khelna shuru kar diya. Phir wo use apne muh mei daal kar chusne lagi aur lagbhag 5 minute chusne ke baad aunty uska saara rass pee gayi.Aab unke naram- naram hotho ki baari thi.  Unke hoth bade rasile the. 5 minute hoth chusne ke baad aunty boli- aab itna mat tadpa mujhe jaldi se mei aag ko thanda kar de aur phir 15-20 minute ke forplay ke baad aunty ki choot ki baari thi. Unhone phir se mera lund chusa aur use chdai ke liye ek dum taiyaar kar diya. Mei naya tha, isliye confident nahi tha. Lekin itni saari blue film dekhne ke baad mujhe knowledge kaafi thi. Phir aunty ki choot mei mera garam-garam rod daal di aur thoda force lagakar andar kar diya.

Aunty ki choot thodi kasi hui thi aur jab mera lund andar gaya, toh essa lag raha tha, ki saal bhar se aunty ki dumdaar chudai nahi hui hai. phir maine aur zor se jhatke mare aur poora lund lund andar chala gaya aur jaisai ki mera first time tha, toh mei thoda jaldi se jhad gaya. Phir aunty ne mera lund bahar nikalne ko bola aur poora saaf kar ke  choosne lagi aur mera virya cream ki tarah chaat liya. Mei aab tak do baar jhad chukka tha aur aunty ne lund choos kar phir se use taiyaar kar diya aur 5 minute ke baad mera lauda phir se taiyaar tha aunty ki chudai karne ke liye. Maine lund ko aunty ki choot mei daal diya aur zor zor se chilla rahi thi… ahhh ahh ahh ahhh hhh aa hmmm sis iiii siiii ass hmmm uuuo ahhh ahhh ouuu hh… bujha teri aunty ki pyaas… bujha de… mita de meri khujli… bahut jayada khujli hai iss choot mei… aunty ki awaaze sunkar mei josh mei aa gaya aur zor zor se chodne laga aur kam se kam 15 minute ki chudai ke baad aunty choot gayi aur garam- garam paani mere lund par chor diya.

Maine bhi apni speed badhayi aur aunty ne mujhe kas kar pakad liya aur phior se ek baar paani chor diya. Uss din mei 4 baar jhada aur poori tarah se thak gaya tha. Iss tarah maine aunty ko kai bar choda. Uss din dopahar 12 se 3 tak aunty aur meri rasslila chali.Aunty char baar chor chuki thi aur mera toh bura haal tha.Sex hone ke baad  maine aunty ki choot chati aur baad mei hotho ka rass peeliya.Aur addha ghante tak poori body ko chusne aur chatne ke baad, mei ghar nikal gaya aur so gaya. phir mei sidhe shaam  ko 6 baje utha. Aunty ne poora paani nikal diya tha. Iss tarah uss din, hamari zabardast chudai hui aur uske baad mujhe jab bhi mauka milta aur aunty bhi free hoti toh mei unki choot marta tha aur aunty ko poori tarah satisfy karta tha. Aunty ko mere lund se aur mujhe unki choot se pyaar ho gaya tha. Phir toh hume jab bhi mauka milta toh hum apni chudai-lila ka maaza jarur lete.

Padosi Ke Ladke Ne Gand Chaat kar Choot Mari


Hello dosto, kaise hai aap log. Mei Anjali, aaj phir se apni life ka maazedar anubhav lekar aapke samne hu. Mujhe umeed hai ki aapko mere pehale likhe hue anubhav acche lage honge. Mujhe aap logo ke comment ka hamesha intezzar rahega. Taki mujhe pata lag sake ki aap log mere bare mei kya sochte hai aur mere liye aapke mann mei kya fantasy hai. Aapke mann ke fantasy mujhe garam karti hai aur ho sakta hai ki aapki fantasy itni maazedar ho ki wo mujhe itna garam kar de ki mei aapse milne ke bechain ho uthu. Agar miya-biwi aapas mei khule ho aur ek doosre ki icchayo ki respect karte ho. Toh life bahut aasan ho jati hai. mere aur mere pati Rajat ke bich mei kuch bhi chupa hua nahi hai aur isi wajah se hum dono ko koi mazeedar sex ki opportunity milti hai, toh hum use miss nahi karte hai. Aaj mei aapko batati hu ki kiss tarah mere padosi Sharma ji ke ladke ne light na fayda utha kar meri gand chati aur mere sare chedo ki madmast chudai ki.

Dsoto, maine pehale bhi bataya tha ki meru umar 43 years hai aur mera figure dekh kar acche acche mardo ka lund apna paani chord eta hai. mere boobs 36 C, kamar 32 aur chootad 37 inch ke hai aur meri madmast chaal ko dekh kar meri pith piche aaahe bharte hai. chahe wo hamare padosi ho, doodh wala, security guard ya mere office ke mere saath kaam karne wale log. Mujhe iss baat ka pata tha aur jab log mujhe ghur-ghur kar dekhte hai, toh mere dil mei ek ajeeb se thandak mehsoos hone lagti hai. yeh baat jayada purani nahi hai. kuch mahine purani he hai. Rajat apne office ki party mei gaye hue the aur raat ko der se aane wale the. Mei  uss samay apne flat mei akele thi aur achanak se light chali gayi. Uss samay raat ke 10 baje the. Mujhe kahi bhi koi electrician nahi milne wala tha. Rajat ko phone kiya toh Rajat ka phone nahi utha. Phir maine pados mei jakar Sharma ji ki doorbell bajayi. Toh door unke bête Ravi ne khola. Jab maine Ravi ko apni pareshani batayi toh wo bola- aunty papa toh so gaye hai. mei dekh leta hu.

Ravi bahar aa gaya aur mere piche-piche aane laga. Shayad meri matakti chaal ne usko madmast kar diya tha. Uss samay maine ek halke kapde ki nighty pehani hui thi aur upar se bus shawl le liya tha. Shawl ne mere upar ka bhaag toh dhak diya tha.lekin meri gand niche se shayad nahi dhak payi thi. Usne apni ghar ki roshni mei shayad meri gand ka wo bhaag dekh liya tha. Wo electricboard ke pass gaya. toh wo bola aunty short circuit ho gaya hai. Phase change kar deta hu. Aap wire aur plass de dijiye. Maine ghar mei cndle jalayi hui thi. Maine shawl ko kursi par chora aur chali gayi. Jab mei waapis aayi toh mei ek dum se bhuchakki reh gayi. Ravi ne apne sare kapde hue the aur wo underwear mei tha aur uska lund tumbo bana hua tha aur apne lund ko apne ek haath se sehla raha tha aur uske bhaaag ko berehmi se khinch raha tha. Mujhe dekhte he, usne mujhe pakad liya aur apni goudi mei utha liya.

Maine usko zor se khinch kar thappad rasid kiya toh usne mujhe wahi sofe par patak diya aur bahar jakar door band kar diya. Jab wo waapis aaya toh mei dari aur sehmi hui Rajat ka phone laga rahi thi. Lekin mere haath kaaanp rahe the. Ravi ne mere haath se mera mobile le liya aur bola- natak kartu hai. kab tujhe kisne choda hai sab janta hu. Bahut dino se mauka doondh raha tha aur aaj kismet ne mujhe wo mauka diya. Aaj nahi chodunga. Mujhe dar lag raha tha, ki jawan khoon khoon hai. pata nahi kya karega? Phir wo mere pass aaya aur ek he baar mei mei nighty faaddi aur ek dum se nangi ho gayi. Mujhe nighty ke niche bra aur penty pehan kar sone ki aadat nahi hai. uss din light chale jane ke tension mei mujhe kuch dhyaan he nahi raha. Candle mei mera sharer sone ki tarah chamak raha tha. Ravi muskura raha tha aur uski aankho mei ek chamak thi. Wo bola- saali, jine bhi tujhe choda hoga wo duniya ka lucky aadmi hoga ayr aaj mei ban jayunga.

Phir wo mere pass aa gaya aur mere baalo ko pakad kar mere muh ko apne lund par underwear ke upar se ragadne laga. Uske lund se peshaab ki badboo aa rahi thi. Usne mere baalo ko bahut zor se khincha hua tha aur mujhe lag raha tha ki kuch he der mei mere baal uske haath mei nikal jayenge. Maine kaha- Ravi mujhe dard ho raha hai. ravi hasne laga aur mere sir ko apne lund par aur zor se daba diya aur aab wo bhi apni gand hilakar mujhe apni badboo sungha raha tha. Mei kuch nahi kar pa rahi bus bebas thi uske aage. Phir usne mujhe piche kar diya aur ek dum se apna underwear utar diya aur uska funfanata hua lund mere muh kea age lehran laga. Mujhe nahi pata tha ki pados wale Sharma ke bête ka lund itna bada hoga. Dekhne mei  toh wo sharif lagta tha. Usko deklh kar meri chudasi aankho mei bijle kaundh gayi aur mere hotho par rass aa gaya. Ravi bola- maaza aaya na dekh kar hai na mast aur jawan lund…

Sahi keh raha tha wo… wo kewal 22 saal ka tha aur uske gore rang ke lund par halka kalapan tha. Usne aab apne lund ko mere sare muh par fer raha tha. Uska lund mere muh par hur jagah meri aankho , meri hotho par aur mei naak par lag raha tha aur aab halke halke mei bhi garam hone lagi thi aur mujhe apni choot par gilepan ka ehsaas hone laga tha. Mere nipple aab kadak bhi hone shuru ho gaye the. Ravi meri iss halat ko dekh kar bola lagta hai tere bhi armaan jag gaye aur hans pada. Aab merechehre par bhi halki muskaan aa gayi thi. Mei ek bahut purani kahavat ko follow karne lagi thi. “ Agar aap rape hone se rok nahi sakte ho, toh use enjoy karo.” Mujhe nahi lag raha tha ki mei Ravi ko rok payungi. Phir mei Ravi ke lund ko apne ek haath se pakad liya aur usko masalne lagi. Mere haath ki takat aur garmi pakar uske lund ne aur bhi jhatke marne shuru kar diye.

Ravi aab masti mei apni gand chala raha tha aur bola raha tha… ahhh ahhh aaaa… bahut khoob… mast….. aaaauuuuuoo uuuuuohhhh sis i… phir maine ekdum seaage badhkar gupp se uske se uske lund ko apne muh mei le liya aur masti mei usko chusne lagi.Ravi ne ek haath apni gand par rakha aur ek haath semere baalo ko pakda aur apni gand ko hila kar mere mere muh ko chodne laga. Uska lund bahut he tezi se sata kar andar bahar ho raha tha aur kabhi kabhi mere gale tak pahuch jata tha. Maine toh paaglo ki tarah uske lund ko haath se masal rahi thi aur masti mei choos rahi thi. Abhi 10 h minute hue honge ki uske lund ne bahut he garam virya ki dhaar mere muh me hi chor di. Uska tez speed se virya jhat se mere gale se takraya aur mere halak mei utar gaya. maine uske lund ko poor aka poora choos liya. Aur phir maine uske lund ko ugal diya. Ravi ke chehre se paseena tapak raha tha. Phir usne mujhe sofe se laga kar ulta khada kar diya, toh maine bola- gand nahi marne dungi. Wo bola- ha chinaal palat toh sahi.

Phir wo apne ghutno par baith gaya aur apne haath se mere butts ko kholne laga. Mujhe ek dum se dard hua toh maine apni gand aage kar li. Usne phir se meri gand ko pakda aur niche se akar apni jibh ko meri choot par rakh diya. Uuuuohhhh oh… my god ! essa toh aaj tak maine kisi bhi chudai mei nahi dekha. Uski jibh niche se sidhe he meri choot mei ghus gayi aur essa laga ki kisi ne dhardar churi niche se ekdum semeri choot mei ghusa de ho. Mai toh marne he lagi aur apni gand hilakar jibh ko bahar nikalne lagi. Par usne meri jaangho ko kaskar pakda hua tha aur mei jayada  hil nahi sakti thi. Wo apni jibh se meri choot ke andar ki saari diwaro ko chatne laga. Mei toh bus pagal hue ja rahi thi. Aab mei jayada der control nahi kar sakti thi. Maine usko kaha- bus Ravi, aur nahi…chod dalo mujhe aab. Bhaut khujli hone lagi hai aab.

Ravi ne mujhe ignore kar diya. Lekin usne apni jibh hata li. Aur phir usne apni jibh ko meri gand ke ched par rakh diya aur usko chatne laga…. Uuuuohhhh kya mast feeling thi aur wo meri gand ke ched kea as pass ke area ko chaat raha tha. Phir saath he saath usne ek ungali se meri choot ko ragadna shuru kiya. Aaaaauuu baba… uski jibh gand ke ched par aur ungali  meri choot ke ched par.mei toh bud pagal he ho chuki thi. Maine apne haath se apne chuche dabane shuru kar diye aur nipple ko khinchna shuru kar diya. Maine apne hotho ko apne daanto se kaant rahi thi aur phir paaglo ki tarah apni apni gand ko ravi ke muh par ghuma rahi thi. Poora mahaul mei siskariya hhhhh hhh hhh hhhh aaa aahhh aaa ahhhh ahhhh aaaaa goonj rahi thi aur meri saanse bahut tez chal rahi thi.Achanak se mere sharer ne ragadna shuru kar diya aur mujhe apni choot se apna garam maal bahar behane ka ehsaas hua. Baht he gadha aur bahut sara. Rajat ya kisi aur ke saath jab mei bahut kamuk sex kiya tha tab mera itna sara virya bahar aaya hoga.

Mera sara virya uski ungali ke saath choot se bhar aa gaya. Aab toh mei pagal ho chuki thi aur aab mujhse sehan nahi ho raha tha. Maine ek dum se mudkar Ravi ke balo ko khincha aur usko khada karke uske lund ko khinchne lagi. Wo muskura raha tha meri bechani par. Par kya karu wo tha he itna accha aur mahir. Kisi bhi ladki ya aurat ko ekdum se apna diwana bana de.Aaj tak maine sex toh kai ke saath kiya tha lekin pyaar sirf Rajat se. Lekin aaj mujhe phir se Ravi se pyar hone laga tha. Phir Ravi ne mujhe sofe ke kinare ko pakad kar ghoudi bana diya aur mere choot ko apne haath se kholkar uss par thook diya. Phir thoda thook apne haath mei lekar apne lund ko ragad kar gila kar diya aur phir apne ek haath se apne lund ko meri choot parset karne laga aur ragadne laga. Maine bahut he jayada bechain ho gayi thi aur phir ek zordar dhakke ke saath usne apna poor aka poora lund meri choot mei utar tha.

