Advertisement

Advertisement

Click Below Link To Play Video Online

insurance charity loan 
Showing posts with label Chudai ki kahani. Show all posts
Showing posts with label Chudai ki kahani. Show all posts

papa ke sath chudai, papa ne meri gand ko choda

papa ke sath chudai, papa ne meri gand ko choda  Hi! This is Shweta Sharma from Lucknow. This incident happened just few months ago in June 2012. I am from a Happy and prosperous middle family. My father works in railway 18 days in a month as train Pilot.  After working 18 days in the month of June, He came home. By the time he reached home, I was in the bed, stretching my reflexes. Meri mumma aangan mein hi thi, kuchh der mumma se baat karne ke baad papa mere kamre mein aaye lekin us dauran mai janbujh karr aankhe band kar li ki papa jagayenge but to my surprise unhone door bahar se lock karr diya. Mai bhag kar window se dekhne gyi ki kya ho rha hai. To dekha ki papa mumma se baat karte huye Pant utar kr lungi pehn rhe the.
Fir unhone mumma ko god me bitha liya. Iss dauran vo kuchh hans hans kar mumma se kuchh keh rhe the. Fir dono shant ho gye aur papa mummy ke chuchiyo pr hath rakhkar sahlane lage aur mumma ki neck pr kiss krne lage. Mumma aese behave krr rhi thi jaise unko nasha charh rha ho. Fir kuchh der baad mumma ne apna blouse khol diya aur papa ne lungi. (Mai pahli baar kisi mard ka lund dekha rhi thi )Mai hairan thi  ki ye papa apne undergarment mein kya chupa rakhe hai. kuch der baad mumma ne dad ke undergarment ko nikal diya aur lund  chusane lagi. Aese hi do minute tk mumma papa ka lollypop bade chav se chusti rhi fir papa ne mumma ko god me utha krr bathroom me le gaye Kuchh der baad dono bina kisi kapde k bahar nikale.
Papa ka lund ab ekdum chota ho gya tha. Papa aur mumma dono ne kapde pehen liye aur mumma mere kamre ki taraf badhi darwaza kholne ke liye tbtk jaanbuz kr maine darwaza khtkhata diya. Fir mai dad se mili aur hm raat ko dinner krke so gye. Next day mumma apne behen se ekk din ke liye milne gyi. Hm baap beti baate krte rhe aur isi bich din k do baj gye.
Papa- “chalo kahi bahar chalte hai”
Mai- “Dad, Phoenix mall  chalte hai”
Dad ready ho gye aur swift desire se and hmlog mall gye shopping kare, Film dekhe aur dinner karne ke baad ghar aane ke liye car me baithe.
Mai- Dad, aap mumma ke muh me susu kyun krr rhe the.”
Dad Sharma gye aur kuch ni bole, mere kai bar puchne pr Papa ne mujhe dant diya aur bole chup chap baithi rho ab kuchh mt bolna.
Papa pure raste kuchh sochte rhe. Mai udas baithi rhi aur isi bich hm ghar pahuch gye.
Papa ne car park kiya aur mai apne kamre mein sone chali gyi us samay raat ke sadhe gyarah ho rhe the Lekin aankho se nind koso dur tha. Mai baar baar yahi soch rhi thi ki papa ne mujhe danta kyun.
Papa raat ko 12 bje dekhne aaye ki mai kya krr rhi hu.
Papa “ abhi tk soyi nahi”
Mai “ nind ni aa rhi h”
Papa mere paas aakar baith  gaye.
Papa- “sorry beta mai kudh ke upar chilla diya”
Mai “ha, lekin aap bta kyun ni rhe hai ki aap kya karr rhe the”
Papa “ jb khud ki shadi hogi na to khud bhi aese hi karogi apne pati ke sath, ab so jao”
mai “gn papa”
Papa “gn”
Subah mai time se pahle hi uth gayi. Maine dekha ki papa apne lund ko apne hatho se hila rhe hai. Unki aankhe band thi. Aur facial expression se aesa lg rha tha ki unke lund me dard hai. Mai turant papa ke paas gayi aur unka lund pakad liya aur uspr phookane lgi aur fir pucha “Kya hua papa dard ho rha h kya?”
Papa us samay vasna se labrej the atah unhone kaha “ha beta bahut dard ho rha hai ise muhn mein lekar hila do”
Maine muhn me le kar hilane lagi. Chuki main class 8th ki student thi lekin mere boobs umra se pahle jawan ho gye the, upar se mai convent school ki student thi isliye mujhe sex ke bare mein kuchh pta nit ha.
papa  mere boobs pr hath pherne lge. Mai Nighty mein thi to unhone dheere dheere nighty pura upar utha diya. Fir apna lund mere muh se nikalte huye bole “ beta yaha let jao. Mai let gyi, to papa meri panty nikal diye aur usko chatne lage ab mujhe bahut achha lag rha tha. Kuchh der baad vo jibh under  bahar karne lge. Mujhe bahut maza aa rha tha.
Fir mujhe kuchh hone lga tbi papa bole “kuchh der ruko mai Vaseline lekar aata hu.”
Papa ne vaseline apne lund pr lga liya aur finger me lga krr mere chut me lgane lge aur ungli ander bahar karne lge. Mujhe bahut maza aa rha. Papa ne mujhe uthaya aur mere kamre me le gye. Vaha unhone mujhse kaha ki beta main apne lund ko khud ki bur mein dalunga tujhe dard hoga, kyat u dard bardast karr legi??
Mai “kitna dard hoga dad?”
Papa- “beta starting mein thoda dard hoga lekin fir tujhe bahut maza aayega”
Mai” thik hai papa”
papa ne apna lund mere bur pr ragadne lge. Mujhe aisi feeling aa rhi thi ki mai khud hi unka lund ander le lu. Mi machalne lagi. Papa ne thoda aur Vaseline apne lund pr lagaye aur mere bur mein apna lund pel diye.
Abhi thoda sa hi gya hoga ki mujhe lga kji mere pair eke niche se zameen khisak gayi ho, mere aankho ke samne andhera chaane laga. Mujhe bahut tez dard ho rha tha
Mai-“papa, nikalo bahar, varna mai marr jaunngi”
Papa ruk gye aur bole ”bas ho gya ab dheere dheere dard khatam ho jayega”
Ye kahte huye ekk jor ka jhatka mare aur unka pura lund meri bur ki aagosh mein sma gya. Main dard se chilla uthi lekin dad uthane ka naam hi ni le rhe the. Kuchh der aese hi lete rhe aur mere boobs pr kiss karte rhe ek  hath se mere balon ko sahla rhe the aur dusare hath se mera dusare boobs ko sahla rhe the.
Thodi der mein mujhe kuchh araam mila. Fir dad dheere dheere apne lund ko ander bahar karne lge. Mujhe dard bhi ho rha tha aur maza bhi aa rha tha.dad ne apni speed barha di mujhe bhi maza aane lga pura karma pich pich aur siskariyon ki aawaz se gunj utha. Kuchh der baad maine papa ko kas ke pakad liya, mujhe kuchh hone laga tha. Lekin papa abhi bhi apna lund mere bur ke ander bahar karr rhe the. Fir kuchh der baad unhone bhi mujhe kas ke pakad liya mere chut mein garmi fail gyi, papa ne apna pura virya mere chut mein chod diya. Fir hm dono aese hi lete rhe. Papa ne mujhse kaha ki ye baat mumma ko btana. Maine kaha thik hai. Aur fir jb bhi mumma ni hoti to papa mujhe chodte. Mujko bahut maza aata h papa se chudwane mein.Hi! This is Shweta Sharma from Lucknow. This incident happened just few months ago in June 2012.
mein.

