Advertisement

Advertisement

Click Below Link To Play Video Online

insurance charity loan 
Showing posts with label Desi kahani. Show all posts
Showing posts with label Desi kahani. Show all posts

shadi shuda didi ko choda

Mai jo kahani sunatne ja raha hoo o do sal paile ki hai .tab mai baravee saal ki pariksha de chuka tha .
 Chutti mei mai mimbai jana chahta tha kuinki udhar maer didi priya rehti thi . Uski shadi ho chuki thi aur who uski pathi kiran jo udar kaam kartha tha . Didi ne 8 mehne pehle ek ladki ko janam diya tha . O bahut pyari si bacchi thi . Gori chitti rang lambi aur sidhi naak same uski maa per gai thi . Didi bhi gori, sidhi naak, lamba kad , dalimb jaisa danth.lamba panv, pathli kamar, bacche ko janm dene hi baad phuli hui stan . Total me dekhne ko bahuth hi sundar thi .mere aur uske sath bahut accha banthi thi , shadi se pehle usne mere bahut khatirdari karthi thi.mere home work karana ,study mei help karna , jo bhi chhej mujhe chahiye to mai usike dwar pesh karwata tha . Kuinki agar usko ek baar bola aur wo sahi tha tho who sanction karwa ki hi dam lethi thi . Jab mai mumbai gaya to didi aur jiju bahuth khush the.ham theeno aur munni sab milke mumbai pura ghuma jiju ne mere mauj masthi ka pura inthajam kiya .ek mahine bhar hamne bahut hi ghuma , tarah ,tarah ke hotel mai khana ,humne bahut enjoy kiya jijaj ka amdani bhi accha tha aur usko malum tha ki didi mere se bahut pyar karthi aur , e pehle awasar tha ki mai ya didi ki tharaf se pehle guest tha. Ek mahina kaise gaya malum hi nahi hua. Lekin achanak jiju ko kam ke upar ek ded mahina jana padha , Aksar o bahar jatha hi nahi lekin is waqt usko talna namumkin tha isliye usne mayushi se jane ke liye raji hua . Mujhe udar hi didi ke sath rehne ke liye bola , lekin mai bhi idhar aa ke bahuth din ho chuka tha isliye mai aur didi ganv jane ki programme banayi.ghar me ma,pita munni ko dekhne chahthe the . Isliye jiju ne bhi khushi se raji hua aur bola jab bhi o wapas atha hai wo khud ganv aa ke ek char din udhar rehke didi ko wapas le ke jane ka wada kiya.
Yeh ek akasmik programme tha isliye hamne train ki reservation nahi kiya tha Apko to train ki paristhithi malum hi hai ,lakh khoshish karne bad bhi birth mil nahi saka. Isliye jiju ne bus se safar karne ki inthejam kiya . Bhagawan ko lakh shukar aj kal bas me bhi sleeping coach hai .hame uparwala birth beech me tha .jab humne birth occupy kiya to dekha seats bhi bahut acca tha mai aur didi ek, ek taraf aur munni beech me the . Mai bhiyahi chahta tha kuinki mai munni ki sath khel saku. Ek do ghanta accha hi bitha jab munni bhuk se rone lagi to thoda mushkil aya , didi ne usko ustharaf sulaya aur usko chichi pilane lagi. Usko bottle ka doodh nahi pilathe kuinki usko dasth lagatha tha.jab munni doodh pi ke so gayi to didi is taraf mudi aur ham gupshap karne lage . Bahut der tak hamara bha behan ki bath jari the . Nayi mahol aur hiltha hua bus se munni bar,bar jaghi thi. Isliye didi beech me ustharaf mudna aur uskko sulan ya nihi tho usko chuchi pilathi thi . Mujhe bhi neend lag gai . Beech mai bahut gahri neend me tha k baar break lagane ki wajah se bus jor se hila ,isliye mera ankh khul gaya .phir my soone ka prayas kar reha tya, ye to mere liye prayas ka bath tha , ek baar neend kulne ke baad wapas sone ki liye bahut hi taqlif ki barh tha . Mai aisa hi karwat badle ke iasa waisa mudraha tha . Jab mai didi ki taraf tha to didi bhi isi taraf ludki. Tab mere sharir ko kuch naram cheej takaraya. Jab mai us naram cheej ki taraf dekha tho wo kuch nahi balki didi ka nanga sthan tha . My use ignore karke neend karne ka prayas jari rakha,phir bi neend ka kanhi namonishan nahi . Jab bus ka karving me jab bus hili to ek bar aur didi se jhatka khaya , to mera lakshya aur us cheej ke taraf gaya . Hab mai halki roshni mai us ki chati ki taraf dekha to , wo bahut pyara sa laga bas mai usko dekhte hi rah gaya , yeh mera pahla awasar tha nanga chuchi dekhne ka mai aisa he dekhne ke baad mujhe usko haath lagane ka man aya , mai kampte haath se usko hath lagaya, wo to jaisa mujhe laga tha waisa pura naram to nahi tha ada sakht aur adha naram
Tha. Mujhe usko jeebh lagane ki man aya.mujhe to usmekamukatha nahi tha lekin maa ka doodh ka to yaad nahi ,lekin ab ek mouka mila hai taste dekhenge karke chuchi tak muh leke gaya lekin karib jane ke baad mukhe dhar ane lage , agar didi uth gai to kya hoga bad socha agar pakade gaye to sone ki natak karna. Halke se nipple mooh me liya usme thodisi chalan ayi magar kuch nahi hua . Thoda dheeraj rakh ke halki si chusne lag ek do bar chusne ke baad doodh tapakne laga , doodh to adbhuth tha . Aur thoda peene ke baad mai chuchi chod ke pehle ki tarah sone laga. Jab munni karwat lene lagi to didi aur karib ayi ,lagbagh muje satke sone lagi.jab uska pura sharir mujhe laga to mujhe ye naya anubhav tha.ek hath mere seene ke upar rakhi , isse o aur bhi chipak gai , mujhe dono mumme chati pe takaragai . Ub thak to sab kuch theek tha . Mummy choosne bhi mujhe kuch nahi hua tha lekin jab o mujhe satke sone se mujh me shaitan jagne laga. Uski ek hath uske kandhe ki uski kandhe ki neeche thi isliye uske muh mere muh se ekdam najdeek thi aur uske saas mujhe lag raha tha . Uske garam saas se mere garmi bhi chadne laga. Jaise mai mera muh thoda age kiya to uske hot mere hot se najdeek agaya, mai thoda hichkichane ke baad mai thoda hot se hot lagaya , kuch nahi hua isse thoda aur dheeraj bada mai uske hot choosne laga . S tharaf se to kuch be response nahi tha fir bhi mai thoda alingan ayr thoda chusai jarur kiya . Tab mai utthejan se bhar chuka tha mere pura sharir dar aur utthejan dono se kampane laga.mai chusna bandh karke aisa hi leta raha lekin didi jo sat ke soi thi usko mai jara sharir se hataya. Tab usne angadai li, aur mooh dusre taraf karke sone lagi . Munni thoda rone lagi isse didi ne gahri neend me apni chichi uske mooh me tokne ke liye us tharaf hui .
Isse aisa hua ki uska upara sharir us tharaf hua lekin nichala shari mere tharaf agaya aisa sone se uska gand mujhe sat gaya oh bhi mera tana hua lund ko. Mai peeche hatna chaha lekin mai us paar pahuch chuka tha aur sarkne ke liya jaga hi nahi tha.mai aisa hi pada raha aur didi ki sakth chuthad mujhe sata tha . Thode time ki baad mai ne uski gand ki darrar me mera lund ghusaya, mujhe ajeeb tarah ke sukoon mil raha tha .jab thak mai jag raha tha thab thak mere ayudh uske darrar me hi rakha hua , aur us tharaf wo aisa so rahi thi jaisa godhe bech ki so rahi hai. Ab mere man maila ho gaya tha . Jisko mai jano dil se pyaar kartha tha usko mai chahne lag aur usko chodne ke soch raha tha , jada kam nirnay bhi kiya ki eknaekdin use koi bhi halath me chodna , aur usi dhyan me lund uske ched me ghusa kar so gaya. Der se sone ki vajah se dere se utha .jab mai utha ham belgaum par chuke the.jab mai ankh khola didi ko baithakar munni ko chichi pilatha paya.jaisa hi mujhe ankhe kolthe dekha mujhe goodmorning bolkar mere mathe pe chumban diya , jaisa wo chumban dene ki liye juki uska chathi mer muh ko lagi ek do pal ka hi bath tha utni si time me mai jannath pahunch chuka tha . Baad me mai bhi uth kar baith gaya aur munni ko god me liya , tab didi ne uski julthi huyi chuchiyon ko apni dress mai khaid kiya, tabthak mai uski gorigori stan ko gaur se dekhke anand pa raha tha , didi ka dhyan to mere taraf nahi tha. Eh pehla awasar nahi isse pehle bhi wo bigar hichkichake mere samne hi munni ko doodh pila chuki thi ,mujhe chota aur nasamaj baccha samaj kar , lekin eh bath kal shyam thak mujhe bhi mamuli tha aur mujh pe koi asar bhi nahi hua tha . Lekin kal raath se duniya pura ulta ho chuka tha ,aur mai apni sagi behan par mar mitne laga tha.apni dress theek karne ke baad bag pack karne lagi. Utne me ham hubli pahuch gaye.ghar me mummyaur pappa hame dekh ke bahuth khush the khas munni ko dekhke .mai mere aur didi apne purani kamre me chale gaye . Mummi didi ko koi kam karne nahi dethi thi isliye didi mujhse
Bath karthe ya tv dekhathe time bithathi thi aisa 4-5 din gujra lekin mere plan ki muthabik kuch bhi pragati nahi hua shivay doodh pilathe waqth uske mumme dekhna ya munni ko lethe ya dethe samay unko hath lagana. Ek din mummy ki badi behan ki phone ayaa aur batha diya ki uski pathi hamare ganv deputation pe aa raha hai aur ek do mahine udhar hi rahega , ha
m sab isse khush the aur hamsab ke agrah ke karan badimaa bhi ane keliye raji hogai.unkeliye didi ko uski kamre chodna padha quinki oh mera kamare se badha aur susajjith tha. Us kamre ko saf sufai karke unko de diya gaya . Iskeliye didi mere kamre me shift ho gai is liye mai bhi khush tha . Ham dono ek hi gaddi par sone ka tha .mere gaddi bhi utna bada nahi tha , hamdono aur munni ko uthne me hi adjust karna tha. Mere cot ko deewar ko satke rakha ek palan ka inthjam kiya .deewar ki tharafwala hisse me munni ke liye extra cushion aur idhar udhar na hilne kiliya kuch prathibhandak laga diya. Ekek baar munni beech me sothi thab mai munni ke sath araam se khelatha aur jab who didi ki ustharaf rehti tho mujhe usko chune keliye didi ke upar se hath dalna padhtha tha . Kai baar munni mere kalai pakadke sohi thi isliye mere hath aksar didi ke upar hi rahtha ,mai yahi aadath didi ko daldi, isse mujhe didi ko neend me idhar udhar chune awasar milne laga.munni ke liye jaga banane ke karan se cot thoda chota padne laga ,didi se maine poocha ki ,kya mai neeche bisthar lagaoo thaki usko jada jaga milega aur usko sonekeliye koi dikkath nahi ayega ,lekin didi boli mujhe to koi dikkathi nahi , pehle bhi koi mehman aye tho yahi nibhandana rehti thi , isliye dono ek hi gaddi par sothethe .
Mere is nimanthran se didi khuss hui aur mare gaal pe ek puppy deke , kaha mere raja bhaiyya kitna khyal rakhata mera .mai bhi eh awasar nahi gawaya aur usko pakadke mai bhi ek jordar puppy deke kaha mera didi kithna pyar karhi mujhse.jabh ham peeth ke bal sothe tho hamara hath panv ekdusre ko lagathe the isliye didi ko koi ethraj nahi tha. Jab ham karwat leke side pe sothe tho mai usko chipak jatha tha aur uske ooper bahe dalke usko kabhi halke se kabhi sakthi se pakad lethe tha. Chumban adhan pradhan tho chaltha hi tha. Jab bhi ham chipak ke sothe mujhe utthejan jaroor hotha aur mere chote raja jaroor jaghtha tha . Mai bhi mauka dekhke usko didi ki jangho ke beech thos detha. Eh silsila jari thah.subah tho mai morning stiffness ko isthemal hkar hi detha , aur usko jidhar chance miltha aage se ya peeche se usko touch kartha hi tha. Kuch din ke bad mujhe ek aidea sujhi aur under wear dalna chod diya, aur subah didi ke utne se pehle lund ku lungi se bahar kartha tha . Ek do baar shayad didi ne usko dekha hoga , mujse se pooch baithi , chotu thu under wear nahi pehnth kya ? Mai bola quin ? Thmune kahatha na sone ka time tight kapde nahi pehne ka isliye mai thabhi se chodiya. Is jawab se who shanth hui aur aage kuch bola nahi. Kabhi ,kabhi munni ko julhi me dalke sula rahi ho thab mai didi ke god mai sir rakh ke sotha , didi bhi mera baal me ungli se kangan karthi aur jab bhi jolne ke liye aage jhukthi uske mumme mere mooh ko takarthe the.isse mai khush ho jatha aur didi mujhe na sadan chotu samajh ke , kithana pyar kartha hai eh mujse karke sochthi thi, lekin mera dimag me aur hi rehta tha. Kuch din aisa hi bitha, mai jabh bhi usko chipakne laga to hathiyar lungi se bahar karke uske gaand ki ched me yaa jangho ke beech rakhke sone laga, aur uski gahri neend me confirm karke uske mumme tatoltha ya unko halke se pakadke so jatha . Ye sab se mere himmath badhatha hi gaya, ek do baar mujhe jaisa train me chance milatha jaisa hi idhar be uska chichi muh me lena ka awasar mila tha . Aisa ek baar jab didi ne gahri neend me munni ko chichi pilane ki baad khuli chathi is taraf mudi tho , mai jaag raha tha aur koi
Nidhan na karke uske mumme ke upar chapak gaya ,aur unko peene laga, munni ko doodh pilake jada time nahi hua tha isliye doodh aya hi nahi aur mai chusna chodha bhi nahi . Kuch kshan me usne thoda hila thab mai apni tang suski tango ke beech ghused diya, aur choosna jari rakha , is beech mere ghutna seedha uske bur ko tatolne laga , eh mere liye naya tha, kuch hi kshan me usko neend me kya soojha patha nahi mere baal me ungli daal ke sahlane lagi. Shayad wo sapne me apni pathi ya munni ko samje je rakhi thi . Lekin ek do pal me oh bhi utthejith ho gai aur uske ssans badne lagi, chand kshano ke baad ankh khol ke dekhi to paya mujhe, ek dum oh hil gayi aur jor ki awaz se mujhe pooch baithi eh to kya kar raha hai , mai bhi darr gaya tha , lekin apne aapko kabu me rakhthe hue bola , kya hua . Usne bola to aisa quin kar raha tha , mai nadan banthe hui quin kya kiya maine mai pooch. Oh sharmathe hue nasamaj mat ban to mere chuchi pee rahtha , yeh chichi peene ke baare me pooch rahi hai? Tone hi pila rahithi , aisa to kahi baar kiya hai , mai samja tha jab bhi munni doodh khali nahi karthi to mujhe pilake khali karthi hai aur bolthi ab theek hai nahi to doodh bharne se thera chathi dukhtha hai . Kaun bola aisa thuje ? Usne gurraya . Mai utni shanthi se jawab diya to ne hi bola shayad neend me bhuli hogi , kam se kam 5-6 baar mere se tune chathi halka karwaya hai . Mujhe patha nahi jab tu wapas jayegi tab thak mujhe adat hi padhe aur mai kanha, kanha chuchi dhoondthe javu. Use ascharya hua aur kule munh khula hi rahgaya , aur yaad karke boli , ye baath mera pathi bhi bola tha , lekin thab bhi mujhe malum nahi hua tha .bhagawan ka lakh ,lakh shukar , mai bach gaya nahi to kise malum kya hotha. Thab thak usne nahi khaid kiya tha apni chathi aisa jhool rahe the , jab uski dhyan apni chichi pe gayi to unhe dhank ki khoshish me rahi , mai yahi time karke unke oopar hamla kiya aur use malum hone se pahle hi mai ek ko hath me pakada aur doosre ko muh me le liya aur chusne laga.
Didi mujhe dakelthi hui boli are harami thu kya kar raha hai . Mai tho haath nahi hataya lekin mooh khol ke use batha diya , itna time to nend me pilaya hai aur who bhi tere garaj keliye , ab mujhe chusne ka man aya hai who bhi jab to jag rahi hai , mujhe chusne do aur baad me eh kaisa laga karke mujhe bathade karke usko sakhi se pakada aur chusne laga , lakh khoshish karne ki baad bhi mai uska pakad dhela nahi choda aur mai aise pakdatji use kuch hani bhi nahi pahuchana . Mera taang abh bhi udhar hi tha , ab mujhe uske bare me khayal ayaa, aur uska bhi isthemal karne laga , usko dono jango beech ragadne laga .thodi der ke baad o thodi dheela padhi aur halki awaj se boli theek hai ab mere kalai chod aur thujhe trupthi hone thak pee , lekin kuch kharash nahi pahuchana. Mujhe laga mai jeeth gaya aur usko dheela choda aur chichi badalke doosri chichi muh me liya aur is waqt who mere baal me kangan karnelagi , mai is tharaf uski chooth pe dhyan diya aur mujhe jitna bhi sex ke bare me samaj tha uska pura prayog karthe hue usko utthejith karne ka prayas me tha . Akhir me usne apne aap pe kabu me lethe hue ab bas karo nahi to mere mumme dukenge aur chudane ki prayas karne lagi lekin mai upar wala hisse khula hi choda lekin kamar ke neeche wala hisse pe kabu kiya aur uska nithamb pakadke mer tharaf keechne laga , jab dekha ki who bhi mere hath me pigal rahi, thab mai uske hoton ko kiss karna chalu kiya ab o mujhe dhakelna chahathi lekin mai chodne wala nahi tha aur uska himmath bhi hath dene lagi , mujhhe dhakelneka asafal prayas kar rahi thi , usko samaj me aa raha tha ki abhi bhi oh agar chuda sakthi hai to ho saktha ki honi ko anhoni me badal sakthi , lekin jithne bhi waqt gujar raha hai utne kabhu se bahar ho rahi hai. Jab ek hath uski chuchi ko masalne laga aur mera fanfanatha hathiyar jo
Lungi se bahar ho chuka tha usko peth ko chub raha tha , itne me mai uska hath kheech ke mera lund pakadwane me safal rah , ek do bar chudane ki koshish to jaroor ki , lekin asafal rahi , baad mere hath hatane ke baad bhi use pakadi rahi. Ab mai nishinth hone laga aur chuchi dabane ka kram jari tha. Thodi der ke baad mai uski hont chod kar doodh peene laga , jaise mare moonh ki dabaw badhath gaya uski pakad bhi majbooth hone laga. Uska nighhty oopar karne laga jab oh oopar pahuch gaya tho mai uske chaddi me hath dal kar pahile nithamb sahalaya aur dheere ,dheere hath samane laya ab uski chikani chuth par haath tha , uske oopar hath ferthe gaya ab mere jang jo uske dono panv ke beech jakad gaya tha oh geela hone laga , mai sheer utha ke usko poocha , agar to mera land choda tho mai pramukh karya ko aaatha hun aur to agar mujhe ijajath deti to mai andar dalke tujhe chodunga , ab thak uska
sans bahuth tej ho chuki thi aur hanfathe sthithiii me usne dono panv chouda kiya aur land chodke mere moonh dekhne lagi , samajhne wala ko ishara kafi , mai jaldi se uth ke uska chaddi utharne laga aur didi ne bhi sahayog diya . Chaddi nikal fenk ke uske oopar chane laga , uske kaan me fusfusa ke kahane laga didi mera e pehli baar hai isliye tumhar swarg dwar ko mujhe pahucha do . Usne bina hi kuch bole mere banddok pakadke uska rastha dhikane lagi jab mujhe saf rastha mil gaya to mai usme chalatha bana , mere land uske sundar chut mai utartha gaya jab kuch hi dakko me mai jad thak pahuch chuka tha aur udhar ithna garmi tha ki mujhe jalne ki ahsas ho raha tha. Kuch kshan ruk ke engine chalu kiya halke, halke didi ko chodne laga ab uska sundar munh dekhane layak tha. Bees pachees dhakke ke baad mai rafthar badane ka anumathi poocha usne bhi han me shir hilaya to mai engine ka rafhthar badhane laga , shayad usne mere ayudh andar dalne se pehle hi ek baar jad chuki thi , isliye uska chuth poora geela tha , har stroke pe pudhak chupak shabd nikal raha tha oh shabd aur mere land ki andar bahar athe jathe dekh ke mai aur bhi utthejith ho raha tha , mai sudbudh kho ke uske gaal kath raha tha uski mumme jor, jor se daba raha tha, o bhi mujhe bahuth hi sahayog dene lagi ,
Mai to pagal hi ho chuka tha aur itna speed bad gaya ki mere khalas hona najdeek a gaya , didi jo expert thi usko ehsas ho gaya aur mujhe ek dam pakadke kuch der shanth hone ke liye kaha , jab mai rukh gaya to mere sans kabu me ane laga , thab usne sawadhan se chodne ko kaha , mai ithminan se chodne laga aur kuch der chodne ke baad mujhe manjil fir dikne laga thab didi ne rafthar badhne ke liye kaha aur ,chotu kithna ho saktha hai uthna control kar mai bhi tere saath jadne ki khoshish karu, iske sath oh bhi neeche se uchalne lagi chand samay me mai pichkari marna shuru kiya aur didi ke oopar aundh girgaya , ek minute ke badh hi usne bhi jor ka pichkari mari usse mera lauda bheeg gaya . Jab hamdono shanth ho gaye to mai uske oopar se ludhak gaya, shanthi se uski sharir pe haath ferne laga . Ab oh poora shanth ho chuki thi aur ab usko ham dono kya kiya uska ehsas hone laga , aur uska chanda sa mukda pika [adhne laga , mujhe laga ki ab ek jordar barish aane wala hai, aur eh paschatap se itna roye gi ki usko shanth karna na mimkin hoga . Eh soch ke mai usko mere baho me utha ke bath room ki tharaf bada aur who mujhe baunchakka hoke mujhe dekhne lagi ki mai kya karne wala hoon , thab mai pani se pehle usko dhone laga baad me mera saf kiya fir usko utha ke lejane laga , ab o mujhe ascharya se dekhane lagi , usse aschrya ho raha tha mai ithna vishwas ke saath aur bager uska hukum itna kar raha tha . Jab o kuch kehne ke liye muh kholi mai bola padha . Mere man me koi paap ka ehsas nahi eh to mai kithne din se karna chahtha tha , mere do theen unke sgi behno choti y badi ko chodthe hai , mujhe sacchi patha
Bhi tha , lekin mi mumbai ane se pehle mujhe kabhi bhi tumhe chodne ka khayal bhi nahi tha aur socha bhi nahi tha ki mai ek na ek din tumhe chodunga lekin bus jab to nange mumme se jab mujhe takrai mere dimag me keedhe rengane lagi aur ham ono yanha thak aa pahuche . Tum ani man ko ithna tasalli do ki jo bhi hona ya nahi hona tha wo ho hi chuka hai . Agar chahe ya nahi chaye, bhuth kal ko mitha nahi saktha. Agar tujhe mai ya mera land ya chodna kuch pasand ayya to bathao ham phir karenge , nahi to yahi khatm karenge . Ithna kehke mai karwat badalke nanga hi sogaya, usko rone ki shivay sochne ko majboor karke mai khud poora santhruphi se so gaya . Jab mai subah ankh khola thab thak didi uth chuki thi , jab mai bahar nikla tho didi hall mai baith ke chay pee rahi thi mummi rasoi me nashta ka bandobasthi me wyasth thi , bahr athe hi mai didi ko good morning bola , jawab ane se pehle hi mai kitchen ke samne ruk ke mom ko greet kiya mummy wapas mujhe hasthi hui good morning bol ke , to jaldi munh dho ke ao thuje bournvita dethi hu boli . Isse mujhe eh to pakka hua ki kuch bhi gadbad nahi hai . Raath tak didi shanth thi mere saath kuch boli nahi lekin mai to , kuch bhi nahi hua aisa natak jaari rakha ki mom ya dad ko shak na aye .rath jab sone ka time aya to didi abhibhi ulzan me thi , mai to bahar se araam tha lekin man me mujhe bhi ashanthi tha . Didi kya kahegi iska chintha mujhe satha rahi thi . Kaise bhi cot pe didi let gayi baad me mai ake let gaya. Didi ki shanthi mujhe chub raha tha.thodi waqt inthejar karne ki baad mai munni ke saath baatn karne ke liye mere hath didi ke upr se munni ko tatola , didi ne mera hath hataya , lekin mai uski tharaf na dhyan dete hue munni ke sath kelne laga aur munniko gudgudi karne laga. Munni khilathi hui mere kaleja pakadi rahi mai bhi hath didi ke kamar pe rakhe hue aisa hi padha raha. Jab munni neend me doob gayi , thab mujhe shanthi bahuth hi hinsa lagane laga. Mai shanthatha thodathe hue kaha , didi kal to chodathe sama kitna bol rahi thi , mujhe jor, jor se karne keliye uksa rahi thi, lekin ab kitna khamosh que ho? . Didi abhibhi khamosh thi. Maine hi baath badhaya aur jal fenkane laga . Didi ham kal raath sab kuch kya , lekin ashcarya ka baath ye tha ki mai aur thum dono kapade se danke hue the, ek dusre ko nahi dekhe ,
Aaj aisa nahi karenge ayinda ham purna nagna hoke hi khelenge, aisa kahathe hue mai use dabochane laga.mera hath to uske oopar hi tha , mai hath uske nithamb se hatake chuchi ke taraf bada , o mera haath hatathi ragi lekin mai wapas chuchi pakadtha hi raha, jab didi gussee se mere tharaf mud ke kuch kahane ke liye muh kola, mai japak ki mere hoto se uska muh band kiya aur usko choosne laga , oh mere neeche chatpatathi rahi. Jab mai saas ke liya chumban thoda tho who kehne lagi . Chotu aisa math kar eh paap hai , hame sage hone ke naathe aisa nahi karna chahiye. Ham ayinda aisa nahi karenge. Didi aisa karnewala ham akela nahi hai , aisa mera kai dost karthe hai, aur mera dosth bolraha tha oh internet pe ek i.s.s. Site pe aisa bahuth sa kahani padh ne ke baadh hi dono bhai behan aisa kar rahe aur oh dono bahuth khush hai. Tere maan me kuch kaala hai tu to shadishuda hai tera payhi eh sukh kaisa bhi dega hi , aur tu yeh nahi chahthi ki ye sukh tera bhai ko na mile , tum bahuth khudgarji ho , to mere saath sabkuch bant hai lekin eh sukh nahi bantna chahthi quen ki mera sukh thuje jhel nahi paa rahi , agar mujhe bhi shanthadidi[meri dost ki behan aur didi ke close friend] que na mile Oh apna bhai ka kitna khayal rakthi hai aur har roj usko sukh deti aur khud bhogathi hai [ jo keh rahatha sab jhoot tha] lekin mai didi ko jaal me fassane ke liye kah rahatha, mujhe do ek do dostho ke oopar shaqe tha, bas unka isthemal kar raha tha . Agar didi nahi hraji hui tobhi kamse kam usko paap ki pradnya na ho.mere dosth
Mujhe bha-behan ka mobile pe nikala gaya nangi photos bhi dikaya hai . Shantha didi mere ko jaal me fasane ke liye khoshish bhi ki thi , mai usko chara nahi daala , mera dost bol raha tha bagair shadi wala ke chooth bahuth tight hothi hai lekin bacche wala ke loose hothi aur mumme bhi sakth hothi hai , yeh sach hai kya didi ? Mere prashna se o bauchakka reh gayi . Itna kehne ke bawajood bhi mere se jaban nahi ladayi. , uska dhyan jaroor mri baath pe tha isliye uska doodh ko masalna bhi usko dhyan me nahi aa raha tha shantha aur ashok ke baare me oh soch rahi thi. Jab mai uska nipples marodne laga to hai karke us tharaf dekhi , mai ahisthese uska nighty paanv se uthatha raha , didi agar thuje confirm karana hai tho mai phone lagake detha hoon oh tho thujhe chodathe hanfathe hue milenge. Ab uska nighty kamar ke oopar ho chuka tha lekin oh shanthi ke baare me soch rahi hogi, jab nighty uske chathi paar karke uski mumme khule hogaye to mai ek ko muh me dusre ko hath me liya aur hoosan aur dabana jari rakha, thab hi usko malum hua ki idhar vasthav me kya chal raha hai, who ghabara ke meese chudane ke liye uth baith gayi , mai ye nahi socha tha . Jaise who baith gai mai bhi furthi se utke uska nighty sir sr par karke poora nikal hi gaya, usko ye nireeksha nahi thi. Jab uska poora sharir panty chod ke nanga ho chuka tha ,
Mai usko mere sharir ke neeche dboch ke uska yoni ki tharaf
muh bada diya, aur uske na nukar na sunathe uski chooth chaddi ke uparse hi chatne laga, jaldi who garam ho gai , shayad mere shanthi aur ashok ke jhooti kahani se hi adha garam hui hogi. Chatathi hi mai uska panty ghutanothak sarkaya aur uske nanga mulayam chooth chatne laga udhar didi by reflux action panty poora nikal fenka , mai uski gundi doond ke ungli me liya aur uske saath khelne laga to oh bhi masth ho chuki, mai usko poocha kal mai oopar aya tha aaj tu aja . Itne kahne me didi mere oopar ahi gayi eh mujhe washswas nahi tha.jab oh mere oopar baithane lagi mai bhi mera baniyan nikala aur lungi sharir se alag kiya. Didi bager kuch kiye seedha mere lund pe utharne lagi aur mere lund uski najuk chuth se khane lagi.. Jab poora andar chala gaya to ek do minute rikne ki baad mujhe chodane lagi , mai uska jhoolthe hue chuchi pakad ke khilane lagi. Oh mujhe choomathi rahi aur ithna accha kamar hilane lagi koi professional randi ho, jai si uske unmadatha badathi gai uski rafthar bhi badatha gaya. Raftahr itana bada ki uski mumme choosana door pakad bhi nahi saka ab wo ithna sundarse jhool rahe the , us drashya kaid karanekeliya do ankh bas nahi tha.uska thakath bhi kamal mere chathi pe hath rakh ke mere nanhi si nipples ko meesthe hue jhool rahi , baad me ek bahuth lambi awaz karthi hui khalas ho gai , jaise hi uska fawwara nikala waise hi mere upar ludak gai aur mujhe upar uthathi hui , bagair laud bahar nikale hi karwat badali , ab mai upar aa gaya , ab mujhe dakka marane ke liye kahi to mai joolna chalu kiya, ab wo mujhe jor se kamar chalne ke liye uksane lagi. Mai mere jithna bhi thakath tha pura isthemal karthe hue dhakke martha gaya, har ath das dhakke pe who chilla rahi thi uska orgasm hothe rahe , mai bhi khalas hne ko aya tho mai aur bhi chodane ka speed bada di , poora kamare hamare chodane ka soud aatha raha, agar koi kamare ke bahar khade ho ke suna tho unko chodane ka nahi koi exspress train chalaneka branthi ho sakatha tha. Jab thak mai mere land se pani choda didi na jane kithane baar pani chod chuki thi aur mujhe bol rahi thi aur jhel na saku pani chod re karke chilla rahi thi. Mere fawware at das pichakri maar ke shanth padh gaya , didi mujhe daboch ke pakadi thi uska pakad ek dam majbooth tha , mai sathwe asaman pe sair kar raha tha. Jab risna poora hua tho uska pakad dheela hua phir bhi mai usike oopar leta raha. , baad me
Mai oopar se ludak gaya phir bhi mai is lok me nahi tha aisa hi mai ankh mund kar leta raha . Jab mai ankh khola aur uske hot pe hath phera tho usne ankh khol ke dekha tho uske hoto se ek halki si muskan tha , usne apane hath mere upar rakhane ke liye uthai tho usko khud ka hath ithan bhari lag rahi jaisa o bhari pathar utha rahi aur uska poora thakath uska chooth ke dariye beh chuka hai , mai bhi samane jhuk ke ek chumma diya aur mujhe neend lag gaya. Jab ankh khula kareeb ek adha ghante ki baad o aisa hi padi thi ek hath aur ek panw mere oopar tha aur chain ki neend so rahi thi . Mai utha aur baath room ho ke dho liya aur lungi pehan ke kithen se do glass garam bournvita banake room aya aur didi ko uthane laga, o uthane ka naam hi le rahi thi , kaisa bhi uthake usko bournvita pilaya , jaise uske halak se bournita uthar rahi thi ,aisa lag raha tha usko jan wapas a rahi hai. Thodi der baad mai fir se uske sharir pe hath ferne lage tho usne muskarathe kahi , baba ab so bhi jao , mai aur ek round jhelne ki layak nahi , kal ham khelnge kal mai sari rath karneko kabul hu lekin aj mai ithan thak chuki , shayad mere honey moon pe bhi nahi . Lekin mera raj to khade ho ke thenkar mar rah tha. Jab didi mere halth dikhi tho usko bhi ek aur dafa karne ki mood a gayi lekin jab samay dekha to kafi der ho chuka tha . Didi ne ek mashwara di mai us tharaf muh karke letungi yu mere yoni tumhara hathiyar rakh ke so jao , mai wada karthi hu kal tujhe kithan chodana hai uthana karo lekin aj nahi. Mere ang , ang thakan se chakan chur ho chuke hai. Mai bhi didi pe tharas khake jaisi o boli waise uski chut me mera laud ghusake ,jo fevical lage hue lakadi ki tharah chip gaye , sone laga, didi mera hath leke uski vhuvhi ke oopar rakhi mai unko majbuthi se pakad ke sogaye. Ye tho hamara naye rishte ki shuruwath tha . Jab thak jijaji usko leke gaya thab thak ham har kism ke stile me ham mouj masthi karthe rahe . Usne sab tharah kam lila mujhe sikhayi , who do baras me jithane sikhi mai ek hi mahine us sabhi path me parangath ho gaya