Meri saans ek dum se atak gayi. Usne mujhe sambhalne ka mauka bhi nahi diya aur phir se ek aur zordar dhakka mara aur uska lund sidha meri bacchedani se takra gaya. mere muh se zor se ahhhh aaaaaaaaa nikal gayi aur mei sofe ke side par girne he wali thi ki usne mujhe thaam kar khada kar diya aur masti mei zor se dhakke marne laga. Maine sofe ko kaskar pakda hua tha kyunki uske dhakke ka force bahut jayada tha aur mei balance nahi bana par rahi thi. Phir wo  poore josh ke saath zordar dhakke maar raha tha. Mere chuche masti mei hawa mei jhool rahe the aur mere muh se laar tapak rahi thi. Mujhe nahi pata tha ki mei kitni baar jhad chuki thi. Lekin 10 minute ke baad mei uske lund ko aur lene ki halaat mei nahi thi. Phir Ravi ke dhakko ki speed badh gayu aur agle 5 minute mei usne ek zor dar dhakke ke saath apna poor aka poora virya meri choot mei  gira diya. Bahut he garam tha, jise ke lava mereandar fut pada ho. Wo jawaan tha isliye uske virya ki garmi bahut jayada thi.

Usne apna lund bahar nahi nikala tha aur jab uske lund ne poor aka poora paani meri choot me ichor diya. Tab uske lund ko bahar nikal diya. Uske baad meri jayada der khadi wali halat nahi thi aur aab mujhe dar lagne laga tha. Kyunki Rajat kabhi bhi aa sakte the. Maine Ravi ko kaha, mei chal nahi sakti. Please mujhe kapde pehna kar bedroom mei palang par lita do. Light bhi sahi kar do.Rajat ke pass doosri chabhi hai. wo andar aa jayenge. Ravi ne mujhe kapde pehnakar wahi baithaya aur life sahi kae di. Phir Ravi ne jagah thik ki aur mujhe bedroom mei lita kar chale gaya. maine bahut thak gayi thi aur mujhe nahi pata chala ki  Rajat kab aaye.lekin jab mei subha uthi toh mei bahut khush thi kyunki  itne jawan lund se itni mast chudai meri bahut time baad hui thi.

meri ammi ne maza dia

doston men 35 years ka healthy man hun men pichhale 2 sal se continue iss read kar raha hun. Mujhe incest story bahut pasand hai kyon ki men khud incest hun. Men meri ami aur bahenon ki chudai karta hun. Jab men 18 sal ka tha to ek din mere abu aur 3 bahanen restedar ki sadi men chale gaye. Mere exam hone ke karan men aur ami ghar par hi rah gaye. Jab men school se vapas aya to ghar suna suna tha men mere kamre men bag rakh kar kitchen men gaya aur ami ko awaj di lekin koi jabab nahin mila to men ami ke kamre ki taraf gaya to dekha darwaja band hai mene dhire se darwaja dhakela to darwaja khulgaya mene andar dekha to heran ho gaya doston meri ami bilkul nangi apne bed par tangen chori karke ek bare se bengan se choot ki chudai kar rahi thi aur munh se siskari nikal rahi thi us samay usako koi hos nahin tha ki uska beta usko dekh raha hai. 

Men khara khara ami ko dekh raha tha ki ami kya kar rahi hai jaise hi ami ki najar mere par pari men kamre se bahar chala gaya aur apne kamare men akar beth gaya. Thori der bad ami mere kamre men ayi aur mere gal par kis karke boli bete mere kamre men kya dekha mene kaha ami ap chila kyon rahi thi kya hua.ami hans kar boli beta bad men bataungi pahale khana khalo. Mere ko khana khila kar ami mujhe apne kamare men legai aur boli beta tune mujhe nanga dekha tha mene kaha yes amijan. Amin ne kaha chal men tujhe nanga dekhna chahti hun men sarmane laga to ami ne apne kapre utar diye nangi halat men mujhe ami bahut hi achi lag rahi thi phir mere bhi kapre utardiye. Aur mere lund ko pakar kar sahlane lagi mera lund umar ke hisab se bahut bara tha. Ami mere lund ko dekh kar khus ho gai. Ami ne 

Mere lund ko munh men lekar chusne suru kar diya mujhe bahut maja araha tha ami ne puchha beta kesa lagraha mene kaha amijan bahut maja araha hai. Phir ami tangen chori karke let gai aur mere se boli ke meri chut ko apni jib se chato bahut maja ayega mujhe to kuchh bhi pata nahin tha kese chata jata hai to ami ne mere pet ko chat kar bataya ki jib se yah jo hole hai ise choot kahate hain isko men chora karti hun tum jib se chato mene ami ke bataye anusar choot ko chatna suru kiya mujhe choot ki sugandh aur choot ka pani bahut hi testi lag raha tha ami ne puchha beta kaisa lag raha hai mene kaha amijan bahut acha lag raha hai. Mere choot chatne par ami apne chutad uchkakar maje lene lagi aur bar barane lagi beta aur jor se chat aur jor se chat aur 15 min ke bad ami ki choot se gadha gadha safed pani bahane laga to ami ne kaha beta yes honey hai ise chat le bahut hi testi hai. Mene lapar lapar kute ki tarah jib nikal kar ami ki choot ke pani ko pura chat liya.

Ab ami kuchh der sust pari rahi aur phir mere lund ko munh men lekar chusne lagi 10 min ke bad mujhe jorka jhatka laga aur mere lund se ek pichhkar ami ke munh men chhuti mera pura sarir kamp gaya mene kaha amijan mujhe kya ho raha hai to ami boli beta tera pani nikal raha hai. Istarah pahali bar meri amijan ne mere lund ka pani apne munh men nikal kar lund ko chat kar saf kardiya. Ami ne puchha beta kesa laga mene kaha amijan bahut maja aya iskhel men. Ami ne kaha beta yah bat kisi ko bhi batana mat nahin to men yah khel tumare sath dubara nahin khelunga. Mene ami se promiss kiya ki kisi ko nahin bataunga. 4 din ke bad abu aur bahanen wapas ayi tab tak ami ne mere sath khub maje liye. Ab to mujhe chudai ka chaska lag gaya jab bhi moka lagata ami ko chod deta. Jab ami nahane jati to men bhi uske sath bathroom men ghusjata aur bathroom men hi ami ki chudai kar deta. Doston age ki story next men likhunga ki kese menen apni bahanon ko choda. Yah meri real story hai.

ami ki moti gand mari

Itroduction.
Abu. Safdar age 50.
Ami. Sana, age 48.
Bari Baji. Kiran, age 24.
Me. Asif age 22.
Younger Sis, nadia age 21.
Kahani k or kirdar waqt ane pe ate jaen ge.

Hum karachi city k ek area m rehte hn or mere papa abroad hote hn apne business ki wja si. Ami ek housewife hn or thora mazhabi khayalat ka gharana hy hmara. Ami ki bht sakhti hoti hy hum bhai behno pe.
Baji kiran B.A kr chuki hn or wo ab wo M.A krna chahti hn. Main Comptr ka course kr rha hn colge level si jb k nadia abi 2nd year m parh rhe hy.
Hmara makan boht bra hy.
Ek gate samne ki gali m hy or ek door back ki gali m khulta hy laken wo gali aksar he sunsan rehti hy q k us gali m chand ek he ghr hn.
Back door k sth hmara lawn hy chota sa us m kuc chairs b hn or phr ghr k centre m hmare rums bne hue hn. Hmara ghr 2 floor pe bna hua hy. Ek sth 4 rum hn or sb m atech bath rum hn. Phr drawing rum, tu lounj, or sath m sehn b hy bhr ki tarf main gate wali side pe. Jis tarh neche rums hn usi tarh 2nd floor pe b yehe naqsha hy. Pher thori jaga hy khali jahan 2 gari park ki ja skti hn. Or ek tarf side m servent quarter b hy. Y
Abu kbi sal 6 mahena m ate hn ghr wo b 5 ya 10 din k lie or phr chale jate hn.
Rupea paisa k4 koi kami nh hy. Neche k floor pe ami or baji wale rehte hn jb k m akela uper k rum m rehta hn mere rum si ek door peche k door ki tarf b khulta hy. Mere rum ko bd 2 rum chor k last rum bri api ne apni study k lie bnaya hua hy jb k isi tarh ek run nadia ne neche apne lie study k lie bnaya hua hy.
Meri ami hmari tarbiyat k bare m thora sakht hn or kbi baji walo ko dupata wagera sar si utarne dyti. Laken hmari ami bht ache hn hmari hr ek chez ka khayl rkhti hn. Wo ek dam khud ko fit rkhe hue hn. Ami ka qad normal he hy na k chota or na he itna bra. Wo ek ache persnality ki malik hn. Kiran bji b same ami ki two copy hn agr 2no ko sth khara kia jae to 2no behn lgti hn. Jb k nadia thori moti hy.
Ghr ka soda sulf wagera ami khud lati the q k kitchen abi tk ami sanbhalti the laken bji walo ko b sth lga k rkhti the.
Meri life bht ache guzr rhe the
2nd year tk to esa kuc b nh pta tha sex wagera ka laken ab jo m B.A m admit hua to yahan mujhe ek dost mila jis ka name kamran tha laken sb usi kami bulate the. Wo bra chalu larka tha. Us ne mujhe sex ki A,b,c sb sikhai or usi ne mujhe incest ka b btaya. Laken mera dil manne ko tyr na hua to us ne mujhe net ki kuc incest sites or videos btai. Wo sb jan kr mujhe bht herat hui laken mujhe wo sb acha lagne lga or m roz apne pc pe wo stories parhne lga. Laken mere sth ek prblm the. M jb wo movies dykhta tha to mujhe mere jism m bht josh hota tha or mere 10 inch k 3 inch mote lun m wo tanao ata tha k mujhe kuc smjh nh ata tha. M ne us waqt tk muth marna nh janta tha. Or na he kbi apne kisi dost si esa kuc bta ya poch ska. Q k m naturally thora sharmila b tha. M jb wo stories parhta tha ya videos dykhta tha to lun ful akar jata tha or mujhe kuc smjh nh ata tha or bht brdasht krne pe m chekh parta tha. Laken ek din m ek story parh rha tha or m bht hot ho gya or mujh si brdasht nh ho pa rha tha m chekh para laken m sedha wash rum m bhag gya or thanda pani k neche nahane lga. 5 mint tk nahane k bd mujhe sakun sa aya or mera lun sukarne lga.
Bs phr to mujhe ye ek elaj mil gya tha apna. Or din m aksar mera lun khara hota tha to m ab 2 2 under wear pehnta tha.

Laken ek din wo hua jis ne meri life ko hila k rkh dia.
Hua kuc yun k bji kiran nadia or m to subh ko nashta kr k colg k lie nikal jaya krte the jb k peche ami akeli rehti the ghr pe.
Ami sara din ghr pe akeli hoti the or hum sb behn bhai uni or colge hote the.
Ek din mere sar m dar hua to m clge si chuti kr k jaldi ghr a gya. Mere pas ek alag si key hy hy. Ghr aya to door lock tha m ne ami ko jang krna munasib na smjha or key si door khol kr m andar chala gya m jese he drawing rum si ho kr uper apne rum m jane lga to ami k rum ka door thora opened tha or kuc ajeeb awazen a rhe the. M thora heran hua k ye kesi awazen hn ? Or m door khol kr ami b bed rum m enter ho gya. Laken andar jate he mere hosh ur gae. Andar ka to nazara he change tha.
Andar ami apne bed pe bilkul nangi leti hui apni chot m kuc dal rhe the unki 2no tangen khuli hui the or un k boobs tezi si uper neche ho rhe the. M jese he andar gya to ami ek dam chonk gae or uth k beth gae or mujhe dykh kr unka monh khula k khula reh gya. Or m but bna wahen khara ami ki tarf dykhta rha. Ami ne ek dam bed ki chadar khench kr apne uper dali.
Ami. Asif tm..,tm....kb aey ?
Mujhe ek dam hosh aya or m bina koi jawb die wahan si bhag kr uper apne rum m a gya.
M uper aya to mere dimag m ajeb halchal the m ne wo sb achanak dykha to mujhe kuc smjh m nh a rha tha k wo sb tha kia ? Mera dimag kam nh kr rha tha meri ami esi nh ho skti ? M confused tha k wo sb kia tha jo m ne dykha? M ne bht films dykhe the xxx ki laken aj live film ki jhalak dykhe or wo b kisi or ki nh apni he maa ki ? M bht dar b rha tha k ab pta nh kia hoga q k ami si m bht darta tha or ami bht gusa wali the. M wash rum si fresh ho kr wapis apne rum m a kr bed pe let gya or apne kapre change kr k trouser pehn chuka tha. M inhe socho m leta hua tha or br br ami k wo 38 size k bre bre boobs meri nazr m a rhe the or esa lg rha tha k jese ami abi b sisak rhe hn or unki awazen mere kano m abi tk a rhe the. M inhe socho m leta rha koi 30 mint guzr gae. Achanak si ahista si mere rum ka door open hua or ami andar ae. Hum maa beta ki ankhen mili laken ami ka chehra bilkul spat tha or koi b tasur nh tha k smjh skun k ami k zehn m kia chal rha hy. Ami a kr samne pare sofa pe beth gae. M bed pe uth betha tha.
Ami. Idhar ao.
M chup chap uth k ami k pas gya or ami k braber m thora fasla rkh k beth gya. Mera dil bht zor si dharak rha tha k ab pta nh kia hoga. Or mujhe kuc b smjh nh a rha tha.
Ami. Beta aj jo hua us k bd mujhe tm si wo bt krna par rhe hy jo ek maa apne bete si kbi nh krti.
Beta mujh si galti ho gae mujhe maf krdo. Mujhe galt mt smjhna m koi esi wesi ourat nh hn. Laken m ourat hn or meri kuc zrorten hoti hn. Agr tmhara bap yahan hota to esa kuc nh hota laken tmhare bap ko bs paisa chahe usi meri parwa nh. Tm jawan ho or hr bt smjh skte ho k ek ourat ko ek mard ki zrort hoti hy. Beta m galt nh hn mujhe galt mt smjhna. Tmhaqa bap sal m kbi ata hy or m itna time nh reh pati to m apne apko satisfy kr leti hn. Laken aj jo tm ne dykha mujhe us k lie maf kr dyna. Is sb k darmiyan ami roti b rhen. Or ye sb keh kr ami bina koi jawb sune neche chali gae. Or m but bna betha rha.
Ami itna kuc keh kr chali gae laken m wese he but bna betha rha. Mere zehn m abi tk wohe phansa hua tha k wo sb akhir tha kia ? Or phr mujhe ami ki kahe hui bten yad ae. Or un pe socha to ami ki bt thek the akhir wo ourat the or unki jism ki b kuc demands hn laken m ne kbi apni maa k bre m esa na dykha tha na suna tha. Or na he hmara esa mahol tha mera zehn wo sb accept nh kr pa rha tha. Or phr uni si bji wale b a gae or phr lunch k lie sb neche sth bethe the ami kitchen m the wo khana lgane lgen to mujh si nazren nh mila rhe the. Laken ami k samne ati he meri nazr sedhe un k boobs pe gae or phr agle he pal m ne nazr hata li k ye m kia kr rha hn wo meri maa hn. Or m chup chap khana kha k wahan si uper a gya. Phr rat ka khana per b ami mujh si khinch kinchi rhe or na he m ne un si koi bt ki. Isi tarh 2 din guzr gae.
2 din bd mera colge jane ka mood nh tha or m uper leta rha. 8 bje kiran baji ae.
Kiran. Bhai utho aj colge nh jana kia ?
Me. Nh baji aj meri tbyt thek nh m aj nh jao ga. Mujhe sar dard hy.
Bji neche chali gae.
Or koi 10 bje tk m leta he rha phr m nahane gya jb naha k nikla to ami mere bed pe bethe the. M chonk gya.
Ami. Beta tm mujh si abi tk naraz ho ? Kia tm apni maa ko maf nh kr skte ?
Me. Nh ami esi bt nh hy laken mera mind wo sb accept nh kr rha.
Or ami nashta ka bol kr neche chali gae.