shadi shuda didi ko choda

Mai jo kahani sunatne ja raha hoo o do sal paile ki hai .tab mai baravee saal ki pariksha de chuka tha .
 Chutti mei mai mimbai jana chahta tha kuinki udhar maer didi priya rehti thi . Uski shadi ho chuki thi aur who uski pathi kiran jo udar kaam kartha tha . Didi ne 8 mehne pehle ek ladki ko janam diya tha . O bahut pyari si bacchi thi . Gori chitti rang lambi aur sidhi naak same uski maa per gai thi . Didi bhi gori, sidhi naak, lamba kad , dalimb jaisa danth.lamba panv, pathli kamar, bacche ko janm dene hi baad phuli hui stan . Total me dekhne ko bahuth hi sundar thi .mere aur uske sath bahut accha banthi thi , shadi se pehle usne mere bahut khatirdari karthi thi.mere home work karana ,study mei help karna , jo bhi chhej mujhe chahiye to mai usike dwar pesh karwata tha . Kuinki agar usko ek baar bola aur wo sahi tha tho who sanction karwa ki hi dam lethi thi . Jab mai mumbai gaya to didi aur jiju bahuth khush the.ham theeno aur munni sab milke mumbai pura ghuma jiju ne mere mauj masthi ka pura inthajam kiya .ek mahine bhar hamne bahut hi ghuma , tarah ,tarah ke hotel mai khana ,humne bahut enjoy kiya jijaj ka amdani bhi accha tha aur usko malum tha ki didi mere se bahut pyar karthi aur , e pehle awasar tha ki mai ya didi ki tharaf se pehle guest tha. Ek mahina kaise gaya malum hi nahi hua. Lekin achanak jiju ko kam ke upar ek ded mahina jana padha , Aksar o bahar jatha hi nahi lekin is waqt usko talna namumkin tha isliye usne mayushi se jane ke liye raji hua . Mujhe udar hi didi ke sath rehne ke liye bola , lekin mai bhi idhar aa ke bahuth din ho chuka tha isliye mai aur didi ganv jane ki programme banayi.ghar me ma,pita munni ko dekhne chahthe the . Isliye jiju ne bhi khushi se raji hua aur bola jab bhi o wapas atha hai wo khud ganv aa ke ek char din udhar rehke didi ko wapas le ke jane ka wada kiya.
Yeh ek akasmik programme tha isliye hamne train ki reservation nahi kiya tha Apko to train ki paristhithi malum hi hai ,lakh khoshish karne bad bhi birth mil nahi saka. Isliye jiju ne bus se safar karne ki inthejam kiya . Bhagawan ko lakh shukar aj kal bas me bhi sleeping coach hai .hame uparwala birth beech me tha .jab humne birth occupy kiya to dekha seats bhi bahut acca tha mai aur didi ek, ek taraf aur munni beech me the . Mai bhiyahi chahta tha kuinki mai munni ki sath khel saku. Ek do ghanta accha hi bitha jab munni bhuk se rone lagi to thoda mushkil aya , didi ne usko ustharaf sulaya aur usko chichi pilane lagi. Usko bottle ka doodh nahi pilathe kuinki usko dasth lagatha tha.jab munni doodh pi ke so gayi to didi is taraf mudi aur ham gupshap karne lage . Bahut der tak hamara bha behan ki bath jari the . Nayi mahol aur hiltha hua bus se munni bar,bar jaghi thi. Isliye didi beech me ustharaf mudna aur uskko sulan ya nihi tho usko chuchi pilathi thi . Mujhe bhi neend lag gai . Beech mai bahut gahri neend me tha k baar break lagane ki wajah se bus jor se hila ,isliye mera ankh khul gaya .phir my soone ka prayas kar reha tya, ye to mere liye prayas ka bath tha , ek baar neend kulne ke baad wapas sone ki liye bahut hi taqlif ki barh tha . Mai aisa hi karwat badle ke iasa waisa mudraha tha . Jab mai didi ki taraf tha to didi bhi isi taraf ludki. Tab mere sharir ko kuch naram cheej takaraya. Jab mai us naram cheej ki taraf dekha tho wo kuch nahi balki didi ka nanga sthan tha . My use ignore karke neend karne ka prayas jari rakha,phir bi neend ka kanhi namonishan nahi . Jab bus ka karving me jab bus hili to ek bar aur didi se jhatka khaya , to mera lakshya aur us cheej ke taraf gaya . Hab mai halki roshni mai us ki chati ki taraf dekha to , wo bahut pyara sa laga bas mai usko dekhte hi rah gaya , yeh mera pahla awasar tha nanga chuchi dekhne ka mai aisa he dekhne ke baad mujhe usko haath lagane ka man aya , mai kampte haath se usko hath lagaya, wo to jaisa mujhe laga tha waisa pura naram to nahi tha ada sakht aur adha naram
Tha. Mujhe usko jeebh lagane ki man aya.mujhe to usmekamukatha nahi tha lekin maa ka doodh ka to yaad nahi ,lekin ab ek mouka mila hai taste dekhenge karke chuchi tak muh leke gaya lekin karib jane ke baad mukhe dhar ane lage , agar didi uth gai to kya hoga bad socha agar pakade gaye to sone ki natak karna. Halke se nipple mooh me liya usme thodisi chalan ayi magar kuch nahi hua . Thoda dheeraj rakh ke halki si chusne lag ek do bar chusne ke baad doodh tapakne laga , doodh to adbhuth tha . Aur thoda peene ke baad mai chuchi chod ke pehle ki tarah sone laga. Jab munni karwat lene lagi to didi aur karib ayi ,lagbagh muje satke sone lagi.jab uska pura sharir mujhe laga to mujhe ye naya anubhav tha.ek hath mere seene ke upar rakhi , isse o aur bhi chipak gai , mujhe dono mumme chati pe takaragai . Ub thak to sab kuch theek tha . Mummy choosne bhi mujhe kuch nahi hua tha lekin jab o mujhe satke sone se mujh me shaitan jagne laga. Uski ek hath uske kandhe ki uski kandhe ki neeche thi isliye uske muh mere muh se ekdam najdeek thi aur uske saas mujhe lag raha tha . Uske garam saas se mere garmi bhi chadne laga. Jaise mai mera muh thoda age kiya to uske hot mere hot se najdeek agaya, mai thoda hichkichane ke baad mai thoda hot se hot lagaya , kuch nahi hua isse thoda aur dheeraj bada mai uske hot choosne laga . S tharaf se to kuch be response nahi tha fir bhi mai thoda alingan ayr thoda chusai jarur kiya . Tab mai utthejan se bhar chuka tha mere pura sharir dar aur utthejan dono se kampane laga.mai chusna bandh karke aisa hi leta raha lekin didi jo sat ke soi thi usko mai jara sharir se hataya. Tab usne angadai li, aur mooh dusre taraf karke sone lagi . Munni thoda rone lagi isse didi ne gahri neend me apni chichi uske mooh me tokne ke liye us tharaf hui .
Isse aisa hua ki uska upara sharir us tharaf hua lekin nichala shari mere tharaf agaya aisa sone se uska gand mujhe sat gaya oh bhi mera tana hua lund ko. Mai peeche hatna chaha lekin mai us paar pahuch chuka tha aur sarkne ke liya jaga hi nahi tha.mai aisa hi pada raha aur didi ki sakth chuthad mujhe sata tha . Thode time ki baad mai ne uski gand ki darrar me mera lund ghusaya, mujhe ajeeb tarah ke sukoon mil raha tha .jab thak mai jag raha tha thab thak mere ayudh uske darrar me hi rakha hua , aur us tharaf wo aisa so rahi thi jaisa godhe bech ki so rahi hai. Ab mere man maila ho gaya tha . Jisko mai jano dil se pyaar kartha tha usko mai chahne lag aur usko chodne ke soch raha tha , jada kam nirnay bhi kiya ki eknaekdin use koi bhi halath me chodna , aur usi dhyan me lund uske ched me ghusa kar so gaya. Der se sone ki vajah se dere se utha .jab mai utha ham belgaum par chuke the.jab mai ankh khola didi ko baithakar munni ko chichi pilatha paya.jaisa hi mujhe ankhe kolthe dekha mujhe goodmorning bolkar mere mathe pe chumban diya , jaisa wo chumban dene ki liye juki uska chathi mer muh ko lagi ek do pal ka hi bath tha utni si time me mai jannath pahunch chuka tha . Baad me mai bhi uth kar baith gaya aur munni ko god me liya , tab didi ne uski julthi huyi chuchiyon ko apni dress mai khaid kiya, tabthak mai uski gorigori stan ko gaur se dekhke anand pa raha tha , didi ka dhyan to mere taraf nahi tha. Eh pehla awasar nahi isse pehle bhi wo bigar hichkichake mere samne hi munni ko doodh pila chuki thi ,mujhe chota aur nasamaj baccha samaj kar , lekin eh bath kal shyam thak mujhe bhi mamuli tha aur mujh pe koi asar bhi nahi hua tha . Lekin kal raath se duniya pura ulta ho chuka tha ,aur mai apni sagi behan par mar mitne laga tha.apni dress theek karne ke baad bag pack karne lagi. Utne me ham hubli pahuch gaye.ghar me mummyaur pappa hame dekh ke bahuth khush the khas munni ko dekhke .mai mere aur didi apne purani kamre me chale gaye . Mummi didi ko koi kam karne nahi dethi thi isliye didi mujhse
Bath karthe ya tv dekhathe time bithathi thi aisa 4-5 din gujra lekin mere plan ki muthabik kuch bhi pragati nahi hua shivay doodh pilathe waqth uske mumme dekhna ya munni ko lethe ya dethe samay unko hath lagana. Ek din mummy ki badi behan ki phone ayaa aur batha diya ki uski pathi hamare ganv deputation pe aa raha hai aur ek do mahine udhar hi rahega , ha
m sab isse khush the aur hamsab ke agrah ke karan badimaa bhi ane keliye raji hogai.unkeliye didi ko uski kamre chodna padha quinki oh mera kamare se badha aur susajjith tha. Us kamre ko saf sufai karke unko de diya gaya . Iskeliye didi mere kamre me shift ho gai is liye mai bhi khush tha . Ham dono ek hi gaddi par sone ka tha .mere gaddi bhi utna bada nahi tha , hamdono aur munni ko uthne me hi adjust karna tha. Mere cot ko deewar ko satke rakha ek palan ka inthjam kiya .deewar ki tharafwala hisse me munni ke liye extra cushion aur idhar udhar na hilne kiliya kuch prathibhandak laga diya. Ekek baar munni beech me sothi thab mai munni ke sath araam se khelatha aur jab who didi ki ustharaf rehti tho mujhe usko chune keliye didi ke upar se hath dalna padhtha tha . Kai baar munni mere kalai pakadke sohi thi isliye mere hath aksar didi ke upar hi rahtha ,mai yahi aadath didi ko daldi, isse mujhe didi ko neend me idhar udhar chune awasar milne laga.munni ke liye jaga banane ke karan se cot thoda chota padne laga ,didi se maine poocha ki ,kya mai neeche bisthar lagaoo thaki usko jada jaga milega aur usko sonekeliye koi dikkath nahi ayega ,lekin didi boli mujhe to koi dikkathi nahi , pehle bhi koi mehman aye tho yahi nibhandana rehti thi , isliye dono ek hi gaddi par sothethe .
Mere is nimanthran se didi khuss hui aur mare gaal pe ek puppy deke , kaha mere raja bhaiyya kitna khyal rakhata mera .mai bhi eh awasar nahi gawaya aur usko pakadke mai bhi ek jordar puppy deke kaha mera didi kithna pyar karhi mujhse.jabh ham peeth ke bal sothe tho hamara hath panv ekdusre ko lagathe the isliye didi ko koi ethraj nahi tha. Jab ham karwat leke side pe sothe tho mai usko chipak jatha tha aur uske ooper bahe dalke usko kabhi halke se kabhi sakthi se pakad lethe tha. Chumban adhan pradhan tho chaltha hi tha. Jab bhi ham chipak ke sothe mujhe utthejan jaroor hotha aur mere chote raja jaroor jaghtha tha . Mai bhi mauka dekhke usko didi ki jangho ke beech thos detha. Eh silsila jari thah.subah tho mai morning stiffness ko isthemal hkar hi detha , aur usko jidhar chance miltha aage se ya peeche se usko touch kartha hi tha. Kuch din ke bad mujhe ek aidea sujhi aur under wear dalna chod diya, aur subah didi ke utne se pehle lund ku lungi se bahar kartha tha . Ek do baar shayad didi ne usko dekha hoga , mujse se pooch baithi , chotu thu under wear nahi pehnth kya ? Mai bola quin ? Thmune kahatha na sone ka time tight kapde nahi pehne ka isliye mai thabhi se chodiya. Is jawab se who shanth hui aur aage kuch bola nahi. Kabhi ,kabhi munni ko julhi me dalke sula rahi ho thab mai didi ke god mai sir rakh ke sotha , didi bhi mera baal me ungli se kangan karthi aur jab bhi jolne ke liye aage jhukthi uske mumme mere mooh ko takarthe the.isse mai khush ho jatha aur didi mujhe na sadan chotu samajh ke , kithana pyar kartha hai eh mujse karke sochthi thi, lekin mera dimag me aur hi rehta tha. Kuch din aisa hi bitha, mai jabh bhi usko chipakne laga to hathiyar lungi se bahar karke uske gaand ki ched me yaa jangho ke beech rakhke sone laga, aur uski gahri neend me confirm karke uske mumme tatoltha ya unko halke se pakadke so jatha . Ye sab se mere himmath badhatha hi gaya, ek do baar mujhe jaisa train me chance milatha jaisa hi idhar be uska chichi muh me lena ka awasar mila tha . Aisa ek baar jab didi ne gahri neend me munni ko chichi pilane ki baad khuli chathi is taraf mudi tho , mai jaag raha tha aur koi
Nidhan na karke uske mumme ke upar chapak gaya ,aur unko peene laga, munni ko doodh pilake jada time nahi hua tha isliye doodh aya hi nahi aur mai chusna chodha bhi nahi . Kuch kshan me usne thoda hila thab mai apni tang suski tango ke beech ghused diya, aur choosna jari rakha , is beech mere ghutna seedha uske bur ko tatolne laga , eh mere liye naya tha, kuch hi kshan me usko neend me kya soojha patha nahi mere baal me ungli daal ke sahlane lagi. Shayad wo sapne me apni pathi ya munni ko samje je rakhi thi . Lekin ek do pal me oh bhi utthejith ho gai aur uske ssans badne lagi, chand kshano ke baad ankh khol ke dekhi to paya mujhe, ek dum oh hil gayi aur jor ki awaz se mujhe pooch baithi eh to kya kar raha hai , mai bhi darr gaya tha , lekin apne aapko kabu me rakhthe hue bola , kya hua . Usne bola to aisa quin kar raha tha , mai nadan banthe hui quin kya kiya maine mai pooch. Oh sharmathe hue nasamaj mat ban to mere chuchi pee rahtha , yeh chichi peene ke baare me pooch rahi hai? Tone hi pila rahithi , aisa to kahi baar kiya hai , mai samja tha jab bhi munni doodh khali nahi karthi to mujhe pilake khali karthi hai aur bolthi ab theek hai nahi to doodh bharne se thera chathi dukhtha hai . Kaun bola aisa thuje ? Usne gurraya . Mai utni shanthi se jawab diya to ne hi bola shayad neend me bhuli hogi , kam se kam 5-6 baar mere se tune chathi halka karwaya hai . Mujhe patha nahi jab tu wapas jayegi tab thak mujhe adat hi padhe aur mai kanha, kanha chuchi dhoondthe javu. Use ascharya hua aur kule munh khula hi rahgaya , aur yaad karke boli , ye baath mera pathi bhi bola tha , lekin thab bhi mujhe malum nahi hua tha .bhagawan ka lakh ,lakh shukar , mai bach gaya nahi to kise malum kya hotha. Thab thak usne nahi khaid kiya tha apni chathi aisa jhool rahe the , jab uski dhyan apni chichi pe gayi to unhe dhank ki khoshish me rahi , mai yahi time karke unke oopar hamla kiya aur use malum hone se pahle hi mai ek ko hath me pakada aur doosre ko muh me le liya aur chusne laga.
Didi mujhe dakelthi hui boli are harami thu kya kar raha hai . Mai tho haath nahi hataya lekin mooh khol ke use batha diya , itna time to nend me pilaya hai aur who bhi tere garaj keliye , ab mujhe chusne ka man aya hai who bhi jab to jag rahi hai , mujhe chusne do aur baad me eh kaisa laga karke mujhe bathade karke usko sakhi se pakada aur chusne laga , lakh khoshish karne ki baad bhi mai uska pakad dhela nahi choda aur mai aise pakdatji use kuch hani bhi nahi pahuchana . Mera taang abh bhi udhar hi tha , ab mujhe uske bare me khayal ayaa, aur uska bhi isthemal karne laga , usko dono jango beech ragadne laga .thodi der ke baad o thodi dheela padhi aur halki awaj se boli theek hai ab mere kalai chod aur thujhe trupthi hone thak pee , lekin kuch kharash nahi pahuchana. Mujhe laga mai jeeth gaya aur usko dheela choda aur chichi badalke doosri chichi muh me liya aur is waqt who mere baal me kangan karnelagi , mai is tharaf uski chooth pe dhyan diya aur mujhe jitna bhi sex ke bare me samaj tha uska pura prayog karthe hue usko utthejith karne ka prayas me tha . Akhir me usne apne aap pe kabu me lethe hue ab bas karo nahi to mere mumme dukenge aur chudane ki prayas karne lagi lekin mai upar wala hisse khula hi choda lekin kamar ke neeche wala hisse pe kabu kiya aur uska nithamb pakadke mer tharaf keechne laga , jab dekha ki who bhi mere hath me pigal rahi, thab mai uske hoton ko kiss karna chalu kiya ab o mujhe dhakelna chahathi lekin mai chodne wala nahi tha aur uska himmath bhi hath dene lagi , mujhhe dhakelneka asafal prayas kar rahi thi , usko samaj me aa raha tha ki abhi bhi oh agar chuda sakthi hai to ho saktha ki honi ko anhoni me badal sakthi , lekin jithne bhi waqt gujar raha hai utne kabhu se bahar ho rahi hai. Jab ek hath uski chuchi ko masalne laga aur mera fanfanatha hathiyar jo
Lungi se bahar ho chuka tha usko peth ko chub raha tha , itne me mai uska hath kheech ke mera lund pakadwane me safal rah , ek do bar chudane ki koshish to jaroor ki , lekin asafal rahi , baad mere hath hatane ke baad bhi use pakadi rahi. Ab mai nishinth hone laga aur chuchi dabane ka kram jari tha. Thodi der ke baad mai uski hont chod kar doodh peene laga , jaise mare moonh ki dabaw badhath gaya uski pakad bhi majbooth hone laga. Uska nighhty oopar karne laga jab oh oopar pahuch gaya tho mai uske chaddi me hath dal kar pahile nithamb sahalaya aur dheere ,dheere hath samane laya ab uski chikani chuth par haath tha , uske oopar hath ferthe gaya ab mere jang jo uske dono panv ke beech jakad gaya tha oh geela hone laga , mai sheer utha ke usko poocha , agar to mera land choda tho mai pramukh karya ko aaatha hun aur to agar mujhe ijajath deti to mai andar dalke tujhe chodunga , ab thak uska
sans bahuth tej ho chuki thi aur hanfathe sthithiii me usne dono panv chouda kiya aur land chodke mere moonh dekhne lagi , samajhne wala ko ishara kafi , mai jaldi se uth ke uska chaddi utharne laga aur didi ne bhi sahayog diya . Chaddi nikal fenk ke uske oopar chane laga , uske kaan me fusfusa ke kahane laga didi mera e pehli baar hai isliye tumhar swarg dwar ko mujhe pahucha do . Usne bina hi kuch bole mere banddok pakadke uska rastha dhikane lagi jab mujhe saf rastha mil gaya to mai usme chalatha bana , mere land uske sundar chut mai utartha gaya jab kuch hi dakko me mai jad thak pahuch chuka tha aur udhar ithna garmi tha ki mujhe jalne ki ahsas ho raha tha. Kuch kshan ruk ke engine chalu kiya halke, halke didi ko chodne laga ab uska sundar munh dekhane layak tha. Bees pachees dhakke ke baad mai rafthar badane ka anumathi poocha usne bhi han me shir hilaya to mai engine ka rafhthar badhane laga , shayad usne mere ayudh andar dalne se pehle hi ek baar jad chuki thi , isliye uska chuth poora geela tha , har stroke pe pudhak chupak shabd nikal raha tha oh shabd aur mere land ki andar bahar athe jathe dekh ke mai aur bhi utthejith ho raha tha , mai sudbudh kho ke uske gaal kath raha tha uski mumme jor, jor se daba raha tha, o bhi mujhe bahuth hi sahayog dene lagi ,
Mai to pagal hi ho chuka tha aur itna speed bad gaya ki mere khalas hona najdeek a gaya , didi jo expert thi usko ehsas ho gaya aur mujhe ek dam pakadke kuch der shanth hone ke liye kaha , jab mai rukh gaya to mere sans kabu me ane laga , thab usne sawadhan se chodne ko kaha , mai ithminan se chodne laga aur kuch der chodne ke baad mujhe manjil fir dikne laga thab didi ne rafthar badhne ke liye kaha aur ,chotu kithna ho saktha hai uthna control kar mai bhi tere saath jadne ki khoshish karu, iske sath oh bhi neeche se uchalne lagi chand samay me mai pichkari marna shuru kiya aur didi ke oopar aundh girgaya , ek minute ke badh hi usne bhi jor ka pichkari mari usse mera lauda bheeg gaya . Jab hamdono shanth ho gaye to mai uske oopar se ludhak gaya, shanthi se uski sharir pe haath ferne laga . Ab oh poora shanth ho chuki thi aur ab usko ham dono kya kiya uska ehsas hone laga , aur uska chanda sa mukda pika [adhne laga , mujhe laga ki ab ek jordar barish aane wala hai, aur eh paschatap se itna roye gi ki usko shanth karna na mimkin hoga . Eh soch ke mai usko mere baho me utha ke bath room ki tharaf bada aur who mujhe baunchakka hoke mujhe dekhne lagi ki mai kya karne wala hoon , thab mai pani se pehle usko dhone laga baad me mera saf kiya fir usko utha ke lejane laga , ab o mujhe ascharya se dekhane lagi , usse aschrya ho raha tha mai ithna vishwas ke saath aur bager uska hukum itna kar raha tha . Jab o kuch kehne ke liye muh kholi mai bola padha . Mere man me koi paap ka ehsas nahi eh to mai kithne din se karna chahtha tha , mere do theen unke sgi behno choti y badi ko chodthe hai , mujhe sacchi patha
Bhi tha , lekin mi mumbai ane se pehle mujhe kabhi bhi tumhe chodne ka khayal bhi nahi tha aur socha bhi nahi tha ki mai ek na ek din tumhe chodunga lekin bus jab to nange mumme se jab mujhe takrai mere dimag me keedhe rengane lagi aur ham ono yanha thak aa pahuche . Tum ani man ko ithna tasalli do ki jo bhi hona ya nahi hona tha wo ho hi chuka hai . Agar chahe ya nahi chaye, bhuth kal ko mitha nahi saktha. Agar tujhe mai ya mera land ya chodna kuch pasand ayya to bathao ham phir karenge , nahi to yahi khatm karenge . Ithna kehke mai karwat badalke nanga hi sogaya, usko rone ki shivay sochne ko majboor karke mai khud poora santhruphi se so gaya . Jab mai subah ankh khola thab thak didi uth chuki thi , jab mai bahar nikla tho didi hall mai baith ke chay pee rahi thi mummi rasoi me nashta ka bandobasthi me wyasth thi , bahr athe hi mai didi ko good morning bola , jawab ane se pehle hi mai kitchen ke samne ruk ke mom ko greet kiya mummy wapas mujhe hasthi hui good morning bol ke , to jaldi munh dho ke ao thuje bournvita dethi hu boli . Isse mujhe eh to pakka hua ki kuch bhi gadbad nahi hai . Raath tak didi shanth thi mere saath kuch boli nahi lekin mai to , kuch bhi nahi hua aisa natak jaari rakha ki mom ya dad ko shak na aye .rath jab sone ka time aya to didi abhibhi ulzan me thi , mai to bahar se araam tha lekin man me mujhe bhi ashanthi tha . Didi kya kahegi iska chintha mujhe satha rahi thi . Kaise bhi cot pe didi let gayi baad me mai ake let gaya. Didi ki shanthi mujhe chub raha tha.thodi waqt inthejar karne ki baad mai munni ke saath baatn karne ke liye mere hath didi ke upr se munni ko tatola , didi ne mera hath hataya , lekin mai uski tharaf na dhyan dete hue munni ke sath kelne laga aur munniko gudgudi karne laga. Munni khilathi hui mere kaleja pakadi rahi mai bhi hath didi ke kamar pe rakhe hue aisa hi padha raha. Jab munni neend me doob gayi , thab mujhe shanthi bahuth hi hinsa lagane laga. Mai shanthatha thodathe hue kaha , didi kal to chodathe sama kitna bol rahi thi , mujhe jor, jor se karne keliye uksa rahi thi, lekin ab kitna khamosh que ho? . Didi abhibhi khamosh thi. Maine hi baath badhaya aur jal fenkane laga . Didi ham kal raath sab kuch kya , lekin ashcarya ka baath ye tha ki mai aur thum dono kapade se danke hue the, ek dusre ko nahi dekhe ,
Aaj aisa nahi karenge ayinda ham purna nagna hoke hi khelenge, aisa kahathe hue mai use dabochane laga.mera hath to uske oopar hi tha , mai hath uske nithamb se hatake chuchi ke taraf bada , o mera haath hatathi ragi lekin mai wapas chuchi pakadtha hi raha, jab didi gussee se mere tharaf mud ke kuch kahane ke liye muh kola, mai japak ki mere hoto se uska muh band kiya aur usko choosne laga , oh mere neeche chatpatathi rahi. Jab mai saas ke liya chumban thoda tho who kehne lagi . Chotu aisa math kar eh paap hai , hame sage hone ke naathe aisa nahi karna chahiye. Ham ayinda aisa nahi karenge. Didi aisa karnewala ham akela nahi hai , aisa mera kai dost karthe hai, aur mera dosth bolraha tha oh internet pe ek i.s.s. Site pe aisa bahuth sa kahani padh ne ke baadh hi dono bhai behan aisa kar rahe aur oh dono bahuth khush hai. Tere maan me kuch kaala hai tu to shadishuda hai tera payhi eh sukh kaisa bhi dega hi , aur tu yeh nahi chahthi ki ye sukh tera bhai ko na mile , tum bahuth khudgarji ho , to mere saath sabkuch bant hai lekin eh sukh nahi bantna chahthi quen ki mera sukh thuje jhel nahi paa rahi , agar mujhe bhi shanthadidi[meri dost ki behan aur didi ke close friend] que na mile Oh apna bhai ka kitna khayal rakthi hai aur har roj usko sukh deti aur khud bhogathi hai [ jo keh rahatha sab jhoot tha] lekin mai didi ko jaal me fassane ke liye kah rahatha, mujhe do ek do dostho ke oopar shaqe tha, bas unka isthemal kar raha tha . Agar didi nahi hraji hui tobhi kamse kam usko paap ki pradnya na ho.mere dosth
Mujhe bha-behan ka mobile pe nikala gaya nangi photos bhi dikaya hai . Shantha didi mere ko jaal me fasane ke liye khoshish bhi ki thi , mai usko chara nahi daala , mera dost bol raha tha bagair shadi wala ke chooth bahuth tight hothi hai lekin bacche wala ke loose hothi aur mumme bhi sakth hothi hai , yeh sach hai kya didi ? Mere prashna se o bauchakka reh gayi . Itna kehne ke bawajood bhi mere se jaban nahi ladayi. , uska dhyan jaroor mri baath pe tha isliye uska doodh ko masalna bhi usko dhyan me nahi aa raha tha shantha aur ashok ke baare me oh soch rahi thi. Jab mai uska nipples marodne laga to hai karke us tharaf dekhi , mai ahisthese uska nighty paanv se uthatha raha , didi agar thuje confirm karana hai tho mai phone lagake detha hoon oh tho thujhe chodathe hanfathe hue milenge. Ab uska nighty kamar ke oopar ho chuka tha lekin oh shanthi ke baare me soch rahi hogi, jab nighty uske chathi paar karke uski mumme khule hogaye to mai ek ko muh me dusre ko hath me liya aur hoosan aur dabana jari rakha, thab hi usko malum hua ki idhar vasthav me kya chal raha hai, who ghabara ke meese chudane ke liye uth baith gayi , mai ye nahi socha tha . Jaise who baith gai mai bhi furthi se utke uska nighty sir sr par karke poora nikal hi gaya, usko ye nireeksha nahi thi. Jab uska poora sharir panty chod ke nanga ho chuka tha ,
Mai usko mere sharir ke neeche dboch ke uska yoni ki tharaf
muh bada diya, aur uske na nukar na sunathe uski chooth chaddi ke uparse hi chatne laga, jaldi who garam ho gai , shayad mere shanthi aur ashok ke jhooti kahani se hi adha garam hui hogi. Chatathi hi mai uska panty ghutanothak sarkaya aur uske nanga mulayam chooth chatne laga udhar didi by reflux action panty poora nikal fenka , mai uski gundi doond ke ungli me liya aur uske saath khelne laga to oh bhi masth ho chuki, mai usko poocha kal mai oopar aya tha aaj tu aja . Itne kahne me didi mere oopar ahi gayi eh mujhe washswas nahi tha.jab oh mere oopar baithane lagi mai bhi mera baniyan nikala aur lungi sharir se alag kiya. Didi bager kuch kiye seedha mere lund pe utharne lagi aur mere lund uski najuk chuth se khane lagi.. Jab poora andar chala gaya to ek do minute rikne ki baad mujhe chodane lagi , mai uska jhoolthe hue chuchi pakad ke khilane lagi. Oh mujhe choomathi rahi aur ithna accha kamar hilane lagi koi professional randi ho, jai si uske unmadatha badathi gai uski rafthar bhi badatha gaya. Raftahr itana bada ki uski mumme choosana door pakad bhi nahi saka ab wo ithna sundarse jhool rahe the , us drashya kaid karanekeliya do ankh bas nahi tha.uska thakath bhi kamal mere chathi pe hath rakh ke mere nanhi si nipples ko meesthe hue jhool rahi , baad me ek bahuth lambi awaz karthi hui khalas ho gai , jaise hi uska fawwara nikala waise hi mere upar ludak gai aur mujhe upar uthathi hui , bagair laud bahar nikale hi karwat badali , ab mai upar aa gaya , ab mujhe dakka marane ke liye kahi to mai joolna chalu kiya, ab wo mujhe jor se kamar chalne ke liye uksane lagi. Mai mere jithna bhi thakath tha pura isthemal karthe hue dhakke martha gaya, har ath das dhakke pe who chilla rahi thi uska orgasm hothe rahe , mai bhi khalas hne ko aya tho mai aur bhi chodane ka speed bada di , poora kamare hamare chodane ka soud aatha raha, agar koi kamare ke bahar khade ho ke suna tho unko chodane ka nahi koi exspress train chalaneka branthi ho sakatha tha. Jab thak mai mere land se pani choda didi na jane kithane baar pani chod chuki thi aur mujhe bol rahi thi aur jhel na saku pani chod re karke chilla rahi thi. Mere fawware at das pichakri maar ke shanth padh gaya , didi mujhe daboch ke pakadi thi uska pakad ek dam majbooth tha , mai sathwe asaman pe sair kar raha tha. Jab risna poora hua tho uska pakad dheela hua phir bhi mai usike oopar leta raha. , baad me
Mai oopar se ludak gaya phir bhi mai is lok me nahi tha aisa hi mai ankh mund kar leta raha . Jab mai ankh khola aur uske hot pe hath phera tho usne ankh khol ke dekha tho uske hoto se ek halki si muskan tha , usne apane hath mere upar rakhane ke liye uthai tho usko khud ka hath ithan bhari lag rahi jaisa o bhari pathar utha rahi aur uska poora thakath uska chooth ke dariye beh chuka hai , mai bhi samane jhuk ke ek chumma diya aur mujhe neend lag gaya. Jab ankh khula kareeb ek adha ghante ki baad o aisa hi padi thi ek hath aur ek panw mere oopar tha aur chain ki neend so rahi thi . Mai utha aur baath room ho ke dho liya aur lungi pehan ke kithen se do glass garam bournvita banake room aya aur didi ko uthane laga, o uthane ka naam hi le rahi thi , kaisa bhi uthake usko bournvita pilaya , jaise uske halak se bournita uthar rahi thi ,aisa lag raha tha usko jan wapas a rahi hai. Thodi der baad mai fir se uske sharir pe hath ferne lage tho usne muskarathe kahi , baba ab so bhi jao , mai aur ek round jhelne ki layak nahi , kal ham khelnge kal mai sari rath karneko kabul hu lekin aj mai ithan thak chuki , shayad mere honey moon pe bhi nahi . Lekin mera raj to khade ho ke thenkar mar rah tha. Jab didi mere halth dikhi tho usko bhi ek aur dafa karne ki mood a gayi lekin jab samay dekha to kafi der ho chuka tha . Didi ne ek mashwara di mai us tharaf muh karke letungi yu mere yoni tumhara hathiyar rakh ke so jao , mai wada karthi hu kal tujhe kithan chodana hai uthana karo lekin aj nahi. Mere ang , ang thakan se chakan chur ho chuke hai. Mai bhi didi pe tharas khake jaisi o boli waise uski chut me mera laud ghusake ,jo fevical lage hue lakadi ki tharah chip gaye , sone laga, didi mera hath leke uski vhuvhi ke oopar rakhi mai unko majbuthi se pakad ke sogaye. Ye tho hamara naye rishte ki shuruwath tha . Jab thak jijaji usko leke gaya thab thak ham har kism ke stile me ham mouj masthi karthe rahe . Usne sab tharah kam lila mujhe sikhayi , who do baras me jithane sikhi mai ek hi mahine us sabhi path me parangath ho gaya

Maryam ki phudi mari sexy story

Maryam ki phudi mari sexy story:

dpehle ki baat hai, jab mein ek firm mein kam karta tha aur meri office mein ek bahut si slim aur sexy lady thi jinka naam Maryam name ki larki the mai unhy bhabhi bulata tha.
Unki age 36 thi. Lakin wo bahut hi Pyari thi. Unka shohar riaz ghar shy bahar hi rahty thy.ek din hamary firm mai party thi hum sub ny jam kar enjoy kiya aur khub shari masti ki.party khatm hony kay baad mai us ko ushky ghar chorny gaya.unky husband kahi bahar gay hu thy.jaishy hi main unhy car shy uthara unky kadam larkharany lagy mai unhy sahara dy kar bed room mai lay gaya bed room mai jaty hi bed room mai jaty hi mai apny ko rok nahi paya aur bhabhi ky badan shy kapry utarny laga rekha bhabhii hamara shth dany lagi.

Ab mai aaplogo ko must cudi ky bary mai bata hu.

Meine use apni godd mein utha liya aur usko bed pe lita diya aur uske gulabi aur lips par kiss kiya usne bhi kiss karke reply diya phir humne french kiss kiya jo ki kariban 10 min. Chala. Ab hum dono garam ho chuke the. Uska haath mere lund se mere pent ke upar se hi khel raha tha. Aur mein use kiss karte huye uske mammey daba raha tha aur kapdo ke upar se hi use chus raha tha. Phir meine uska sari uatar diya ab woh mere samne black color ki bra aur penty mein bed par leti huyi thi. Kya kayamat lag rahi thi. Use dekh kar kisika bhi lund use chodne ke liye fanfanane lagega.

Mera lund full eraction mein aa gaya aur bahar aane ke liye tadapne laga. Usne bhi ab mere sare kapde nikal kar muje nanga kar diya to meine bhi uski bra aur penty nikal kar use nanga karke dekhane laga. Uski gulabi chut badi pyari lag rahi thi us par ek bhi baal nahi tha aur badi tight chut thi. Mein puchha ki itni tight chut kyo hai to woh boli tumhare lund ko lene ke liye ye tadap rahi hai mere raja. Yeh sunkar muje jos aa gaya aur mein bade jor se use chumne laga. Ab usne mere lund ko haath mein lekar dabana suru kiya tha. Jab usne mere 6.5" lambe lund ko dekha to uski ankhe fati ki fati reh gayi....