Padosi Behen Ke Sath chudai ki kahani

Hi, I am Dhinu Rana from Rourkela, Orissa. Mai aaj aap logo ko meri ek sacchi s*x story batane jaa raha hu meri padosi behan k sath. Usaka naam Rumpal Rana hai aur dekhne me mast maal h par thodi sawli h par mujhe bhot acchi lagti h. Uska body 32-28-32 hoga. Ok… av m apni kahani ki taraf badta hu.. Ye khanani 2 din purani h. Mai rumpal ko bhot pasand karta hu.. meri koi behan nhi hone k karan mai use bhot manta hu par use kavi v baat nhi karta. Par use dekh kar useke sath sex karne ka man karta tha par kya karu himmat nhi hota tha ki use kuch bolu… par ek din mujhe uska mobile no mila jab wo mobile recharge karane gai toh mai v wahi shop m tha toh waha se m uska mobile no. le lia aur karib raat ko 12.30am m call kia toh uska awaz sun kar kuch bolne ka sahas nhi hua..

Phir dusre din mai phir call kia.. Me- Hello Rumpal- Hello, kon Me- aap kon bol rahi ho… Rumpal- aap kise call kie ho.. Me- aap ka naam kya hai? Rumpal- aap mera naam jante ho.. mai v aap ko janti hu.. Me- accha batao toh kon hu m.. Rumpal- Aap Dhinu bhiya ho na.. Me- haa par tumhe kaise pata chala… Rumpal- aap ko mera mobile no. kaha se mila. Me- wo chodona, tum batao kaise pata chala.. Rumpal- m aap ko monile shop m dekhi thi aap ko wahi se mobile no. mila na. Me- Haa, par kya karu himmat nhi hota tha ki tumse baat karu.. Rumpal- wo ho… m aap ki behan hu aap baat kar sakte h… Phir roz raat m baat hone lagi.. phir dhire dhire maine uske bf k bare m pucha toh who boli ki koi nhi hai av pehele tha… mai pucha ki kavi v sex ki ho uske sath toh wo boli nhi… m bola kuch toh ki hogi hi… toh usne bola han bas kiss ki hu.. maine pucha kaha par ki ho.. toh usne bola ki sirf lip par…

Phir maine bola ki wo tumhara boobs nhi dabata tha kya? Toh wo boli nhi par han kavi kavi… phir dhire dhire hum dono frank ho gay.. phir maine use bola ki teri koi frnd hai kya jo sex karna chahti ho.. toh who boli nhi kyo? Mai bola ki karne ka man karta hai toh wo bvoli aap ki gf nhi h.. mai bola rahti toh tumhe bolta kya… toh wo boli nhi par gf chahiye toh koi ladki de dungi… mai bola ok thik hai… Phir kuch dino baad raat m mai jab call kia toh wo boli bhiya ek baat bolu.. mai bola bolo.. toh wo boli nhi bol sakti hu.. toh mai bola ki apna manti hogi toh bolo.. toh wo boli ki aaj bhot sex karne ka man kar raha hai.. toh mai bola mai kya karu.. toh wo boli kuch kiziye control nhi ho raha h… toh mai bola tum apne se ungli ko andar bhar kar lo toh wo boli nhi apne se nhi kar sakti hu.. aap kuch karo na toh m bola m toh av apne ghar par aur tum apne ghar par ho toh kuch nhi ho sakta h..