M neche aya or ami mujhe nashta dy kr apne rum m chali gae. M nashta khatm kr k bartan kitchen sink m rkhe or uper apne rum m a gya. Or apna zehn change krne k lie ek sx film dykhne lga.
Us film ki story yun the k ek ourat apne husbnd si sexually khush na the or wo us ourat ko satisfy nh kr pate the or is bt pe un ka jhagra ho gya. Next subh us ourat ne apne paros k ek young larka ko phansaya or us k sth sex kia. Phr wo ourat roz kisi na kisi mard si chudwane lge.
M ne film bnd krdi laken ek dam mere zehn m khayl aya k kahen ami b ? ? Nh nh esa nh ho skta.
Mujhe mere dost ne btaya tha k ek ourat sex k bina nh reh skti chahe jo b ho or 40 to 50 esi age hy k ourat ful chudasi hoti hy bs cherne ki der hy sahe tariqa si

Phr mujhe ami ki kahe hui bten yad ane lge. Ek tarf si dykha jae to ami thek the. Abu un k pas the nh or wo chahti to gher mard ki tarf raghib ho jati laken unho ne esa nh kia bal k apne he ghr m chup kr apni khawaishat ko pura kr rhe the. Aj m ami ki bt smjh gya or m ek faisla pe pohnch gya. M ne pc off kia or neche ami ko dhondney lga. Ami kahen nazr nh ae to m un k bed rum ki tarf gya. Ami k bed rum m ami nh the laken wash rum si pani girne ki awaz a rhe the. M thora agey hua to bed pe ami k kapre nazr aey or uper he ami ki black color ki bra pari the. Mera dil zor si dharakne lga. M ne agey barh kr wo bra uthae or dykhne lga. Wo ek transparent bra the. Stylish less lge hui. M ne chit dykhe to us pe 34 D likha hua tha. M ne wo wahen chor kr sofa pe beth gya or ami ka wait krne lga.
Thori der m pani girne ki awaz bnd ho gae or phr door khula to mujhe ek dam jhatka lga. Ami ek dam bilkul nangi bhr ae the. Jb ami ki nazr mujh pe pari to ek dam wapis palti. Or wash rum m chali gae wapis.
Ami. Asif.....tm ? Tm yahan kia kr rhe ho ?
Me. Wo.,....wo ami m bt krne aya tha ap si.
Ami. Tm bhr jao m kapre bdal kr tmhen awaz dyti hn.
M chup kr k ok keh kr bhr a gya or door k bhr khara ho gya.
Kuc der bd ami ne awaz lgai to m andar gya tb ami beth pe bethi the. M b un k pas ja kr beth gya.
Ami. Beta sory mujhe adat hy m naha kr apna bdan pura sukha kr kapre pehnti hn rum m a kr.
Me. Its ok ami ji. Wese m apko pehle dykh chuka hn ap tens na len.
Ami ka chehra lal ho gya sharm si w6 mujhe dykhne lgen.
M ne bt shoro ki.
Me. Ami us din m ne jo dykha or jo b ap kr rhe the. Mujhe aj ehsas hua wo sb thek tha. Ap k b kuc zrorten hn jin ko pura krne k lie abu ka ap k pas hona zrori hy laken ap un zrorto ko dabae hue hn or hmari khatir is family ki izt ki khatir brdasht kr rhe hn. Ap hmari best ami ho. Ami mujhe maf krna m us waqt apko smjh nh paya or m us waqt koi faisla krne ki halat m nh tha. Sb kuc achanak si hua jis k lie m tyr nh tha. Ami ap mujhe maf krna.
Ab m apki hr khushi or zrorat ka khayl rkho ga ami. Or apko pura haq hy k ap apne lie jo b krn.
Ami. Herat si meri taraf dykh kr. Thanks beta k tm ne mujhe smjha. Tm mere pyare bete ho.
Me. Ami laken apko ye sb krne k lie thora muhtat rehna pare ga. Us din meri jaga koi or a jata to kia hota ? Ap thora khayl krn.
Ami. Beta thek hy m khayl rkho ge.

M wahan si uth kr apne rum m a gya uper a kr m ne apni pent shrt utari or apne 2no undr wear utar die. Or bilkul nanga ho gya mera lun full khara tha m pagal sa ho rha tha q k subh x film dykhe the or phr ami ko jo nanga dykha tha mera dimag kharb ho rha tha. Mujhe khayl ane lga k tm apni maa ko chod do or phr un incest stories ka khayl ane lga k us m b to maa beta chudai krte hn. M bed pe leta para rha or lun or b akarta rha. M bhaga or ja kr shower on kr lia or nahane lga. Or apne hath ri lun ko kuc is tarh masla k wo beth jae laken wo bethne k bjae or b josh m a rha tha. Mujhe apni soch pe gusa aya k m apni he maa ko chodne ki bt q soch rha hn. Mere wash rum ka door bilkul opend tha. Achanak meri nazar darwaza pe pari to mujhe wahan ami khari nazr ae  ? M ek dam chonk gya ami ka monh khula hua tha m smjha k mere dimag pe ami cha gae hy or ye ami nh ho skti or mera wehm hy.
M ne usi apna wehm smjh kr jhatk dia or phr m ne apne josh m chekh mari or lun pe pani giraya k wo jald beth jae. Meri chekh sun kr ami ek dam boli.
Kia hua beta !
Me ek dam chonk para.
Me. Kia ? Ami ap real m ho ? M smjha mera wehm hy. Oh ami ap yahan kia kr rhe ? Ami meri chekh si smjh gae the k m taklif m hn or koi msla hy laken unki ankho m ab tk herat the. Wo andar a gae or m apne hatho si apne lun ko chupane ki nakam koshish krne lga. Ab bhala 10 inch lamba lun hatho m kese chupta ?
Ami andar a gae or pocha beta kia bt hy ? Mujhe btao koi chot wagera lge hy kia ?
Me. Nnn...nh ami wo.., or m chup ho gya. Ami ko kia btata ?
Ami. Han beta tm khul k bt kro daro mt. Tm mujhe dykh chuke ho or m ne b tmhen dykh lia hy kia bt hy ? Mujhe btao.
Me. Ami wo asal m na ? Jb ye khara ho jata hy to meri tbyt ajeb ho jati hy mujhe kuc smjh nh ata or meri chekhen nikalti hn or phr m bhag kr thandy pani m nahata hn tb ye shant ho jata hy.
Ami. Kia tm mujh nh lgate ?
Me. Kia ? Wo kia hota hy ?
Ami. Chonk kr meri taraf dykh kr socha k mujhe to kuc b nh pta.
Ami. Tm esa kro bhr ao m tmhen smjhati hn.
M shower bnd kr k bhr a gya

M ne towel lapet lia tha or bhr aya to ami mujhe normal nh lg rhe the. Ami ki sansen bht tez ho gae the. Ami sofa pe bethi the or ami ne mujhe kaha k towel utar kr idhar ao. M sharma rha tha k ami ne kaha k sharmao mt. Jo tm kr rhe the wo nuqsan dah hy. Tmhara josh k waqt tmhara jism gela hota hy or tm us garm jism m thandy pani si nahate ho to tmhare jism ko kuc b ho skta hy.
Idhar ao m tmhen iska elaj btati hn.
Or m ne towel utar dia or ami k pas gya. Mera lun is waqt full khara tha. Ami bethe the or dupata b nh tha to mujhe ami k gale m si un ki ckeavage saf nazr ae or mere lun ne ek dam jhatka khaya jise ami ne dykh kr meri tarf dykha or meri nazar ko pakr kr ek dam chonk gae.
Or phr mujhe neche carpet pe bethne ko kaha or mujhe kaha.
Ami. Beta is ko agey si is topa si thora peche si muthi bna k pakro. Or ishara kr k btaya. M ne wesa he kia.
Ami k btae tariqa si m ne lun ko pakra or phr
Ami. Beta ab isko aram aram si agey peche kro.
M ne usi tarh kia jese ami ne kaha or phr ami ne kaha k isi isi tarh rub krte jao or zor zor si krte jao.
M ne jb esa kia to mujhe maza ane lga or ankhen bnd krlen.
Laken mera lun bethne k bjae or b josh m ata gya or mera topa or b pholne lga. M kafi der tk hath marta rha laken koi fark nh para or ami b wahen bethe the. Phr m thak kr lun chor dia or meri chekh si nikal gae ami chonk kr mujhe dykhne lgen or phr ami ne kaha k apne zehn m bure khayalat la kr phr si kro tmhen jald skun a jae ga. M ne phr try kia laken esa kuc nh hua to ami ko ek tarkeeb sojhi.
Ami. Beta ye itna bra kese hua tmhara ?
Me. Lun maslte hue ami mujhe nh pta bs m to bht khwar ho jata hn jb ye jag jata hy to.
Ami ne apni qameez k gale ko thora neche kr dia k jis si un k adhy si zyada boobs nazr ane lgen or unho ne apni tango si shalwar b ghutno tk charha li bs jb m ne ye manzar dykha to mere hosh tr gae. Ek smjh si ami is waqt adhi nangi the mere agey. Or usi waqt mujhe yun lga jese mujhe zor ki peshab lge hy.
Me. Ami mujhe zor ki peshab lge hy.
Ami. Nh beta wo peshab nh hy. Bs niklne do jo nikalta hy tm hath mt rokna or zor si maslo.
M ne esa he kia or agly he pal pta nh kia hua meri chech ek br phr nikal gae or mere lun ne fwara sa chor dia or white color ka pani. Means mani nikalne lge. Or wo is qadr zyada the k mera pura qalen ka wo hisa bilkul white ho gya. Ami bht heran the ek mera itna bra lun dykh kr or 2ra is bt si k mera itna pani nikla tha.
Us k bd ami ki halat bht kharb ho gae or mujhe wo sakun mila k m bta nh skta tha. M halka ho gya tha jese mujh pe si koi bht bra bojh utar gya ho. Kuc der ese he pare rehne k bd ami boli.
Ami. Beta jo tariqa tmhara tha us si ye tariqa behtr hy laken hy ye b galt. Jb tm had si zyada mehsos kro tb is tariqa ko zrort m lana nh to cntrol krna warna gandi lat par jae ge.
Me. Oh ami ap bht ache ho ? U so hot.
M ne keh to dia laken bd m mujhe ehsas hua k m kia bol gya. Ami b chup the or phr ami neche chali gae. M ne apna kamra set kia or naha dho kr neche aya bji wale b a chuke the hum ne khana khaya or m aj thakan mehsos kr rha tha or m so gya. Rat 8 bje utha or khana wagera kha kr apne rum m pc pe game wagera khel kr so gya.
Ek bt the mera lun wo aam larko ki tarh nh tha jo k 5 mint ya extrem 10 mint tk chot jae. Mujhe muth lagate koi 30 mint guzr jate the laken mujhe sakun nh milta tha. Kuc din tk sb thek chalta rha. Ami ab mujh si khul chuki the laken ek had tk. Or ek din m Colg nh gya to ghr pe ami or m he. M uper apne rum m tha 11 bje ka  waqt tha m neche aya to ami apne bed rum m the m un k rum m gya to wo shayd aj b naha he rhe the un k kapre bed pe pare the. M ne socha k bhr jana chahe q k ami aen ge to wese he bhr bhej den ge. Behtr hy m khud chala jao. M soch he rha tha or washrum k door open hua or ami andar a gae
Mujhe apne rum m dykh kr ami chonk gae laken wapis na muri or na he khud ko chupana chaha.
Ami. Ao bete kia bt hy ? Tm is waqt yahan ? Koi kam tha ?
Me. Nh ami wo m ap si bten krne aya tha laken ap kapre change krlo m phr ata hn.
Ami. Choro beta tm mujhe or m tmhen dykh chuki hn phr kia faida ? Ao betho.
Me chup chap bed k pas ja kr jahan ami k kapre pare the wahan beth gya.
Ami bed k 2ri side pe the or abi tk nangi he khari the or towel si jism khushk kr rhe the.
M ne achanak ami si swal kia.
Me. Ami apki age kia hy ?
Ami. Q beta tmhen meri age si kia yad aya ?
Mera lun is waqt semi erect position m a chuka tha or m is waqt sirf trouser m tha undrwear nh pehna tha. Aj m ne pehli br ami ki phuddi ki taraf dykha. Laken nazr hata li k ami ko pta chal gya to pta nh kia sochen ge.
Me. Ami ap btao to sahe.
Ami. Meri age 50 hy laken q ?
Me. Ami ap 50 ki nh 32 ki lgti ho bilkul hot ho ek dam.
Ami. Chal bdmash. Koi apni maa ko b esa kehta hy ?
Me. Really ami ap ki body ap ne bht ache maintain ki hui hy. Ap great ami ho meri.
Ami. Choona lgane aya hy kia aj ?
Or ami ne bdan sukha kr bra utha li pehnne k lie.
Me. Nh ami jo m ne mehsos kia wo apko bta dia.
Or m bed pe is tarh let gya k meri tangen neche latki hui the jb k m bed pe let chuka tha. Ab is position m mera lun saf dikh rha tha jo k semi position m tha. Ami ne jb meri taraf dykha to ami hans pari.