Maryam: mere lund ko dekhthe hi o boli "etna lamba aur mota mujse nahi hoga" myne mere lund ko uske muh me diya aur o 5 min tak chumti rahi baad myne muh se nikalkar uske boor ky muh me rakh kar gusana shuru kiya to ahhhhhhh mhhhhhhh bahar nikal do mujse aur darddd……… ahhhhh….. Nahi hota mhhhhh……….. Ab myne pure takat se gusa diya aur zor jor ka shot mara tho wo chilany lagi mai bhi ushko buri tarh chummny chatny laga wo jor-jor shy bolny lagi ho gayi mujhy chod do mari bond ko phd do aur ushny mere lund ka pura maza lena shuru kiya . Myne jam ke adhe gante tak uski chuth ki dhulayi ki esi beech o 2 baar choot chuki thi jab mera time aya tho myne lund uske chut se nikal diya aur uske muh me gusa diya aur uska sar pakad kar jor jor sr hilaya.mayra lund shy pani cuna suru kiya
Phir hum dono 69 positon mein aa gaye mein uski chut chat aur chus raha tha aur woh mere lund ko lollypop ki tarah chus rahi thi. Karib 15-20 min.

Mein mera pani uske munh mein hi nikal gaya aur is dauran woh 3 baar aapni chut ka amrit ras chhod chuki thi. Usne mere lund ko chus chus kar saf kiya aur firse mera lund 8.5" full size mein aa gaya. Ab meine use bed par lita diya aur uski kamar ke niche ek takiya laga ke uske pair mere kandho ke upar rakh liye jisse uski chut puri khul ke mere samne muje chodne ke liye dawat dene lagi. Meine uski chut ke lips par mera lund tikaya aur ek halka sa dhaka lagaya lekin uski chut bahut tight hone ki vajah se mera lund andar nahi ja saka aur fisal ke uski gaand ki darar mein fas gaya. Phir mein uske dressing table se thoda oil leke aaya aur meine mere khade huye mote lund pe aur uski chut mein thoda oil lagaya aur phir ek halka sa dhakka lagaya ki mere lund ka topa uski must chut mein ghus gayi aur uske munh se ek dard bhari aahhhhhh nikal gayi. Meine thoda aur zor lagaya to wo tadapne lagi, use bahut dard ho raha tha. Usne kaha ki please bahaar nikalo nahi to
mein mar jaungi, tumne to meri chut faad di.

Meine kaha thoda sabra karo meri rani phir bada maza aayega. Phir mein uske mast bade boobs dabane laga aur use french kiss karte huye lund ko dhakka lagane laga. Meine ek zor ka dhakka lagaya ki mera pura 8.5" ka lund uski bur mein ghus gaya aur woh chilla padi lekin french kiss ki wajah se uski aawaz nahi nikal payi magar unki ankho se ansu nikal aaye. Mein thodi der hile bagair yun hi mera lund uski bur mein fasaye huye pada raha aur use sahlane laga. Kariban 5 min ke baad usne apani gand uchhalni suru kardi aur mein samaz gaya ki woh ab taiyar hai. Phir mein ghapa ghap use chodne laga.

Ab to woh bhi apani gand uchhal-uchhal kar mujse chudwane lagi thi aur bol rahi thi aur zor se mere raja. Tum bahut achchha chod rahe ho. Aur zor se chodo apani rani ko. Aaj to apani rupali ki bur fad ke uska bhosada bana do. Uski aisi baat sunkar muje bhi jos aa gaya aur mein use badi tezi se chodne laga.

Meine use 15 min chodne ke baad meine use dogi style mein chodna chalu kiya ab tak woh 3 baar zad chuki thi. Uski chut se nikalta huya paani aur bhi maza de raha tha aur mera lund badi aasani se chut me anda bahar ho raha tha.. Uske munh se badi ajib si aawazein aa rahi thi. Hmmmmmmmmmmmm, uuuuhhhhhhhhhhhhhhhh, aaauuuuuuuuuurrrrrrrrrr zzzzzzooooooooorrrrrrrr ssseeeeeeeeee rrrraaaaaaaaaajjjjjjjjaaaaa. Ffffffaaaaaaaadddddddd do apaniiiiii rrrrrrrraaaaaaani ki ccccccchuuuuuuuuuuutttttttttt kooooo. Aaj tumne muje bada maza diya hai, ab to mein jab tak u.p mein hu mein harroz tumse chudwaungi aur jab bhi yaha aaungi tumse hi thukwaungi mera saiyan.oh mary raja phad do mari phudi ko.ohhhh--------ohhhhhhhhhhyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijor shyyyyyyyyyohhhhhhhh meine use kariban 30 min tak choda.

Tab tak woh 7-8 baar chud chuki thi. Ab woh mere lund ke upar baith gayi aur apani gand utha-utha ke muje chodne lagi thi. Woh puri tarah madhos ho chuki thi. Kariban 5 min ke bad jab mera pani nikalne wala tha to meine use kaha ki mera nikalne wala hai to woh bed pe let gayi aur boli ke meri chut par pani gira do. Phir kya tha meine uski chut phir se pelni suru kar di aur 2-3 min ke baad mere pani ki ek fuhar uski chut par giraa mera virya uski chut mein gera parra  . Phir hum dono uthe aur bathroom mein ek sath nahane gaye aur meine use bathroom mein dusri baar 10 min tak choda aur phir ham dono kapade pahanke taiyar huye aur mein apane ghar chala aaya.
lahorisexystory.plogspot.com/sexystory1
Kaisi lagi aapko meri kahani, mein ye pehli baar likh raha hu agar koi galti ho to mauf kar dena. 
agar koi larki/aunty Lahore main raazdari k sath sex ya sirf enjoy karna chati hai to muje mail kareen at 

Sali ke phudi mari hot story

Sali ke phudi mari hot story :
mera nam aslam hai aur ma lahore ma rehta hoin, aj ma apko apni suchi story shair kr rah hoin, yeh story aj se 7  saal pehly ke hai jb meri age 25 the, aur meri shadi ko serf abi 2 saal se howe thy, aur meri sali ki age os waqat 18 saal ke the, aur bhoat beautiful the. bat asy hai k meri 3 saliyan hain aur yeh wali sali meri wife k bd dosry no wali hai, yeh os waqat ke bat hai jb meri wife pragnet the aur woh hamary pass apni sister ke help k liye ayi the aur akser oqat meri wife dopehar ko so jati the ma aur meri sali ham apus ma bhoat dar tak beath kr batain kerty rehty thy, aik din asa how k ma doper ko so rah tha k meri sali mery sath sofy par mery labtop se game kheel ri the , aur game ka volem bhoat high tha jes ke wajha se ma uth ga tha, aur ma ne kaha uzma volium slow kr mjy sone ma distrubess ho ri hai , to os ne kaha mjy asa maza ni ata, ma ne acanak usko kamar par aik astha se thaper mara to os ne kaha bhai asy marne se kya hota hai zor se maro pher mjy pta b chaly, ma ne os ko bazo se paker kr apni trf kehacha to kehne lage na kro bhai mjy dard ho rah hai ab asa ni krti aur woh muskara ri the, to mjy pehli bar oske nazar se kuch feel howa aur mjy b kuch asa laga k ham itne close kyu ho rahy hain, khair kuch din asy he mazak ma guzerty rahy lekan kuch din bad aik din pher mjy rat ko moqa mela k jb ham sb ac waly room ma so rahy thy k meri wife ko sardi se feel hoi to woh uth kr dosry room ma cheli gai yeh rat k 2 bjy thy to ma ne uzma ke tarf dekha to woh bekaber so ri the aur so ke kuch belly ka hase nazar a rah tha pehly to ma ne soch k ma dosry taraf muh kr k so jaion lekan jb mery zehan ma bar bar khayaal os k white belly pr jay to ma uth kr beath ga aur os ka gareeb ja kr ma ne ahasta se belly par hath rakha to mjy kuch maza sa aya aur ma ne shart kuch aur oper kr de  to mjy se oska gora jesm deakh kr mera lun khara ho ga, ma os k belkul sath late ga aur ma ne apni taghain uki taghoin pr rakh li aur weight krne laga k kya recation hota hai,lekan woh so ri the ya osy pata chal ga tha, ma ne ab apna hath b os k pait pr rakh deya lekan woh belkul khamosh leti rahi , pher kuch dar bad ma ne uska boob par apna hath rakh dea to b koi reaction na aya ma soch rah tha k may b osko maza a rah ho lekan achanic se woh uth gai aur dar kr kehne lage bhai ap kahan a gay hain ma sone ka natak krty howe kaha naz tm mjy kyu distrub kr ri ho so jo suba mjy duty par jaldi jana hai, meri sali ne kaha ma baji ni ma uzma hoin bhai kya ho ga hai ma ne oh shit ma yehan kasy poch gya naz kahan cheli gai to os ne pehli bar muskra kr kaha bhai baji dosry room ma cheli gai hai unko sardi se pain ho ri the es liye woh cheli gai hain ma ne kaha tk tm so jao, woh muskra kr kehne lagi bhai ma b baji k pass cheli jaion ma ne kaha bhoat karab ho tm so jao wahan germi bhoat zeada hai, woh kehti ab ap b smbhel kr sona ma ne muskra kr uski trif deakha to woh b pher se muskrai, pher hum apni jagha pr so gay, lekan mjy ned kahan aye ma ne uth kr uske tarif deakhon to woh b sone ka natak kr ri the ma pher os k gareeb a ga aur os k face par hath perah to woh kehni lage bhai apko lagta ha koi musla ha jo ned ni a ri ma ne kaha han mjy tm bhoat achi lagti ho woh hans kr kehne lagi meri baji ni achi lagti kya ma ne kaha woh to meri jaan hai, lekan bhoat din ho gay hain na es liye tm par pyar a rah hai , woh kehne lage bhai baji a jay ge ap apni jagh pr jao ma ne kaha ni ati ager ay ge to os k room ka darwaza kholy ga to ma apni jaha chala join ga, aur ma ab ke bar us k boob par hath pehna shuro kea woh kahmosh ri pher ma ne us k pait aur boob se shart oper kr de to kehne lagi bhai yeh achi bat ni ha ma ap ke sister hoin ma ne kaha kuch ni krta tm khamosh raho aur mazy lo woh muskra kr apni aakhain band kr li ma ne us k pait se kiss ke aur kiss krta howa uska boob tak chala ga aur pher ma ne uska gole gole 33 size  k boob k niple ko muh ma dal dea aur chosne laga ab usko maza ane laga aur uske saans taz ho gai aur kehne lagi bhai mjy  chor do na kro asy lekan ma ne breast ko khoob chosa aur kiss krta how nick aur pher uska lips pr bhoat hot kiss ke aur woh keh ri the bhai ap bhoat hot ho ma ne kaha uzma ma bhoat sexy hoin aur pher se  kiss krta howa uske pait pr a gaya ab ma ne uska troser kuch nechy kerne laga to woh ghabra gai aur kehne lagi bs bhai es se zeada ma kuch ni krne do gee to ma ne yakeen delaya jan ma tm se abi wada krta hoin k kiss k elawa ma kuch ni krun ga, to woh per se khamosh ho gai ma ne ab uski phudi ko deakha to woh bhoat nice aur pink the jasy ma pehli dafa usko deakh ra tha pher ma ne uski phudi ko kiss krna shuro kea to uski awaz badel gai aur woh aaah ah ke awazain nikal ri the aur keh ri the bhai mjy chor do ma mar join gee, plzzzz aaah ah ah ma ne aur zeada phudi ko chosna shuro ker dea ab woh madhosh ho gai aur ahahah ha ha ha ha ke awazain a ri the aur uski phudi se nameen sa pani aya aur woh farag ho gai the ma ne apna contro kea aur usko wady k mutabic chor dea aur uske shart aur taroser tk kea aur usky kaha k usma ab tm farag ho gai ho ab mjy b farag kr us ne kaha kasy ma ne apna lun us k muh ma dal dea aur kaha esko choso to us ne mery lun ko topi waly hesa ko chosna shuro kr dea to mjy bhoat maz a rah tha aur ma b ah ah ah ke awazain nikal rah tha 6 se 19 mint bad mera lun ab us k muh ma ni a rah tha full tight ho ga tha aur bhoat mota aur garam tha ma ne kaha uzma pora lun muh ma kro us ne kaha mera muh chota ha sirf topi he gai ha muskhel se to ma 15 mint bad farag ho ga to meri sari mani us k muh ma the aur uth kr bath ma gai aur muh dho kr a kr latg gai ma ne kaha ma ne apna wada pora kea hai ma ne sirf tmko maza dea hai abi ma ne phudi ni mari wana tm to mar jati woh kehne lage aj se tm meri jan ho ,
suhha ma office a ga to meri sali ne mjy sms ke jan kasy ho ma ne reply kea jan tk hoin tm sunaio kehti jan mjy rat bhoat maza aya ha kb ghar ayo gay ma ne kaha aj rat pher maza lena hai keahti han  mjy maza lena ap aj pher se window ac ko kam temp par chalana ta k baji dosry room ma cheli jay asy ham ne delivery tak takreeban roz he sex kea sirf kissing ke had tak, after meri wife delivery ho gai to ab woh dosry room ma he soti the to pher ham ne aik full sex krne ka fasala kea aur meri sali es bat par phudi deni par razi ho gai k jb meri shadi ho gee to mjy revirgin krwana ap ka kam hai to ma ne kaha k aik mera dr hai dost os se ma krwa doin ga,
yeh 10 din bad ke bat hai k ham aj k din sohag rat ke tarha sex krna hai aur aj meri jaan ke phudi phut jani hai ma ne market se X-100 2 Capsule liye jes ke timing kam az kam 1 ghanta granti se hai aur ma ne rat ka khana kam khaya aur doodh se aik capsule kha lea aur os din ma ne koi b spice wali cheez ni kahai Q k aj rat ma ne phudi pharni hai bhoat bychani se rat apni wife k sone ka intazar krta rah jb rat k 2 bjy to meri jaan uzma meri sali ne bhoat khobsort make up kea tha ur pora jism ko wax b kea tha aur full sexy lag ri the ma b full tayar tha aur bed par ham dono late gay sb se pehly ma ne apni jaan k kapry kod utar dey woh full miss word k tarh mery samne 18 saal slim aur smart larki the aur meri awaz ma aj ajeeb sa lahja tha q k aj phudi ka moqa mela tha woh b full seal, seal torhne k liye ma bechain tha, ma ne pher wohe sex kea sb se pehly apni jaan k foot se kiss krna shuro ke aur pori taghoin se hota howa uski phudi par ar kiss krta aur sath suck b kr rah tha aur o ah ah ha ha ke awaz nikal ri thi aur keh ri the jaan mjy del bhar k chodo mjy woh maza do jo mjy koi aur na dy saky  ma phudi ko kiss krta howa pait par a ga aur pher apni jaan k mamy ko khob chosa aur bad ma lips ko lips mela kr khob kiss ke aur mjy laga ka meri jaan aik bar farag ho 8 " ka lun full tight tha aur bhoat garam tha pher meri jaan ne mery lun ko khob chosa aur aj to woh b mjy bhoat josh se suck kr ri the aur keh ri the jaan mjy aj apni jaan bana kr chodna plzzzz, ma ne kaha tm fekar na karo,
ap ma uska oper lete ga aur pher se kiss krta phudi tak a gaya ab ma ne phudi ko deakha ander se to bhoat tight the aur full virgin the , ma ne thori se cold cream uske phudi ko lagai k usko pain zeada na ho ap ma ne apna lun jaan ki phudi k lips tak ly ker gya to meri sali kehne lagi jan slow krna wana ma mar join gee , pher ma ne apne lun ko phudi dalna chaha to bhoat muskel se topi he abi ander gai to meri sali kehni lagi plzzz bhar nekal lo ma mar join gee yeh bhoat bara hai ma abi choti hoin ni ly skti, ma ne kaha jaan yeh lun he tmhary liye hai esko lo ander ma slow slow krun ga pain ni ho gee tm compromise kro ab ne thora sa ander kea to woh ahhhhhh ke awaaz nikal ri the ma ne thora sa aur jb ander krne ke koshees krne laga to mjy feel howa k kuch meri jan byhosh c ho gai ha, ma ne kaha jaan tm tk ho lekan koi awaz na ayi ma ne lun ko thora bher kea to deakha k us ke phudi ka khon mery lun par nikal rah tha ma ne pher lun ko thora ander kea to meri sali wakhe byhosh ho gai the lekan ma ne lun ko bhar ni nikala jb mera lun pori tharah ander ja choka to ab ma full mazy lay rah tha to usko kuch hosh aya to woh rona shuro go gai aur keh ri the bhai bhai ap ne yeh kya mery sath kr dea woh apne hosh ma nahe the ma ne us k muh par hath rakh dea aur apna maza leyta raha jb tak ma farag na howa aur pher 30 mint bad pher se woh byhosh ho gai ab ke bar ma farag ho ga tha aur ma ne apne sari mony us k mamon ma dal de aur woh still byshoh the , ma bhoat ghara gya ma ne foran usko sahe kea aur apne bage se aik diclofanic sodium ka injection nikala aur uske hips laga dea
ta k usko jb hosh aye to usko pain na ho, ma sari rat jagta raha subha 4 bjy usko hosh aya to woh pher  se ro ri the aur keh ri the meri phudi phut gai hai ab mjy pain b ho ri hai, ma ne kaha abi tk ho jao ge ma ne usy kuch tablet b de aur subha 7 bjy tak woh tk the lekan us se chala ni ja rah tha,
es tarh se ma ne apni sale se 6 dafa aur sex kea pher mjy es k bad kbi moqa na mela ab mery 3 bachy hain aur meri sali ka a beta ha aur aik bacha abi tayar ho rah ha yani 7 mah ma hai,
jb kabi bat hoti hai to kehti mjy maza sirf ap se he mela ha aur mjy apne hasband se kbi maza ni aya
ager koi larki ya female jo hot sex krwan chati ho plz mjy mery id par contact karian bhoat razdari se sex karun ga aur jagh b hai mery pass  