Phir mai bola kit um ghar se bahar niklo m v aa jaunga toh wo boli nhi ho sakta phir wo boli ki aap sex ki bate karo mai apne se sex shant kar lungi.. phir wo boli bhiya aap mere sath real sex karoge toh main bola han par kaise…toh mai bola jab koi chance mile ga toh karunga.. jab mere ghar par koi nhi hoga tab toh tum ana tab karunga… 1 week baad wo din aya jab maa n papa subha market gaye n bhiya college toh maine use call kia kit um koi v bhana bana kar aa jao…. Toh wo 10min m mere ghar par aa gai aur ghar par ate hi maine use andar jane ko bola n door lock kar dia.. phir m andar gaya toh wo bed par baithi thi n thoda sarma rahi thi.. mujhe v saram aa raha tha par himmat kar uske pas gaya kyo ki mera pehli baar tha jo koi ladki k sath akela tha…

Phir himmat kar uska haan pakad kar bola kaisi ho.. toh who boli thik hu… toh phir maine bola ki gale lagane ka man kar raha h.. toh wo boli ki laga liziye… toh maine use gale lag alia aur wo v mujhe jor se pakad li… 2min ke baad mine uske face ko dekha toh who sarma rahi thi toh maine use lip kiss kia pehele toh mana kia par man gai phir maine use kiss karte karte uske boobs ko daba raha tha aur apne ling ko uske chut me ragad raha that oh wo pura sex me madhosh ho gai thi aur wo v mera sath de rahi thi.. phir maine uske suit ka zip khola aur ek haat andar kar dia aur uske pith ko mehsus kar raha tha.. phir maine uske suit ko khol dia aur wo v sirf bra m thi aur kya lag rahi thi.. maine pehli baar kisi ladki ko aise dekha tha aur uske boobs dabane laga phir uske bra ko utar kar boobs ke nipple ko chusne laga kya maza aa raha tha phir maine apne hant ko uske panty ke andar dala toh thoda baal tha aur chut thoda gila ho gaya tha main eek ungli andar dali toh pata chala ki sach m kuari hai kyo ki chut bhot tight tha…

Phir usne mera shirt n pant khol di aur mera ling ko pakad kar hilane lagi toh maine bola ki apne muh m lo toh inkar kar di par thoda force karne par man gai aur chusne lagi.. bhot accha lag raha tha maine use apne ling is liye muh m lene ko kaha kyo ki maine ye sab movie m dekha tha…. Pphir maine useke panty ko utar dia aur uske chut ke upar kiss karne laga n uski chut se bhot acchi sugandh aa rahi thi.. man toh kar raha tha ki pura chut ko kha jau par mujhe accha nhi lag raha tha ki mai kisi ka chut chatu par mujhse raha nhi gaya aur use bed par leta kar useke chut chatna suru kia aur apne jib chut ke andar daal raha tha aur apne dono hant se uske boobs ko daba raha tha….

Wo itni madhosh ho chuki thi ki bol rahi thi ki zaldi mujhe karo ab bardas nhi ho raha hai phir chut chatne k baad maine apna ling uske chut k upar rakha aur andar karna chaha par phisal raha tha aur andar nhi jaa raha that oh mine kapde se poch kar phir kosis ki aur thoda sa ling andar jate hi wo dhire se chilai toh mai v josh m aa kar jor se dhaka laga kar apne ling andar kar dia toh wo jor se chilai aur rone lagi aur bol rahi thi ki bhiya zaldi nikalo dard ho raha hai mai mar jaungi.. toh maine use lip kiss karna suru kia aur boobs ko dabana suru kia toh 10min mai thoda normal hui toh maine phir andar bahar karne laga toh 15min ke baad mera panhi nikal gaya aur useka v 1min pehele nikal gaya tha…

Phir mai uske upar hi 10 min tak leta raha aur phir maine use kiss karte hua utha toh dekha ki chut se khoon nikal raha hai toh maine bola ki bathroom mai jaa kar saf kar lo wo uthi toh chalne nhi sak rahi thi toh maine use sahara de kar bathroom legaya aur wo chut saaf ki.. phir maine use piche se pakad kar uske boobs ko dabane laga chut k upar ungli ghune laga 5min baad phir mai aur wo bahar aaye phir maine usko lip kiss kia aur uska dress pehenene m help ki.. use dard dene k karan maine use pain killer dia toh 15min mai thoda normal hui toh maine kaha aur thoda der ruk kar ghar jana toh who man gai aur phir maine use god m baitha kar pyar karne laga aur uske boobs ko bahar se daba raha tha phir 30 min ke baad usne bola ki ab mujhe ghar jana chahiye toh maine kaha thik h phir main eek lip kiss kia aur use jane dia….. ye thi meri real sex story…. Agar kisi ko v sex karna ho toh wo mujhe mera mail id par contact kar sakti hai….

Mumbai Local Train Mai Mili Kavita Aunty ki Chudai gandi kahani


Hi friends .Mai ayush 19 years old from Mumbai ek aur story leke aaya hu meri pichli story ke samarthan me appke bohot sare email mile thankyou,aur kisibhi aurat ya ladki specially aurat ko maza chahiye ho to plz mujhe email kare plz comment kare ashrma89@gmail par married unstisfied women in Mumbai are most welcome. Ab mai story pe aata hu jo ki bilkul sacchi story hai.

Ek din mai mumbai me local train se safar kar raha tha ,aap to jante hi hai ki mumbai local mai kaisi bheed rehti hai usdin 1 station se ek mast aurat train mai chadhi thi vo bohot hot lag rahi thi uska fig 36 30 38 tha usne hot black blouse aur blue saree pehna tha,blouse deep neck wala tha uske dudh kafi bade the aur usne apne baal khole hue the,use dekhkar mujhse raha nahi gaya aur mai uske piche khada ho gaya uski gand bhi mast aur bhari hui thi meri chudai

Ab uski gand mere lund se takrane lagi uski gand ke sparsh se mera lund khada ho gaya aur uski gand me takrane laga ,mere land ki wajah se uaurat ko samaj aa gaya tha ki mera khada ho gaya hai vo piche mudkar dekhi to maine use ek smile di ,usne bhi mujhe halki si smile di.Mai khush hoo gaya mere liye to ye green signal tha ab mai bina dare apna lund uski gand me ragadne laga bohot maza aa raha tha vo kuch nahi boli fir kuch der baad usne mujhe apne se alag karne ki koshish ki,vo apna hath piche karke mujhe alag kar rahi thi lekin maine apna lund uske hat me rakh diya mere lund ki halat pant mai kharab ho rahi thi ab maine uska hat apne land ke upar rakh diya ab use bhi maza aane laga tha usne mera land khub sehlaya aur ab mai uski kamar pakad li aur use dabane laga aur apna lund uske hath me hi marne laga kuchder baad mera paani chut gaya aur maine apne pant mai hi apna sara pani chod diya ab vo bhi apni gand piche de rahi thi mujhe maza aa raha tha lekin kuch der baad uska station aa gaya

Aur vo utar gai uske piche mai bhi utar gaya dekha to us aurat ko lene vahan koi aa ya tha uske relative the ab vo unke saath uske ghar ki taraf nikal gai uske piche mai bhi uske ghar ke bahar pohonch gaya ,ghar ke bahar maine dekha ki uski chappal rakhi hui thi to maine uske chappal mai apna number ek kagaz mai likh ke chipka diya aur phone karne ko likha tha.

Mai uska vahi intazar kare raha tha tabhi 3 ghante baad vo gharse bahar nikli aur chappal pehnne lagi to use meri chit mili usne vo chit padhi aur apne blouse ke andar dal liya fir niche aa kar usne mujhe call kiya aur kaha hello aap koun,maine kaha mai vahi hu jo aaj apke saath train mai tha vo khush ho gai aur kaha ki mujhe tumse milna hai fir mai jaldse jald use milne gaya tab usne bataya ki uska naam kavita hai aur vo 38 saal ki hai samne se dekhne mai vo aur khubsurat lag rahi thi vo do baccho ki maa thi.

Mai ne use bataya ki mai 19 saal ka hu aur usne mujhe ek kiss kiya gaal me aur kaha batao kaha le chaloge mujhe mai to bas uske blouse ko hi ghure jaa raha tha ,fir usne kaha arey sab dekhlena lekin jaldi le chalo kahi tab mai use apne ghar le gaya ,kyuki us din mere ghar me koi nahi tha,fir vo jake bedroom me let gai aur mere mummy ke kapde pehnne lagi ooh vo hot lag rahi thi uski fig 36 30 38 thi mai jaake sidhe uspe tut pada aur vo boli tumhe sharam nahi aati apni maa ki umar ki aurat ke saath ye sab karte hue to maine kaha mai aapke liye train mai paagal hoo gaya yha'fir usne mujhe ek kiss di fir maine use karib 5 mint tak uske rasile hoth chuse aah mast the vo uski lipstick bhi mast thi aur uski gand daba raha tha ab maine uska blouse khola aur vo aaah kar rahi thi

Ab maine uske blk bra nikale aur uske bade dudh aazad ho gaye ab vo upar se puri nangi thi aur sirf blue peticoat mai khadi thi mai jhatse uske boobs dabane laga uff kya bade the aur uske nipples bhi bohot bade the light brown clr ke ahh maza aa gaya tha ab vo mera saath dene lagi aur mera sar apne dudh mai daba rahi thi aur siskariya le rahi thi aah ayush aramse beta aahhh uffffff kato mat aaah dard hota hai ab maine apna pant utar liya aur mera 9 inch ka lund uske samne tha vo mera lund dekhke paaagal ho gai aur usne mere lund me ek kiss kiya mera lund ab fadfadane laga ab maine apna lund sidhe uske muh me dal diya aah maza aaagaya tha aur ab mai uske dudk pakad raha tha aur lund uske muh mai pel raha tha vo ab bhi peticoat mai thi

Fir maine apna lund uske muh se nikala aur uske peticot ke andar ghus gaya aur uski prachand chut ko chatne laga uske chut mai bohot baal the aah uski geeli chut bohot mast thi maine use karib 5 minute tak chusa fir uska peticot upar kiya aur apna lund uske chut mai rakhke ek zordaar dhakka diya aur mera pura lund uski chut mai chala gaya vo zorse chilla uiiii maaa margai hai kitna bada hai aramse karo mai kahi bhagi nahi jaa rahi ab main use mast chodne laga kuch der baad usne mujhe apne tangse meri kamar apne chut ki taraf satali aur mai uske dudh ko dabate hue uski chut ko pel raha tha karib 20 minute baad vo boli beta mera chutne waala hai ahhh uffff aur usne pura pani mere lund ke upr chod diya aur mere lund ne uske pani se snan kar liaya ab mera bhi niklne waala tha maine use kaha mera bhi nikalne walah hai usne kaha meri chut mai hi chod do fir maine apna sara pani uske chut mai baha diya aur uske upar 20 minute aise hi leta raha fir maine kaha kavita aunty i love yu usne mujhe chuma aur kaha i luv u too

Kisis bhi ladki ya married aurat ko chudwana ho specially aunty married aurat ko chudwana ho to plx email karo ashrma89@gmail.Com asha hai ki aapko ye story pasand ayegi plz email kariye ki ye stry aapko kaisi lagi

Aunty Ko choda or Us ki Gand mari

Aunty Se Kiraya Liya Aur Us ki Moti Gand Mari 

Hi dosto main suraj badla hua naam main apko aaj ek kahani sunata hu jo ki mere ek dost ki ma ki hai tab main 18 saal ka tha aur 10 th me tha maine padhai ke liye mere ek dost ke yaha jata tha uske ghar me wo uski ma uski bahan sister rahate the uski dady ki height 2 mahine pahale hi hui thi.

Uske daddy driver the unka rent ka ghar tha 2 BHK ek bedroom me uski ma aur daddy dusre bedroom me wo aur uski bahan uski bahan ki umar 12 thi abhi hum dono 10th me the is liye unke bedroom me hi hum log study karte the aur wahi par so jate ek din Sunday ko hum log ghar par padhai kar rahe

The to unke ghar ka malik aaya aur rent ke baare me bolne laga to uski ma boli aur thode din rukiye main kaam dhund rahi hu de dungi wo bola abhi tak 3 mahine ka rent baki hai wo boli thodi muhalat de dijiye de dungi wo nahi mana to aunty boli main aapko thodi der baad ghar aakar paise dungi.

Fir wo gaya aur hum log bhi bahar aa gaye aur aunty ko pucha kaise hoga paise kaha se aayenge to wo boli deti hu kahise karke. aur hum log khelne nikale thodi der khelne ke baad hum log wapas nikale to aunty makan malik ke ghar me jati dikhi hum log chabi lene ke liye udhar jane lage to dekha ki

Wo unhe bedroom me legaya tha waha hum log back side se gaye to wo dono bate kar rahe the aunty ko chabi ke liye awaj dene hi wale the utne me makan malik ki awaj sunai di ki main pahle ka sara kiraya chod dunga par aapko mera ek kaam karna hoga aunty khush ho gayi boli kya aur hum bhi sunane lage ki kya kaam hain hum bhi khush the ki ek to tension kam hua.

Makan malik: mere sath bed share karo

Aunty: kya baat kar rahe hain aap hume bhi gussa aane laga tha.

makan malik: jo aapne suna aur main aapko kaam bhi dunga

Aunty: kaisa kaam

Makan malik: apni sari jagah ka rent collect karna uski bahot sari makane aur godowns rent par thi

Aunty: kaam to thik hai par bed share nahi kar sakati.

Makan malik: to main kuch bhi madat nahi kar sakata aur bola ki aaj sham tak ghar khali kar do.

Aunty: main baccho ko lekar kaha jaungi please raham karo

Makan malik: nahi main kuch nahi janata. kaha bhi jao nahi to mera kahana mano.aunty sochane lagi aur hum tino window se dekh rahe the hum ne dost ki bahan ko udhar jane bola to wo boli nahi mujhe dekhana hain aur main yahi rukungi nahi to main chillaungi. to hum ne usse bahot samjhaya par wo nahi mani.

Aunty: bahot soch kar boli thik hain hum log chakra gaye ye aunty ne kya kiya soch kar

Makan malik: to abhi start karte hain

Aunty: ghar me koi nahi hai.

Makan malik: Nahi uski biwi ko gujre 2 saal hue the.

Aunty: thik hai door lock kar do.

Makan malik: karta hu aur door lagaya.

Aunty: jaldi kijiye ghar me tala laga ke aayi hu bacche khelne gaye hain. tala dekh kar idhar hi aayenge.

Makan malik: abhi ek baar hi karenge raat me aana fir bahot maja karenge.

Aunty: ek hi baar karna hoga na.

Makan malik: abhi main tumko kaam par rakhunga to tumhe mahine me ek hi din kaam hoga baki din to apnehi hain na.

Aunty: nahi roj nahi usne phir aunty ko blackmain karna chalu kiya

Aunty: thik hain par din main ek baar sirf aur main roj raat me nahi aungi unke paas chara nahi tha dusara

Makan malik: thik hain aur aunty apni saree upar karne lagi

Makan malik: are is tarah nahi pure kapade nikalkar

Aunty: please raham karo maine aaj tak apne pati ke siwas kisi ke aage kapde nahi nikale hain mujhe sharam aayegi.

Makan malik : to main tumse shadi kar deta hu abhi.

Aunty: nahi itna julm mat karna jaisa aap kahenge usi tarah karenge humne idhar shalu ko kaha chalo to wo boli nahi mujhe ek baar dekhana hai tum log jao hum dono hairan ho gaye abhi hamare paas bhi koi chara nahi tha

Makan malik: nikalo abhi apne kapade.aur aunty sharmate hua apni saree utarne lagi to wo bola are sharmao mat samajh lo main hi tumhara pati hu chalo main hi nikalta hu aur usne niche kiye huye pallu ko pakada aur saree utarne laga pahale saree phir blouse nikala aur boobs ko bra ke upar se hi

Press karne laga sath me hi auty ke lips bhi kiss karne laga ab aunty garam hone lagi thi aur hum dono dost bhi garam ho rahe the aur shalu bich bich me humare lund ko dekh rahi thi jo abhi rod ki tarah ho gaye the ab usne aunty ke petikot ka nada khincha aur wo niche gaya phir usne aunty ko

Baho me leke bra bhi nikali aur panty bhi ab aunty puri tarah se nangi thi phir usne apne kapade bhi utar diye aur nanga ho gaya uska lund dekh kar hum dono pagal ho gaye aur aunty bhi kitna lamba lund tha. baapre kam se kam 89 inch to hoga aunty boli itna bada kaise jayega ander to wo bola

Tere pati ka jata tha na to aunty boli wo itna bada nahi tha wo bola to kitna tha 5 inch tha to wo bola thodi taklif hogi par raat me aram se jayega aur usne aunty ko bed par lita diya tel lekar aunty ke chut par lagaya aur chusne bhi laga phir thodi der chusne ke baad aunty ko bola ab lund chuso aunty

Majboor thi wo chusne lagi lagbhag 1015 minutes chusne ke baad usne lund nikala aur lund chut me ghusane laga aur ek jordar jhatka lagaya aunty chikh padi dddhire karoo nahi to mar jaungi phir wo bola kuch nahi hoga thoda dard sahan kar lo aur phir jor jor se dhakke marne laga hum tino wo

Dekh rahe the aur hum dono ke haat apne 2 lund aur shalu ka haat chut par ja chuka tha shalu ne hum dono ki zip kholkar ander haat dalkar dekhane lagi aur maine apna haat uske khande par rakha aur uski chunri se ander dalkar uske boobs dabane laga aur wo hum dono ke lund bahar

Nikalkar hila rahi thi aur udhar aunty bhi majhe me chud rahi thi.karib 40 minuts baad wo jhadne aaya aur hum dono to jhad gaye aur phir bhi shalu abhi tak masti me thi aur makan malik ne aunty ki chut me hi sara maal chod diya aur unke upar hi so gaya karib 10 minutes baad dono alag ho

Gaye aur aunty ne kaha tumne sara maal ander hi chod diya agar kuch hua to wo bola tension mat lo ek goli kha lo jatejate aur aunty ne kaha abhi main jati hu bahot der hui hai raat me aaungi aur kapade pahane lagi wo aunty ko dekh raha tha kapade pahante hue.

Aunty ne sare kapde pahan liye wo abhi tak nanga hi tha aur aunty jane lagi to usne kaha chut dho to lo pahale sara lund ka pani to jane do aunty boli nahi bahot der hui hai ghar ja kar nahana hi hai abhi to wo bola ek kiss to do abhi jate 2 aur dono kiss karne lage.

Usme aunty aur wo phir garam ho gaye usne aunty ko saree upar karke ghodi banane kaha to aunty boli raat me jitna chahe karo par abhi jane do. wo nahi mana phir aunty ne saree upar ki aur panty nikalkar ghodi ban gayi usne lund aunty ke gaand me pel diya aunty boli agese hi karo na

Piche mat dalo wo nahi mana aur gaand marne laga aur hum tino bahar phir garam ho gaye is baar hum ek diwar par baithe the aur shalu ka paijama thoda niche kiya hua tha wo humare lund ki muth mar rahi thi aur hum dono uski chut me ungli kar rahe the phir ek 50 minutes ke chudai ke baad usne

Sara maal aunty ke gand me hi dal diya aur hum tino to 15 minutes pahale hi shant ho chuke the magar us din hume malum hua ki shalu aur uska ek class mate roj chudai karte hai ab aunty apni panty pahankar nikali aur hum log bhi nikal gaye wahase ab age ki kahani me bataunga us raat hum dono dostone shalu ki chudai kaise ki aur aunty ka raat me kya hua kahani kaisi lagi mail karna please ssmylove143

meri ammi ne maza dia

doston men 35 years ka healthy man hun men pichhale 2 sal se continue iss read kar raha hun. Mujhe incest story bahut pasand hai kyon ki men khud incest hun. Men meri ami aur bahenon ki chudai karta hun. Jab men 18 sal ka tha to ek din mere abu aur 3 bahanen restedar ki sadi men chale gaye. Mere exam hone ke karan men aur ami ghar par hi rah gaye. Jab men school se vapas aya to ghar suna suna tha men mere kamre men bag rakh kar kitchen men gaya aur ami ko awaj di lekin koi jabab nahin mila to men ami ke kamre ki taraf gaya to dekha darwaja band hai mene dhire se darwaja dhakela to darwaja khulgaya mene andar dekha to heran ho gaya doston meri ami bilkul nangi apne bed par tangen chori karke ek bare se bengan se choot ki chudai kar rahi thi aur munh se siskari nikal rahi thi us samay usako koi hos nahin tha ki uska beta usko dekh raha hai. 