Or ami ne apni shalwar uthane k lie jo hath agey brhaya tha wo pta nh kia soch kr peche kr lia. Or boli.
Ami. Ye tmhara sher q jag rha hy ?
Me. Ami natural hy jb ap jesi hot ourat ko yun dykho ga to ye to khud khara ho jae ga.
Ami. To phr is pe q zulm kr rhe ho ? Azad krdo na isko ?
Me. Ap gusa to nh kro ge ami ?
Ami. Nh tm esa kro pehle jao door wagera bnd kr k ao.
Or m bhr k door close kr k ami k rum m a gya. Ab ami ne pehle bra pehn li the wo b utar di the or is waqt bilkul nangi the mere samne.
Ami. Ao beta yahan bed pe ajao or trouser utar do.
Is sb k bech mera lun ful khara ho chuka tha or trouser ajeb lg rha tha itna bra lun jo khara tha.
M ne der na ki or apni shrt or trouser utar kr ami k sth bed pe let gya. Ami mere lun ko dykhne lge.
Ami. Beta agr bura na mano to kia m isi ek br pakr skti hn ?
Me. Han ami q nh ?
Or ami k han sunte he ami ne mere lun pe apni muthi jama li or ek dam ami k monh si siskari nikli.
Ami. Ahhhh...... Asif beta ye to bht garm ho rha hy ? Or ami k boobs uper neche hone lge. Ami ne meri baqaida muth lgani shoro krdi.
M ne hath brha kr ami k ek boob pe hath rkha to ami ne meri tarf dykha. Hmari ankhen apas m mili to ami kuc nh boli or m ne himat kr k ami ka boob dbane lga. Ab ami or tez sisakne lge.
Me. Ami ap us din kia kr rhe the apne sth ? Aj mujhe b kr k dikhao na ?
Ami. Acha chalo tm yahan betho m krti hn wo sb. Tm ne mujhe bht hot kr dia hy.
Or m ami k ek side pe ho kr beth gya or phr ami ne lete lete apni table ki tarf hath brha kr self si kuc search krna shoro kia. Jb unka hath bhr aya to un k hath m ek plastic lun tha jo tha to 6 inch ka laken mota kafi tha. Ami ne wo lun pehle to apne monh m gela kia or phr usi apni chot m dalne lge aram aram si. Or phr ami ne jb sara andar le lia to phr ami usko agey peche krne  lge zor zor si. Or is tarh 5 ya 7 mint krne k bd ami thora or zor si krne lgen or phr ek dam unho ne wo lun chot si nikal phenka or apni fingure apne chot dane pe ragarne lgen. Or phr ami ki chot si pani nikla or ami thandi par gae.

Ye sb dykh kr m itna khawar ho gya k mera hath apne lun pe gya or m tez tez hath chalane lga. Meri chekh nikal gbe or phr ami ne mujhe dykha or uth kr beth gae. Ami mere bilkul samne bethe the or m apna hath ful tez chala rha tha or 15 mint guzr gae. Ami heran hui k itna stamina ? M thak kr sedha let gya to ek dam ami ne mera lun pakr lia or muth lgane lge. Ami ne jb lun pakra to mujhe curent sa lga or m pagal sa ho gya. Ye khayal ate he k m is waqt apni nangi maa si muth ka maza le rha hn.
Ami apna hath chalati rhe. Laken mujhe pta nh kia hua k m ne ami k boobs pakr lie or unhen khenchne or dbane lga. Ami kuc na boli. Laken jaldi he ami b thak gae muth lgate lgate. Ami ek br phr hot si lg rhe the un k nipple sakht ho rhe the. Ami ko pta nh kia sojhi ami ne mere tope pe apni zuban rkh di. Mujhe jb gela pan mehsos hua to m ne sar utha k dykha to m uchal para k ye kia ? Ami mera lun choose rhe ? Bs phr kia tha mujhe koi hosh sa na rha. Or jb mujhe hosh aya tb dykha ami k monh or boobs pe meri mani pheli hui hy or ami is waqt leti hui the sedhi or meri he tarf dykh rhe the. Wo shayd roi b the. Laken phr ami ne mujhe btaya k hua kia tha. Asal m jb ami ne mere tope pe zuban lgae the to m ne out of control ho kr ami ko balo si pakr kr apna pura lun ami k mong m dalna chaha or un k monh ko chodna chaha mere kuc he jhatko m mera pani ami k monh m nikal gya warna agr m thori or der krta to shayd ami ki sans rukne si kuc b ho jata. Mujhe apni galti ka ehsas hua or m ne ami si mafi mangi.
Me. Ami qasm si mujhe nh pta k ye sb ho chuka hy.
Mujhe to jb ap ne zuban si lick kia tha us k bd to kuc b pta nh tha.
Ami. Han m janti the tm apne ap m nh the warna kni apni maa k sth esa nh krta. Or phr hum naha dho kr fresh ho gae. Itne m sb a gae ghr.
Us k bd kuc din tk esa kuc nh hua or na meri or ami ki koi bt hui.
Ek din m clas m betha tha mera dil nh kr rha tha to m nikal aya colge si or bike pe sarko pe ghomne lga.
Ek jaga chalte chalte mujhe yun lga k ek rikshaw si ami utri hn or gali m chali gae. M smjha mera wehm hy bhala idhar ami ka kia kam ho skta hy ? Is area m to ami ka koi saheli b nh hy. Laken phr b m agey aya or gali k corner pe ruk k dykha to wo ami he the. M ne pehchan lia tha ami k wo kapre tk pehchanta tha. M heran khara tha k ami ek makan k pas khari ho kr yahan wahan dykh kr us makan m chali gae. M ne jb ami ko andar jate dykha to m ne apni bike wahen gali k corner pe ek chae wale k pas bike khari ki or pedal us makan ki taraf chal para. Wo makan bht khubsorat bna hua tha or us ki dewaren bht choti the. Like 6 foot. M agey gya to gate lock tha. M peche ki tarf gya or andr jane ka socha yahan wahan dykhne pe koi nh tha to m dewar pe charh gya or neche utar gya andr ki tarf. Mujhe yun choro ki tarh ahr koi dykh leta to pitai b thek hoti laken is dar k agey meri pareshani bri the k ami yahan q ae. Bure bure khayl ane lge k ami yahan kisi si chudwane to nh ati ?
Or kuc der pare rehne k bd m utha or agey brha or samne he ek door tha m ne thora zor dia to darwaza khul gya. Ye koi drawing rum type tha. M agey brha or samne 3 rum the. Ek rum si awazen a rhe the. M wapis bhr a gya or peche si ja kr us rum ki window pe pohncha or andr dykhne lga. Andar dykgte he mere hosh ur gae


Andar 2 ourten bilkul nangi ghutno k bal bethi the jb k ek mard apna kala mota lun un k monh m dy rha tha. Window side m the to un k side pose nazr a rhe the. M ne ghour si dykha to ek to un m ami the jb k 2ri ourat ko m nh janta tha or wo mard afzal nam ka bnda tha jo k hmare gali si 3ri gali m rehta tha. Uski ek beti ko talaq ho chuki the wo b us k sth rehti the. Laken aj tk usko dykha nh tha m ne bs suna tha.
Mujhe tan badan m ag lg gae k meri ami randi nikli ? Mera dimag kam nh kr rha tha ek to ye soch ae k abi andar jao or unko mar dun laken phr ye socha k hmari he bdnami hoge m bhr jane lga laken phr ek khayl si m wapis us window pe gya or wahan apne mb si thori video bnai or kuc pics bna k m chup chap wahan si ghr a gya.
Koi 2 hour bd ami b a gae  koi hmari chuti k waqt si 15 mint pehle.
Mujhe pehle he ghr m dykh kr ami thora chonk gae.
Laken phr sanmbhalte hue.
Ami. Hy beta aj tm jaldi a gae ? Khairyt ?
Me. Han aj ek film dykh kr aya hn.
Ami. Q aj clge q nh gae.
Me. Jo qismat dikhae wo zrori to nh clge m he dykha jae ?
Ami. Kuc ghabra kr, ye kesi bten kr rhe ho beta ?
Me. Acha ? Chalo choro bto ko. Ye btao ye afzal sahb si tmhara chakar kb si chal rha hy ?
Ami ne jb ye suna to ek dam uchal pari ?
Ami. Ye kia bakwas hy ? Apni maa k bre m esa kehte sharm nh ati tmhen ?
Me. Mujhe to sharm ae laken ap ko un si chudwate sharm nh ae bilkul b. Ap to maza si chudwa rhe the unsi.
Or itne m m ne jeb si mb nikal kr wo video nikal kr unhen dikhae.
Jb unho ne wo video dykhe to wo ek dam chup ho gae or itne m he bhr ki bell bje.
Ami. Beta m tmhen sb bta dun ge laken abi nh abi tmhari behne a gae hn beta kuc krne si pehle meri bt sun lena. Or ami door kholne chali gae. M uper apne rum m a gya. Mera dimag kharb ho rha tha
Us k bd lunch hua or phr rat k dinner k bd sb apne rums m chale gae to m uper apne rum m leta hua aj k bre m he soch rha tha k ami mere rum m aen or ate he door lock kr dia.
Ami. Beta jo tm ne dykha wo sch tha laken haqeqt ye hy k ye plastic k tukrey si (unho ne apni shalwar side si wohe plastic lun nikala jis si wo khud ko shant krti the) ourat ki pyas khatm hone k bjae or barh jati hy.
Ourat ki pyas ek mard k siwa koi nh bhuja skta.
Or m is lie mjbor ho kr ye qadam uthaya.
Me. Laken ami ap ne ek pal k lie b na hmari izt ka socha na apna he socha k agr kisi ko pta chal gya to kia qayamat aey ge ? Bdnami alag hoge.
Ami. Kisi ko kuc pta nh chale ga. Koun btae ga ?
Ami. Agr us afzal ne he apko blakemale krna shoro krdia to hmari kitni bdnami hoge socha ap ne ?
Ami. Wo esa kbi nh kr skta uski tens nh hy mujhe.
Me. Ap ye bt itne yaqen si kese keh skti hn ?
Ami. Tm ne jo 2ri ourat dykhe hy wo koi or nh afzal ki apni beti hy jis ko talaq ho chuki hy. Wo hum 2no ko chodta hy.
Me. Kia ? Ye nh ho skta.
Ami. Ye sch hy beta wo kbi mujhe blakemale nh kr skta.
Wo to khud phansa hua hy.
Me. Laken ami ye galt hy ye to aj m ne dykh lia agr kal kisi or ne dykh lia to phr kia hoga ?
Ami is bt pe chup ho gae.
Me. Nh ami jo b ho ye apko nh krna hoga warna kuc b ho skta hy.
Ami. Agr tmhen apni izt or fmly ka itna khayl hy to apne bap ko bulao yahan ? M kahan jao ? Mere b kuc khawb or sapne hn ?
Or agr ye nh kr skte to mera kuc socho ? M kia krn ? Mujh si ab brdasht nh hota.
Me. Ami laken ye sb galt hy plz.
Ami. Acha agr tmhen galt lgta hy or izt ka b pas hy to tm mujhe q thanda nh kr dyte ? Itna bra hathyar b to hy tmhre pas ?
Me. Kia ? ? ? Ami pta b hy ap keh kia rhe hn ?
Ami. Han mujhe pta hy jb afzal apni beti chod skta hy to ek beta apni maa ko khush nh kr skta ?
Me. Nh ye galt hy maa.
Ami mere qareb a gae bed pe or boli beta itna kuc to hmare bech ho chuka hy wo sahe tha kia ? Mujhe nangi tm dykh chuke ho or tmhen m ne dykh lia hy. Abi b sahe galt k chakr m ho ? Or ami ne mere pas beth kr meri ran pe hath rkh dia.
M uth k khara ho gya. Or bola.
Me. Nh ami mujhe sochne do mera dimag kam nh kr qha. Mujhe time do kuc.
Ami. Ok beta soch lo agr ghr ki izt chahe to mera jawb tm ho. Agr nh chahe to mujhe mt rokna.
Or ami bhr chali gae. M let kr sb halat k bre m sochne lga or pta nh kb so gya pta he nh chala.
Rat koi 4 bje meri ankh khuli to mujhe pyas mehsos hui. Jag dykha to khali tha. M uth kr neche kitchen m aya or pani ki bottle nikal kr uper rum m jane lga to mujhe kiran bji k study rum k lite on hui nazr ae. M heran hua k is waqt 4 bje baji kiran kia kr rhe hy ? Laken phr socha k wo shayd rat m lite bnd krna bhol gae hoge or m apne rum m pani rkh kr wapir us study rum ki lite off krne gya.
Rum ka door open tha m ne door khola or andar gya to samne scene he kuc or tha.
Bji kiran pc k samne chair pe bethe the or unki shrt uper hui pari the un k boobs saf nazr a rhe the or unki shalwar chair si neche pari the pao m. Wo pc pe kuc dykh rhe the or apni chot m fingure dale hue the. Mujhe dykh kr wo ek dam chonk gae or apna hath chot si hta kr apni shrt neche ki or shalwar utha kq pehnne lge.
Bji. Bhai tm....tm is waqt.
Or m andar dakhil hua or m ne sedha pc pe attack kia or dykha to wahan ek xxx movie lge hui the. M ne wo off ki or m pc pe he jhuka hua tha k washrum ka door open hua or nadia jo k bilkul nangi the bhr a gae. Mujhe apne samne dykh kr uski jan nikal gae or wo wapis wshrum m bhag gae.
Me. What ? Ye b ?
Bji ne chup kr k sar jhuka lia. Or phr m ne unka pc check kia to koi 50 k qareb xxx films pari the.
Me. Ok subh bt hoge. Ab ja kr so jao. Or m un k rum si bhr a gya.
Shocking bt ye the k zyada ter films jo un k pc m the un k title incest k the.
Means k bji wale b incest k shoqen hn ?