Customer Ki Beti Ki Chudai Chudai

Dear friends, hi to all of reader this is my first post, this is real incidence real story , hope u guys will like. My name is Ali khan age is 26 and this story is about my sexual affair with my customer daughter.
Mera aik general store hai main karachi pakistan ka rhne wala ho. ye baat pichle saal ki hai jbb main 25 saal ka tha aur mere bhai ki tabiyat kharab thi to pora din shop per main he baitha krta tha aur hmara ye business pichle 10 years se hai. Mere aik customer thi jin ka naam hai amber aur un ki umer koi 38 years hoge dikhne main sahi thi aur un ka fig hoga koi 36 32 36 aur un ki daughter jis ka naam hai seema us ki umer 18 years hai aur us ka fig bht hi kamal ka hai 34d 28 36 ye mjhy us k saath sex kr k pata chala.
Abb time zaya kie baghair story per ata ho yee baat pichle saal ki hai hmare shop per amber aunty bht saalo se saman laite aa rhe hain aur jis gali main hmare shop hai us gali ki har shop unhe janti hai qn k woo bht friendly type ki hai. Aur mjh se bhi bht frank hai mere shop k samne aik easy load wale ki shop hai jis ka naam Amit hai aur amber aunty aksar us shop per khardi nazar aati thi aur Amit se batain aur hansi mazak krti rhte thi aur
Amit mera bhi acha dost tha aik din main ne use bulla kr pucha k ye aunty tere pass pura pura din khardi rhti hain aur tjh se kya batain krti hain tu bore nahi hota to us ne jawab main mjh se kha kuch hasil krne k liye kuch khona pardhta hai main us ki baaat smjha nahi aur main ne us se pucha matlab to us ne kha k aik baaar mera kaam ho jae phr smjhao ga. Main ne us se kafi insist kia to us ne mjh se pucha k tjhy pata hai iss aurat ki talak ho chuuki hai main ne kha haan wooo too bht saalo se hogae hai to us ne kha han to
Tu khud soch iss k pass itne paise kha se aate hain k ye apna ghar chala pae to main ne kha k aunty ka apna beauty parlour hai waha se kamati hain to us ne kha yee sbb bkwas hai aunty ka koi beauty parlour hai jhooot bolti hain main ne aisa kaise ho skta hai to us ne kha k aisa he hai tu ne kabhi aunty ko jate hoe daikha ye tjhy yee pata hai k un ka beauty parlour kha hai har waqt to wooo yaha gali main ghoomte rhti hai to main ne us se kha k mtlab tu khna chah rha hai k yee aunty 2 no kam krti hai to us ne kha iss main
Khne ki kya baat hai krti hai to krti hai aur main to iss k daughter k piche lga hoa ho aur aunty ka free main load bhi krta ho. Jbb main ne ye suna k amit Seema ko chode ga to mera to lund foran he kharda hogaya itne main amit ka customer agaya aur wooo chala gaya main to abbb iss he soch main tha k kya amit such keh rha hai aur main ne dil main yee soch liya k agar ye aunty 2 no kam krti hai to main seema ko amit se phle chodo ga.
Agle din ki baat hai amber aunty mere shop per saman laine aaae to main aunty normal aur kafi friendly batain krne lag gaya aur hum kafi dair tk batain krte rhe aur aunty counter k side per khardi rhi to main ne aunty se baato he baato main kha k aunty app beauty parlour main se kitna kama laite hai to aunty ne kha zayada nahi bus itni kama pati ho k ghar bhi mushkil se chalta hai to main ne aunty se kha k aisa qn to unho ne kha qn k mera parlour bht choota hai isliye aur tmhe to pata hai bardhti hoe mahngai main
Ghar chalana kitna mushkil hai aur upper se seema k college ki fees to main ne kha k aunty ye to app k liye ghar chalana to bht mushkil hojata hoga to aunty ne kha yee to hai isiliye to tumhara udhar abhi nahi diya aik month hone wala hai main ne mauqa daikhte hoa kha k aunty koi baat nahi jbb appp k pass paise ho tbb de daina aur agar kuch chahie ho to mjhy bata dijae ga main bhijwa donga aur aunty ne thank u Ali kha aur kha k chalo main chalte ho ghar main thorda kam hai aur bye kr k chale gae.
Un k jane k baad main kafi dair tk sochta rha k aunty ko seema k liye kaise manao aur mere zahan main aik plan aaya. ye sbb aik do din aise chalta rha phr koi aik hafte baad jbb aunty mere shop per aaa rhe thi to main ne apna plan start kia aur thorda gum zada hokr baith gaya aunty mere shop per aae to unho ne mujh se puch k kya hoa aise qn baithe ho to main ne kha kuch nahi aunty to unho ne dubara pucha to main ne kha k kuch khas nahi bus yahi soch rha tha k pata nahi kbb shadi hoge aur abu ka to abhi 5 6 saal
Tk koi irada nahi shayad budha kr k shadi krwae ge to aunty hasne lge aur khne lgi k itni jaldi kya hai shadi ki to main ne kha bus kya batao app ko rhne dai to unho ne kha batao main tumhare customer nahi tmhare dost ho to main ne kha k mjhy acha nahi lag rha to aunty ne kha k aisa bhi kya hai joo mjhy patane main ajeeb lag rha hai main ne kha baaat he kuch aise hai to aunty ne kha main tmhare dost ho tum mjhy bata skte ho dar kis baaat ka hai to main himmat kr k aunty se kha k mere koi girlfriend nahi hai (main ne aunty se jhoot bola)
Aur mera bhi dill chahta hai k main bhi maze kro to aunty shararti hanse hansne lage aur kha k agar itni frustation ho rhe hai to koi gf qn nahi dhoond laite to main ne kha k aunty koi mille to tbb na to aunty ne kha frustation khutum krne ka aik aur tarika hai to main ne kha wooo kya to aunty ne kha k tmhe achi trha pata hai main kya keh rhe ho main ne kha aunty qasam se mjhy nahi smjh main aaa rha k app kya bool rhe hain to aunty ne kha k paise de kr bhi to frustation nikal skte ho ( main anjan bankar kha k paise de kr mtlab) to
Aunty ne kha to kon se duniya main rhta hai main ne kha isi duniya main to aunty ne kha k iss duniya main aur bhi bht kuch hota hai to main ne aunty se kha k app call girl ki baaat kr rhi hai to aunty ne kha han pagle to main ne kha na baba na main aisa kam nhi kr skta qn k agar abu ko pata chala ye police ka chhapa pardh gaya to musibbat ho skti hai to aunty ne kha main tumhara ye kam kr daite ho tum mera aik kam krdo iss trha kisi ko kuch nahi pata chale ga na mian kisi ko batao ge na tum.
Main ne aunty se kha k main appp ka kya kam kro to aunty ne kha k daikh kisi ko batana nahi iss main tmhare bhi bhalae hai aur mere bhi main ne kha thik hai app bus mera yeee kam kr dain main na to kisi ko batao ga aur app ka haar kaam krdnga aunty ne kha soch lo main ne kha thik hai to aunty ne kha k maine tmhare jitne paise daine hain woo sbbb khutum kr do main tmhe aik khubsurat si lardki k saaath sex krwao ge woo bhi apne ghar per iss trha na police ka dar na aur na tmhare abu ka main ne foran han
Kr dii aur un ka sara purana hissab khutum krdia. Aunty ne kha k main tmhe sham ko phone kr k baki baat smjha dnge aur aunty chale gae aur main aunty ki himmat daikh kr dung reh gaya phr aunty ne mjhy sham main phone kiya aur kha kl dopher main ghar ajana 2 bjy tk to main ne kha k aunty kl to nahi asakta qn k shop per koi nahi hai appp aisa kro k friday ka rkh lo qn k Friday ko dopher main shop bund hoti hai to aunty ne kha k thik hai.
Abb main friday ka intazar krne lga ye 2 din bht mushkil se guzre khair main friday ko un ko phone kia aur kha akk ajj pakka hai na tu unho ne kha k han tum 2 bjy tk ajana main shop per tha aur 1 bjy main ne shop bund krdi aur snooker khailne chala gaya 2 bjny main 5 min the aunty ki miss bell aae aur kha k ajao ghar per main snooker se aunty ki ghar jane lge mera dil zor zor se dhardak rha isliye nahi k main phle baar kisi ko chodne ja rha tha blke isliye k kahe koi masla na hojae khair main aunty k ghar phncha aur
Bell bjae aunty ne darwaza khola aur mjhy launch main bithaya aur khud aik room main chale gae aur mjhy kha k 5 min main andar ajana ghar main sannata tha main 5 min main room main gaya to aik lrdki aur aunty bed per baithi thi aunty mera intro krwaya aur kha k ajj apni khubb frustation nikalana aur khoob maze krna iss k saath aur condom bhi dai dia jbb main ne daikha k ye to seema nahi hai to mera sara mood kharab hogaya aur jooo lardki baithi thi wooo koi khas bhi nahi thi main thorda reserve hogaya aur aunty ne ye daikh lia aunty ne kha
Ali kya hoa main ne aunty se kha aunty 2 min bahir aaege app se baaat krni hai aunty ne kha han qn nahi main bahir nikal gaya aunty bhi 2 min main bahir agae main ne aunty se kha aunty mjhy iss k saath nahi krna to aunty ne kha qn main ne kha bus mjhy ye lardki ahi nahi lage to aunty ne kha tjhy to apne lund ki garmi nikalne hai na aur tjhy choot aur mame mill to rhe hai aur kya chahie tjhy main aunty k moo se choot lund mame jaise word sun kr dung reh gaya aur phr main ne bhi himmat ki aur aunty se kha aunty
ISS ka fig aik dum khutum hai to aunty ne kha to tjhy kaisa fig chahie to main ne aunty se kha bata doo to aunty ne kha han bolo main ne kha aunty bora mt mano ge to aunty ne kha han bool to main ne himmat ki aur aunty se kha k mjhy seema bht achi lgti hai aur mjhy us jaisa fig wali lardki k saath krna hai. Aunty thorda ghusse krti hoe boli k main ne tere liye ye sbbb kia aur to mere he daughter per nazar lga kr baitha hai main thorda ghabra gaya main ne aunty se kha nahi aunty aise baaat nahi hai app ne kha tha k app ghussa nahi kro ge aur main itna ghabra gaya tha k aunty koi
Masla kre main ne aunty se kha mjhy bus wooo achi lgti hai main kbhi us k bare main aisa nahi socha app please ghussa na krain aunty thordi dair khamaosh hogaae itne main door bell bje aunty ne darwaza khola to bahir seema khardi thi seema andar aae mjhy salam kia aur kha k main change kr k aati ho seema ko daikhte hi mera lund kharda hogaya aur ye baat aunty ne bhi notice kr li aur aunty ne kha han to tum kya keh rhe the k tmhe seema jaise lardki chahie main ne kha nahi aunty woo to bus to aunty ne mere baat cut
Krte hoe kha k koi baat nahi aksar iss age main hojata hai acha agar main tmhe aik offer do to main ne kha aunty kaise offer to aunty ne kha k main agar tumhe seema k saath sex krne do to main dill he dill main bht khush hoa aur natak krne lga main ne kha aunty yee kaise baat kr rhi hai to aunty ne k tum ne he to kha k tmhe seema ka fig acha lagta hai aur agar tmhe us k mame nange aur choot chahie to tmhe mera aik kam krna hoga main semma k mame aur choot ka sun kr pagal hogaya aur main ne kha aunty app jo khe aunty ne hanste hoe kha abhi to tum keh rhe the k mjhy aisa kuch nahi krna seema k saath to
Main ne aunty se kha k aunty seema jaise lardki kisi ko millle to kon mana krega to aunty ne us k saath sex krne k liye tmhe mjhy har mahine free ka saman daina hoga aur tum month main 6 baar use chood skte ho main foran razi hogaya itne main seema bahir agae aur hmare saath akar baith gae aur mjh se mere bhai ki tabiyat k bare main puchne lge to aunty ne kha seema iss k liye tea bana do aur aik naughty se smile dai di seema ko to seema mere taraf barde sexy style main daikhne ke aur kitchen main chale gae
Aunty ne mjhy kha tum aik mint wait kro main aati ho aur use room main chale gae jha main phle gaya tha aur thordi he dair main aunty aur woo lardki nakab kr bahir aae aur aunty ne use ghar k bahir tk chorda aur darwaza bund krdia itne main seema tea lekar aae aur abb woo mjhy aik ajeeb se nazar se daikh rahe thi hum 3no tea pene lage aur yaha waha ki baat krte rhe tea pete seema mere bht karibb agae aur us k mame mere bazo se touch hone lge aaur mere andar aik current se mach gae aur mera lund foran
Kharda hogaya aur thordi hi dair main aunty ne ye notice kr lia aur seema se kha k tum room main jao mjhy ali se kuch baat krni hai aur phir waise he aik naughty se smile bhi dai di seema ko. Seema apne room main chale gae aur aunty ne kha k apna vada yaad rkhna agar bhoole to tmhare liye bht masla ho jae ga main ne aunty se kha aunty app pareshan na ho main apna vada nahi bhoolo ga aur aunty ne kha k thik hai mjhy zara kam se jana hai seema tmhara under intazar kr rahe hai aur mjhy 2 se 3 hours lage gain jbb
Tk tum apna aarman pura kro seema k nange badan se ye kha aur khardi hogae main bhi kharda hogaya aur seema k room ki taraf daikne laga thordi dair waise he daikhta rha to aunty ne kha sirf room daikho ge he ya ander bhi jao ge aur hanste hoe ghar k bahir jane lage main bhi seema k room ki taraf bardha aur jbb main room main enter hoa to room main koi nahi tha main ne idher udher daikh rha tha k itne main seema washroom se bahir nikle aur use daikh kr main kuch dair k liye freeze hogaya seema bath le kr
Bahir aae thi aur us ne apna jism sirf aik towel se cover kiya hoa tha woo bhi bht choota se towel main naked shoulder aur thighs nange daikh kr pagal hogaya kya chikne tange thi itne main seema khanste hoe boli ali door to bund krdo to main hosh main aaaya aur door bund krte hi seema per toot pardha. Seema ko apni baho main bhar kr pagal kutte ki trha kiss krne laga aur hatho se us ki gand daba rha tha thordi he dair main seema bhi hot hone lage aur mere hontho ko chusne lage abb main ne us ka towel bhi khool dia
Hum abhi tk kiss kr rhe the aur abb main us k mame daba rha tha hum ne yahe koi 15 min kiss ki hoge phr main ne seema ko gaud main uthaya aur bed per phaink dia aur apni shirt aur pant utar di main sirf underwear main tha aur mera lund underwear phardne ki koshish kr rha tha main seema ki upper chardh gaya aur us k hoonth ears gaal neck ko chatne aur kiss krne lga aur seema apna haath mere lund per rkh kr use bahir se he rubb krne lage aur aaah oaaaaah alllllllli aur choso aaaah mere jawani ka rass pee looo
Aaahaaaaaah please aram se chooso mere mame aaaaaaah ki awazain nikalne lage aur us ki awazain sun kr main aur pagal ho rha tha koi 30 min tk aise he us k mame aur lips chusta rha aur wooo aise he awazain nikalti rhe abb main us barabar main lait gaya aur apna underwear utar dia seema mera lund daikhte he kush hogae aur use haath main le lia aur rub krne lage aur kha waaao ali tumhara lund to bht barda hai (main sbb hi readers ko batata chalo mera lund 8 inch ka hai aur 2.5 inch motta) ajj to khuub
Maze kronge iss se to main ne kha jan tmhe kiss ne mana kia hai abbb ise apna he smjho aur jo dil main aae kro iss k saath seema ne foran niche jhuki aur mera lund ko apne moo main lekar chusne lage aur main janat ki sair krne laga seema bht acha lund choosna janti hai main 5 min mjhy aisa laga k main farigh hone wala ho aur main ne seema se yee baat kahi to seema aur zoor se mere lund ko chusne lage aur mera pura lund apne moo main laine ki koshish krne lage koi 1 min main main ne seema ka moo apne juice se bhar dia aur pata nahi qn ajj mera juice bhi bht nikla kuch seema ne pee lia aur kuch bahir phaink dia aur main thordi dair waise he parda rha. ali4marriedladies@yahoo.com
Seema ne apna moo saaa kia aur mere barabar main lait kr mere chest per kiss krne lage aur kha janu maza aaya main ne kha han bht maza aaaya such main tum bht acha choosti ho aur mere lund daath main lekar hilane lage 5 he minut main mera lucd dubara kharda hogaya abb main ne seema k upper aaya aur use dubara kiss aur mame choosne laga ahista ahista main niche jata rha aur abb seema legs khool kr us ki choot ko daikhne lga wah kya choot thi pinkpink choot aur aik bhi baal nhi tha main ne seeema ki choot
Per kiss kia aur use chatne laga jaise he main ne seema ki choot per kiss kia seema k moo se awazain nikalne lage aaaaaaaahhhh yeeee please ye mut kro aaaaaaahhhhh oohhhhhh ali please mjhy kuch ho rha hai aur us ki awazain sun kr pagal hogaya aur main ne choot ko aur zooor se chatna shuru kr dia abb wooo farigh hone wali thi us ne apni legs close kr li aur mere face ko apni choot main itna kus k phansa lia k mere lie saans laina mushkil hogaya tha aur zor zor se chikne lage aaah ali aaah aur zooor se please under
Tk please aaahaaahhhh main farigh hone wali ho aur aik zooor dair chikh k saath ahhhhhh seema ki complete body vibrate krne lage aur main us ka sara juice pee gaya. Main phir se upper aaya aur seema ko kiss krne laga main ne seeema se kha maza aaaya to seema ne kha han bhot qn ajj tk mere choot kisi ne nahi chatte aur mere hoonth choosne lage phr main dubara niche gaya aur us ki choot ko haaath se sahlane laga thordi abbb mera lund seema ki choot main jane k liye betab ho rha tha main seema ki choot
K under ungli daal kr hillane laga aur seema awazain nikalte hoe boli pls abb aur mat tarpao please apna lund mere chooot main daaal do aur mere chooot ka bhosrda bana do mjhy us k mooo se ye sbbb sun kr maza aaa rha tha main ne aik aur ungli us ki chooot main daaal di aur zoor zor under bahir krne laga aur seema aaaaahhhhh ooooh main mar jao ge please apna lund mere choot main dal do aahhhhhh ali please main mar jao ge mjh se aur bardasht nahi ho rha please dalo na ana lund main ne us per taras khate hoe
Apni fing us ki choot se nikale aur apne lund us k mooo main de diya thordi dair lund chooosne k baad main ne seema ki tangain kholi aur apna lund us ki chooot per rkh kr aik he jhatke main pura under daal dia seeema chilla uthi aahhhhhhh kutte naikalo bahirtr mere chooot aaah main ne us ki aik na sunne aur zor zor se use chodne laga aur seeeema rone lage aur awazain nikalti rahe aaahhhhh main mar gaee please ali ise bahir nikalo aaaaaahhh aur main use chodta rha koi 20 min aise he chodne k baaad main ne apna desi kahani
Lund bahir nikala aur seema k mooo main daaaal dia thordi dair baad main ne use bed per ghordi bana dia aur seeema khne lage please ali aram se krna mere chooot bht dard kr rahe hai main ne kha jan thordi dair dard bardasht kr lo phr aaage maza he maza pao ge itna kha aur seema kuch khne he wali thi k main ne apne lund seema ki chooot main ghussa dia aur seema chiiilllllllane lage please ali please tum jaise krna chaho kro please abhi aram se kro tumhara lund bht barda hai mjhy bht dard ho rhi hai main ne kha bus thordi dair bardasht kr lo aur use chodta rha kuch hi dair main use
Maza aaane lga aur wooo aoni gand hilla hilla ke mera saaath daite rhe aur aaaaaaaah ooo aur under dalo chodo mjhy aur zoooor se chodo mjhyajjj tk aisa maza kabhi nahi aahhh ali janu tumhara lund kamal ka hai aaaaaaah isi trha koi 35 min chodne k baad main farigh hone wala tha main ne seema se kha kha faigh ho us ne kha mere mamo per aur main ne aik zooor ka jhatka dia aur lund bahir nikal kr seema ko sidha kia aur seema mera lund pakard kr zor zor se hillane lage 2 min main main ne apna sara juice seeema k
Mamo per chord dia aur us k baghal main lait gaya. Main ne use isi trha 3 hours tk chodda aur us ki gand bhi mari aur main ne us ki gand kaise mari yeee main appp ko apni agli story main batao ga. Ye mere pehle story thi umeeed hai appp sbbb ko pasand aaae hoge to please mjhy comment kr k zarrrrror batae ga aur aise bht sari lardkio aur aunties ko main ne choda hai wooo bhi appp logo k saath zarror share krnga to please girls, boys, bhabhi, aunty please mjhy zaarrrrror commment kijae ga mere ID hai 

Badi Behen Ko Choda Or Randi Bnaya


Hello friends ye meri pahli story hai ye baat us samay ki hai jab mai 20 saal ka tha meri badi bahan jiska naam sunita hai wo 24 saal ki thi. hum middle class ke the to ghar me do kamre the ghar me hum 5 log the dad , mom phir sis jiski shaadi ho gayee thi phir sunita or phir mai. Akela bhai hone k karan sabka laadla tha badi didi ki shadi k baad mom n dad ek room me or mai or sunita doosre room me sote the. uska ka figue 34 30 34 hai or wo badi sexy thi mai usko soch k mooth mara karta tha or usko chodna chata tha mai bahaane se kabhi uski boobs choota or kabhi uski gaand pe hath pherta tha.

Ek baar mom or dad mama ki ladki ki shaadi me gaye hue the ghar me mai or sister akele the, mujhe moka mil gaya sunita ko chodne ka maine plan banaya maine kaha k didi mere sir me dard ho raha hai to wo sir dabane lagi raat ka samay tha sote hue wo mere bed par aa gayee or god me rakh kar sir dabane lagi sir dabate hue mera mooh uski boobs k paas aa gaya maine mooh aage kar k apna lips uske boobs ke aage rakh diya,thodi der k baad wo boli tu sone ke koshish kar mai light off karti hoo mai tera sir dabati hoo sone ki koshish karo or kah k light off kark mere pass aake barabar me letgayee or boli mai sir dabati hoo tum so jao jab so jaoge to mai apne bed par chali jaoongi. Mai sone ki acting kark let gaya or side karwat le li didi aapni koni par let kar sir dabaane lagio ab mera mooh uski tarf hone k karan usk boobs mere mooh par touch kar rahe the.

Thodi der me sone k acting karne laga to wo bhi wahi let gayee or so gayi mai to usk sone ka wait kar raha tha maine usko peeche se baho me bhar liya ab mera lund uski gaand par takra raha tha maine dheere se apne lund ko uski gaand ki darar me fit kiya or kask bheech liya or hath aage le jakar usk boobs dabane laga, phir mai uska mooh apni taraf dheere se kar liya or uske hotho par apne hoth rakh diye or apna payjama khol k lund nikaal liya or usk hath me pdheere se apna lund pakda diya to wo jaag gayee ( wo sone ka natak kar rahi thi, baad me usne mujhe bataya )wo boli ye kay kar raah ahi mai teri didi hoo ye kah k usne light on kar di or usne dekha mera lund usk hath me tha wo boli ye kya kar raha hai ? mene bola didi mai tums e pyaar karta hoo plz ek baar mujhe sex karen do plz

Mera lund khada tha mere lund ko dekh k wo bhi garam ho gayee or boli thik hai lekin chudai nahi karaoongi mai usko choomne laga or bola ok didi mene aap ko nangi dekhna chata hu or kah k uska gown utaar diya or usko nanga dekh ke mera lund tight ho gaya uski choot par baal nahi tha or boobs bahut mast the aage badh k maine usko baho me bhar liya hum dono bhai bahan ek doosre se lipat gaye or choomne chatmne lage maine didi ko apna lund pakra diya wo dherre se usko sahlane lagi maine kaha k didi plz mera lund chooso to usne pahle to mana kar diya bad me man gayi or mera lund apne mooh me lekar choosna shuru kar diya .

Wo mera lund choos rahi thi, didi lund andar daalne do to wo boli mere raja der mat kar chal mujhe jaldi se chod de apni bahan ko randi ki tarah chod or kah k let gayi or apni taange utah k choot ko phaila diya or boli chal saale bahanchod aponi bahan ki choot chod phar de meri chut. Maine aage taango k beech aak apne lund ko uski chut par lagaya wo boli plz bhayya ab sahn nahi ho raha plz mujhe chodo jor se chodo...

Phar do apni bahan ki chut... Mai teri randi hoo chod mujhe maine apna lund uski chut me ghusana shuru kar diya uski chut tight hone k karan maine jor se jhatka maara to wo dard se cheekh padi or boli saale bahanchod meri chut phar di uski chut se khoon aane laga mai bola didi thoda sahan karo ab maja aayega thodi der k baad dard shant ho gaya or maine dhakke marne shuru kar diya ab didi ko bhi maja aane laga wo bhi apni gand uchaalne lagi or jor jor se chilla rahai thi.

Ahhhhhhhuhhhhhhhhh ahhhhhh ouchhhhhhh jor se chodo mujhe phar de meri chut mere pyare bhai chod aponi bahan ko jor se bada mota lund hai phad de apne lund se apni bahan ki chut phar de saale chod mujhe jor se mai dhaake mar raha tha wo neeche se apni gaand uchaal rahi thi phir maine apna lund nikaala or usk mooh me apna virya jhaad diya wo sara sperm pee gayee thodi der baad maine do bar sex kiya or so gaye…

Aur agar koi bhabhi ya ladki mujhse sex ya chat krna chahe toh mujhe iss id pe mail kre meri id hai chota.land.91@gmail.com.