Men khara khara ami ko dekh raha tha ki ami kya kar rahi hai jaise hi ami ki najar mere par pari men kamre se bahar chala gaya aur apne kamare men akar beth gaya. Thori der bad ami mere kamre men ayi aur mere gal par kis karke boli bete mere kamre men kya dekha mene kaha ami ap chila kyon rahi thi kya hua.ami hans kar boli beta bad men bataungi pahale khana khalo. Mere ko khana khila kar ami mujhe apne kamare men legai aur boli beta tune mujhe nanga dekha tha mene kaha yes amijan. Amin ne kaha chal men tujhe nanga dekhna chahti hun men sarmane laga to ami ne apne kapre utar diye nangi halat men mujhe ami bahut hi achi lag rahi thi phir mere bhi kapre utardiye. Aur mere lund ko pakar kar sahlane lagi mera lund umar ke hisab se bahut bara tha. Ami mere lund ko dekh kar khus ho gai. Ami ne 

Mere lund ko munh men lekar chusne suru kar diya mujhe bahut maja araha tha ami ne puchha beta kesa lagraha mene kaha amijan bahut maja araha hai. Phir ami tangen chori karke let gai aur mere se boli ke meri chut ko apni jib se chato bahut maja ayega mujhe to kuchh bhi pata nahin tha kese chata jata hai to ami ne mere pet ko chat kar bataya ki jib se yah jo hole hai ise choot kahate hain isko men chora karti hun tum jib se chato mene ami ke bataye anusar choot ko chatna suru kiya mujhe choot ki sugandh aur choot ka pani bahut hi testi lag raha tha ami ne puchha beta kaisa lag raha hai mene kaha amijan bahut acha lag raha hai. Mere choot chatne par ami apne chutad uchkakar maje lene lagi aur bar barane lagi beta aur jor se chat aur jor se chat aur 15 min ke bad ami ki choot se gadha gadha safed pani bahane laga to ami ne kaha beta yes honey hai ise chat le bahut hi testi hai. Mene lapar lapar kute ki tarah jib nikal kar ami ki choot ke pani ko pura chat liya.

Ab ami kuchh der sust pari rahi aur phir mere lund ko munh men lekar chusne lagi 10 min ke bad mujhe jorka jhatka laga aur mere lund se ek pichhkar ami ke munh men chhuti mera pura sarir kamp gaya mene kaha amijan mujhe kya ho raha hai to ami boli beta tera pani nikal raha hai. Istarah pahali bar meri amijan ne mere lund ka pani apne munh men nikal kar lund ko chat kar saf kardiya. Ami ne puchha beta kesa laga mene kaha amijan bahut maja aya iskhel men. Ami ne kaha beta yah bat kisi ko bhi batana mat nahin to men yah khel tumare sath dubara nahin khelunga. Mene ami se promiss kiya ki kisi ko nahin bataunga. 4 din ke bad abu aur bahanen wapas ayi tab tak ami ne mere sath khub maje liye. Ab to mujhe chudai ka chaska lag gaya jab bhi moka lagata ami ko chod deta. Jab ami nahane jati to men bhi uske sath bathroom men ghusjata aur bathroom men hi ami ki chudai kar deta. Doston age ki story next men likhunga ki kese menen apni bahanon ko choda. Yah meri real story hai.

ami ki moti gand mari

Itroduction.
Abu. Safdar age 50.
Ami. Sana, age 48.
Bari Baji. Kiran, age 24.
Me. Asif age 22.
Younger Sis, nadia age 21.
Kahani k or kirdar waqt ane pe ate jaen ge.

Hum karachi city k ek area m rehte hn or mere papa abroad hote hn apne business ki wja si. Ami ek housewife hn or thora mazhabi khayalat ka gharana hy hmara. Ami ki bht sakhti hoti hy hum bhai behno pe.
Baji kiran B.A kr chuki hn or wo ab wo M.A krna chahti hn. Main Comptr ka course kr rha hn colge level si jb k nadia abi 2nd year m parh rhe hy.
Hmara makan boht bra hy.
Ek gate samne ki gali m hy or ek door back ki gali m khulta hy laken wo gali aksar he sunsan rehti hy q k us gali m chand ek he ghr hn.
Back door k sth hmara lawn hy chota sa us m kuc chairs b hn or phr ghr k centre m hmare rums bne hue hn. Hmara ghr 2 floor pe bna hua hy. Ek sth 4 rum hn or sb m atech bath rum hn. Phr drawing rum, tu lounj, or sath m sehn b hy bhr ki tarf main gate wali side pe. Jis tarh neche rums hn usi tarh 2nd floor pe b yehe naqsha hy. Pher thori jaga hy khali jahan 2 gari park ki ja skti hn. Or ek tarf side m servent quarter b hy. Y
Abu kbi sal 6 mahena m ate hn ghr wo b 5 ya 10 din k lie or phr chale jate hn.
Rupea paisa k4 koi kami nh hy. Neche k floor pe ami or baji wale rehte hn jb k m akela uper k rum m rehta hn mere rum si ek door peche k door ki tarf b khulta hy. Mere rum ko bd 2 rum chor k last rum bri api ne apni study k lie bnaya hua hy jb k isi tarh ek run nadia ne neche apne lie study k lie bnaya hua hy.
Meri ami hmari tarbiyat k bare m thora sakht hn or kbi baji walo ko dupata wagera sar si utarne dyti. Laken hmari ami bht ache hn hmari hr ek chez ka khayl rkhti hn. Wo ek dam khud ko fit rkhe hue hn. Ami ka qad normal he hy na k chota or na he itna bra. Wo ek ache persnality ki malik hn. Kiran bji b same ami ki two copy hn agr 2no ko sth khara kia jae to 2no behn lgti hn. Jb k nadia thori moti hy.
Ghr ka soda sulf wagera ami khud lati the q k kitchen abi tk ami sanbhalti the laken bji walo ko b sth lga k rkhti the.
Meri life bht ache guzr rhe the
2nd year tk to esa kuc b nh pta tha sex wagera ka laken ab jo m B.A m admit hua to yahan mujhe ek dost mila jis ka name kamran tha laken sb usi kami bulate the. Wo bra chalu larka tha. Us ne mujhe sex ki A,b,c sb sikhai or usi ne mujhe incest ka b btaya. Laken mera dil manne ko tyr na hua to us ne mujhe net ki kuc incest sites or videos btai. Wo sb jan kr mujhe bht herat hui laken mujhe wo sb acha lagne lga or m roz apne pc pe wo stories parhne lga. Laken mere sth ek prblm the. M jb wo movies dykhta tha to mujhe mere jism m bht josh hota tha or mere 10 inch k 3 inch mote lun m wo tanao ata tha k mujhe kuc smjh nh ata tha. M ne us waqt tk muth marna nh janta tha. Or na he kbi apne kisi dost si esa kuc bta ya poch ska. Q k m naturally thora sharmila b tha. M jb wo stories parhta tha ya videos dykhta tha to lun ful akar jata tha or mujhe kuc smjh nh ata tha or bht brdasht krne pe m chekh parta tha. Laken ek din m ek story parh rha tha or m bht hot ho gya or mujh si brdasht nh ho pa rha tha m chekh para laken m sedha wash rum m bhag gya or thanda pani k neche nahane lga. 5 mint tk nahane k bd mujhe sakun sa aya or mera lun sukarne lga.
Bs phr to mujhe ye ek elaj mil gya tha apna. Or din m aksar mera lun khara hota tha to m ab 2 2 under wear pehnta tha.

Laken ek din wo hua jis ne meri life ko hila k rkh dia.
Hua kuc yun k bji kiran nadia or m to subh ko nashta kr k colg k lie nikal jaya krte the jb k peche ami akeli rehti the ghr pe.
Ami sara din ghr pe akeli hoti the or hum sb behn bhai uni or colge hote the.
Ek din mere sar m dar hua to m clge si chuti kr k jaldi ghr a gya. Mere pas ek alag si key hy hy. Ghr aya to door lock tha m ne ami ko jang krna munasib na smjha or key si door khol kr m andar chala gya m jese he drawing rum si ho kr uper apne rum m jane lga to ami k rum ka door thora opened tha or kuc ajeeb awazen a rhe the. M thora heran hua k ye kesi awazen hn ? Or m door khol kr ami b bed rum m enter ho gya. Laken andar jate he mere hosh ur gae. Andar ka to nazara he change tha.
Andar ami apne bed pe bilkul nangi leti hui apni chot m kuc dal rhe the unki 2no tangen khuli hui the or un k boobs tezi si uper neche ho rhe the. M jese he andar gya to ami ek dam chonk gae or uth k beth gae or mujhe dykh kr unka monh khula k khula reh gya. Or m but bna wahen khara ami ki tarf dykhta rha. Ami ne ek dam bed ki chadar khench kr apne uper dali.
Ami. Asif tm..,tm....kb aey ?
Mujhe ek dam hosh aya or m bina koi jawb die wahan si bhag kr uper apne rum m a gya.
M uper aya to mere dimag m ajeb halchal the m ne wo sb achanak dykha to mujhe kuc smjh m nh a rha tha k wo sb tha kia ? Mera dimag kam nh kr rha tha meri ami esi nh ho skti ? M confused tha k wo sb kia tha jo m ne dykha? M ne bht films dykhe the xxx ki laken aj live film ki jhalak dykhe or wo b kisi or ki nh apni he maa ki ? M bht dar b rha tha k ab pta nh kia hoga q k ami si m bht darta tha or ami bht gusa wali the. M wash rum si fresh ho kr wapis apne rum m a kr bed pe let gya or apne kapre change kr k trouser pehn chuka tha. M inhe socho m leta hua tha or br br ami k wo 38 size k bre bre boobs meri nazr m a rhe the or esa lg rha tha k jese ami abi b sisak rhe hn or unki awazen mere kano m abi tk a rhe the. M inhe socho m leta rha koi 30 mint guzr gae. Achanak si ahista si mere rum ka door open hua or ami andar ae. Hum maa beta ki ankhen mili laken ami ka chehra bilkul spat tha or koi b tasur nh tha k smjh skun k ami k zehn m kia chal rha hy. Ami a kr samne pare sofa pe beth gae. M bed pe uth betha tha.
Ami. Idhar ao.
M chup chap uth k ami k pas gya or ami k braber m thora fasla rkh k beth gya. Mera dil bht zor si dharak rha tha k ab pta nh kia hoga. Or mujhe kuc b smjh nh a rha tha.
Ami. Beta aj jo hua us k bd mujhe tm si wo bt krna par rhe hy jo ek maa apne bete si kbi nh krti.
Beta mujh si galti ho gae mujhe maf krdo. Mujhe galt mt smjhna m koi esi wesi ourat nh hn. Laken m ourat hn or meri kuc zrorten hoti hn. Agr tmhara bap yahan hota to esa kuc nh hota laken tmhare bap ko bs paisa chahe usi meri parwa nh. Tm jawan ho or hr bt smjh skte ho k ek ourat ko ek mard ki zrort hoti hy. Beta m galt nh hn mujhe galt mt smjhna. Tmhaqa bap sal m kbi ata hy or m itna time nh reh pati to m apne apko satisfy kr leti hn. Laken aj jo tm ne dykha mujhe us k lie maf kr dyna. Is sb k darmiyan ami roti b rhen. Or ye sb keh kr ami bina koi jawb sune neche chali gae. Or m but bna betha rha.
Ami itna kuc keh kr chali gae laken m wese he but bna betha rha. Mere zehn m abi tk wohe phansa hua tha k wo sb akhir tha kia ? Or phr mujhe ami ki kahe hui bten yad ae. Or un pe socha to ami ki bt thek the akhir wo ourat the or unki jism ki b kuc demands hn laken m ne kbi apni maa k bre m esa na dykha tha na suna tha. Or na he hmara esa mahol tha mera zehn wo sb accept nh kr pa rha tha. Or phr uni si bji wale b a gae or phr lunch k lie sb neche sth bethe the ami kitchen m the wo khana lgane lgen to mujh si nazren nh mila rhe the. Laken ami k samne ati he meri nazr sedhe un k boobs pe gae or phr agle he pal m ne nazr hata li k ye m kia kr rha hn wo meri maa hn. Or m chup chap khana kha k wahan si uper a gya. Phr rat ka khana per b ami mujh si khinch kinchi rhe or na he m ne un si koi bt ki. Isi tarh 2 din guzr gae.
2 din bd mera colge jane ka mood nh tha or m uper leta rha. 8 bje kiran baji ae.
Kiran. Bhai utho aj colge nh jana kia ?
Me. Nh baji aj meri tbyt thek nh m aj nh jao ga. Mujhe sar dard hy.
Bji neche chali gae.
Or koi 10 bje tk m leta he rha phr m nahane gya jb naha k nikla to ami mere bed pe bethe the. M chonk gya.
Ami. Beta tm mujh si abi tk naraz ho ? Kia tm apni maa ko maf nh kr skte ?
Me. Nh ami esi bt nh hy laken mera mind wo sb accept nh kr rha.
Or ami nashta ka bol kr neche chali gae.

M neche aya or ami mujhe nashta dy kr apne rum m chali gae. M nashta khatm kr k bartan kitchen sink m rkhe or uper apne rum m a gya. Or apna zehn change krne k lie ek sx film dykhne lga.
Us film ki story yun the k ek ourat apne husbnd si sexually khush na the or wo us ourat ko satisfy nh kr pate the or is bt pe un ka jhagra ho gya. Next subh us ourat ne apne paros k ek young larka ko phansaya or us k sth sex kia. Phr wo ourat roz kisi na kisi mard si chudwane lge.
M ne film bnd krdi laken ek dam mere zehn m khayl aya k kahen ami b ? ? Nh nh esa nh ho skta.
Mujhe mere dost ne btaya tha k ek ourat sex k bina nh reh skti chahe jo b ho or 40 to 50 esi age hy k ourat ful chudasi hoti hy bs cherne ki der hy sahe tariqa si

Phr mujhe ami ki kahe hui bten yad ane lge. Ek tarf si dykha jae to ami thek the. Abu un k pas the nh or wo chahti to gher mard ki tarf raghib ho jati laken unho ne esa nh kia bal k apne he ghr m chup kr apni khawaishat ko pura kr rhe the. Aj m ami ki bt smjh gya or m ek faisla pe pohnch gya. M ne pc off kia or neche ami ko dhondney lga. Ami kahen nazr nh ae to m un k bed rum ki tarf gya. Ami k bed rum m ami nh the laken wash rum si pani girne ki awaz a rhe the. M thora agey hua to bed pe ami k kapre nazr aey or uper he ami ki black color ki bra pari the. Mera dil zor si dharakne lga. M ne agey barh kr wo bra uthae or dykhne lga. Wo ek transparent bra the. Stylish less lge hui. M ne chit dykhe to us pe 34 D likha hua tha. M ne wo wahen chor kr sofa pe beth gya or ami ka wait krne lga.
Thori der m pani girne ki awaz bnd ho gae or phr door khula to mujhe ek dam jhatka lga. Ami ek dam bilkul nangi bhr ae the. Jb ami ki nazr mujh pe pari to ek dam wapis palti. Or wash rum m chali gae wapis.
Ami. Asif.....tm ? Tm yahan kia kr rhe ho ?
Me. Wo.,....wo ami m bt krne aya tha ap si.
Ami. Tm bhr jao m kapre bdal kr tmhen awaz dyti hn.
M chup kr k ok keh kr bhr a gya or door k bhr khara ho gya.
Kuc der bd ami ne awaz lgai to m andar gya tb ami beth pe bethi the. M b un k pas ja kr beth gya.
Ami. Beta sory mujhe adat hy m naha kr apna bdan pura sukha kr kapre pehnti hn rum m a kr.
Me. Its ok ami ji. Wese m apko pehle dykh chuka hn ap tens na len.
Ami ka chehra lal ho gya sharm si w6 mujhe dykhne lgen.
M ne bt shoro ki.
Me. Ami us din m ne jo dykha or jo b ap kr rhe the. Mujhe aj ehsas hua wo sb thek tha. Ap k b kuc zrorten hn jin ko pura krne k lie abu ka ap k pas hona zrori hy laken ap un zrorto ko dabae hue hn or hmari khatir is family ki izt ki khatir brdasht kr rhe hn. Ap hmari best ami ho. Ami mujhe maf krna m us waqt apko smjh nh paya or m us waqt koi faisla krne ki halat m nh tha. Sb kuc achanak si hua jis k lie m tyr nh tha. Ami ap mujhe maf krna.
Ab m apki hr khushi or zrorat ka khayl rkho ga ami. Or apko pura haq hy k ap apne lie jo b krn.
Ami. Herat si meri taraf dykh kr. Thanks beta k tm ne mujhe smjha. Tm mere pyare bete ho.
Me. Ami laken apko ye sb krne k lie thora muhtat rehna pare ga. Us din meri jaga koi or a jata to kia hota ? Ap thora khayl krn.
Ami. Beta thek hy m khayl rkho ge.