M rum m aya to m so na ska or socha k ami ki to bt smjh m ati hy laken meri behne b randi bn gae hn ? Kia wo bhr chudwa chuki hn ? Or mujhe subh tk tarh tarh k khayl aey or koi 7 bje m so gya. Or 1 bje tk sota rha mujhe koi jagane nh aya tha.
1 bje ami ne a kr uthaya tb m naha dho kr fresh ho kr bhr chala gya.
M ek park m ja kr beth gya or time pas krne k lia wahan ek chair pakar li.
Wahan bethe kuc he der hui k mera dost a gya.


Kami. Shehzady kahan gum ho ? Uski ankho m ek ajeb si chamak a gae the mujhe dykh kr. Shayd wo yahan kisi ko dhondny aya tha.
Me. Nh mujhe kaha jana tha bs yahe hn.
Kami. Or suna aj tk bs wo stories or videos pe he guzara hy ya kisi larki ko choda b hy ?
Me. O kahan yar apni esi qismat kahan ?
Kami. Chal meri jan tens q leta hy ? M hun na ? Aja mere sth aj tjhe wo maza krata hn jo shayd teri soch m b na ho.
Me. Laken kahan ?
Kami. Sawal bnd or ao. Or phr hum ne apoi apni bike uthae or m kami k peche peche chalne lga. Or phr kami ne bike apne ghr k agey rok di.
Us ne bell bjae. M ne phr pochna chaha to us ne kuc nh btaya or itne m door khula or ek 50 si 55 sal ki umar ki ourat ne door khola. M ne unhen salam kia or phr kami ne bra drwaza khola or hum apni bikes andr le gae. Andar ja kr m kami ne btaya k wo uski mom Nisha hy.
Or m phr cnfuse ho gya k apne ghr q laya.. Or hum andar chale gae to samne ek moti si larki bethe tv dykh rhe the wo kami ki behn Farah the wo bht khubsorat the us k boobs bht mast lge mujhe laken m kami k sth ek rum m a gya. Wo shayd kisi ka bed rum tha wo kami ki behn ya maa ka he ho skta hy q k dressing table pe make up ka saman para tha.
Kami. Yar itne tens q ho ? Aram si khul k betho.
Bs m phr thora relax ho k beth gya k chalo jo b hoga sb samne a jae ga.
Kami. Film ka mood hy ? Film dykho ge ?
Me. Abey aunti wale ghr m hn agr koi a gya to ?
Kami. Nh koi nh ata yahan. Or uth kr samne dvd pe ek cd lga k film on krdi or mere pas a kr beth gya. Or ek film start ho gae. Film chalti rhe or kami apne kapre utarne lga or wo sirf underwear m reh gya.
Me. Abey kia kr rha hy tu ? Agr koi a gya to ?
Kami. Abey tu enjoy kr. Agr koi aya b to pakr k chod dalen ge. Tm daro mat or enjoy kro. Maza kharb nh kro.
Me. Kia ? Abey tm apni maa behn ko chodo ge ?
Kami. Com on yar ye film b ek family ki he chal rhe hy enjoy kro.

Kami. Chal sun m apni maa ko roz chode bina nh sota or apni behn ko b chodta hn. Or tjhe aj isi lie laya hn k hum 2no mil kr unko choden ge.
Me. Kia ? ? Waqai ?
Kami. Han. Tm movie dykho bs ami or meri behn ane wali hn phr asal maza aey ga. Ab ye kapre utardo tm. Or us ne apna undrwear b utar dia.
Me. Abey ek msla hy tmhari maa mujhe brdasht krle ge ?
Kami. Q tu kia gadhey la lun lie phrta hy kia ? Abey meri maa bht lun le chuki hn or meri behn b ek num ki randi hy.
Me. Han esa he hy.
Kami. Kia ? Chal utar kapre dikha.
M ne apne kapre utare or m ne ek undrwear utar di or neche ka 2ra underwear dykh kr wo chonk gya. Laken jb m ne wo wala undrwear b utara to wo phati phati ankho si kbi mujhe or kbi mere lun ko dykhene lga.
Kami. Bap re bap kia ye real hy ? Ye itna bra kese hua ? Or wo agey barh kr mere lun ko pakr kr dykhne lga.
Me. Natural hy bhai ye.
Kami heran tha or br br mujhe he dykh rha tha. Itne m door open hua or.........


Door k open hote he kami ki ami Nisha aunti andar ae. Wo ham 2no ko yun nanga dykh kr muskrane lge. Itne m kami agey brha,
Kami. Ao ami aj apko wo maza aey ga jo kbi ap ne zindge m nh lia hoga or mera apko Gadhey si chudwane ka khawb aj pura ho jae ga.
Nisha aunti. Kia ? Esa kia hy ?
Kami. (meri tarf ishara kr k). Wo dykho usi kehte hn lun.
Itne m kami apni ami k kamar m hath dal kr bed tk le aya jahan m betha tha.
Nisha. Bap rey. Kia ye asli hy ? Or ek dam mera lun pakr lia. Wo ek moti ourat the laken itni b moti nh. Motapa un pe acha lgta tha un k lambey qad ki wja si.
Me. Shahwat si karrah utha.
Nisha. Ye to hmari phar k rkh dy ga.
Kami. Or maza b to apko bht aey ga ?
Itne m rum m Farah enter hui jo k sirf bra or panty m the.
Kami ne usi dykha to bola.
Kami. Ami ap isi sanbhalo meri jan a gae hy. Or kami farah ki tarf gya. Jb k aunti mere pas he bed pe beth gae or mera lun abi tk pakra hua tha.
Farah. Hy m mar gae ? Kia ye asli hy ? Itna bra lun ? Oh God ? Itna bra lun real m ? Or agey a kr mera lun pakr k dykhne lgen. Aunti lun chor chuki the.
Agly he pal kami ne farah ko ye keh kr khench lia k aj ye tmhare lie he hy aram si dykho kahen bhag nh rha mera dost.
Kami Mom. Beta tm to nange ho mujhe b to nanga kro na ? Or phr khud khari ho kr apni qamez or shalwar utar di. Unho ne neche kuc nh pehn rkha tha.

Ab samne sofa pe kami apni behn farah k sth kissing kr rha tha or idhar m ne kami ki ami ko bed pe khench lia tha or hmari kissing shoro ho gae.
M ne kami k ami k boobs pakr lie unko dbata or nipple maslta rha. Phr m ne un k hont chor kr un k boobs chosne lga wo siskne lge the. Or phr m unko lita dia or unki phudi dykhne lga. Mujh pe is waqt esa josh charha hua tha k bs. Or m kai xxx films dykh chuka tha bs phr kia tha m ne unki chot chatna shoro krdi or wo tez tez sisakne lge.
Kuc der k zor dar chusai k bd kami k ami chot gae. Phr m sedha beth gya bed si neche tangen ltka kr. Or kami ki ami ko samne bitha lia or wo smjh gaen or lapak k mera lun pakr lia wo bht garam ourat the. Unho ne mera topa apne monh m le lia or m apna hosh khota ja rha tha k mujhe pta nh kia sojhi m ne uski ami ko balo si pakr lia or un k monh ko chodne lga. Kami ki ami khud ko churane ki koshish krne lgen laken meri girft mzbot the. Or phr kami ko ehsas ho gya k m ek janoon ki kaifiyat m hn or wo meri tarf aya or mere bazo si pakr kr mujhe jhanjhora. Tb mujhe hosh aya or m ne kami ki ami ko chor dia. Uski ami ki tbyt kharb ho rhe the.
Kami. Abey meri maa ko mare ga kia ?
Me. Sory yr mujhe kuc pta nh chala. Jb mujh pe sex charh jata hy to kuc nh pta chalta k m kia kr rha hn. Bs ye khawish hoti hy k lun ko kisi chez m dal dun or jhatke lgao.
Kami. Hmmmm...... Han wo to m tmharh halat dykh kr smjh gya hn laken thora cntrol to rkho yr.
Me. Ok ok.
Or phr m ne kami ki ami ko bed pe lita lia or unki chot pe position li. Unki chot geli ho chuki the m ne apne lun pe thok lgaya or aram aram si unki chot m dalne lga.
Jese he topa andar gya. Kami ki ami ne mujhe rok dia or ghabrane lgen.
Nisha. Kami beta isi roko m isi nh le pao ge m mar jao ge.
M ne itna suna to m ne khel kharb hote dykha or phr aunti k uper let kr un k hont pakr lie or chosne lga or ek jhatka lgaya or mera adha lun andar chala gya. Kami ki ami ki ankhen bhr ko a gae laken m ne unko nh chora or hont mazboti si chosne lga. Unki ankho si anso a gae or phr m ne kiss rok kr kaha.
Me. Aunti bs m itne si he kam chala lun ga ap brdasht kro.
Nisha. Nh nh m mar gae plz nikalo. Mujhe kisi ne mirchen dal di hn meri chot m. Kami mujhe bchao.
Or m ne aram si lun thora bhr nikal k usi ko agey peche krne lga. Kuc der bd jb wahan jaga bn gae to aunti shant ho gae or unko maza ane lga.
M ne moqa dykh kr 2ra jhatka dia or is br pura lun unki chot m chala gya. Wo itni zor k chekhen k sb dar gae. Laken m ne unko chora nh wo minaten krti rhen meri or kami ki galiyan dyti rhe laken m ne unko nh chora or phr kuc der pare rehne k bd m ne aram aram si agey peche krna shoro kr dia. Mera lun kami ki ami ki bcha dani si takra rha tha or us waqt m kis maza m tha bs bta nh skta.
Kuc der aram si krne k bd m apne wehshyana andaz m unko chodne lga. Unko dard ab b tha un k chehre si saf pta chalta tha laken wo brdasht kr rhe the.

Kuc der unko ese chod kr m ne unko doggy style m bithaya or peche si unko chot m chodne lga. Ab wo b mera sth dy rhe the or apne gand peche mar rhe the. Or m ful josh m unko chodta rha 5 mint m wo chot gae or un k pani si lun asani si ane jane lga.

Us k bd kami ki maa dheli par gae laken m unko apne full josh m chodta rha. Kuc der ki chudai k bd wo phr garam ho gae or mera ful sath dyne lgen. Ab m apna pura lun bhr nikalta or sirf topa andar hota tha or zor ka jhatka lgata tha. Ab kami ki maa mast ho kr chudwa rhe the.
Idhar kami or uski behn farah apni chudai m magan the laken 10 mint ki chudai k bd wo 2no apna pani chor k ek 2re ki side m let kr apni maa or asif ki chudai dykh rhe the.
Asif ne kami ki maa ko ek br phr pani chorne pe mjbor krdia laken asif ruka nh or usi josh k sth chod rha tha kami ki maa ko. Akhir kami ki maa jb 3ri br jhari to uski himat jawb dy gae or us ne agey ho kr asif ka lun chot si nikal dia or behosho ki tarh gir gae. Wo bht buri tarh thak chuki the 25 mint ki lagatar chudai ne unko tare dikha die the laken asif chotne ka nam he nh le rha tha wo abi b usi josh k sth lga hua tha.
Jb us ka lun kami k maa ki chot si nikla to wo apne ful josh m akra hua tha.