Behen ko Girlfriend Banaya Or Us Ki Gand mari

Hey all friends kaise hai aap sab log….Thnx for appreciation of my old stories now i come with my new experience. Most important thnx foe all who mail their suggestions and talk to me. Any bhabhi mami chanchi didi anyone want some gud time u all can contact me i m kunal as u all know i m from a village near jodhpur but now due to my study i m in jodhpur.My mail id is ‘itstime258tomove65onsnow@gmail.Com.

Ye story mere or meri pados ki behen ke hai…..So coming to story…me sham me roz chat pe ghumta tha humare pados me sharma uncle rehte hai unke family me4 log hai ek to sharma uncle unki wife or ek son and juhi unki ladki. Juhi mere se 2 saal badi thi or 12th class me padhti thi. Jb me sham me chat pe hota to jo jhadu laagane chat pe aati thi to jhuk ke jhadu lagane se uske boobs bhut mast laagte the or mera lund khada ho jata tha or me uske nam ki muth marta tha.

U hi kuch time beet gaya or mere or uske summer vacations ho gayi to me ab roz use baat karne ki try karta or uske karib jane ki ek din hum log badminton khel rahe the to jb vo baar2 cock lene ke liye jhukti to me uske boobs dekh raha tha to usne bhi notice kar liya par kuch nai kaha bs ek smile di..Mujhe laaga shayad line clear hai par me thoda daar raha tha fir jab hum khel khatam hua to usne mujh se pucha tum kya dekh rahe the me to ekdum shock ho gaya maine kaha kuch nai bs u hi…lekin wo to piche hi pad gayi to maine socha mauka aacha hai dil ki baat bol hi deta hu jo hoga dekha jayega then maine unse bola didi aap mujhe bhut aachi laagti ho ur my dream girl i love u…

To uske muh ki hawaiya ud gayi or vo kuch bina bole niche chali gayi..Me to daar hi gaya tha or us pure raat mujhe neind hi nai aayi or me sham me fir ghar ki chat par gaya or dekha to juhi di aaj upar khelne nai aayi thi me udaas ho gaya lekin kuch der baad vo aa gayi ve normal hi lag rahi thi or hum khelne laage jb khel khatam hua to maine kuch sad sa face banaya to usne pucha kya hua maine kaha kuch nai or jane laaga to usne mujhe raka or bola i love u too..Mere to jaise kismet hi badal gai or bs ab hum raz khelte or bhut sari baat karta or me ushe touch karne ka ek bhi mauka nai chodta tha dhiere2 hum phone pe baat karne laage or kuch din baad sex chat bhi ek din mere ghar pe koi nai tha mujhe bhut horny feel ho raha tha to maine juhi ko phone karke aane ko kaha wo 1 hour baad aayi or hum baate karne laage fir maine use kaha i wanna kiss u to wo tayar ho gaiy

Or humne15 min tak smooch kiya or jaise hi me uske boobd press karne laaga usne mera hath hta diya to maine plz kaha par wo man hi nai rahi thi to maine kaha boobs to press karne to uske aage kuch nai karuga to wo mane gayi or me uske boobs press karne laaga or kiss bhi ab maine uska haath apne lund par rakh diya pehle to usne hata diya maine wapas rakha to mere lund ko masalne laagi ab maine uski t shirt utar di thi or wo black bra uske white badan pe kya jach rahi thi mujhe to mere luck par believe hi nai ho raha tha fir maine uske sare kapde utar diye or apne bhi fir me uske haar part ho kiss karne laaga ab vo bhut hot ho gayi thi or ahhhhhh ummmmmmmmmmmm ummmm plz fuck me aaaahhhhhhhh mummmmmmmujumummm ahhh fuck me ..Mujhe se bhi raha nai gay or apna6.5 inch ku lund uske choot me dale laaga lekin phisal gay maine dudara haath se guide karke ek dhaka mara to uski cheekh nikal gai or vo ronr lagi me use lips lock kar liye taki or awaaz na kar sake fir kuch der or u hi pada raha

Or ek or dhaka mara or mera pura lund uake choot me chala gay uske to jaan hi nikal gayi thi or me dhire2 dhake laaga raha tha kuch der bad jb uska dard kam hua to vo bhi mera saath dene laagi or us samay ji jhad gayi or pure kamre me pach2 ki awaaz aane laage or vo s nidhal ho pe padi thi lekin me abhi ahant nai hua tha or maine use dhake marna continue rakha or kuch der bad mera bhi hone wala tha to me uske boobs par jhad gaya or hum nange hi ek dusre to kiss karte rahe fir me ytha or uki choot or mera lund saaf kiya.

Fir maine juhi ko kapde pehnye use thik se chala bhi nai jar aha tha….Fir hum roz sham me kahi na kahi milte oe time spend karte lekin kuch din bad humari kismet khul gayi hum dono ke ghar wale kahi bahr gaye or hum dono ne khud maze kiye kaise hum ghar me husband wife ki tarah rehte or ghar me nange hi rehte thi ye saab next part me

So hey friends plz mail me if any lady girl women from anywhere feel free to talk and share all will be kept secret my mail id is ‘itstime258tomove65onsnow@gmail.Com waiting for ur replies have a nice day