M wahan si uth kr apne rum m a gya uper a kr m ne apni pent shrt utari or apne 2no undr wear utar die. Or bilkul nanga ho gya mera lun full khara tha m pagal sa ho rha tha q k subh x film dykhe the or phr ami ko jo nanga dykha tha mera dimag kharb ho rha tha. Mujhe khayl ane lga k tm apni maa ko chod do or phr un incest stories ka khayl ane lga k us m b to maa beta chudai krte hn. M bed pe leta para rha or lun or b akarta rha. M bhaga or ja kr shower on kr lia or nahane lga. Or apne hath ri lun ko kuc is tarh masla k wo beth jae laken wo bethne k bjae or b josh m a rha tha. Mujhe apni soch pe gusa aya k m apni he maa ko chodne ki bt q soch rha hn. Mere wash rum ka door bilkul opend tha. Achanak meri nazar darwaza pe pari to mujhe wahan ami khari nazr ae  ? M ek dam chonk gya ami ka monh khula hua tha m smjha k mere dimag pe ami cha gae hy or ye ami nh ho skti or mera wehm hy.
M ne usi apna wehm smjh kr jhatk dia or phr m ne apne josh m chekh mari or lun pe pani giraya k wo jald beth jae. Meri chekh sun kr ami ek dam boli.
Kia hua beta !
Me ek dam chonk para.
Me. Kia ? Ami ap real m ho ? M smjha mera wehm hy. Oh ami ap yahan kia kr rhe ? Ami meri chekh si smjh gae the k m taklif m hn or koi msla hy laken unki ankho m ab tk herat the. Wo andar a gae or m apne hatho si apne lun ko chupane ki nakam koshish krne lga. Ab bhala 10 inch lamba lun hatho m kese chupta ?
Ami andar a gae or pocha beta kia bt hy ? Mujhe btao koi chot wagera lge hy kia ?
Me. Nnn...nh ami wo.., or m chup ho gya. Ami ko kia btata ?
Ami. Han beta tm khul k bt kro daro mt. Tm mujhe dykh chuke ho or m ne b tmhen dykh lia hy kia bt hy ? Mujhe btao.
Me. Ami wo asal m na ? Jb ye khara ho jata hy to meri tbyt ajeb ho jati hy mujhe kuc smjh nh ata or meri chekhen nikalti hn or phr m bhag kr thandy pani m nahata hn tb ye shant ho jata hy.
Ami. Kia tm mujh nh lgate ?
Me. Kia ? Wo kia hota hy ?
Ami. Chonk kr meri taraf dykh kr socha k mujhe to kuc b nh pta.
Ami. Tm esa kro bhr ao m tmhen smjhati hn.
M shower bnd kr k bhr a gya

M ne towel lapet lia tha or bhr aya to ami mujhe normal nh lg rhe the. Ami ki sansen bht tez ho gae the. Ami sofa pe bethi the or ami ne mujhe kaha k towel utar kr idhar ao. M sharma rha tha k ami ne kaha k sharmao mt. Jo tm kr rhe the wo nuqsan dah hy. Tmhara josh k waqt tmhara jism gela hota hy or tm us garm jism m thandy pani si nahate ho to tmhare jism ko kuc b ho skta hy.
Idhar ao m tmhen iska elaj btati hn.
Or m ne towel utar dia or ami k pas gya. Mera lun is waqt full khara tha. Ami bethe the or dupata b nh tha to mujhe ami k gale m si un ki ckeavage saf nazr ae or mere lun ne ek dam jhatka khaya jise ami ne dykh kr meri tarf dykha or meri nazar ko pakr kr ek dam chonk gae.
Or phr mujhe neche carpet pe bethne ko kaha or mujhe kaha.
Ami. Beta is ko agey si is topa si thora peche si muthi bna k pakro. Or ishara kr k btaya. M ne wesa he kia.
Ami k btae tariqa si m ne lun ko pakra or phr
Ami. Beta ab isko aram aram si agey peche kro.
M ne usi tarh kia jese ami ne kaha or phr ami ne kaha k isi isi tarh rub krte jao or zor zor si krte jao.
M ne jb esa kia to mujhe maza ane lga or ankhen bnd krlen.
Laken mera lun bethne k bjae or b josh m ata gya or mera topa or b pholne lga. M kafi der tk hath marta rha laken koi fark nh para or ami b wahen bethe the. Phr m thak kr lun chor dia or meri chekh si nikal gae ami chonk kr mujhe dykhne lgen or phr ami ne kaha k apne zehn m bure khayalat la kr phr si kro tmhen jald skun a jae ga. M ne phr try kia laken esa kuc nh hua to ami ko ek tarkeeb sojhi.
Ami. Beta ye itna bra kese hua tmhara ?
Me. Lun maslte hue ami mujhe nh pta bs m to bht khwar ho jata hn jb ye jag jata hy to.
Ami ne apni qameez k gale ko thora neche kr dia k jis si un k adhy si zyada boobs nazr ane lgen or unho ne apni tango si shalwar b ghutno tk charha li bs jb m ne ye manzar dykha to mere hosh tr gae. Ek smjh si ami is waqt adhi nangi the mere agey. Or usi waqt mujhe yun lga jese mujhe zor ki peshab lge hy.
Me. Ami mujhe zor ki peshab lge hy.
Ami. Nh beta wo peshab nh hy. Bs niklne do jo nikalta hy tm hath mt rokna or zor si maslo.
M ne esa he kia or agly he pal pta nh kia hua meri chech ek br phr nikal gae or mere lun ne fwara sa chor dia or white color ka pani. Means mani nikalne lge. Or wo is qadr zyada the k mera pura qalen ka wo hisa bilkul white ho gya. Ami bht heran the ek mera itna bra lun dykh kr or 2ra is bt si k mera itna pani nikla tha.
Us k bd ami ki halat bht kharb ho gae or mujhe wo sakun mila k m bta nh skta tha. M halka ho gya tha jese mujh pe si koi bht bra bojh utar gya ho. Kuc der ese he pare rehne k bd ami boli.
Ami. Beta jo tariqa tmhara tha us si ye tariqa behtr hy laken hy ye b galt. Jb tm had si zyada mehsos kro tb is tariqa ko zrort m lana nh to cntrol krna warna gandi lat par jae ge.
Me. Oh ami ap bht ache ho ? U so hot.
M ne keh to dia laken bd m mujhe ehsas hua k m kia bol gya. Ami b chup the or phr ami neche chali gae. M ne apna kamra set kia or naha dho kr neche aya bji wale b a chuke the hum ne khana khaya or m aj thakan mehsos kr rha tha or m so gya. Rat 8 bje utha or khana wagera kha kr apne rum m pc pe game wagera khel kr so gya.
Ek bt the mera lun wo aam larko ki tarh nh tha jo k 5 mint ya extrem 10 mint tk chot jae. Mujhe muth lagate koi 30 mint guzr jate the laken mujhe sakun nh milta tha. Kuc din tk sb thek chalta rha. Ami ab mujh si khul chuki the laken ek had tk. Or ek din m Colg nh gya to ghr pe ami or m he. M uper apne rum m tha 11 bje ka  waqt tha m neche aya to ami apne bed rum m the m un k rum m gya to wo shayd aj b naha he rhe the un k kapre bed pe pare the. M ne socha k bhr jana chahe q k ami aen ge to wese he bhr bhej den ge. Behtr hy m khud chala jao. M soch he rha tha or washrum k door open hua or ami andar a gae
Mujhe apne rum m dykh kr ami chonk gae laken wapis na muri or na he khud ko chupana chaha.
Ami. Ao bete kia bt hy ? Tm is waqt yahan ? Koi kam tha ?
Me. Nh ami wo m ap si bten krne aya tha laken ap kapre change krlo m phr ata hn.
Ami. Choro beta tm mujhe or m tmhen dykh chuki hn phr kia faida ? Ao betho.
Me chup chap bed k pas ja kr jahan ami k kapre pare the wahan beth gya.
Ami bed k 2ri side pe the or abi tk nangi he khari the or towel si jism khushk kr rhe the.
M ne achanak ami si swal kia.
Me. Ami apki age kia hy ?
Ami. Q beta tmhen meri age si kia yad aya ?
Mera lun is waqt semi erect position m a chuka tha or m is waqt sirf trouser m tha undrwear nh pehna tha. Aj m ne pehli br ami ki phuddi ki taraf dykha. Laken nazr hata li k ami ko pta chal gya to pta nh kia sochen ge.
Me. Ami ap btao to sahe.
Ami. Meri age 50 hy laken q ?
Me. Ami ap 50 ki nh 32 ki lgti ho bilkul hot ho ek dam.
Ami. Chal bdmash. Koi apni maa ko b esa kehta hy ?
Me. Really ami ap ki body ap ne bht ache maintain ki hui hy. Ap great ami ho meri.
Ami. Choona lgane aya hy kia aj ?
Or ami ne bdan sukha kr bra utha li pehnne k lie.
Me. Nh ami jo m ne mehsos kia wo apko bta dia.
Or m bed pe is tarh let gya k meri tangen neche latki hui the jb k m bed pe let chuka tha. Ab is position m mera lun saf dikh rha tha jo k semi position m tha. Ami ne jb meri taraf dykha to ami hans pari.

Or ami ne apni shalwar uthane k lie jo hath agey brhaya tha wo pta nh kia soch kr peche kr lia. Or boli.
Ami. Ye tmhara sher q jag rha hy ?
Me. Ami natural hy jb ap jesi hot ourat ko yun dykho ga to ye to khud khara ho jae ga.
Ami. To phr is pe q zulm kr rhe ho ? Azad krdo na isko ?
Me. Ap gusa to nh kro ge ami ?
Ami. Nh tm esa kro pehle jao door wagera bnd kr k ao.
Or m bhr k door close kr k ami k rum m a gya. Ab ami ne pehle bra pehn li the wo b utar di the or is waqt bilkul nangi the mere samne.
Ami. Ao beta yahan bed pe ajao or trouser utar do.
Is sb k bech mera lun ful khara ho chuka tha or trouser ajeb lg rha tha itna bra lun jo khara tha.
M ne der na ki or apni shrt or trouser utar kr ami k sth bed pe let gya. Ami mere lun ko dykhne lge.
Ami. Beta agr bura na mano to kia m isi ek br pakr skti hn ?
Me. Han ami q nh ?
Or ami k han sunte he ami ne mere lun pe apni muthi jama li or ek dam ami k monh si siskari nikli.
Ami. Ahhhh...... Asif beta ye to bht garm ho rha hy ? Or ami k boobs uper neche hone lge. Ami ne meri baqaida muth lgani shoro krdi.
M ne hath brha kr ami k ek boob pe hath rkha to ami ne meri tarf dykha. Hmari ankhen apas m mili to ami kuc nh boli or m ne himat kr k ami ka boob dbane lga. Ab ami or tez sisakne lge.
Me. Ami ap us din kia kr rhe the apne sth ? Aj mujhe b kr k dikhao na ?
Ami. Acha chalo tm yahan betho m krti hn wo sb. Tm ne mujhe bht hot kr dia hy.
Or m ami k ek side pe ho kr beth gya or phr ami ne lete lete apni table ki tarf hath brha kr self si kuc search krna shoro kia. Jb unka hath bhr aya to un k hath m ek plastic lun tha jo tha to 6 inch ka laken mota kafi tha. Ami ne wo lun pehle to apne monh m gela kia or phr usi apni chot m dalne lge aram aram si. Or phr ami ne jb sara andar le lia to phr ami usko agey peche krne  lge zor zor si. Or is tarh 5 ya 7 mint krne k bd ami thora or zor si krne lgen or phr ek dam unho ne wo lun chot si nikal phenka or apni fingure apne chot dane pe ragarne lgen. Or phr ami ki chot si pani nikla or ami thandi par gae.

Ye sb dykh kr m itna khawar ho gya k mera hath apne lun pe gya or m tez tez hath chalane lga. Meri chekh nikal gbe or phr ami ne mujhe dykha or uth kr beth gae. Ami mere bilkul samne bethe the or m apna hath ful tez chala rha tha or 15 mint guzr gae. Ami heran hui k itna stamina ? M thak kr sedha let gya to ek dam ami ne mera lun pakr lia or muth lgane lge. Ami ne jb lun pakra to mujhe curent sa lga or m pagal sa ho gya. Ye khayal ate he k m is waqt apni nangi maa si muth ka maza le rha hn.
Ami apna hath chalati rhe. Laken mujhe pta nh kia hua k m ne ami k boobs pakr lie or unhen khenchne or dbane lga. Ami kuc na boli. Laken jaldi he ami b thak gae muth lgate lgate. Ami ek br phr hot si lg rhe the un k nipple sakht ho rhe the. Ami ko pta nh kia sojhi ami ne mere tope pe apni zuban rkh di. Mujhe jb gela pan mehsos hua to m ne sar utha k dykha to m uchal para k ye kia ? Ami mera lun choose rhe ? Bs phr kia tha mujhe koi hosh sa na rha. Or jb mujhe hosh aya tb dykha ami k monh or boobs pe meri mani pheli hui hy or ami is waqt leti hui the sedhi or meri he tarf dykh rhe the. Wo shayd roi b the. Laken phr ami ne mujhe btaya k hua kia tha. Asal m jb ami ne mere tope pe zuban lgae the to m ne out of control ho kr ami ko balo si pakr kr apna pura lun ami k mong m dalna chaha or un k monh ko chodna chaha mere kuc he jhatko m mera pani ami k monh m nikal gya warna agr m thori or der krta to shayd ami ki sans rukne si kuc b ho jata. Mujhe apni galti ka ehsas hua or m ne ami si mafi mangi.
Me. Ami qasm si mujhe nh pta k ye sb ho chuka hy.
Mujhe to jb ap ne zuban si lick kia tha us k bd to kuc b pta nh tha.
Ami. Han m janti the tm apne ap m nh the warna kni apni maa k sth esa nh krta. Or phr hum naha dho kr fresh ho gae. Itne m sb a gae ghr.
Us k bd kuc din tk esa kuc nh hua or na meri or ami ki koi bt hui.
Ek din m clas m betha tha mera dil nh kr rha tha to m nikal aya colge si or bike pe sarko pe ghomne lga.
Ek jaga chalte chalte mujhe yun lga k ek rikshaw si ami utri hn or gali m chali gae. M smjha mera wehm hy bhala idhar ami ka kia kam ho skta hy ? Is area m to ami ka koi saheli b nh hy. Laken phr b m agey aya or gali k corner pe ruk k dykha to wo ami he the. M ne pehchan lia tha ami k wo kapre tk pehchanta tha. M heran khara tha k ami ek makan k pas khari ho kr yahan wahan dykh kr us makan m chali gae. M ne jb ami ko andar jate dykha to m ne apni bike wahen gali k corner pe ek chae wale k pas bike khari ki or pedal us makan ki taraf chal para. Wo makan bht khubsorat bna hua tha or us ki dewaren bht choti the. Like 6 foot. M agey gya to gate lock tha. M peche ki tarf gya or andr jane ka socha yahan wahan dykhne pe koi nh tha to m dewar pe charh gya or neche utar gya andr ki tarf. Mujhe yun choro ki tarh ahr koi dykh leta to pitai b thek hoti laken is dar k agey meri pareshani bri the k ami yahan q ae. Bure bure khayl ane lge k ami yahan kisi si chudwane to nh ati ?
Or kuc der pare rehne k bd m utha or agey brha or samne he ek door tha m ne thora zor dia to darwaza khul gya. Ye koi drawing rum type tha. M agey brha or samne 3 rum the. Ek rum si awazen a rhe the. M wapis bhr a gya or peche si ja kr us rum ki window pe pohncha or andr dykhne lga. Andar dykgte he mere hosh ur gae


Andar 2 ourten bilkul nangi ghutno k bal bethi the jb k ek mard apna kala mota lun un k monh m dy rha tha. Window side m the to un k side pose nazr a rhe the. M ne ghour si dykha to ek to un m ami the jb k 2ri ourat ko m nh janta tha or wo mard afzal nam ka bnda tha jo k hmare gali si 3ri gali m rehta tha. Uski ek beti ko talaq ho chuki the wo b us k sth rehti the. Laken aj tk usko dykha nh tha m ne bs suna tha.
Mujhe tan badan m ag lg gae k meri ami randi nikli ? Mera dimag kam nh kr rha tha ek to ye soch ae k abi andar jao or unko mar dun laken phr ye socha k hmari he bdnami hoge m bhr jane lga laken phr ek khayl si m wapis us window pe gya or wahan apne mb si thori video bnai or kuc pics bna k m chup chap wahan si ghr a gya.
Koi 2 hour bd ami b a gae  koi hmari chuti k waqt si 15 mint pehle.
Mujhe pehle he ghr m dykh kr ami thora chonk gae.
Laken phr sanmbhalte hue.
Ami. Hy beta aj tm jaldi a gae ? Khairyt ?
Me. Han aj ek film dykh kr aya hn.
Ami. Q aj clge q nh gae.
Me. Jo qismat dikhae wo zrori to nh clge m he dykha jae ?
Ami. Kuc ghabra kr, ye kesi bten kr rhe ho beta ?
Me. Acha ? Chalo choro bto ko. Ye btao ye afzal sahb si tmhara chakar kb si chal rha hy ?
Ami ne jb ye suna to ek dam uchal pari ?
Ami. Ye kia bakwas hy ? Apni maa k bre m esa kehte sharm nh ati tmhen ?
Me. Mujhe to sharm ae laken ap ko un si chudwate sharm nh ae bilkul b. Ap to maza si chudwa rhe the unsi.
Or itne m m ne jeb si mb nikal kr wo video nikal kr unhen dikhae.
Jb unho ne wo video dykhe to wo ek dam chup ho gae or itne m he bhr ki bell bje.
Ami. Beta m tmhen sb bta dun ge laken abi nh abi tmhari behne a gae hn beta kuc krne si pehle meri bt sun lena. Or ami door kholne chali gae. M uper apne rum m a gya. Mera dimag kharb ho rha tha
Us k bd lunch hua or phr rat k dinner k bd sb apne rums m chale gae to m uper apne rum m leta hua aj k bre m he soch rha tha k ami mere rum m aen or ate he door lock kr dia.
Ami. Beta jo tm ne dykha wo sch tha laken haqeqt ye hy k ye plastic k tukrey si (unho ne apni shalwar side si wohe plastic lun nikala jis si wo khud ko shant krti the) ourat ki pyas khatm hone k bjae or barh jati hy.
Ourat ki pyas ek mard k siwa koi nh bhuja skta.
Or m is lie mjbor ho kr ye qadam uthaya.
Me. Laken ami ap ne ek pal k lie b na hmari izt ka socha na apna he socha k agr kisi ko pta chal gya to kia qayamat aey ge ? Bdnami alag hoge.
Ami. Kisi ko kuc pta nh chale ga. Koun btae ga ?
Ami. Agr us afzal ne he apko blakemale krna shoro krdia to hmari kitni bdnami hoge socha ap ne ?
Ami. Wo esa kbi nh kr skta uski tens nh hy mujhe.
Me. Ap ye bt itne yaqen si kese keh skti hn ?
Ami. Tm ne jo 2ri ourat dykhe hy wo koi or nh afzal ki apni beti hy jis ko talaq ho chuki hy. Wo hum 2no ko chodta hy.
Me. Kia ? Ye nh ho skta.
Ami. Ye sch hy beta wo kbi mujhe blakemale nh kr skta.
Wo to khud phansa hua hy.
Me. Laken ami ye galt hy ye to aj m ne dykh lia agr kal kisi or ne dykh lia to phr kia hoga ?
Ami is bt pe chup ho gae.
Me. Nh ami jo b ho ye apko nh krna hoga warna kuc b ho skta hy.
Ami. Agr tmhen apni izt or fmly ka itna khayl hy to apne bap ko bulao yahan ? M kahan jao ? Mere b kuc khawb or sapne hn ?
Or agr ye nh kr skte to mera kuc socho ? M kia krn ? Mujh si ab brdasht nh hota.
Me. Ami laken ye sb galt hy plz.
Ami. Acha agr tmhen galt lgta hy or izt ka b pas hy to tm mujhe q thanda nh kr dyte ? Itna bra hathyar b to hy tmhre pas ?
Me. Kia ? ? ? Ami pta b hy ap keh kia rhe hn ?
Ami. Han mujhe pta hy jb afzal apni beti chod skta hy to ek beta apni maa ko khush nh kr skta ?
Me. Nh ye galt hy maa.
Ami mere qareb a gae bed pe or boli beta itna kuc to hmare bech ho chuka hy wo sahe tha kia ? Mujhe nangi tm dykh chuke ho or tmhen m ne dykh lia hy. Abi b sahe galt k chakr m ho ? Or ami ne mere pas beth kr meri ran pe hath rkh dia.
M uth k khara ho gya. Or bola.
Me. Nh ami mujhe sochne do mera dimag kam nh kr qha. Mujhe time do kuc.
Ami. Ok beta soch lo agr ghr ki izt chahe to mera jawb tm ho. Agr nh chahe to mujhe mt rokna.
Or ami bhr chali gae. M let kr sb halat k bre m sochne lga or pta nh kb so gya pta he nh chala.
Rat koi 4 bje meri ankh khuli to mujhe pyas mehsos hui. Jag dykha to khali tha. M uth kr neche kitchen m aya or pani ki bottle nikal kr uper rum m jane lga to mujhe kiran bji k study rum k lite on hui nazr ae. M heran hua k is waqt 4 bje baji kiran kia kr rhe hy ? Laken phr socha k wo shayd rat m lite bnd krna bhol gae hoge or m apne rum m pani rkh kr wapir us study rum ki lite off krne gya.
Rum ka door open tha m ne door khola or andar gya to samne scene he kuc or tha.
Bji kiran pc k samne chair pe bethe the or unki shrt uper hui pari the un k boobs saf nazr a rhe the or unki shalwar chair si neche pari the pao m. Wo pc pe kuc dykh rhe the or apni chot m fingure dale hue the. Mujhe dykh kr wo ek dam chonk gae or apna hath chot si hta kr apni shrt neche ki or shalwar utha kq pehnne lge.
Bji. Bhai tm....tm is waqt.
Or m andar dakhil hua or m ne sedha pc pe attack kia or dykha to wahan ek xxx movie lge hui the. M ne wo off ki or m pc pe he jhuka hua tha k washrum ka door open hua or nadia jo k bilkul nangi the bhr a gae. Mujhe apne samne dykh kr uski jan nikal gae or wo wapis wshrum m bhag gae.
Me. What ? Ye b ?
Bji ne chup kr k sar jhuka lia. Or phr m ne unka pc check kia to koi 50 k qareb xxx films pari the.
Me. Ok subh bt hoge. Ab ja kr so jao. Or m un k rum si bhr a gya.
Shocking bt ye the k zyada ter films jo un k pc m the un k title incest k the.
Means k bji wale b incest k shoqen hn ?