M ne kami ki maa ko wahen chora or kami ki behn ki tarf gya. Farah mujhe apni taraf ate dykh thori dari hui lg rhe the laken chot ki pys k agey mjbor the. Farah apni maa ki or meri esi chudai dykh bht garam ho gae the.
M ne usko carpet pe lita dia or uski chot pe us k bhai kami ka pani ab tk lga hua tha m ne lun k sth wo pani us ki chot ko gela kr k topa us ki chot m rkh k aram si dhaka lgaya to topa andar chala gya or phr m ne ek jhatka dia to mera adha lun andar chala gya. Faran ne mujhe wahen rok dia. Usi ab agey lene ki taqat nh the. Wo khamoshi si mera itna mota lun jo le gae the to wja ye the wo apne bhai si chudwa chuki the or kuc chotne ki wja si us ki chot geli the.
Laken m thora ruk kr farah ko qabo kr lia or apne janon m dhaka mar k sara lun andar dal dia. Farah ki chekh nikal gae laken m apne josh m uski parwah na ki or usi dhan dhana dhan chodta rha. Wo 5 mint m he jhar gae laken m ruka nh mujh pe pagal pan sawar tha or usi chodna jari rkha. Us k chotne si pani ki wja si us k chot m phislan ho gae or us k dard m kami hui or wo b maza lene lge or wo bht mast ho gae. M ne uski chot si lun nikal kr usko uthaya or sofa pe beth kr usko apne lun pe bithaya or wo mere lun pe uchalne lge. Kami ne apni behn k chot m sara lun jate dykha to phati ankho si paglo ki tarh dykhta rha. Or itne m farah ek br phr jhar gae or mujhe yun lga k m b ab chotne wala hn to m ne b neche si dhake lage laken farah smjh gage k m jane wala hn to wo boli k andar nh chotna.
Or phr jb mujhe lga k ab or nh tik pao ga to m ne farah ko neche lita kr us k sene pe charh gya or phr jo seelab aya wo seelab wo 3no maa beti but bne dykhte rhe. Or m thak kr ek tarf let gya. Itne m kami ki ami bed si utarne lge to wo khari na ho pae or wo girne lge laken kami ne agey brh kr usi bchaya. Wo khari nh ho pa rhe the is chudai k bd. Laken phr m ne apne kapre change kie or apni bike nikal kr bhr a gya

Bhr a kr bike start krte he mera mb bj utha. M ne mb nikala to ami ki cl the. Cl atend krte he ami ki pareshani bhari awaz ae.
Ami. Beta kaha ho tm ? Hum bht pareshan ho rhe hn 4 bje hue hn tmhara kuc pta nh ?
Me. Ami m apne ek dost k pas tha abi a rha hn. Or cl cut krdi.
Or 30 mint m ghr pohnch gya. Door kiran baji ne khola or unko dykhte he mujhe wo subh ki bt yad a gae or m unko gusa si dykhta hua uper a gya. Thori der m he ami mere rum m a gae.
Ami. Kia bt hy beta kia tm meri un bto si pareshan ho kia ?
Me. Nh ami esi bt nh m apne dost k pas gya jahan time ka pta he nh chala.
Ami. Ok fresh ho kr ajao m khana lgati hn.
Me. Ap yahen bhej do khana.
Or m fresh hone chala gya.
Bhr aya to ami khana lie bethe the.
Me. Baji wale kahan gae wo khana q nh lae ?
Ami. Wo zara apni saheli k ghr gae hn. Or ami khana dy kr neche chali gae.
M ne khana khatm kia or phr kiran bji walo k study rum ki talashi lene ka socha
or isi khayl si m study rum m a gya. Laken mujhe wahan si esa kuc nh mila.or m wapis apne rum m a kr apne bartan utha kr neche kitchen m a gya.
M jb uper jane lga to ami k rum si kuc awazen ae. M qareb gya to pta chala ami kisi si mb pe bt kr rhe the.
Ami. Nh m nh a skti tm bt ko smjho mere bete ne mujhe wahan jate dykh lia hy nr mere lie msla ho gya hy. Mujhe bhol jao m ab kbi nh ao ge. Or han aenda kbi yahan phone b mt krna warana tm khud smjhdar ho.
M chupke si uper a gya.
Kuc der he guzri hoge m apne bed pe leta apne aj k chudai ka soch rha tha or meri trouser m ek tamboo bn chuka tha. M ne kapre change kr k ek dheli si trouser pehn li the.

Itne m ami phr uper mere rum m ae.
Ami. Beta wo mujhe kamar m bht dard hy kia tm meri thori c oil ki malish krdo ge ?
Me. Ap chalen m ata hn ami.
Ami mera tamboo dykh chuki the. Ami neche chali gae or m 5 mint bd neche ami k bedrum m gya to ami us waqt bilkul nangi bethi hui the bed pe. Bed ki chadar b aj kuc tez color k the m ami k pas gya mera tamboo khara tha laken mujhe parwa nh the q k ami or mujh pe koi parda nh tha. Ami ne side table si oil uthane ka ishara kia or ulti let gae.
Ami. Beta tm trouser utar do oil m kharb na ho jae.
Me. Ok ami or m ne trouser utar phenka. Mera lun ab ful khara tha.
 M ne oil lia or ami k pas beth kr ami ki kamar pe dal kr malne lga. Jb puri kamar pe oil lg gya to m ne malish shoro krdi.
Ami. Esi nh beta mere uper beth jao or mere kandho si le kr kamar tk malish kro. Or m ne esa he kia. Jb ami ka bdan ki malish kr rha tha to mujhe sex ki bhok lgne lge. Or koi 10 mint bd.
Ami. Waha beta skun a gya. Tmhare hatho m to jadu hy. Ab zra hips or tango ki b krdo ?
Me. Ok krta hn or phr side m ho kr m ne ami ki hips or tango pe oil mala or malish krne lga. Ami ki chot mujhe clear nazr a rhe the.
Mujhe pta nh kia hua m ne thora oil apni hatheli pe le kr ami ki chot pe dala or usko malne lga. Esa krne si ami ki sirki nikal gae. Or m ne is tarh ek fingure apni ki chot m dal di. Mujhe maza a rha tha. Or m apne maza m bhol gya k wo meri maa hy. Or kuc der bd m ne apni 2ri fingure b unki chot m dal di ami ap or tezi si siskne lge. Or phr m ne apni 4ro fingure ek sth dal di. Oil ki wja si koi rukawat nh hui or aram si mera hath andar ane jane lga. Ye dykh meri brdasht jawb dy ge. Or m ne ami ki tangho m porition le kr topa ami ki chot pe rkh dia.
Ami ne chonk k peche dykha mujhe us halat m dyjh wo muskra pari laken m apne ap m nh tha mujh pe janon cha chuka tha. M ne topa rkh k ek jhatka dia to unki chot m mera topa chala gya. Laken ami ko thora dara hua paya m ne.
Laken m ne parwa nh ki or phr ek zor ka jhatka dia to mera adha lun ami ki chot m sma chuka tha. Ami ne ek chekh mari or minaten krne lgen k bhr nikalo laken m apne ap m tha kahan ? M ne phr ek or jhatka dy kr pura lun andar kr dia or wahen ruk gya. Ami ne khud ko churane ki nakam koshish ki laken m ne unko jakar rkha tha
Ami minato k sth sth mujhe ab galiyan b dy rhen the laken mujhe koi parwah nh the.
Or phr m ne aram aram si ami ki chudai shoro ki or phr kuc der k bd jb ami ki chot m jaga bn gae to ami b maza m a gae. Jb mera lun unki bcha dani si takrata to wo or zor lgati or mujhe chomne lgen. Or mujhe khushi si kiss krne lgen. Or itne m ami jhar gae. Wo dheli par gae laken m na ruka or unko chodta rha. Kuc der m wo phr garam ho gae to wo phr sth dyne lgen to m ne unko doggy style m lia or peche si unki chot pelne lga. Or ami b masti m a chuki the wo bht uchal uchal k apni chot mere lund pe mar rhe the.
10 mint yunhe chodne k bd m ne ami ko uthaya or khud let gya or ami ko apne khare lun pe bitha lia. Ab ami khud uper neche ho rhe the or wo itna uper hoti the k sirf topa andar hota tha or phr ek dam zor si beth jati the. Isi khel m ami ek br phr jhar gae.
Or ami ruk gae laken m ne unki kamar si unko pakar kr unko neche si lete lete chodne lga or phr m unko 20 mint tk or chodta rha. Or m phr chotne k qareb a gya or m ne lun bhr nikal kr ami k sene pe sara mal nikal dia jo k ami ne sara chat lia.
Or m ek tarf ko let gya. Ami ek dam mere uper ae or mujhe dewana war choomne lge. Or kaha.
Ami. Mera sher beta. Tu hy jb ghr m to m q bhr thokren khao ? Mera raja beta. Ummmhhh......
Or phr mujhe chomne lgen.
Phr ami khari hui laken thora larkhra gae laken bed ko pakar kr sanbhal gae. Or unki chal bhange lg rhe the laken unho ne rum m thore chakr lgae to wo thek ho gae. Phr m uper apne rum m a gya or naha k leta tha k pta mh chala thakan ki wja si nend a gae.
Koi rat 8.30 pe nadia mujhe jagane ae or mujh si nazren nh mila pa rhe the.
Me. Ok beta to aj tyr ho jana m ami ko sb bta dun ga. Uska rang ek dam ur gya or wo neche chali gae. M fresh ho kr nechd gya to khana lg chuka tha or hum ne mil k khana khaya laken koi bt nh hui apars m.
Sb khana kha k apne apne rum chale gae jb k bji kiran kitchen m bartan dhone lge. M kitchen m gya or bola.
Me. Tm yahan si fre ho kr nadia ko le kr uper study rum m ana.
Or m uper apne rum m a gya.
Koi ek hour k w8 k bd m apne rum si nikla or study rum ki tarf chal para. Mujhe yaqen tha k jo chudai aj ami ki hui hy wo aj pur sakun nend soen ge. Or m andar enter hua to kiran bji or nadia samne bed pe leti hui the. Mujhe dykh kr uth bethi.

M sofa pe beth gya or wo 2no mujhe dykh kr uth kr beth gae. Wo 2no is waqt ek dhela dhala sa qamez shalwar pehne hue the unki qamez ka gala b bra tha un 2no ki cleavage saf nazr a rhe the or unho nd dupata b nh lia hua tha.
Me. Han to mujhe puri story sunao k asal bt kia hy or ye tmhen bemari kahan si lge ? Agr ek b lafz jhot bola to m uth k chala jao ga subh ami bt kre ge tm si.
Bji kiran. Nh bhai ap esa mt krna ami ko mt btana ap jo kaho ge hum karn ge ap hamen maf krdo plz.
Me. Pehle mujhe puri bt btao.
Bji.
M btati hn bhai.
Asal m bt ye hy k meri ek dost naila or m bht close dost hn ek br m us k ghr gae to mujhe koi nazr nh aya or m sedha us k rum m chali gae laken wahan m ne jo dykha wo alag he tha. Naila apni behn maira k sth apni apni qamez utar kr nange boobs k sth ek 2re ko kiss kr rhe the. Mujhe dykh kr 2no chonk gae. Tbi mujhe kuc awazen ae. Meri nazr tv pe pari to ek lesbian film chal rhe the. Wo 2no mujhe dykh kr ghabra gae. Maira to apni qamez utha kr bhah gae bhr laken naila wahen bethe rhe.
Bji. Naila ye kia harkat hy tm apni he behn k sth ? ?
(naila or m kbi kbi apas m kiss or ek 2re ki boobs dbati rehti the.)
naila. Han darling, bhr k to 100 risk hn. Apne ghr m bhala koun mera bura chahe ga ? Or wo to meri behn hy. Bhr bdnami hoge laken ghr m nh.
Or m us k pas he beth gae. Us ne mujhe kaha k ao wo dykho hum enjoy krte hn. Un 2no ko dykh kr m b garam ho gae the or m us k sth kiss krne lgen. Laken phr m ek dam dur ho gae.
Bji. Naila pehle jao apne ghr k doors to close kr k ao.
Naila nangi he shalwar pehne bhr gae or 2 mint m he a gae or ate he meri qamez utar kr mere boobs pe tot pari m b garm ho gae or hum ne apni shalwaren b utar di. Phr us ne meri chot chati or usi waqt uski behn maira ful nangi ho kr rum m a gae. Bs hum ne bht maza kia. Phr us din k bd mujhe adat si ho gae to kbi m uni si chuti mar k un k ghr enjoy krti to kbi sundy ko usi milne k bahane us k ghr ja k maze krti the.
Phr ek din m ne socha k yun us k ghr jana bht risky ho skta hy q na m apni behn nadia ko phansa lun ?
Or m naila si wo porn movie la kr apne pc m download kr leti the.
Ek din m ne nadia si kaha k mujhe mere breast m pain hy mujhe thori oil ki malish to kr dy ?
Nadia. Chonk kr ? Bji ap kisi dr ko dikhaen na ?
Bji. Nh mujhe sharm ati hy bs tm malish krdo aram a jae ga.
Us k bd nadia or m study rum m a gae or m ne apni qamez utar di or bed pe let gae.
Nadia oil le kr mere pas beth gae.
Bji. Nadia tm apni qamez nikal do.
Nadia. Kia ? Bji m q ?
Bji. Arey pagal oil si kharb na ho jae. Or daro mt m larka nh tmhari behn he to hn.
Phr nadia ne apni b qamez nikal di.
Us ne mujhe thora oil dal kr malish krne lge or m maza leti rhe. Phr kuc der bd m ne usi rok dia.
Bji. Let jao nadia m tmhen b oil lga dyti hn.
Nadia. Laken bji mujhe to koi dard nh hy.
Bji. To kia hua ao tmhen acha lge ga.
Esa kro idhar ao tmhen ek new chez sikhao.
Or m ne us ko qareb kr k us k honto pe apne hont rkh die. Wo tarap uthe or khud ko mujh si churane lge laken m ne usi mzboti si pakre rkha. Kuc he der m nadia b mera sth dyne lge to m ne usi chor kr us k boobs ko pakr lia kissing krte hue. Us ne b der na ki or mere boobs pakr lhe or dbane lgen. M ne kuc der bd usi hataya or apni or uski shalwar utar kr m us k uper char kr usi kiss krne lge. Us k bd m ne ek hath us ki phudi pe rkh dia wo kuc na boli wo b bht garam ho chuki the m ne uski phudi m ek ungli dal di or in out krne lge wo maza m tarapne lge or jald he chot gae. M ne usi kaha k ab tm mujhe b pani nikalne m madad kro. Or us ne mujhe discharge krwaya. Us k bd to jese hamen lat he par chuki the. Hm jb b moqa milta tha m naila si lae hui cds ko play kr k khub enjoy krti the. Naila ne mujhe btaya tha k wo apne chote bhai si chudwati hn 2no behn or usi ne hamen incest ki films di the.
Or jb apko sb bta dia hy to ek bt or.
Naila ne hamen ek plastic ka lun b dia tha or uth k bed k 2ri taraf gae or wahan apni puri book shelf bhr ko khench li to jese he wo bhr ae us book shelf k side m ek 8 inch ka plastic lun us ek takhta pe kisi chez k sth sedha lgwaya hua tha jis si ek larki doggy style m wo lun wahen lge rehne per chudwa skti the.
Me. (Sb kuc sun kr) Mujhe nh lgta k tm ye le pati ho ye na mumkin hy.
Bji. Nh hum leti hn bilkul.
Me. Mujhe nh lgta tm abi le kr dikhao.
Bji. Kia ? Laken bhai ap ?
Me. Mujh si bt kro ge ya ami si ?
Ami ka nam sun kr bji ne der na lgae or apni elastic shalwar neche khench di or us shelf k pas ja kr apni qamez uper kr k apni chot pe thora thok lga kr or us lun pe thok lga kr wo lun aram aram si chot m le gae. Wo 8 inch ka sa andar le gae.
Me. Tm bri ho laken nadia nh le pae ge.
Nadia ne ye suna to jhat si apni shalwar utar di or wo us lun k agey ja kr wo lun apni chot m pura le gae.