SASUR KE SATH AFFAIR Or Roz Gand marwana ki kahani


Mera naam Neha hai main 28 saal ki hoon aur mera figure 38-32-36 hai. Meri shaadi ho chuki hai mere husband ka naam hai Rajesh hai. meri ye kahani meri shaadi kay baad shuru hoti hai. mere husband Rajesh ka lund 8 inch lamba aur 2 inch mota hai. shaadi ki pehli hi raat Rajesh nay mujhe aagay aur pichay se puri raat choda tha. Ab mere husband mujhe roz chodtay thay is liye meri chodai ki bhook bhi bhadti ja rahi thi. Ghar may Rajesh kay alawa meri Saas, Sasur aur aik nokar Shankar tha. Rajesh ka aik chota bhai bhi tha Ravi jo England paadhnay kay liye gaya howa tha. Mere husband aik multinational company may Finance Manager ki post par job kartay hain. Kahani waha se shuru hoti hai jab mere husband ko company ki taraf se Australia jana pad gaya. Unka visit 6 months ka tha main Rajesh kay janay se bohat udaas thi kyun Rajesh nay mujhe roz chod chod kar mujhe roz chodwanay ki aadat daal di thi. Jis subah ko Rajesh nay jana tha uski raat ko main nay udaasi se kaha, Rajesh tum 6 months kay liye jarahay ho ab meri choot ki bhook kese mitay gi. Rajesh nay mujhe khud se kas kar bheech liya aur bola, meri jaan mera jana zaroori hai main khud bhi udaas hoon main tum ko chor kar nahi jana chahta magar kiya karon job hai kaam to karna hai na. Rajesh ki baat sunkar main khamosh hogai. Us raat Rajesh nay mujhe subah 8 baje tak kutto ki tarha choda. Rajesh kay janay kay baad may udaas rehnay lagi aur aik becheni si mujhe apnay badan may mehsoos hoti thi main raato ko tadapti rehti thi. Ye Rajesh kay chalay janay kay baad teesri raat thi mujhe Rajesh bohat yaad aaraha tha mere jism ki becheni badhti jarahi thi aur phir main bechen hokar kamray se bahar aagai. Hamara ghar double stori tha mera kamra upar jab kay Saas aur Sasur ka kamra nichay tha. Main nichay aagai phir jab may apnay Saas aur Sasur kay kamray kay paas se guzar rahi thi to mujhe andar se halki halki awazain aai jese koi siskariyan le raha hai aur mujhe darwaze ki jheri se roshni bhi nikalti hoi mehsoos hoi. Mere dil may aaya yakeenan Babu Jee Maa Jee ko chod rahay hain. Mere dil may aai kyun na andar jhanka jaay. Pehle main nay darwaze ki jheri se jhanka magar kuch nazar nahi aaya to main khidki kay paas hi. Khidki par parday paday howay thay aur uskay dono pat band thay. Main nay aese hi hath lagaya to khidi ka pat khol gaya. Main nay khidi ka pat kholna chaha to wo pura khol gaya magar koi awaz nahi hoi. Mujhe dar howa kahi andar pata nahi chal gaya ho. Khidki kholtay hi andar ki awazain saaf bahar aanay lagin. Main nay parda hataya aur andar dekhnay lagi. Babu Jee Letay howay thay aur Saasu Maa Babu Jee kay upar leti hoi thi. Babu Jee ka lund Saasu Maa ki choot may tha aur wo nichay se khub zor se jhatkay maar rahay thay. Saasu Maa Babu Jee ka lund khub maazay se pilwa rahi thi aur khub siskariyan le rahi thi. Main kafi dair se dekh rahi thi kay achanak hi Babu Jee nay apna sar khidki taraf ghomaya to main unhe khadi nazar aagi. Mere paas chupnay ka ab moka nahi tha is liye main wahi khadi rahi. Saasu Maa ki kamar meri taraf thi is liye mujhe wo nahi dekh sakti thi. Babu Jee mujhe dekh kar muskaranay lagay main bhi muskaradi. phir unho nay Saasu Maa ki tangain meri taraf ghoma di aur mujhe dikha dikha kar khub zor se chodnay lagay. Main janay lagi to unho nay isharay se janay se mana kiya aur khada rehnay ko kaha. Mujhe bhi acha lag raha tha is liye main khadi hogai. Babu Jee nay 35 minute tak khub tezi se Saasu Maa ko choda phir jab unho nay apna lund bahar nikala to main unka 10 inch lamba aur 3 inch mota lund dekh kar heraan hogai. Babu Jee nay apna lund Saasu Maa kay boobs par rakh kar apni mani chor di. Farig honay kay baad Saasu Maa aankhain band kar kay let gai to Babu Jee nay meri taraf ishara kiya kay wo mujhe chodain gay. Babu Jee kay isharay par main muskara di aur apnay kamray may aagai. Phir jab tak mujhe neend nahi aagai main Babu Jee kay baray main sochti rahi. Subah hoi to nashtay kay baad Maa Jee kisi se milnay chali gai ab unko shaam may aana tha aur ab ghar may sirf main Babu Jee aur hamara nokar Shankar hi bachay thay. Shankar puray ghar kay kaam karta tha aur main sirf khana pakati thi. Maa Jee kay janay kay baad main ne socha kyun na apnay Sasur ko khuwar kiya jaay isi liye main nay pick colour ka cotton ka bohat ki tight aur kafi kholay galay ka blouse aur patli si saree pehan li. Mera blouse bohat chota tha jo sirf mere dori walay brazier ko hi chupa pa raha tha mera pura pait nanga tha aur meri bareek saree kay nichay petticoat nahi pehna tha balkay sirf underwear kay upar hi main nay saree bandh li thi jis may se meri puri tangain kafi numaya ho rahi thi aur aik tarha se main puri nangi hi thi. Jab may is hulyee may kaam karnay lagi aur jan boj kar baar baar apnay Sasur kay samnay aati rahi. Mere Sasur Jee mujhe ghor ghor kar dekh rahay thay aur mujhe unka is tarha dekhna acha lag raha tha magar main ignore kar rahi thi. Dopehar khana khanay kay baad Sasur ki doodh lazmi peetay thay is liye main nay kitchen may jakar aik glass may doodh nikala aur Babu Jee ki kamray may aagai. Babu Jee bistar par dhoti kurta pehnay howay letay howay thay aur TV dekh rahay thay. Main nay aaj bohat chota aur tight blouse aur saree pehni hoi thi. Main nay saaf mehsoos kiya kay mujhe dekh kar Babu Jee ki dhoti may halchal hoi hai. main ye dekh kar muskaradi. Main bilkul unkay paas aagai aur jhuk kar unhe doodh denay lagi. Mere jhuknay se mere kholay galay kay blouse se mere boobs bahar aanay lagay. Main ne kaha, Babu Jee dhoodh pee lain. Babu Jee ki nazrain mere boobs par thi aur wo kehne lage, Neha aaj main ye doodh nahi piyon ga. Main boli, Kyon Babu Jee. Babu Jee ne kaha, Neha aaj main dosra doodh piyonga, Main banaoti herat se boli, Ddsri doodh kon sa Babu Jee? Main is waqt tak doodh ko bad ki side table par rakh chuki thi. Babu Jee nay mera hath pakad kar mujhe apnay upar ghaseet liya aur mere boobs ko pakad kar bolay, main ye doodh peena chahta hoon. Babu Jee kay hatho se mere puray jism may karant dor gaya tha aur ye hi to main chahti thi main nay natak kartay howay boli, yeh aap kiya kar rahen hain? Chorie koi aa jayega. Babu Jee nay kaha kon aaya ga is waqt teri Saasu Maa to chali gai hai aur Shankar mere kamray may nahi aata to befikar reh abhi main tere ye doodh se bharay boobs chosunga aur phir tujhe nanga kar kay teri choot may apna lund daal kar teri choot chodunga. Main phir natak karnay lagi, Nahi Babu jee choriyena yeh aap kya kar rahen hain main aap ki Bahu hoon ye galat hain. Babu Jee nay kas kar mujhe lappet kar bistar par lita diya aur khud mere upar chaadh kar let gay aur bolay, galat ki bachi kal raat ko to tu badi muskara muskara kar mujhe chodtay howay dekh rahi thi aur ab natak kar rahi hai. Babu Jee ki baat sunkar main muskaradi aur main nay apni bahain Babu Jee kay galay may daal di aur boli, Babu Jee main to aap kay sath masti kar rahi thi jab se main ne aap ka mota aur lamba lund dekha hai main khud bechain thi aap se chodwanay kay liye main aap ko kese mana kar sakti hoon. Meri baat sunkar Babu Jee muskara diye aur bole, ab aai hai na line par chal ab apnay kapday utaar. Main laad se boli, aap khud utaar dian na mere kapday. Babu Jee muskaray aur unho nay mujhe nanga kar diya. Mera nanga khubsurat sexy badan dekh kar Babu Jee ki aakhain phaat gai aur wo bole, wah meri rani tera badan to bohat chikna aur sexy hai aaj to tujhe chod kar maaza aajay ga. Ye keh kar wo mere baday baday boobs par toot paday aur besabri se mere boobs ko chomnay aur chaatnay lagay. Main nay maazay may aakar aankhain band karlin aur unka sar apnay boobs par dabanay lagi. 15 minute tak Babu Jee nay mere boobs ko choosa aur chaata phir wo meri choot par hath pheernay lagay. Main nay sisak kar unka hath apni choot may daba liya aur jalti hoi aankhon se Babu Jee jo dekhnay lagi aur boli, Babu Jee meri choot may aaj lagi hoi hai please ise bhoja dain. Babu jee muskaray aur bolay, tum fikar hi na karo meri jaan main abhi ye aag bhoja deta hoon. Ye keh kar wo meri choot par jhuk gay aur maazay se meri choot ko chaatnay lagay. Apni choot par Babu Jee ki zaban mehsoos kartay hi main tadapnay lagi phir jab unho nay meri choot kay danay ko apnay danto se pakda to mujh se bardasht nahi ho saka aur main jhad gai aur meri choot ne pani chor diya. Meri choot se nikalnay wala pani Babu jee chaat liya. Main tadap kar boli, uuuuuuuuuffffffffffffffff Babu Jee kyun tadpa rahay hain mujhe jaldi se apna lund meri choot may pail dain. Babu Jee nay mujhe se kaha, tum mere lund ko pyaar nahi karo gi kiya? Main nay jalti hoi aankhon se Babu Jee ko dekha aur shikayati lehjay may boli, aap nay apnay lund par mujh se pyaar karwaya hi nahi. Babu Jee muskaray aur bolay, nazar kyun hoti ho Neha Darling ye lo. Babu Jee nay apna kurta aur dhoti utaari di to unka 10 inch lamba aur 3 inch mota lund azaad hogaya. Main betaabi se uthi aur main nay dono hatho se unka lund pakad liya aur boli, uuuuuuuffffffffffffff Babu Jee kitna pyaara hai aap ka lund dil chah raha hai kay ise kha jaon. Babu Jee nay kaha, tumhe mana kis ne kiya hai meri Bahu Rani ye ab tumhara hai jo chaho is kay sath karo. Main nay foran hi Babu Jee ka lund apnay mou may le liya aur maazay se kulfi ki tarha choosnay lagi. Khub achi tarha Babu Jee ka lund choosa phir Babu Jee nay mujhe lita diya aur meri tangain mor kar mere kandhon se laga di. Is tarha se meri choot bilkul unkay lund kay samnay aagai. Babu Jee nay apna lund meri choot kay sorakh par rakha to main kehnay lagi, Babu Jee aik hi jhatkay may apna pura lund meri choot may ghussa diye ga. Babu Jee nay kaha, aesa hi hoga meri jaan. Phir unho nay apni puri taqat se jhatka maara aur unka lund meri choot ko buri tarha se phaadta howa jad tak andar ghuss gaya. Mujhe bohat takleef hoi aur main na chahtay howe bhi apni cheekh nahi rok paai. Babu jee hanse, ary tum to bilkul kunwari ladki ki tarha cheekhi ho kiya tumhara Pati Rajesh tumhe nahi chodta. Main boli, wo to mujhe bohat chodtay hain par unka lund aap se patla aur chota hai mujhe itna bada aur mota lund lenay ki aadat nahi hai isi liye meri cheekh nikal gai. Babu Jee muskaray aur bolay, agar tumhe choot ko aadat nahi hai to main aaj tumhari choot ko chod chod kar aadi bana donga. Ye keh kar Babu Jee khub zoro se jhatkay maarnay lagay aur main mazay may cheekhnay lagi siskariyan lenay lagi. Babu Jee nay meri choot ko 25 minute tak choda aur meri choot 3 baar jhadi. Phir unho nay apna lund meri choot se nikaal liye aur mujhe nichay charon hath parion par khada hojanay kay liye kaha. Main bad se utar kay nichay apnay charon haath pairon par khadi hogai. Babu Jee nay ghotno kay bal beth kar apna lund meri gand may ghussaya aur phir mere upar jhuk kar apnay dono hatho se mere dono boobs ko pakad liya aur phir wo tezi se jhatko par jhatkay maarnay lagay. Dogi style may mujhe kafi takleef horahi thi is liye main buri tarha se cheekh rahi thi. Babu Jee khub zor-e-shor se jhatkay maar rahay thay. Main sisak kar boli, uuuuuuuufffffffffff aaaaaaaaaahhhhhhhhh Babu Jee thoda aahistaaaaaaaaaaaaa oooooooooeeeeeeeeeee mujhe bohat takleef horahi hai. Babu Jee nay apni raftaar aur badha di aur bolay, takleef horahi hai to bardasht karo meri Banno Rani. Main phir boli, uuuuuuuuufffffffffff Babu Jeeeeeeeeeeeeeeeee kahi meri cheekhain Shankar tak na pohanch jaain. Babu Jee hanse aur bolay, tumhari cheekhain Shankar suntan hai to sun le aakar wo bhi tujhe chod le ga jis se tujhe aur maaza aay ga kyun kay uska lund to mere lund se bhi lamba aur mota hai. Main phir boli, aap mujhe kisi kay kabil chorain gay to main kisi aur se chodwaon gi. Babu Jee nay kaha, ziyada natak na kar aur chup chaap chodwa warna may teri gand ko chod chod kar phaad donga. Main khamosh hogai aur Babu Jee meri khub chodai kartay rahay. Babu Jee nay meri 3 ghantay tak khub jam kar chodai kari. Main paseenay paseenay ho chuki thi. Itni shandaar chodai meri aaj tak mere Pati nay bhi nahi kari thi. Babu Jee bole, ab jaldi se kapday pehan kar bhaag ja aesa na ho kay teri Saasu maa aajay. Main uthi aur apnay kapday pehannay lagi. Kapday pehannay kay baad main muskarati hoi boli, Babu Jee aaj aapnay is tarha chod mujhe kar khareed liya hai. Meri itni zabardast chodai to aaj tak Rajesh ne bhi nahi kari hai. Babu Jee nay mujhe lipta kar mujhe kiss kiya aur bolay, meri jaan ye to sirf trailer tha puri film to main raat ko chalon ga. Main muskarai aur boli, Babu Jee aaj raat aap sirf Saasu Maa ko chodiye ga main zara raat may Shankar ko moka dena chahti hoon. Babu Jee herat se bole, ye Shankar kaha bich may aagaya. Main muskarai aur boli, wo aap hi to mujhe chodtay howe keh rahay thay kay uska lund aap se bhi lamba aur mota hai aur wo mujhe choday ga to mujhe aur maaza aay ga. Babu Jee nay kaha, mere kehnay ka ye matlab thodi tha kay tum us se chodwa lo. Main muskarai aur boli, Babu Jee jab aap mujhe chod saktay hain to Shankar kyun nahi chod sakta aur jab se main ne suna hai uska lund aap se bhi bada hai to ab main ziyada intezaar nahi kar sakti aur main aaj raat hi us se chodwaon gi. Wese aap ye baatain kay aap nay kab uska lund dekh liya. Babu Jee nay kaha, aik dafa main nay ghar kay pichay jaha uska quarter hai waha main nay usay moth maartay howay dekha tha. Wese tum usko razi kese karon gi. Main muskarai aur boli, Babu Jee ye mera kaam hai. main aap ko dawat de rahi hoon jis tarha main nay aap kay kamray may dekha tha aap ko Saasu Maa ko chodtay howe usi tarha aap aaj raat may Shankar kay quarter may jhank kar mujhe us se chodwata howa dekh liye ga. Meri baat sunkar Babu Jee muskaray aur bole, agar aesi baat hai to aaj raat main tumhari chodai zaroor dekhon ga. Main muskarai aur boli, aap paratna kijiye ga kay main Shankar se chodwanay may kaamyaab hojaon. Meri baat sunkar Babu Jee has diye aur bole, ha main paratna karaon ga kay tum Shankar kay alawa aur logo se bhi kaamyaabi se chodao. Main bhi has padi aur Babu Jee ko kiss aur boli, ab main chalti hoon dekhon to sahi mera yaar Shankar kiya kar raha hai main abhi se usay patana chahti hoon. Babu Jee kehne lage, main bhi chalta hoon dekhon to sahi kay tum Shankar ko kis tara line par lati ho. Main muskarai aur boli, ha aap bhi mere sath aaiye magar mujhe se dor rahiye ga Shankar ki nazar aap par na paday. Main baat par Babu Jee razi hogay. Babu Jee aur main kamray se bahar aagay aur Shankar ko dhoondne lage. Hum ne puray ghar may dekh liya par Shankar nahi tha phir hum ne socha wo apnay quarter may na ho isi liye hum dono ghar kay pichlay hissay may aagay. Ghar kay pichlay hissay may hum ne kafi sari paid poday lagaay howe thay aur hume dor se Shankar sird dhoti pehna howa podon ko pani deta howa nazar aagaya. Main uska mazboot jism dekhnay lagai aur boli, Babu Jee Shankar ka badan to kafi mazboot hai bilkul pathar ki tarha sakht lag raha hai. Babu jee bole, Shankar mazdoor aadmi hai din bhar mehnat karta hai isi liye is ka badan itna mazboot hai. main muskara kar boli phir to mujhe is se chodwa kar kafi maaza aay ga. Babu Jee bhi muskaray aur bole, wo to hai magar tum is ko pataao gi kese. Main ne dekha jaha Shankar podon ko pani de raha tha waha zameen par bhi kafi saara paani jama hogaya tha aur patti aur khaad se waha aik keechar si jama hogai thi. Mere zehan se aik baat aai aur main muskara kar Babu jee se boli, Babu Jee mere zehan may aik tarkeeb aai hai aap zara mere blouse ko utaar kar mere brazier ki dori dheli kar dain jis se wo aik mamooli se jhatkay may khol jaay. Babu Jee bole, tum kiya karna chahti ho. Main muskarai aur boli, aap khud dekh lee jiye ga. Babu Jee nay mere blouse utaara aur mere dori wale brazier ki dori dheeli kardi. Main ne kaha, ab mere blouse thoda sa phaad kar mujhe pehna dain. Babu Jee nay mera blouse jod par se phaad diya aur mujhe pehna diya. Mera blouse wese hi tight tha wo jod se phaata to aahista aahista aur phaatnay laga phir main nay apni saree bhi dheeli kardi takay zara se isharay may khol kar gir jaay. Ab main puri tarha tayyar thi phir main ne Babu Jee ko kiss kiya aur boli, ab aap chup kar apni Bahu ki acting dekhiye. Babu Jee aik paid kay pichay chup gay aur main Shankar ko awaz deti hoi uskay kareeb gai. Meri awaaz par jab Shankar nay palat kar dekha to main jaan booj kar keechad walay pani may gir gai jese mera pair phisla ho. Main chillaai to Shankar bhaag kar mere paas aaya main puri tarha se keechad may lat pat ho chuki thi aur girnay se mera phata howa blouse bhi aadhay se ziyada aur phaad gaya tha jis may se mera chota sa brazier aur mere brazier may se mere aadhay se ziyada boobs nazar aanay lagay thay aur meri saree bhi puri tarha se geeli hokar mere jism se chupak gai thi. Meri saree light pink patlay se kapday ki thi aur usme se meri puri tangain nazar aanay lagin. Shankar mere paas aakar beth gaya aur bola, kiya howa Mem Sahib. Main nay mehsoos kiya kay dhoti may uska lund mere jism ko dekh kar khada honay laga hai. main dard bharay lehjay may boli, aaaahhhhhhh shayad paon mudnay se moch aagai hai please mujhe uthao. Shankar nay mujhe sahara dekar uthaya to main phir girnay lagi Shankar mujhe girnay se bachanay laga to uska hath mere boobs par aagay aur mere boobs uskay hath kay zor se dab gay. Boobs dabay to baki bacha howa blouse bhi bilkul phaat kar jhoolnay laga. Ab mera pura brazier Shankar ko saaf nazar aaraha tha aur brazier geela honay ki waja se mere nipple bhi saaf numaya ho chukay thay. Shankar ka lund meri is halat par aur khada ho chukka tha ab uska laur aesa lag raha tha kay jese uski dhoti may koi pipe fit kiya howa ho. main ne girnay se bachnay kay liye Shankar kay badan ko pakadnay lagi to mere hath may uski dhoti aagai aur mere khichnay se uski dhoti khol kar nichay gir gai. Ab Shankar pura nanga tha. Uska lund jo pura khada ho chukka tha aazaad hotay hi wo aik jhatka kha kar puri tarha khada hogaya. Mera mou uski tangon ki taraf tha isliye uska lund mere mou se takranay laga. Dhoti kholi to Shankar jo mujhe sambhala howa tha usne aik dam se mujhe mujhe chor diya. Shankar kay chornay se may nichay giri to uska lund jo mere honto se touch horaha tha aik dam se uska lund 7 inch tak mere mou may ghuss gaya. Mujhe aik dam se phanda lag gaya aur main khaastay howay nichay gir gai. Shankar kay mou se aik siskari nikal gai kyun kay jab may nichay giri to uska lund jo aadhay se ziyada mere mou may tha pud gaya. Main ne dekha kay Shankar ka lund 11 inch lamba aur 4 inch mota tha aur ab uska lund full masti may jhatkay khanay laga tha aur wo aik dam khowar ho chukka tha. Shankar ka lund dekh kar meri aankhon may chamak aagai thi. Mere aik dam se nichay girnay se mera dori wala brazier aik dam se khol gaya. Main bhi puri tarha se khowaar ho chuki thi is liye jab mera brazier khol kay gira to mere baday baday boobs aik dam se uchal kar tan gay. Shankar ne jo ghabra kar apni dhoti uthani chahi to uskay hath may meri saree aagai. Usne jo apni dhoti samajh kar meri saree khinchi to meri saree jo pehle se dheeli thi utar kar Shankar kay hatho may aagai. Ab main sirf chotay se underwear may thi aur wo bhi puri bheeg chuki thi aur meri underwear may se meri choot kay lab nazar aarahay thay. Shankar aur Ghabra gaya aur bola, maaf kar do Mem Sahib phir usne apni geeli dhoti utha kar baandhi jis se uska khada howa lund nahi chup saka. Main boli, uf mujhe uthao Shankar mere paon may kafi dard ho raha hai aur tum ne mujhe uthane kay bajaay mujhe nanga kar diya hai. Shankar bola, Mem Sahib hamari galti nahi hai hum to khud nangay hogay thay. Phir Shankar ne meri saree uthaai aur mujhe pehnanay laga to main boli, ab tum mujhe ye gandi keechar se bhari hoi saree pehnao gay. Shankar bola, Mem Sahib aap ka badan bhi to chupana hai. main boli, tum mera pura badan to dekh hi chukay ho chalo aese hi uthao. Shankar mujhe uthanay kay liye jhuka to uski dhoti jo pani se geeli hokar bhari hogai thi wo phir khul kar gir gai. Shankar apni dhoti uthanay laga to main boli, rehnay do tumhari dhoti bhi gandi hogai tum mujhe aese hi uthao. Shankar mujhe utanay kay liye jhuka to main khud bhi thoda sa uth chuki thi. Shankar kay jhukne se uska lund phir mere mou se takraya. Main muskara kar boli, Shankar tum ye apna Ghanday jesa lund to hatao ye baar baat mere mou se ghusne ki koshish kar raha hai. mere muskaranay se Shankar ki himmat badhi aur wo bola, Mem Sahib ab Bhagwaan ne itna bada diya hai to main kiya kar sakta hoon. Main boli, acha ab mujhe uthaao mere pair may bohat dard hai. Shankar bola, Mem Sahib aap ki chaddi bhi gandi hogai hai. main muskarai aur boli, ha is ko utaar do tum ne mera pura jism to dekh hi liya hai to is ko bhi dekh lo. Shankar nay meri underwear ki dori kholi aur usay bhi utaar kar phenk diya. Phir Shankar ne mujhe apni god may utha liya. main nay kaha, mujhe mere kamray may le chaalo. Shankar jab mujhe goud may utha kar chal raha tha to uska lund meri peeth se rigad kha raha tha jis se mujhe bohat maaza aaraha tha. Shankar ko bhi maaza aaraha tha isi liye uska lund baar baar jhatkay kha kar meri peeth se lag raha tha. Shankar mujhe mere kamray may laya aur mujhe bad par litanay laga to main boli, uf kiya mujhe bad par lita kar bad ko bhi ganda karo gay mujhe washroom may le kar chalo. Shankar mujhe isi tarha goud may uthaay howe washroom may aagaya. Main nay kaha, mujhe shower kay nichay khada kardo. Shankar nay mujhe shower kay nichay khada kardiya. Main nay pani khol diya aur pani ki tez phowar mujh par girnay lagi. Main ne Shankar ka hath pakad kar apni taraf kheencha aur boli, tumhari waja se main keechar may giri thi ab tum hi mujhe nehlaao gay. Aandhay ko kiya chahiye 2 aankhain. Meri offer par Shankar khush hogaya. Main ne sabun utha kar Shankar ko diya aur Shankar maazay may mere puray badan par sabun malnay laga. Mujhe maaza aaraha tha phir main boli, tum meri waja se ganday howe ho is liye tumhe main nehlaon gi. Phir main ne bhi sabun utha liya aur Shankar kay badan par malne lagi. Sabun malnay kay doraan Shankar ka lund baar baar meri choot may ghussne ki koshish kar raha tha. Main muskara kar uska lund pakad liya aur kehne lagi, Shankar tumhara ye badtameez baccha baar baar mujhe tang kar raha hai. Shankar mujhe lipta kar bola, Mem Sahib aap hi is bacchay ko tameez sheekha dain. Main muskara kar boli, main abhi is badtameez bacchay ka elaaj karti hoon. Ye keh kar main ghutno kay bal beth gai phir main nay baday pyaar se khub achi tarha Shankar kay lund par sabun lagaya aur achi tarha usay rigadnay lagi. Phir may ne usay pani se dhoya to uska lund chandi ki tarha chamaknay laga. Mujhe Shankar ka lund itna pyaara laga kay main apnay aap ko usay mou may lenay se rok nahi paai. Ab main khub maazay se Shankar ka lund choos rahi thi. Shankar khuwari ki had tak pagal ho chukka tha aur phir usne mera sar pakda aur tezi se apnay lund ko mere mou may andar bahar karnay laga. Shankar ka lund mere halaq se bhi nichay jaraha tha. Shankar 15 minute tak apna lund mere mou may andar bahar karta raha phir usne apna lund bahar nikala. Wo ab farig honay wala tha usne apnay lund ko mere mou kay samnay rakh kar apnay mani ki pichkari mere mou par maari. Main hansi aur boli, phir badtamizi tum apnay lund ki mani zaya kyun kar rahay ho ye to main