M rum m aya to m so na ska or socha k ami ki to bt smjh m ati hy laken meri behne b randi bn gae hn ? Kia wo bhr chudwa chuki hn ? Or mujhe subh tk tarh tarh k khayl aey or koi 7 bje m so gya. Or 1 bje tk sota rha mujhe koi jagane nh aya tha.
1 bje ami ne a kr uthaya tb m naha dho kr fresh ho kr bhr chala gya.
M ek park m ja kr beth gya or time pas krne k lia wahan ek chair pakar li.
Wahan bethe kuc he der hui k mera dost a gya.


Kami. Shehzady kahan gum ho ? Uski ankho m ek ajeb si chamak a gae the mujhe dykh kr. Shayd wo yahan kisi ko dhondny aya tha.
Me. Nh mujhe kaha jana tha bs yahe hn.
Kami. Or suna aj tk bs wo stories or videos pe he guzara hy ya kisi larki ko choda b hy ?
Me. O kahan yar apni esi qismat kahan ?
Kami. Chal meri jan tens q leta hy ? M hun na ? Aja mere sth aj tjhe wo maza krata hn jo shayd teri soch m b na ho.
Me. Laken kahan ?
Kami. Sawal bnd or ao. Or phr hum ne apoi apni bike uthae or m kami k peche peche chalne lga. Or phr kami ne bike apne ghr k agey rok di.
Us ne bell bjae. M ne phr pochna chaha to us ne kuc nh btaya or itne m door khula or ek 50 si 55 sal ki umar ki ourat ne door khola. M ne unhen salam kia or phr kami ne bra drwaza khola or hum apni bikes andr le gae. Andar ja kr m kami ne btaya k wo uski mom Nisha hy.
Or m phr cnfuse ho gya k apne ghr q laya.. Or hum andar chale gae to samne ek moti si larki bethe tv dykh rhe the wo kami ki behn Farah the wo bht khubsorat the us k boobs bht mast lge mujhe laken m kami k sth ek rum m a gya. Wo shayd kisi ka bed rum tha wo kami ki behn ya maa ka he ho skta hy q k dressing table pe make up ka saman para tha.
Kami. Yar itne tens q ho ? Aram si khul k betho.
Bs m phr thora relax ho k beth gya k chalo jo b hoga sb samne a jae ga.
Kami. Film ka mood hy ? Film dykho ge ?
Me. Abey aunti wale ghr m hn agr koi a gya to ?
Kami. Nh koi nh ata yahan. Or uth kr samne dvd pe ek cd lga k film on krdi or mere pas a kr beth gya. Or ek film start ho gae. Film chalti rhe or kami apne kapre utarne lga or wo sirf underwear m reh gya.
Me. Abey kia kr rha hy tu ? Agr koi a gya to ?
Kami. Abey tu enjoy kr. Agr koi aya b to pakr k chod dalen ge. Tm daro mat or enjoy kro. Maza kharb nh kro.
Me. Kia ? Abey tm apni maa behn ko chodo ge ?
Kami. Com on yar ye film b ek family ki he chal rhe hy enjoy kro.

Kami. Chal sun m apni maa ko roz chode bina nh sota or apni behn ko b chodta hn. Or tjhe aj isi lie laya hn k hum 2no mil kr unko choden ge.
Me. Kia ? ? Waqai ?
Kami. Han. Tm movie dykho bs ami or meri behn ane wali hn phr asal maza aey ga. Ab ye kapre utardo tm. Or us ne apna undrwear b utar dia.
Me. Abey ek msla hy tmhari maa mujhe brdasht krle ge ?
Kami. Q tu kia gadhey la lun lie phrta hy kia ? Abey meri maa bht lun le chuki hn or meri behn b ek num ki randi hy.
Me. Han esa he hy.
Kami. Kia ? Chal utar kapre dikha.
M ne apne kapre utare or m ne ek undrwear utar di or neche ka 2ra underwear dykh kr wo chonk gya. Laken jb m ne wo wala undrwear b utara to wo phati phati ankho si kbi mujhe or kbi mere lun ko dykhene lga.
Kami. Bap re bap kia ye real hy ? Ye itna bra kese hua ? Or wo agey barh kr mere lun ko pakr kr dykhne lga.
Me. Natural hy bhai ye.
Kami heran tha or br br mujhe he dykh rha tha. Itne m door open hua or.........


Door k open hote he kami ki ami Nisha aunti andar ae. Wo ham 2no ko yun nanga dykh kr muskrane lge. Itne m kami agey brha,
Kami. Ao ami aj apko wo maza aey ga jo kbi ap ne zindge m nh lia hoga or mera apko Gadhey si chudwane ka khawb aj pura ho jae ga.
Nisha aunti. Kia ? Esa kia hy ?
Kami. (meri tarf ishara kr k). Wo dykho usi kehte hn lun.
Itne m kami apni ami k kamar m hath dal kr bed tk le aya jahan m betha tha.
Nisha. Bap rey. Kia ye asli hy ? Or ek dam mera lun pakr lia. Wo ek moti ourat the laken itni b moti nh. Motapa un pe acha lgta tha un k lambey qad ki wja si.
Me. Shahwat si karrah utha.
Nisha. Ye to hmari phar k rkh dy ga.
Kami. Or maza b to apko bht aey ga ?
Itne m rum m Farah enter hui jo k sirf bra or panty m the.
Kami ne usi dykha to bola.
Kami. Ami ap isi sanbhalo meri jan a gae hy. Or kami farah ki tarf gya. Jb k aunti mere pas he bed pe beth gae or mera lun abi tk pakra hua tha.
Farah. Hy m mar gae ? Kia ye asli hy ? Itna bra lun ? Oh God ? Itna bra lun real m ? Or agey a kr mera lun pakr k dykhne lgen. Aunti lun chor chuki the.
Agly he pal kami ne farah ko ye keh kr khench lia k aj ye tmhare lie he hy aram si dykho kahen bhag nh rha mera dost.
Kami Mom. Beta tm to nange ho mujhe b to nanga kro na ? Or phr khud khari ho kr apni qamez or shalwar utar di. Unho ne neche kuc nh pehn rkha tha.

Ab samne sofa pe kami apni behn farah k sth kissing kr rha tha or idhar m ne kami ki ami ko bed pe khench lia tha or hmari kissing shoro ho gae.
M ne kami k ami k boobs pakr lie unko dbata or nipple maslta rha. Phr m ne un k hont chor kr un k boobs chosne lga wo siskne lge the. Or phr m unko lita dia or unki phudi dykhne lga. Mujh pe is waqt esa josh charha hua tha k bs. Or m kai xxx films dykh chuka tha bs phr kia tha m ne unki chot chatna shoro krdi or wo tez tez sisakne lge.
Kuc der k zor dar chusai k bd kami k ami chot gae. Phr m sedha beth gya bed si neche tangen ltka kr. Or kami ki ami ko samne bitha lia or wo smjh gaen or lapak k mera lun pakr lia wo bht garam ourat the. Unho ne mera topa apne monh m le lia or m apna hosh khota ja rha tha k mujhe pta nh kia sojhi m ne uski ami ko balo si pakr lia or un k monh ko chodne lga. Kami ki ami khud ko churane ki koshish krne lgen laken meri girft mzbot the. Or phr kami ko ehsas ho gya k m ek janoon ki kaifiyat m hn or wo meri tarf aya or mere bazo si pakr kr mujhe jhanjhora. Tb mujhe hosh aya or m ne kami ki ami ko chor dia. Uski ami ki tbyt kharb ho rhe the.
Kami. Abey meri maa ko mare ga kia ?
Me. Sory yr mujhe kuc pta nh chala. Jb mujh pe sex charh jata hy to kuc nh pta chalta k m kia kr rha hn. Bs ye khawish hoti hy k lun ko kisi chez m dal dun or jhatke lgao.
Kami. Hmmmm...... Han wo to m tmharh halat dykh kr smjh gya hn laken thora cntrol to rkho yr.
Me. Ok ok.
Or phr m ne kami ki ami ko bed pe lita lia or unki chot pe position li. Unki chot geli ho chuki the m ne apne lun pe thok lgaya or aram aram si unki chot m dalne lga.
Jese he topa andar gya. Kami ki ami ne mujhe rok dia or ghabrane lgen.
Nisha. Kami beta isi roko m isi nh le pao ge m mar jao ge.
M ne itna suna to m ne khel kharb hote dykha or phr aunti k uper let kr un k hont pakr lie or chosne lga or ek jhatka lgaya or mera adha lun andar chala gya. Kami ki ami ki ankhen bhr ko a gae laken m ne unko nh chora or hont mazboti si chosne lga. Unki ankho si anso a gae or phr m ne kiss rok kr kaha.
Me. Aunti bs m itne si he kam chala lun ga ap brdasht kro.
Nisha. Nh nh m mar gae plz nikalo. Mujhe kisi ne mirchen dal di hn meri chot m. Kami mujhe bchao.
Or m ne aram si lun thora bhr nikal k usi ko agey peche krne lga. Kuc der bd jb wahan jaga bn gae to aunti shant ho gae or unko maza ane lga.
M ne moqa dykh kr 2ra jhatka dia or is br pura lun unki chot m chala gya. Wo itni zor k chekhen k sb dar gae. Laken m ne unko chora nh wo minaten krti rhen meri or kami ki galiyan dyti rhe laken m ne unko nh chora or phr kuc der pare rehne k bd m ne aram aram si agey peche krna shoro kr dia. Mera lun kami ki ami ki bcha dani si takra rha tha or us waqt m kis maza m tha bs bta nh skta.
Kuc der aram si krne k bd m apne wehshyana andaz m unko chodne lga. Unko dard ab b tha un k chehre si saf pta chalta tha laken wo brdasht kr rhe the.

Kuc der unko ese chod kr m ne unko doggy style m bithaya or peche si unko chot m chodne lga. Ab wo b mera sth dy rhe the or apne gand peche mar rhe the. Or m ful josh m unko chodta rha 5 mint m wo chot gae or un k pani si lun asani si ane jane lga.

Us k bd kami ki maa dheli par gae laken m unko apne full josh m chodta rha. Kuc der ki chudai k bd wo phr garam ho gae or mera ful sath dyne lgen. Ab m apna pura lun bhr nikalta or sirf topa andar hota tha or zor ka jhatka lgata tha. Ab kami ki maa mast ho kr chudwa rhe the.
Idhar kami or uski behn farah apni chudai m magan the laken 10 mint ki chudai k bd wo 2no apna pani chor k ek 2re ki side m let kr apni maa or asif ki chudai dykh rhe the.
Asif ne kami ki maa ko ek br phr pani chorne pe mjbor krdia laken asif ruka nh or usi josh k sth chod rha tha kami ki maa ko. Akhir kami ki maa jb 3ri br jhari to uski himat jawb dy gae or us ne agey ho kr asif ka lun chot si nikal dia or behosho ki tarh gir gae. Wo bht buri tarh thak chuki the 25 mint ki lagatar chudai ne unko tare dikha die the laken asif chotne ka nam he nh le rha tha wo abi b usi josh k sth lga hua tha.
Jb us ka lun kami k maa ki chot si nikla to wo apne ful josh m akra hua tha.

M ne kami ki maa ko wahen chora or kami ki behn ki tarf gya. Farah mujhe apni taraf ate dykh thori dari hui lg rhe the laken chot ki pys k agey mjbor the. Farah apni maa ki or meri esi chudai dykh bht garam ho gae the.
M ne usko carpet pe lita dia or uski chot pe us k bhai kami ka pani ab tk lga hua tha m ne lun k sth wo pani us ki chot ko gela kr k topa us ki chot m rkh k aram si dhaka lgaya to topa andar chala gya or phr m ne ek jhatka dia to mera adha lun andar chala gya. Faran ne mujhe wahen rok dia. Usi ab agey lene ki taqat nh the. Wo khamoshi si mera itna mota lun jo le gae the to wja ye the wo apne bhai si chudwa chuki the or kuc chotne ki wja si us ki chot geli the.
Laken m thora ruk kr farah ko qabo kr lia or apne janon m dhaka mar k sara lun andar dal dia. Farah ki chekh nikal gae laken m apne josh m uski parwah na ki or usi dhan dhana dhan chodta rha. Wo 5 mint m he jhar gae laken m ruka nh mujh pe pagal pan sawar tha or usi chodna jari rkha. Us k chotne si pani ki wja si us k chot m phislan ho gae or us k dard m kami hui or wo b maza lene lge or wo bht mast ho gae. M ne uski chot si lun nikal kr usko uthaya or sofa pe beth kr usko apne lun pe bithaya or wo mere lun pe uchalne lge. Kami ne apni behn k chot m sara lun jate dykha to phati ankho si paglo ki tarh dykhta rha. Or itne m farah ek br phr jhar gae or mujhe yun lga k m b ab chotne wala hn to m ne b neche si dhake lage laken farah smjh gage k m jane wala hn to wo boli k andar nh chotna.
Or phr jb mujhe lga k ab or nh tik pao ga to m ne farah ko neche lita kr us k sene pe charh gya or phr jo seelab aya wo seelab wo 3no maa beti but bne dykhte rhe. Or m thak kr ek tarf let gya. Itne m kami ki ami bed si utarne lge to wo khari na ho pae or wo girne lge laken kami ne agey brh kr usi bchaya. Wo khari nh ho pa rhe the is chudai k bd. Laken phr m ne apne kapre change kie or apni bike nikal kr bhr a gya

Bhr a kr bike start krte he mera mb bj utha. M ne mb nikala to ami ki cl the. Cl atend krte he ami ki pareshani bhari awaz ae.
Ami. Beta kaha ho tm ? Hum bht pareshan ho rhe hn 4 bje hue hn tmhara kuc pta nh ?
Me. Ami m apne ek dost k pas tha abi a rha hn. Or cl cut krdi.
Or 30 mint m ghr pohnch gya. Door kiran baji ne khola or unko dykhte he mujhe wo subh ki bt yad a gae or m unko gusa si dykhta hua uper a gya. Thori der m he ami mere rum m a gae.
Ami. Kia bt hy beta kia tm meri un bto si pareshan ho kia ?
Me. Nh ami esi bt nh m apne dost k pas gya jahan time ka pta he nh chala.
Ami. Ok fresh ho kr ajao m khana lgati hn.
Me. Ap yahen bhej do khana.
Or m fresh hone chala gya.
Bhr aya to ami khana lie bethe the.
Me. Baji wale kahan gae wo khana q nh lae ?
Ami. Wo zara apni saheli k ghr gae hn. Or ami khana dy kr neche chali gae.
M ne khana khatm kia or phr kiran bji walo k study rum ki talashi lene ka socha
or isi khayl si m study rum m a gya. Laken mujhe wahan si esa kuc nh mila.or m wapis apne rum m a kr apne bartan utha kr neche kitchen m a gya.
M jb uper jane lga to ami k rum si kuc awazen ae. M qareb gya to pta chala ami kisi si mb pe bt kr rhe the.
Ami. Nh m nh a skti tm bt ko smjho mere bete ne mujhe wahan jate dykh lia hy nr mere lie msla ho gya hy. Mujhe bhol jao m ab kbi nh ao ge. Or han aenda kbi yahan phone b mt krna warana tm khud smjhdar ho.
M chupke si uper a gya.
Kuc der he guzri hoge m apne bed pe leta apne aj k chudai ka soch rha tha or meri trouser m ek tamboo bn chuka tha. M ne kapre change kr k ek dheli si trouser pehn li the.