Us k bd bji shalwar pehnne lge to m bola.
Me. Nh ye nh pehno. Or ye qamez b utar do.
Bji. Kia ? Laken bhai. Itne m nadia jo peche khari the apni qamez utar kr bed pe phenk di. Bji ne peche nadia ko dykha jo muskra rhe the.
Or phr bji ne b apni qamez utar phenki. Meri behno k bdan bht kamal k the. M ne unko nanga dykha to mera sher jagne lga.
Me. Koi incest film lga kr mere pas a kr betho.
Nadia chup chap pc pe gae or ek brother sis ki incest cd lga kr mere ek side a kr lg k beth gae. Jb k kiran bji khari the phr wo b a kr mere pas beth gae. Ab mera lun trouser m ek acha khasa tambo bna chuka tha. Jise dykh kr 2no behn chonk gae.
Film chalti rhe jis m ek behn naha rhe the or uska bhai usi nahate dykhta hy. Wo larki apni chot m ungli kr rhe hoti hy or bht hot ho jati hy. Ye dykh kr uska bhai ful nanga ho kr washrum m chala jata hy or apni behn ko apna khara lun dikhata hy or phr unka sex shoro ho jata hy.
Meri 2no behn wo dykh kr bht bechain lgti hn.
Me. Bji jao bed pe leto.
Kiran chup char ja k let jati hy.
Me. Nadia jao bji k uper 69 ki position m ek 2re ki chot chato. Or phr agle he pal unki chot ki chusai start ho gae.

Unko yun dykh mera lun apne ful josh m a gya m ne apni shrt utar di or apna trouser b utar phenka. Usi waqt nadia ki nazr mere lun pe pari to wo uchal pari.
Nadia. What ye kia ? Itna bra lun ? Us k monh si nikla to ek dam bji ne b mujhe dykha or mujhe dykhte he uska monh phata ka phata reh gya. Wo 2no buri tarh shocked the. M un k qareb gya bji to neche leti he the m ne unki tangen pakr kr apni tarf khench kr unki tangen bed si neche latka di.or nadia si bola.
Me. Nadia tm bji k uper ajao us k pet pe beth kr bji ko kising kro laken mazboti si pakr kr rkhna. Nadia thori moti hy banisbt bji kiran k. Nadia ne wesa he kia jo m ne smjhaya tha. M ne apna lun pe thok mala or bji ki chot pe thora thok dal kr lun chot pe rkh k dbaya to thora sa lun andar gya bji hilen laken nadia ne pakr k rkha' phr m ne ek zor ka jhatka mara or mera itna lun andar chala gya k 3 inch he bhr hoga. Bji kanp k reh gae chekh b na ski q k nadia ne unko kissing m jakar rkha tha. Kuc der  rukne k bd m ne ek or jhatka mara or pura lun andar kr k aram aram si bji ko chodne lga. 5 mint m he bji chot gae tn m ne nadia ko kaha k ab tm utar jao. Uski chot geli ho rhe the bht. Wo bji si utar kr us shelf pe lge lun si dogy style m apni chot marane lge. 20 mint tk bji kiran ki chudai k bd wo 2 br jhar chuki the wo gir gae bed pe to m ne unhen chor kr nadia ko bula lia. Wo ate he doggy style m beth gae. M ne uski chot pe apna lun jama k dhaka mara to mera adha lun andar tha. Nadia ko kuc dard na hua. Asal m wo us plastic lun si chud kr apni chot ko thora khol chuki the m ne ek or jhatka mas k pura lund andar dal dia. Or maza si chodne lga nadia ko. Koi 20 mint m wo 2 br jhar chuki the phr m ne apna lun bhr nikal kr 2no behno ko carpet pe bitha kr un k chehro or breast pe mani ki barish jo ki to wo heran reh gae k itna pani ? Wo 2no behn ek 2re ka chehra chat kr saf kr dia.

M thak kr ek taraf gir chuka tha sofa pe jb k nadia or bji kiran b carpet pe he giri pari the. Mujhe thora hosh aya to.
Me. Aj k bd tm logo ko kahen jane ki zrorat nh m tmhara full khayal rkho ga.
Bji kiran. Bhai tm kamal k ho. M tmhari gulam ho gae hn aj si. Ahhhh..... Kia chodte ho or kia shandar timing hy tmhari.
Or phr nadia b tarifen krne lge.
M study rum si nikal kr sedha apne rum m ja kr so gya.
Next subh ghr m sb set tha api wale apni uni chali gae to m ne ami si bt ki.
Me. Ami ab hum ne jo rishta bnaya hy us k bd hamen ghr k andar mohtat rehna hoga warna agr kisi ko pta chal gya to pta nh kia hoga.
Ami. Chonk kr. Ha beta bt to tmhari bilkul thek hy laken kuc sochna pare ga.
Or phr kuc soch kr ami boli.
Ami. Beta agr tm thori himat dikhao to sb kuc set ho skta hy or humen phr ghr m tmhari behno si b khatra nh hoga.
Me. Wo kese ami ?
Ami. (thora hichkicha kr) Beta agr tm apni behno ko b mana lo to phr hamen koi nh rok ske ga. Or jb jis ka jahan dil chahe ga wo khul k maza le ske ga.
Me. Laken ami kia wo man jaen ge ?
Ami. Mujhe lgta hy wo man jaen ge tmhari behno k andar bht garmi hy.
Me. Laken ami us k lie apko kuc karna hoga m shayd kuc na kr pao.
M dykhna chahta tha k ami apni choot k maza k lie meri behno ko kese razi krti hy.
Ami. Laken tmhen he sb krna hoga beta.
Me. Nh mujh si kuc nh ho pae ga ap khud kuc kro na plz ?
Ami. Kuc soch kr. Ok m he kuc krti hn laken abi tm mera to kuc kro ?
Or ami mere pas a kr beth gae.
Me. Ami chalo aj ap mere rum m chalo wahan ek gandi film b dykhen ge or enjoy b krn ge.
Ami. Ok tm chalo uper m ati hn.
Or m uper a kr pc on kia or phr kisi khayl k teht m neche gya or sare door or windows close krne lga or wapis apne rum m a gya.
Wagan ate he ami b a gae. Ami is waqt mere bed pe a kr beth gae m ne film lga kr apna rum ka door or window lock kr k parda dal die or phr ami k pas beth kr wo film dykhne lga.
Ami film dykh kr bht hot ho gae the or wo apni qamez utar kr meri taraf barh ae. Un ki brdasht jawb dy chuki the or ate he mere honto pe kiss krne lge.
M b hot ho chuka tha. M ne ami ko pakr kr bed pe gira lia tha or kissing krte waqt un k boobs maslne lga tha. Ami k nipple sakht ho chuke the.


Or phr ami ruk gae kissing chor di or boli.
Ami. Beta wo ek bt kahun agr tm bura na mano.
Me. Nh ami ap kaho.
Ami. Beta wo Rukhsana ko to tm jante ho na ?
Me. Han wo firdos ki ami ?
Ami. Han beta wohe. Wo b apne bete si chudwati hy or m ne usi tmhara bta dia tha kal or jb tmhare lun ka btaya to wo ek dam  pagal si ho chuki the or wo keh rhe the k agr tmhen mana lun to kia tm unhen b chod lo ge ? Or wo abi 5 mint m a jaen ge sath he m to ghr hy ?
Me. Laken ami.......
Ami. Beta plz meri khatir.
Me. Ok thek hy laken aj k bd ye bt ap or kisi ko nh btaen ge agr esa kuc hua to wo din apka or meri chudai ka akhri din hoga.
Ami. Ok beta thanx. Abi jb m uper a rhe the to m ne usi tyr rehne ka bola tha m usi cl krti hn.
Ami ne phr mb si rukhsana ko cl ki wo hmare paros m he rehti tge or koi 5 mint m he wo a gae.
Uper ami usi mere rum m le ae. Mujhe nanga dykh pehle to wo chonk gae. Laken jb unho ne mera tana hua ful khara lun dykha to apne khule mong pe hath rkh lia.
Rukhsana.
Uf Khudaya.
Ye tmhara beta real lun hy Sana ?
Ami. Han dykho tm man nh rhe the. Or apne kapre utaro phr m tmhen iska kamal dikhati hn.
Rukhsana ne ye sun kr der na lgae or agle he pal nangi ho kr mere pas a gae.
Rukhsana ek lambi or moti shakhsiyat ki malik the. Ek dam mast or gardaya hua bdan tha bhara bhara or bre bre boobs or gand bahir ko nikli hui.
Unka monh bra tha laken khubsorat tha.
Wo mere pas a kr mere braber m let gae m ne der na ki or un k honto pe kissing krne lga. Ami b bed pe a chuki the or rukhsana ki chot ko masal rhe the.
Us k bd m ne rukhsana ko bed pe lita dia or unki chot pe position lene lga laken unki pholi hui chot pe nazr parte he mujhe unki chot bht achi lge or m ne thora peche ko jhuk kr unki chot pe apne hont rkh die or unki chot ko chomne lga.
Rukhsana. Ahhhhh........ Uffffff.. Beta kha ja meri chot ko meri aag bujha dy beta ahhhh.
Or phr unki chot chomne k bd chatne lga. Kbi unki chot ko pura monh m bhar leta, kbi chatne lgata to kbi unki chot m apni zuban dalta. Kuc der tk esa krne si rukhsana apni chot mere mong pe ragarne lgen or ye dykh kr ami ko pta nh kia hua wo uth kr rukhsana k monh pe apni chot rkh k beth gae. Idhar rukhsana ne apni chot ko zor si mere monh pe marna shoro kia or phr ek dam unki chot si pani nikal aya wo m ne pe lia. Rukhsana dheli par gae the phr m utha or unki chot pe apna lun rkha. M is waqt bht khuwar ho chuka tha mujh pe pagal pan charh chuka tha m apne ap m nh tha or m ne unki chot m apna topa dal dia. Rukhsana k monh si ami uth chuki the or is waqt rukhsana sedhi leti hui the mere tope k unki chot m jate he un k chehre pe taklif k asar dikhai dy rha tha. Laken m ne parwa nh ki or ek zor ka jhatka or mara mera adha lun unki chot m ja chuka tha. Rukhsana ki ek zor ki chekh nikal gae. Wo khud ko neche si nikalne ki koshish krne lgen laken m ne foran unko jakar lia or ek akhri jhatka ful taqat si lgaya to rukhsana ki ankhen nikal c aen or unka monh phata k phata reh gya or m unki chot m apna lun utar chuka tha. Kuc der pare rehne k bd m ne thora peche ko lun nikala or agey peche hilne lga laken mere hilte he

Rukhsana. Mt kro plz nikal lo. Kuta tm ne meri chot phar dali hy. Ahhhhh......... Nikalo plz. M mr jao ge. Ccccccc........
M ne ek na suni or aram aram si apne lun unki chot m pelne lga
Kuc der pelne k bd mujhe yun mehsos hua jese rukhsana ki chot mere lun ko jakr or chor rhe hy. Unki garam garam chot bht hot maza dy rhe the. Or phr agle he pal unki chot ne pani chor dia laken m ne unko chodna jari rkha. Un k pani chorne si ab lun asani si a ja rha tha. Kuc der bd wo b maza lene lge or koi 10 mint ki or chudai k bd wo ek br phr chot gae or mere pet pe hath rkh kr mujhe roka.
Rukhsana. Beta plz m mr jao ge m thak gae bht. Bs plz.
Or ye sun kr m ne apna lun unki chot si nikal lia or ami ki taraf brha.
Is sb k bech ami ne wo plastic ka lun nikala hua tha or apni chot m wo lun dal rhe the. M ne agey brh kr unki chot si wo lun nikal phenka or unko doggy style m le lia or position bna kr ami ki chot m sirf topa utar kr ami ko mazboti si jakr lia or ek powerful jhatka dia or sara lun ami ki chot m utar dia.
Ami ne ek zor dar chekh mari or khud ko churane lge. Laken m ne apni girft nh chori. Or aram aram si chodne lga. Ami ko kuc der to taklif hui laken phr ami ko b maza ane lga or wo neche si apni gand uchalne lgen. M ne apna sara lun bhr nikal lia or topa andar rehne dia or ek jhatka si pura lun andar utar dia. Ami ko ek zbrdasht jhatka lgta tha jism m or ami ki siskari nikal jati the m isi tarh chodta rha ami ko or ami kuc he pal m chot gae. Phr m ne ami ko sedha lita lia or dana dan chodne lga unko. Ami ek br chotne k qareb the k mujhe yun lga jese m b chot jao ga m ne apna ful jhatke lgane shoro kie or ami b tezi si chudwane lgen. Ami ek dam chot gae to m ne apna lun bhr nikal lia or ami k seene pe charh gya or apni mani nilane lga. Rukhsana b bed ko tek lga kr hamen bethi dykh rhe the. Laken jb us ne meri itni sari mani dykhi to wo dang reh gae. Or ami meri mani chatne lgen to rukhsana herat si dykh rhe the wo b a kr meri mani b chatne lgen.
Or phr m ek side pe ho kr let gya.