peeyu gi. Ye keh kar main nay jaldi se uska lund pakda aur apnay mou may daal liya. Shankar kay lund se puray 1 minute tak mani nikalti rahi aur mera pura mou mani se bhar gaya. Main ne sari mani pee kar uska lund achi tarha chaat chaat kar saaf kiya aur phir may khadi hogai. Shankar ne mere dono boobs ko pakad kar kas kar daba diya jis se meri meri siskari nikal gai. Shankar ne mujhe diwaar se laga diya aur betahasha mujhe kiss karnay laga. Main ne bhi usay lipta liya aur uskay kiss ka sath denay lagi. Ab Shankar ka lund dubara se khada honay laga aur phir wo puri tarha se khada hokar meri choot may chubhnay laga. Main kehne lagi, Shankar pyaare tumhara badtameez baccha phir badtameezi karnay laga hai. Shankar bolne laga, Mem Sahib ab mere bacchay ko bhok lagi hai aur ye khana maang raha hai. main siskari le kar boli, uuuuffffffffffffffff pyaare to isay khana khilao na tumhe roka kis ne hai. Shankar nay apnay hath se apnay lund ko pakad kar meri choot kay sorakh par rakha aur aik jhatka maara. Uska lund 2 inch tak meri choot may ghuss gaya. Meri aik siskari nikal gai. Shankar ne phir dhakka maara to uska lund meri choot ko cheerta howa 5 inch tak ghuss gaya. Ab kay baar mere mou se cheekh nikal gai kyun kay uska lund bohat mota tha aur meri choot phaati jarahi thi. Usne aik jhatka aur maara to ab uska lund 8 inch tak meri choot may chaala gaya. Meri cheekh kar boli, aaaaaaaaaaahhhhhhhhh kyun tadpa rahay ho pyaare. Ab Shankar ne mujhe kamar se pakad kar aik bohat tez jhatka maara jis se mere halaq se bohat tez cheekh nikli aur Shankar ka lund pura ka pura meri choot may jad tak ghuss gaya. Shankar ne apna lund topi tak meri choot se nikala aur phir usne apni puri taqat se jhatka maar kar apna 11 inch lamba lund aik hi jhatkay main meri choot may utaar diya. Main buri tarha se cheekhi aur main nay Shankar ko buri tarha se jakad liya. dard ki waja se meri aankhon may aansu aagay thay. Main Shankar kay kaan may boli, Shankar pyaare mujhe kamray may le chalo. Shankar nay usi tarha mujhe goud may utha liya aur apnay lund ko meri choot se nikalay bagair wo mujhe le kar kamray may aagaya. Usne lakar mujhe bad par letaya aur khud mere upar letnay laga to main boli, pyaare pehle mera aur apna badan to khusk kar lo. Shankar nay apna lund meri choot se aik dam se nikaal liya to meri choot se aesi aawaaz nikli jese kisi bottle ka dhakkan khol diya gaya ho. Main mou se phir siskari nikal gai. Shankar washroom jakar aik toliya utha laya phir usne pehle mere bandan ko khusk kiya phir usne apnay badan ko khusk kiya. Toliya rakh kar wo phir mere upar letnay laga to main boli, pyaare pehle meri tang par cream se malish kardo takay iska dard khatam hojay warna dard aur badh jaay ga. Shankar nay meri dressing table par rakha howa baam uthaya aur usne meri tang ki malish kardi. Shankar meri tang ki malish karta howa aahista aahista upar aanay laga yaha tak kay uska hath meri choot se takranay laga. Shankar bola, Mem Sahib main yaha bhi malish kardon. Main muskarai aur boli, agar tumhe acha lagay to kardo magar main chahti hoon kay tum yaha apni zubaan se malish karo. Shankar meri baat se khush hogaya aur usne kafi saara baam meri choot kay andar tak lagaya aur phir jhuk kar apni zabaan meri choot par phernay laga. Main bohat khuwaar hogai thi is liye meri choot nay pani chor diya aur main apnay aap ko lazzat kay aasmano par mehsoos karnay lagi. Shankar uth gaya phir usne kafi saara baam apnay lund par lagaya aur phir usne meri dono tangain utha li. Main kehnay lagi, tum kiya kar rahay ho. Shankar muskaraya aur bola, Mem Sahib ab main apnay lund se aap ki choot ki malish karon ga. Main boli, nahi tum ab jaao mera dard thek hogaya hai ab mujhe aur malish nahi karwani hai. Shankar mere upar jhukta howa bola, Mem Shahib aik baar karwa lain aap ko bohat maaza aay ga phir aap roz khud malish karwanay kay liye mujhe kahain gi. Main ghussay se boli, mujhe apni choot ki malish tumhare lund se nahi karwani meri choot kay liye mere Pati ka lund kafi hai. Shankar mere aik dam se badle howe lehjay par pehle to heeran howa phir muskaraya aur bola, Mem Sahib mazaak na karain aap kay Pati to 6 mahinay kay liye gay howay hain jab tak aap apnay is khadim ko moka dain. Main ne aik laat Shankar kay sinay par mari jis se wo bad kay nichay ja gira. Main phir ghussay se boli, tum khadim ho khadim hi raho main is ghar ki maalkan hoon aur tum nokar ho tum apni okaat nahi bholo ab yaha se jaao aur apna kaam karo aainda mere kamray may kadam rakhnay ki himmat nahi karna. Shankar uth kar khada hogaya aur bola, Mem sahib okaat ki baat na karain hamari bhi izzat hai. main ghussay si khadi hogi aur boli, haraam zaday izzat ki baat kar raha hai 2 takay kay nokar agar main ne tujhe is ghar se nikalwa diya to tu bhoka maar jaay ga. Mere Pati ghar par nahi hain to tu mujhe chodnay ki koshish kar raha tha. Meri baat par ab Shankar ko bhi ghussa aagaya aur wo bola, Sali randi ki olaad abhi to tu khud mere sath mastiyan kar rahi thi ab sati sawatri ban rahi hai. main ghussay se boli, tu yaha se jaraha hai ya main phone kar kay police ko bola kar tujhe andar karwa du. Shankar ghussay se mujhe dekhta raha aur ye keh kar chala gaya. Abhi to main jaraha hoon par dekhna main tera kiya haal karta hoon. Abhi Shankar ko gay howay thodi hi dair hoi thi kay kamray ka darwaza khola aur mere Sasur Jee kamray may aagay. Wo bilkul nangay thay aur unka lund puri tarha se akda howa tha. Main Babu Jee ko dekh kar muskarai aur aagay badh kar unse lipat gai. Babu Jee mujhe lekar bistar par let gay aur bole, itna acha scean chal raha tha tumhe ye aik dam se kiya howa. Main hansi aur boli, kyun Sasur Jee aap ko maaza nahi aaya. Babu Jee nay mere boobs ko daba kar kaha, maaza to bohat aaya dekho mera lund kese akda howa hai. main muskara kar boli, pehle aap main lund ko beetha dain. Baatain baad main karain gay kyun kay meri choot may bhi aag lagi hoi hai. Babu Jee nay letay letay hi apna lund meri choot kay soraakh may fit kiya aur aik zordaar jhatka maara. Pehli hi jhatkay may unka lund jad tak meri choot may ghuss gaya. Main ne aik tez siskari lekar kar kaha, uuuuuuuuuuuuuuufffffffffffffffffffffffffffffffffffff bohat zabardast Sasur Jee ab aese hi zordaar jhatkay maar kar apni Bahu ko chodaiye. Babu Jee ne khub tez tez jhatko se mujhe chodna shuru kar diya aur main bhi khub maazay may apni choot uchaal uchaal kar unkay jhatko ka jawaab dene lagi. Babu Jee ne meri aadhay ghantay tak khub jam kar chodai kari aur phir unho nay apnay lund ki mani mere mou kay andar nikaal di. Farig hojay kay baad wo phir mujh se lipat kar let gay. Aur bolay, ab batao kay tum ne bicharay Shankar par zulum kyun kiya wo pyaasa hi wapis chala gaya tum ne aik baar to us se chodwa lena tha aur tum ne us par bila waja ghussa utaar diya. Main muskarai aur boli, ha bicharay kay sath galat hogaya hai magar ye mere mansoobay may shamil tha. Babu Jee ne kaha, aur tumhara mansooba kiya tha. Main muskarai aur boli, main Shankar ko ghussa is liye dilaya tha kay wo mera Rape kar de magar bichara shareef aadmi pyaasa hi chala gaya. Babu Jee ne kaha. Ab tumhara kiya irada hai. main muskarai aur boli, mera irada hai kay main ab raat may Shankar kay quarter may jaon gi wo raat tak khub khuwaar ho chukka hoga aur ghussay may bhi hoga. Aap dekhiye ga kay wo khuwaari aur ghussay may meri kesi kas kar chodai karay ga. Mera ye iraada hai kay main raat may usay aur ghussa dilaon takay wo ghussay may pagal hokar meri khub jam kar chodai karay aur main maazay se pagal hojaon. Babu Jee ne mere boobs ko khub kas kar dabaya aur bole, Sali tu to bohat khatarnaak ladki hai. main hansi aur boli, Sasur Jee khatarnaak nahi zabardast actor kahiye. Ab aap raat may meri acting dekhiye ga. Babu Jee nay kaha, ha main raat may main tumhari acting zaroor dekhon ga aur tum mere sath hi chalna takay main pura drama dekh sakon. Main boli, Sasur Jee jab aap Maa Jee ko chod kar farig hongay to kahi itni dair may Shankar so na jaay. Babu Jee nay kaha, main teri Saas ko to roz chodta hoon magar main ye scean nahi chor sakta main ye drama pura dekhna chahta hoon is liye aaj main teri Saas ko nahi chodonga. Main boli, magar aap Saasu Maa se kiya kahin gay. Babu Jee ne phir mere boobs ko zor se dabaya aur kehne lagay. Main kuch nahi kahon ga. Balkay tum uskay doodh may neend ki dawa milaon gi takay wo subah tak bekhabar soti rahay aur main sakoon se apni Bahu Rani kay chodnay ka drama dekh sakon. Main muskarai aur boli, Babu Jee aap bhi kuch kaam chaalak nahi hain. Babu Jee bhi muskaranay lagay. Unka lund phir se akad gaya tha magar ab Maa Jee kay bhi aanay ka waqt hogaya tha isliye unho nay mujhe aur nahi choda. Raat khanay kay baad main ne Maa Jee kay doodh may behoshi ki dawa mila di. Babu Jee raat 10 baje hi Maa Jee kay sath kamray may chalay jaya kartay thay. Raat 10:15 par mere kamray kay darwaze par dastak hoi aur phir darwaza khola aur Babu Jee kamray may aagay. Wo is waqt dhoti aur banyan may thay. Main kehnay lagi, Maa Jee ka kiya haal hai. Babu Jee nay agay badh kar mujhe lipta kar kiss kiya aur bole, teri Saas ghaday baich kar so rahi hai. main muskarai aur boli, tu phir chala jaay. Babu Jee bole, ha chalo magar kiya tum is hulye may jaao gi. Main muskarai aur boli, nahi Babu Jee phir main nay unse alag hokar apnay saaray kapday utaar diye aur sirf aik choti si nighty pehan lee. Meri nighty itni choti thi kay us se mere kholay hi chup rahay thay baki meri puri tangain nangi thi. Main nay nighty ki dori bhi dheeli bandhi thi jis ki waja se mera pait aur boobs bhi kafi numaya ho rahay thay. Main muskara kar Babu Jee se boli, aap ki Bahu kesi lag rahi hai. Babu Jee nay mujhe dekh kar kaha mujhe aaj pata chala hai kay meri Bahu kitni sexy hai tum bohat sexy lag rahi ho mera to dil ye keh raha hai kay Shankar kay bajaay main tumhara Rape kardon. Main muskarai aur boli, Babu Jee aaj bicharay Shankar ka haq hai main ne din may wese hi uskay sath bohat na insaafi kardi thi ab may usko uska pura haq dena chahti hoon. Babu Jee nay kaha, array meri Banno Rani to main tumhe kab rok raha hoon magar apnay lund ka kiya karon. Main muskarai aur boli, apnay lund ko subah tak samjhain subah main aap kay lund ko bhi pura moka dongi apni choot ko chodnay ka. Phir hum dono kamray se bahar aagay. Jab hum ghar kay pichay banay howay Shankar kay quarter ki aay to kholi hoi khidki may se roshni bahar aarahi thi. Hum dono nay khidki se andar jhanka to andar Shankar bistar par nanga leta howa tha uska lund aik dam tana howa tha. Usne apnay lund par mera brazier jo main shaam may podon kay paas nahi may hi chor aai thi usne wo brazier apnay lund kay gird lapeta howa tha aur wo mere brazier ko tezi se apnay lund par rigadta howa moth maar raha tha. Shankar ki aankhain band thi aur wo moth maartay howe badbada raha tha. Neha uuuuuuuuuuffffffffffffff aaaaaaaahhhhh Nehaaaaaaaa main tujhe chod doooooooooonnnnnnngaaaaaaa main teri gand phaaaad doooongggggaaaaa aaaaaaaaaahhhhhhhh. Babu Jee ne mujh se kaha, Bahu Rani ye to tumhare liye pagal horaha hai ab andar jaao aur iski pyaas bhojao. Main muskarati hoi darwaze par aagai jab kay Babu Jee khidi may hi khaday chup kar andar dekhnay lagay. Main ne darwaze par haath rakha to wo andar se band nahi tha. Main ne aik dam se hi pura darwaza khol diya. Shankar jo aankhain band kiye moth maar raha tha usne aik dam se aankhain khol di aur phir wo mujhe darwaze par dekh kar heraan reh gaya. Main boli, kyun haraamzaday tu mujhe hi yaad kar raha tha naa. Shankar bistar se uth kar khada hogaya aur bola, tu kyun aai hai yaha kiya teri mat mari gai hai jo yaha chali aai. Main boli, main apna ye brazier lenay aai hu jise tu apna samajh kar baday aaram se moth maar raha hai chal ye mujhe de. Shankar mera brazier hath may pakad kar muskaraya aur bola, jis tarha tera ye brazier mere lund se chupka howa tha usi tarha main teri choot par apna lund chupka donga. Main usay ghussa dilati hoi boli, tujh may itni himmat hi nahi hai Shankar kay tu mujhe chod sakay. Tu to police kay naam se hi dum daba kar bhaag gaya tha. Meri baat se Shankar ka mou ghussay se laal hogaya. Shankar ne mera brazier bistar par phenk diya aur bola, himmat hai to aakar utha le apna brazier. Main boli, ha aarahi hoon main teri tarha buzdil nahi hoon. Ye keh kar main andar aagai. Main ne bistar kay paas aakar jese hi jhuk kar apna brazier uthanay lagi mujhe pichay se Shankar ne pakad liya. main cheekh kar boli, mujhe chor kaminay. Shankar ne haath se meri nighty ki dori khol di aur mujhe chor kar meri nighty kheench li. Meri nighty utar kar Shankar kay hatho may aagai aur main bhi Shankar ki tarha bilkul nangi hogi. Main bach kar bhaagnay lagi to Shankar ne mujhe pakad kar bistar par phenk diya aur khud mujhe par chadh kar let gaya. Shankar muskarata howa bola, ab kaha jaay gi haramzadi ab bol to kiya kar sakti hai. main apnay aap ko chorati hoi boli, mujhe janay de kuttay warna main police bola longi. Shankar hansa aur bola, yaha kese bolay gi police, aaj main tera wo haal karonga kay tu kuch bolnay kay kabil nahi rahay gi. Sali bohat bolti hai aaj main tujhe randi bana kar choronga. Main phir khud ko choranay lagi to Shankar ne aik kas kar thappad mere chehre par maara. Shankar kay thappad se mera mou ghoom gaya aur meri aankho kay saamnay andhera chaah gaya. Main aik dam chup hogai thi. Shankar hansa aur bola, bas aik hi thappad nay tere saray kas bal nikaal diye. Phir Shankar nay bistar kay nichay haath daal kar aik rassi nikaal li. Wo rassi se mere haath bandhnay laga to main phir machalti hoi boli, tum ye mere haath kyun band rahay ho. Shankar ne aik thappad mere chehre par maara aur bola, chup chaap padi reh warna main thappad maar maar kar tera mou teda kar donga. 2 thappado ne hi mere saray kas bal nikaal diye thay is liye main ne sharafat se apnay haath pair bandhwa liye. Shankar nay mere charon haath pairon ko phela kar bistar kay charon kono se baadh diya tha. Ab main zara sib hi nahi hil sakti thi. Shankar mujh par jhukta howa bola, kyun randi ki bacchi ab kiya kahegi tu. Acha hai to aagai warna 12 baje kay baad main tere kamray may aata. Chalo acha hai yaha se teri cheenkhin teri Saas Sasur tak nahi jain gi aur main aaram se apna kaam karon ga. Phir usne apna lund mere mou se lagaya aur bola, chal isi wese hi choos jese tu ne shaam may isi choosa tha. Main ne apna mou dosri taraf phera to Shankar ko ghussa aagaya aur bola, tu aese nahi manay gi. Ye keh kar usne mera gala daba diya. Meri aankhain bahar aagai aur main bohat muskhil se boli, please mera gala choro main choos rahi hoon tumhara lund. Shankar ne mera gala chora to main ne apna mou khol diya. Shankar hansa aur bola, shabash meri Rani. Ye keh kar usne apna lund mere mou may ghussa diya jise main maazay maazay se choosnay lagi. Kafi dair tak Shankar apna lund mujhe choswata raha phir usne apna lund mere mou se nikaal liya aur phir wo meri tangon ki taraf aagaya. Usne 2 takiye utha kar mere kholo kay nichay rakhay jis se meri choot boland hogai. Meri tangain pehle hi cheeri hoi thi is liye choot upar uthnay se meri choot kay lab puray khol gaay. Shankar apna lund meri choot may fit kar kay mere upar let gaya aur phir usne aik tez jhatka maara to phele hi jhatkay main uska lund meri choot ko phaadta howa jad tak andar ghuss gaya. Dard kay maaray meri cheekh nikal gai. Shankar hansa aur bola, abhi to teri aur cheekain niklain gi. Ye keh kar us nay apna lund bahar nikal kar phir zor se andar daala. Main phir cheekhi aur phir Shankar kutto ki tarha jhatko par jhatkay maarnay laga. Mujhe bohat takleef horahi thi aur main buri tarha se cheekh rahi thi. Meri cheekho par Shankar bohat khush horaha tha. Aur wo jhatkay maartay howay bola, aur cheekh aur zor se cheekh yaha teri cheekhain sunkar koi nahi aay ga le aur le aur le. Shankar apni puri taqat se mujhe chod raha tha. Shankar ka lund bilkul pathar ki tarha sakht tha aur wo meri choot ki diwaaron ko buri tarha se cheelta howa andar bahar horaha tha. Main cheekhti hoi boli, uuuuuufffffffff Shankar mujhe aahista chodo tumhara lund bohat mota aur sakht hai please mujhe bohat dard ho raha hai please mujh par reham karo. Shankar ne apnay jhatko ki raftaar aur badha di aur bola, Sali randi ki bacchi to reham kiye janay kay kabil nahi hai main aaj tera wo haal karon ga kay tu mere naam se hi daray gi. Shankar jo jhatkay maartay howe pura aik ghanta hogaya tha. Aur wo rukay bagair jhatkay maaray jaraha tha. Main heraan thi kay wo ab tak farig kyun nahi howa jab kay main 1 ghantay main 6 baar jhad chuki thi. Main dard kay maaray boli, ufffffffffff Shankar tum mujhe kab tak chodo gay. Shankar hansa aur bola, haramzadi mujhe aaj tujhe sabak seekhana hai is liye main nay aik dawa khai hai aur ab main 4 ghantay se pehle nahi farig honga. Main Shankar ki baat sunkar khush hogai kyun kay main to khud hi yahi chahti thi kay Shankar bilkul kutto ki tarha choday. Mujhe dard to horaha tha magar mujhe is dard se ziyada maaza aaraha tha. Main ne apni khushi Shankar par zahir nahi honay di kyun may chahti thi kay wo ghussay ki halat may mujhe kutto ki tarha chodtay rahay. 1 ghanta aur meri choot ki judai karnay baad Shankar mere upar se hat gaya aur usne meri dono tangain khol dee. Phir usne meri dono tangon ko utha kar mere kandho se laga diya. Phir usne mere upar let kar apna lund meri gand kay sorakh par rakha. Meri gand ka sorakh meri choot se bohat chota tha is liye main sochnay lagi kay ab meri gand ka kiya haal hota hai. Shankar ne aik jhatka maara to uska lund meri gand may 4 inch tak andar ghuss gaya. Main dard kay maaray buri tarha se cheekhi aur buri tarha se tadpi. Aik to Shankar ne mujhe puri gathdi ki tarha litaya howa tha uspar wo khud mere upar leta howa tha main uskay bojh se bori tarha dabi hoi thi isliye mere tadapi ka koi faida nahi howa aur main sirf jhir jhiri hi le saki. Shankar nay phir aik tez jhatka maara to uska lund meri gand may 8 inch andar ghuss gaya. Main phir cheekhi magar Shankar ne meri cheekhnay ki parwah na kartay howay aik aur jhatka maara ab uska lund meri gand ko phaadta howa jad tak andar ghuss gaya. Main buri tarha se chilla rahi thi aur ab Shankar khub zor zor se jhatkay maar raha tha. Wo apna lund topi tak bahar nikaalta aur phir wo aik hi jhatkay may jad tak apna lund meri gand may ghussa deta. Is tarha meri gand par buri tarha se dabao pad raha tha jis se meri gand buri tarha se dard kar rahi thi. Shankar bohat tez jhatko se mujhe chod raha tha. Main Shankar ki mardangi par buri tarha se fida ho chuki thi aur mujhe Shankar par bohat pyaar aaraha tha. Jis tarha main ne chaha tha Shankar meri umeed se badh kar mujhe chod raha tha. Mujhe itna maaza aaraha tha aur main soch rahi thi kay meri ye chodai isi tarha chalti rahay aur main Shankar se chodwa chodwa kar maazay leti rahon. Shankar ne 2 hi ghantay meri gand maari phir usne apna lund meri gand se nikaal kar wapis meri choot maay daal diya aur mujhe tezi se chodnay laga. 20 minute tezi se jhatkay maarnay kay baad Shankar ne apna lund meri choot se nikala aur la kar mere mou se laga diya. Main samajh gai kay ab wo farig honay wala hai is liye main ne apna mou khol diya. Shankar ne apna lund jad tak mere mou may ghussa diya aur phir uskay lund se tez mani ki bochaad nikli jo seedhay mere pait may girnay lagi. Sari mani mere pait may chornay kay baad jab usne apna lund mere mou se nikala to wo mani se buri tarha se kharab horaha tha. Main ne dobara uska lund choosnay kay liye apna sar uthaya to Shankar nay phir apna lund mere mou may ghussa diya. Main ne Shankar ka lund chaat chaat kar achi tarha se saaf kar diya. Aur phir wo mere barabar may hi let gaya. Thodi dair letnay kay baad usne mere haath bhi khol diye aur bola, jaao ab tum ja sakti ho aur police ko bolana hai to bula lo Shankar police se nahi darta. Shankar uth kar aik taraf padi hoi apni dhoti utha kar bandhnay laga to main uthi aur main ne us se dhoti cheen kar phenk di aur Shankar se lipat kar main ne uskay chehre par boso ki barish kardi. Shankar mere radday amal se heraan horaha tha. Main usay kiss karti hoi boli, pyaare heraan kyun ho rahay ho. Tum nay wohi kiya jesa main ne chaha tha meri jaan main ne hi tumhe ghuss dilaya tha takay tum mujhe ghussay may aakar kutto ki tarha chodo. Mere pyaare main kisi police wolice ko nahi bola rahi main to khud tumse chodwanay kay liye mari jarahi thi. Shankar bola, wo jo tum ne mujhe shaam may galiyan baki thi dhamkiyan di thi wo kiya tha. Main muskarai aur boli, wo sab drama tha tumhe ghuss dilanay kay liye aur dekho tum ne ghussay may aakar meri kesi shandar chodai kari hai. Shankar khushi se bola, ya aap mujhe nokri se nahi nikalwain gi. Main nay usay pyaar se chimtaya aur boli nahi buddho balkay main to roz tumse chodwaon gi. Shankar muskaraya aur bola, Mem Sahib aap mujhe pehli bata deti main ne to apna sara saman bandh liya tha. Main ne to socha tha kay jab aap so jain gi to main aap kay kamray may ghuss kar zabardasti aap ko chodonga aur raato raat yaha se faraar hojaon ga takay police mujhe pakad na sakay. Main hansi aur boli, tum bilkul buddho ho agar main tumhe bata deti to tum mujhe is tarha kese chodtay. Wo zalim kiya chodai kari hai to nay ab tak meri choot aur gand dard kar rahi hai. Shankar bola, Mem Sahib agar ziyada dard hai to main maafi mangta hoon aap kahen to main dawa laga du. Main muskara kar boli, mujhe apni choot aur gand kay dard ki parwah nahi albatta tum ne jo 2 thappad mujhe maaray thay uska dard abhi tak hai. Shankar bola, Mem Sahib mujhe maaf kar dain main us waqt ghussay may tha. Main muskarai aur boli, maaf kiya pyaare magar tum ne ye Mem Sahib Mem Sahib kiya shuru kar diya hai. is waqt main Rakhail hoon tumhari Mem Sahib auro kay samnay hoon abhi tum mere malik ho aur main tumhari nokrani. Shankar ne mujhe apnay sinay se beench liya aur bola, tum nokrani nahi balkay mere dil ki Raani ho. Main muskarai aur boli, mere Raaja tumhari ye Raani tumhare lund ki ghulaam ho chukki hai. tum ne jo meri itni zabardast chodai kari hai itni zabardast chodai to meri aaj tak mere Pati nay bhi nahi kari aur ab main chahti hoon kay tum dobara se meri wesi hi chodai karo. Shankar ka lund ab phir akad chukka tha aur wo meri choot may chubhnay laga tha. Main ne muskara kar uska lund pakad liya aur boli, dekho pyaare tumhara lund meri choot main ghussnay ki koshish kar raha hai tum zara iski madad to karo. Shankar bhi hansa aur bola, abhi lo meri jaan dekhna meri kese tumhari shandaar chodai karta hoon. Main muskarai aur boli, pyaare pehli chodai ki tarha aik hi style may hi nahi chodtay rehna tum ne pehli baari may to tum ne mera kabada kar diya tha aik hi style may chod chod kar. Shankar hansa aur bola, ab aesa nahi hoga jaan-e-man. Shankar aik kursi par beth gaya aur phir main uska lund apni choot may lekar apni dono tangain pehla kar uskay upar beth gai. Ab Shankar nichay se khub jhatkay maarnay laga. Shankar kay zordaar jhatko se mere boobs buri tarha se uchal rahay thay aur mujhe bohat maaza aaraha tha. Shankar ne mere uchaltay howe dono boobs ko pakad liya aur unhe dabata howa khub kas kas kar jhatkay maarnay laga. 25 minute tak usne mujhe isi tarha choda phir usne mujhe sofe par ulta lita diya aur khud wo apna