Itne m ami phr uper mere rum m ae.
Ami. Beta wo mujhe kamar m bht dard hy kia tm meri thori c oil ki malish krdo ge ?
Me. Ap chalen m ata hn ami.
Ami mera tamboo dykh chuki the. Ami neche chali gae or m 5 mint bd neche ami k bedrum m gya to ami us waqt bilkul nangi bethi hui the bed pe. Bed ki chadar b aj kuc tez color k the m ami k pas gya mera tamboo khara tha laken mujhe parwa nh the q k ami or mujh pe koi parda nh tha. Ami ne side table si oil uthane ka ishara kia or ulti let gae.
Ami. Beta tm trouser utar do oil m kharb na ho jae.
Me. Ok ami or m ne trouser utar phenka. Mera lun ab ful khara tha.
 M ne oil lia or ami k pas beth kr ami ki kamar pe dal kr malne lga. Jb puri kamar pe oil lg gya to m ne malish shoro krdi.
Ami. Esi nh beta mere uper beth jao or mere kandho si le kr kamar tk malish kro. Or m ne esa he kia. Jb ami ka bdan ki malish kr rha tha to mujhe sex ki bhok lgne lge. Or koi 10 mint bd.
Ami. Waha beta skun a gya. Tmhare hatho m to jadu hy. Ab zra hips or tango ki b krdo ?
Me. Ok krta hn or phr side m ho kr m ne ami ki hips or tango pe oil mala or malish krne lga. Ami ki chot mujhe clear nazr a rhe the.
Mujhe pta nh kia hua m ne thora oil apni hatheli pe le kr ami ki chot pe dala or usko malne lga. Esa krne si ami ki sirki nikal gae. Or m ne is tarh ek fingure apni ki chot m dal di. Mujhe maza a rha tha. Or m apne maza m bhol gya k wo meri maa hy. Or kuc der bd m ne apni 2ri fingure b unki chot m dal di ami ap or tezi si siskne lge. Or phr m ne apni 4ro fingure ek sth dal di. Oil ki wja si koi rukawat nh hui or aram si mera hath andar ane jane lga. Ye dykh meri brdasht jawb dy ge. Or m ne ami ki tangho m porition le kr topa ami ki chot pe rkh dia.
Ami ne chonk k peche dykha mujhe us halat m dyjh wo muskra pari laken m apne ap m nh tha mujh pe janon cha chuka tha. M ne topa rkh k ek jhatka dia to unki chot m mera topa chala gya. Laken ami ko thora dara hua paya m ne.
Laken m ne parwa nh ki or phr ek zor ka jhatka dia to mera adha lun ami ki chot m sma chuka tha. Ami ne ek chekh mari or minaten krne lgen k bhr nikalo laken m apne ap m tha kahan ? M ne phr ek or jhatka dy kr pura lun andar kr dia or wahen ruk gya. Ami ne khud ko churane ki nakam koshish ki laken m ne unko jakar rkha tha
Ami minato k sth sth mujhe ab galiyan b dy rhen the laken mujhe koi parwah nh the.
Or phr m ne aram aram si ami ki chudai shoro ki or phr kuc der k bd jb ami ki chot m jaga bn gae to ami b maza m a gae. Jb mera lun unki bcha dani si takrata to wo or zor lgati or mujhe chomne lgen. Or mujhe khushi si kiss krne lgen. Or itne m ami jhar gae. Wo dheli par gae laken m na ruka or unko chodta rha. Kuc der m wo phr garam ho gae to wo phr sth dyne lgen to m ne unko doggy style m lia or peche si unki chot pelne lga. Or ami b masti m a chuki the wo bht uchal uchal k apni chot mere lund pe mar rhe the.
10 mint yunhe chodne k bd m ne ami ko uthaya or khud let gya or ami ko apne khare lun pe bitha lia. Ab ami khud uper neche ho rhe the or wo itna uper hoti the k sirf topa andar hota tha or phr ek dam zor si beth jati the. Isi khel m ami ek br phr jhar gae.
Or ami ruk gae laken m ne unki kamar si unko pakar kr unko neche si lete lete chodne lga or phr m unko 20 mint tk or chodta rha. Or m phr chotne k qareb a gya or m ne lun bhr nikal kr ami k sene pe sara mal nikal dia jo k ami ne sara chat lia.
Or m ek tarf ko let gya. Ami ek dam mere uper ae or mujhe dewana war choomne lge. Or kaha.
Ami. Mera sher beta. Tu hy jb ghr m to m q bhr thokren khao ? Mera raja beta. Ummmhhh......
Or phr mujhe chomne lgen.
Phr ami khari hui laken thora larkhra gae laken bed ko pakar kr sanbhal gae. Or unki chal bhange lg rhe the laken unho ne rum m thore chakr lgae to wo thek ho gae. Phr m uper apne rum m a gya or naha k leta tha k pta mh chala thakan ki wja si nend a gae.
Koi rat 8.30 pe nadia mujhe jagane ae or mujh si nazren nh mila pa rhe the.
Me. Ok beta to aj tyr ho jana m ami ko sb bta dun ga. Uska rang ek dam ur gya or wo neche chali gae. M fresh ho kr nechd gya to khana lg chuka tha or hum ne mil k khana khaya laken koi bt nh hui apars m.
Sb khana kha k apne apne rum chale gae jb k bji kiran kitchen m bartan dhone lge. M kitchen m gya or bola.
Me. Tm yahan si fre ho kr nadia ko le kr uper study rum m ana.
Or m uper apne rum m a gya.
Koi ek hour k w8 k bd m apne rum si nikla or study rum ki tarf chal para. Mujhe yaqen tha k jo chudai aj ami ki hui hy wo aj pur sakun nend soen ge. Or m andar enter hua to kiran bji or nadia samne bed pe leti hui the. Mujhe dykh kr uth bethi.

M sofa pe beth gya or wo 2no mujhe dykh kr uth kr beth gae. Wo 2no is waqt ek dhela dhala sa qamez shalwar pehne hue the unki qamez ka gala b bra tha un 2no ki cleavage saf nazr a rhe the or unho nd dupata b nh lia hua tha.
Me. Han to mujhe puri story sunao k asal bt kia hy or ye tmhen bemari kahan si lge ? Agr ek b lafz jhot bola to m uth k chala jao ga subh ami bt kre ge tm si.
Bji kiran. Nh bhai ap esa mt krna ami ko mt btana ap jo kaho ge hum karn ge ap hamen maf krdo plz.
Me. Pehle mujhe puri bt btao.
Bji.
M btati hn bhai.
Asal m bt ye hy k meri ek dost naila or m bht close dost hn ek br m us k ghr gae to mujhe koi nazr nh aya or m sedha us k rum m chali gae laken wahan m ne jo dykha wo alag he tha. Naila apni behn maira k sth apni apni qamez utar kr nange boobs k sth ek 2re ko kiss kr rhe the. Mujhe dykh kr 2no chonk gae. Tbi mujhe kuc awazen ae. Meri nazr tv pe pari to ek lesbian film chal rhe the. Wo 2no mujhe dykh kr ghabra gae. Maira to apni qamez utha kr bhah gae bhr laken naila wahen bethe rhe.
Bji. Naila ye kia harkat hy tm apni he behn k sth ? ?
(naila or m kbi kbi apas m kiss or ek 2re ki boobs dbati rehti the.)
naila. Han darling, bhr k to 100 risk hn. Apne ghr m bhala koun mera bura chahe ga ? Or wo to meri behn hy. Bhr bdnami hoge laken ghr m nh.
Or m us k pas he beth gae. Us ne mujhe kaha k ao wo dykho hum enjoy krte hn. Un 2no ko dykh kr m b garam ho gae the or m us k sth kiss krne lgen. Laken phr m ek dam dur ho gae.
Bji. Naila pehle jao apne ghr k doors to close kr k ao.
Naila nangi he shalwar pehne bhr gae or 2 mint m he a gae or ate he meri qamez utar kr mere boobs pe tot pari m b garm ho gae or hum ne apni shalwaren b utar di. Phr us ne meri chot chati or usi waqt uski behn maira ful nangi ho kr rum m a gae. Bs hum ne bht maza kia. Phr us din k bd mujhe adat si ho gae to kbi m uni si chuti mar k un k ghr enjoy krti to kbi sundy ko usi milne k bahane us k ghr ja k maze krti the.
Phr ek din m ne socha k yun us k ghr jana bht risky ho skta hy q na m apni behn nadia ko phansa lun ?
Or m naila si wo porn movie la kr apne pc m download kr leti the.
Ek din m ne nadia si kaha k mujhe mere breast m pain hy mujhe thori oil ki malish to kr dy ?
Nadia. Chonk kr ? Bji ap kisi dr ko dikhaen na ?
Bji. Nh mujhe sharm ati hy bs tm malish krdo aram a jae ga.
Us k bd nadia or m study rum m a gae or m ne apni qamez utar di or bed pe let gae.
Nadia oil le kr mere pas beth gae.
Bji. Nadia tm apni qamez nikal do.
Nadia. Kia ? Bji m q ?
Bji. Arey pagal oil si kharb na ho jae. Or daro mt m larka nh tmhari behn he to hn.
Phr nadia ne apni b qamez nikal di.
Us ne mujhe thora oil dal kr malish krne lge or m maza leti rhe. Phr kuc der bd m ne usi rok dia.
Bji. Let jao nadia m tmhen b oil lga dyti hn.
Nadia. Laken bji mujhe to koi dard nh hy.
Bji. To kia hua ao tmhen acha lge ga.
Esa kro idhar ao tmhen ek new chez sikhao.
Or m ne us ko qareb kr k us k honto pe apne hont rkh die. Wo tarap uthe or khud ko mujh si churane lge laken m ne usi mzboti si pakre rkha. Kuc he der m nadia b mera sth dyne lge to m ne usi chor kr us k boobs ko pakr lia kissing krte hue. Us ne b der na ki or mere boobs pakr lhe or dbane lgen. M ne kuc der bd usi hataya or apni or uski shalwar utar kr m us k uper char kr usi kiss krne lge. Us k bd m ne ek hath us ki phudi pe rkh dia wo kuc na boli wo b bht garam ho chuki the m ne uski phudi m ek ungli dal di or in out krne lge wo maza m tarapne lge or jald he chot gae. M ne usi kaha k ab tm mujhe b pani nikalne m madad kro. Or us ne mujhe discharge krwaya. Us k bd to jese hamen lat he par chuki the. Hm jb b moqa milta tha m naila si lae hui cds ko play kr k khub enjoy krti the. Naila ne mujhe btaya tha k wo apne chote bhai si chudwati hn 2no behn or usi ne hamen incest ki films di the.
Or jb apko sb bta dia hy to ek bt or.
Naila ne hamen ek plastic ka lun b dia tha or uth k bed k 2ri taraf gae or wahan apni puri book shelf bhr ko khench li to jese he wo bhr ae us book shelf k side m ek 8 inch ka plastic lun us ek takhta pe kisi chez k sth sedha lgwaya hua tha jis si ek larki doggy style m wo lun wahen lge rehne per chudwa skti the.
Me. (Sb kuc sun kr) Mujhe nh lgta k tm ye le pati ho ye na mumkin hy.
Bji. Nh hum leti hn bilkul.
Me. Mujhe nh lgta tm abi le kr dikhao.
Bji. Kia ? Laken bhai ap ?
Me. Mujh si bt kro ge ya ami si ?
Ami ka nam sun kr bji ne der na lgae or apni elastic shalwar neche khench di or us shelf k pas ja kr apni qamez uper kr k apni chot pe thora thok lga kr or us lun pe thok lga kr wo lun aram aram si chot m le gae. Wo 8 inch ka sa andar le gae.
Me. Tm bri ho laken nadia nh le pae ge.
Nadia ne ye suna to jhat si apni shalwar utar di or wo us lun k agey ja kr wo lun apni chot m pura le gae.

Us k bd bji shalwar pehnne lge to m bola.
Me. Nh ye nh pehno. Or ye qamez b utar do.
Bji. Kia ? Laken bhai. Itne m nadia jo peche khari the apni qamez utar kr bed pe phenk di. Bji ne peche nadia ko dykha jo muskra rhe the.
Or phr bji ne b apni qamez utar phenki. Meri behno k bdan bht kamal k the. M ne unko nanga dykha to mera sher jagne lga.
Me. Koi incest film lga kr mere pas a kr betho.
Nadia chup chap pc pe gae or ek brother sis ki incest cd lga kr mere ek side a kr lg k beth gae. Jb k kiran bji khari the phr wo b a kr mere pas beth gae. Ab mera lun trouser m ek acha khasa tambo bna chuka tha. Jise dykh kr 2no behn chonk gae.
Film chalti rhe jis m ek behn naha rhe the or uska bhai usi nahate dykhta hy. Wo larki apni chot m ungli kr rhe hoti hy or bht hot ho jati hy. Ye dykh kr uska bhai ful nanga ho kr washrum m chala jata hy or apni behn ko apna khara lun dikhata hy or phr unka sex shoro ho jata hy.
Meri 2no behn wo dykh kr bht bechain lgti hn.
Me. Bji jao bed pe leto.
Kiran chup char ja k let jati hy.
Me. Nadia jao bji k uper 69 ki position m ek 2re ki chot chato. Or phr agle he pal unki chot ki chusai start ho gae.

Unko yun dykh mera lun apne ful josh m a gya m ne apni shrt utar di or apna trouser b utar phenka. Usi waqt nadia ki nazr mere lun pe pari to wo uchal pari.
Nadia. What ye kia ? Itna bra lun ? Us k monh si nikla to ek dam bji ne b mujhe dykha or mujhe dykhte he uska monh phata ka phata reh gya. Wo 2no buri tarh shocked the. M un k qareb gya bji to neche leti he the m ne unki tangen pakr kr apni tarf khench kr unki tangen bed si neche latka di.or nadia si bola.
Me. Nadia tm bji k uper ajao us k pet pe beth kr bji ko kising kro laken mazboti si pakr kr rkhna. Nadia thori moti hy banisbt bji kiran k. Nadia ne wesa he kia jo m ne smjhaya tha. M ne apna lun pe thok mala or bji ki chot pe thora thok dal kr lun chot pe rkh k dbaya to thora sa lun andar gya bji hilen laken nadia ne pakr k rkha' phr m ne ek zor ka jhatka mara or mera itna lun andar chala gya k 3 inch he bhr hoga. Bji kanp k reh gae chekh b na ski q k nadia ne unko kissing m jakar rkha tha. Kuc der  rukne k bd m ne ek or jhatka mara or pura lun andar kr k aram aram si bji ko chodne lga. 5 mint m he bji chot gae tn m ne nadia ko kaha k ab tm utar jao. Uski chot geli ho rhe the bht. Wo bji si utar kr us shelf pe lge lun si dogy style m apni chot marane lge. 20 mint tk bji kiran ki chudai k bd wo 2 br jhar chuki the wo gir gae bed pe to m ne unhen chor kr nadia ko bula lia. Wo ate he doggy style m beth gae. M ne uski chot pe apna lun jama k dhaka mara to mera adha lun andar tha. Nadia ko kuc dard na hua. Asal m wo us plastic lun si chud kr apni chot ko thora khol chuki the m ne ek or jhatka mas k pura lund andar dal dia. Or maza si chodne lga nadia ko. Koi 20 mint m wo 2 br jhar chuki the phr m ne apna lun bhr nikal kr 2no behno ko carpet pe bitha kr un k chehro or breast pe mani ki barish jo ki to wo heran reh gae k itna pani ? Wo 2no behn ek 2re ka chehra chat kr saf kr dia.

M thak kr ek taraf gir chuka tha sofa pe jb k nadia or bji kiran b carpet pe he giri pari the. Mujhe thora hosh aya to.
Me. Aj k bd tm logo ko kahen jane ki zrorat nh m tmhara full khayal rkho ga.
Bji kiran. Bhai tm kamal k ho. M tmhari gulam ho gae hn aj si. Ahhhh..... Kia chodte ho or kia shandar timing hy tmhari.
Or phr nadia b tarifen krne lge.
M study rum si nikal kr sedha apne rum m ja kr so gya.
Next subh ghr m sb set tha api wale apni uni chali gae to m ne ami si bt ki.
Me. Ami ab hum ne jo rishta bnaya hy us k bd hamen ghr k andar mohtat rehna hoga warna agr kisi ko pta chal gya to pta nh kia hoga.
Ami. Chonk kr. Ha beta bt to tmhari bilkul thek hy laken kuc sochna pare ga.
Or phr kuc soch kr ami boli.
Ami. Beta agr tm thori himat dikhao to sb kuc set ho skta hy or humen phr ghr m tmhari behno si b khatra nh hoga.
Me. Wo kese ami ?
Ami. (thora hichkicha kr) Beta agr tm apni behno ko b mana lo to phr hamen koi nh rok ske ga. Or jb jis ka jahan dil chahe ga wo khul k maza le ske ga.
Me. Laken ami kia wo man jaen ge ?
Ami. Mujhe lgta hy wo man jaen ge tmhari behno k andar bht garmi hy.
Me. Laken ami us k lie apko kuc karna hoga m shayd kuc na kr pao.
M dykhna chahta tha k ami apni choot k maza k lie meri behno ko kese razi krti hy.
Ami. Laken tmhen he sb krna hoga beta.
Me. Nh mujh si kuc nh ho pae ga ap khud kuc kro na plz ?
Ami. Kuc soch kr. Ok m he kuc krti hn laken abi tm mera to kuc kro ?
Or ami mere pas a kr beth gae.
Me. Ami chalo aj ap mere rum m chalo wahan ek gandi film b dykhen ge or enjoy b krn ge.
Ami. Ok tm chalo uper m ati hn.
Or m uper a kr pc on kia or phr kisi khayl k teht m neche gya or sare door or windows close krne lga or wapis apne rum m a gya.
Wagan ate he ami b a gae. Ami is waqt mere bed pe a kr beth gae m ne film lga kr apna rum ka door or window lock kr k parda dal die or phr ami k pas beth kr wo film dykhne lga.
Ami film dykh kr bht hot ho gae the or wo apni qamez utar kr meri taraf barh ae. Un ki brdasht jawb dy chuki the or ate he mere honto pe kiss krne lge.
M b hot ho chuka tha. M ne ami ko pakr kr bed pe gira lia tha or kissing krte waqt un k boobs maslne lga tha. Ami k nipple sakht ho chuke the.