Agle he pal ami k sena chat kr rukhsana ne jb saf kia to unka mb bja. Unho ne sofa pe si apna purse utha k mb nikala.
Rukhsana. Han beta bolo kia hua ?
2ri taraf si kuc sun kr.
Rukhsana. Ok m ati hn. M sana ki taraf ae hui hn bs abi ae.
Or unho ne cl cut krdi.
Rukhsana. Mere ghr mehman aey hue hn mujhe jana hoga.
Or wo apne kapre pehn kr chali gae m ne ek towel uthaya or wo bandh kr neche gya or aunti ko rawana kr k main gate lock kr k uper apne rum m ami k pas a gya.
Or apna towel utar phenka.
Ami. Beta maza aya ?
Me. Han maa bht maza aya rukhsana aunti ek hot ourat hn.
Ami. Hmmm. Mujh si b hot hn kia ?
Me. Oh ami kia bt kr rhe hn ? Apko to bs jb dykh leta hn to isi khayl si garam ho jata hn k i m lucky jo apni maa ko chod pata hn.
M sofa pe betha tha ami mere qareb a gae or meri god m beth gae.
Ami. Hmmm. Beta tmhara lun choose lun ?
Me. Ami ap beshak chose lo laken jb ye khara ho gya to apki chot si he thanda krn ga. Soch lo agr ap brdasht kr skti hn to phr ajao.
Ami. Nh nh meri stamina jawb dy rhe hy. Rat ko dykhen ge. Filhal nh or ami apne kapre samet kr nangi he neche  chali gae. Or m naha kr fresh ho kr bhr nikal gya.
Waqt guzrta rha or m jb moqa milta tha ami ko ya behno ko chod leta tha. Ami is koshish m the k kiran or nadia ko phansa len or hmare ghr m khul k randi pana ho ske or meri maa ko apne randi pana k lie koi mushkil na ho.
Ami ab behno ki nigrani m lge rehti the k wo kuc pakr sken.
Or phr ek din
Wo sunday ka din tha ami uper kisi kam si gae or phr ek dam wo chekhti hui nadia ko pakre hue uper si neche laen un k hath m kuc books or magzine the or mujhe jhatka lga jb m ne nadia ko dykha nadia ne sirf qamez pehni hui the or shalwar nh the uski. M samne sofa pe tha. Ami ki awaz sun k kiran b apne rum m the neche, wo b bhr a gae or wo sb kuc dykh kr uska b rang ur gya.
Ami nadia ko pakr mere samne sofa ki taraf ghaseeta or wo magzine wagera meri taraf phenkte hue kaha.
Ami. Kia kr rhe the tm apne rum m ?
Ami gusa m the bht or ami ka chehra lal pela ho rha tha.
Nadia. Wo ami..... Wo..... Kuc nh.
Nadia kbi mujhe dykhte to kbi nazren jhuka leti the.
Ami. Kutiya tmhare andar itni aag hy kia ? Ye trbiyat ki hy m ne tm logo ki ?
Mujhe saf saf btao kb si chal rha hy ye ?
Nadia. Ami mujhe maf krdo again esi galti nh hoge. (Nadia ro b rhe the shayd ami ne mara b tha usko rum m he)
Ami. Mujhe saf saf sb kuc sch btao kb si ho rha hy is ghr m ye ? Ye fahash magzine koun dyta hy tmhen ? Or kis k sth monh kala krwa chuki ho ?
Nadia. (ami ki akhri bt pe chonk kr) Nh nh ami esa kuc nh hy wo bs m or kiran......
Achanak jo nadia k monh si ye nikla to kiran jo ek taraf dari hui khari the wo b chonk pari.
Usi umeed nh the k ye achanak yun uska nam b ajae ga.
Kiran ka num sunte he ami uchal si pari
Ami. Kia ? Kiran ? Kia kiran b ye sb krti hy ?
Kiran idhar ao ye kia hy sb.
Kiran. Nh ami esa kuc nh hy wo.... Asal m......ni kuc b nh hy ami.
Ami. Chup chap mujhe btao puri bt btao.
Itne m film or agey brahti m utha or bola.
Me. Bht hua bs. Kiran tm jao main door or windows close kr k ao.
Or ami ap or nadia tm log ami k bedrum m chalo. Wahen bt hoge.
Ab meri is bt si nadia or kiran ka monh dykhne jese tha. Unhen ye nh pta tha k ye to bs ek drama hy m ami ko b chod chuka hn.

Ab kiran dari hui main door ki taraf chali gae. Ami gusa si apne rum m gae to ek dam nadia meri taraf ae or mere pao m gir gae.
Nadia. Bhai mujhe bcha lo ami hamen jan si mar den ge.
Me. (Usko uthate hue.)
tm chalo andar sb thek ho jae ga daro mt. M hun na ?
Or nadia darti hui ami k rum m chali gae m b sth chal para.
Ami rum m samne bed pe bethi the m ja kr sofa pe beth gya or nadia ko apne sth bitha lia. Nadia sir jhukae beth gae. Itne m kiran rum m enter hui uska rang ura hua tha usko m ne ishara kr k apne 2ri taraf bitha lia.
Kiran ka rang abi tk ura ura sa tha. Nadia ki ankhen surkh ho rhe the rone ki wja si.
Ab 2no nadia or kiran sar jhukae bethe the. Ami meri taraf dykh rhe the to m ne ankho si ami ko ishara kia.
Ami chup chap uthe or rum m bne attach bath rum m ghus gae.
Phr m bola.
Me. Dykho kiran or nadia.
Jese m tmhen chod chuka hn usi tarh m tm si pehle ami ko b chod chuka hn.
Un 2no k monh si ek dam nikla.
Kiaaaaaaa........?
Me. Han ye sch hy or zyada detail m jae bina m ne unko sb kuc bta dia.
Ami shayd hmari bten andar khari sun chuki the q k washrum ka door khula hua tha.
Me. Ab aj si m tm ko ami k sth mil kr choda krn ga. Aj si hum kisi si parda nh krn ge. Jb jis ka jahan chahe wo mujh si ghr m chudwa ske ga.
Itne m ami wshrum si bhr ae.
Wo is waqt sirf bra or panty m then.
Ami ko dykg nadia or kiran k monh khule k khule reh gae.
Ami. M sun chuki hn k tm apni bhai si 2no chudwa chuki ho.
Laken beta tm ne mujhe ye pehle q nh btaya ?
Me. Ami m dykhna chahta tha k ap apni sex ki hawas ki khatir kis tarh apni betiyun ko phansati ho ?
Or phr m ne kiran ko or nadia ko ishara kia k apne apne kapre utar den.
Me. Chalo bed pe chalte hn or phr m uth kr ami k pas a gya or nadia or kiran ami or meri chudai ka sun kr hot ho gae the.
Nadia jo k sirf qamez m the us ne to jhat si qamez nikal phenki or bed pe a gae. Kiran b nangi ho kr ek side pe a gae.
Me ami ko kising kr rha tha or boobs dba rha tha ami k. Itne m mujhe apne lun pe kisi ka hath mehsos hua m ne neche ki taraf dykha to wo ami ka hath tha. Kiran or nadia hamen he dykh rhe the.
Phr m ne kising chor kiran ko apni taraf khench lia or nadia ko ami ki taraf ishara kia.
Nadia jhijhki laken wo ami ne mehsos kr lia or phr ami khud wahan si uth kr nadia k pas a gae or nadia ko kising krne lgen. Ye dykha mera josh barh gya or m ne kiran k sth kising chor bed pe khara ho kr apne kapre nikal die or phr kiran k boobs suck krne lga or kiran ki siskari gongne lgen.
Ami ne jb hamen dykha to wo apni panty or bra utar kr nadia ko le kr sofa pe chali gae.
Ab bed khali tha m ne der na lgae or kiran ki tango m a gya m josh m a chuka tha 3 3 ourten jo k or b koi nh meri behne or maa is waqt full nangi mere sth chudai k lhe tyar the.
M ne kiran ki chot pe apna lun set kia or jhatka si andar utar dia. Kiran ki chekh nikal gae.
Kiran. Kute phare ga kia meri chot ? M bhagi nh ja rhe aram si chod.
Me. Haram zadi bakwas krti hy ? Abi btata hn or phr m ne zor dar jhatke dyne shoro kr die. Kiran khuc dr tk to chekhti rhe laken phr wo maza lene lge. Or koi 5 mint m he wo chot gae. Us k chot te he m utha or ami jo is waqt nadia k uper let kr nadia ki chot chat rhe the m ne unki chot pe position bna li or ek jhatka m pura lun andar utar dia.
Ami ki siskari nilal gae laken mujh pe to ek janun sawar tha m ne koi parwa nh ki or ami ko chodne lga 7 ya 8 mint m ami chot gae or phr mujhe yun lga k m b chotne wala hn to m ne ful jhatka lgane shoro kr die koi 8 ya 9 jhatko k bd m ne b apni mani ami k chot m chor di or ek taraf ko let gya
M thaka hua ek taraf para tha. Ami b nadia k uper si utar chuki the. Mujhe lun pe kuc harkat mehsos hui. Mera lun sukar kr chota ho chuka tha or m ne thora uth k dykha to wo nadia the jis ne mera lun pakr lia tha. M ami or kiran ko chod chuka tha laken nadia pyasi reh gae the tbi wo mujhe garam krne lge the or phr us ne lun ko pakr k muth lgana shoro krdi or us k kuc der bd mera lun chosne lge.
Kuc he der m mera lun apni parwaz k lie ful tyar tha or m ne der na ki or nadia ko neche lita k chodna shoro kr dia.
Wo din hum ne 3 round kie chudai k.
Us chudai k bd hum apas m ek 2re si khul chuke the. Ab hum m si kisi ko ek 2re si koi parda nh tha or hmara jb dil chahta tha hum chudai krte the.
Waqt guzr rha tha. Ek br nadia or kiran market gae hui the to ami mere rum m ae.
Ami. Beta asif kia kr rhe ho ?
Me. Ami m kuc nh compter pe game khel rha hn. Ap ao betho.
Ami. Beta aj wo wali film dikhao na ?
Me. Chonk kr ? Mtlb aj ami sex k mood m the.
M b der na lgae or compter pe game bnd kr k apne pc si ek film nikal kr ek film On krdi.
Me. Ami ap dykho m door lock kr k ata hn.
Or m bhr nikal gya or door ,windows lock kr k wapis apne rum m a gya. Film chal rhe the ami apni qamez nikal chuki the wo sirf shalwar m bethi the. M ne ami ko yun dykha to m ne apne kapre nikal phenke or bilkul nanga ho kr bed pe ami k pas let gya. Or film dykhne lga.
Us film m ek larki 2 larko k lund choos rhe the or phr kuc der oral sex k bd ek larka neche let gya to wo larki us larka k lun pe apni chot set kr k beth gae or us ka lund sara apni chot m le lia. Agle he pal 2ra larka peche si us larki ki gand m lun dalne lga. Ye dykh kr
Ami. Ahhh. Ye b hota hy kia ? Ye larki 2 2 lund ek waqt m ld le ge ?
Me. Han or bht maza si le ge ami jan. Dykhti jao.
Or phr wo 2no larki bht tez tez usko agey peche si chodne lge. Ye dykh kr ami ne apni shalwar utar phenki or mujhe boli
Ami. Jao wo dressing table si cream lao.
Me. Kia ?
Ami. Han cream lao or aj tm b mujhe gand m chodo. M dykhna chahti hn k yahan b maza ata hy k nh ?
M ne suna to m cream le aya or ami ulti let gae m ne ami ki gand k sorakh pe cream lgae or phr thori apne topa pe lgae or ami ki gand pe topa ragra. Agle pal m ne ami ki gand  pe thora dhaka mara or mera topa andar chala gya. Ami ko taklif hui laken brdasht kr gae phr m ne ami ko un k uper let kr jakar lia or ek zor ka jhatka mara or mera adha si zyada lun unki gand m utar gya. Ami ki ek dardnak chekh nikal gae. Ami mere neche pharphrane lge laken m ne unko nh chora wo mujhe galiyan dyne lgen phr minat krne lgen. M ne ek na suni or lun ko thora sa nikal kr in out krne lga

Yun in out krne si m ne aram aram si apna sara lun ami ki gand m utar dia or cream ki wja si lun pura unki gand m sma chuka tha or kuc der aram si chodne k bd jb m ne dykha k ami ki taklif kam ho gae hy to m ne zor dar chudai shoro krdi. Or koi 10 mint chodne k bd m let gya or ami ko kaha k wo mere uper aen to ami ne esa he kia or wo mere lun pe apni gand ka hole lga kr bethne lgen or phr sara lun apni gand m le kr aram aram si ami mujhe chodne lgen. Ami ki gand bht hot the. Koi 10 mint or chudai k bd m chotne k qareb hua to m ne neche si ful jhatke lgana shoro kr die or 8 ya z jhatko k bd m ami ki gand m he chot gya. Or ami jo k is bech 2 br chot chuki the, 3ri br mere sth he chot kr ek taraf ko let gae.
Kuc der yunhe lete rehne k bd ami uthe or apne kapre utha kr nangi he rum si nikal gae. M isi halat m so gya. 2 bje mujhe ami ne jagaya phr m ne khana khaya or bhr nikal gya awara girdi krne. Rat ko wapis aya to ami apne rum m so chuki the tb m ne kiran or nadia ko 2 br choda.
Next day b ami ne mujh si gand he marwai or us si next day b.
Phr agle din jb kiran or nadia colge chali gae tb ami ae or boli.
Ami. Asif beta tm ne mujhe wo film dikhae the wo 2 larka ek larki ko chod rhe the.
Me. Han ami q kia hua ?
Ami. Beta kia tm mujhe kisi or k sth milkr ye maza dy skte ho ?
Me. Kiaaaaa......
Laken ami kia ap ek waqt m 2 2 lun brdasht krlo ge ?
Ami. Han m double maza lena chahti hn. M dykhna chahti hn k us m esa kia maza hy ?
Me. Acha ami m socho ga or koi etmad wala bnda dhondho ga ap k lie.
Ami. Agr tmhen bura na lge to m afzal ko bula lun ? Tm or afzal 2no mujhe chodna ?
Me. Nh ami wo thek nh. M koi or us si acha young larka lao ga.
Ami. Ok beta laken jald.
Me. Han ami thek hy. Or phr m ne ami si kaha.
Me. Ami aj apki chot marni hy mujhe.
Ami. Han beta ye b koi pochne ki bt hy ?
Or ami mere pas a gae or hmari chudai ka medan garam hone lga. Or koi 30 mint tk chudai chalti rhe or phr jb hum thak k lete hue the to.
Ami. Beta abi tm jb bahar jao to pragnency rokne ki tblets le ana. Wo khatm ho gae hy tmhari behno ko b dyni hn kahen koi msla na ho jae ?
Me. Oh han ami thek hy m le ao ga.
Or phr ami chali gae neche

 

Featured Posts

Featured Posts

Featured Posts