lund meri gand may daal kar mere upar let gaya aur tez tez jhatko se meri gand maarnay laga. Shankar kay puray jism ka dabaao mere upar padh raha tha aur mujhe is tarha bohat maaza aaraha tha. Aadhay tak meri is position may gand maarnay kay baad Shankar nay mujhe diwaar se laga kar khada kar diya phir usne apna lund meri choot may daala aur mujhe bikul diwaar se mila kar khub meri choot ko chodna shuru kar diya. 20 minute meri choot chodne kay baad usne mujhe ghoma kar diwaar se lagaya aur phir usne pichay se apna lund meri gand may ghussa diya aur wo phir nichay jhuk jhuk kar jhatko kay sath meri gand maarnay laga. Shankar kay zordaar jhatko se mere boobs diwaar se rigad kha rahay thay aur is tarha mujhe aik alag maaza milne laga. Mere kehne par Shankar ne mujhe isi tarha se puray 1 ghantay tak choda. Phir usne mujhe dogi style may chodna shuru kar diya. Main apnay charon hath pairon par nichay khadi thi aur Shankar mere upar sawaar howa buri tarha se meri choot ko chod raha tha aadhay ghantay tak meri choot chodnay kay baad Shankar ne isi position may rehtay howe apna lund meri choot se nikaal kar meri gand may ghussa diya aur kutto ki tarha meri gand maarnay laga. Dogi style may mujhe sab se ziyada maaza aata tha is liye main ne Shankar se kaha, pyaare jab tak tum farig nahi hojatay mujhe is position may chodtay raho. Shankar Dogi style may hi baar baar apna kabhi choot se chodta kabhi gand se. main apnay aap ko sathwain aasman par mehsoos kar rahi thi. Mujhe Shankar se chodwatay howe kitna waqt hogaya tha mujhe is ko koi andaza nahi tha aur na hi mujhe is ki fikar thi. Kafi dair tak mujhe chodnay kay baad Shankar bola, Neha Darling main ab farig honay wala hoon main apni mani tumhari choot may nikaal doon. Main boli, nahi pyaare main tumhari mani ko peena chahti hoon tum mere mou may farig hona. Shankar ne apna lund meri choot se nikaala aur aur apna lund tezi se masalta howa mere mou ki taraf aagaya. Main ne foran apna mou khol diya. Is se pehle Shankar apna lund mere mou may ghussata uskay lund ne mani ki dhaar nikal kar mere mou se takrai aur mera pura mou mani se kharab hogaya. Main ne jaldi se uska lund pakad kar apnay mou may ghussa liya aur uska lund choosnay lagi. Shankar ki mani aik tez dhaar ki sorat may mere halaq se nichay utarnay lagi. Saari mani ko pee lenay kay baad main ne uska lund chaat kar saaf kiya aur phir main ne Shankar ki dhoti utha kar us se apna mou saaf kiya. Main buri tarha se thak chuki thi is liye main nichay hi let gai. Main ne ghadi ki taraf dekha to waha subah kay 6:30 horahay thay. Shankr aakar mere sath let gaya aur mujhe lipta kar bola, kaho meri Raani maaza aaya ya nahi. Main ne usay choom liya aur boli, pyaare maaza to itna aaya hai kay main bata nahi sakti main to chah rahi thi kay meri ye chodai kabhi khatam na ho aur tum sair zindagi mujhe isi tarha mujhe chodtay raho. Shankar nay bhi mujhe kas kar lipta liya aur bola, ha meri Banno mujhe bhi tumhe chod kar bohat maaza aaya hai ab kab mujhe dobara chodnay ka moka dogi. Main muskarai aur boli, mere pyaare ab to main tumhari hoon ab to har raat tumhari hai main tumse roz chodaon gi uskay alawa din may jab bhi tumhe moka mile mujhe chod liya kar main kabhi mana nahi karon gi bas kisi ko pata nahi chalna chahiye. Abhi hamari baatain jari thi kay Shankar ka lund phir khada hogaya. Shankar ne usay mere haath may deta howa bola, dekho bicharay ko phir bhook lagi hai. main hansi aur boli, main tumhare is bicharay ko sari zindagi apni choot ka khana khilati rahon tab bhi iska pait nahi bharay ga. Shankar bola, Janu aik baar aur chodwa lo. Main boli, nahi pyaare abhi nahi abhi 7 bajnay wale hain aur tumne mujhe chodna shuru kiya to 2, 3 ghantay se pehle tum mujhe nahi choro gay is se pehle meri Saas aur Sasur uth jain main chalti hoon. Tum abhi apnay is bicharay ko samjhao din may moka mile to mujhe chod kar apnay bicharay ka pait bhar dena. Phir main usay kiss karkay uthi aur janay lagi to Shankar bola, Neha apni nighty to pehan lo. Main muskarai aur boli, pyaare ab main pehan kar kiya karon gi isay tum rakh lo. Ye keh kar main bahar aagai. Kamray kay bahar mere Sasur Jee bilkul nangay khaday thay. Unka chehra jazbaar se laal horaha tha aur unka lund buri tarha se akda howa buri tarha se saanp ki tarha phankaar raha tha. Main Babu jee ko dekh kar muskarai aur unse lipattay howe boli, kesi lagi aap ko apni Bahu ki acting aur Shankar ki chodai. Babu Jee ne kaha, bohat zabardast meri jaan main to jazbaat may puri tarha pagal horaha hoon dekho main tumhari chodai dekhtay howay 6 baar moth maar chukka hoon magar mera lund hai kay beth hi nahi raha hai. main muskarai aur boli, main aap kay lund ko raat bhar may thand lag gai hai main abhi isko apni choot ki garmi dongi to ye araam se beth jaay ga. Ye keh kar main nay unka lund pura ka pura apni choot may le liya aur phir main unki goud may chadhti hoi boli, ab Sasur Jee aap apni is Bahu ko isi tarha mere kamray may le chalye aur phir khub apni Bahu ko chodiye. Babu Jee mujhe isi tarha goud may uthay mere kamray may le aay aur mujhe bistar par lita kar khud bhi mere upar let gay aur khub zor-o-shor se mujhe chodnay lagay. Babu Jee nay 9 baje tak meri jam kar chodai kari. Chodai kay baad main Babu Jee se kehnay lagi, Babu Jee ab main aap aur Shankar se aik sath chodwana chahti hoon. Babu Jee muskaray aur bole, idea to acha hai par tum hum dono se aik sath kese chodwao gi kyun kay Shankar ko to nahi pata kay main bhi tumhe chod chukka hoon wo mere samnay to tumhare sath kuch nahi karay ga. Main muskarai aur boli, is ka bohat asaan hal hai. mujhe pata hai Shankar mere liye pagal ho chukka hai aur wo din may bhi mujhe chodnay ki koshish karay ga. Main ziyada se ziyada Shankr kay samnay rahon gi aur mujhe pata hai usay jese hi tanhai mili usne mujhe pakad kar chod dena hai. ab aap Shankar par nazar rakhiye ga phir jab mujhe tanhai may nanga kar kay apna lund daal kar mujhe chodna shuru kar day to aap samnay aajain ga. Baki main sambhaal longi. Babu Jee ko mera idea pasand aaya aur wo razi hogay. Phir wo mujhe kiss kar kay apnay kamray may chalay gay aur main isi tarha nangi chadar odh kar so gai. Mere dair se uthnay par kabhi bhi meri Saas nay kuch nahi kaha tha is liye main aaram se soti rahi. 12 baje meri aankh kholi. Shankar ne puray ghar ki safaai kar chukka tha. Main ne nashta kar khana pakaya. Shankar baar baar mere aas paas mandla raha tha aur jese jese usay moka milta to kabhi wo mujhe kiss kar leta kabhi mere boobs ko daba deta ya meri choot aur gand may ungli kar deta. Khana khanay kay baad Saasu Maa aur Sasur Jee apnay kamray may chalay gay. Main kitchen may thi kay Shankar nay aakar mujhe pichay se pakad liya. main hansi aur boli, pyaare kiya sabar nahi horaha. Shankar nay mere boobs ko zor se dabaya aur bola, nahi meri jaan tumhe chodnay ko bohat dil kar raha hai. main muskarai aur boli, pyaare raat tak sabar karo abhi meri Saas aur Sasur ghar may hain. Shankar bola, nahi mujh se raat tak sabar nahi hoga main to abhi tumhe chodon ga. Wo meri saree khonay laga to main boli, kiya kar rahay ho Shankar koi aajay ga. Shankar bola, koi nahi aay ga. Main abhi dekh kar aaraha hoon. Tumhara Sasur kutto ki tarha tumhari Saas ki choot maar raha hai. main muskarai aur boli, agar aesi baat hai to tumhe pura haq hai mujhe chodnay ka ab main tumhe mana nahi karongi. Ab jo chaho mere sath karo. Shankar ne meri baat suntay hi mujhe pura nanga kar diya. Phir usne apni dhoti aur kurta bhi utaar diya. Shankar ka lund pura akda howa tha. Main ne usay hath may pakad liya aur phir ghotno kay bal beth kar uska lund choosnay lagi. 10 minute tak main ne uska lund choosa phir Shankar nay mujhe kitchen may padi hoi dinning table par lita diya phir usne meri tangain mor kar mujhe pakda di phir wo usne apna lund meri choot may daal diya aur khaday khaday hi mujhe chodnay laga jab kay main maazay se siskariyan lenay lagi. Hum dono chodai may buri tarha se khoy howe thay. Achanak hi Babu Jee kitchen may aagay aur bole, ye kiya horaha hai yaha. Babu Jee ki awaaz sunkar Shankar dar gaya aur usne apna lund meri choot se nikaal liya. Babu Jee ghussay se bole, Shankar tumhari himmat kese hoi kay tum hamari Bahu ko chodo. Shankar buri tarha se dar gaya tha wo haath jod kar bola, maaf kardo Sahib Jee galti hogai. Babu Jee ghussay may uski taraf badhay aur bole, chod kar bol raha hai kay galti hogai. Is se pehle Babu Jee Shankar tak pohanctay main un dono ke bich may aagai. Aur boli, Babu Jee aap Shankar ko kuch nahi keh saktay. Babu Jee heraan howe aur bole, Bahu ye tum kiya keh rahi ho ye tumhe chod raha tha aur tum isko hi bachanay ki koshish kar rahi ho. Main boli, main ise isliye bacha rahi hoon kay main ne hi ise bola tha chodnay kay liye. Babu Jee heraan howe aur bole, tum ne ise bola tha chodnay kay liye magar kyun. Is waqt hum Sasur Bahu behtareen acting kar rahay thay. Main phir boli wo is liye kay mujhe mera Pati 6 mahinay kay liye tanha chor gaya hai aur main pyaasi hoon is liye main ne Shankar ko moka diya hai kay wo mujhe chod kar meri pyaas mitaay. Babu Jee bole, agar tumhe itni hi chodai ki bhook hai to mujhe se kehna tha main teri choot ki bhook mitata. Main boli aap chahe to aap bhi mujhe chod saktay hain magar main Shankar se zaroor chodwaon gi. Babu Jee bole, kiya ye tumhara aakhri faisla hai. main boli, ha ye mera faisla hai agar aap gairat mand hain to yaha se chalay jain warna Shankar kay sath mil kar meri chodai karain. Babu Jee ne Shankar ki taraf dekha. Meri tarafdari se Shankar may aaitmaad aagaya tha aur ab wo tan kar khada hogaya tha. Babu Jee ne apna sar jhuka liya to main boli, Babu Jee agar aap Shankar kay sath mil kar mujhe chodain gay to mujhe bohat khushi hogi. Babu Jee ka lund ab tak khada ho chukka tha aur wo unki dhoti se bahar aanay kay liye betaab horaha tha. Main ne aagay badh kar dhoti kay upar se hi unka lund pakad liya aur boli, Babu Jee aap ka khada lund ye keh raha hai kay aap bhi mujhe chodna chahtay hain. Magar ha to mujhe pakad lain ab ye rishtay naatay kiya dekhna. Babu Jee to pehle hi razi thay ye to Shankar kay saamnay acting ki jarahi thi. Ab Babu Jee se ziyada acting nahi ho saki aur unho nay mujhe apni taraf ghaseet liya aur mujhe lipta kar betahasha kiss karnay lagay. Babu Jee ko mujhe kiss karta dekh kar Shankar khush hogaya aur wo hamare paas aagaya aur Babu Jee se bola, Sahib Jee ye hoi na mardon wali baat. Aap ki Bahu bohat sexy hai hum dono mil kar ise chodain gay to bohat maaza aay ga. Babu Jee ne mujhe khud se alag kiya aur Shankar se bole, abhi tu hi meri Bahu ko chod main raat may tere sath mil kar apni Bahu ko chodon ga. Tu meri Bahu ko lekar iskay kamray may ja aur aaram se jitna tera dil karay ise chod teri Malkin ko main ja kar chodta hoon. Wo phir bole ja jaldi jaa yaha khada waqt kyun kharab kar raha hai ja jakar aesh kar. Babu Jee ki baat par Shankar bohat khush hogaya aur bola, Sahib Jee abhi aap ki Bahu ko lekar jata hoon. Shankar mera hath pakad kar kitchen se nikalnay laga to Babu Jee bole, Shankar khub jam kar chodna meri Bahu ko iski cheekhain nikaal dena. Shankar hans kar bola, aesa hi hoga Sahib Jee aap fikar hi na karain. Phir main aur Shankar mere kamray may aagay. Shankar khushi se bola, Neha ye to bohat acha hogaya hai ab to Sahib Jee bhi hamare sath hain ab to hum dono mil kar khub tumhari chodai karain gay. Main muskarai aur boli, ha pyaare ye bohat acha howa hai ab main aik sath dono sorakhon se chodwaya karon gi. Phir Shankar mujhe lekar bistar par aagaya aur usne khub jam kar meri chodai shuru kar di. Shankar ne shaam 7 baje tak meri khub zoron se chodai kari. Raat khana khanay kay baad Babu Jee Maa Jee kay sath apnay kamray main chalay gay. Main apna kaam nimta kar apnay kamray may aai to mere pichay pichay Shankar bhi kamray may aagaya. Shankar ko dekh kar muskaradi. Kamray may aatay hi Shankar ne mujhe nanga kar diya. Main ne socha Babu Jee pata nahi kab aain is liye main ne Shankar se chodwana shuru kar diya. Ye meri chodai ka dosra ghanta tha jab Babu Jee puray nangay kamray may dakhil howe unka lund puri tarha se akda howa tha. Mujeh Shankar se chodta howa dekh kar wo muskaray aur phir hamare paas aakar bole, akele akele hi maazay kiye jarahay hain. Shankar Babu Jee ko dekh kar mujhe chor kar hata to Babu Jee muskara kar bole, laga re yaar is Sali kay 2 soraakh hain aik se tu chod aik se main chodta hoon. Shankar ne let kar mujhe apnay upar lita liya aur meri choot may apna lund ghussa diya. Phir Babu Jee apna lund meri gand may ghuss kar mere upar let gay. Phir dono nay tez tez jhatko se mujeh chodna shuru kar diya. Meri choot aur gand kay bich may patla sa gosht tha jis se mujhe dono kay lund aapas may rigad khatay howe saaf mehsoos horahe thay. Ye pehla moka tha jab main aik sath 2 mardon se chodwa rahi thi mujhe bohat maaza aaraha tha aur main khud ko lazzat kay asmano par mehsoos kar rahi thi. Dono ne puri raat tarha tarha se meri khob chodai kari. Jab hum teeno thak kar let gay to main Babu Jee se boli, Babu Jee aap ko nahi lagta kay hamare ghar may nokar kam hain. Babu Jee bole, kiya matlab main samjha nahi. Main muskarai aur boli, mera kehne ka matlab hai kay bicharay Shankar ko akele puray ghar ka kaam karna padta hai ye bichara kitna thak jata hoga aap ko nahi lagta kay iski madad kay liye hame kuch aur nokar rakhnay chahiye. Babu Jee ab mera matlab samajh gay thay aur unho nay kas kar mere boobs kay nipple ko dabaya jis se meri cheekh nikal gai. Babu Jee hans kar bole, main achi tarha samajhta hoon tera matlab tujhe Shankar ki madad kay liye nahi apni pyaas kay liye aur aadmi chahiye. Main bhi hansi aur boli, main Shankar ki madad kay liye hi keh rahi hoon. Pehle wo log ghar kay kam may Shankar ki madad karain gay phir mujhe chodnay may Shankar ki madad karain gay. Ab aap hi batain is may mera matlab kaha se aagaya. Ha ye aur baat hai kay ye ghar mera bhi hai aur ghar ki koi cheez may apnay istimaal may le loon to is may koi harj nah hai. Meri baat par Babu Jee hans diye aur bole, tu keh to sahi rahi hai. wakaai Shankar ki madad kay liye kuch logo ko hona chahiye. Phir Babu Jee mujhe se bole, achi kitnay logon ko mulazim rakhon. Main muskarai aur boli, Babu Jee 2, 3 aafraad to aur honay chahiye. Babu Jee muskaray aur bole, main 3 nahi 6 aadmiyon ko nokri par rakhon ga. Main Babu Jee baat sunkar khushi se unse lipat gai aur boli, Babu Jee aap bohat achay hain aap ko apni Bahu ka kitna khayaal hai. meri baat par Babu Jee hansnay lagay phir wo Shankar se bole, yaar ab ye teri zimedari hai kay to apnay sathiyon ka intizaam kar. Shankar bola, Sahib Jee ye to koi masla hi nahi hai aap dekhiye ga main aese aadmi laonga kay wo Neha ko chod chod kar iska hulya bigaad dain gay. Main Shankar se boli, ha Shankar mujhe aese hi aadmi chahiye jo mujhe chod chod kar mera hulya kharab kar dain. Shankar isi din se apnay kaam par lag gaya. Dosre hi din wo 6 aadmiyon ko ghar le aaya. Itefaaq ki baat ye hai kay isi din Saasu Maa ko aik mota may dosre shehar jana pad gaya aur ab wo 3, 4 din se pehle nah aasakti thi. Jo aadmi Shankar laya tha wo sab kay sab lambay tadangay aur sehat mand thay. Un sab ki nazrain baar baar mujhe par pad rahi thi kyun mera hulya hi aesa tha kay wo sab mujhe dekhay bina nahi reh pa rahay thay. Main is waqt aik chotay se skirt aur without slive T-Shirt pehni hoi thi aur bagair brazier kay mere boobs T-Shirt may se saaf dikhai de rahay thay. Mujhe un sab ka is tarha dekhna bohat acha lag raha tha. Mujhe bhi wo sab kay sab pasand aay thay aur main bhi unko pasandeedgi ki nigahon se dekh rahi thi. Babu Jee ne mujhe dekha to main ne iqraar may sar hila diya kay mujhe ye sab pasand hain. Babu Jee ne Shankar se kaha, yaar ye sab bharosay kay aadmi to hain na aesa na ho ye har aik ko batatay phirain aur hamari badnami ho. Shankar bola, Sahib Jee aap bilkul befikar rahay Shankar aadmi pehchannay may kabhi galti nahi karta. Shankar ki baat sunkar Babu Jee sab se kehne lagay, main aap sab ko ye baat bilkul saaf bata dena chahta hoon kay mujhe sirf wafadaar log pasand hain aur main aap logon ko sirf isi shart par apnay paas mulazim rakhon ga kay mere ghar ki koi baat aap bahar kisi ko nahi batain gay. Sab kehnay lagay. Sahib koi hamari gardan bhi kaat de jab bhi hum aap se namak harami nahi karain gay. Babu Jee un ki baat sunkar bole, mujhe aap logo ki baat pasand aai ab main asal baat par aata hoon. Wese to mujhe itnay mulazim rakhnay ki zarorat nahi hai. magar ye meri jo Bahu hai Neha is ka kehna hai kay ghar may aur mulazim bhi hona chahiye jo Shankar kay kaam may hath bata sakain. Shankar hamara bohat purana mulazim aur hum ise apna mulazim nahi samajhtay aur ye hamare ghar may aik fard ki tarha rehta hai aur is liye Shankar ghar kay kaam kaaj se farig hokar Meri Bahu ko khub chodta bhi hai jis ki main ne isko puri ijazat de rakhi hai. ab main chaht hoon kay aap log bhi is ghar may ghar kay fard ki rahain aur Shankar ki tarha aap log bhi meri Bahu ko khub chodain. Babu jee ki baat sunkar sab heran reh gay aur herat se mujhe dekhnay lagay. Un may se aik bola, ye aap kiya baat kar rahay hain. Babu Jee muskaray aur bole, aray is may heraan honay ki kiya baat hai. meri Bahu ko shokh hai chodwanay ka aur Shankar ko chodnay ka aur main bhi apni Bahu ko khub chodta hoon aur ab main aap logo se chodnay kay liye keh raha hoon to is may heraani ki kiya baat hai. aur is nokri may dosray kaam ka to bahana hai main to aap logo ko mulazat hi apni Bahu ko chodnay ki de raha hoon. Ab aap log soch lain aik to aap logo ko mahana tankhowa bhi mile gi aur chodnay kay liye meri Bahu bhi. Ab aap logo may se jis ko ye nokri manzoor hai aur yaha rukay warna wo yaha se chala jaay main aap logo ko sochnay kay liye 5 minute de raha hoon. Babu Jee ki baat sunkar sab aik dosre ko dekhnay lagay. Sab hi is maazaydaar nokri par khush thay aur phir wo bolay, Sahib Jee hame ye nokri karni hai. Sab ki baat sunkar Babu Jee khushi se bolay, to phir aap logo ki job pakki. Main jo khamosh bethi thi kehnay lagi. Babu Jee abhi inki nokri pakki na karain. Babu Jee ne herat se mujh se kaha, ab kiya baat hai sab kuch to tumhari mazi se howa hai. main muskarai aur boli, ha main yehi chahti thi magar main pehle in sab ko test karna chahti hoon kay ye sab meri sahi se chudai kar pain gay ya nahi. Babu Jee meri baat sunkar muskaray aur bole, ha ye baat to sahi hai. main uthi aur sab se boli, main aap logo se pehle chodwa kar aap logo ki mardangi test karon gi phir aap logo ki job pakki hogi. Ab aap sab apnay apnay kapdain utaar dain takay main aap sab kay lund dekh sakon. Un may se aik Babu Jee se bola, Sahib Jee pehle inko nanga karain takay pehle hum dekhain kay jis kaam kay liye hame rakha ja raha hai wo hame pasand aata bhi hai ya nahi. Uski baat sunkar Babu Jee hans paday aur mujhe se bole, Bahu Rani iski baat bhi sahi hai pehle tum inko apna jism test karwao. Babu Jee ki baat sunkar main muskaradi. Kisi kay samnay ab mere liye nanga hona ab kiya badi baat thi. Main ne foran hi apnay kapday utaar diye aur nangi hogai. Mera khubsurat sexy jism dekh kar sab ki aankho may chamak aagai. Phir sab ne aik aik karkay apnay apnay kapday utaar diye. Ab khush hone ki bari meri thi kyun kay un may se kisi ka lund bhi 9 inch se kam nahi tha. Babu Jee sab se bolay, main aap 6 logo ko 6 ghantay de raha hoon aur khud dosre kamray may ja raha hoon. Ab aap logo ne meri Bahu ki aesi chodai karni hai kay mujhe is ki cheekhain dosre kamray tak sonaai dain aur in 6 ghanton kay doraan is ki cheekhain 6 second kay liye bhi nahi rukni chahiye. Agar is ki cheekhain ruki ya slow hoi to aap logo ko ye nokri nahi milay gi. Sab bole, Sahib aap be fikar rahain aap ki Bahu ki cheekhain dosre kamray to kiya puray ghar may iski cheekhain gonjain gi. Babu Muskaray aur bole, aesa hi hona chahiye. Phir Babu Jee aur Shankar chalay gaay. Aur wo sab mujhe par kutto ki tarha toot paday. Phir jesa un logo ne kaha tha wesa hi howa. Un logo ne meri 6 ghantay tak wo chodai kari kay meri dard bhari cheekhain puray ghar may gonjti rahi. 6 ghantay baad jab Babu Jee aur Shankar kamray may aay to ab bhi wo sab mujhe kutto ki tarha chod rahay thay aur main buri tarha se cheekh rahi thi. Babu Jee ko dekh kar un logo ne meri chodai band kardi. Un may se aik bola, Sahib batain hum ne kese choda hai aap ki Bahu ko. Babu Jee meri zabardast chodai se bohat khush thay is liye wo khushi kay maray se sab galay mile aur meri shaandar chodai karnay par sab ko mubarak baad di. Phir Babu Jee kehnay lagay, dosto aap logo ne meri Bahu ki shaandar chodai kar kay sabit kar diya hai kay aap logo ko is nokri par foran rakh liya jaay. Ab aap logo ka kaam ye hai kay aap log jab chahay jaha chahay jis waqt chahay meri Bahu ko chod saktay hain bas aap logo ne meri Biwi yani ghar ki malkin kay samnay aehtiyaat karni hai warna aap sab logo ko aazadi hai jis ka jitna dil chahay meri Bahu ko choday is may waqt ki qaid nahi hai. aap logo ne apni kaam sahi tarikay se aur imaandari se karna hai. agar kabhi meri Bahu aap logo se chodwanay may nakhra karay ya mana karay to aap log zabardasti isay chodain aur is kay sath koi riyaat na karain. Sab Babu Jee ki baat se bohat khosh thay aur ye in sab logo ki zindagi ki sab se mazedaar nokri thi. Mere to maazay aagay thay. Maa Jee puray 6 din baad aai aur in 6 dino may Babu Jee nay in 7 nokron kay sath mil kar meri zabardast tarikay se chodai kari. Jab Maa Jee wapis aain to mulazmo ki ye foj dekh kar mou banaya magar Babu Jee ne pyar se Maa Jee ko samjhaya kay ghar bada hai aur Shankar akela is liye main ne ye mulazim rakhain hain. Ghar may jo mulazim thay unki post ye thi 1 driver, 1 maali, 1 bawarchi, 2 chokidaar, aur Shankar ko mila kar 2 ghar ki saafai wagaira kay liye. Raat ko to Babu Jee sathon nokro kay sath mil kar meri khub chodai kartay thay aur din may bhi jis ko bhi moka milta mujhe chod deta tha. Din may main ziyada tar nokaron kay quarters may chodwati thi kyun kay Maa Jee kabhi Nokaron kay quarters ki taraf nahi jati thi aur main azadi kay sath sab se chodwati thi. Is kay alawa nokaron ko jaha bhi main tanha nazar aati wo mujhe pakad kar chodna shuru kar detay. Nokaron mujhe mere kamray may, kitchen may, bathroom may, drawing room may bahar garden may car parking may aur ghar ki chat par bhi chod chukay thay. Ab meri zindagi maazay se bharpoor hogai hai. Meri itni ziyada chodaiyon ko dekhtay howe Babu Jee moka dekh kar baar baar mujhe apnay 8 dosto se bhi choda chukay hain. Mujhe ab chodaiyon ki itni aadat hogai hai kay main sochti hoon kay jab mere Pati aajain gay to main sab se kese chodwa sakon gi. Mujhe in sab se chodwatay howe 5 months hogay hain aur ab agle month mere Pati Australia se wapis aarahe hain. Aur 2 months baad mera Dever Ravi bhi apni education complete kar kay England se wapis aaraha hai. such pochiye to mujhe apnay Pati se ziyada Ravi ka intezaar hai aur ab main Ravi se bhi apnay jism ki bhook mitana chahti hoon kyun mujhe pata hai kay England may rehtay howe wo Angrez ladkiyon ko chod chod kar chodai kay fun may achi tarha maahir hogaya hoga aur mujhe pura yakeen hai kay Ravi mujhe Babu Jee aur sab nokaron se ziyada mujhe maaza dega. The End

 

Featured Posts

Featured Posts

Featured Posts