Or phr ami ruk gae kissing chor di or boli.
Ami. Beta wo ek bt kahun agr tm bura na mano.
Me. Nh ami ap kaho.
Ami. Beta wo Rukhsana ko to tm jante ho na ?
Me. Han wo firdos ki ami ?
Ami. Han beta wohe. Wo b apne bete si chudwati hy or m ne usi tmhara bta dia tha kal or jb tmhare lun ka btaya to wo ek dam  pagal si ho chuki the or wo keh rhe the k agr tmhen mana lun to kia tm unhen b chod lo ge ? Or wo abi 5 mint m a jaen ge sath he m to ghr hy ?
Me. Laken ami.......
Ami. Beta plz meri khatir.
Me. Ok thek hy laken aj k bd ye bt ap or kisi ko nh btaen ge agr esa kuc hua to wo din apka or meri chudai ka akhri din hoga.
Ami. Ok beta thanx. Abi jb m uper a rhe the to m ne usi tyr rehne ka bola tha m usi cl krti hn.
Ami ne phr mb si rukhsana ko cl ki wo hmare paros m he rehti tge or koi 5 mint m he wo a gae.
Uper ami usi mere rum m le ae. Mujhe nanga dykh pehle to wo chonk gae. Laken jb unho ne mera tana hua ful khara lun dykha to apne khule mong pe hath rkh lia.
Rukhsana.
Uf Khudaya.
Ye tmhara beta real lun hy Sana ?
Ami. Han dykho tm man nh rhe the. Or apne kapre utaro phr m tmhen iska kamal dikhati hn.
Rukhsana ne ye sun kr der na lgae or agle he pal nangi ho kr mere pas a gae.
Rukhsana ek lambi or moti shakhsiyat ki malik the. Ek dam mast or gardaya hua bdan tha bhara bhara or bre bre boobs or gand bahir ko nikli hui.
Unka monh bra tha laken khubsorat tha.
Wo mere pas a kr mere braber m let gae m ne der na ki or un k honto pe kissing krne lga. Ami b bed pe a chuki the or rukhsana ki chot ko masal rhe the.
Us k bd m ne rukhsana ko bed pe lita dia or unki chot pe position lene lga laken unki pholi hui chot pe nazr parte he mujhe unki chot bht achi lge or m ne thora peche ko jhuk kr unki chot pe apne hont rkh die or unki chot ko chomne lga.
Rukhsana. Ahhhhh........ Uffffff.. Beta kha ja meri chot ko meri aag bujha dy beta ahhhh.
Or phr unki chot chomne k bd chatne lga. Kbi unki chot ko pura monh m bhar leta, kbi chatne lgata to kbi unki chot m apni zuban dalta. Kuc der tk esa krne si rukhsana apni chot mere mong pe ragarne lgen or ye dykh kr ami ko pta nh kia hua wo uth kr rukhsana k monh pe apni chot rkh k beth gae. Idhar rukhsana ne apni chot ko zor si mere monh pe marna shoro kia or phr ek dam unki chot si pani nikal aya wo m ne pe lia. Rukhsana dheli par gae the phr m utha or unki chot pe apna lun rkha. M is waqt bht khuwar ho chuka tha mujh pe pagal pan charh chuka tha m apne ap m nh tha or m ne unki chot m apna topa dal dia. Rukhsana k monh si ami uth chuki the or is waqt rukhsana sedhi leti hui the mere tope k unki chot m jate he un k chehre pe taklif k asar dikhai dy rha tha. Laken m ne parwa nh ki or ek zor ka jhatka or mara mera adha lun unki chot m ja chuka tha. Rukhsana ki ek zor ki chekh nikal gae. Wo khud ko neche si nikalne ki koshish krne lgen laken m ne foran unko jakar lia or ek akhri jhatka ful taqat si lgaya to rukhsana ki ankhen nikal c aen or unka monh phata k phata reh gya or m unki chot m apna lun utar chuka tha. Kuc der pare rehne k bd m ne thora peche ko lun nikala or agey peche hilne lga laken mere hilte he

Rukhsana. Mt kro plz nikal lo. Kuta tm ne meri chot phar dali hy. Ahhhhh......... Nikalo plz. M mr jao ge. Ccccccc........
M ne ek na suni or aram aram si apne lun unki chot m pelne lga
Kuc der pelne k bd mujhe yun mehsos hua jese rukhsana ki chot mere lun ko jakr or chor rhe hy. Unki garam garam chot bht hot maza dy rhe the. Or phr agle he pal unki chot ne pani chor dia laken m ne unko chodna jari rkha. Un k pani chorne si ab lun asani si a ja rha tha. Kuc der bd wo b maza lene lge or koi 10 mint ki or chudai k bd wo ek br phr chot gae or mere pet pe hath rkh kr mujhe roka.
Rukhsana. Beta plz m mr jao ge m thak gae bht. Bs plz.
Or ye sun kr m ne apna lun unki chot si nikal lia or ami ki taraf brha.
Is sb k bech ami ne wo plastic ka lun nikala hua tha or apni chot m wo lun dal rhe the. M ne agey brh kr unki chot si wo lun nikal phenka or unko doggy style m le lia or position bna kr ami ki chot m sirf topa utar kr ami ko mazboti si jakr lia or ek powerful jhatka dia or sara lun ami ki chot m utar dia.
Ami ne ek zor dar chekh mari or khud ko churane lge. Laken m ne apni girft nh chori. Or aram aram si chodne lga. Ami ko kuc der to taklif hui laken phr ami ko b maza ane lga or wo neche si apni gand uchalne lgen. M ne apna sara lun bhr nikal lia or topa andar rehne dia or ek jhatka si pura lun andar utar dia. Ami ko ek zbrdasht jhatka lgta tha jism m or ami ki siskari nikal jati the m isi tarh chodta rha ami ko or ami kuc he pal m chot gae. Phr m ne ami ko sedha lita lia or dana dan chodne lga unko. Ami ek br chotne k qareb the k mujhe yun lga jese m b chot jao ga m ne apna ful jhatke lgane shoro kie or ami b tezi si chudwane lgen. Ami ek dam chot gae to m ne apna lun bhr nikal lia or ami k seene pe charh gya or apni mani nilane lga. Rukhsana b bed ko tek lga kr hamen bethi dykh rhe the. Laken jb us ne meri itni sari mani dykhi to wo dang reh gae. Or ami meri mani chatne lgen to rukhsana herat si dykh rhe the wo b a kr meri mani b chatne lgen.
Or phr m ek side pe ho kr let gya.

Agle he pal ami k sena chat kr rukhsana ne jb saf kia to unka mb bja. Unho ne sofa pe si apna purse utha k mb nikala.
Rukhsana. Han beta bolo kia hua ?
2ri taraf si kuc sun kr.
Rukhsana. Ok m ati hn. M sana ki taraf ae hui hn bs abi ae.
Or unho ne cl cut krdi.
Rukhsana. Mere ghr mehman aey hue hn mujhe jana hoga.
Or wo apne kapre pehn kr chali gae m ne ek towel uthaya or wo bandh kr neche gya or aunti ko rawana kr k main gate lock kr k uper apne rum m ami k pas a gya.
Or apna towel utar phenka.
Ami. Beta maza aya ?
Me. Han maa bht maza aya rukhsana aunti ek hot ourat hn.
Ami. Hmmm. Mujh si b hot hn kia ?
Me. Oh ami kia bt kr rhe hn ? Apko to bs jb dykh leta hn to isi khayl si garam ho jata hn k i m lucky jo apni maa ko chod pata hn.
M sofa pe betha tha ami mere qareb a gae or meri god m beth gae.
Ami. Hmmm. Beta tmhara lun choose lun ?
Me. Ami ap beshak chose lo laken jb ye khara ho gya to apki chot si he thanda krn ga. Soch lo agr ap brdasht kr skti hn to phr ajao.
Ami. Nh nh meri stamina jawb dy rhe hy. Rat ko dykhen ge. Filhal nh or ami apne kapre samet kr nangi he neche  chali gae. Or m naha kr fresh ho kr bhr nikal gya.
Waqt guzrta rha or m jb moqa milta tha ami ko ya behno ko chod leta tha. Ami is koshish m the k kiran or nadia ko phansa len or hmare ghr m khul k randi pana ho ske or meri maa ko apne randi pana k lie koi mushkil na ho.
Ami ab behno ki nigrani m lge rehti the k wo kuc pakr sken.
Or phr ek din
Wo sunday ka din tha ami uper kisi kam si gae or phr ek dam wo chekhti hui nadia ko pakre hue uper si neche laen un k hath m kuc books or magzine the or mujhe jhatka lga jb m ne nadia ko dykha nadia ne sirf qamez pehni hui the or shalwar nh the uski. M samne sofa pe tha. Ami ki awaz sun k kiran b apne rum m the neche, wo b bhr a gae or wo sb kuc dykh kr uska b rang ur gya.
Ami nadia ko pakr mere samne sofa ki taraf ghaseeta or wo magzine wagera meri taraf phenkte hue kaha.
Ami. Kia kr rhe the tm apne rum m ?
Ami gusa m the bht or ami ka chehra lal pela ho rha tha.
Nadia. Wo ami..... Wo..... Kuc nh.
Nadia kbi mujhe dykhte to kbi nazren jhuka leti the.
Ami. Kutiya tmhare andar itni aag hy kia ? Ye trbiyat ki hy m ne tm logo ki ?
Mujhe saf saf btao kb si chal rha hy ye ?
Nadia. Ami mujhe maf krdo again esi galti nh hoge. (Nadia ro b rhe the shayd ami ne mara b tha usko rum m he)
Ami. Mujhe saf saf sb kuc sch btao kb si ho rha hy is ghr m ye ? Ye fahash magzine koun dyta hy tmhen ? Or kis k sth monh kala krwa chuki ho ?
Nadia. (ami ki akhri bt pe chonk kr) Nh nh ami esa kuc nh hy wo bs m or kiran......
Achanak jo nadia k monh si ye nikla to kiran jo ek taraf dari hui khari the wo b chonk pari.
Usi umeed nh the k ye achanak yun uska nam b ajae ga.
Kiran ka num sunte he ami uchal si pari
Ami. Kia ? Kiran ? Kia kiran b ye sb krti hy ?
Kiran idhar ao ye kia hy sb.
Kiran. Nh ami esa kuc nh hy wo.... Asal m......ni kuc b nh hy ami.
Ami. Chup chap mujhe btao puri bt btao.
Itne m film or agey brahti m utha or bola.
Me. Bht hua bs. Kiran tm jao main door or windows close kr k ao.
Or ami ap or nadia tm log ami k bedrum m chalo. Wahen bt hoge.
Ab meri is bt si nadia or kiran ka monh dykhne jese tha. Unhen ye nh pta tha k ye to bs ek drama hy m ami ko b chod chuka hn.

Ab kiran dari hui main door ki taraf chali gae. Ami gusa si apne rum m gae to ek dam nadia meri taraf ae or mere pao m gir gae.
Nadia. Bhai mujhe bcha lo ami hamen jan si mar den ge.
Me. (Usko uthate hue.)
tm chalo andar sb thek ho jae ga daro mt. M hun na ?
Or nadia darti hui ami k rum m chali gae m b sth chal para.
Ami rum m samne bed pe bethi the m ja kr sofa pe beth gya or nadia ko apne sth bitha lia. Nadia sir jhukae beth gae. Itne m kiran rum m enter hui uska rang ura hua tha usko m ne ishara kr k apne 2ri taraf bitha lia.
Kiran ka rang abi tk ura ura sa tha. Nadia ki ankhen surkh ho rhe the rone ki wja si.
Ab 2no nadia or kiran sar jhukae bethe the. Ami meri taraf dykh rhe the to m ne ankho si ami ko ishara kia.
Ami chup chap uthe or rum m bne attach bath rum m ghus gae.
Phr m bola.
Me. Dykho kiran or nadia.
Jese m tmhen chod chuka hn usi tarh m tm si pehle ami ko b chod chuka hn.
Un 2no k monh si ek dam nikla.
Kiaaaaaaa........?
Me. Han ye sch hy or zyada detail m jae bina m ne unko sb kuc bta dia.
Ami shayd hmari bten andar khari sun chuki the q k washrum ka door khula hua tha.
Me. Ab aj si m tm ko ami k sth mil kr choda krn ga. Aj si hum kisi si parda nh krn ge. Jb jis ka jahan chahe wo mujh si ghr m chudwa ske ga.
Itne m ami wshrum si bhr ae.
Wo is waqt sirf bra or panty m then.
Ami ko dykg nadia or kiran k monh khule k khule reh gae.
Ami. M sun chuki hn k tm apni bhai si 2no chudwa chuki ho.
Laken beta tm ne mujhe ye pehle q nh btaya ?
Me. Ami m dykhna chahta tha k ap apni sex ki hawas ki khatir kis tarh apni betiyun ko phansati ho ?
Or phr m ne kiran ko or nadia ko ishara kia k apne apne kapre utar den.
Me. Chalo bed pe chalte hn or phr m uth kr ami k pas a gya or nadia or kiran ami or meri chudai ka sun kr hot ho gae the.
Nadia jo k sirf qamez m the us ne to jhat si qamez nikal phenki or bed pe a gae. Kiran b nangi ho kr ek side pe a gae.
Me ami ko kising kr rha tha or boobs dba rha tha ami k. Itne m mujhe apne lun pe kisi ka hath mehsos hua m ne neche ki taraf dykha to wo ami ka hath tha. Kiran or nadia hamen he dykh rhe the.
Phr m ne kising chor kiran ko apni taraf khench lia or nadia ko ami ki taraf ishara kia.
Nadia jhijhki laken wo ami ne mehsos kr lia or phr ami khud wahan si uth kr nadia k pas a gae or nadia ko kising krne lgen. Ye dykha mera josh barh gya or m ne kiran k sth kising chor bed pe khara ho kr apne kapre nikal die or phr kiran k boobs suck krne lga or kiran ki siskari gongne lgen.
Ami ne jb hamen dykha to wo apni panty or bra utar kr nadia ko le kr sofa pe chali gae.
Ab bed khali tha m ne der na lgae or kiran ki tango m a gya m josh m a chuka tha 3 3 ourten jo k or b koi nh meri behne or maa is waqt full nangi mere sth chudai k lhe tyar the.
M ne kiran ki chot pe apna lun set kia or jhatka si andar utar dia. Kiran ki chekh nikal gae.
Kiran. Kute phare ga kia meri chot ? M bhagi nh ja rhe aram si chod.
Me. Haram zadi bakwas krti hy ? Abi btata hn or phr m ne zor dar jhatke dyne shoro kr die. Kiran khuc dr tk to chekhti rhe laken phr wo maza lene lge. Or koi 5 mint m he wo chot gae. Us k chot te he m utha or ami jo is waqt nadia k uper let kr nadia ki chot chat rhe the m ne unki chot pe position bna li or ek jhatka m pura lun andar utar dia.
Ami ki siskari nilal gae laken mujh pe to ek janun sawar tha m ne koi parwa nh ki or ami ko chodne lga 7 ya 8 mint m ami chot gae or phr mujhe yun lga k m b chotne wala hn to m ne ful jhatka lgane shoro kr die koi 8 ya 9 jhatko k bd m ne b apni mani ami k chot m chor di or ek taraf ko let gya
M thaka hua ek taraf para tha. Ami b nadia k uper si utar chuki the. Mujhe lun pe kuc harkat mehsos hui. Mera lun sukar kr chota ho chuka tha or m ne thora uth k dykha to wo nadia the jis ne mera lun pakr lia tha. M ami or kiran ko chod chuka tha laken nadia pyasi reh gae the tbi wo mujhe garam krne lge the or phr us ne lun ko pakr k muth lgana shoro krdi or us k kuc der bd mera lun chosne lge.
Kuc he der m mera lun apni parwaz k lie ful tyar tha or m ne der na ki or nadia ko neche lita k chodna shoro kr dia.
Wo din hum ne 3 round kie chudai k.
Us chudai k bd hum apas m ek 2re si khul chuke the. Ab hum m si kisi ko ek 2re si koi parda nh tha or hmara jb dil chahta tha hum chudai krte the.
Waqt guzr rha tha. Ek br nadia or kiran market gae hui the to ami mere rum m ae.
Ami. Beta asif kia kr rhe ho ?
Me. Ami m kuc nh compter pe game khel rha hn. Ap ao betho.
Ami. Beta aj wo wali film dikhao na ?
Me. Chonk kr ? Mtlb aj ami sex k mood m the.
M b der na lgae or compter pe game bnd kr k apne pc si ek film nikal kr ek film On krdi.
Me. Ami ap dykho m door lock kr k ata hn.
Or m bhr nikal gya or door ,windows lock kr k wapis apne rum m a gya. Film chal rhe the ami apni qamez nikal chuki the wo sirf shalwar m bethi the. M ne ami ko yun dykha to m ne apne kapre nikal phenke or bilkul nanga ho kr bed pe ami k pas let gya. Or film dykhne lga.
Us film m ek larki 2 larko k lund choos rhe the or phr kuc der oral sex k bd ek larka neche let gya to wo larki us larka k lun pe apni chot set kr k beth gae or us ka lund sara apni chot m le lia. Agle he pal 2ra larka peche si us larki ki gand m lun dalne lga. Ye dykh kr
Ami. Ahhh. Ye b hota hy kia ? Ye larki 2 2 lund ek waqt m ld le ge ?
Me. Han or bht maza si le ge ami jan. Dykhti jao.
Or phr wo 2no larki bht tez tez usko agey peche si chodne lge. Ye dykh kr ami ne apni shalwar utar phenki or mujhe boli
Ami. Jao wo dressing table si cream lao.
Me. Kia ?
Ami. Han cream lao or aj tm b mujhe gand m chodo. M dykhna chahti hn k yahan b maza ata hy k nh ?
M ne suna to m cream le aya or ami ulti let gae m ne ami ki gand k sorakh pe cream lgae or phr thori apne topa pe lgae or ami ki gand pe topa ragra. Agle pal m ne ami ki gand  pe thora dhaka mara or mera topa andar chala gya. Ami ko taklif hui laken brdasht kr gae phr m ne ami ko un k uper let kr jakar lia or ek zor ka jhatka mara or mera adha si zyada lun unki gand m utar gya. Ami ki ek dardnak chekh nikal gae. Ami mere neche pharphrane lge laken m ne unko nh chora wo mujhe galiyan dyne lgen phr minat krne lgen. M ne ek na suni or lun ko thora sa nikal kr in out krne lga

Yun in out krne si m ne aram aram si apna sara lun ami ki gand m utar dia or cream ki wja si lun pura unki gand m sma chuka tha or kuc der aram si chodne k bd jb m ne dykha k ami ki taklif kam ho gae hy to m ne zor dar chudai shoro krdi. Or koi 10 mint chodne k bd m let gya or ami ko kaha k wo mere uper aen to ami ne esa he kia or wo mere lun pe apni gand ka hole lga kr bethne lgen or phr sara lun apni gand m le kr aram aram si ami mujhe chodne lgen. Ami ki gand bht hot the. Koi 10 mint or chudai k bd m chotne k qareb hua to m ne neche si ful jhatke lgana shoro kr die or 8 ya z jhatko k bd m ami ki gand m he chot gya. Or ami jo k is bech 2 br chot chuki the, 3ri br mere sth he chot kr ek taraf ko let gae.
Kuc der yunhe lete rehne k bd ami uthe or apne kapre utha kr nangi he rum si nikal gae. M isi halat m so gya. 2 bje mujhe ami ne jagaya phr m ne khana khaya or bhr nikal gya awara girdi krne. Rat ko wapis aya to ami apne rum m so chuki the tb m ne kiran or nadia ko 2 br choda.
Next day b ami ne mujh si gand he marwai or us si next day b.
Phr agle din jb kiran or nadia colge chali gae tb ami ae or boli.
Ami. Asif beta tm ne mujhe wo film dikhae the wo 2 larka ek larki ko chod rhe the.
Me. Han ami q kia hua ?
Ami. Beta kia tm mujhe kisi or k sth milkr ye maza dy skte ho ?
Me. Kiaaaaa......
Laken ami kia ap ek waqt m 2 2 lun brdasht krlo ge ?
Ami. Han m double maza lena chahti hn. M dykhna chahti hn k us m esa kia maza hy ?
Me. Acha ami m socho ga or koi etmad wala bnda dhondho ga ap k lie.
Ami. Agr tmhen bura na lge to m afzal ko bula lun ? Tm or afzal 2no mujhe chodna ?
Me. Nh ami wo thek nh. M koi or us si acha young larka lao ga.
Ami. Ok beta laken jald.
Me. Han ami thek hy. Or phr m ne ami si kaha.
Me. Ami aj apki chot marni hy mujhe.
Ami. Han beta ye b koi pochne ki bt hy ?
Or ami mere pas a gae or hmari chudai ka medan garam hone lga. Or koi 30 mint tk chudai chalti rhe or phr jb hum thak k lete hue the to.
Ami. Beta abi tm jb bahar jao to pragnency rokne ki tblets le ana. Wo khatm ho gae hy tmhari behno ko b dyni hn kahen koi msla na ho jae ?
Me. Oh han ami thek hy m le ao ga.
Or phr ami chali gae neche

 

Featured Posts

Featured Posts

Featured Posts